Key Account Managers til Københavns Erhvervshus

Kan du opsøge, drive og udvikle samarbejder med større virksomheder om rekruttering af ledige kandidater til deres virksomhed? Har du lyst til at gøre en forskel for virksomheder med behov for arbejdskraft og for mennesker, der leder efter den rigtige indgang til arbejdsmarkedet? Og vil du være med til at gøre København til en af landets bedste kommuner, når det handler om at få ledige borgere ud i virksomhederne? Så kan det være dig, vi leder efter som en af vores nye Key Account Managers i Københavns Erhvervshus.

Om jobbet
Du er en succes som Key Account Manager, når flere ledige københavnere bliver matchet til job i de virksomheder du har ansvaret for, og der er en høj tilfredshed med samarbejdet. Den opgave skal du løse i et tæt samarbejde med kollegaer i Jobcenter København og Københavns Erhvervshus.

Rent organisatorisk vil du være en del af Københavns Erhvervshus og indgå i et af vores fem brancheteam.

Dine primære opgaver vil være, at:

  • etablere, drive og udvikle samarbejdet med større virksomheder
  • opnå flere match mellem vores ledige kandidater og virksomhedernes efterspørgsel
  • samarbejde med kollegaer fra Københavns Erhvervshus og Jobcenter København for at sikre, at vi leverer som aftalt, så virksomhederne oplever sig professionelt serviceret
  • holde overblik og sikre fremdrift i forhold til aktiviteter, processer og målopfyldelse via dine samarbejdsvirksomheder.

Om dig
Du har et bredt kendskab til erhvervslivet i hovedstadsområdet. Du har en indgående forståelse for, hvordan virksomheder fungerer, og hvordan mennesker skaber værdi for virksomheder. Du har en baggrund fra fx salg, rekruttering, eller fra en HR-funktion i en privat virksomhed. Du er god til at sætte dig ind i virksomhedernes behov og kan oversætte den viden til værdifulde løsninger, som vi kan levere på i samarbejde med jobcentret. Du kan se potentialet i samt formidle den brede palette af muligheder, der er, for at virksomheder kan få dækket deres behov for arbejdskraft gennem vores ledige borgere – enten på ordinære vilkår eller med støtte, opkvalificering eller lignende.

Du besidder flere af disse kompetencer:

  • Du har situationsfornemmelse og er god til at opbygge relationer. Du er serviceminded og god til at forventningsafstemme med alle involverede parter
  • Du mestrer alle facetter af salgsprocessen og kan også håndtere de medfølgende administrative opgaver
  • Du fungerer godt i teams og kan være drivende i interne samarbejder på tværs af forvaltningen
  • Du indgår naturligt i en strategisk dialog med virksomhedsledere
  • Du har personlig gennemslagskraft, er systematisk og målorienteret.

Om os
Du bliver en del af Københavns Erhvervshus, der består af ca. 110 medarbejdere, en centerchef og tre afdelingschefer.
Københavns Erhvervshus har det som sin opgave at gøre det nemt for virksomheder og iværksættere at samarbejde med Københavns Kommune – særligt om rekruttering og støttede job.
Københavns Erhvervshus holder til på Nyropsgade 1. Den 1. april 2019 er der etableret et fælles rekrutteringsmiljø for Københavns Erhvervshus og Jobcenter København på Gammel Køge Landevej i Valby. Du må derfor forvente at skulle gøre tjeneste på begge adresser.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK. Forventet lønniveau er 35.000 kr. pr. måned + pension (16,31%) samt mulighed for funktionstillæg.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen eller Københavns Erhvervshus, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Peter Grønne Christensen på 2036 1281 eller afdelingschef Janus Francke på 4268 6628.

Søg via nedenstående link senest mandag den 29. juli 2019.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048024Phoenix-955c48c212019-06-24T02:00:22.497Key Account Managers til Københavns Erhvervshus

Kan du opsøge, drive og udvikle samarbejder med større virksomheder om rekruttering af ledige kandidater til deres virksomhed? Har du lyst til at gøre en forskel for virksomheder med behov for arbejdskraft og for mennesker, der leder efter den rigtige indgang til arbejdsmarkedet? Og vil du være med til at gøre København til en af landets bedste kommuner, når det handler om at få ledige borgere ud i virksomhederne? Så kan det være dig, vi leder efter som en af vores nye Key Account Managers i Københavns Erhvervshus.

Om jobbet
Du er en succes som Key Account Manager, når flere ledige københavnere bliver matchet til job i de virksomheder du har ansvaret for, og der er en høj tilfredshed med samarbejdet. Den opgave skal du løse i et tæt samarbejde med kollegaer i Jobcenter København og Københavns Erhvervshus.

Rent organisatorisk vil du være en del af Københavns Erhvervshus og indgå i et af vores fem brancheteam.

Dine primære opgaver vil være, at:

  • etablere, drive og udvikle samarbejdet med større virksomheder
  • opnå flere match mellem vores ledige kandidater og virksomhedernes efterspørgsel
  • samarbejde med kollegaer fra Københavns Erhvervshus og Jobcenter København for at sikre, at vi leverer som aftalt, så virksomhederne oplever sig professionelt serviceret
  • holde overblik og sikre fremdrift i forhold til aktiviteter, processer og målopfyldelse via dine samarbejdsvirksomheder.

Om dig
Du har et bredt kendskab til erhvervslivet i hovedstadsområdet. Du har en indgående forståelse for, hvordan virksomheder fungerer, og hvordan mennesker skaber værdi for virksomheder. Du har en baggrund fra fx salg, rekruttering, eller fra en HR-funktion i en privat virksomhed. Du er god til at sætte dig ind i virksomhedernes behov og kan oversætte den viden til værdifulde løsninger, som vi kan levere på i samarbejde med jobcentret. Du kan se potentialet i samt formidle den brede palette af muligheder, der er, for at virksomheder kan få dækket deres behov for arbejdskraft gennem vores ledige borgere – enten på ordinære vilkår eller med støtte, opkvalificering eller lignende.

Du besidder flere af disse kompetencer:

  • Du har situationsfornemmelse og er god til at opbygge relationer. Du er serviceminded og god til at forventningsafstemme med alle involverede parter
  • Du mestrer alle facetter af salgsprocessen og kan også håndtere de medfølgende administrative opgaver
  • Du fungerer godt i teams og kan være drivende i interne samarbejder på tværs af forvaltningen
  • Du indgår naturligt i en strategisk dialog med virksomhedsledere
  • Du har personlig gennemslagskraft, er systematisk og målorienteret.

Om os
Du bliver en del af Københavns Erhvervshus, der består af ca. 110 medarbejdere, en centerchef og tre afdelingschefer.
Københavns Erhvervshus har det som sin opgave at gøre det nemt for virksomheder og iværksættere at samarbejde med Københavns Kommune – særligt om rekruttering og støttede job.
Københavns Erhvervshus holder til på Nyropsgade 1. Den 1. april 2019 er der etableret et fælles rekrutteringsmiljø for Københavns Erhvervshus og Jobcenter København på Gammel Køge Landevej i Valby. Du må derfor forvente at skulle gøre tjeneste på begge adresser.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK. Forventet lønniveau er 35.000 kr. pr. måned + pension (16,31%) samt mulighed for funktionstillæg.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen eller Københavns Erhvervshus, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Peter Grønne Christensen på 2036 1281 eller afdelingschef Janus Francke på 4268 6628.

Søg via nedenstående link senest mandag den 29. juli 2019.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristen.

