Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan du skabe følgeskab og få livet til at leves - hele livet?

OK-Fonden søger chef til Lystoftebakken, et plejehjem beliggende i skønne og grønne omgivelser i Kgs. Lyngby.   

Kan du se dig selv i en non-profit og værdibåret organisation, hvor:
 

  • du arbejder for at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet  
 
  • du har en direktion, der altid ”har din ryg”, og som giver dig friheden og ansvar for at udvikle og drive Lystoftebakken – og sam­men med dine chefkollegaer at udvikle OK-Fonden som helhed
 
  • du kan udfolde og udvikle dit lederskab og dine visioner på et velfungerende plejehjem, båret af OK-Fondens værdier om ligeværdigt samarbejde, høj faglighed, æstetik, plads til  forskellighed, og hvor familien er værdifuld 
 
  • du skal støtte og videreføre den nuværende kultur og retning på Lystoftebakken, hvor ledelse og medarbejdere løfter i flok, har blik for beboernes behov, høj faglighed, arbejdsglæde, lavt sygefravær, lavt brug af vikarer, høj anciennitet og trivsel blandt beboere  

Har du evner og færdigheder til:
 
  • at stå forrest for den forsatte udvikling af Lystoftebakkens kultur og kvalitet, og kunne sætte ambitiøse mål og retning for organisationen, så Lystoftebakken forbliver et bevidst tilvalg for nye beboere
 
  • gennem dit lederskab at balancere det uddelegerende, anerkendende og vurderende, så der rundt om dig skabes en kultur præget af tillid, tryghed og trivsel for medarbejdere og beboere   
 
  • at skabe dialog og meningsskabelse omkring kerneopgaven, så der er et stærkt samarbejde på tværs af hele Lystoftebakken, og der skabes forankring af kultur og værdi i både pleje og beskyttede boliger
 
  • at reflektere over ledelse og adfærd og kan skabe en systematisk feedback og læringskultur, hvor vi lærer af vores erfaringer, men ikke leder efter fejl

Er du et menneske med værdier, som:
 
  • ser det bedste i mennesker, og er empatisk, nysgerrig og lyttende – også når noget går dig imod, eller når du oplever uenighed
 
  • kan stå i egen autoritet og værdisæt– og hvor at det, du siger og gør, både synes og mærkes!
 
  • hviler i sig selv – også de mindre gode sider – og kan møde modgang og forskellige ståsteder roligt, fordrageligt og rummeligt
 
  • får andre omkring dig til at vokse, og som nyder at se medarbejdere høste frugter og anerkendelse af den fælles indsats
 
  • ved at det kræver tid, flid og mod at stå forrest med ansvaret for at andres liv kan leves bedst muligt – og at det ikke kan gøres alene, men kræver følgeskab, støtte og hjælp
 
  • kan se dig selv arbejde ud fra devisen, at ”smil er den korteste vej mellem to mennesker”


Kan du håndtere at:
 
  • navigere i en politisk virkelighed, hvor du er en privat leverandør under OK-Fonden, samt leverandør til Lyngby-Taarbæk kommune hvor du skal leve op til kommunens krav og ønsker,
 
  • agere i et felt hvor rammen ikke altid står mål med forventninger til opgaveløsningen, hvilket kalder på høj grad af kreativitet og mod på alternative løsninger for at sikre kvaliteten
 
  • være rollemodel, der går forrest og viser vejen – samtidig med at lade medarbejdere og mellemledere folde sig ud og tage ejerskab
 
  • være modig, handlekraftig og resultatfokuseret – samtidig med at være involverende, lyttende og dialogsøgende

OK-Fonden tilbyder:
 
  • En organisation i en forrygende udvikling
 
  • At blive en del af et fællesskab med 21 kollegaer fra OK-Fondens øvrige enheder på tværs af plejehjem, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, der har fælles vision, og hvor vi går i samme retning, men ikke i takt
 
  • Et hovedkontor der servicerer enhederne med kompetencer indenfor økonomi, løn, HR, kommunikation, faglig udvikling, boligadministration og projektudvikling
 
  • Attraktive løn- og arbejdsforhold
     
For at komme i betragtning til stillingen skal du have 5-10 års erfaring fra lignende stilling, en ledelsesmæssig efteruddannelse, og sygeplejerskeuddannelse eller anden relevant mellemlang/videregående uddannelse

Er du stadig nysgerrig? Her kan du læse mere om chefens ledelsesramme i OK-Fonden og ledelsesopgaven på Lystoftebakken.   

https://ok-fonden.emply.net/GetFile.aspx?id=0d8b6c3c-f47e-4968-b7ac-2f40a9a6cd27


Ansættelsesproces:
 
  • Du vil få besked, om du bliver inviteret til samtale d. 20.05
  • 1. samtale d.22.05
  • 2. samtale d.29.05
  • Ansættelsesdato: 01.07.19

Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Eva Lunding Olsen på telefon 40 29 59 21 / 33 85 45 20 eller elo@ok-fonden.dk


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012495Phoenix-bc7dac0a12019-04-26T16:05:35.157Kan du skabe følgeskab og få livet til at leves - hele livet?OK-Fonden søger chef til Lystoftebakken, et plejehjem beliggende i skønne og grønne omgivelser i Kgs. Lyngby.   

Kan du se dig selv i en non-profit og værdibåret organisation, hvor:
 
  • du arbejder for at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet  
 
  • du har en direktion, der altid ”har din ryg”, og som giver dig friheden og ansvar for at udvikle og drive Lystoftebakken – og sam­men med dine chefkollegaer at udvikle OK-Fonden som helhed
 
  • du kan udfolde og udvikle dit lederskab og dine visioner på et velfungerende plejehjem, båret af OK-Fondens værdier om ligeværdigt samarbejde, høj faglighed, æstetik, plads til  forskellighed, og hvor familien er værdifuld 
 
  • du skal støtte og videreføre den nuværende kultur og retning på Lystoftebakken, hvor ledelse og medarbejdere løfter i flok, har blik for beboernes behov, høj faglighed, arbejdsglæde, lavt sygefravær, lavt brug af vikarer, høj anciennitet og trivsel blandt beboere  

Har du evner og færdigheder til:
 
