Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Key Account Manager til Chr. Juul Andersen A/S - specialinventar


Chr. Juul Andersen A/S ønsker at styrke salgsorganisationen med en Key Account Manager, der med reference til den administrerende direktør har fokus på at skabe nysalg samt salg til virksomhedens eksisterende kundeportefølje.

Chr. Juul Andersen fremstiller og monterer specialinventar på virksomheden i Vadum og står bag adskillige markante inventaropgaver i hele Danmark samt enkelte i udlandet. Her kan nævnes Hotel Hvide Hus, Sunset Boulevard-restauranterne, Odense Musikhus, Rigshospitalet og mange flere.

CJA har siden 1974 udført specialinventar opgaver af høj kvalitet, og deres kompetencer gør dem til en stærk leverandør til byggeprojekter, hvor kravene til design, kvalitet og leveringssikkerhed er høje.

Der søges en medarbejder med solid salgserfaring og en god teknisk forståelse, gerne inden for inventar, bygge- eller boligindustrien, og til det professionelle marked.

Læs mere på www.cja.dk

Jobbet

Som Key Account Manager vil du videreudvikle samarbejdet med virksomhedens eksisterende kunder og opsøge potentielle nye kunder, især indretningsarkitekter og større entreprenørvirksomheder m.m.

Du vil få hele Danmark som arbejdsplads og selv være proaktiv på at finde byggeprojekter, hvor specialinventar er en del af entreprisen og hvor kunden ønsker en professionel leverandør. Du vil have mange kundebesøg og kontraktforhandlinger, og din tid vil i høj grad ligge ude hos kunderne. Du forventes at være på landevejen ca. 3 dage ugl. og 2 dage på kontoret, hvor du forbereder kommende kundebesøg, laver tilbud og opfølgning på kundemøder.

Din baggrund

Du har flere års erfaring med salg, og gerne viden om inventar eller lignende produkter som relaterer sig til boligprodukter. Du har en god forståelse for boligindretning, farvesammensætning og tegningsmateriale, og du formår at sætte dig ind i kundernes behov og projekter.

Optimalt kommer du fra en tilsvarende branche, hvor projektsalg har været en del af dit ansvarsområde, men du kan også have en anden salgsbaggrund.

Din bopæl er ikke afgørende, men det er en fordel, hvis du bor i området omkring Aalborg.

Personprofil

Du er en selvstændig type, der er vant til at styre din egen arbejdstid og værdsætter den handlefrihed der følger med. Desuden bør du nikke genkendende til flg.:

  • Salgsorienteret /kundeorienteret med en god forståelse for boligindretning og inventarløsninger
  • Stort drive - og fungerer godt i et dynamisk miljø
  • Trives godt med friheden, er yderst fleksibel og er bevidst om det ansvar der følger med
  • Forhandlingsvant, vedholdende og god til at opbygge langvarige kunderelationer
  • Gode samarbejdsevner og en positiv indstilling

  • Du tilbydes

    Et selvstændigt og frit job, hvor du selv planlægger din arbejdsdag, og hvor det er resultaterne der tæller. Herudover en attraktiv lønpakke med god fast løn, pension, bonus og firmabil.

    Du bliver del af en spændende forretning, hvor der er tæt sparring med direktøren, og hvor der er gode muligheder for både indflydelse og udvikling.

    Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.



    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329750536Phoenix-402ec88812018-01-31T13:55:45.197Key Account Manager til Chr. Juul Andersen A/S - specialinventar
    Chr. Juul Andersen A/S ønsker at styrke salgsorganisationen med en Key Account Manager, der med reference til den administrerende direktør har fokus på at skabe nysalg samt salg til virksomhedens eksisterende kundeportefølje.

    Chr. Juul Andersen fremstiller og monterer specialinventar på virksomheden i Vadum og står bag adskillige markante inventaropgaver i hele Danmark samt enkelte i udlandet. Her kan nævnes Hotel Hvide Hus, Sunset Boulevard-restauranterne, Odense Musikhus, Rigshospitalet og mange flere.

    CJA har siden 1974 udført specialinventar opgaver af høj kvalitet, og deres kompetencer gør dem til en stærk leverandør til byggeprojekter, hvor kravene til design, kvalitet og leveringssikkerhed er høje.

    Der søges en medarbejder med solid salgserfaring og en god teknisk forståelse, gerne inden for inventar, bygge- eller boligindustrien, og til det professionelle marked.

    Læs mere på www.cja.dk

    Jobbet

    Som Key Account Manager vil du videreudvikle samarbejdet med virksomhedens eksisterende kunder og opsøge potentielle nye kunder, især indretningsarkitekter og større entreprenørvirksomheder m.m.

    Du vil få hele Danmark som arbejdsplads og selv være proaktiv på at finde byggeprojekter, hvor specialinventar er en del af entreprisen og hvor kunden ønsker en professionel leverandør. Du vil have mange kundebesøg og kontraktforhandlinger, og din tid vil i høj grad ligge ude hos kunderne. Du forventes at være på landevejen ca. 3 dage ugl. og 2 dage på kontoret, hvor du forbereder kommende kundebesøg, laver tilbud og opfølgning på kundemøder.

    Din baggrund

    Du har flere års erfaring med salg, og gerne viden om inventar eller lignende produkter som relaterer sig til boligprodukter. Du har en god forståelse for boligindretning, farvesammensætning og tegningsmateriale, og du formår at sætte dig ind i kundernes behov og projekter.

    Optimalt kommer du fra en tilsvarende branche, hvor projektsalg har været en del af dit ansvarsområde, men du kan også have en anden salgsbaggrund.

    Din bopæl er ikke afgørende, men det er en fordel, hvis du bor i området omkring Aalborg.

    Personprofil

    Du er en selvstændig type, der er vant til at styre din egen arbejdstid og værdsætter den handlefrihed der følger med. Desuden bør du nikke genkendende til flg.:
  • Salgsorienteret /kundeorienteret med en god forståelse for boligindretning og inventarløsninger
  • Stort drive - og fungerer godt i et dynamisk miljø
  • Trives godt med friheden, er yderst fleksibel og er bevidst om det ansvar der følger med
  • Forhandlingsvant, vedholdende og god til at opbygge langvarige kunderelationer
  • Gode samarbejdsevner og en positiv indstilling

  • Du tilbydes

    Et selvstændigt og frit job, hvor du selv planlægger din arbejdsdag, og hvor det er resultaterne der tæller. Herudover en attraktiv lønpakke med god fast løn, pension, bonus og firmabil.

    Du bliver del af en spændende forretning, hvor der er tæt sparring med direktøren, og hvor der er gode muligheder for både indflydelse og udvikling.

    Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.


    2018-03-14T01:44:26.910 Chr. Juul Andersen A S ønsker at styrke salgsorganisationen med en Key Account Manager, der med reference til den administrerende direktør har fokus på at skabe nysalg samt salg til virksomhedens eksisterende kundeportefølje. Chr. Juul Andersen fremstiller og monterer specialinventar på virksomheden i Vadum og står bag adskillige markante inventaropgaver i hele Danmark samt enkelte i udlandet. Her kan nævnes Hotel Hvide Hus, Sunset Boulevard-restauranterne, Odense Musikhus, Rigshospitalet og mange flere. CJA har siden 1974 udført specialinventar opgaver af høj kvalitet, og deres kompetencer gør dem til en stærk leverandør til byggeprojekter, hvor kravene til design, kvalitet og leveringssikkerhed er høje. Der søges en medarbejder med solid salgserfaring og en god teknisk forståelse, gerne inden for inventar, bygge- eller boligindustrien, og til det professionelle marked. Læs mere på www.cja.dk Jobbet Som Key Account Manager vil du videreudvikle samarbejdet med virksomhedens eksisterende kunder og opsøge potentielle nye kunder, især indretningsarkitekter og større entreprenørvirksomheder m.m. Du vil få hele Danmark som arbejdsplads og selv være proaktiv på at finde byggeprojekter, hvor specialinventar er en del af entreprisen og hvor kunden ønsker en professionel leverandør. Du vil have mange kundebesøg og kontraktforhandlinger, og din tid vil i høj grad ligge ude hos kunderne. Du forventes at være på landevejen ca. 3 dage ugl. og 2 dage på kontoret, hvor du forbereder kommende kundebesøg, laver tilbud og opfølgning på kundemøder. Din baggrund Du har flere års erfaring med salg, og gerne viden om inventar eller lignende produkter som relaterer sig til boligprodukter. Du har en god forståelse for boligindretning, farvesammensætning og tegningsmateriale, og du formår at sætte dig ind i kundernes behov og projekter. Optimalt kommer du fra en tilsvarende branche, hvor projektsalg har været en del af dit ansvarsområde, men du kan også have en anden salgsbaggrund. Din bopæl er ikke afgørende, men det er en fordel, hvis du bor i området omkring Aalborg. Personprofil Du er en selvstændig type, der er vant til at styre din egen arbejdstid og værdsætter den handlefrihed der følger med. Desuden bør du nikke genkendende til flg.: Salgsorienteret kundeorienteret med en god forståelse for boligindretning og inventarløsninger Stort drive - og fungerer godt i et dynamisk miljø Trives godt med friheden, er yderst fleksibel og er bevidst om det ansvar der følger med Forhandlingsvant, vedholdende og god til at opbygge langvarige kunderelationer Gode samarbejdsevner og en positiv indstilling Du tilbydes Et selvstændigt og frit job, hvor du selv planlægger din arbejdsdag, og hvor det er resultaterne der tæller. Herudover en attraktiv lønpakke med god fast løn, pension, bonus og firmabil. Du bliver del af en spændende forretning, hvor der er tæt sparring med direktøren, og hvor der er gode muligheder for både indflydelse og udvikling. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.11Jobnet402ec888100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-13T00:00:000010http://matchmind.dk/ledige-jobs?hr=show-job/252880EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3093811MatchMind AS11Gasværksvej 30B9000AalborgDKDanmark157.049292809.94947810
    DKDanmarkAdvertiser
    8Fuldtid46Permanent515300JobNet47409251000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=402ec888https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=402ec888https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=402ec888&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=402ec888&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som medarbejder lige noget for dig.12008221Dansk3Læse/ tale2Salg352655603Niels Møllernoreply@ofir.comAdvertiserAdvertiserda-DK