Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kickstart din karriere - Bliv kontorelev i Region Syddanmark

Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer.  Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019.  
 
Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.  
 
Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. 
 
Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. 
 
Hvem er du? 
Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: 
 
EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! 
 
Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. 
 
Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. 
 
Er vi noget for dig? 
Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. 
 
Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. 
 
Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. 
 
I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. 
 
Yderligere oplysninger 
Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk/kontorelev 
 
Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller  
 
Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket "Søg stillingen" – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. 
 
Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941057Phoenix-fc31b9a612019-01-11T16:00:29.923Kickstart din karriere - Bliv kontorelev i Region Syddanmark
Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer.  Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019.  
 
Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.  
 
Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. 
 
Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. 
 
Hvem er du? 
Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: 
 
EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! 
 
Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. 
 
Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. 
 
Er vi noget for dig? 
Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. 
 
Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. 
 
Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. 
 
I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. 
 
Yderligere oplysninger 
Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk/kontorelev 
 
Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller  
 
Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket "Søg stillingen" – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. 
 
Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse. 
2019-02-16T00:50:49.160 Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer. Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2019. Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid. Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne. Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. Hvem er du? Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV ! Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en real kompetence vurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback. Er vi noget for dig? Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne. Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. I 2018 blev regionshuset i Vejle kåret til Årets praktiksted dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. Yderligere oplysninger Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: www.rsyd.dk kontorelev Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk Ansøgningsfristen er 17. februar 2019. Send ansøgningen, CV og relevante bilag elektronisk via linket Søg stillingen HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. Vi afholder første og anden samtalerunde i marts måned 2019. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse.10Phoenixfc31b9a6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=206242&DepartmentId=5574&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3433604HR Løn og Analyse11Damhaven 127100VejleDKDanmarkORS/fc31b9a6_logo.pngORS/Small/fc31b9a6_logo.png0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset692821RegionSyddanmarkMinimum2062420001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc31b9a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc31b9a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc31b9a6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fc31b9a6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Elev & trainee?12008491Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev15Elev & trainee360059388mie.heegaard@rsyd.dkDKDanmarkDKDanmark329949095KontorelevRobot STÅR DU OG MANGLER DRØMME ELEVPLADSEN?? Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus? -Så se her Medarbejderne ApS tilbyder en alsidig uddannelse som kontorelev med base på vores hovedkontor i Horsens. Vi sørger for et godt introduktionsforløb og udarbejder en individuel praktikplan til dig. Du vil samtidigt få tilknyttet oplæringsansvarlige kolleger, som vil støtte dig igennem hele dit elevforløb. Som kontorelev vil du møde alsidige fagområder og vil arbejde sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Du vil i løbet af uddannelsen blive oplært i flere jobfunktioner, og du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med dine kolleger. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver. Din hverdag og opgaver ser typisk sådan ud: · Opdateringer behandling af database · Arbejde i Word Excel Publisher m.m. · Fakturering bogføring. · Udarbejdelse af markedsføringsmateriale. · Diverse Ad-hoc opgaver På kontoret · Telefonkontakt samt servicering af både kunder og vikarer m.m. · Mailkorrespondance med kunder og vikarer samt intern kommunikation · Telefonomstilling på vores hovednummer · Sjove og hjælpsomme kollegaer Sociale medier · Primært Facebook · Ansvar for diverse opslag bl.a. jobannoncer · Besvare henvendelser. IT Telefoni · Kontakt til leverandører. · Opsætning klargøring af nye Pc er og mobiltelefoner Medarbejderne ApS er en seriøs og veldrevet vikar- og rekrutteringsvirksomhed, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard, er inde i en god og kontrolleret udvikling. Vi har eksisteret i 15 år og har opgaver på stort set alle niveauer på det industrielle og administrative område. Desuden er vi landsdækkende med 13 kontorer fordelt i Danmark. Vi har ingen ambition om at være Danmarks største vikar-og rekrutteringsvirksomhed, men at være den bedste. (Pssssst… Vi holder også nogen kanon gode fester!) Kunne dette lyde som noget for dig så skynd dig til tasterne og tryk på ansøgningsknappen herunder. Vi behandler ansøgningerne løbende, så tøv ikke! Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte direktør Søren Høirup på telefon 25 23 46 09

STÅR DU OG MANGLER DRØMME ELEVPLADSEN??

Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus?