  • at stå forrest for den forsatte udvikling af Lystoftebakkens kultur og kvalitet, og kunne sætte ambitiøse mål og retning for organisationen, så Lystoftebakken forbliver et bevidst tilvalg for nye beboere
 
  • gennem dit lederskab at balancere det uddelegerende, anerkendende og vurderende, så der rundt om dig skabes en kultur præget af tillid, tryghed og trivsel for medarbejdere og beboere   
 
  • at skabe dialog og meningsskabelse omkring kerneopgaven, så der er et stærkt samarbejde på tværs af hele Lystoftebakken, og der skabes forankring af kultur og værdi i både pleje og beskyttede boliger
 
  • at reflektere over ledelse og adfærd og kan skabe en systematisk feedback og læringskultur, hvor vi lærer af vores erfaringer, men ikke leder efter fejl

Er du et menneske med værdier, som:
 
  • ser det bedste i mennesker, og er empatisk, nysgerrig og lyttende – også når noget går dig imod, eller når du oplever uenighed
 
  • kan stå i egen autoritet og værdisæt– og hvor at det, du siger og gør, både synes og mærkes!
 
  • hviler i sig selv – også de mindre gode sider – og kan møde modgang og forskellige ståsteder roligt, fordrageligt og rummeligt
 
  • får andre omkring dig til at vokse, og som nyder at se medarbejdere høste frugter og anerkendelse af den fælles indsats
 
  • ved at det kræver tid, flid og mod at stå forrest med ansvaret for at andres liv kan leves bedst muligt – og at det ikke kan gøres alene, men kræver følgeskab, støtte og hjælp
 
  • kan se dig selv arbejde ud fra devisen, at ”smil er den korteste vej mellem to mennesker”


Kan du håndtere at:
 
  • navigere i en politisk virkelighed, hvor du er en privat leverandør under OK-Fonden, samt leverandør til Lyngby-Taarbæk kommune hvor du skal leve op til kommunens krav og ønsker,
 
  • agere i et felt hvor rammen ikke altid står mål med forventninger til opgaveløsningen, hvilket kalder på høj grad af kreativitet og mod på alternative løsninger for at sikre kvaliteten
 
  • være rollemodel, der går forrest og viser vejen – samtidig med at lade medarbejdere og mellemledere folde sig ud og tage ejerskab
 
  • være modig, handlekraftig og resultatfokuseret – samtidig med at være involverende, lyttende og dialogsøgende

OK-Fonden tilbyder:
 
  • En organisation i en forrygende udvikling
 
  • At blive en del af et fællesskab med 21 kollegaer fra OK-Fondens øvrige enheder på tværs af plejehjem, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, der har fælles vision, og hvor vi går i samme retning, men ikke i takt
 
  • Et hovedkontor der servicerer enhederne med kompetencer indenfor økonomi, løn, HR, kommunikation, faglig udvikling, boligadministration og projektudvikling
 
  • Attraktive løn- og arbejdsforhold
     
For at komme i betragtning til stillingen skal du have 5-10 års erfaring fra lignende stilling, en ledelsesmæssig efteruddannelse, og sygeplejerskeuddannelse eller anden relevant mellemlang/videregående uddannelse

Er du stadig nysgerrig? Her kan du læse mere om chefens ledelsesramme i OK-Fonden og ledelsesopgaven på Lystoftebakken.   

https://ok-fonden.emply.net/GetFile.aspx?id=0d8b6c3c-f47e-4968-b7ac-2f40a9a6cd27


Ansættelsesproces:
 
  • Du vil få besked, om du bliver inviteret til samtale d. 20.05
  • 1. samtale d.22.05
  • 2. samtale d.29.05
  • Ansættelsesdato: 01.07.19

Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Eva Lunding Olsen på telefon 40 29 59 21 / 33 85 45 20 eller elo@ok-fonden.dk


 

