Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Key Account Manager med teknisk indsigt

Brænder du for at rådgive, arbejde med og udvikle kunder? Vil du arbejde med digitaliseringen af forretningsprocesser og stærkt forretningskritiske IT-løsninger hos Danmarks største virksomheder? Og vil du samarbejde med Danmarks dygtigste og mest engagerede hold af konsulenter.
 
Til vores kontor i København søger vi en kundeorienteret profil og account manager med teknisk indsigt, der både kan tage ansvar for udviklingen af såvel nye som eksisterende kunder og projekter, deltage i salget af projekter og opgaver til teamet af konsulenter samt rådgive og positivt udfordre kunderne på retning, løsninger, behov og planer.
 
Du vil arbejde med kunder, aftaler, opfølgning og såvel den daglige som den langsigtede planlægning af og sparring om projekter hos kunderne samt den løbende koordinering og dialog mellem kunden, dig og konsulenter.
 
Du vil desuden have mulighed for at kunne byde aktivt ind på udviklingen af såvel kontor som interne processer, samarbejdsforme og tilgang til markedet. 

Hvem er du?
Du bør have erfaring med såvel nysalg som account mangement til rådgivning af større danske virksomheder og have et drive til at føre opgaver fra en indledende dialog til en aftale og opstart med tilknyttede konsulenter.
 
Teamet af konsulenter løser opgaver indenfor to hovedområder: integration og håndtering af produktdata i PIM projekter/systemer. De arbejder med områder som systemintegration, virksomhedsintegration, EDI, cloud, håndtering af data, produktdata, PIM, forståelse og digitalisering af processer og meget mere. De sidder oftest hos kunder og hjælper dem med digitaliseringen af centrale og stærkt kritiske processer i deres virksomhed.
 
Hos Vertica tror vi på, at den gode rådgivning og salget kan gå op i en højere enhed, og det vil være en forudsætning for såvel den daglige dialog som den mere overordnede rådgivning af kunderne, at du har teknisk forståelse og potentielt har haft berøring med ovenstående.
 
Det vil derfor være en fordel, hvis du har erfaring indenfor områder som infrastruktur, arkitektur, data eller integration, samt arbejdet med procesforståelse, optimering og digitalisering.

Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
Du kommer til at samarbejde tæt med kollegaer og kunder, hvor du hele tiden er tæt på kundernes forretning, deres IT og projekternes nerve.

Her får du både udfordret din forretningssans og analytiske evner og bliver udfordret på spændende projekter hos ambitiøse kunder, hvor du gør en afgørende forskel for deres forretning.

Du indgår i teamet af account managers i Vertica og får mulighed for at sparre med dem og med nogle af de dygtigste konsulenter i landet både via det daglige arbejde og på vores team- og fagmøder, hvor vi udveksler erfaringer fra aktuelle kunder og projekter. Og der er rige muligheder for videreudvikling i form af kurser, certificeringer og vores interne kursuskatalog, der indeholder minikurser i alt fra de mere tekniske øvelser over ledelse af møder og workshops til hvordan man forestår en forretningsafklaring med en kunde.

Du får en god, fast løn, som matcher dine kvalifikationer, samt en attraktiv pensionsordning og sygdomsforsikring. Vi tror på, at vores projekters succes bunder i en fælles indsats, og derfor har vi desuden en bonusordning baseret på vores fælles resultat.

Dine kommende kollegaer
Vertica er en højt specialiseret virksomhed med 85 medarbejdere på kontorer i hjertet af København og Aarhus. Vores kunder tæller nogle af de største og mest spændende virksomheder i Danmark inden for e-handel, onlineforretning og integration, herunder COOP, DSV, Bane Danmark, VELUX, Brdr. Dahl, Hørkram og Danish Agro.

Vi er en humørfyldt og uformel organisation uden et traditionelt hierarki. Vores virksomhedskultur er i stedet baseret på vores fælles værdier og gennemsigtighed. Vi har ingen chefer, der skal godkende de gode idéer før de præsenteres for kunden, og alle har i høj grad mulighed for at påvirke deres egen hverdag.

Der er flere Vertica-medarbejdere, som blogger. På vores fælles firmablog kan du lære flere af vores kollegaer bedre at kende – eller du kan se dem på vores tv kanal, vertica.tv.

Vi elsker at prøve nye teknologier og idéer af, og vi giver hvert år interesserede medarbejdere mulighed for at arbejde på innovationsprojekter gennem vores dedikerede innovationspuljer.

Vi holder løbende sociale arrangementer ligesom vores medarbejdere tit tager initiativ til alt fra fodboldkampe og konkurrencer til socialt og fagligt samvær. Flere af disse ting, kan du både se og læse om på vores Facebook side.

Kan du se dig selv som en del af Vertica? Send os din ansøgning
Lyder dette som et drømmejob? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

Vi er klar over at det er umuligt at give et fuldstændigt og retvisende billede af dig selv ud fra en ansøgning og CV alene, men indledningsvist er det desværre alt vi har. Vi vil gerne lære personen bag ansøgningen så godt at kende som muligt. Fortæl os om din passion og dine værdier. Din historie og dine drømme. Og ikke mindst hvordan du er projektleder og dit syn på projektledelse.

Du er også velkommen til at ringe til Uffe Meiner på telefon 91 55 86 44 eller Troels Underlien på telefon 51 90 05 79, hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere om stillingen.

Vi indkalder løbende til samtaler fra uge 3.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her