Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kapelmester for Københavns Drengekor, Det Kongelige Kantori

Ved Sankt Annæ Gymnasium, Københavns Kommunes Sangskole, er stillingen som kapelmester for Københavns Drengekor ledig til besættelse den 1. januar 2020.  
 
Københavns Drengekor er en enestående institution i dansk og internationalt musikliv som bærer af en århundrede gammel tradition for drenge- og mandskor. Koret har sin base på Sankt Annæ Gymnasium, er tilknyttet Københavns Domkirke, har en omfattende koncert- og turnévirksomhed og er som kongeligt kantori ofte involveret i officielle begivenheder.  
 
Kordrengene går i folkeskolen på Sankt Annæ Gymnasium, hvor korprøverne indgår i det daglige skoleskema. Mandskoret består for det meste af tidligere drengesangere og indgår som en integreret del af drengekoret ved aftenprøver, koncerter og andre koraktiviteter.  
 
Vi søger en kapelmester, som i respekt for Sankt Annæ Gymnasiums værdigrundlag og Københavns Drengekors hidtidige virke vil stå i spidsen for at føre koret videre i dets unikke position med vægt på såvel tradition som fornyelse.  
 
Kapelmesteren har det kunstneriske ansvar for Københavns Drengkor og har samtidig ansvar for det daglige samarbejde med de øvrige medarbejdere i drengekoret. Kapelmesteren har Sankt Annæ Gymnasiums sanginspektør som nærmeste leder og indgår i et samarbejde med skolens ledelse om drengenes samlede skoleliv. Samtidig ansættes kapelmesteren ved Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke, som domkantor ved drengekorets tjenester i kirken.  
 
Vi forventer, at du  
  • har en musikuddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau  
  • har professionel erfaring med ledelse af kor på et højt kunstnerisk niveau, herunder erfaring med opførelse af værker for kor og orkester  
  • har et bredt kendskab til repertoire for drenge- og mandskor  
  • har flair for den pædagogiske dimension i arbejdet med drengene  
  • er god til at planlægge indstuderingsforløb og koncertkoncepter  
  • har lyst til og flair for at arbejde i teams (både kunstnerisk og administrativt)  
  • har kendskab til folkekirkens liturgi og musikalske tradition  
  • opfatter skiftende arbejdstider som en naturlig del af arbejdet  
Stillingen som kapelmester omfatter blandt andet
  • musikalsk tilrettelæggelse og ledelse af koncerter, turnéer og kirketjenester  
  • langsigtet planlægning af drengekorets repertoire og aktiviteter (koordineret med korsangernes øvrige forpligtelser)  
  • musikalsk rådgivning i forbindelse med større begivenheder i Domkirken  
  • tilrettelæggelse af prøveforløb (i skoletiden, ved aftenprøver, korweekends mm.) 
  • forhandlinger med koncertarrangører, musikere, solister, gæstedirigenter  
  • deltagelse i økonomisk research og budgetlægning
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen udgør ansættelse på fuld tid efter relevant overenskomst. Der er knyttet et funktionstillæg til stillingen på Sankt Annæ Gymnasium. Funktionen som Domkantor honoreres særskilt af Københavns Domkirke.  
 
Yderligere oplysninger
Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte sanginspektør Mogens Halken på 2330 5225.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019 
Udvalgte ansøgere indkaldes til en prøvedirektion tirsdag den 4. juni 2019, hvor en tilstillet opgave indstuderes med drengekoret. Efterfølgende indkaldes til samtale onsdag den 12. juni 2019. Ansættelsesprocessen forventes afsluttet inden den 1. juli 2019.    
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009483Phoenix-ec40b22912019-04-18T02:00:22.907Kapelmester for Københavns Drengekor, Det Kongelige Kantori
Ved Sankt Annæ Gymnasium, Københavns Kommunes Sangskole, er stillingen som kapelmester for Københavns Drengekor ledig til besættelse den 1. januar 2020.  
 
Københavns Drengekor er en enestående institution i dansk og internationalt musikliv som bærer af en århundrede gammel tradition for drenge- og mandskor. Koret har sin base på Sankt Annæ Gymnasium, er tilknyttet Københavns Domkirke, har en omfattende koncert- og turnévirksomhed og er som kongeligt kantori ofte involveret i officielle begivenheder.  
 
Kordrengene går i folkeskolen på Sankt Annæ Gymnasium, hvor korprøverne indgår i det daglige skoleskema. Mandskoret består for det meste af tidligere drengesangere og indgår som en integreret del af drengekoret ved aftenprøver, koncerter og andre koraktiviteter.  
 
Vi søger en kapelmester, som i respekt for Sankt Annæ Gymnasiums værdigrundlag og Københavns Drengekors hidtidige virke vil stå i spidsen for at føre koret videre i dets unikke position med vægt på såvel tradition som fornyelse.  
 
Kapelmesteren har det kunstneriske ansvar for Københavns Drengkor og har samtidig ansvar for det daglige samarbejde med de øvrige medarbejdere i drengekoret. Kapelmesteren har Sankt Annæ Gymnasiums sanginspektør som nærmeste leder og indgår i et samarbejde med skolens ledelse om drengenes samlede skoleliv. Samtidig ansættes kapelmesteren ved Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke, som domkantor ved drengekorets tjenester i kirken.  
 
