Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kickstart din karriere - Bliv kontorelev i Region Syddanmark

Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer.  Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019.  
 
Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.  
 
Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. 
 
Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. 
 
Hvem er du? 
Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: 
 
EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! 
 
Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. 
 
Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. 
 
Er vi noget for dig? 
Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. 
 
Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. 
 
Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. 
 
I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. 
 
Yderligere oplysninger 
Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk/kontorelev 
 
Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller  
 
Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket "Søg stillingen" – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. 
 
Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941057Phoenix-fc31b9a612019-01-11T16:00:29.923Kickstart din karriere - Bliv kontorelev i Region Syddanmark
Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer.  Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019.  
 
Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.  
 
Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. 
 
Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. 
 
Hvem er du? 
Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: 
 
EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! 
 
Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. 
 
Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. 
 
Er vi noget for dig? 
Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. 
 
Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. 
 
Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. 
 
I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. 
 
Yderligere oplysninger 
Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk/kontorelev 
 
Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller  
 
Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket "Søg stillingen" – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. 
 
Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse. 
2019-02-16T00:50:49.160 Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer. Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019. Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid. Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. Hvem er du? Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. Er vi noget for dig? Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. Yderligere oplysninger Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk kontorelev Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket Søg stillingen HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse.10Phoenixfc31b9a6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=206242&DepartmentId=5574&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3433604HR Løn og Analyse11Damhaven 127100VejleDKDanmarkORS/fc31b9a6_logo.pngORS/Small/fc31b9a6_logo.png0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset692821RegionSyddanmarkMinimum2062420001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc31b9a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc31b9a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc31b9a6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc31b9a6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Elev & trainee?12008491Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev15Elev & trainee360059388mie.heegaard@rsyd.dkDKDanmarkDKDanmark329985044Kontorelev Psykiatrisk afdeling i VejleBasic Vil du være vores nye kontorelev? Vi er på udkig efter en frisk, udadvendt og serviceminded elev til en 2 årig all-round kontoruddannelse i offentlig administration. Stillingen er placeret i vores ledelsessekretariat, og vi forventer, du kan starte den 2. september 2019. Som kontorelev på Psykiatrisk Afdeling Vejle får du en hverdag præget af spændende udfordringer, hvor du hurtigt vil kunne få mulighed for at få ansvar for egne opgaver samtidig med, at du har mange hjælpsomme kollegaer bag dig. Din uddannelse vil omfatte følgende områder: ? Administrative opgaver ? Økonomi og regnskab ? Human ressources, planlægning og lønindberetning ? Pasning af hovedreceptionen i ankomsthallen ? Ansvar for planlægning af medicin- og farmaceutstuderende ? Ad-hoc opgaver Vi forventer, at du kan svare ja til følgende: ? Har afklaret din uddannelsesmæssige baggrund i forhold til at opfylde gældende krav (kontakt evt. Campus Vejle, hvis du er i tvivl) ? Har god forståelse for IT med særlig fokus på hele Office-pakken. Er man allerede bekendt med Outlooks mange funktioner, er dette en fordel, men ikke et krav. ? Er god til at formulere dig skriftligt i forhold til at kunne skrive kort, sagligt og i en god tone. ? Du har en interesse for at arbejde med tal, Du må meget gerne have noget forudgående, relevant erhvervserfaring. Som person er du selvstændig, ansvarsbevidst og smilende. Du trives i et til tider hektisk og uformelt arbejdsmiljø, hvor ikke to dage er ens. Arbejdsopgaverne kan være meget alsidige og til tider af mere praktisk karakter. Arbejdspladsen har til huse i et helt nyt OPP byggeri tæt ved Vejle Sygehus på adressen Nordbanen 5, 7100 Vejle. Vi skal have din ansøgning inden d. 7. maj 2019 kl. 12.00. Vi anbefaler, alle uanset køn og alder, at søge stillingen. Du bedes sende din ansøgning online via job.regionsyddanmark. Ansøgningen SKAL sendes via linket søg stillingen . Samtaler afholdes d. 15. maj. Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte nuværende elev Sabrina Sørensen på tlf.: 2462 9011 eller på e-mail.: SSS@rsyd.dk Vedhæft en kopi af relevante eksamensbeviser karakterudskrifter og evt. anbefalinger fra tidligere ansættelser.Vil du være vores nye kontorelev?

 

Vi er på udkig efter en frisk, udadvendt og serviceminded elev til en 2 årig all-round kontoruddannelse i offentlig administration. Stillingen er placeret i vores ledelsessekretariat, og vi forventer, du kan starte den 2. september 2019.

Som kontorelev på Psykiatrisk Afdeling Vejle får du en hverdag præget af spændende udfordringer, hvor du hurtigt vil kunne få mulighed for at få ansvar for egne opgaver samtidig med, at du har mange hjælpsomme kollegaer bag dig.

Din uddannelse vil omfatte følgende områder:

  • ? Administrative opgaver
  • ? Økonomi og regnskab
  • ? Human ressources, planlægning og lønindberetning
  • ? Pasning af hovedreceptionen i ankomsthallen
  • ? Ansvar for planlægning af medicin- og farmaceutstuderende
  • ? Ad-hoc opgaver

Vi forventer, at du kan svare ja til følgende:

? Har afklaret din uddannelsesmæssige baggrund i forhold til at opfylde gældende krav (kontakt evt. Campus Vejle, hvis du er i tvivl)

? Har god forståelse for IT med særlig fokus på hele Office-pakken. Er man allerede bekendt med Outlooks mange funktioner, er dette en fordel, men ikke et krav.

? Er god til at formulere dig skriftligt i forhold til at kunne skrive kort, sagligt og i en god tone.

? Du har en interesse for at arbejde med tal, Du må meget gerne have noget forudgående, relevant erhvervserfaring.

Som person er du selvstændig, ansvarsbevidst og smilende. Du trives i et til tider hektisk og uformelt arbejdsmiljø, hvor ikke to dage er ens. Arbejdsopgaverne kan være meget alsidige og til tider af mere praktisk karakter.

Arbejdspladsen har til huse i et helt nyt OPP byggeri tæt ved Vejle Sygehus på adressen Nordbanen 5, 7100 Vejle.

Vi skal have din ansøgning inden d. 7. maj 2019 kl. 12.00. Vi anbefaler, alle uanset køn og alder, at søge stillingen. Du bedes sende din ansøgning online via job.regionsyddanmark. Ansøgningen SKAL sendes via linket "søg stillingen". Samtaler afholdes d. 15. maj.

Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte nuværende elev Sabrina Sørensen på tlf.: 2462 9011 eller på e-mail.: SSS@rsyd.dk

Vedhæft en kopi af relevante eksamensbeviser/karakterudskrifter og evt. anbefalinger fra tidligere ansættelser.


ORS/Small/ee3937b9_logo.pngPsykiatrisk Afdeling VejleVejle2019-03-27T03:00:10.2402019-05-02T00:00:00
330002580IndkøbsassistentelevRobot INDKØBSASSISTENTELEV SØGES Har du lyst til at få en alsidig indkøbsuddannelse i en international virksomhed? Arbejde med indkøb af tekniske produkter? Og ikke mindst: En spændende og udfordrende hverdag med gode kolleger, hvor ikke to dage er ens? Så er du måske lige den indkøbselev, som vi søger! Hvad skal du lave? Som vores nye indkøbselev vil du indgå i vores faste indkøbsafdeling på 5 personer, hvor du vil få en række selvstændige og varierende arbejdsopgaver: Sende indkøbsordrer ud Følge op på leverancer og leverandører Afstemme fakturaer Deltage i leverandørmøder Selvstændig håndtering af leverandører Opdatere data i SAP Sammenligne priser og leverandører Diverse mindre opgaver inden for Indkøb og leverandørstyring Hvad skal du kunne? Du skal have afsluttet en gymnasial uddannelse på EUX, HHX, EUS HGS eller EUD HG Du skal være rigtig god til både dansk og engelsk i skrift og tale Du skal være rutineret i Office Pakken og kender du også til SAP vil det være en fordel Har du allerede erfaring med forhandling og indkøb og måske kendskab til INCO terms, vil du være et skridt foran, ellers lærer vi dig det. Hvem er du? Det er vigtigt, at du er klar til at tage fat på opgaverne med initiativ og engagement. Du skal være fagligt nysgerrig og indstillet på at lære nyt. Du har lyst til at tage fat og tager udfordringerne med et smil og gåpåmod. Du er klar til at indgå i et dynamisk team, hvor vi hjælper hinanden og dækker alle arbejdsopgaver for hinanden. Hvem er vi? Hos Metso i Horsens er vi ca 90 medarbejdere. Vi er en del af en stor koncern med kolleger i det meste af verden, og du vil få gode muligheder for international kontakt. Vi lægger vægt på at have en god arbejdsdag, hvor der er plads til humor selvom vi har travlt, og med stort fokus på at vi allesammen skal have en god arbejdsdag Vi arbejder meget selvstændigt - med kort vej fra tanke til handling. Vi har en god og uhøjtidelig atmosfære og mange muligheder for udvikling. Der er højt til loftet og plads til at gøre tingene på nye måder i vores fælles jagt på at skabe overbevisende resultater. Og så er det måske rart at vide, at Metso værdsætter trivsel og står klar med velordnede personaleforhold, pension sundhedssikring og en god kantineordning med superdejlig mad. Se også mere om os her: https: www.metso.com campaigns waste-recycling brander-du-for-baredygtighed---sa-er-vi-maske-det-rette-match Hvor er vi: Vores hovedkontor for Metso Waste Recycling ligger på Vejlevej 5 i Horsens, og det er her du vil få din arbejdsplads. Løn: Du vil naturligvis få overenskomstmæssig elevløn under hele uddannelsen. Spørgsmål: Har du spørgsmål til jobbet eller ansøgningsprocessen er du velkommen til at kontakte Indkøbschef Birgitte Salling på tlf. 3057 0917 eller HR chef Ruth Lundorff på tlf. 5171 3646. Vi glæder os til at høre fra dig! Metso Waste Recycling fremstiller maskiner til at neddele alle tænkelige materialer - typisk til lossepladser og til cementproduktion i hele verden. Med vores maskiner kan man gøre affald til nye ressourcer, fx energi og genanvendelse.

INDKØBSASSISTENTELEV SØGES

Har du lyst til at få en alsidig indkøbsuddannelse i en international virksomhed? Arbejde med indkøb af tekniske produkter? Og ikke mindst: En spændende og udfordrende hverdag med gode kolleger, hvor ikke to dage er ens?

Så er du måske lige den indkøbselev, som vi søger!

Hvad skal du lave?

Som vores nye indkøbselev vil du indgå i vores faste indkøbsafdeling på 5 personer, hvor du vil få en række selvstændige og varierende arbejdsopgaver:

  • Sende indkøbsordrer ud
  • Følge op på leverancer og leverandører
  • Afstemme fakturaer
  • Deltage i leverandørmøder
  • Selvstændig håndtering af leverandører
  • Opdatere data i SAP
  • Sammenligne priser og leverandører
  • Diverse mindre opgaver inden for Indkøb og leverandørstyring

Hvad skal du kunne?

  • Du skal have afsluttet en gymnasial uddannelse på EUX, HHX, EUS/HGS eller EUD/HG
  • Du skal være rigtig god til både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Du skal være rutineret i Office Pakken og kender du også til SAP vil det være en fordel
  • Har du allerede erfaring med forhandling og indkøb og måske kendskab til INCO terms, vil du være et skridt foran, ellers lærer vi dig det.

Hvem er du?

  • Det er vigtigt, at du er klar til at tage fat på opgaverne med initiativ og engagement.
  • Du skal være fagligt nysgerrig og indstillet på at lære nyt.
  • Du har lyst til at tage fat og tager udfordringerne med et smil og gåpåmod.
  • Du er klar til at indgå i et dynamisk team, hvor vi hjælper hinanden og dækker alle arbejdsopgaver for hinanden.

Hvem er vi?

  • Hos Metso i Horsens er vi ca 90 medarbejdere. Vi er en del af en stor koncern med kolleger i det meste af verden, og du vil få gode muligheder for international kontakt.
  • Vi lægger vægt på at have en god arbejdsdag, hvor der er plads til humor selvom vi har travlt, og med stort fokus på at vi allesammen skal have en god arbejdsdag
  • Vi arbejder meget selvstændigt - med kort vej fra tanke til handling.
  • Vi har en god og uhøjtidelig atmosfære og mange muligheder for udvikling. Der er højt til loftet og plads til at gøre tingene på nye måder i vores fælles jagt på at skabe overbevisende resultater.
  • Og så er det måske rart at vide, at Metso værdsætter trivsel og står klar med velordnede personaleforhold, pension/sundhedssikring og en god kantineordning med superdejlig mad.
  • Se også mere om os her: https://www.metso.com/campaigns/waste-recycling/brander-du-for-baredygtighed---sa-er-vi-maske-det-rette-match/

Hvor er vi:

Vores hovedkontor for Metso Waste Recycling ligger på Vejlevej 5 i Horsens, og det er her du vil få din arbejdsplads.

Løn:      

Du vil naturligvis få overenskomstmæssig elevløn under hele uddannelsen.

Spørgsmål:

Har du spørgsmål til jobbet eller ansøgningsprocessen er du velkommen til at kontakte Indkøbschef Birgitte Salling på tlf. 3057 0917 eller HR chef Ruth Lundorff på tlf. 5171 3646.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Metso Waste Recycling fremstiller maskiner til at neddele alle tænkelige materialer - typisk til lossepladser og til cementproduktion i hele verden. Med vores maskiner kan man gøre affald til nye ressourcer, fx energi og genanvendelse.

METSO DENMARK A/SHorsens2019-04-08T00:00:002019-05-20T00:00:00
330000233KontorelevRobot EUC Lillebælt søger en kontorelev med speciale i administration med ansættelse den 1. august 2019. Som kontorelev på EUC Lillebælt vil du få en bred og alsidig 2-årig uddannelse vekslende mellem praktisk uddannelse og skoleophold. Du vil møde mange udfordringer, få ansvar i hverdagen og komme til at samarbejde med kollegaer fra flere forskellige faggrupper. Du vil i dit uddannelsesforløb komme rundt i skolens forskellige administrative funktioner. I alle funktioner vil du få en grundig oplæring i arbejdsopgaverne, men også hurtigt dit eget ansvarsområde, hvor det er dig, der er ansvarlig for, at arbejdsopgaverne bliver løst. Overgangskrav: EUX eller EUD-S med fagretning kontor eller HG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med specialet administration (står øverst på hg-beviset) Vi forventer: at du er god til at samarbejde og til at omgås mange forskellige menneskerat du er en åben, positiv og glad personat du er stabilat du har gåpåmod, udviser engagement og er villig til at læreat du er i stand til at tage ansvar for dine arbejdsopgaver og har ordenssans Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til overenskomst mellem HK-stat og Finansministeriet. Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 19-20. Kontakt og ansøgning Hvis du vil vide mere om elevuddannelsen på EUC Lillebælt, er du velkommen til at kontakte Mette Vesterholm på tlf. 7920 1127. Du kan finde mere information om skolen generelt på http: www.eucl.dk. Ansøgning skal foregå via vores hjemmeside. HUSK at vedhæfte eksamenspapirer. Vi skal modtage din ansøgning senest den 24. april 2019

EUC Lillebælt søger en kontorelev med speciale i administration med ansættelse den 1. august 2019.

Som kontorelev på EUC Lillebælt vil du få en bred og alsidig 2-årig uddannelse vekslende mellem praktisk uddannelse og skoleophold. Du vil møde mange udfordringer, få ansvar i hverdagen og komme til at samarbejde med kollegaer fra flere forskellige faggrupper.

Du vil i dit uddannelsesforløb komme rundt i skolens forskellige administrative funktioner.  I alle funktioner vil du få en grundig oplæring i arbejdsopgaverne, men også hurtigt dit eget ansvarsområde, hvor det er dig, der er ansvarlig for, at arbejdsopgaverne bliver løst.
 

Overgangskrav:

  • EUX eller EUD-S med fagretning kontor

eller

  • HG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med specialet administration

(står øverst på hg-beviset)

Vi forventer:

  • at du er god til at samarbejde og til at omgås mange forskellige mennesker
  • at du er en åben, positiv og glad person
  • at du er stabil
  • at du har gåpåmod, udviser engagement og er villig til at lære
  • at du er i stand til at tage ansvar for dine arbejdsopgaver og har ordenssans

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til overenskomst mellem HK-stat og Finansministeriet.

Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 19-20.


Kontakt og ansøgning

Hvis du vil vide mere om elevuddannelsen på EUC Lillebælt, er du velkommen til at kontakte Mette Vesterholm på tlf. 7920 1127. Du kan finde mere information om skolen generelt på http://www.eucl.dk.

Ansøgning skal foregå via vores hjemmeside. HUSK at vedhæfte eksamenspapirer. Vi skal modtage din ansøgning senest den 24. april 2019

EUC LillebæltFredericia2019-04-03T00:00:002019-04-24T00:00:00
329999402Kontorelev til Fagsekretariatet Ældre og HandicapRobot Har du lyst til at arbejde i Skanderborg Kommune? Så er det dig vi har brug for. Hos Fagsekretariatet Ældre og Handicap er vi er 70 medarbejdere fordelt på 4 afdelinger. I din elevtid vil du komme rundt i to af afdelinger samt have et kortere praktikophold hos en vores udfører på området. Vi forventer, at du ernysgerrig og har lyst til at lære nytglad og imødekommendestruktureret og tager ejerskab for opgaver og kollegaerimødekommende med et godt humøransvarsbevidst og stabil Til gengæld tilbyder vi en arbejdspladsmed mulighed for indflydelse på dit elevforløbder giver dig mulighed for faglig og personlig udviklingder arbejder aktivitetsbaseret i et samskabende miljø, hvor vi hjælper hinandenmed gode kollegaer og en afslappet omgangstonestudietur til Bruxelles (obligatorisk) For at blive elev hos os skal du have bestået eller forvente at bestå én af følgende uddannelser:Kombineret erhvervs- og gymnasialuddannelse (EUX)Handelsskolens grunduddannelse (HG)Gymnasialuddannelse (STX HF HTX) handelsskolens 10 ugers grundforløb (HGS)Højere Handelseksamen (HHX) handelsskolens 5 ugers skoleforløb (HGS) Interesseret? Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, er det dig vi søger. Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du ringe til afdelingsleder Tina Ølgaard på telefon 87 94 74 50. Løn- og ansættelsesvilkår Vi tilbyder 37 timer pr. uge efter gældende overenskomst med start den 2. september 2019. Ansættelsesstedet er på Fælleden, Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg. Ansøgningsfristen er 22. april 2019. Samtalerne afholdes den 24. april 2019.Har du lyst til at arbejde i Skanderborg Kommune? Så er det dig vi har brug for. Hos Fagsekretariatet Ældre og Handicap er vi er 70 medarbejdere fordelt på 4 afdelinger. I din elevtid vil du komme rundt i to af afdelinger samt have et kortere praktikophold hos en vores udfører på området.

Vi forventer, at du er
  • nysgerrig og har lyst til at lære nyt
  • glad og imødekommende
  • struktureret og tager ejerskab for opgaver og kollegaer
  • imødekommende med et godt humør
  • ansvarsbevidst og stabil

Til gengæld tilbyder vi en arbejdsplads
  • med mulighed for indflydelse på dit elevforløb
  • der giver dig mulighed for faglig og personlig udvikling
  • der arbejder aktivitetsbaseret i et samskabende miljø, hvor vi hjælper hinanden
  • med gode kollegaer og en afslappet omgangstone
  • studietur til Bruxelles (obligatorisk)

For at blive elev hos os skal du have bestået eller forvente at bestå én af følgende uddannelser:
  • Kombineret erhvervs- og gymnasialuddannelse (EUX)
  • Handelsskolens grunduddannelse (HG)
  • Gymnasialuddannelse (STX/HF/HTX) + handelsskolens 10 ugers grundforløb (HGS)
  • Højere Handelseksamen (HHX) + handelsskolens 5 ugers skoleforløb (HGS)

Interesseret?
Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående, er det dig vi søger. Ønsker du yderligere information om stillingen, kan du ringe til afdelingsleder Tina Ølgaard på telefon 87 94 74 50.

Løn- og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder 37 timer pr. uge efter gældende overenskomst med start den 2. september 2019.

Ansættelsesstedet er på Fælleden, Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg.

Ansøgningsfristen
er 22. april 2019.

Samtalerne afholdes den 24. april 2019.

 

Skanderborg KommuneSkanderborg2019-04-02T00:00:002019-04-22T00:00:00
330008555Skab din egen fremtid - bliv kontorelev i Fødevarestyrelsen i Vejen fra 1. september 2019Robot I Fødevarestyrelsen i Vejen søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019. Vi tilbyder Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en alsidig kontoruddannelse. Du får tilbudt ansvar i hverdagen og kommer til at arbejde sammen med kolleger fra mange forskellige faglige grupper. Et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du skal rokere mellem forskellige arbejdsområder og enheder hvilket kræver at du er robust og omstillingsparat. Som elev vil dine arbejdsopgaver bl.a. bestå i diverse sekretariatsopgaver, lettere sagsbehandling og administrative opgaver i faglige enheder. Ud over den praktiske uddannelse er der teoretiske skoleophold på en handelsskole. Vi forventer, at du har afsluttet og bestået enten en EUX, en EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration. Er du i tvivl i forhold til overnævnte adgangskrav, kan du kontakte den lokale handelsskole for yderligere vejledning. Samtidig forventer vi, at du er moden og • har et godt kendskab og er fortrolig med Office pakken • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt • er i stand til at tage ansvar for dine opgaver og egen udvikling gennem din elevtid • er positiv, engageret, udadvendt og omstillingsparat • har en høj arbejdsmoral og er mødestabil • er parat til at gribe de opgaver der kommer • klar til en omskiftelig hverdag Om os Fødevarestyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. I Fødevarestyrelsen arbejder vi med fødevare- og veterinærkontrol samt udvikling, koordinering og regeldannelse på veterinær- og fødevareområdet. Vores mission er at fremme sikkerhed, sundhed og vækst fra jord til bord. Du kan læse mere om Fødevarestyrelsen på www.foedevarestyrelsen.dk og Miljø- og Fødevareministeriet på www.mfvm.dk. Du kan læse mere om adgangskrav til offentlig administration på www.uddannelsesnaevnet.dk. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner. Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, og vi har flekstid. Startlønnen er for tiden: • Elever under 18 år: 10.664,58 kr. pr. måned • Elever over 18 år: 13.360,42 kr. pr. måned • Elever over 25 år: 19.938,25 kr. pr. måned Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om skoleuddannelse, CV, kopi af eksamensbeviser terminskarakterer samt eventuelle udtalelser online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job senest den 5. maj 2019. Kontakt Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Stig Lendal på tlf. 72 27 50 46. Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Fødevarestyrelsen i Vejen søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019.

Vi tilbyder
Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en alsidig kontoruddannelse. Du får tilbudt ansvar i hverdagen og kommer til at arbejde sammen med kolleger fra mange forskellige faglige grupper. Et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du skal rokere mellem forskellige arbejdsområder og enheder hvilket kræver at du er robust og omstillingsparat.

Som elev vil dine arbejdsopgaver bl.a. bestå i diverse sekretariatsopgaver, lettere sagsbehandling og administrative opgaver i faglige enheder.

Ud over den praktiske uddannelse er der teoretiske skoleophold på en handelsskole.

Vi forventer, at du har afsluttet og bestået enten
en EUX, en EUS for studenter (HHX, STX, HTX eller HF) eller et grundforløb (påbegyndt før 1. august 2015), som giver adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration.

Er du i tvivl i forhold til overnævnte adgangskrav, kan du kontakte den lokale handelsskole for yderligere vejledning.

Samtidig forventer vi, at du er moden og
• har et godt kendskab og er fortrolig med Office pakken
• er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
• er i stand til at tage ansvar for dine opgaver og egen udvikling gennem din elevtid
• er positiv, engageret, udadvendt og omstillingsparat
• har en høj arbejdsmoral og er mødestabil
• er parat til at gribe de opgaver der kommer
• klar til en omskiftelig hverdag

Om os
Fødevarestyrelsen er en del af Miljø- og Fødevareministeriet. I Fødevarestyrelsen arbejder vi med fødevare- og veterinærkontrol samt udvikling, koordinering og regeldannelse på veterinær- og fødevareområdet. Vores mission er at fremme sikkerhed, sundhed og vækst fra jord til bord.
Du kan læse mere om Fødevarestyrelsen på www.foedevarestyrelsen.dk og Miljø- og Fødevareministeriet på www.mfvm.dk.

Du kan læse mere om adgangskrav til offentlig administration på www.uddannelsesnaevnet.dk.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner.

Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem HK-STAT og Finansministeriet. Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, og vi har flekstid.

Startlønnen er for tiden:
• Elever under 18 år: 10.664,58 kr. pr. måned
• Elever over 18 år: 13.360,42 kr. pr. måned
• Elever over 25 år: 19.938,25 kr. pr. måned

Ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med oplysninger om skoleuddannelse, CV, kopi af eksamensbeviser/terminskarakterer samt eventuelle udtalelser online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job senest den 5. maj 2019.

Kontakt
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Stig Lendal på tlf. 72 27 50 46.

Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Fødevarestyrelsen, VejenVejen2019-04-16T00:00:002019-05-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev Psykiatrisk afdeling i Vejle

Psykiatrisk Afdeling Vejle

Vejle
Vil du være vores nye kontorelev? Vi er på udkig efter en frisk, udadvendt og serviceminded elev til en 2 årig all-round kontoruddannelse i offentlig administration. Stillingen er placeret i vores ledelsessekretariat, og vi forventer, du kan starte ...
Indrykket:27. marts 2019
Udløbsdato:2. maj 2019

Indkøbsassistentelev

METSO DENMARK A/S

Horsens
INDKØBSASSISTENTELEV SØGES Har du lyst til at få en alsidig indkøbsuddannelse i en international virksomhed? Arbejde med indkøb af tekniske produkter? Og ikke mindst: En spændende og udfordrende hverdag med gode kolleger, hvor ikke to dage er ens? S...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Kontorelev

EUC Lillebælt

Fredericia
EUC Lillebælt søger en kontorelev med speciale i administration med ansættelse den 1. august 2019. Som kontorelev på EUC Lillebælt vil du få en bred og alsidig 2-årig uddannelse vekslende mellem praktisk uddannelse og skoleophold. Du vil møde mange ...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:24. april 2019

Kontorelev til Fagsekretariatet Ældre og Handicap

Skanderborg Kommune

Skanderborg
Har du lyst til at arbejde i Skanderborg Kommune? Så er det dig vi har brug for. Hos Fagsekretariatet Ældre og Handicap er vi er 70 medarbejdere fordelt på 4 afdelinger. I din elevtid vil du komme rundt i to af afdelinger samt have et kortere prakti...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Skab din egen fremtid - bliv kontorelev i Fødevarestyrelsen i Vejen fra 1. september 2019

Fødevarestyrelsen, Vejen

Vejen
I Fødevarestyrelsen i Vejen søger vi en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 1. september 2019. Vi tilbyder Med en elevuddannelse fra Fødevarestyrelsen får du en alsidig kontoruddannelse. Du får tilbudt ansvar i hverdagen...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019