Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan du skabe følgeskab og få livet til at leves - hele livet?

OK-Fonden søger chef til Lystoftebakken, et plejehjem beliggende i skønne og grønne omgivelser i Kgs. Lyngby.   

Kan du se dig selv i en non-profit og værdibåret organisation, hvor:
 

  • du arbejder for at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet  
 
  • du har en direktion, der altid ”har din ryg”, og som giver dig friheden og ansvar for at udvikle og drive Lystoftebakken – og sam­men med dine chefkollegaer at udvikle OK-Fonden som helhed
 
  • du kan udfolde og udvikle dit lederskab og dine visioner på et velfungerende plejehjem, båret af OK-Fondens værdier om ligeværdigt samarbejde, høj faglighed, æstetik, plads til  forskellighed, og hvor familien er værdifuld 
 
  • du skal støtte og videreføre den nuværende kultur og retning på Lystoftebakken, hvor ledelse og medarbejdere løfter i flok, har blik for beboernes behov, høj faglighed, arbejdsglæde, lavt sygefravær, lavt brug af vikarer, høj anciennitet og trivsel blandt beboere  

Har du evner og færdigheder til:
 
  • at stå forrest for den forsatte udvikling af Lystoftebakkens kultur og kvalitet, og kunne sætte ambitiøse mål og retning for organisationen, så Lystoftebakken forbliver et bevidst tilvalg for nye beboere
 
  • gennem dit lederskab at balancere det uddelegerende, anerkendende og vurderende, så der rundt om dig skabes en kultur præget af tillid, tryghed og trivsel for medarbejdere og beboere   
 
  • at skabe dialog og meningsskabelse omkring kerneopgaven, så der er et stærkt samarbejde på tværs af hele Lystoftebakken, og der skabes forankring af kultur og værdi i både pleje og beskyttede boliger
 
  • at reflektere over ledelse og adfærd og kan skabe en systematisk feedback og læringskultur, hvor vi lærer af vores erfaringer, men ikke leder efter fejl

Er du et menneske med værdier, som:
 
  • ser det bedste i mennesker, og er empatisk, nysgerrig og lyttende – også når noget går dig imod, eller når du oplever uenighed
 
  • kan stå i egen autoritet og værdisæt– og hvor at det, du siger og gør, både synes og mærkes!
 
  • hviler i sig selv – også de mindre gode sider – og kan møde modgang og forskellige ståsteder roligt, fordrageligt og rummeligt
 
  • får andre omkring dig til at vokse, og som nyder at se medarbejdere høste frugter og anerkendelse af den fælles indsats
 
  • ved at det kræver tid, flid og mod at stå forrest med ansvaret for at andres liv kan leves bedst muligt – og at det ikke kan gøres alene, men kræver følgeskab, støtte og hjælp
 
  • kan se dig selv arbejde ud fra devisen, at ”smil er den korteste vej mellem to mennesker”


Kan du håndtere at:
 
  • navigere i en politisk virkelighed, hvor du er en privat leverandør under OK-Fonden, samt leverandør til Lyngby-Taarbæk kommune hvor du skal leve op til kommunens krav og ønsker,
 
  • agere i et felt hvor rammen ikke altid står mål med forventninger til opgaveløsningen, hvilket kalder på høj grad af kreativitet og mod på alternative løsninger for at sikre kvaliteten
 
  • være rollemodel, der går forrest og viser vejen – samtidig med at lade medarbejdere og mellemledere folde sig ud og tage ejerskab
 
  • være modig, handlekraftig og resultatfokuseret – samtidig med at være involverende, lyttende og dialogsøgende

OK-Fonden tilbyder:
 
  • En organisation i en forrygende udvikling
 
  • At blive en del af et fællesskab med 21 kollegaer fra OK-Fondens øvrige enheder på tværs af plejehjem, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, der har fælles vision, og hvor vi går i samme retning, men ikke i takt
 
  • Et hovedkontor der servicerer enhederne med kompetencer indenfor økonomi, løn, HR, kommunikation, faglig udvikling, boligadministration og projektudvikling
 
  • Attraktive løn- og arbejdsforhold
     
For at komme i betragtning til stillingen skal du have 5-10 års erfaring fra lignende stilling, en ledelsesmæssig efteruddannelse, og sygeplejerskeuddannelse eller anden relevant mellemlang/videregående uddannelse

Er du stadig nysgerrig? Her kan du læse mere om chefens ledelsesramme i OK-Fonden og ledelsesopgaven på Lystoftebakken.   

https://ok-fonden.emply.net/GetFile.aspx?id=0d8b6c3c-f47e-4968-b7ac-2f40a9a6cd27


Ansættelsesproces:
 
  • Du vil få besked, om du bliver inviteret til samtale d. 20.05
  • 1. samtale d.22.05
  • 2. samtale d.29.05
  • Ansættelsesdato: 01.07.19

Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Eva Lunding Olsen på telefon 40 29 59 21 / 33 85 45 20 eller elo@ok-fonden.dk


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012495Phoenix-bc7dac0a12019-04-26T16:05:35.157Kan du skabe følgeskab og få livet til at leves - hele livet?OK-Fonden søger chef til Lystoftebakken, et plejehjem beliggende i skønne og grønne omgivelser i Kgs. Lyngby.   

