Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kantineleder til Rådhusets kantine

Vi søger en kantineleder til Rådhusets kantine med tiltrædelse den 15. august 2019.

Stillingen er en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er primært i dagtimerne. Dog er der forskellige arrangementer, som foregår om aftenen.

Køkkenlederen er faglig leder, og har blandt andet ansvar for

  • den daglige drift i Kantinen – herunder møder og arrangementer
  • den daglige arbejdsplanlægning i køkkenet
  • personaleledelse

Derudover er der en række administrative funktioner som f.eks.
  • bestille varer
  • økonomi – herunder kasseopgørelser
  • sikre at egenkontrol overholdes og gennemføres

Vi forventer, at du
  • har en relevant uddannelse gerne fra kantinebranchen
  • har erfaring med økonomi og personaleledelse
  • er kvalitetsbevidst og kreativ
  • er udadvendt, udviklings- og serviceorienteret
  • kan arbejde selvstændigt og alligevel er god til at samarbejde
  • er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer

Vi kan tilbyde
  • et spændende job med gode udfordringer
  • et godt arbejdsmiljø, hvor du kommer i kontakt med mange mennesker
  • gode kolleger

Løn vil blive forhandlet ud fra den konkrete overenskomst og reglerne om Ny Løn.

Frist
Ansøgning med relevante bilag skal sendes elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside, senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler finder sted den 18. juni 2019.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Else Hebsgaard, Borgmesterkontoret, på tlf. 96 11 70 04.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030994Phoenix-2bbb8b0212019-06-03T00:00:00Kantineleder til Rådhusets kantineVi søger en kantineleder til Rådhusets kantine med tiltrædelse den 15. august 2019.

Stillingen er en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er primært i dagtimerne. Dog er der forskellige arrangementer, som foregår om aftenen.

Køkkenlederen er faglig leder, og har blandt andet ansvar for
  • den daglige drift i Kantinen – herunder møder og arrangementer
  • den daglige arbejdsplanlægning i køkkenet
  • personaleledelse

Derudover er der en række administrative funktioner som f.eks.
  • bestille varer
  • økonomi – herunder kasseopgørelser
  • sikre at egenkontrol overholdes og gennemføres

Vi forventer, at du
  • har en relevant uddannelse gerne fra kantinebranchen
  • har erfaring med økonomi og personaleledelse
  • er kvalitetsbevidst og kreativ
  • er udadvendt, udviklings- og serviceorienteret
  • kan arbejde selvstændigt og alligevel er god til at samarbejde
  • er i stand til at bevare overblikket i pressede situationer

Vi kan tilbyde
  • et spændende job med gode udfordringer
  • et godt arbejdsmiljø, hvor du kommer i kontakt med mange mennesker
  • gode kolleger

Løn vil blive forhandlet ud fra den konkrete overenskomst og reglerne om Ny Løn.

Frist
Ansøgning med relevante bilag skal sendes elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside, senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler finder sted den 18. juni 2019.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Else Hebsgaard, Borgmesterkontoret, på tlf. 96 11 70 04.

 

2019-06-15T01:00:08.513 Vi søger en kantineleder til Rådhusets kantine med tiltrædelse den 15. august 2019.Stillingen er en fuldtidsstilling, og arbejdstiden er primært i dagtimerne. Dog er der forskellige arrangementer, som foregår om aftenen.Køkkenlederen er faglig leder, og har blandt andet ansvar forden daglige drift i Kantinen herunder møder og arrangementerden daglige arbejdsplanlægning i køkkenetpersonaleledelseDerudover er der en række administrative funktioner som f.eks.bestille varerøkonomi herunder kasseopgørelsersikre at egenkontrol overholdes og gennemføresVi forventer, at duhar en relevant uddannelse gerne fra kantinebranchenhar erfaring med økonomi og personaleledelseer kvalitetsbevidst og kreativer udadvendt, udviklings- og serviceorienteretkan arbejde selvstændigt og alligevel er god til at samarbejdeer i stand til at bevare overblikket i pressede situationerVi kan tilbydeet spændende job med gode udfordringeret godt arbejdsmiljø, hvor du kommer i kontakt med mange menneskergode kollegerLøn vil blive forhandlet ud fra den konkrete overenskomst og reglerne om Ny Løn.FristAnsøgning med relevante bilag skal sendes elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside, senest fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00.Ansættelsessamtaler finder sted den 18. juni 2019.Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Else Hebsgaard, Borgmesterkontoret, på tlf. 96 11 70 04.11jobnet2bbb8b02100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=353780EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3534337Holstebro Kommune11Kirkestræde 117500Holstebro96117500DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767049JobNet4994865499486510024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2bbb8b02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2bbb8b02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2bbb8b02&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2bbb8b02&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Hotel_og_restauration/11.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Hotel og restauration?12007991Dansk3Læse/ tale267Kantineleder18Hotel og restauration361890665noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330037573Kantineleder til Læreruddannelsen og HF i Nørre NissumRobot Læreruddannelsen i Nørre Nissum, der har ca. 55 ansatte og ca. 350 studerende, søger fra 1. september 2019 en kantineleder, hvor du kommer til at stå i spidsen for kantinen, som er et dynamisk og spændende samlingspunkt for de studerende og ansatte, både ernæringsmæssigt og kulturelt. I tilknytning til læreruddannelsen i Nørre Nissum er der desuden en velfungerende HF afdeling med ca. 150 elever. I den nærmeste fremtid forventes stedet også at bestå af en kostskole, hvortil kantinelederen også skal bistå forplejningen. Opgaven som kantinelederDet daglige arbejde består dels i at planlægge menuer og have ansvaret for produktionen af fremragende hjemmelavet mad af gode og friske råvarer. Kantinen er det naturlige samlingspunkt, hvor den daglige kaffepause, frokost, gæstebespisning eller hyggestund finder sted, og hvor alle glæder sig til at komme for at spise. Derudover skal kantinelederen være indstillet på at indgå i relevante aktiviteter med eleverne, såsom etablering af køkkenhave og andre aktiviteter med udgangspunkt i maden. Der må påregnes enkelte dage, hvor aktiviteterne ligger uden for normal arbejdstid.Stillingen er en fuldtidsstilling. Arbejdstiden ligger typisk mandag-fredag i dagtimerne. Enkelte aften- og weekendvagter vil forekomme. Kantinelederen har ansvaret for kantinens personale, den daglige drift samt økonomi. Dine kompetencerDu er uddannet kok, køkkenchef, professionsbachelor i ernæring og sundhed, økonoma eller lignende. Du har dokumenterede gode erfaringer med fremstilling af sund kost og drift af et køkken samt dine egne ideer til, hvordan vi kan gøre kantinen til et endnu mere positivt møde- og spisested.Du er en ansvarlig og nærværende personaleleder og har blik for den enkeltes behov. Du er samarbejdsorienteret og serviceminded over for husets studerende og øvrige brugere. Du kommunikerer naturligt på platforme om kantinen og dens tilbud, så de studerende ved, hvad de kan forvente og så overrasker du engang imellem, når kantinen tager initiativ, ingen havde regnet med!Vi forventer, at du har solide og positive erfaringer med konceptudvikling, personaleledelse og opfølgning, budgetlægning og løbende økonomistyring samt egenkontrol.Vi tilbyder- Et spændende uddannelsesmiljø, hvor der dagligt kommer studerende, konferencedeltagere, mødedeltagere og medarbejdere.- Muligheder for at videreudvikle en spændende og velfungerende kantine sammen med medarbejdere - Dejlige, funktionelle rammer, - såvel køkken som kantinefaciliteter- Erfaringsudveksling i netværk for kantineledere i VIALøn- og ansættelsesforholdLøn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftaler. Der er tale om en stilling uden højeste arbejdstid. Dit ansættelsessted er Svinget 5, Lemvig, og stillingen hører under Facility Management. Din nærmeste leder i det daglige er Chef for Facility Management Per Rye Jensen. Er du interesseret?Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Per Rye Jensen på pr@via.dk eller på mobil 8755 0808.Ansøg stillingen gennem vores rekrutteringssystem, så vi har din ansøgning senest den 19. juni 2019.Vi forventer at holde samtaler den 1. juli 2019. Læs mere information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http: www.via.dk da om-via job personoplysninger. VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Læs mere om VIA University College på http: www.via.dk .

Læreruddannelsen i Nørre Nissum, der har ca. 55 ansatte og ca. 350 studerende, søger fra 1. september 2019 en kantineleder, hvor du kommer til at stå i spidsen for kantinen, som er et dynamisk og spændende samlingspunkt for de studerende og ansatte, både ernæringsmæssigt og kulturelt. I tilknytning til læreruddannelsen i Nørre Nissum er der desuden en velfungerende HF afdeling med ca. 150 elever. I den nærmeste fremtid forventes stedet også at bestå af en kostskole, hvortil kantinelederen også skal bistå forplejningen.

Opgaven som kantineleder
Det daglige arbejde består dels i at planlægge menuer og have ansvaret for produktionen af fremragende hjemmelavet mad af gode og friske råvarer. Kantinen er det naturlige samlingspunkt, hvor den daglige kaffepause, frokost, gæstebespisning eller hyggestund finder sted, og hvor alle glæder sig til at komme for at spise.

Derudover skal kantinelederen være indstillet på at indgå i relevante aktiviteter med eleverne, såsom etablering af køkkenhave og andre aktiviteter med udgangspunkt i maden. Der må påregnes enkelte dage, hvor aktiviteterne ligger uden for normal arbejdstid.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Arbejdstiden ligger typisk mandag-fredag i dagtimerne. Enkelte aften- og weekendvagter vil forekomme. Kantinelederen har ansvaret for kantinens personale, den daglige drift samt økonomi.

Dine kompetencer
Du er uddannet kok, køkkenchef, professionsbachelor i ernæring og sundhed, økonoma eller lignende. Du har dokumenterede gode erfaringer med fremstilling af sund kost og drift af et køkken samt dine egne ideer til, hvordan vi kan gøre kantinen til et endnu mere positivt møde- og spisested.

Du er en ansvarlig og nærværende personaleleder og har blik for den enkeltes behov. Du er samarbejdsorienteret og serviceminded over for husets studerende og øvrige brugere. Du kommunikerer naturligt på platforme om kantinen og dens tilbud, så de studerende ved, hvad de kan forvente – og så overrasker du engang imellem, når kantinen tager initiativ, ingen havde regnet med!

Vi forventer, at du har solide og positive erfaringer med konceptudvikling, personaleledelse og –opfølgning, budgetlægning og løbende økonomistyring samt egenkontrol.

Vi tilbyder
- Et spændende uddannelsesmiljø, hvor der dagligt kommer studerende, konferencedeltagere, mødedeltagere og medarbejdere.
- Muligheder for at videreudvikle en spændende og velfungerende kantine sammen med medarbejdere
- Dejlige, funktionelle rammer, - såvel køkken som kantinefaciliteter
- Erfaringsudveksling i netværk for kantineledere i VIA

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftaler. Der er tale om en stilling uden højeste arbejdstid.

Dit ansættelsessted er Svinget 5, Lemvig, og stillingen hører under Facility Management. Din nærmeste leder i det daglige er Chef for Facility Management Per Rye Jensen.

Er du interesseret?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Per Rye Jensen på pr@via.dk eller på mobil 8755 0808.

Ansøg stillingen gennem vores rekrutteringssystem, så vi har din ansøgning senest den 19. juni 2019.

Vi forventer at holde samtaler den 1. juli 2019.

Læs mere information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på http://www.via.dk/.

 

VIA University CollegeLemvig2019-06-04T00:00:002019-06-19T00:00:00
330036984Bone's Kolding søger ny kok - faglært er ikke et kravRobot Er du V RTENS mest kompromisløse perfektionist og højdespringer? Så mangler vi dig 37 timer om ugen i køkkenet i Kolding, til at sørge for at alle vores søde og sultne gæster tager mætte og glade hjem efter et besøg hos os. Som vores nye holdspiller i køkkenet, bliver du en del af en virksomhed hvor vi er vilde med det vi laver. Vi elsker nemlig vores gæster, og hos os er begejstringen omdrejningspunktet for det gode værtskab. Og her betyder værtskabet blandt andet, at gæsterne skal have alt det bedste vi har at byde dem også på tallerkenerne. Derfor springer du aldrig over hvor gærdet er lavest, men elsker når barren for kvaliteten i det vi serverer, er høj. Som øverste ansvarlig i vores køkken, er du bannerfører for, at alle yder deres bedste i vores hverdag - tilsat højt humør som det ekstra spice også når vi har travlt. Vi tænker at du allerede kan kende forskel på en gris, en ko og en kylling, men resten er vi klar til at lære dig - også helt fra bunden hvis det skal til. Du skal kunne lide at samarbejde med alle på køkkenholdet, og du har samtidig øje for at dine kolleger på gulvet inde i restauranten er afhængige af at du får køkkenet til at spille. I Bone s er vi t team - på tværs af køkkenlugen. Du skal derfor have lyst til at spille alle omkring dig gode, og er også opmærksom på, at opvaskeren skal have et opmuntrende tilråb med på vejen. Du er Smilende og udadvendt og kompromisløs med kvaliteten Fantastisk til at bevare overblikket, også når der er mange gæster Passioneret omkring det du arbejder med, og vild med hygiejne En teamplayer, der får tingene til at fungere Glad for at arbejde på aftener og i weekends, og nyder i stedet at have fri i dagtimerne. Du behøver som sagt ikke have den rigtige uddannelse allerede. Hvis du har nysgerrigheden og begejstringen, skal vi nok lære dig resten. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du VÆRTENS mest kompromisløse perfektionist og højdespringer?

Så mangler vi dig 37 timer om ugen i køkkenet i Kolding, til at sørge for at alle vores søde og sultne gæster tager mætte og glade hjem efter et besøg hos os.

Som vores nye holdspiller i køkkenet, bliver du en del af en virksomhed hvor vi er vilde med det vi laver. Vi elsker nemlig vores gæster, og hos os er begejstringen omdrejningspunktet for det gode værtskab. Og her betyder værtskabet blandt andet, at gæsterne skal have alt det bedste vi har at byde dem – også på tallerkenerne. Derfor springer du aldrig over hvor gærdet er lavest, men elsker når barren for kvaliteten i det vi serverer, er høj.

Som øverste ansvarlig i vores køkken, er du bannerfører for, at alle yder deres bedste i vores hverdag - tilsat højt humør som det ekstra spice – også når vi har travlt. Vi tænker at du allerede kan kende forskel på en gris, en ko og en kylling, men resten er vi klar til at lære dig - også helt fra bunden hvis det skal til.

Du skal kunne lide at samarbejde med alle på køkkenholdet, og du har samtidig øje for at dine kolleger på gulvet inde i restauranten er afhængige af at du får køkkenet til at spille. I Bone’s er vi ét team - på tværs af køkkenlugen. Du skal derfor have lyst til at spille alle omkring dig gode, og er også opmærksom på, at opvaskeren skal have et opmuntrende tilråb med på vejen.

Du er;

  • Smilende og udadvendt og kompromisløs med kvaliteten
  • Fantastisk til at bevare overblikket, også når der er mange gæster
  • Passioneret omkring det du arbejder med, og vild med hygiejne
  • En teamplayer, der får tingene til at fungere
  • Glad for at arbejde på aftener og i weekends, og nyder i stedet at have fri i dagtimerne.

Du behøver som sagt ikke have den rigtige uddannelse allerede. Hvis du har nysgerrigheden og begejstringen, skal vi nok lære dig resten.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Bone's Restauranter A/SKolding2019-06-05T00:00:002019-06-30T00:00:00
330031814KokRobot Kok søges til Skarrildhus Sinatur Hotel & Konference Vi søger en dygtig kok, der trives i et ambitiøst køkken med fokus på gode råvarer, kreativitet og kvalitet. Her bliver du en del af et dedikeret team, der tænker kvalitet frem for kvantitet.Og det forventer vi også, at du gør. Uanset om maden skal serveres på til vores daglige konferencegæster eller som a la carte retter for private gæster og selskaber, går vi aldrig på kompromis med hverken smag eller æstetik. Gastronomi er en af de tre kerneværdier, der danner udgangspunktet for vores forretning. Og tidligere i år fik vi overrakt prisen for Årets Bedste Madkoncept ved en stor branchemesse. Den titel skal du være med til at sikre, at vi lever op til. Du får rig mulighed for at udfolde dine eksperimenterende og kreative sider, og får stillet de absolut bedste råvarer til rådighed, som vi gerne handler lokalt og økologisk. En god arbejdsplads Sinatur værner vi om vores medarbejdere. Vi ved, at I er vores absolut vigtigste ressource, og derfor arbejder vi meget målrettet med at skabe et godt arbejdsmiljø med plads til forskelligheder, fællesskab, fleksibilitet og individuel udvikling. Og vi har en målsætning om, at vi i 2030 vil være Danmarks bedste arbejdsplads. Vil du vide mere? Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte køkkenchef Anne Cathrine Christensen på telefon 2628 9026 eller acch@sinatur.dk. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og vi afholder derfor løbende samtaler.Send din ansøgning snarest muligt. Enten direkte til Anne Cathrine på ovenstående mail eller via linket nedenfor. Om os Sinatur Hotel & Konference er en gruppe af seks unikke hoteller beliggende i naturskønne områder. Vi har høje ambitioner, når det kommer til at passe på naturen og drive en bæredygtig forretning. Vi har for ganske nylig lanceret en helt ny strategi indeholdende vores samfundsambition og en række ambitiøse 2030-mål. I 2030 vil vi blandt andet være CO2-positive, 100 affaldsfrie og vandneutrale. En spændende rejse, som kun lige er begyndt, og som du får rig mulighed for at være en del af. Du kan læse mere om os på www.sinatur.dk.

Kok søges til Skarrildhus Sinatur Hotel & Konference

Vi søger en dygtig kok, der trives i et ambitiøst køkken med fokus på gode råvarer, kreativitet og kvalitet. Her bliver du en del af et dedikeret team, der tænker kvalitet frem for kvantitet.Og det forventer vi også, at du gør. Uanset om maden skal serveres på  til vores daglige konferencegæster eller som a la carte retter for private gæster og selskaber, går vi aldrig på kompromis med hverken smag eller æstetik.

Gastronomi er en af de tre kerneværdier, der danner udgangspunktet for vores forretning. Og tidligere i år fik vi overrakt prisen for "Årets Bedste Madkoncept" ved en stor branchemesse. Den titel skal du være med til at sikre, at vi lever op til.

Du får rig mulighed for at udfolde dine eksperimenterende og kreative sider, og får stillet de absolut bedste råvarer til rådighed, som vi gerne handler lokalt og økologisk.  

En god arbejdsplads

Sinatur værner vi om vores medarbejdere. Vi ved, at I er vores absolut vigtigste ressource, og derfor arbejder vi meget målrettet med at skabe et godt arbejdsmiljø med plads til forskelligheder, fællesskab, fleksibilitet og individuel udvikling. Og vi har en målsætning om, at vi i 2030 vil være Danmarks bedste arbejdsplads.

Vil du vide mere?

Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte køkkenchef Anne Cathrine Christensen på telefon 2628 9026 eller acch@sinatur.dk.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og vi afholder derfor løbende samtaler.Send din ansøgning snarest muligt. Enten direkte til Anne Cathrine på ovenstående mail eller via linket nedenfor.

Om os                                  

Sinatur Hotel & Konference er en gruppe af seks unikke hoteller beliggende i naturskønne områder. Vi har høje ambitioner, når det kommer til at passe på naturen og drive en bæredygtig forretning. Vi har for ganske nylig lanceret en helt ny strategi indeholdende vores samfundsambition og en række ambitiøse 2030-mål. I 2030 vil vi blandt andet være CO2-positive, 100 % affaldsfrie og vandneutrale. En spændende rejse, som kun lige er begyndt, og som du får rig mulighed for at være en del af.

Du kan læse mere om os på www.sinatur.dk.

Skarrildhus Sinatur Hotel & KonferenceKibæk2019-06-04T00:00:002019-06-30T00:00:00
330030128Økonoma til Center for Social Indsats, Specialcenter SkovvangRobot Center for Social Indsats søger Økonoma med koordinerende funktioner. Er du uddannet økonoma, kok eller ernæringsassistent, så er der en stilling på 37 timer ledig i køkkenet ved Specialcenter Skovvang. Skovvang er en social boform under Holstebro kommune. Boformen opsøges af hjemløse, ofte med misbrugsproblemer, sociale problemer, psykiske problemer, tilpasningsproblemer m.v. Vi har plads til 75 beboere fordelt på forskellige bo-enheder. Skovvangs køkken tilbereder daglig varm og kold mad til ca. 70 personer, herunder individuelt tilrettelagte kostplaner. Der er forventning om, at stillingen med de koordinerende funktioner i køkkenet skal udvikle og sætte sit eget kulinariske præg på køkkenet og de daglige måltider. Det er ønsket at der også sættes fokus på at måltidet bliver en sanseoplevelse, hvor hensynet til sundhed, ernæring og madglæde går hånd i hånd. Foruden dig er der ansat 3 faste medarbejdere, 2 fleksjobansatte og vikarer. ArbejdsopgaverTilberede varierede måltider som er rettet mod målgruppenUndgå præfabrikerede produkterSikre at måltidet er nærende og velsmagendePlanlægge menuplaner, budget og indkøbArbejdstidsplanlægning for kollegaer i køkkenet SD Modul TjenestetidEgenkontrol levnedsmiddelkontrol. Vi tilbyderFamilievenlige arbejdstider mandag torsdag kl. 06,30 14,00 og fredag 06,30 13,30Indflydelse på etablering af køkkenet i sin nye formEn veldrevet og værdibaseret arbejdsplads, hvor ledelse og medarbejder i fællesskab arbejder målrettet for et godt arbejdsmiljø. Vi forventerdu er faglig velfunderet, parat til vidensdeling og kan arbejde selvstændigtdu er ansvarlig og bidrager til et godt samarbejde i personalegruppendu har lyst til at skabe kontakt til Skovvangs brugere og besidder en god situationsfornemmelsedu er rummelig og empatisk, men med kant du har erfaring med både koldt og varmt køkkenDu har forståelse for, og interesse i at nedbringe madspild og derfor kreativ i forhold til menusammensætningerDu er social anlagt og kan lide at tale med mennesker. Nærmere oplysninger om Specialcenter Skovvang og stillingen kan fås ved henvendelse til funktionsleder Lene Skjøth Christensen 96 11 40 81 eller centerleder Hans-Jørgen Niewald 96 11 40 71. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, og reglerne om ny løn. Ansøgningsfrist Onsdag, den 19. juni kl. 8.00 Ansættelsessamtaler Forventes afholdt den 25. juni kl. 12.00-16.00 Stillingen kan kun søges online på Holstebro kommunes hjemmeside under ledige jobs via stillingsopslaget Du kan læse mere om Holstebro Kommune og Skovvang på http: www.holstebro.dk og http: www.skovvang.dkCenter for Social Indsats søger Økonoma med koordinerende funktioner.

Er du uddannet økonoma, kok eller ernæringsassistent, så er der en stilling på 37 timer ledig i køkkenet ved Specialcenter Skovvang.

Skovvang er en social boform under Holstebro kommune. Boformen opsøges af hjemløse, ofte med misbrugsproblemer, sociale problemer, psykiske problemer, tilpasningsproblemer m.v. Vi har plads til 75 beboere fordelt på forskellige bo-enheder. Skovvangs køkken tilbereder daglig varm og kold mad til ca. 70 personer, herunder individuelt tilrettelagte kostplaner.

Der er forventning om, at stillingen med de koordinerende funktioner i køkkenet skal udvikle og sætte sit eget kulinariske præg på køkkenet og de daglige måltider. Det er ønsket at der også sættes fokus på at måltidet bliver en sanseoplevelse, hvor hensynet til sundhed, ernæring og madglæde går hånd i hånd.

Foruden dig er der ansat 3 faste medarbejdere, 2 fleksjobansatte og vikarer.

Arbejdsopgaver
  • Tilberede varierede måltider som er rettet mod målgruppen
  • Undgå præfabrikerede produkter
  • Sikre at måltidet er nærende og velsmagende
  • Planlægge menuplaner, budget og indkøb
  • Arbejdstidsplanlægning for kollegaer i køkkenet – SD Modul Tjenestetid
  • Egenkontrol/levnedsmiddelkontrol.

Vi tilbyder
  • Familievenlige arbejdstider mandag – torsdag kl. 06,30 – 14,00 og fredag 06,30 – 13,30
  • Indflydelse på etablering af køkkenet i sin nye form
  • En veldrevet og værdibaseret arbejdsplads, hvor ledelse og medarbejder i fællesskab arbejder målrettet for et godt arbejdsmiljø.

Vi forventer
  • du er faglig velfunderet, parat til vidensdeling og kan arbejde selvstændigt
  • du er ansvarlig og bidrager til et godt samarbejde i personalegruppen
  • du har lyst til at skabe kontakt til Skovvangs brugere og besidder en god situationsfornemmelse
  • du er rummelig og empatisk, men med ”kant”
  • du har erfaring med både koldt og varmt køkken
  • Du har forståelse for, og interesse i at nedbringe madspild og derfor kreativ i forhold til menusammensætninger
  • Du er social anlagt og kan lide at tale med mennesker.

Nærmere oplysninger
om Specialcenter Skovvang og stillingen kan fås ved henvendelse til funktionsleder Lene Skjøth Christensen 96 11 40 81 eller centerleder Hans-Jørgen Niewald 96 11 40 71.

Løn og ansættelsesvilkår
i henhold til gældende overenskomst, og reglerne om ny løn.

Ansøgningsfrist
Onsdag, den 19. juni kl. 8.00

Ansættelsessamtaler
Forventes afholdt den 25. juni kl. 12.00-16.00

Stillingen kan kun søges online på Holstebro kommunes hjemmeside under ”ledige jobs” via stillingsopslaget

Du kan læse mere om Holstebro Kommune og Skovvang på http://www.holstebro.dk og http://www.skovvang.dk

 

Holstebro KommuneHolstebro2019-06-03T00:00:002019-06-19T00:00:00
330024293Bone's Valby søger ny kok - faglært er ikke et kravRobot Er du V RTENS mest kompromisløse perfektionist og højdespringer? Så mangler vi dig 37 timer om ugen i køkkenet i Valby, til at sørge for at alle vores søde og sultne gæster tager mætte og glade hjem efter et besøg hos os. Som vores nye holdspiller i køkkenet, bliver du en del af en virksomhed hvor vi er vilde med det vi laver. Vi elsker nemlig vores gæster, og hos os er begejstringen omdrejningspunktet for det gode værtskab. Og her betyder værtskabet blandt andet, at gæsterne skal have alt det bedste vi har at byde dem også på tallerkenerne. Derfor springer du aldrig over hvor gærdet er lavest, men elsker når barren for kvaliteten i det vi serverer, er høj. Som øverste ansvarlig i vores køkken, er du bannerfører for, at alle yder deres bedste i vores hverdag - tilsat højt humør som det ekstra spice også når vi har travlt. Vi tænker at du allerede kan kende forskel på en gris, en ko og en kylling, men resten er vi klar til at lære dig - også helt fra bunden hvis det skal til. Du skal kunne lide at samarbejde med alle på køkkenholdet, og du har samtidig øje for at dine kolleger på gulvet inde i restauranten er afhængige af at du får køkkenet til at spille. I Bone s er vi t team - på tværs af køkkenlugen. Du skal derfor have lyst til at spille alle omkring dig gode, og er også opmærksom på, at opvaskeren skal have et opmuntrende tilråb med på vejen. Du er Smilende og udadvendt og kompromisløs med kvaliteten Fantastisk til at bevare overblikket, også når der er mange gæster Passioneret omkring det du arbejder med, og vild med hygiejne En teamplayer, der får tingene til at fungere Glad for at arbejde på aftener og i weekends, og nyder i stedet at have fri i dagtimerne. Du behøver som sagt ikke have den rigtige uddannelse allerede. Hvis du har nysgerrigheden og begejstringen, skal vi nok lære dig resten. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du VÆRTENS mest kompromisløse perfektionist og højdespringer?

Så mangler vi dig 37 timer om ugen i køkkenet i Valby, til at sørge for at alle vores søde og sultne gæster tager mætte og glade hjem efter et besøg hos os.

Som vores nye holdspiller i køkkenet, bliver du en del af en virksomhed hvor vi er vilde med det vi laver. Vi elsker nemlig vores gæster, og hos os er begejstringen omdrejningspunktet for det gode værtskab. Og her betyder værtskabet blandt andet, at gæsterne skal have alt det bedste vi har at byde dem – også på tallerkenerne. Derfor springer du aldrig over hvor gærdet er lavest, men elsker når barren for kvaliteten i det vi serverer, er høj.

Som øverste ansvarlig i vores køkken, er du bannerfører for, at alle yder deres bedste i vores hverdag - tilsat højt humør som det ekstra spice – også når vi har travlt. Vi tænker at du allerede kan kende forskel på en gris, en ko og en kylling, men resten er vi klar til at lære dig - også helt fra bunden hvis det skal til.

Du skal kunne lide at samarbejde med alle på køkkenholdet, og du har samtidig øje for at dine kolleger på gulvet inde i restauranten er afhængige af at du får køkkenet til at spille. I Bone’s er vi ét team - på tværs af køkkenlugen. Du skal derfor have lyst til at spille alle omkring dig gode, og er også opmærksom på, at opvaskeren skal have et opmuntrende tilråb med på vejen.

Du er;

  • Smilende og udadvendt og kompromisløs med kvaliteten
  • Fantastisk til at bevare overblikket, også når der er mange gæster
  • Passioneret omkring det du arbejder med, og vild med hygiejne
  • En teamplayer, der får tingene til at fungere
  • Glad for at arbejde på aftener og i weekends, og nyder i stedet at have fri i dagtimerne.

Du behøver som sagt ikke have den rigtige uddannelse allerede. Hvis du har nysgerrigheden og begejstringen, skal vi nok lære dig resten.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Bone's Restauranter A/SValby2019-06-04T00:00:002019-07-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kantineleder til Læreruddannelsen og HF i Nørre Nissum

VIA University College

Lemvig
Læreruddannelsen i Nørre Nissum, der har ca. 55 ansatte og ca. 350 studerende, søger fra 1. september 2019 en kantineleder, hvor du kommer til at stå i spidsen for kantinen, som er et dynamisk og spændende samlingspunkt for de studerende og ansatte,...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Bone's Kolding søger ny kok - faglært er ikke et krav

Bone's Restauranter A/S

Kolding
Er du V RTENS mest kompromisløse perfektionist og højdespringer? Så mangler vi dig 37 timer om ugen i køkkenet i Kolding, til at sørge for at alle vores søde og sultne gæster tager mætte og glade hjem efter et besøg hos os. Som vores nye holdspiller...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Kok

Skarrildhus Sinatur Hotel & Konference

Kibæk
Kok søges til Skarrildhus Sinatur Hotel & Konference Vi søger en dygtig kok, der trives i et ambitiøst køkken med fokus på gode råvarer, kreativitet og kvalitet. Her bliver du en del af et dedikeret team, der tænker kvalitet frem for kvantitet.Og de...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Økonoma til Center for Social Indsats, Specialcenter Skovvang

Holstebro Kommune

Holstebro
Center for Social Indsats søger Økonoma med koordinerende funktioner. Er du uddannet økonoma, kok eller ernæringsassistent, så er der en stilling på 37 timer ledig i køkkenet ved Specialcenter Skovvang. Skovvang er en social boform under Holstebro k...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Bone's Valby søger ny kok - faglært er ikke et krav

Bone's Restauranter A/S

Valby
Er du V RTENS mest kompromisløse perfektionist og højdespringer? Så mangler vi dig 37 timer om ugen i køkkenet i Valby, til at sørge for at alle vores søde og sultne gæster tager mætte og glade hjem efter et besøg hos os. Som vores nye holdspiller i...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:13. juli 2019