Vi forventer, at du  
  • har en musikuddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau  
  • har professionel erfaring med ledelse af kor på et højt kunstnerisk niveau, herunder erfaring med opførelse af værker for kor og orkester  
  • har et bredt kendskab til repertoire for drenge- og mandskor  
  • har flair for den pædagogiske dimension i arbejdet med drengene  
  • er god til at planlægge indstuderingsforløb og koncertkoncepter  
  • har lyst til og flair for at arbejde i teams (både kunstnerisk og administrativt)  
  • har kendskab til folkekirkens liturgi og musikalske tradition  
  • opfatter skiftende arbejdstider som en naturlig del af arbejdet  
Stillingen som kapelmester omfatter blandt andet
  • musikalsk tilrettelæggelse og ledelse af koncerter, turnéer og kirketjenester  
  • langsigtet planlægning af drengekorets repertoire og aktiviteter (koordineret med korsangernes øvrige forpligtelser)  
  • musikalsk rådgivning i forbindelse med større begivenheder i Domkirken  
  • tilrettelæggelse af prøveforløb (i skoletiden, ved aftenprøver, korweekends mm.) 
  • forhandlinger med koncertarrangører, musikere, solister, gæstedirigenter  
  • deltagelse i økonomisk research og budgetlægning
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen udgør ansættelse på fuld tid efter relevant overenskomst. Der er knyttet et funktionstillæg til stillingen på Sankt Annæ Gymnasium. Funktionen som Domkantor honoreres særskilt af Københavns Domkirke.  
 
Yderligere oplysninger
Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte sanginspektør Mogens Halken på 2330 5225.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019 
Udvalgte ansøgere indkaldes til en prøvedirektion tirsdag den 4. juni 2019, hvor en tilstillet opgave indstuderes med drengekoret. Efterfølgende indkaldes til samtale onsdag den 12. juni 2019. Ansættelsesprocessen forventes afsluttet inden den 1. juli 2019.    
 