Kan du opsøge, drive og udvikle samarbejder med større virksomheder om rekruttering af ledige kandidater til deres virksomhed? Har du lyst til at gøre en forskel for virksomheder med behov for arbejdskraft og for mennesker, der leder efter den rigtige indgang til arbejdsmarkedet? Og vil du være med til at gøre København til en af landets bedste kommuner, når det handler om at få ledige borgere ud i virksomhederne? Så kan det være dig, vi leder efter som en af vores nye Key Account Managers i Københavns Erhvervshus. Om jobbet Du er en succes som Key Account Manager, når flere ledige københavnere bliver matchet til job i de virksomheder du har ansvaret for, og der er en høj tilfredshed med samarbejdet. Den opgave skal du løse i et tæt samarbejde med kollegaer i Jobcenter København og Københavns Erhvervshus. Rent organisatorisk vil du være en del af Københavns Erhvervshus og indgå i et af vores fem brancheteam. Dine primære opgaver vil være, at: etablere, drive og udvikle samarbejdet med større virksomheder opnå flere match mellem vores ledige kandidater og virksomhedernes efterspørgsel samarbejde med kollegaer fra Københavns Erhvervshus og Jobcenter København for at sikre, at vi leverer som aftalt, så virksomhederne oplever sig professionelt serviceret holde overblik og sikre fremdrift i forhold til aktiviteter, processer og målopfyldelse via dine samarbejdsvirksomheder. Om dig Du har et bredt kendskab til erhvervslivet i hovedstadsområdet. Du har en indgående forståelse for, hvordan virksomheder fungerer, og hvordan mennesker skaber værdi for virksomheder. Du har en baggrund fra fx salg, rekruttering, eller fra en HR-funktion i en privat virksomhed. Du er god til at sætte dig ind i virksomhedernes behov og kan oversætte den viden til værdifulde løsninger, som vi kan levere på i samarbejde med jobcentret. Du kan se potentialet i samt formidle den brede palette af muligheder, der er, for at virksomheder kan få dækket deres behov for arbejdskraft gennem vores ledige borgere enten på ordinære vilkår eller med støtte, opkvalificering eller lignende. Du besidder flere af disse kompetencer: Du har situationsfornemmelse og er god til at opbygge relationer. Du er serviceminded og god til at forventningsafstemme med alle involverede parter Du mestrer alle facetter af salgsprocessen og kan også håndtere de medfølgende administrative opgaver Du fungerer godt i teams og kan være drivende i interne samarbejder på tværs af forvaltningen Du indgår naturligt i en strategisk dialog med virksomhedsledere Du har personlig gennemslagskraft, er systematisk og målorienteret. Om os Du bliver en del af Københavns Erhvervshus, der består af ca. 110 medarbejdere, en centerchef og tre afdelingschefer. Københavns Erhvervshus har det som sin opgave at gøre det nemt for virksomheder og iværksættere at samarbejde med Københavns Kommune særligt om rekruttering og støttede job. Københavns Erhvervshus holder til på Nyropsgade 1. Den 1. april 2019 er der etableret et fælles rekrutteringsmiljø for Københavns Erhvervshus og Jobcenter København på Gammel Køge Landevej i Valby. Du må derfor forvente at skulle gøre tjeneste på begge adresser. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK. Forventet lønniveau er 35.000 kr. pr. måned pension (16,31 ) samt mulighed for funktionstillæg. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen eller Københavns Erhvervshus, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Peter Grønne Christensen på 2036 1281 eller afdelingschef Janus Francke på 4268 6628. Søg via nedenstående link senest mandag den 29. juli 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt umiddelbart efter ansøgningsfristen.10Phoenix955c48c2101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159136&DepartmentId=19230&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3551490Københavns Erhvervshus11Nyropsgade 11602København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent782478KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15913600023-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=955c48c2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=955c48c2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=955c48c2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=955c48c2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgEr du god til at planlægge? Som medarbejder er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Københavns Erhvervshus nu.12008971Dansk3Læse/ tale5Kontor og administration362121900mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK