KEY ACCOUNT MANAGER B2B

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

 
KEY ACCOUNT MANAGER B2B
 
KAN DU SÆLGE OPLEVELSER, OG VIL DU MED PÅ EN VÆKSTREJSE?
Hos GO DREAM har vi siden 2007 levet og åndet for oplevelser. Vi tænker i oplevelser, drømmer om oplevelser og lever dem ud. Vi har derfor gjort det til vores mission at samle et stort sortiment af meget forskellige oplevelser, som vi håber kan give vores kunder inspiration og mulighed for at tilføre lidt krydderi på tilværelsen. Vi arbejder i en verden fuld af adrenalin, smag, forkælelse, eventyr og sjov.
 
Om jobbet
Som KAM i B2B har du en nøglerolle ift. at videreudvikle salget af oplevelsesgavekort til små og store virksomheder samt til forhandlere af firmagaver i Danmark. Vores gavekort bruges af virksomhederne til fx medarbejderjulegaver, præmier, jubilæumsgaver, konkurrencer eller fx til videresalg. Mulighederne er mange, og vi forventer derfor også, at du selv er med til at forme rollen. Du kan tænke kreativt og kommer med nye idéer til at opdyrke markeder at sælge ind i. For at lykkes i jobbet ved du, at det handler om at skabe relationer og om at sikre et godt samarbejde med vores forhandlere via planlægning af årshjul med markedsføring, kampagner, eksekvering mv. 
 
Arbejdsopgaverne er primært, men ikke begrænset til:
  • Mødebooking.
  • Afholdelse af møder.
  • Udarbejdelse af tilbud.
  • Opfølgende salg + mersalg i form af vouchers, som er et forholdsvis nyt produkt for os.
  • Kundepleje.
 
For at være en succes i stillingen skal du:
  • Have erfaring med Key Account Management.
  • Have flere års erfaring med det opsøgende salg og samarbejdsmulighederne i B2B-markedet.
  • Sikre vækst for vores B2B forhandlere ved at være initiativrig og nyskabende.
  • Opnå din salgskvote for omsætning per måned og år.
 
Om dig 
Vi søger dig, som elsker at pleje eksisterende kunder (B2B-forhandlere) og sikre et kontinuerligt godt samarbejde, men som også elsker at jagte nye kunder og partnerskaber. Du kan se dig selv vokse i en stilling, hvor det kræver en stor selvstændig indsats. 
 
Hvad tilbyder vi - GO DREAM som arbejdsplads!
Vi er ca. 40 kollegaer i GO DREAM, og vores hyggelige kontor ligger i Sølvgade tæt ved Kgs. Have. Heraf arbejder de ca. 35 af os til dagligt, og så har vi også et team af kørende sælgere fordelt over Danmark. Som arbejdsgiver tilbyder vi, udover spændende udviklingsmuligheder; et dejligt arbejdsmiljø med høj medarbejdertilfredshed, et stærkt sammenhold og et aktivt socialt liv, fleksibilitet, en god stemning med masser af grin og forståelse for livet generelt, men vi tilbyder selvfølgelig også en attraktiv pakke med løn, bonus, firmabil, pension, frokostordning og en lang række goder, bl.a. sundheds- og ulykkesforsikring samt adgang til vores oplevelser. 
 
Ansøgning
Hvis du er interesseret i at arbejde på verdens bedste drømmefabrik, så send os din ansøgning og dit CV samt en video af dig selv. I videoen beder vi dig svare på spørgsmålet: ”Hvorfor er jeg jeres nye Key Account Manager B2B?”. 
 
Send din ansøgning via knappen 'Send ansøgning'.
 
Da vi gerne vil ansætte hurtigst muligt, indkalder vi til samtaler løbende. 
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Care Manager & Interim Head of B2B, Ahmet Sadol, på tlf. 50606479 eller mail ahmet.sadol@godream.com
Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


KEY ACCOUNT MANAGER B2B

 
KEY ACCOUNT MANAGER B2B
 
KAN DU SÆLGE OPLEVELSER, OG VIL DU MED PÅ EN VÆKSTREJSE?
Hos GO DREAM har vi siden 2007 levet og åndet for oplevelser. Vi tænker i oplevelser, drømmer om oplevelser og lever dem ud. Vi har derfor gjort det til vores mission at samle et stort sortiment af meget forskellige oplevelser, som vi håber kan give vores kunder inspiration og mulighed for at tilføre lidt krydderi på tilværelsen. Vi arbejder i en verden fuld af adrenalin, smag, forkælelse, eventyr og sjov.
 
Om jobbet
Som KAM i B2B har du en nøglerolle ift. at videreudvikle salget af oplevelsesgavekort til små og store virksomheder samt til forhandlere af firmagaver i Danmark. Vores gavekort bruges af virksomhederne til fx medarbejderjulegaver, præmier, jubilæumsgaver, konkurrencer eller fx til videresalg. Mulighederne er mange, og vi forventer derfor også, at du selv er med til at forme rollen. Du kan tænke kreativt og kommer med nye idéer til at opdyrke markeder at sælge ind i. For at lykkes i jobbet ved du, at det handler om at skabe relationer og om at sikre et godt samarbejde med vores forhandlere via planlægning af årshjul med markedsføring, kampagner, eksekvering mv. 
 
Arbejdsopgaverne er primært, men ikke begrænset til:
  • Mødebooking.
  • Afholdelse af møder.
  • Udarbejdelse af tilbud.
  • Opfølgende salg + mersalg i form af vouchers, som er et forholdsvis nyt produkt for os.
  • Kundepleje.
 
For at være en succes i stillingen skal du:
  • Have erfaring med Key Account Management.
  • Have flere års erfaring med det opsøgende salg og samarbejdsmulighederne i B2B-markedet.
  • Sikre vækst for vores B2B forhandlere ved at være initiativrig og nyskabende.
  • Opnå din salgskvote for omsætning per måned og år.
 
Om dig 
Vi søger dig, som elsker at pleje eksisterende kunder (B2B-forhandlere) og sikre et kontinuerligt godt samarbejde, men som også elsker at jagte nye kunder og partnerskaber. Du kan se dig selv vokse i en stilling, hvor det kræver en stor selvstændig indsats. 
 
Hvad tilbyder vi - GO DREAM som arbejdsplads!
Vi er ca. 40 kollegaer i GO DREAM, og vores hyggelige kontor ligger i Sølvgade tæt ved Kgs. Have. Heraf arbejder de ca. 35 af os til dagligt, og så har vi også et team af kørende sælgere fordelt over Danmark. Som arbejdsgiver tilbyder vi, udover spændende udviklingsmuligheder; et dejligt arbejdsmiljø med høj medarbejdertilfredshed, et stærkt sammenhold og et aktivt socialt liv, fleksibilitet, en god stemning med masser af grin og forståelse for livet generelt, men vi tilbyder selvfølgelig også en attraktiv pakke med løn, bonus, firmabil, pension, frokostordning og en lang række goder, bl.a. sundheds- og ulykkesforsikring samt adgang til vores oplevelser. 
 
Ansøgning
Hvis du er interesseret i at arbejde på verdens bedste drømmefabrik, så send os din ansøgning og dit CV samt en video af dig selv. I videoen beder vi dig svare på spørgsmålet: ”Hvorfor er jeg jeres nye Key Account Manager B2B?”. 
 
Send din ansøgning via knappen 'Send ansøgning'.
 
Da vi gerne vil ansætte hurtigst muligt, indkalder vi til samtaler løbende. 
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Care Manager & Interim Head of B2B, Ahmet Sadol, på tlf. 50606479 eller mail ahmet.sadol@godream.com
Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.