2019-05-24T00:51:20.060 Ved Sankt Annæ Gymnasium, Københavns Kommunes Sangskole, er stillingen som kapelmester for Københavns Drengekor ledig til besættelse den 1. januar 2020. Københavns Drengekor er en enestående institution i dansk og internationalt musikliv som bærer af en århundrede gammel tradition for drenge- og mandskor. Koret har sin base på Sankt Annæ Gymnasium, er tilknyttet Københavns Domkirke, har en omfattende koncert- og turnévirksomhed og er som kongeligt kantori ofte involveret i officielle begivenheder. Kordrengene går i folkeskolen på Sankt Annæ Gymnasium, hvor korprøverne indgår i det daglige skoleskema. Mandskoret består for det meste af tidligere drengesangere og indgår som en integreret del af drengekoret ved aftenprøver, koncerter og andre koraktiviteter. Vi søger en kapelmester, som i respekt for Sankt Annæ Gymnasiums værdigrundlag og Københavns Drengekors hidtidige virke vil stå i spidsen for at føre koret videre i dets unikke position med vægt på såvel tradition som fornyelse. Kapelmesteren har det kunstneriske ansvar for Københavns Drengkor og har samtidig ansvar for det daglige samarbejde med de øvrige medarbejdere i drengekoret. Kapelmesteren har Sankt Annæ Gymnasiums sanginspektør som nærmeste leder og indgår i et samarbejde med skolens ledelse om drengenes samlede skoleliv. Samtidig ansættes kapelmesteren ved Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke, som domkantor ved drengekorets tjenester i kirken. Vi forventer, at du har en musikuddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau har professionel erfaring med ledelse af kor på et højt kunstnerisk niveau, herunder erfaring med opførelse af værker for kor og orkester har et bredt kendskab til repertoire for drenge- og mandskor har flair for den pædagogiske dimension i arbejdet med drengene er god til at planlægge indstuderingsforløb og koncertkoncepter har lyst til og flair for at arbejde i teams (både kunstnerisk og administrativt) har kendskab til folkekirkens liturgi og musikalske tradition opfatter skiftende arbejdstider som en naturlig del af arbejdet Stillingen som kapelmester omfatter blandt andet musikalsk tilrettelæggelse og ledelse af koncerter, turnéer og kirketjenester langsigtet planlægning af drengekorets repertoire og aktiviteter (koordineret med korsangernes øvrige forpligtelser) musikalsk rådgivning i forbindelse med større begivenheder i Domkirken tilrettelæggelse af prøveforløb (i skoletiden, ved aftenprøver, korweekends mm.) forhandlinger med koncertarrangører, musikere, solister, gæstedirigenter deltagelse i økonomisk research og budgetlægning Løn- og ansættelsesforhold Stillingen udgør ansættelse på fuld tid efter relevant overenskomst. Der er knyttet et funktionstillæg til stillingen på Sankt Annæ Gymnasium. Funktionen som Domkantor honoreres særskilt af Københavns Domkirke. Yderligere oplysninger Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte sanginspektør Mogens Halken på 2330 5225. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019 Udvalgte ansøgere indkaldes til en prøvedirektion tirsdag den 4. juni 2019, hvor en tilstillet opgave indstuderes med drengekoret. Efterfølgende indkaldes til samtale onsdag den 12. juni 2019. Ansættelsesprocessen forventes afsluttet inden den 1. juli 2019.10Phoenixec40b229101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=157680&DepartmentId=19850&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3510881Sankt Annæ Gymnasium - Sangskolen11Sjælør Boulevard 1352500ValbyDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent747548KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15768000017-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ec40b229https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ec40b229https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ec40b229&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ec40b229&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgKapelmester for Københavns Drengekor, Det Kongelige Kantori12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361507589mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330093340Pædagogisk leder til Bifrost/SpanagerBasic Kan du lede og understøtte pædagogiske processer og medarbejdernes faglige udvikling til gavn for kerneopgaven? Vil du være med til at skabe en lærende organisation, der sikrer trivsel, læring og udvikling for børnene? Så er det dig, vi står og mangler i Klynge E på Nørrebro Bispebjerg. Bifrost Spanager søger en pædagogisk leder, der kan lede udviklingen af den pædagogiske faglighed og arbejdsfællesskabet. Der er mange spændende og udfordrende ledelsesopgaver i Bifrost Spanager. Vi gennemgår i øjeblikket en grundlæggende udvikling både i forhold til fagligheden i institutionen og udviklingen af arbejdsfællesskabet i medarbejdergruppen. Du skal stå i spidsen for og videreføre den faglige udvikling med at øge den pædagogiske kvalitet, skabe rum for refleksion og systematik i det pædagogiske arbejde, så det opleves praksisnært for medarbejderne og skaber udvikling for børnene. Et særligt fokusområde er medarbejdernes viden om og handlinger i forhold til relationsarbejde og sprogpædagogik. Du står ikke alene med udviklingsopgaven. Den løftes i et tæt samarbejde med klyngeledelsen og forvaltningen. Vi arbejder med KIDS som analysereskab til at måle og vurdere kvaliteten i Bifrost Spanager. Bifrost Spanager skal flytte ud af deres nuværende lokaler i maj 2020. Vi skal for en periode flytte i pavilloner, men i september 2021 flytter vi ind i en skøn, ny institution. Bifrost Spanager skal udvides til 10 børnegrupper, når de nye lokaler indtages. Din Profil Vi forventer, at du er uddannet pædagog og har ledelseserfaring, og at du har eller er i gang med efteruddannelse på diplomniveau, fx diplom i ledelse. Du er samarbejdsorienteret, og du kan gennem TRIO sikre inddragelse af medarbejderne, så medarbejderne har et medansvar for et godt arbejdsfællesskab. Du har en pædagogisk viden, der bygger på evidensbaseret og teoretisk faglighed med en ledelsestilgang, hvor de fagprofessionelles læring er i fokus som middel til at opnå høj pædagogisk kvalitet. Du er ansvarsbevidst og har grundlæggende respekt for ledelsesrollens ansvar og forpligtigelser. Du kan træffe beslutninger, der er velovervejede og velbegrundede, også hurtigt, når situationen kalder på det. Du er åben for og handler på kritik og forslag til forbedringer. Om os Bifrost Spanager er en institution med tre vuggestuegrupper, en hjemmebørnehave og to udflytterbørnehavegrupper. Der er 23 pædagogiske medarbejdere og to køkkenmedarbejdere. Du bliver del af et ledelsesteam, der består af fem andre pædagogiske ledere og en klyngeleder. Vi er optaget af, at vi sammen genbesøger ledelsesgrundlaget i klyngen. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem LFS og Københavns Kommune. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi udvidet referencer og straffe- og børneattest. Yderligere oplysninger Hvis du er interesseret i stillingen, kan du ringe til klyngeleder Christa Fleron Juncker på 2476 9005. Vi ser gerne, at du kommer på besøg og ser institutionen. Søg via nedenstående link senest lørdag den 19. oktober 2019 Vi afholder samtaler den 24. oktober 2019 og den 29. oktober 2019. Til samtalen skal du beskrive konkrete handlinger i din ledelsespraksis, hvor du er lykkes med at skabe en forandring med effekt for børnene.

Kan du lede og understøtte pædagogiske processer og medarbejdernes faglige udvikling til gavn for kerneopgaven? Vil du være med til at skabe en lærende organisation, der sikrer trivsel, læring og udvikling for børnene? Så er det dig, vi står og mangler i Klynge E på Nørrebro/Bispebjerg.

Bifrost/Spanager søger en pædagogisk leder, der kan lede udviklingen af den pædagogiske faglighed og arbejdsfællesskabet.

Der er mange spændende og udfordrende ledelsesopgaver i Bifrost/Spanager. Vi gennemgår i øjeblikket en grundlæggende udvikling både i forhold til fagligheden i institutionen og udviklingen af arbejdsfællesskabet i medarbejdergruppen. Du skal stå i spidsen for og videreføre den faglige udvikling med at øge den pædagogiske kvalitet, skabe rum for refleksion og systematik i det pædagogiske arbejde, så det opleves praksisnært for medarbejderne og skaber udvikling for børnene. Et særligt fokusområde er medarbejdernes viden om og handlinger i forhold til relationsarbejde og sprogpædagogik.

Du står ikke alene med udviklingsopgaven. Den løftes i et tæt samarbejde med klyngeledelsen og forvaltningen. Vi arbejder med KIDS som analysereskab til at måle og vurdere kvaliteten i Bifrost/Spanager.

Bifrost/Spanager skal flytte ud af deres nuværende lokaler i maj 2020. Vi skal for en periode flytte i pavilloner, men i september 2021 flytter vi ind i en skøn, ny institution. Bifrost/Spanager skal udvides til 10 børnegrupper, når de nye lokaler indtages.

Din Profil
Vi forventer, at du er uddannet pædagog og har ledelseserfaring, og at du har eller er i gang med efteruddannelse på diplomniveau, fx diplom i ledelse.

Du er samarbejdsorienteret, og du kan gennem TRIO sikre inddragelse af medarbejderne, så medarbejderne har et medansvar for et godt arbejdsfællesskab.

Du har en pædagogisk viden, der bygger på evidensbaseret og teoretisk faglighed med en ledelsestilgang, hvor de fagprofessionelles læring er i fokus som middel til at opnå høj pædagogisk kvalitet. Du er ansvarsbevidst og har grundlæggende respekt for ledelsesrollens ansvar og forpligtigelser. Du kan træffe beslutninger, der er velovervejede og velbegrundede, også hurtigt, når situationen kalder på det. Du er åben for og handler på kritik og forslag til forbedringer.

Om os
Bifrost/Spanager er en institution med tre vuggestuegrupper, en hjemmebørnehave og to udflytterbørnehavegrupper. Der er 23 pædagogiske medarbejdere og to køkkenmedarbejdere.

Du bliver del af et ledelsesteam, der består af fem andre pædagogiske ledere og en klyngeleder. Vi er optaget af, at vi sammen genbesøger ledelsesgrundlaget i klyngen.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem LFS og Københavns Kommune.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi udvidet referencer og straffe- og børneattest.

Yderligere oplysninger
Hvis du er interesseret i stillingen, kan du ringe til klyngeleder Christa Fleron Juncker på 2476 9005. Vi ser gerne, at du kommer på besøg og ser institutionen.

Søg via nedenstående link senest lørdag den 19. oktober 2019
Vi afholder samtaler den 24. oktober 2019 og den 29. oktober 2019.
Til samtalen skal du beskrive konkrete handlinger i din ledelsespraksis, hvor du er lykkes med at skabe en forandring med effekt for børnene.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBifrost/SpanagerKøbenhavn N2019-09-20T14:00:32.8202019-10-19T00:00:00
330105328Leder til ROBUS - en tidlig indsats til unge med spiseforstyrrelserBasic Genopslag Vil du være med til at lede og udvikle den kommunale indsats over for børn og unge med spiseforstyrrelser og selvskade i København? Lige nu har vi en sjælden stilling ledig. Vi søger nemlig en ny leder til ROBUS! Om ROBUS ROBUS er et ambulant tilbud i Københavns Kommune, som har til formål at tilbyde forebyggende og rehabiliterende indsatser for unge op til 23 år, der rammes af en spiseforstyrrelse. Vi tilbyder rådgivning og behandling (familie, individuelt og i gruppe) samt vejledning og sparring til fagpersoner. Tilbuddet er en del af Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), et ambitiøst og udviklingsorienteret center, som også rummer syv specialiserede døgn- og dagbehandlingsinstitutioner for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov. Om stillingen Vi søger en stærk faglig leder, som kan være med til at både sikre den daglige drift af ROBUS samt videreudvikle vores indsats og behandlingskoncepter. Vi arbejder familieorienteret og kognitivt adfærdsterapeutisk med stor vægt på ACT. En af de store opgaver, som vi står overfor, er at styrke den tidlige indsats over for både unge med spiseforstyrrelser og selvskade i samarbejde med skoler, uddannelsesinstitutioner og andre centrale aktører. I samarbejde med seks andre hovedstadskommuner og den regionale børne- og ungdomspsykiatri er vi netop nu i gang med at udvikle nye fremskudte indsatser for disse målgrupper. Som den fremtidige leder af ROBUS skal du både kunne skue mod horisonten og se de behov og muligheder, der er for at videreudvikle behandlingskoncepterne fremadrettet. Du skal også kunne se indad i egen organisation, hvor opgaven er at sikre den daglige drift og yde relevant faglig ledelse af behandlingspersonalet. Du vil i mindre grad også løfte behandlingsopgaver selv. Der er foruden lederen seks medarbejdere: fire uddannede psykologer og to medarbejdere med pædagogisk psykologisk baggrund. Arbejdsopgaver Daglig ledelse af driften, herunder personaleledelse, løse administrative opgaver og (i mindre omfang) økonomi Varetagelse af det daglige behandlingsansvar, herunder kvalitetssikring af indsatserne, faglig sparring og faglig ledelse Koordinering, fordeling og opfølgning af arbejdsopgaver i teamet Sikre løbende dialog med samarbejdspartnere et særligt fokus er at styrke samarbejdet mellem ROBUS og myndighedenheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og psykiatrien Behandlings-, undervisnings- og supervisionsopgaver (i begrænset omfang) Indgå i det lokale lederteam på Limfjordsvej sammen med centrets administrative leder og centerchefen Din profil Vi forestiller os, at du er uddannet psykolog eller tilsvarende med erfaring med behandling af unge med spiseforstyrrelser og evt. selvskade. Du har med andre ord en skarp faglig profil i forhold til opgaven og er meget gerne fortrolig med de behandlingsmetoder, som anvendes i ROBUS. Vi søger dig, der meget gerne har et par års ledererfaring med behandlings-, personale- og økonomiansvar (dette er dog ikke et krav) har lyst til og flair for ledelsesopgaven og både har talent for drift og strategisk udvikling har stærke relationelle kompetencer og sætter disse i spil både i rollen som personaleleder og som strategisk ressource i samspillet med samarbejdspartnere meget gerne har erfaring med projektledelse og -udvikling er udviklingsorienteret og tænker i skarpe faglige og organisatoriske koncepter tænker i teamløsninger, men kan arbejde selvstændigt Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Stillingen er fuld tid. Arbejdsstedet er på Limfjordsvej i Vanløse. Du vil referere til centerchefen i Center for Socialpædagogik og Psykiatri. Center for Socialpædagogik og Psykiatri anvender børne- og straffeattest samt udvidede referencer som led i ansættelsen. Tiltrædelse den 1. januar 2020. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef Hallur Gilstón Thorsteinsson på 2365 9376. Du kan læse mere om centeret og ROBUS her www.csp.kk.dk. Søg via nedenstående link senest mandag den 4. november 2019 Der vil blive holdt ansættelsessamtaler i to runder. Første runde er onsdag den 13. november. En evt. anden samtale vil blive afholdt torsdag den 21. november.

Genopslag

Vil du være med til at lede og udvikle den kommunale indsats over for børn og unge med spiseforstyrrelser og selvskade i København? Lige nu har vi en sjælden stilling ledig. Vi søger nemlig en ny leder til ROBUS!

Om ROBUS

ROBUS er et ambulant tilbud i Københavns Kommune, som har til formål at tilbyde forebyggende og rehabiliterende indsatser for unge op til 23 år, der rammes af en spiseforstyrrelse. Vi tilbyder rådgivning og behandling (familie, individuelt og i gruppe) samt vejledning og sparring til fagpersoner.

Tilbuddet er en del af Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), et ambitiøst og udviklingsorienteret center, som også rummer syv specialiserede døgn- og dagbehandlingsinstitutioner for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov.

Om stillingen
Vi søger en stærk faglig leder, som kan være med til at både sikre den daglige drift af ROBUS samt videreudvikle vores indsats og behandlingskoncepter. Vi arbejder familieorienteret og kognitivt adfærdsterapeutisk med stor vægt på ACT.

En af de store opgaver, som vi står overfor, er at styrke den tidlige indsats over for både unge med spiseforstyrrelser og selvskade i samarbejde med skoler, uddannelsesinstitutioner og andre centrale aktører. I samarbejde med seks andre hovedstadskommuner og den regionale børne- og ungdomspsykiatri er vi netop nu i gang med at udvikle nye fremskudte indsatser for disse målgrupper.

Som den fremtidige leder af ROBUS skal du både kunne skue mod horisonten og se de behov og muligheder, der er for at videreudvikle behandlingskoncepterne fremadrettet. Du skal også kunne se indad i egen organisation, hvor opgaven er at sikre den daglige drift og yde relevant faglig ledelse af behandlingspersonalet. Du vil i mindre grad også løfte behandlingsopgaver selv.

Der er foruden lederen seks medarbejdere: fire uddannede psykologer og to medarbejdere med pædagogisk psykologisk baggrund.

Arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af driften, herunder personaleledelse, løse administrative opgaver og (i mindre omfang) økonomi
  • Varetagelse af det daglige behandlingsansvar, herunder kvalitetssikring af indsatserne, faglig sparring og faglig ledelse
  • Koordinering, fordeling og opfølgning af arbejdsopgaver i teamet
  • Sikre løbende dialog med samarbejdspartnere – et særligt fokus er at styrke samarbejdet mellem ROBUS og myndighedenheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og psykiatrien
  • Behandlings-, undervisnings- og supervisionsopgaver (i begrænset omfang)
  • Indgå i det lokale lederteam på Limfjordsvej sammen med centrets administrative leder og centerchefen

Din profil
Vi forestiller os, at du er uddannet psykolog eller tilsvarende med erfaring med behandling af unge med spiseforstyrrelser og evt. selvskade. Du har med andre ord en skarp faglig profil i forhold til opgaven og er meget gerne fortrolig med de behandlingsmetoder, som anvendes i ROBUS.

Vi søger dig, der

  • meget gerne har et par års ledererfaring med behandlings-, personale- og økonomiansvar (dette er dog ikke et krav)
  • har lyst til og flair for ledelsesopgaven og både har talent for drift og strategisk udvikling
  • har stærke relationelle kompetencer og sætter disse i spil både i rollen som personaleleder og som strategisk ressource i samspillet med samarbejdspartnere
  • meget gerne har erfaring med projektledelse og -udvikling
  • er udviklingsorienteret og tænker i skarpe faglige og organisatoriske koncepter
  • tænker i teamløsninger, men kan arbejde selvstændigt

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Stillingen er fuld tid. Arbejdsstedet er på Limfjordsvej i Vanløse.

Du vil referere til centerchefen i Center for Socialpædagogik og Psykiatri.

Center for Socialpædagogik og Psykiatri anvender børne- og straffeattest samt udvidede referencer som led i ansættelsen.

Tiltrædelse den 1. januar 2020.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef Hallur Gilstón Thorsteinsson på 2365 9376.

Du kan læse mere om centeret og ROBUS her www.csp.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest mandag den 4. november 2019
Der vil blive holdt ansættelsessamtaler i to runder. Første runde er onsdag den 13. november. En evt. anden samtale vil blive afholdt torsdag den 21. november.

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCSP RobusVanløse2019-10-11T12:00:20.4232019-11-04T00:00:00
330105426Pædagogisk leder til det særlige dagtilbud Guldregn i SpecialklyngenBasic Specialklyngen søger en pædagogisk leder til Guldregn. Stillingen er på 37 timer ugentligt og er til besættelse den 1. januar 2019. Guldregn er et særligt dagtilbud beliggende på Lykkebovej i Valby. Guldregn er normeret til 28 børn i alderen 0-6 år. Alle børn, der er visiteret, har vidtgående fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. Børnenes udfordringer er meget forskellige og spænder mellem børn med fx en vidtgående autismediagnose og børn med varige multiple funktionsnedsættelser. Børnene er fordelt på fem stuer og åbningstiden er fra kl. 7.15 til 16.15. De fælles pædagogiske og terapeutiske mål er rettet imod udviklingen af det enkelte barns ressourcer og personlighed, gennem oplevelsen af en meningsfuld og indholdsrig hverdag. Guldregn, fokuserer på at udvikle og fastholde høj faglig kvalitet. Guldregn har gode fysiske faciliteter, et stort lyst hus, som er omgivet af en stor nyistandsat legeplads. Om Specialklyngen Specialklyngen består af seks særlige dagtilbud for børn i alderen 0 til 6 år. De seks institutioner Guldregn, Wagnersvej, Troldpilen, Hvalen, Krudtmøllen og De Fire Birke er beliggende forskellige steder i København. Specialklyngen har ansat pædagoger, medhjælpere, fysioterapeuter og ergoterapeuter samt teknisk og administrativt personale, som samarbejder tværfagligt. I 2019 og 2020 gennemgår alle specialklyngens pædagoger et efteruddannelsesforløb: Komplekse kommunikationsindsatser og relationskompetencer. Specialklyngen har formuleret sin kerneopgave således: Vi skaber rammer for, at børn med særlige behov får de bedste muligheder for trivsel, udvikling og læring til at mestre livet. Dette gøres i samarbejde med børnenes forældre. Vi søger en pædagogisk leder, som er uddannet pædagog og har relevant ledelseserfaring og gerne en diplomuddannelse har erfaring med personaleledelse, er lyttende og nysgerrig og kan bedrive nærværende og tillidsbaseret ledelse har erfaring fra specialområdet kan give faglig og metodisk sparring til medarbejderne har et insisterende fokus på børns trivsel og udvikling ser forældrene som vigtige og værdifulde medspillere i samarbejdet omkring deres børn kan se værdien i tværfagligt samarbejde som et positivt bidrag til kerneopgaven og arbejdsfællesskabet ser Orden i Butikken som forudsætning for udvikling og pædagogisk fokus har personlig gennemslagskraft og modet til at skabe retning i arbejdet med tydelige mål og forventninger Klyngeledelsesteamet Som kommende pædagogisk leder vil du blive en del af et udviklingsorienteret ledelsesteam med forskellige kompetencer: seks pædagogiske ledere og en klyngeleder. I ledelsesteamet har vi fokus på tæt samarbejde mellem TRIO, Lokal MED, forældrebestyrelse- og råd m.m. Med udgangspunkt i vores forskellige kompetencer har hver enkelt leder tværgående opgaver på tværs af klyngen. Ledelsesteamet er drivkraften for klyngens udvikling, og det er ledelsen, som står i spidsen for de forandringsprocesser, der finder sted nu og fremover. Det stiller krav om en ledelse, som kan arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle klyngens medarbejdere arbejder i en fælles retning. Brænder du for faglig ledelse, har du høje ambitioner for det gode børneliv, er du udviklingsorienteret og vil du gerne videreuddanne dig i forhold til ledelse og pædagogik, er det måske netop dig, vi søger. Klyngeledelsesprofil Børne- og ungdomsforvaltningen har forventninger til, hvilke kompetencer et klyngeledelsesteam skal besidde, og hvilke indsatsområder klyngeledelsen skal prioritere, for at det har en god effekt på barnets udvikling. Forventningerne er beskrevet i en klyngeledelsesprofil for de københavnske klyngeledelser. Denne kan rekvireres ved at sende en mail til Klyngeleder Britt Riese-Andersen: brries@kk.dk Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem LFS og Københavns Kommune. Ved eventuel ansættelse indhentes straffe- og børneattester, og det er en forudsætning, at det er muligt at indhente referencer, hvis man skal tilbydes stillingen i Guldregn. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte klyngeleder Britt Riese-Andersen på 2326 3639. Besøg Guldregns hjemmeside på http: guldregn.kbhbarn.kk.dk FrontEnd.aspx?id 716782 Søg via nedenstående link senest fredag den 25. oktober 2019 Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 31. oktober.

Specialklyngen søger en pædagogisk leder til Guldregn. Stillingen er på 37 timer ugentligt og er til besættelse den 1. januar 2019.

Guldregn er et særligt dagtilbud beliggende på Lykkebovej i Valby. Guldregn er normeret til 28 børn i alderen 0-6 år. Alle børn, der er visiteret, har vidtgående fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. Børnenes udfordringer er meget forskellige og spænder mellem børn med fx en vidtgående autismediagnose og børn med varige multiple funktionsnedsættelser. Børnene er fordelt på fem stuer og åbningstiden er fra kl. 7.15 til 16.15.

De fælles pædagogiske og terapeutiske mål er rettet imod udviklingen af det enkelte barns ressourcer og personlighed, gennem oplevelsen af en meningsfuld og indholdsrig hverdag.

Guldregn, fokuserer på at udvikle og fastholde høj faglig kvalitet.

Guldregn har gode fysiske faciliteter, et stort lyst hus, som er omgivet af en stor nyistandsat legeplads.

Om Specialklyngen
Specialklyngen består af seks særlige dagtilbud for børn i alderen 0 til 6 år. De seks institutioner Guldregn, Wagnersvej, Troldpilen, Hvalen, Krudtmøllen og De Fire Birke er beliggende forskellige steder i København.

Specialklyngen har ansat pædagoger, medhjælpere, fysioterapeuter og ergoterapeuter samt teknisk og administrativt personale, som samarbejder tværfagligt.

I 2019 og 2020 gennemgår alle specialklyngens pædagoger et efteruddannelsesforløb: Komplekse kommunikationsindsatser og relationskompetencer.

Specialklyngen har formuleret sin kerneopgave således: Vi skaber rammer for, at børn med særlige behov får de bedste muligheder for trivsel, udvikling og læring til at mestre livet. Dette gøres i samarbejde med børnenes forældre.

Vi søger en pædagogisk leder, som

  • er uddannet pædagog og har relevant ledelseserfaring og gerne en diplomuddannelse
  • har erfaring med personaleledelse, er lyttende og nysgerrig og kan bedrive nærværende og tillidsbaseret ledelse
  • har erfaring fra specialområdet
  • kan give faglig og metodisk sparring til medarbejderne
  • har et insisterende fokus på børns trivsel og udvikling
  • ser forældrene som vigtige og værdifulde medspillere i samarbejdet omkring deres børn
  • kan se værdien i tværfagligt samarbejde som et positivt bidrag til kerneopgaven og arbejdsfællesskabet
  • ser ”Orden i Butikken” som forudsætning for udvikling og pædagogisk fokus
  • har personlig gennemslagskraft og modet til at skabe retning i arbejdet med tydelige mål og forventninger

Klyngeledelsesteamet
Som kommende pædagogisk leder vil du blive en del af et udviklingsorienteret ledelsesteam med forskellige kompetencer: seks pædagogiske ledere og en klyngeleder.

I ledelsesteamet har vi fokus på tæt samarbejde mellem TRIO, Lokal MED, forældrebestyrelse- og råd m.m.

Med udgangspunkt i vores forskellige kompetencer har hver enkelt leder tværgående opgaver på tværs af klyngen.

Ledelsesteamet er drivkraften for klyngens udvikling, og det er ledelsen, som står i spidsen for de forandringsprocesser, der finder sted nu og fremover. Det stiller krav om en ledelse, som kan arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle klyngens medarbejdere arbejder i en fælles retning.

Brænder du for faglig ledelse, har du høje ambitioner for det gode børneliv, er du udviklingsorienteret og vil du gerne videreuddanne dig i forhold til ledelse og pædagogik, er det måske netop dig, vi søger.

Klyngeledelsesprofil
Børne- og ungdomsforvaltningen har forventninger til, hvilke kompetencer et klyngeledelsesteam skal besidde, og hvilke indsatsområder klyngeledelsen skal prioritere, for at det har en god effekt på barnets udvikling.

Forventningerne er beskrevet i en klyngeledelsesprofil for de københavnske klyngeledelser.

Denne kan rekvireres ved at sende en mail til Klyngeleder Britt Riese-Andersen: brries@kk.dk

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsesområdet er Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem LFS og Københavns Kommune.

Ved eventuel ansættelse indhentes straffe- og børneattester, og det er en forudsætning, at det er muligt at indhente referencer, hvis man skal tilbydes stillingen i Guldregn.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte klyngeleder Britt Riese-Andersen på 2326 3639.

