Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan du smile igennem en telefon?

Så har vi måske jobbet til dig. 

Er du en person der vægter hastighed, købmandskab og kvalitet højt, er du måske vores nye medarbejder i vores team af dygtige medarbejdere der vil være ”branchens bedste”   

Hvorfor Break Down Service?  

Vi er et centralt servicecenter der ved nedbrud på lastbil, entreprenør- eller landbrugsmaskiner, koordinere alle Super Dæk Service servicevogne i hele Danmark – Vi sikre hurtig udrykning og mere oppetid for vores kunder.  Vi har en målsætning om at, kunderne ikke må vente i telefonen mere end to minutter, og at en servicevogn senest skal være på vej 15 minutter efter at kunden har ringet ind.  

Kontoret i Glostrup er åben mandag – torsdag fra kl. 07.30-16.30 fredag 7.30-16.00.  

Vi søger en kollega  

Der gerne må have kendskab til lastbil, entreprenør- eller landbrugs-dæk og måske endda erfaring med Microsoft Dynamics AX 2012. Vigtigst af alt – at du formår at smile igennem telefonen - så skal vi nok lærer dig resten. Stillingen er en deltids stilling på ca. 20-25 timer ugentligt, dog med udsigt til en fuldtidsstilling – afklaringen for dette forventes indenfor ca. 3-6 måneder.  

Dine opgaver:   

  • Modtager indgående telefonopkald og koordinere servicevogne 
  • Fokus på indkomne mails 
  • Oprettelse af ordre i Tomtom Webfleet og AX  
  • Afregning af færdige opgaver  
  • Arkivering af bilag  

 Vi tilbyder  

Et job med grundig oplæring og relevante efteruddannelser, så du kan yde den bedste service. Du bliver en del af et engageret team af dygtige og glade kolleger.  Et selvstændigt og alsidigt job med en stor mængde frihed under ansvar og en god løn, som svarer til dine kvalifikationer.  

Interesseret?  

Søg HER

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003952Phoenix-0016f1ff12019-04-09T00:00:00Kan du smile igennem en telefon?

Så har vi måske jobbet til dig. 

Er du en person der vægter hastighed, købmandskab og kvalitet højt, er du måske vores nye medarbejder i vores team af dygtige medarbejdere der vil være ”branchens bedste”   

Hvorfor Break Down Service?  

Vi er et centralt servicecenter der ved nedbrud på lastbil, entreprenør- eller landbrugsmaskiner, koordinere alle Super Dæk Service servicevogne i hele Danmark – Vi sikre hurtig udrykning og mere oppetid for vores kunder.  Vi har en målsætning om at, kunderne ikke må vente i telefonen mere end to minutter, og at en servicevogn senest skal være på vej 15 minutter efter at kunden har ringet ind.  

Kontoret i Glostrup er åben mandag – torsdag fra kl. 07.30-16.30 fredag 7.30-16.00.  

Vi søger en kollega  

Der gerne må have kendskab til lastbil, entreprenør- eller landbrugs-dæk og måske endda erfaring med Microsoft Dynamics AX 2012. Vigtigst af alt – at du formår at smile igennem telefonen - så skal vi nok lærer dig resten. Stillingen er en deltids stilling på ca. 20-25 timer ugentligt, dog med udsigt til en fuldtidsstilling – afklaringen for dette forventes indenfor ca. 3-6 måneder.  

Dine opgaver:   

  • Modtager indgående telefonopkald og koordinere servicevogne 
  • Fokus på indkomne mails 
  • Oprettelse af ordre i Tomtom Webfleet og AX  
  • Afregning af færdige opgaver  
  • Arkivering af bilag  

 Vi tilbyder  

Et job med grundig oplæring og relevante efteruddannelser, så du kan yde den bedste service. Du bliver en del af et engageret team af dygtige og glade kolleger.  Et selvstændigt og alsidigt job med en stor mængde frihed under ansvar og en god løn, som svarer til dine kvalifikationer.  

Interesseret?  

Søg HER

 

2019-05-27T15:55:42.507 Så har vi måske jobbet til dig. Er du en person der vægter hastighed, købmandskab og kvalitet højt, er du måske vores nye medarbejder i vores team af dygtige medarbejdere der vil være branchens bedste Hvorfor Break Down Service? Vi er et centralt servicecenter der ved nedbrud på lastbil, entreprenør- eller landbrugsmaskiner, koordinere alle Super Dæk Service servicevogne i hele Danmark Vi sikre hurtig udrykning og mere oppetid for vores kunder. Vi har en målsætning om at, kunderne ikke må vente i telefonen mere end to minutter, og at en servicevogn senest skal være på vej 15 minutter efter at kunden har ringet ind. Kontoret i Glostrup er åben mandag torsdag fra kl. 07.30-16.30 fredag 7.30-16.00. Vi søger en kollega Der gerne må have kendskab til lastbil, entreprenør- eller landbrugs-dæk og måske endda erfaring med Microsoft Dynamics AX 2012. Vigtigst af alt at du formår at smile igennem telefonen - så skal vi nok lærer dig resten. Stillingen er en deltids stilling på ca. 20-25 timer ugentligt, dog med udsigt til en fuldtidsstilling afklaringen for dette forventes indenfor ca. 3-6 måneder. Dine opgaver: Modtager indgående telefonopkald og koordinere servicevogne Fokus på indkomne mails Oprettelse af ordre i Tomtom Webfleet og AX Afregning af færdige opgaver Arkivering af bilag Vi tilbyder Et job med grundig oplæring og relevante efteruddannelser, så du kan yde den bedste service. Du bliver en del af et engageret team af dygtige og glade kolleger. Et selvstændigt og alsidigt job med en stor mængde frihed under ansvar og en god løn, som svarer til dine kvalifikationer. Interesseret? Søg HER11jobnet0016f1ff100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000http://www.sds.dk/job/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3505170Super Dæk Service - Glostrup11Fabriksparken 432600GlostrupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset742658JobNet4972921497292110009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0016f1ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0016f1ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0016f1ff&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0016f1ff&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/5.jpgKan du smile igennem en telefon?169711311Dansk3Læse/ tale122302Entreprenør21Bygge og anlæg361402488Larsnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK