Gem job

Key Account Manager med teknisk flair, Syddanmark

Har du interesse foe digitalisering og brænder du for at sælge tekniske produkter?
Har du salgserfaring og arbejder struktureret med din salgspipeline?

Virksomheden
Vores kunde er en økonomisk stabil virksomhed med ca. 50 ansatte, som har leverancer til kunder i Danmark, Norge og Sverige. I virksomheden er der stor fokus på kvalitet, og der er høje forventninger til medarbejdernes selvstændighed og initiativ. Der lægges i virksomheden stor vægt på at sikre et godt og uformelt arbejdsmiljø for medarbejderne, hvor medarbejderen selv er med til at skabe rammerne omkring sin egen stilling. Virksomheden arbejder med digitalisering, og har egenudviklede IT-systemer, som sælges til både det offentlige og private marked.

Stillingen
Vi leder efter en Key Account Manager, der både skal arbejde med mersalg til de nuværende kunder og nysalg. Du vil som udgangspunkt arbejde på det danske marked og vil overtage en allerede opbygget salgspipeline af eksisterende kunder. Herudover skal du ud, og oparbejde flere nye kunder.
Du bliver en del af et eksisterende salgsteam og vil have ubegrænset adgang til et back office team, der vil supportere dig, når du er i marken.
Virksomheden er beliggende i Esbjerg og du skal have mulighed for at møde ind på kontoret efter behov, når du ikke er ude ved kunderne. Kunderne er beliggende i hele Danmark og der vil være en bil til din rådighed.

Hvem er du?
Vi leder efter en resultatorienteret Key Account Manager, der er passioneret i forhold til at skabe gode salgsresultater, og trives med at arbejde med komplekst løsningssalg indenfor IT.
Du formår derfor at sætte dig ind i ny teknologi og forstår at formidle IT-teknologiske løsninger for potentielle kunder.
Du har minimum 3-5 års salgserfaring og har en god viden om, hvordan man skaber fremdrift i salgsprocessen. Du har erfaring med B2B salg, og har du erfaring med B2G salg er det en fordel.
Som person har du et godt overblik og en god situationsfornemmelse. Derudover er du energisk og trives bedst, når du er ude ved kunderne. Du kan arbejde selvstændigt, men forstår også at inddrage dit back office team, så I sammen får kontrakten i hus.
Det er et krav at du kan tale og skrive både dansk og engelsk på forhandlingsniveau.

Virksomheden tilbyder
En spændende salgsstilling, hvor du vil få en grundig introduktion og træning i produkterne, og hvor der er fokus på høj kvalitet i leverancen.
Lønpakken er baseret på en fast grundløn + en månedlig performancebonus uden loft.

Ansøgning
Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Seniorkonsulent Kirsten Brøchner på tlf. 28 78 09 23.


Gem job
ellerDownload

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.