Kan du se dig selv i en non-profit og værdibåret organisation, hvor:
 
  • du arbejder for at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet  
 
  • du har en direktion, der altid ”har din ryg”, og som giver dig friheden og ansvar for at udvikle og drive Lystoftebakken – og sam­men med dine chefkollegaer at udvikle OK-Fonden som helhed
 
  • du kan udfolde og udvikle dit lederskab og dine visioner på et velfungerende plejehjem, båret af OK-Fondens værdier om ligeværdigt samarbejde, høj faglighed, æstetik, plads til  forskellighed, og hvor familien er værdifuld 
 
  • du skal støtte og videreføre den nuværende kultur og retning på Lystoftebakken, hvor ledelse og medarbejdere løfter i flok, har blik for beboernes behov, høj faglighed, arbejdsglæde, lavt sygefravær, lavt brug af vikarer, høj anciennitet og trivsel blandt beboere  

Har du evner og færdigheder til:
 
  • at stå forrest for den forsatte udvikling af Lystoftebakkens kultur og kvalitet, og kunne sætte ambitiøse mål og retning for organisationen, så Lystoftebakken forbliver et bevidst tilvalg for nye beboere
 
  • gennem dit lederskab at balancere det uddelegerende, anerkendende og vurderende, så der rundt om dig skabes en kultur præget af tillid, tryghed og trivsel for medarbejdere og beboere   
 
  • at skabe dialog og meningsskabelse omkring kerneopgaven, så der er et stærkt samarbejde på tværs af hele Lystoftebakken, og der skabes forankring af kultur og værdi i både pleje og beskyttede boliger
 
  • at reflektere over ledelse og adfærd og kan skabe en systematisk feedback og læringskultur, hvor vi lærer af vores erfaringer, men ikke leder efter fejl

Er du et menneske med værdier, som:
 
  • ser det bedste i mennesker, og er empatisk, nysgerrig og lyttende – også når noget går dig imod, eller når du oplever uenighed
 
  • kan stå i egen autoritet og værdisæt– og hvor at det, du siger og gør, både synes og mærkes!
 
  • hviler i sig selv – også de mindre gode sider – og kan møde modgang og forskellige ståsteder roligt, fordrageligt og rummeligt
 
  • får andre omkring dig til at vokse, og som nyder at se medarbejdere høste frugter og anerkendelse af den fælles indsats
 
  • ved at det kræver tid, flid og mod at stå forrest med ansvaret for at andres liv kan leves bedst muligt – og at det ikke kan gøres alene, men kræver følgeskab, støtte og hjælp
 
  • kan se dig selv arbejde ud fra devisen, at ”smil er den korteste vej mellem to mennesker”


Kan du håndtere at:
 
  • navigere i en politisk virkelighed, hvor du er en privat leverandør under OK-Fonden, samt leverandør til Lyngby-Taarbæk kommune hvor du skal leve op til kommunens krav og ønsker,
 
  • agere i et felt hvor rammen ikke altid står mål med forventninger til opgaveløsningen, hvilket kalder på høj grad af kreativitet og mod på alternative løsninger for at sikre kvaliteten
 
  • være rollemodel, der går forrest og viser vejen – samtidig med at lade medarbejdere og mellemledere folde sig ud og tage ejerskab
 
  • være modig, handlekraftig og resultatfokuseret – samtidig med at være involverende, lyttende og dialogsøgende

OK-Fonden tilbyder:
 
  • En organisation i en forrygende udvikling
 
  • At blive en del af et fællesskab med 21 kollegaer fra OK-Fondens øvrige enheder på tværs af plejehjem, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, der har fælles vision, og hvor vi går i samme retning, men ikke i takt
 
  • Et hovedkontor der servicerer enhederne med kompetencer indenfor økonomi, løn, HR, kommunikation, faglig udvikling, boligadministration og projektudvikling
 
  • Attraktive løn- og arbejdsforhold
     
For at komme i betragtning til stillingen skal du have 5-10 års erfaring fra lignende stilling, en ledelsesmæssig efteruddannelse, og sygeplejerskeuddannelse eller anden relevant mellemlang/videregående uddannelse

Er du stadig nysgerrig? Her kan du læse mere om chefens ledelsesramme i OK-Fonden og ledelsesopgaven på Lystoftebakken.   

https://ok-fonden.emply.net/GetFile.aspx?id=0d8b6c3c-f47e-4968-b7ac-2f40a9a6cd27


Ansættelsesproces:
 
  • Du vil få besked, om du bliver inviteret til samtale d. 20.05
  • 1. samtale d.22.05
  • 2. samtale d.29.05
  • Ansættelsesdato: 01.07.19

Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Eva Lunding Olsen på telefon 40 29 59 21 / 33 85 45 20 eller elo@ok-fonden.dk


 

2019-05-20T00:50:30.173 OK-Fonden søger chef til Lystoftebakken, et plejehjem beliggende i skønne og grønne omgivelser i Kgs. Lyngby. Kan du se dig selv i en non-profit og værdibåret organisation, hvor: du arbejder for at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet hele livet du har en direktion, der altid har din ryg , og som giver dig friheden og ansvar for at udvikle og drive Lystoftebakken og sam men med dine chefkollegaer at udvikle OK-Fonden som helhed du kan udfolde og udvikle dit lederskab og dine visioner på et velfungerende plejehjem, båret af OK-Fondens værdier om ligeværdigt samarbejde, høj faglighed, æstetik, plads til forskellighed, og hvor familien er værdifuld du skal støtte og videreføre den nuværende kultur og retning på Lystoftebakken, hvor ledelse og medarbejdere løfter i flok, har blik for beboernes behov, høj faglighed, arbejdsglæde, lavt sygefravær, lavt brug af vikarer, høj anciennitet og trivsel blandt beboere Har du evner og færdigheder til: at stå forrest for den forsatte udvikling af Lystoftebakkens kultur og kvalitet, og kunne sætte ambitiøse mål og retning for organisationen, så Lystoftebakken forbliver et bevidst tilvalg for nye beboere gennem dit lederskab at balancere det uddelegerende, anerkendende og vurderende, så der rundt om dig skabes en kultur præget af tillid, tryghed og trivsel for medarbejdere og beboere at skabe dialog og meningsskabelse omkring kerneopgaven, så der er et stærkt samarbejde på tværs af hele Lystoftebakken, og der skabes forankring af kultur og værdi i både pleje og beskyttede boliger at reflektere over ledelse og adfærd og kan skabe en systematisk feedback og læringskultur, hvor vi lærer af vores erfaringer, men ikke leder efter fejl Er du et menneske med værdier, som: ser det bedste i mennesker, og er empatisk, nysgerrig og lyttende også når noget går dig imod, eller når du oplever uenighed kan stå i egen autoritet og værdisæt og hvor at det, du siger og gør, både synes og mærkes! hviler i sig selv også de mindre gode sider og kan møde modgang og forskellige ståsteder roligt, fordrageligt og rummeligt får andre omkring dig til at vokse, og som nyder at se medarbejdere høste frugter og anerkendelse af den fælles indsats ved at det kræver tid, flid og mod at stå forrest med ansvaret for at andres liv kan leves bedst muligt og at det ikke kan gøres alene, men kræver følgeskab, støtte og hjælp kan se dig selv arbejde ud fra devisen, at smil er den korteste vej mellem to mennesker Kan du håndtere at: navigere i en politisk virkelighed, hvor du er en privat leverandør under OK-Fonden, samt leverandør til Lyngby-Taarbæk kommune hvor du skal leve op til kommunens krav og ønsker, agere i et felt hvor rammen ikke altid står mål med forventninger til opgaveløsningen, hvilket kalder på høj grad af kreativitet og mod på alternative løsninger for at sikre kvaliteten være rollemodel, der går forrest og viser vejen samtidig med at lade medarbejdere og mellemledere folde sig ud og tage ejerskab være modig, handlekraftig og resultatfokuseret samtidig med at være involverende, lyttende og dialogsøgende OK-Fonden tilbyder: En organisation i en forrygende udvikling At blive en del af et fællesskab med 21 kollegaer fra OK-Fondens øvrige enheder på tværs af plejehjem, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, der har fælles vision, og hvor vi går i samme retning, men ikke i takt Et hovedkontor der servicerer enhederne med kompetencer indenfor økonomi, løn, HR, kommunikation, faglig udvikling, boligadministration og projektudvikling Attraktive løn- og arbejdsforhold For at komme i betragtning til stillingen skal du have 5-10 års erfaring fra lignende stilling, en ledelsesmæssig efteruddannelse, og sygeplejerskeuddannelse eller anden relevant mellemlang videregående uddannelseEr du stadig nysgerrig? Her kan du læse mere om chefens ledelsesramme i OK-Fonden og ledelsesopgaven på Lystoftebakken. https: ok-fonden.emply.net GetFile.aspx?id 0d8b6c3c-f47e-4968-b7ac-2f40a9a6cd27Ansættelsesproces: Du vil få besked, om du bliver inviteret til samtale d. 20.05 1. samtale d.22.05 2. samtale d.29.05 Ansættelsesdato: 01.07.19 Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte direktør Eva Lunding Olsen på telefon 40 29 59 21 33 85 45 20 eller elo@ok-fonden.dk10Phoenixbc7dac0a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000010https://ok-fonden.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=21fb6588-0e08-42d9-bc7f-23318690d2b00EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnLyngby-Taarbæk3514552Lystoftebakken11Caroline Amalie Vej 1302800Kongens LyngbyDKDanmarkORS/bc7dac0a_logo.jpegORS/Small/bc7dac0a_logo.jpeg0elo@ok-fonden.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent750024EmplyPremium pakken - 45 dage04d2c2d8-207b-41bd-bbc8-d500f27104c6_193001126-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7dac0ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7dac0ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7dac0a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7dac0a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008011Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse361576019Eva Lunding Olsenelo@ok-fonden.dkDanmarkDanmark330033266Forretningsorienteret økonomichef søges til solid, vækstende handelsvirksomhed i NæstvedBasic Beskrivelse Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyring, således at økonomifunktionen kan understøtte ledelsen og den øvrige organisation med retvisende og rettidigt beslutningsmateriale. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Derudover vil du få ansvaret for andre administrative funktioner og virksomhedens IT. Stillingen er nyoprettet, hvorfor der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på stillingen og processerne. Opgaverne er bl.a.: Arbejdsopgaver Ledelse af 3 medarbejdere Økonomisk sparringspartner for øvrig ledergruppe Budget herunder udarbejdelse og opfølgning Forecast Kvartals- og månedsrapportering Nøgletal Likviditetsanalyser Årsregnskab og kontakt til revisor Lønkørsel Kontakt til bank Kontakt til myndigheder etc. Optimering og opbygning af processer i regnskabsafdelingen IT-ansvarlig Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en solid handelsvirksomhed hvis historie går mere 70 år tilbage. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætningen markant. Arbejdsmiljøet er præget af holdånd og der hersker en uformel og behagelig stemning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring og pension. Personlige kompetencer Som person er du proaktiv, selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil er du struktureret og forretningsorienteret, og har pondus, der gør dig i stand til at udvikle økonomifunktionen, så den bliver en aktiv spiller i virksomhedens daglige virke og fremtidige udvikling. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer Erfaring & uddannelse HD-R, cand.merc. eller tilsvarende. Dertil har du erfaring fra en lignede stilling. Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen og Christina Rosenbech Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyring, således at økonomifunktionen kan understøtte ledelsen og den øvrige organisation med retvisende og rettidigt beslutningsmateriale. Det daglige bogholderi varetages af kollegaer, hvorfor dine opgaver primært vil være tungere økonomiske opgaver og analyser, men du skal samtidig også være en del af den daglige drift. Derudover vil du få ansvaret for andre administrative funktioner og virksomhedens IT. Stillingen er nyoprettet, hvorfor der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på stillingen og processerne. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af 3 medarbejdere
  • Økonomisk sparringspartner for øvrig ledergruppe
  • Budget herunder udarbejdelse og opfølgning
  • Forecast
  • Kvartals- og månedsrapportering
  • Nøgletal
  • Likviditetsanalyser
  • Årsregnskab og kontakt til revisor
  • Lønkørsel
  • Kontakt til bank
  • Kontakt til myndigheder etc.
  • Optimering og opbygning af processer i regnskabsafdelingen
  • IT-ansvarlig
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en solid handelsvirksomhed hvis historie går mere 70 år tilbage. Virksomheden oplever vækst og forventer i de kommende år at øge omsætningen markant. Arbejdsmiljøet er præget af holdånd og der hersker en uformel og behagelig stemning. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring og pension.

Personlige kompetencer

Som person er du proaktiv, selvstændig og tager ansvar for dine opgaver. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil er du struktureret og forretningsorienteret, og har pondus, der gør dig i stand til at udvikle økonomifunktionen, så den bliver en aktiv spiller i virksomhedens daglige virke og fremtidige udvikling.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc. eller tilsvarende. Dertil har du erfaring fra en lignede stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Christina Rosenbech Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/a84b1ea6_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-05-28T15:06:48.0372019-07-02T00:00:00
330044502CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSEProfile Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.Vi glæder os til at læse din ansøgning!Ansøgningsfristen er den 11. august 2019Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 

ORS/Small/aba3a426_logo.gifBørn, Sundhed og VelfærdAlbertslund2019-06-17T13:01:17.6302019-08-11T00:00:00
330048433Masytec søger en Teknisk ChefRobot Masytec søger en teknisk chef til en udfordrende stilling med reference til direktøren. Du skal udvikle forretningen til et endnu højere niveau og du tilbydes en kombination af ansvarlighed for den daglige drift, samt at bidrage til virksomhedens vækst ved at sikre et højt kvalitetsniveau. Du er bosat på Sjælland, da du typisk befinder dig på kontoret men du skal forvente kunde- og leverandørbesøg, primært i Danmark, men også i udlandet. DINE ARBEJDSOPGAVER OG ANSVAR Du tilbydes et job med fremragende muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil møde mange forskellige mennesker i jobbet alt fra leverandører til virksomhedsejere og direktører til indkøbere, landmænd, entreprenører, teknikere, produktionsmedarbejdere, og vil primært beskæftige dig med: Daglig ledelse af p.t. 13 rejsemontører og den tekniske organisation med reference til direktøren At drive projekter montager effektivt. At støtte det daglige salg med projektering og tilbudsgivning. At bidrage til udvikling af nye kundesegmenter i ind- og udland. At analysere og udvikle nye kunderelationer i tæt samarbejde med salg. PERSONLIGE KVALIFIKATIONER Du besidder godt købmandskab. Du er selvstartende og kan planlægge din egen hverdag. Du trives og performer bedst med total frihed under ansvar. Du er en leder, der formår at få dine kollegaer med. Du arbejder effektivt og struktureret. Du er fleksibel og forstår vigtigheden af at fastholde kvalitet og overholde deadlines og budgetter. Du er robust og kan planlægge dig ud af travle perioder. FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG KRAV Du har en relevant håndværksmæssig baggrund og en overbygning som maskinmester, maskiningeniør, produktionsingeniør eller tilsvarende. Du har minimum 2 års erfaring som teknisk chef, driftsleder, produktionsleder, projektleder eller tilsvarende. Du taler og skriver dansk og engelsk. Du kan navigere i Microsoft Office-pakken og ERP-systemer (gerne Navision). DU TILBYDES Et spændende, udfordrende og selvstændigt job med ledelsesansvar og direkte reference til direktøren. Indflydelse på virksomhedens strategi og udvikling. En attraktiv lønpakke inkl. pensionsordning, sundhedsforsikring, firmabil, telefon og internet. Stor frihed under ansvar dog med forventninger krav til kvalitet, effektivitet og fleksibilitet. Et godt arbejdsmiljø med professionelle, venlige og passionerede kollegaer, der alle vil gøre en forskel. ANSØGNINGSFRIST Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. ANSØGNING Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11073 OBS: Hvis du allerede er registreret i vores database, skal du blot tilføje jobkoden 11073 for at søge stillingen. KONTAKTHar du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Jesper Herløw, Direktør hos Masytec, på telefon eller mail: Telefon: ( 45) 20 12 58 66 E-mail: jeh@masytec.dk Såfremt du har spørgsmål til ScanPeople, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Liselotte Schwanenfl gel Jensen på telefon eller mail: Telefon: 43 31 00 74 E-mail: cbo@scanpeople.dk Vi ser frem til at modtage din ansøgning! OM MASYTECMasytec er Danmarks førende aktør inden for smøre- og doseringssystemer fra SKF Lincoln og har virket med dette i mere end 65 år. Vi tilbyder komponenter og systemer til enhver opgave. Vi projekterer og installerer komplette systemer til industri (procesanlæg, OEM), offroad (entreprenør- og landbrugsmaskiner), on road (lastbiler), offshore (Olie Gas, vind), jernbaner o.m.a. Vi er lagerførende inden for alle de produktområder, vi repræsenterer. Du kan læse mere om Masytec og vores produktområder her: www.masytec.dk

Masytec søger en teknisk chef  til en udfordrende stilling med reference til direktøren. Du skal udvikle forretningen til et endnu højere niveau – og du tilbydes en kombination af ansvarlighed for den daglige drift, samt at bidrage til virksomhedens vækst ved at sikre et højt kvalitetsniveau.

Du er bosat på Sjælland, da du typisk befinder dig på kontoret – men du skal forvente kunde- og leverandørbesøg, primært i Danmark, men også i udlandet.

DINE ARBEJDSOPGAVER OG ANSVAR
Du tilbydes et job med fremragende muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil møde mange forskellige mennesker i jobbet – alt fra leverandører til virksomhedsejere og direktører til indkøbere, landmænd, entreprenører, teknikere, produktionsmedarbejdere, og vil primært beskæftige dig med:

  • Daglig ledelse af p.t. 13 rejsemontører og den tekniske organisation med reference til direktøren
  • At drive projekter/montager effektivt.
  • At støtte det daglige salg med projektering og tilbudsgivning.
  • At bidrage til udvikling af nye kundesegmenter i ind- og udland.
  • At analysere og udvikle nye kunderelationer i tæt samarbejde med salg.

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du besidder godt købmandskab.
  • Du er selvstartende og kan planlægge din egen hverdag.
  • Du trives og performer bedst med total frihed under ansvar.
  • Du er en leder, der formår at få dine kollegaer med.
  • Du arbejder effektivt og struktureret.
  • Du er fleksibel og forstår vigtigheden af at fastholde kvalitet og overholde deadlines og budgetter.
  • Du er robust og kan planlægge dig ud af travle perioder.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER OG KRAV

  • Du har en relevant håndværksmæssig baggrund og en overbygning som maskinmester, maskiningeniør, produktionsingeniør eller tilsvarende.
  • Du har minimum 2 års erfaring som teknisk chef, driftsleder, produktionsleder, projektleder eller tilsvarende.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk.
  • Du kan navigere i Microsoft Office-pakken og ERP-systemer (gerne Navision).

DU TILBYDES

  • Et spændende, udfordrende og selvstændigt job med ledelsesansvar og direkte reference til direktøren.
  • Indflydelse på virksomhedens strategi og udvikling.
  • En attraktiv lønpakke inkl. pensionsordning, sundhedsforsikring, firmabil, telefon og internet.
  • Stor frihed under ansvar – dog med forventninger/krav til kvalitet, effektivitet og fleksibilitet.
  • Et godt arbejdsmiljø med professionelle, venlige og passionerede kollegaer, der alle vil gøre en forskel.

ANSØGNINGSFRIST
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

ANSØGNING
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11073
OBS: Hvis du allerede er registreret i vores database, skal du blot tilføje jobkoden 11073 for at søge stillingen.

KONTAKT
Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Jesper Herløw, Direktør hos Masytec, på telefon eller mail:

Telefon: (+45) 20 12 58 66

E-mail: jeh@masytec.dk

Såfremt du har spørgsmål til ScanPeople, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Liselotte Schwanenflügel Jensen på telefon eller mail:

Telefon: 43 31 00 74

E-mail: cbo@scanpeople.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

OM MASYTEC
Masytec er Danmarks førende aktør inden for smøre- og doseringssystemer fra SKF/Lincoln og har virket med dette i mere end 65 år.

Vi tilbyder komponenter og systemer til enhver opgave. Vi projekterer og installerer komplette systemer til industri (procesanlæg, OEM), offroad (entreprenør- og landbrugsmaskiner), on road (lastbiler), offshore (Olie/Gas, vind), jernbaner o.m.a.

Vi er lagerførende inden for alle de produktområder, vi repræsenterer. Du kan læse mere om Masytec og vores produktområder her: www.masytec.dk

SCANPEOPLE ApSIshøj2019-06-24T00:00:002019-07-03T00:00:00
330043214Chef til Institut for Pædagoguddannelse ved Københavns ProfessionshøjskoleRobot Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger? Vi søger en chef til Institut for Pædagoguddannelse, som har lyst til at stå i spidsen for udviklingen af vores pædagoguddannelse og bidrage til at realisere Københavns Professionshøjskoles strategiske retning Fælles om fremragende undervisning. Vi søger en profil, der med lydhørhed og strategisk sans kan fremme instituttets drift og udvikling. Om jobbet Du bliver chef for Institut for Pædagoguddannelse, som er en del af Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet, der også tæller Institut for Socialrådgiveruddannelse og Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser. Med mere end 6.000 studerende og flere end 200 medarbejdere fordelt på Campus Carlsberg i København og Campus Nordsjælland i Hillerød og Campus Bornholm i Rønne, er Pædagoguddannelsen på Københavns Professionshøjskole Danmarks største. Du vil referere til fakultetets dekan og få personaleansvar for otte uddannelsesledere og en viceinstitutchef samt to medarbejdere. Du indgår desuden i den velfungerende ledergruppe i fakultetet sammen med dekanen og de to øvrige institutchefer. Det første år vil du blandt andet have ansvar for at: påbegynde realiseringen af instituttets strategiske handleplan med særlig fokus på de studerendes engagement og deltagelse samt uddannelsens videngrundlag og praksisnærhed implementere konkrete indsatser i regi af den nationale handleplan for pædagoguddannelsen skabe et stærkt arbejdsfællesskab i instituttet samt engagement og følgeskab blandt ledere og medarbejdere i forhold til de igangsatte indsatser. Vil du vide mere? Læs den fulde job- og personprofil her (pdf) Læs også mere om Pædagoguddannelsen og om Københavns Professionshøjskoles vision og ambition på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte dekan for Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet Annegrete Juul på tlf. 5163 2484 eller konsulent fra Mercuri Urval Mie Heinfelt på tlf. 2179 6509. Interesseret? Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 1. juli 2019. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger?



Vi søger en chef til Institut for Pædagoguddannelse, som har lyst til at stå i spidsen for udviklingen af vores pædagoguddannelse og bidrage til at realisere Københavns Professionshøjskoles strategiske retning Fælles om fremragende undervisning. Vi søger en profil, der med lydhørhed og strategisk sans kan fremme instituttets drift og udvikling.



Om jobbet
Du bliver chef for Institut for Pædagoguddannelse, som er en del af Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet, der også tæller Institut for Socialrådgiveruddannelse og Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser. Med mere end 6.000 studerende og flere end 200 medarbejdere fordelt på Campus Carlsberg i København og Campus Nordsjælland i Hillerød og Campus Bornholm i Rønne, er Pædagoguddannelsen på Københavns Professionshøjskole Danmarks største.



Du vil referere til fakultetets dekan og få personaleansvar for otte uddannelsesledere og en viceinstitutchef samt to medarbejdere. Du indgår desuden i den velfungerende ledergruppe i fakultetet sammen med dekanen og de to øvrige institutchefer.



Det første år vil du blandt andet have ansvar for at:



  • påbegynde realiseringen af instituttets strategiske handleplan med særlig fokus på de studerendes engagement og deltagelse samt uddannelsens videngrundlag og praksisnærhed
  • implementere konkrete indsatser i regi af den nationale handleplan for pædagoguddannelsen
  • skabe et stærkt arbejdsfællesskab i instituttet samt engagement og følgeskab blandt ledere og medarbejdere i forhold til de igangsatte indsatser.


Vil du vide mere?
Læs den fulde job- og personprofil her (pdf)



Læs også mere om Pædagoguddannelsen og om Københavns Professionshøjskoles vision og ambition på www.kp.dk.



For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte dekan for Det Pædagogiske og Samfundsfaglige Fakultet Annegrete Juul på tlf. 5163 2484 eller konsulent fra Mercuri Urval Mie Heinfelt på tlf. 2179 6509.



Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest mandag den 1. juli 2019.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Administration + Efter- og videreuddannelserKøbenhavn V2019-06-15T00:00:002019-07-01T00:00:00
330037959KommunaldirektørRobot Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i en attraktiv chefstilling i den veldrevne kommune lidt nord for København. Om jobbet Kommunaldirektøren er den øverst ansatte leder af den samlede kommunale organisation. Kommunaldirektøren er bindeled mellem kommunens politiske og administrative niveau, rådgiver og sparringspartner for borgmester og Kommunalbestyrelse, herunder i forhold til organisation, juridiske anliggender, økonomi, medier samt politiske temaer. Kommunaldirektøren sikrer lovlig forvaltningsudøvelse og understøtter eksekvering af og opfølgning på politiske visioner, beslutninger og planer med henblik på effektive løsninger og bæredygtige resultater. Kommunaldirektøren er garanten for effektiv økonomistyring og hensigtsmæssig ressourceudnyttelse med fokus på strategi, udvikling og forbedringer. Kommunaldirektøren initierer og følger op på udvikling af organisation, samarbejde, processer og opgaveløsning. Din profil Du har flere års erfaring, og du kan dokumentere praksisnære resultater som leder i politisk ledede organisationer. Det gælder over for økonomi som i forhold til udvikling og forbedring i bredere forstand. Du har skabt følgeskab i kraft af personlighed, dømmekraft, modenhed, indsigt, ambitioner og udsyn. Du er trænet i tætte samspil med det politiske niveau, du har stærke netværkskompetencer og er vant til at finde løsninger i relationer. Du er optaget af og opdateret på den fortsatte udvikling af den kommunale sektor. Du arbejder værdibaseret og åbent med respekt for ansatte og dagligdag og mestrer strategisk motiverende ledelse med et innovativt udsyn. Du har sikkert en længere videregående uddannelse og gerne lederuddannelse, der matcher stillingen. Vi forventer, at du planlægger at være kommunaldirektør i Rudersdal Kommune så længe, at du kan se resultaterne af samarbejdet. Derfor skal du vælge os Et attraktivt job i en veldrevet kommune med en faglig stærk organisation præget af en god tone. Også et ansvarsfuldt job, hvor tradition og fornyelse skal afbalanceres gennem begavede initiativer og meningsgivende fortolkning af fremtidens behov. Ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret efter aftale om aflønning af chefer, og ansættelsen sker på kontraktvilkår. Om os Rudersdal Kommunes administrative organisation er en decentral, fagligt tonet organisation med 5000 ansatte, ledet af direktionen på 4 medlemmer (kommunaldirektør og 3 direktører). Organisationen er struktureret i 11 faglige områder, der hver er ledet af en områdechef med reference til en direktør. Områdecheferne for hhv. Økonomi, Personale samt Borgerservice og Digitalisering refererer til kommunaldirektøren. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Rekrutteringsproces, jobbets rammer, fokuspunkter og forventninger til ansøgerne er nærmere beskrevet i den udarbejdede job- og personprofil, som kan hentes her:.kommunaldirektor.pdf Rekrutteringsprocessen varetages af Thorups kontor.

Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i en attraktiv chefstilling i den veldrevne kommune lidt nord for København.

Om jobbet

Kommunaldirektøren er den øverst ansatte leder af den samlede kommunale organisation. Kommunaldirektøren er bindeled mellem kommunens politiske og administrative niveau, rådgiver og sparringspartner for borgmester og Kommunalbestyrelse, herunder i forhold til organisation, juridiske anliggender, økonomi, medier samt politiske temaer.

Kommunaldirektøren sikrer lovlig forvaltningsudøvelse og understøtter eksekvering af og opfølgning på politiske visioner, beslutninger og planer med henblik på effektive løsninger og bæredygtige resultater. Kommunaldirektøren er garanten for effektiv økonomistyring og hensigtsmæssig ressourceudnyttelse med fokus på strategi, udvikling og forbedringer. Kommunaldirektøren initierer og følger op på udvikling af organisation, samarbejde, processer og opgaveløsning.

Din profil

Du har flere års erfaring, og du kan dokumentere praksisnære resultater som leder i politisk ledede organisationer. Det gælder over for økonomi som i forhold til udvikling og forbedring i bredere forstand. Du har skabt følgeskab i kraft af personlighed, dømmekraft, modenhed, indsigt, ambitioner og udsyn. Du er trænet i tætte samspil med det politiske niveau, du har stærke netværkskompetencer og er vant til at finde løsninger i relationer. Du er optaget af og opdateret på den fortsatte udvikling af den kommunale sektor. Du arbejder værdibaseret og åbent med respekt for ansatte og dagligdag og mestrer strategisk motiverende ledelse med et innovativt udsyn.

Du har sikkert en længere videregående uddannelse og gerne lederuddannelse, der matcher stillingen.

Vi forventer, at du planlægger at være kommunaldirektør i Rudersdal Kommune så længe, at du kan se resultaterne af samarbejdet.

Derfor skal du vælge os

Et attraktivt job i en veldrevet kommune med en faglig stærk organisation præget af en god tone. Også et ansvarsfuldt job, hvor tradition og fornyelse skal afbalanceres gennem begavede initiativer og meningsgivende fortolkning af fremtidens behov.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er klassificeret efter aftale om aflønning af chefer, og ansættelsen sker på kontraktvilkår.

Om os

Rudersdal Kommunes administrative organisation er en decentral, fagligt tonet organisation med 5000 ansatte, ledet af direktionen på 4 medlemmer (kommunaldirektør og 3 direktører). Organisationen er struktureret i 11 faglige områder, der hver er ledet af en områdechef med reference til en direktør. Områdecheferne for hhv. Økonomi, Personale samt Borgerservice og Digitalisering refererer til kommunaldirektøren.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Rekrutteringsproces, jobbets rammer, fokuspunkter og forventninger til ansøgerne er nærmere beskrevet i den udarbejdede job- og personprofil, som kan hentes her:.kommunaldirektor.pdf

Rekrutteringsprocessen varetages af Thorups kontor.

Rudersdal KommuneHolte2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Forretningsorienteret økonomichef søges til solid, vækstende handelsvirksomhed i Næstved

Proselection

København K
Beskrivelse Som økonomichef får du ansvaret for at drive økonomifunktionen i en vækstende handelsvirksomhed, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du bliver nøglefiguren i en opgradering af virksomhedens økonomistyrin...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSE

Børn, Sundhed og Velfærd

Albertslund
Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtil...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Masytec søger en Teknisk Chef

SCANPEOPLE ApS

Ishøj
Masytec søger en teknisk chef til en udfordrende stilling med reference til direktøren. Du skal udvikle forretningen til et endnu højere niveau og du tilbydes en kombination af ansvarlighed for den daglige drift, samt at bidrage til virksomhedens væ...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Chef til Institut for Pædagoguddannelse ved Københavns Professionshøjskole

Administration + Efter- og videreuddannelser

København V
Har du et indgående kendskab til pædagogisk praksis og solid ledelseserfaring fra fx uddannelsessektoren eller den kommunale sektor? Og vil du være med til at sætte retningen for landets største pædagoguddannelse, der uddanner fremtidens pædagoger? ...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Kommunaldirektør

Rudersdal Kommune

Holte
Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019