2019-05-20T00:50:30.173 OK-Fonden søger chef til Lystoftebakken, et plejehjem beliggende i skønne og grønne omgivelser i Kgs. Lyngby. Kan du se dig selv i en non-profit og værdibåret organisation, hvor: du arbejder for at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet hele livet du har en direktion, der altid har din ryg , og som giver dig friheden og ansvar for at udvikle og drive Lystoftebakken og sam men med dine chefkollegaer at udvikle OK-Fonden som helhed du kan udfolde og udvikle dit lederskab og dine visioner på et velfungerende plejehjem, båret af OK-Fondens værdier om ligeværdigt samarbejde, høj faglighed, æstetik, plads til forskellighed, og hvor familien er værdifuld du skal støtte og videreføre den nuværende kultur og retning på Lystoftebakken, hvor ledelse og medarbejdere løfter i flok, har blik for beboernes behov, høj faglighed, arbejdsglæde, lavt sygefravær, lavt brug af vikarer, høj anciennitet og trivsel blandt beboere Har du evner og færdigheder til: at stå forrest for den forsatte udvikling af Lystoftebakkens kultur og kvalitet, og kunne sætte ambitiøse mål og retning for organisationen, så Lystoftebakken forbliver et bevidst tilvalg for nye beboere gennem dit lederskab at balancere det uddelegerende, anerkendende og vurderende, så der rundt om dig skabes en kultur præget af tillid, tryghed og trivsel for medarbejdere og beboere at skabe dialog og meningsskabelse omkring kerneopgaven, så der er et stærkt samarbejde på tværs af hele Lystoftebakken, og der skabes forankring af kultur og værdi i både pleje og beskyttede boliger at reflektere over ledelse og adfærd og kan skabe en systematisk feedback og læringskultur, hvor vi lærer af vores erfaringer, men ikke leder efter fejl Er du et menneske med værdier, som: ser det bedste i mennesker, og er empatisk, nysgerrig og lyttende også når noget går dig imod, eller når du oplever uenighed kan stå i egen autoritet og værdisæt og hvor at det, du siger og gør, både synes og mærkes! hviler i sig selv også de mindre gode sider og kan møde modgang og forskellige ståsteder roligt, fordrageligt og rummeligt får andre omkring dig til at vokse, og som nyder at se medarbejdere høste frugter og anerkendelse af den fælles indsats ved at det kræver tid, flid og mod at stå forrest med ansvaret for at andres liv kan leves bedst muligt og at det ikke kan gøres alene, men kræver følgeskab, støtte og hjælp kan se dig selv arbejde ud fra devisen, at smil er den korteste vej mellem to mennesker Kan du håndtere at: navigere i en politisk virkelighed, hvor du er en privat leverandør under OK-Fonden, samt leverandør til Lyngby-Taarbæk kommune hvor du skal leve op til kommunens krav og ønsker, agere i et felt hvor rammen ikke altid står mål med forventninger til opgaveløsningen, hvilket kalder på høj grad af kreativitet og mod på alternative løsninger for at sikre kvaliteten være rollemodel, der går forrest og viser vejen samtidig med at lade medarbejdere og mellemledere folde sig ud og tage ejerskab være modig, handlekraftig og resultatfokuseret samtidig med at være involverende, lyttende og dialogsøgende OK-Fonden tilbyder: En organisation i en forrygende udvikling At blive en del af et fællesskab med 21 kollegaer fra OK-Fondens øvrige enheder på tværs af plejehjem, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, der har fælles vision, og hvor vi går i samme retning, men ikke i takt Et hovedkontor der servicerer enhederne med kompetencer indenfor økonomi, løn, HR, kommunikation, faglig udvikling, boligadministration og projektudvikling Attraktive løn- og arbejdsforhold For at komme i betragtning til stillingen skal du have 5-10 års erfaring fra lignende stilling, en ledelsesmæssig efteruddannelse, og sygeplejerskeuddannelse eller anden relevant mellemlang videregående uddannelseEr du stadig nysgerrig? Her kan du læse mere om chefens ledelsesramme i OK-Fonden og ledelsesopgaven på Lystoftebakken. https: ok-fonden.emply.net GetFile.aspx?id 0d8b6c3c-f47e-4968-b7ac-2f40a9a6cd27Ansættelsesproces: Du vil få besked, om du bliver inviteret til samtale d. 20.05 1. samtale d.22.05 2. samtale d.29.05 Ansættelsesdato: 01.07.19 Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Eva Lunding Olsen på telefon 40 29 59 21 33 85 45 20 eller elo@ok-fonden.dk10Phoenixbc7dac0a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000010https://ok-fonden.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=21fb6588-0e08-42d9-bc7f-23318690d2b00EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnLyngby-Taarbæk3514552Lystoftebakken11Caroline Amalie Vej 1302800Kongens LyngbyDKDanmarkORS/bc7dac0a_logo.jpegORS/Small/bc7dac0a_logo.jpeg0elo@ok-fonden.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent750024EmplyPremium pakken - 45 dage04d2c2d8-207b-41bd-bbc8-d500f27104c6_193001126-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7dac0ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7dac0ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7dac0a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7dac0a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008011Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse361576019Eva Lunding Olsenelo@ok-fonden.dkDanmarkDanmark330072185To engagerede chefer til rengøringsdrift til Center for EjendomsserviceBasic Er du en nærværende og inspirerende leder, der både kan holde fokus på driften og samtidig kan motivere ledere og medarbejdere, optimere servicen og have en god dialog med vores kunder? Som chef for rengøringsdrift i KK Rengøringsservice bliver du ansvarlig for cirka 11 engagerede rengøringsledere, fordelt på 11 distrikter i Københavns Kommune, samt daglig ledelse og videreudvikling af enhedens vikar- og hovedrengøringskorps. Hvert distrikt har en rengøringsleder, som refererer direkte til dig, mens du refererer direkte til chefen for KK Rengøringsservice. Dine overordnede opgaver er, med udgangspunkt i afdelingens kerneopgave, at udøve faglig ledelse og sørge for, at kvaliteten af rengøringen lever op til den beskrevne standard. De to chefer for rengøringsdrift indgår sammen med chefen for KK Rengøringsservice i ledelsen af KK Rengøringsservice i Københavns Ejendomme & Indkøb (KEID). Ledelsen koordinerer KK Rengøringsservice indsatser og økonomi og sikrer, at der arbejdes efter vedtagne mål. Du har den direkte ledelse af rengøringslederne og skal sikre, at rengøringsenhedens mål og krav til kvaliteten af rengøringen er kendt af rengøringslederne, og at de arbejder aktivt med at indfri de fastlagte mål. Du er rengøringsledernes direkte personaleleder, og yder derfor faglig sparring i forhold til deres udvikling og ledelse, kvalitet, kunder, daglige udfordringer m.v. Du har fokus på kunden og sikrer, at brugertilfredsheden med den leverede rengøringsservice sker i henhold til den aftalte kvalitet. I den forbindelse vil du have et særligt tæt samarbejde med planlæggerne i kundeenheden under Service- og forretningsudvikling . Du understøtter aktivt, at planlagte indsatser i forhold til afdelingens strategi og udvikling udføres, hvilket sker i tæt samarbejde med enheden Service- og forretningsudvikling , ligesom du ligeledes vil have ansvar for at implementere udviklingstiltag ud i driften. Vores forventninger til dig Vi forventer en dygtig og ambitiøs leder, der sammen med sine rengøringsledere kan sætte mål og retning. Som en nærværende og inspirerende personalechef for 11 rengøringsledere forventer vi, at du giver dem faglig sparring og understøtter dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre ledere. Du har grundig indsigt i driften af de mange lokationer, og du ved, hvad der ledelsesmæssigt skal til for at kunne holde fokus på driften samtidig med, at du motiverer medarbejderne, optimerer service og har en god dialog med vores kunder. Succeskriterierne for dit arbejde er optimering af driften med høj brugertilfredshed og lavt sygefravær. For at få succes kræves det, at du kan tilbyde arbejdspladser, hvor dine medarbejdere trives og er fagligt klædt på til at løse deres opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring. Enhedens størrelse kræver, at du som person har en betydelig ledelsesmæssig erfaring. Ligeledes vil det være nødvendigt at kunne navigere på tværs i organisationen og særligt indgå i gode samarbejdsrelationer med de øvrige chefer i Center for Ejendomsservice. Vi forventer, at du Har relevant ledelseserfaring gerne med ledelse af ledere Har solid erfaring inde for rengøringsbranchen herunder kendskab til INSTA800 Har forretningsmæssig og økonomisk forståelse Er struktureret og punktlig i dit arbejde Har stærke kommunikations- og formidlingskompetencer Taler, skriver og læser dansk Taler og forstår engelsk Har et godt overblik, er ambitiøs og initiativtagende Er en holdspiller, der ved at fælles succes skabes gennem dialog og samarbejde Formår at prioritere egne opgaver, og understøtte medarbejdere heri, i en travl hverdag Er loyal overfor vedtagne strategier, beslutninger og aftaler Kan være med til at skabe forandring og udvikling Har kørekort til kat. B Organisatorisk placering og referenceforhold Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for Ejendomsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb. Du har det daglige ledelsesansvar for rengøringslederne i dine distrikter og refererer til rengøringschefen. Ansættelsesvilkår Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattest. Din primære arbejdsplads er hos Center for Ejendomsservice på Borups Allé, men du må påregne møder med kunder og medarbejdere på de enkelte lokationer efter behov. (I perioden den 1. oktober 2019 til den 31. marts 2020 vil din primære arbejdsplads være Gyldenløvesgade). Vi forventer, at du kan starte den 1. oktober 2019, eller hurtigst mulig derefter. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for KK Rengøringsservice Jane Källberg Hansen på 4089 2984 eller Centerchef Peter Højer på 2090 3070. Søg via nedenstående link senest onsdag den 28. august 2019 Vi holder samtaler i uge 36 og 37. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Er du en nærværende og inspirerende leder, der både kan holde fokus på driften og samtidig kan motivere ledere og medarbejdere, optimere servicen og have en god dialog med vores kunder? 

