Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan politiet regne med dig?

Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi
Trives du i en stilling, hvor opgaverne veksler mellem økonomistyring og projektarbejde? Er du udadvendt og klar til en stor berøringsflade på tværs af fagligheder og ledelsesniveauer? Så er du måske vores kommende business controller i Budgetsekretariatet på politistationen i Roskilde. Du vil indgå i et velfungerende team, der som spydspids skaber resultater på tværs af hele politikredsen samt sikrer den bedst mulige økonomiske styring, understøttelse og daglige drift.

Om stillingen
Som business controller kan du se frem til afvekslende arbejdsopgaver, i form af både økonomiske drifts- og projektopgaver, som du får rig mulighed for at sætte dit præg på.
Du får et selvstændigt ansvarsområde inden for den løbende drifts- og økonomistyring. Du indgår i et team på fire, med hver sit ansvarsområde. Teamet samarbejder og løfter den samlede økonomistyring i flok. De projektorienterede opgaver løser du typisk i samarbejde med medarbejdere fra andre enheder i organisationen, herunder politienheder. Du får også opgaver, hvor du på egen hånd analyserer og udarbejder løsninger med mulighed for at præge udviklingen af dansk politi.

Vores faglige ambitioner er høje, og vi arbejder i et uformelt miljø. Vi går op i, at alle trives og lægger vægt på fleksibilitet i arbejdet. I stillingen har du gode muligheder for faglig sparring og kompetenceudvikling. En udvikling, der også vil gavne dit CV i forhold til din videre karriere.

Om dig
Med din gode talforståelse og evner inden for databehandling, arbejder du hjemmevant med store datamængder i Excel. Det falder dig naturligt at formidle din viden både mundtligt og skriftligt. Vi forestiller os, at du har en cand.merc., cand.polit. eller lignende. Du kan både være nyuddannet eller have et par års erfaring.

Personligt er du kendetegnet ved at have et stort drive og lysten til at arbejde selvstændigt. Da stillingen understøtter hele organisationen, får du brug for dine gode samarbejdsevner, når du skal samarbejde med kolleger på tværs af hele politikredsen.

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til Navision Stat, SAS FM, Qlikview, procesorienteret arbejde, aktivitetsbaseret økonomistyring samt at arbejde med opfølgning på løn og ressourcer.

Om Økonomiafdelingen
Ud over Budgetsekretariatet består Økonomiafdelingen af en Regnskabssektion og en Driftssektion.
Driftssektionen er ansvarlige for drift og logistik for hele politikredsen. Økonomiafdelingen står til rådighed 24/7/365 og understøtter politisøjlen, for at sikre at politiet kan løse vigtige samfundsmæssige opgaver bedst muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som fuldmægtig på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestsjællands Politi, Skovbogade 3, 4000 Roskilde.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes.

Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomichef Lars Thranum Pedersen på LTP004@politi.dk eller 91 35 77 15.

Generel information om politiet kan findes på www.politi.dk. Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

Samtaler forventes afholdt i uge 7-8-9.

Midt- og Vestsjællands politikreds har et samlet indbyggertal på ca. 440.000 borgere fordelt i 10 kommuner. Politikredsen strækker sig over et areal på ca. 3.000 km2 fra Sjællands Odde i nord til Stevns i syd. Der er ansat ca. 770 medarbejdere hos Midt og Vestsjællands politi fordelt på 7 tjenestesteder.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752735Phoenix-29c4436312018-02-01T13:07:42.413Kan politiet regne med dig?

Roskilde, Midt- og Vestsjællands Politi
Trives du i en stilling, hvor opgaverne veksler mellem økonomistyring og projektarbejde? Er du udadvendt og klar til en stor berøringsflade på tværs af fagligheder og ledelsesniveauer? Så er du måske vores kommende business controller i Budgetsekretariatet på politistationen i Roskilde. Du vil indgå i et velfungerende team, der som spydspids skaber resultater på tværs af hele politikredsen samt sikrer den bedst mulige økonomiske styring, understøttelse og daglige drift.

Om stillingen
Som business controller kan du se frem til afvekslende arbejdsopgaver, i form af både økonomiske drifts- og projektopgaver, som du får rig mulighed for at sætte dit præg på.
Du får et selvstændigt ansvarsområde inden for den løbende drifts- og økonomistyring. Du indgår i et team på fire, med hver sit ansvarsområde. Teamet samarbejder og løfter den samlede økonomistyring i flok. De projektorienterede opgaver løser du typisk i samarbejde med medarbejdere fra andre enheder i organisationen, herunder politienheder. Du får også opgaver, hvor du på egen hånd analyserer og udarbejder løsninger med mulighed for at præge udviklingen af dansk politi.

Vores faglige ambitioner er høje, og vi arbejder i et uformelt miljø. Vi går op i, at alle trives og lægger vægt på fleksibilitet i arbejdet. I stillingen har du gode muligheder for faglig sparring og kompetenceudvikling. En udvikling, der også vil gavne dit CV i forhold til din videre karriere.

Om dig
Med din gode talforståelse og evner inden for databehandling, arbejder du hjemmevant med store datamængder i Excel. Det falder dig naturligt at formidle din viden både mundtligt og skriftligt. Vi forestiller os, at du har en cand.merc., cand.polit. eller lignende. Du kan både være nyuddannet eller have et par års erfaring.

Personligt er du kendetegnet ved at have et stort drive og lysten til at arbejde selvstændigt. Da stillingen understøtter hele organisationen, får du brug for dine gode samarbejdsevner, når du skal samarbejde med kolleger på tværs af hele politikredsen.

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til Navision Stat, SAS FM, Qlikview, procesorienteret arbejde, aktivitetsbaseret økonomistyring samt at arbejde med opfølgning på løn og ressourcer.

Om Økonomiafdelingen
Ud over Budgetsekretariatet består Økonomiafdelingen af en Regnskabssektion og en Driftssektion.
Driftssektionen er ansvarlige for drift og logistik for hele politikredsen. Økonomiafdelingen står til rådighed 24/7/365 og understøtter politisøjlen, for at sikre at politiet kan løse vigtige samfundsmæssige opgaver bedst muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som fuldmægtig på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestsjællands Politi, Skovbogade 3, 4000 Roskilde.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes.

Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomichef Lars Thranum Pedersen på LTP004@politi.dk eller 91 35 77 15.

Generel information om politiet kan findes på www.politi.dk. Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

Samtaler forventes afholdt i uge 7-8-9.

Midt- og Vestsjællands politikreds har et samlet indbyggertal på ca. 440.000 borgere fordelt i 10 kommuner. Politikredsen strækker sig over et areal på ca. 3.000 km2 fra Sjællands Odde i nord til Stevns i syd. Der er ansat ca. 770 medarbejdere hos Midt og Vestsjællands politi fordelt på 7 tjenestesteder.

2018-02-15T01:04:11.067 Roskilde, Midt- og Vestsjællands PolitiTrives du i en stilling, hvor opgaverne veksler mellem økonomistyring og projektarbejde? Er du udadvendt og klar til en stor berøringsflade på tværs af fagligheder og ledelsesniveauer? Så er du måske vores kommende business controller i Budgetsekretariatet på politistationen i Roskilde. Du vil indgå i et velfungerende team, der som spydspids skaber resultater på tværs af hele politikredsen samt sikrer den bedst mulige økonomiske styring, understøttelse og daglige drift.Om stillingenSom business controller kan du se frem til afvekslende arbejdsopgaver, i form af både økonomiske drifts- og projektopgaver, som du får rig mulighed for at sætte dit præg på.Du får et selvstændigt ansvarsområde inden for den løbende drifts- og økonomistyring. Du indgår i et team på fire, med hver sit ansvarsområde. Teamet samarbejder og løfter den samlede økonomistyring i flok. De projektorienterede opgaver løser du typisk i samarbejde med medarbejdere fra andre enheder i organisationen, herunder politienheder. Du får også opgaver, hvor du på egen hånd analyserer og udarbejder løsninger med mulighed for at præge udviklingen af dansk politi.Vores faglige ambitioner er høje, og vi arbejder i et uformelt miljø. Vi går op i, at alle trives og lægger vægt på fleksibilitet i arbejdet. I stillingen har du gode muligheder for faglig sparring og kompetenceudvikling. En udvikling, der også vil gavne dit CV i forhold til din videre karriere.Om digMed din gode talforståelse og evner inden for databehandling, arbejder du hjemmevant med store datamængder i Excel. Det falder dig naturligt at formidle din viden både mundtligt og skriftligt. Vi forestiller os, at du har en cand.merc., cand.polit. eller lignende. Du kan både være nyuddannet eller have et par års erfaring.Personligt er du kendetegnet ved at have et stort drive og lysten til at arbejde selvstændigt. Da stillingen understøtter hele organisationen, får du brug for dine gode samarbejdsevner, når du skal samarbejde med kolleger på tværs af hele politikredsen.Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til Navision Stat, SAS FM, Qlikview, procesorienteret arbejde, aktivitetsbaseret økonomistyring samt at arbejde med opfølgning på løn og ressourcer.Om ØkonomiafdelingenUd over Budgetsekretariatet består Økonomiafdelingen af en Regnskabssektion og en Driftssektion. Driftssektionen er ansvarlige for drift og logistik for hele politikredsen. Økonomiafdelingen står til rådighed 24 7 365 og understøtter politisøjlen, for at sikre at politiet kan løse vigtige samfundsmæssige opgaver bedst muligt. Løn- og ansættelsesvilkårDu bliver ansat som fuldmægtig på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestsjællands Politi, Skovbogade 3, 4000 Roskilde. Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes. Kontakt og ansøgningHar du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomichef Lars Thranum Pedersen på LTP004@politi.dk eller 91 35 77 15. Generel information om politiet kan findes på www.politi.dk. Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.Samtaler forventes afholdt i uge 7-8-9.Midt- og Vestsjællands politikreds har et samlet indbyggertal på ca. 440.000 borgere fordelt i 10 kommuner. Politikredsen strækker sig over et areal på ca. 3.000 km2 fra Sjællands Odde i nord til Stevns i syd. Der er ansat ca. 770 medarbejdere hos Midt og Vestsjællands politi fordelt på 7 tjenestesteder.11Jobnet29c44363100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-14T00:00:000010http://jobipolitiet.dk/ledige-stillinger0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-TaastrupEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandLejreEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3096465Midt- og Vestsjællands Politi11Skovbogade 34000RoskildeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent518683JobNet47578801000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29c44363https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=29c44363https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29c44363&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=29c44363&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933828Business Controller3Økonomi352694859importimport_29c44363DKDanmarkDKDanmarkda-DK