Besøg Guldregns hjemmeside på http://guldregn.kbhbarn.kk.dk/FrontEnd.aspx?id=716782

Søg via nedenstående link senest fredag den 25. oktober 2019
Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 31. oktober.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngGuldregnValby2019-10-11T14:01:10.1272019-10-25T00:00:00
330099019studentermedhjælpRobot Kontorjob Midlertidigt tidsbegrænset 37-timers job. Vi er et skolefotofirma som har rigtig travlt her i oktober måned. Har du god ordenssans og lyst til at være med i et ungt arbejdsteam? Du kommer til at deltage i administrationen af skolebilleder. Du skal kunne starte snarest og kan forvente ansættelse i det meste af oktober måned. Vi bor ved Frb. Rådhusplads tæt på metro. Arbejdstid i skiftende vagter: 7,5 timer dagligt mandag - fredag mellem 8.00 og 18.00 Send ansøgning med cv til job@modulfoto.dk modul foto, Falkoner Allé 3, 2000 Frederiksberg.

 Kontorjob

Midlertidigt tidsbegrænset 37-timers job.

Vi er et skolefotofirma som har rigtig travlt her i oktober måned.

Har du god ordenssans og lyst til at være med i et ungt arbejdsteam?

Du kommer til at deltage i administrationen af skolebilleder.

Du skal kunne starte snarest og kan forvente ansættelse i det meste af oktober måned.

Vi bor ved Frb. Rådhusplads tæt på metro.

Arbejdstid i skiftende vagter:

7,5 timer dagligt mandag  -  fredag mellem 8.00 og 18.00

Send ansøgning med cv til job@modulfoto.dk

modul foto,  Falkoner Allé 3, 2000 Frederiksberg.

 

MODUL FOTO APSFrederiksberg2019-10-02T00:00:002019-11-25T00:00:00
330078809Fejekosten Ejendomsservice ApS leder efter en fuldtids- eller deltidsrengøringsmedarbejderRobot Fejekosten Ejendomsservice ApS leder efter en fuldtids- eller deltidsrengøringsmedarbejder, der er engageret, har flair for at udføre rengøringsjob i høj kvalitet, og er løsningsorienteret. Vi ønsker du har en god vurdering af, hvad en given opgave kræver, og at du kan arbejde uafhængigt.Arbejdet inkluderer trapper og kontorrengøring. Vi har kunder i forskellige byer i Sjælland, derfor kræver jobbet at du har kørekort.Send dit CV og ansøgning på em@fejekosten.dk

Fejekosten Ejendomsservice ApS leder efter en fuldtids- eller deltidsrengøringsmedarbejder, der er engageret, har flair for at udføre rengøringsjob i høj kvalitet, og er løsningsorienteret. Vi ønsker du har en god vurdering af, hvad en given opgave kræver, og at du kan arbejde uafhængigt.

Arbejdet inkluderer trapper og kontorrengøring. Vi har kunder i forskellige byer i Sjælland, derfor kræver jobbet at du har kørekort.
Send dit CV og ansøgning på em@fejekosten.dk

FEJEKOSTEN VICEVÆRTSERVICE ApSValby2019-08-27T00:00:002019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk leder til Bifrost/Spanager

Bifrost/Spanager

København N
Kan du lede og understøtte pædagogiske processer og medarbejdernes faglige udvikling til gavn for kerneopgaven? Vil du være med til at skabe en lærende organisation, der sikrer trivsel, læring og udvikling for børnene? Så er det dig, vi står og mang...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:19. oktober 2019

Leder til ROBUS - en tidlig indsats til unge med spiseforstyrrelser

CSP Robus

Vanløse
Genopslag Vil du være med til at lede og udvikle den kommunale indsats over for børn og unge med spiseforstyrrelser og selvskade i København? Lige nu har vi en sjælden stilling ledig. Vi søger nemlig en ny leder til ROBUS! Om ROBUS ROBUS er et ambul...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Pædagogisk leder til det særlige dagtilbud Guldregn i Specialklyngen

Guldregn

Valby
Specialklyngen søger en pædagogisk leder til Guldregn. Stillingen er på 37 timer ugentligt og er til besættelse den 1. januar 2019. Guldregn er et særligt dagtilbud beliggende på Lykkebovej i Valby. Guldregn er normeret til 28 børn i alderen 0-6 år....
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019

studentermedhjælp

MODUL FOTO APS

Frederiksberg
Kontorjob Midlertidigt tidsbegrænset 37-timers job. Vi er et skolefotofirma som har rigtig travlt her i oktober måned. Har du god ordenssans og lyst til at være med i et ungt arbejdsteam? Du kommer til at deltage i administrationen af skolebilleder....
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Fejekosten Ejendomsservice ApS leder efter en fuldtids- eller deltidsrengøringsmedarbejder

FEJEKOSTEN VICEVÆRTSERVICE ApS

Valby
Fejekosten Ejendomsservice ApS leder efter en fuldtids- eller deltidsrengøringsmedarbejder, der er engageret, har flair for at udføre rengøringsjob i høj kvalitet, og er løsningsorienteret. Vi ønsker du har en god vurdering af, hvad en given opgave ...
Indrykket:27. august 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019