Som chef for rengøringsdrift i KK Rengøringsservice bliver du ansvarlig for cirka 11 engagerede rengøringsledere, fordelt på 11 distrikter i Københavns Kommune, samt daglig ledelse og videreudvikling af enhedens vikar- og hovedrengøringskorps. Hvert distrikt har en rengøringsleder, som refererer direkte til dig, mens du refererer direkte til chefen for KK Rengøringsservice.

Dine overordnede opgaver er, med udgangspunkt i afdelingens kerneopgave, at udøve faglig ledelse og sørge for, at kvaliteten af rengøringen lever op til den beskrevne standard. De to chefer for rengøringsdrift indgår sammen med chefen for KK Rengøringsservice i ledelsen af KK Rengøringsservice i Københavns Ejendomme & Indkøb (KEID). Ledelsen koordinerer KK Rengøringsservice indsatser og økonomi og sikrer, at der arbejdes efter vedtagne mål.

Du har den direkte ledelse af rengøringslederne og skal sikre, at rengøringsenhedens mål og krav til kvaliteten af rengøringen er kendt af rengøringslederne, og at de arbejder aktivt med at indfri de fastlagte mål. Du er rengøringsledernes direkte personaleleder, og yder derfor faglig sparring i forhold til deres udvikling og ledelse, kvalitet, kunder, daglige udfordringer m.v.

Du har fokus på kunden og sikrer, at brugertilfredsheden med den leverede rengøringsservice sker i henhold til den aftalte kvalitet. I den forbindelse vil du have et særligt tæt samarbejde med planlæggerne i kundeenheden under ”Service- og forretningsudvikling”. Du understøtter aktivt, at planlagte indsatser i forhold til afdelingens strategi og udvikling udføres, hvilket sker i tæt samarbejde med enheden ” Service- og forretningsudvikling”, ligesom du ligeledes vil have ansvar for at implementere udviklingstiltag ud i driften.

Vores forventninger til dig
Vi forventer en dygtig og ambitiøs leder, der sammen med sine rengøringsledere kan sætte mål og retning. Som en nærværende og inspirerende personalechef for 11 rengøringsledere forventer vi, at du giver dem faglig sparring og understøtter dem i deres indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre ledere.

Du har grundig indsigt i driften af de mange lokationer, og du ved, hvad der ledelsesmæssigt skal til for at kunne holde fokus på driften samtidig med, at du motiverer medarbejderne, optimerer service og har en god dialog med vores kunder.

Succeskriterierne for dit arbejde er optimering af driften med høj brugertilfredshed og lavt sygefravær. For at få succes kræves det, at du kan tilbyde arbejdspladser, hvor dine medarbejdere trives og er fagligt klædt på til at løse deres opgaver ud fra fælles, gennemtænkte løsninger, god planlægning og en velfungerende kvalitetssikring. Enhedens størrelse kræver, at du som person har en betydelig ledelsesmæssig erfaring. Ligeledes vil det være nødvendigt at kunne navigere på tværs i organisationen og særligt indgå i gode samarbejdsrelationer med de øvrige chefer i Center for Ejendomsservice.

Vi forventer, at du

  • Har relevant ledelseserfaring – gerne med ledelse af ledere
  • Har solid erfaring inde for rengøringsbranchen herunder kendskab til INSTA800
  • Har forretningsmæssig og økonomisk forståelse
  • Er struktureret og punktlig i dit arbejde
  • Har stærke kommunikations- og formidlingskompetencer
  • Taler, skriver og læser dansk
  • Taler og forstår engelsk
  • Har et godt overblik, er ambitiøs og initiativtagende
  • Er en holdspiller, der ved at fælles succes skabes gennem dialog og samarbejde
  • Formår at prioritere egne opgaver, og understøtte medarbejdere heri, i en travl hverdag
  • Er loyal overfor vedtagne strategier, beslutninger og aftaler
  • Kan være med til at skabe forandring og udvikling
  • Har kørekort til kat. B

Organisatorisk placering og referenceforhold
Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for Ejendomsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb. Du har det daglige ledelsesansvar for rengøringslederne i dine distrikter og refererer til rengøringschefen.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattest.

Din primære arbejdsplads er hos Center for Ejendomsservice på Borups Allé, men du må påregne møder med kunder og medarbejdere på de enkelte lokationer efter behov. (I perioden den 1. oktober 2019 til den 31. marts 2020 vil din primære arbejdsplads være Gyldenløvesgade).

