Key Account Manager Retail

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du klar til at videreudvikle dit salgstalent og har du lyst til at blive en del af et kreativt og innovativt team inden for trendprodukter??

Interesserer du dig for trends inden for bolig- og interiørprodukter, har du flair for produkt- og farvesammensætning, og kunne du tænke dig at være med i et team, der med passion og godt købmandskab markedsfører lys og servietter på et internationalt marked, er den ledige stilling som key account manager i vores team måske lige noget for dig.

Du kommer til at indgå i et erfarent salgsteam med fokus på produkt- og konceptløsninger til supermarkedskæder, grossister og non-food kæder i både ind- og udland. Du får en bred kontaktflade på tværs af organisationen og udarbejder sammen med dine kolleger kommercielt gode og kundetilpassede produktløsninger til din kundeportefølje.

Virksomheden

DK international interior AS er en del af DKI Group, der består af flere selskaber med aktiviteter inden for en bred vifte af forretningsområder. Hovedparten af selskaberne forsyner den nordeuropæiske detailhandel med dagligvarer i private label og DKI’s egne mærker. Det gennemgående for selskaberne er, at de tilbyder fleksible og kundetilpassede løsninger.

Vores nye kollega bliver en del af DK international interior AS, der er en ordreproducerende virksomhed specialiseret i unikke design- og produktløsninger tilpasset den enkelte kunde. Din primære opgave bliver salg af levende lys produceret af Løgum Kloster Lys A/S, der ligeledes er et selskab i DKI Group. Produktporteføljen spænder vidt og er kendetegnet af høj kvalitet, innovation samt stor fleksibilitet i hele udviklings- og fremstillingsprocessen. Herudover tilbyder vi kundetilpassede løsninger inden for servietter, der produceres af nære europæiske samarbejdspartnere.

Stillingen

Med reference til den kommercielle direktør bliver dine opgaver:

  • Udarbejdelse og realisering af salgsbudgetter
  • Prisberegning og -forhandling
  • Opbygge, pleje og udvikle nøglekunder, både nye og eksisterende
  • Udvikling af produktporteføljer og konceptløsninger til nye og eksisterende kunder

Din profil og kompetencer

Du har et forretningsmæssigt mindset og er kendetegnet ved et stort drive og gå-på-mod. Gennem din tidligere erhvervserfaring har du kendskab til de dynamikker, der gør sig gældende i salg af private label produkter til dagligvarekæder.

Det er en fordel, hvis du har gode engelsk- og tyskkundskaber, men ikke et krav, da vi vil kunne tilpasse din kundeporteføjle til dine fremmedsproglige kompetencer.

Vi tilbyder

Spændende udfordringer i et kreativt og innovationspræget miljø. Lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring. Vores hovedkontor ligger i Stilling ved Skanderborg, men da vi også har kontor i Kolding, kan vi tilbyde fleksibilitet i forhold til arbejdssted.

Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rette.

Kontakt

Ansøgning med CV skal være os i hænde senest den 30.06.2022. Ansøgning mærkes ”KAM retail”.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Med henvisning til de nye persondataregler modtages ansøgningen kun via HR-ON recruit systemet via vores hjemmeside. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte CFO Christian Hingelberg Hangaard på mail chh@dkigroup.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Key Account Manager Retail

Er du klar til at videreudvikle dit salgstalent og har du lyst til at blive en del af et kreativt og innovativt team inden for trendprodukter??

Interesserer du dig for trends inden for bolig- og interiørprodukter, har du flair for produkt- og farvesammensætning, og kunne du tænke dig at være med i et team, der med passion og godt købmandskab markedsfører lys og servietter på et internationalt marked, er den ledige stilling som key account manager i vores team måske lige noget for dig.

Du kommer til at indgå i et erfarent salgsteam med fokus på produkt- og konceptløsninger til supermarkedskæder, grossister og non-food kæder i både ind- og udland. Du får en bred kontaktflade på tværs af organisationen og udarbejder sammen med dine kolleger kommercielt gode og kundetilpassede produktløsninger til din kundeportefølje.

Virksomheden

DK international interior AS er en del af DKI Group, der består af flere selskaber med aktiviteter inden for en bred vifte af forretningsområder. Hovedparten af selskaberne forsyner den nordeuropæiske detailhandel med dagligvarer i private label og DKI’s egne mærker. Det gennemgående for selskaberne er, at de tilbyder fleksible og kundetilpassede løsninger.

Vores nye kollega bliver en del af DK international interior AS, der er en ordreproducerende virksomhed specialiseret i unikke design- og produktløsninger tilpasset den enkelte kunde. Din primære opgave bliver salg af levende lys produceret af Løgum Kloster Lys A/S, der ligeledes er et selskab i DKI Group. Produktporteføljen spænder vidt og er kendetegnet af høj kvalitet, innovation samt stor fleksibilitet i hele udviklings- og fremstillingsprocessen. Herudover tilbyder vi kundetilpassede løsninger inden for servietter, der produceres af nære europæiske samarbejdspartnere.

Stillingen

Med reference til den kommercielle direktør bliver dine opgaver:

  • Udarbejdelse og realisering af salgsbudgetter
  • Prisberegning og -forhandling
  • Opbygge, pleje og udvikle nøglekunder, både nye og eksisterende
  • Udvikling af produktporteføljer og konceptløsninger til nye og eksisterende kunder

Din profil og kompetencer

Du har et forretningsmæssigt mindset og er kendetegnet ved et stort drive og gå-på-mod. Gennem din tidligere erhvervserfaring har du kendskab til de dynamikker, der gør sig gældende i salg af private label produkter til dagligvarekæder.

Det er en fordel, hvis du har gode engelsk- og tyskkundskaber, men ikke et krav, da vi vil kunne tilpasse din kundeporteføjle til dine fremmedsproglige kompetencer.

Vi tilbyder

Spændende udfordringer i et kreativt og innovationspræget miljø. Lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring. Vores hovedkontor ligger i Stilling ved Skanderborg, men da vi også har kontor i Kolding, kan vi tilbyde fleksibilitet i forhold til arbejdssted.

Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rette.

Kontakt

Ansøgning med CV skal være os i hænde senest den 30.06.2022. Ansøgning mærkes ”KAM retail”.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale.

Med henvisning til de nye persondataregler modtages ansøgningen kun via HR-ON recruit systemet via vores hjemmeside. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte CFO Christian Hingelberg Hangaard på mail chh@dkigroup.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.