Key Account Desk Agent til DHL Freight, Grindsted

Vil du være med til ”at flytte verden” og til stadighed sikre de bedste services til vores kunder og markedet? Har du flair for at skabe stærke relationer til dine kunder?

DHL Freight søger en energisk, selvstændig og ansvarsbevidst Key Account Desk Agent, som har lyst til at indgå i et dedikeret team, der håndterer de største kunder i DHL Freight. Som Key Account Desk Agent vil du have en stor kontaktflade internt såvel som med vores kunder og leverandører.

Din daglige arbejdsplads vil være hos vores kunde DuPont Nutrition Biosciences Aps, hvorfra du vil være det koordinerende led mellem DHL Freight og DuPont Nutrition Biosciences Aps både i Danmark og udland.

Med reference til vores Teamled for Key Account Desk afdelingen bliver du en del af et dynamisk team på 9 medarbejdere, hvor nøgleord er udvikling, excellent service og samarbejde. Det daglige samarbejde bygger på gensidig respekt, hvilket er med til at gøre det sjovt og meningsfyldt at gå på arbejde.

Vi søger en engageret og erfaren Key Account Desk Agent, som naturligt tager ansvar og ejerskab. Du er dedikeret, positiv og handlekraftig af natur og arbejder struktureret og respekterer fastsatte deadlines. Du er en teamplayer og du trives med mange deadlines, hvor du formår at bevare overblikket.

Vi ser det som en klar fordel, hvis du har en speditionsmæssig baggrund, eller tidligere har siddet i en tilsvarende funktion.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Almindelig kundeservice
  • Daglig dialog med DuPont og deres kunder
  • Daglig dialog med DHL´s operation indland som udland
  • Udarbejdelse af pristilbud, leadtime, og POD forespørgsler
  • Håndtering af told dokumenter og fakturaer
  • Pro aktiv opfølgning på sendinger til levering
  • Klargøring af data til faktureringsbrug
  • Udarbejdelse af KPI rapporter
  • Deltage i udarbejdelse af SOP materiale
  • Deltagelse i kunde og drifts performance møder

Hvis du har de faglige kvalifikationer som beskrevet nedenfor, så lover vi dig ansvar og udfordringer i en spændende hverdag, hvor du har stor indflydelse på dit eget arbejde.

Konkrete faglige kvalifikationer:

  • Du har erfaring med kundehåndtering på Key Account niveau
  • Du har gode kommunikationsevner
  • Du har gode IT kundskaber, herunder Excel kundskaber
  • Du har indgående kendskab til spedition
  • Du behersker flydende dansk og engelsk i både skrift og tale

Vi tilbyder dig ansættelse i en international virksomhed, hvor du bliver en del af en fleksibel, udviklende og ambitiøs arbejdsplads. Du vil opleve en hverdag, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, i en teamorienteret kultur med gode og stabile arbejdsforhold.

Dit primære arbejdssted: DHL Freight c/o DuPont Nutrition Biosciences Aps, Tårnvej 25, 7200 Grindsted. Arbejdstiden er i tidsrummet kl. 07.00-17.00.

Opstart hurtigst muligt  

Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Hvis du har behov for yderligere information eller har spørgsmål vedr. virksomheden eller stillingen, kan du kontakte Finn Dahlhus, Key Account Desk Manager på tlf. 25 23 32 61



 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:21. februar 2018
Udløbsdato:18. april 2018

Import Disponent søges til Autotrans Kolding A/S. I Kolding.

Anonym arbejdsgiver

Kolding
Import Disponent søges til Autotrans Kolding A S. I Kolding.37 timer om ugen. Virksomheden har mere end 50 års erfaring i transport af stål for deres kunder over hele Europa.Vil du vide mere om virksomheden - følg linket: www.atk.dk Vi tilbyder: Ful...