Vi forventer, at du kan starte den 1. oktober 2019, eller hurtigst mulig derefter.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for KK Rengøringsservice Jane Källberg Hansen på 4089 2984 eller Centerchef Peter Højer på 2090 3070.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 28. august 2019
Vi holder samtaler i uge 36 og 37.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

 

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngEjendomsserviceKøbenhavn NV2019-08-13T16:00:49.2302019-08-28T00:00:00
330075216Økonomichef søges til velkonsolideret, international virksomhed ved RoskildeBasic Beskrivelse I en sund, fokuseret og effektiv administration, bliver du ansvarlig for hele økonomifunktionen samt IT, der udover dig, består af fem medarbejdere. Du refererer i det daglige til den administrerende direktør som du bliver økonomisk sparringspartner for. Du er overordnet ansvarlig for at afdelingen fungerer såvel fagligt som socialt. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Dine opgaver er som følger: Arbejdsopgaver Personaleledelse Økonomisk sparringspartner for ledelsen Rapportering, internt og eksternt IFRS Budgettering og opfølgning Forecasts Skat Årsregnskab Månedsrapportering Estimater Økonomistyring Optimering og effektivisering af systemer og rutiner Analyser Ad-hoc Virksomheden Virksomheden er et datterselskab i en international koncern og er i dag førende inden for sit felt. Virksomheden opererer med handel, distribution, halvfabrikata samt forarbejdning. Der er ca. 75 ansatte på matriklen og virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource. Arbejdsmiljøet er præget af åbenhed og en ligefrem tone. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom kantine, sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du er ambitiøs, engageret og har erfaring med ledelse af en økonomifunktion. Du er en stærk økonomisk sparringspartner for ledelsen på grund af din interesse i og forståelse for forretningen. Du er kommunikativ og forstår at formidle dit fagområde til såvel egen faggruppe som andre faggrupper. Du trives i den koordinerende og ledende rolle og fungerer rigtigt godt i de operative roller, der ligger i en funktion på dette niveau. Din tilgang til arbejdsopgaverne er struktureret, analytisk og selvstændig og du tager ansvar for dit arbejde. IT-kompetencer Du har generel god systemforståelse. Gerne SAP. Uddannelse HD-R, Cand.merc. eller tilsvarende. Sprog Engelsk i skrift og tale. Gerne tysk. Kontaktpersoner Torben Jørgensen & Christina Rosenbech Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

I en sund, fokuseret og effektiv administration, bliver du ansvarlig for hele økonomifunktionen samt IT, der udover dig, består af fem medarbejdere. Du refererer i det daglige til den administrerende direktør som du bliver økonomisk sparringspartner for. Du er overordnet ansvarlig for at afdelingen fungerer såvel fagligt som socialt. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Dine opgaver er som følger:

Arbejdsopgaver

  • Personaleledelse
  • Økonomisk sparringspartner for ledelsen
  • Rapportering, internt og eksternt
  • IFRS
  • Budgettering og opfølgning
  • Forecasts
  • Skat
  • Årsregnskab
  • Månedsrapportering
  • Estimater
  • Økonomistyring
  • Optimering og effektivisering af systemer og rutiner
  • Analyser
  • Ad-hoc

Virksomheden

Virksomheden er et datterselskab i en international koncern og er i dag førende inden for sit felt. Virksomheden opererer med handel, distribution, halvfabrikata samt forarbejdning. Der er ca. 75 ansatte på matriklen og virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource. Arbejdsmiljøet er præget af åbenhed og en ligefrem tone. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom kantine, sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er ambitiøs, engageret og har erfaring med ledelse af en økonomifunktion. Du er en stærk økonomisk sparringspartner for ledelsen på grund af din interesse i og forståelse for forretningen. Du er kommunikativ og forstår at formidle dit fagområde til såvel egen faggruppe som andre faggrupper. Du trives i den koordinerende og ledende rolle og fungerer rigtigt godt i de operative roller, der ligger i en funktion på dette niveau. Din tilgang til arbejdsopgaverne er struktureret, analytisk og selvstændig og du tager ansvar for dit arbejde.

IT-kompetencer

Du har generel god systemforståelse. Gerne SAP.

Uddannelse

HD-R, Cand.merc. eller tilsvarende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale. Gerne tysk.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen & Christina Rosenbech Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/461d6687_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-08-19T18:00:58.5802019-09-22T00:00:00
330074801Erfaren og engageret enhedschef til byplanlægning i Byens UdviklingBasic Vil du være med til at udvikle og planlægge fremtidens København? Vil du være chef for en enhed med 15-20 dygtige og engagerede medarbejdere? I Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune søger vi en ambitiøs, kompetent og dedikeret enhedschef. København vokser markant i disse år. Ambitionen er, at København også i fremtiden skal være en levende og ansvarlig by med kant. I Byens Udvikling er opgaven at omsætte ønsker fra politikere, borgere og investorer i lokalplaner, der tilgodeser behovet for både vækst og livskvalitet og sikrer, at København fortsat udvikler sig som en attraktiv storby. I serviceområdet Byens Udvikling arbejder i alt fire byplanenheder med lokalplaner, stedsspecifik byudvikling (trafik, byrum m.v.) og byggesager. Gennem de senere år har ca. 80 medarbejdere bl.a. arkitekter, byplanlæggere, trafikplanlæggere, jurister og grafikere bl.a. arbejdet med transformation og udvikling af Nordhavn, Carlsberg, Sydhavn og Østamager samt en lang række mindre planlægningsopgaver fordelt over hele byen. Enhedschef for en byplanenhed: opgaver og forventninger Som enhedschef har du personaleansvaret for 15-20 dygtige medarbejdere, og du er garant for den faglige kvalitet i enhedens opgaver. Kerneopgaven i enheden er udarbejdelse af lokalplaner, byggesagsbehandling samt politisk betjening af teknik- og miljøborgmesteren, Teknik- og Miljøudvalget og Borgerrepræsentationen. Opgaverne løses i tæt samarbejde med grundejere, investorer, rådgivere, borgere, lokaludvalg og andre interessenter, samt resten af Teknik- og Miljøforvaltningen og de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune. Til denne stilling forventer vi, at du har solide faglige kompetencer inden for byudvikling, byplanlægning og arkitektur, og at du kan navigere i et politisk system. Du er uddannet arkitekt, byplanlægger eller har anden relevant uddannelsesbaggrund. Du har solid ledelseserfaring bag dig og har erfaring fra en politisk ledet organisation. Vi forventer, at du kan tage såvel de store briller på i forhold til byudvikling og samtidig have øje for den stedspecifikke kvalitet i et område. Vi forventer, at du kender forvaltningslov og byggelov og er langt inde i planlovgivningen. Du er klar til dialog med medarbejdere, borgere og bygherrer om sikring af høj kvalitet i planlægning og arkitektur du er fleksibel og løsningsorienteret. Du kan fremlægge en sag kort og sagligt for politikerne og rådgive i forhold til eventuelle politiske ønsker. Motiverende leder med stort drive Som enhedschef i Center for Byplanlægning skal du både skabe synlige resultater og et godt arbejdsmiljø, og du skal evne at sætte retning og rammer. Du kan prioritere, er løsningsorienteret, ser muligheder og handler. Du bidrager til at udvikle arbejdspladsen til en attraktiv og effektiv arbejdsplads med høj kvalitet og orden i forholdene, der møder tillid fra vores politikere og respekteres af omverdenen. Du prioriterer nærværende ledelse højt og evner at skabe et trygt og tillidsfuldt forhold til dine medarbejdere. Du bidrager til at skabe trivsel og motivation, har stor menneskeforståelse og arbejder for at skabe et udviklende og inspirerende arbejdsklima. Du skal sammen med den øvrige ledelse kunne prioritere i opgaverne og sætte en klar retning, og du skal gennem tydelig dialog og sparring med medarbejderne sikre, at de nødvendige beslutninger bliver truffet, og at opgaverne bliver løst til tiden og på et tilfredsstillende fagligt niveau. Desuden skal du deltage i chefgruppen i Byens Udvikling og bidrage til serviceområdets samlede leverancer, herunder politikudvikling. Vi forventer, at du har konkret erfaring med byplanlægning, arkitektur, byggeri, byggeøkonomi og ejendomsudvikling har erfaring med nærværende ledelse af kompetente medarbejdere har erfaring med at drive forandringsprocesser i et fagligt miljø har evnen til at fremme motivation og arbejdsglæde er god til at rammesætte opgaver og sætte retning kan strukturere og skabe overblik over mangeartede opgaver og er i stand til at prioritere evner at omsætte politik og strategi til konkrete løsninger i tæt samarbejde med borgere, interessenter og samarbejdspartnere og at prioritere mellem forskelligartede hensyn har gennemslagskraft og gode forhandlingsevner og kommunikerer let og ubesværet med både interne og eksterne interessenter er helhedsorienteret og bidrager til det tværgående samarbejde trives med et højt tempo og har overskud til et godt grin i en travl hverdag. Du møder dine omgivelser positivt, ligefremt og med en naturlig autoritet. Du anerkender betydningen af gode samarbejdsrelationer og søger helhedsorienterede løsninger. Vi tilbyder Et spændende og udviklende lederjob, hvor du sætter præg på fremtidens København. Det sker i et godt kollegialt miljø, hvor du også har stor mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt som leder. Du vil blive en del af et dygtigt og kollegialt fællesskab i chefgruppen, hvor vi prioriterer faglig og ledelsesmæssig sparring højt. Center for Byplanlægning holder til i åbne omgivelser, centralt placeret i Njalsgade. Løn- og ansættelsesvilkår Tiltrædelse 1. november 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til cheflønaftalen for Københavns Kommune og gældende overenskomst. Lønniveauet i stillingen er omkring 600.000 kr. Er du nysgerrig? Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Karsten Biering Nielsen på 2326 6230. Søg via nedenstående link senest søndag den 8. september 2019 Vi forventer at holde samtaler i uge 37-38. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Vil du være med til at udvikle og planlægge fremtidens København? Vil du være chef for en enhed med 15-20 dygtige og engagerede medarbejdere?

I Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune søger vi en ambitiøs, kompetent og dedikeret enhedschef.

København vokser markant i disse år. Ambitionen er, at København også i fremtiden skal være en levende og ansvarlig by med kant. I Byens Udvikling er opgaven at omsætte ønsker fra politikere, borgere og investorer i lokalplaner, der tilgodeser behovet for både vækst og livskvalitet og sikrer, at København fortsat udvikler sig som en attraktiv storby.

I serviceområdet Byens Udvikling arbejder i alt fire byplanenheder med lokalplaner, stedsspecifik byudvikling (trafik, byrum m.v.) og byggesager. Gennem de senere år har ca. 80 medarbejdere – bl.a. arkitekter, byplanlæggere, trafikplanlæggere, jurister og grafikere bl.a. arbejdet med transformation og udvikling af Nordhavn, Carlsberg, Sydhavn og Østamager samt en lang række mindre planlægningsopgaver fordelt over hele byen.

Enhedschef for en byplanenhed: opgaver og forventninger
Som enhedschef har du personaleansvaret for 15-20 dygtige medarbejdere, og du er garant for den faglige kvalitet i enhedens opgaver.

Kerneopgaven i enheden er udarbejdelse af lokalplaner, byggesagsbehandling samt politisk betjening af teknik- og miljøborgmesteren, Teknik- og Miljøudvalget og Borgerrepræsentationen. Opgaverne løses i tæt samarbejde med grundejere, investorer, rådgivere, borgere, lokaludvalg og andre interessenter, samt resten af Teknik- og Miljøforvaltningen og de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune.

Til denne stilling forventer vi, at du har solide faglige kompetencer inden for byudvikling, byplanlægning og arkitektur, og at du kan navigere i et politisk system. Du er uddannet arkitekt, byplanlægger eller har anden relevant uddannelsesbaggrund. Du har solid ledelseserfaring bag dig og har erfaring fra en politisk ledet organisation.

Vi forventer, at du kan tage såvel de store briller på i forhold til byudvikling og samtidig have øje for den stedspecifikke kvalitet i et område. Vi forventer, at du kender forvaltningslov og byggelov og er langt inde i planlovgivningen.

Du er klar til dialog med medarbejdere, borgere og bygherrer om sikring af høj kvalitet i planlægning og arkitektur – du er fleksibel og løsningsorienteret. Du kan fremlægge en sag kort og sagligt for politikerne og rådgive i forhold til eventuelle politiske ønsker.

Motiverende leder med stort drive
Som enhedschef i Center for Byplanlægning skal du både skabe synlige resultater og et godt arbejdsmiljø, og du skal evne at sætte retning og rammer. Du kan prioritere, er løsningsorienteret, ser muligheder og handler. Du bidrager til at udvikle arbejdspladsen til en attraktiv og effektiv arbejdsplads med høj kvalitet og orden i forholdene, der møder tillid fra vores politikere og respekteres af omverdenen.

Du prioriterer nærværende ledelse højt og evner at skabe et trygt og tillidsfuldt forhold til dine medarbejdere. Du bidrager til at skabe trivsel og motivation, har stor menneskeforståelse og arbejder for at skabe et udviklende og inspirerende arbejdsklima. Du skal sammen med den øvrige ledelse kunne prioritere i opgaverne og sætte en klar retning, og du skal gennem tydelig dialog og sparring med medarbejderne sikre, at de nødvendige beslutninger bliver truffet, og at opgaverne bliver løst til tiden og på et tilfredsstillende fagligt niveau. Desuden skal du deltage i chefgruppen i Byens Udvikling og bidrage til serviceområdets samlede leverancer, herunder politikudvikling.

Vi forventer, at du

  • har konkret erfaring med byplanlægning, arkitektur, byggeri, byggeøkonomi og ejendomsudvikling
  • har erfaring med nærværende ledelse af kompetente medarbejdere
  • har erfaring med at drive forandringsprocesser i et fagligt miljø
  • har evnen til at fremme motivation og arbejdsglæde
  • er god til at rammesætte opgaver og sætte retning
  • kan strukturere og skabe overblik over mangeartede opgaver og er i stand til at prioritere
  • evner at omsætte politik og strategi til konkrete løsninger i tæt samarbejde med borgere, interessenter og samarbejdspartnere og at prioritere mellem forskelligartede hensyn
  • har gennemslagskraft og gode forhandlingsevner og kommunikerer let og ubesværet med både interne og eksterne interessenter
  • er helhedsorienteret og bidrager til det tværgående samarbejde
  • trives med et højt tempo og har overskud til et godt grin i en travl hverdag. Du møder dine omgivelser positivt, ligefremt og med en naturlig autoritet. Du anerkender betydningen af gode samarbejdsrelationer og søger helhedsorienterede løsninger.

Vi tilbyder
Et spændende og udviklende lederjob, hvor du sætter præg på fremtidens København. Det sker i et godt kollegialt miljø, hvor du også har stor mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt som leder. Du vil blive en del af et dygtigt og kollegialt fællesskab i chefgruppen, hvor vi prioriterer faglig og ledelsesmæssig sparring højt.

Center for Byplanlægning holder til i åbne omgivelser, centralt placeret i Njalsgade.

Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse 1. november 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til cheflønaftalen for Københavns Kommune og gældende overenskomst. Lønniveauet i stillingen er omkring 600.000 kr.

Er du nysgerrig?
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vicedirektør Karsten Biering Nielsen på 2326 6230.

Søg via nedenstående link senest søndag den 8. september 2019

Vi forventer at holde samtaler i uge 37-38.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for ByplanlægningKøbenhavn S2019-08-19T11:01:21.8172019-09-08T00:00:00
330073180Fagchef vejRobot Særdeles attraktiv karrieremulighed ved Tyr ns Vi har tredoblet styrken i Danmark på bare to år og inden måneden er slut vil vi meget gerne have sat autograf på endnu en ansættelseskontrakt. Fokus på teamwork, erfaringen og overblikket til styring af større projekter. Er du på udkig efter din næste faglige udfordring, hvor du vil komme til at arbejde på og lede projekteringen af super spændende anlægsprojekter ? Du vil fra start både blive involveret og blive udfordret i Hovedstadens Letbane-projektet. Erfaren specialist med ambitioner om mere, herunder deltagelse i ledergruppen. MicroStation, Power Rail - det vil være ret genialt hvis du har erfaring med det. Vi ser det kun som en fordel at vores medarbejdere vil lidt mere og vi tager både din udvikling og dine interesser seriøst. Uddannelse som ingeniør med længere erfaring fra en lignende stilling som projektdeltager eller som leder indenfor vej-området - alternativt anden tilsvarende relevant baggrund. Har du en ret stærk faglig profil, med et ønske om at tage ansvaret for de faglige udfordringer i dine projekter ? Så er du måske vores nye kollega i Ørestad. Uden nysgerrighed kan vi ikke løse morgendagens udfordringer. Vi hos Tyr ns værdsætter derfor viljen til at finde nye løsninger og at føle lyst til ny viden. Vi tilbyder dig job i en ambitiøs virksomhed og udfordringer, som få andre kan matche. Du vil blive en del af en organisation med meget højt kompetenceniveau. Vi har højt til loftet, inspirerende arbejdsopgaver, tværfaglige projekter og dygtige kollegaer. Samarbejde er omdrejningspunktet for alt, hvad vi gør. Vi tror på, at respekt, professionalisme og videndeling er forudsætningen for, at vi lykkes. Og vi ved, at et stærkt samarbejde med kunder, kollegaer og samarbejdspartnere i sidste ende er vejen til de bedste resultater. Få en fortrolig snak om dine muligheder. Ansøgning Henriksen HR ved Rekrutteringschef Brian Henriksen er behjælpelig ved rekruttering af denne stilling, hvorfor ansøgning i form af et opdateret CV venligst bedes sendt til info@henriksen-hr.dk, ansøgningen bedes mærket Fagchef vej. Ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Kontakt Rekrutteringschef Brian Henriksen Telefon 45 3147 8001

Særdeles attraktiv karrieremulighed ved Tyréns

Vi har tredoblet styrken i Danmark på bare to år og inden måneden er slut vil vi meget gerne have sat autograf på endnu en ansættelseskontrakt.

Fokus på teamwork, erfaringen og overblikket til styring af større projekter. 

Er du på udkig efter din næste faglige udfordring, hvor du vil komme til at arbejde på og lede projekteringen af super spændende anlægsprojekter ? 

Du vil fra start både blive involveret og blive udfordret i Hovedstadens Letbane-projektet.

Erfaren specialist med ambitioner om mere, herunder deltagelse i ledergruppen.

MicroStation, Power Rail - det vil være ret genialt hvis du har erfaring med det.

Vi ser det kun som en fordel at vores medarbejdere vil lidt mere og vi tager både din udvikling og dine interesser seriøst.

Uddannelse som ingeniør med længere erfaring fra en lignende stilling som projektdeltager eller som leder indenfor vej-området - alternativt anden tilsvarende relevant baggrund.

Har du en ret stærk faglig profil, med et ønske om at tage ansvaret for de faglige udfordringer i dine projekter ?

Så er du måske vores nye kollega i Ørestad.

Uden nysgerrighed kan vi ikke løse morgendagens udfordringer.

Vi hos Tyréns værdsætter derfor viljen til at finde nye løsninger og at føle lyst til ny viden.

Vi tilbyder dig job i en ambitiøs virksomhed og udfordringer, som få andre kan matche. Du vil blive en del af en organisation med meget højt kompetenceniveau. Vi har højt til loftet, inspirerende arbejdsopgaver, tværfaglige projekter og dygtige kollegaer.

Samarbejde er omdrejningspunktet for alt, hvad vi gør. Vi tror på, at respekt, professionalisme og videndeling er forudsætningen for, at vi lykkes. Og vi ved, at et stærkt samarbejde med kunder, kollegaer og samarbejdspartnere i sidste ende er vejen til de bedste resultater.

Få en fortrolig snak om dine muligheder.

Ansøgning

Henriksen HR ved Rekrutteringschef Brian Henriksen er behjælpelig ved rekruttering af denne stilling, hvorfor ansøgning i form af et opdateret CV venligst bedes sendt til info@henriksen-hr.dk, ansøgningen bedes mærket Fagchef vej. 

Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Kontakt Rekrutteringschef Brian Henriksen Telefon +45 3147 8001 

 

Henriksen HRKøbenhavn S2019-08-15T00:00:002019-09-30T00:00:00
330072060Chef for Center for Skole og UddannelseRobot I Hvidovre Kommunes Center for Skole og Uddannelse lyder vores vision: I fællesskab a°bner vi verden for ALLE børn og unge, sa° de lærer mere og trives bedre a°r for a°r Vi søger nu en ny chef for Center for Skole og Uddannelse, der skal stå i spidsen for centeret og være med til at udvikle det sammen med vores mange dygtige medarbejdere. Centeret arbejder for, at børn og unge i skolealderen får de bedst mulige vilkår for at lære og udvikle sig. Skole- og uddannelsesområdet er velfungerende, og vores tilbud er på et højt kvalitetsniveau. Som ny centerchef bliver det din opgave at bygge videre på det solide fundament, som vores skoler, SFO er og klubber står på. Den høje kvalitet skal videreudvikles med et skarpt blik på økonomien så vi også fremover kan tilbyde vores børn og unge gode skoler og et sundt fritidsliv. Forventningerne til vores nye centerchef er derfor høje. Ud over en relevant uddannelse og ledelsesmæssig erfaring vil det være afgørende for os, at du kender skoleområdet godt så du hurtigt og sikkert kan træde ind i jobbet. Læs den fulde jobprofil på www.genitor.dk, hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til direktør Susan Bjerregaard på telefon 4173 8423 eller partner i Genitor Martin Isenbecker pa° telefon 2565 9231. Du kan søge stillingen på Genitors hjemmeside www.genitor.dk under Ledige stillinger .I Hvidovre Kommunes Center for Skole og Uddannelse lyder vores vision:

”I fællesskab a°bner vi verden for ALLE børn og unge, sa° de lærer mere og trives bedre a°r for a°r”

Vi søger nu en ny chef for Center for Skole og Uddannelse, der skal stå i spidsen for centeret og være med til at udvikle det sammen med vores mange dygtige medarbejdere. Centeret arbejder for, at børn og unge i skolealderen får de bedst mulige vilkår for at lære og udvikle sig. Skole- og uddannelsesområdet er velfungerende, og vores tilbud er på et højt kvalitetsniveau.

Som ny centerchef bliver det din opgave at bygge videre på det solide fundament, som vores skoler, SFO’er og klubber står på. Den høje kvalitet skal videreudvikles – med et skarpt blik på økonomien – så vi også fremover kan tilbyde vores børn og unge gode skoler og et sundt fritidsliv.

Forventningerne til vores nye centerchef er derfor høje. Ud over en relevant uddannelse og ledelsesmæssig erfaring vil det være afgørende for os, at du kender skoleområdet godt – så du hurtigt og sikkert kan træde ind i jobbet. Læs den fulde jobprofil på www.genitor.dk, hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til direktør Susan Bjerregaard på telefon 4173 8423 eller partner i Genitor Martin Isenbecker pa° telefon 2565 9231.

Du kan søge stillingen på Genitors hjemmeside www.genitor.dk under ”Ledige stillinger”.



Hvidovre KommuneHvidovre2019-08-13T00:00:002019-09-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To engagerede chefer til rengøringsdrift til Center for Ejendomsservice

Ejendomsservice

København NV
Er du en nærværende og inspirerende leder, der både kan holde fokus på driften og samtidig kan motivere ledere og medarbejdere, optimere servicen og have en god dialog med vores kunder? Som chef for rengøringsdrift i KK Rengøringsservice bliver du a...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Økonomichef søges til velkonsolideret, international virksomhed ved Roskilde

Proselection

København K
Beskrivelse I en sund, fokuseret og effektiv administration, bliver du ansvarlig for hele økonomifunktionen samt IT, der udover dig, består af fem medarbejdere. Du refererer i det daglige til den administrerende direktør som du bliver økonomisk spar...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Erfaren og engageret enhedschef til byplanlægning i Byens Udvikling

Center for Byplanlægning

København S
Vil du være med til at udvikle og planlægge fremtidens København? Vil du være chef for en enhed med 15-20 dygtige og engagerede medarbejdere? I Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune søger vi en ambitiøs, kompetent og dedikeret enhedsche...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:8. september 2019

Fagchef vej

Henriksen HR

København S
Særdeles attraktiv karrieremulighed ved Tyr ns Vi har tredoblet styrken i Danmark på bare to år og inden måneden er slut vil vi meget gerne have sat autograf på endnu en ansættelseskontrakt. Fokus på teamwork, erfaringen og overblikket til styring a...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Chef for Center for Skole og Uddannelse

Hvidovre Kommune

Hvidovre
I Hvidovre Kommunes Center for Skole og Uddannelse lyder vores vision: I fællesskab a°bner vi verden for ALLE børn og unge, sa° de lærer mere og trives bedre a°r for a°r Vi søger nu en ny chef for Center for Skole og Uddannelse, der skal stå i spids...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:2. september 2019