-Så se her

Medarbejderne ApS tilbyder en alsidig uddannelse som kontorelev med base på vores hovedkontor i Horsens.

Vi sørger for et godt introduktionsforløb og udarbejder en individuel praktikplan til dig. Du vil samtidigt få tilknyttet oplæringsansvarlige kolleger, som vil støtte dig igennem hele dit elevforløb.

Som kontorelev vil du møde alsidige fagområder og vil arbejde sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Du vil i løbet af uddannelsen blive oplært i flere jobfunktioner, og du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med dine kolleger. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede opgaver.

Din hverdag og opgaver ser typisk sådan ud:

· Opdateringer/behandling af database

· Arbejde i Word/Excel/Publisher m.m.

· Fakturering/bogføring.

· Udarbejdelse af markedsføringsmateriale.

· Diverse Ad-hoc opgaver

På kontoret

· Telefonkontakt samt servicering af både kunder og vikarer m.m.

· Mailkorrespondance med kunder og vikarer samt intern kommunikation

· Telefonomstilling på vores hovednummer

· Sjove og hjælpsomme kollegaer

Sociale medier

· Primært Facebook

· Ansvar for diverse opslag bl.a. jobannoncer

· Besvare henvendelser.

IT/Telefoni

· Kontakt til leverandører.

· Opsætning/klargøring af nye Pc’er og mobiltelefoner

Medarbejderne ApS er en seriøs og veldrevet vikar- og rekrutteringsvirksomhed, som med baggrund i en sund forretningsfilosofi og høj etisk standard, er inde i en god og kontrolleret udvikling. Vi har eksisteret i 15 år og har opgaver på stort set alle niveauer på det industrielle og administrative område. Desuden er vi landsdækkende med 13 kontorer fordelt i Danmark.

Vi har ingen ambition om at være Danmarks største vikar-og rekrutteringsvirksomhed, men at være den bedste.”

(Pssssst… Vi holder også nogen kanon gode fester!)

Kunne dette lyde som noget for dig så skynd dig til tasterne og tryk på ansøgningsknappen herunder. Vi behandler ansøgningerne løbende, så tøv ikke!

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte direktør Søren Høirup på telefon 25 23 46 09

Medarbejderne ApSHorsens2019-01-25T00:00:002019-02-25T00:00:00
329961650DK COMPANY VEJLE A/S SØGER EN SELVSTÆNDIG ELEV TIL DEN 2-ÅRIGE KONTORUDDANNELSE MED SPECIALET ØKONOMI.Robot Drømmer du om en økonomiuddannelse med udfordringer og spændende opgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling? Så er det måske dig vi søger. VI FORVENTER, AT DU Har bestået eller forventer at bestå EUX-eksamen eller HH inden opstart. Har flair for tal. Er god til dansk og engelsk i skrift og tale. Det vil være en fordel, hvis du også har et godt kendskab til tysk i både skrift og tale. Er nysgerrig, initiativrig, serviceorienteret, ansvarsbevidst og kan lide udfordringer. Går op i at tingene er i orden og arbejder omhyggeligt og struktureret. Har gode samarbejdsevner, men også er i stand til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver. Har et godt kendskab til IT og er vant til at arbejde med MS Office pakken. VI TILBYDER En alsidig uddannelse i vores bogholderi, hvor du får mulighed for at arbejde både med finans-, kreditorog debitorsiden, såvel som controlling. Et job i en uformel organisation med fuld fart på og med plads til smil. Samarbejde med kolleger på tværs af organisationen. Gode personaleforhold og benefits. Spændende og krævende arbejdsopgaver, som løbende vil udvikle dine færdigheder. Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Hanne Larsen på tlf. 79 43 30 00. Ansøgningsfrist: 11. marts 2019 men da vi behandler ansøgningerne løbende, bedes du sende din ansøgning sammen med CV og eksamenspapirer standpunktskarakterer hurtigst muligt til jobvejle@dkcompany.com mærket Økonomielev Tiltrædelse: 12. august 2019 DK Company A S er en dynamisk og vækstorienteret international virksomhed med passionerede mennesker, der ønsker at gøre en forskel. Produktporteføljen er bred og mulighederne i markedet store. Der designes, produceres og distribueres mellem 4 og 8 kollektioner årligt fra hver af de 20 brands,14.000 engroskunder, 5 retail-koncepter, 200 helt og delvist ejede detailbutikker, samt e-handelsplatform. Den årlige omsætning er 2,8 mia. kr. Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Belgien, Spanien,Tyskland, Schweiz, Canada, Kina, samt repræsentation i tyrkiet og Bangladesh. Domicil Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København. Se mere på dkcompany.com

Drømmer du om en økonomiuddannelse med udfordringer og spændende opgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling? Så er det måske dig vi søger.

VI FORVENTER, AT DU

• Har bestået eller forventer at bestå EUX-eksamen eller HH inden opstart.

• Har flair for tal.

• Er god til dansk og engelsk i skrift og tale. Det vil være en fordel, hvis du også har et godt kendskab til tysk i både skrift og tale.

• Er nysgerrig, initiativrig, serviceorienteret, ansvarsbevidst og kan lide udfordringer.

• Går op i at tingene er i orden og arbejder omhyggeligt og struktureret.

• Har gode samarbejdsevner, men også er i stand til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver.

• Har et godt kendskab til IT og er vant til at arbejde med MS Office pakken.

VI TILBYDER

• En alsidig uddannelse i vores bogholderi, hvor du får mulighed for at arbejde både med finans-, kreditorog debitorsiden, såvel som controlling.

• Et job i en uformel organisation med fuld fart på og med plads til smil.

• Samarbejde med kolleger på tværs af organisationen.

• Gode personaleforhold og benefits.

• Spændende og krævende arbejdsopgaver, som løbende vil udvikle dine færdigheder.

Ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Hanne Larsen på tlf. 79 43 30 00.

Ansøgningsfrist: 11. marts 2019 – men da vi behandler ansøgningerne løbende, bedes du sende din ansøgning sammen med CV og eksamenspapirer/standpunktskarakterer hurtigst muligt til jobvejle@dkcompany.com – mærket ”Økonomielev”

Tiltrædelse: 12. august 2019

DK Company A/S er en dynamisk og vækstorienteret international virksomhed med passionerede mennesker, der ønsker at gøre en forskel. Produktporteføljen er bred og mulighederne i markedet store. Der designes, produceres og distribueres mellem 4 og 8 kollektioner årligt fra hver af de 20 brands,14.000 engroskunder, 5 retail-koncepter, 200 helt og delvist ejede detailbutikker, samt e-handelsplatform. Den årlige omsætning er 2,8 mia. kr. Koncernen har selskaber i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Belgien, Spanien,Tyskland, Schweiz, Canada, Kina, samt repræsentation i tyrkiet og Bangladesh. Domicil Danmark er beliggende i Ikast, Vejle og København.

Se mere på dkcompany.com

DK Company Vejle A/SVejle2019-02-15T00:00:002019-03-11T00:00:00
329955970Kickstart karrieren - bliv kontorelev hos Herning KommuneRobot Kontorelev med speciale i offentlig administration . Lyder det en smule tungt?Det kan du glemme alt om.Hos os kommer du ikke til at kede dig. Du får ansvar, en masse forskellige opgaver og søde kollegaer.Vi vil gerne give dig så bred og god en uddannelse som muligt, så derfor skal du i løbet af dine to år som elev prøve kræfter med to afdelinger, så du kan spore dig ind på, om du er mest til kultur, borgerservice eller beskæftigelse.Hvordan er det at være elev ved kommunen?Det er både udfordrende, spændende og sjovt at være elev hos Herning Kommune, men det kan vi selvfølgelig sagtens skrive...Du er måske mere interesseret i, hvad vores nuværende elever siger om stedet og uddannelsen.Derfor har vi bedt dem om at lave en Top 5 over, hvad det bedste er ved at være kontorelev ved Herning Kommune:Elevernes Top 5Vi elever har et super godt sammenhold, som gør det sjovt at komme på arbejdeVi bliver set på som kollegaer og ikke elever. Vi får masser af ansvarVi får en studietur til Bruxelles. Det er ret fedt.Vi prøver at arbejde i forskellige afdelinger under vores elevtidVi udvikler os fagligt og personligtDet leder vi efterVi leder efter elever, som har lyst til at lære nyt. Du skal være opsøgende, ansvarsbevidst og servicemindet.Du vil få nogle rutineopgaver, men vi forventer også, at du er klar til at omstille dig hurtigt, hvis en ny opgave lander på dit bord.Ja, du læste rigtigt. Du får dit eget bord!Krav til vores nye eleverDer er også nogle helt formelle krav, du skal opfylde. Du kan søge ind som kontorelev, hvis du kan sige ja til ét af disse punkter.Gennemført EUXGennemført HHX STX HTX HF med EUSGennemført HGV, HG2 eller HGSHvis du er fyldt 25 år og ikke har nogle af ovenstående forløb, skal du inden en evt. samtale selv tage initiativ til at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV)Se nærmere omkring adgangskrav på Uddannelsesnævnets hjemmeside (http: www.uddannelsesnaevnet.dk).Kort om uddannelsenUddannelsen varer 2 år, og det meste af tiden er du hos os, men du vil også have skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro. Under skoleforløbet får du mulighed for at komme på studietur til Bruxelles.Under hele forløbet sørger vi for, at du bliver sat grundigt ind i opgaverne, du har din egen uddannelsesansvarlige kollega, og du vil tit mødes med de andre elever. Desuden har vi ret gode løn- og ansættelsesvilkår.Er du blevet nysgerrig?Kontakt Mette Nielsen, som er 2. års kontorelev, på tlf. 96 28 40 23. Hun ved en masse om, hvordan det er at være elev ved Herning Kommune.Har du andre spørgsmål kan du kontakte Kimie Thaagaard, som er den uddannelsesansvarlige ved Herning Kommune, på tlf. 96 28 25 44.Se filmen om at være kontorelev i Herning Kommunehttps: www.youtube.com watch?v 1W8sxzE7zrsNår du søger stillingen, skal du også sende en kopi af dit uddannelsesbevis eller terminskarakterer, udtalelser og lignende.Vi er spændte på at se din ansøgning!Ansøgningsfrist28. februar 2019 kl. 12.00.Der afholdes samtaler den 12-13. marts 2019. De nye elever ved Herning Kommune starter den 15. august 2019.Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen som kontorelev ved Herning Kommune.’Kontorelev med speciale i offentlig administration’. Lyder det en smule tungt?
Det kan du glemme alt om.

Hos os kommer du ikke til at kede dig. Du får ansvar, en masse forskellige opgaver og søde kollegaer.

Vi vil gerne give dig så bred og god en uddannelse som muligt, så derfor skal du i løbet af dine to år som elev prøve kræfter med to afdelinger, så du kan spore dig ind på, om du er mest til kultur, borgerservice eller beskæftigelse.

Hvordan er det at være elev ved kommunen?
Det er både udfordrende, spændende og sjovt at være elev hos Herning Kommune, men det kan vi selvfølgelig sagtens skrive...

Du er måske mere interesseret i, hvad vores nuværende elever siger om stedet og uddannelsen.

Derfor har vi bedt dem om at lave en Top 5 over, hvad det bedste er ved at være kontorelev ved Herning Kommune:

Elevernes Top 5
  • Vi elever har et super godt sammenhold, som gør det sjovt at komme på arbejde
  • Vi bliver set på som kollegaer og ikke elever. Vi får masser af ansvar
  • Vi får en studietur til Bruxelles. Det er ret fedt.
  • Vi prøver at arbejde i forskellige afdelinger under vores elevtid
  • Vi udvikler os fagligt og personligt

Det leder vi efter
Vi leder efter elever, som har lyst til at lære nyt. Du skal være opsøgende, ansvarsbevidst og servicemindet.

Du vil få nogle rutineopgaver, men vi forventer også, at du er klar til at omstille dig hurtigt, hvis en ny opgave lander på dit bord.

Ja, du læste rigtigt. Du får dit eget bord!

Krav til vores nye elever
  • Der er også nogle helt formelle krav, du skal opfylde. Du kan søge ind som kontorelev, hvis du kan sige ja til ét af disse punkter.
  • Gennemført EUX
  • Gennemført HHX/STX/HTX/HF med EUS
  • Gennemført HGV, HG2 eller HGS

Hvis du er fyldt 25 år og ikke har nogle af ovenstående forløb, skal du inden en evt. samtale selv tage initiativ til at få udarbejdet en realkompetencevurdering (RKV)

Se nærmere omkring adgangskrav på Uddannelsesnævnets hjemmeside (http://www.uddannelsesnaevnet.dk).

Kort om uddannelsen
Uddannelsen varer 2 år, og det meste af tiden er du hos os, men du vil også have skoleforløb på Uddannelsescenter Holstebro. Under skoleforløbet får du mulighed for at komme på studietur til Bruxelles.

Under hele forløbet sørger vi for, at du bliver sat grundigt ind i opgaverne, du har din egen uddannelsesansvarlige kollega, og du vil tit mødes med de andre elever. Desuden har vi ret gode løn- og ansættelsesvilkår.

Er du blevet nysgerrig?
Kontakt Mette Nielsen, som er 2. års kontorelev, på tlf. 96 28 40 23. Hun ved en masse om, hvordan det er at være elev ved Herning Kommune.

Har du andre spørgsmål kan du kontakte Kimie Thaagaard, som er den uddannelsesansvarlige ved Herning Kommune, på tlf. 96 28 25 44.

Se filmen om at være kontorelev i Herning Kommune

https://www.youtube.com/watch?v=1W8sxzE7zrs

Når du søger stillingen, skal du også sende en kopi af dit uddannelsesbevis eller terminskarakterer, udtalelser og lignende.

Vi er spændte på at se din ansøgning!

Ansøgningsfrist
28. februar 2019 kl. 12.00.

Der afholdes samtaler den 12-13. marts 2019. De nye elever ved Herning Kommune starter den 15. august 2019.

Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen som kontorelev ved Herning Kommune.

 

Herning KommuneHerning2019-02-18T00:00:002019-03-03T00:00:00
329954726Elev - handelsassistent salgRobot Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag. Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet. Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempelvis: Ordrebehandling og fakturering Kundeservice og -pleje Kørselsplanlægning og dialog med lager Telefon- og mailbetjening Opdatering af hjemmeside Diverse kontoropgaver og praktiske opgaver Selvstændig og god til at samarbejde Jobbet favner bredt, så det er vigtigt, at du trives med at have mange bolde i luften. Du har god energi og et godt humør. Ideelt har du erfaring med C5 eller alternativt Navision, og du er vant til at bruge Outlook, Word m.v. Du skal kunne begå dig på engelsk, mens tysk ikke er et krav, selvom det vil være en fordel. Du gør dig umage, og motiveres af at indgå som en vigtig spiller i et mindre team. Du skal være god til at kommunikere med kunderne og samarbejde på tværs i organisationen. Du griber selv bolden i forhold til de forskellige opgaver. Du har kvalitet i dit arbejde, ligesom du er god til at prioritere det vigtigste først. Krav til uddannelse Du skal have gennemført en hg2, hgv eller hgs som giver adgang til handelsuddannelsen med specialer. Har du en hhx, hf, stx skal denne være suppleret med en EUD-S med fagretning handel. Har du en EUD eller EUX skal den være med fagretning handel. Kontakt Ring gerne til adm. direktør, Morten Jeppesen, på telefon 2164 6997 eller send ansøgning og CV til mj@schela.dk. Vi afholder samtaler løbende, og opslaget lukkes når den rette kandidat er fundet. Schela Plast Virksomheden producerer og markedsfører emballageprodukter til fødevareindustrien, rengøring, personlige pleje og den kemisk- tekniske industri. Virksomheden har en betydende position på det danske marked samt eksport til de nære markeder. Konkurrencekraften bygger på kvalitet, leveringssikkerhed, kundeservice, fleksibilitet, teknisk kompetence og nye kundeløsninger.

Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag.

Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet.

Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempelvis:

  • Ordrebehandling og fakturering
  • Kundeservice og -pleje
  • Kørselsplanlægning og dialog med lager
  • Telefon- og mailbetjening
  • Opdatering af hjemmeside
  • Diverse kontoropgaver og praktiske opgaver

Selvstændig og god til at samarbejde

Jobbet favner bredt, så det er vigtigt, at du trives med at have mange bolde i luften. Du har god energi og et godt humør. Ideelt har du erfaring med C5 eller alternativt Navision, og du er vant til at bruge Outlook, Word m.v. Du skal kunne begå dig på engelsk, mens tysk ikke er et krav, selvom det vil være en fordel. Du gør dig umage, og motiveres af at indgå som en vigtig spiller i et mindre team. Du skal være god til at kommunikere med kunderne og samarbejde på tværs i organisationen. Du griber selv bolden i forhold til de forskellige opgaver. Du har kvalitet i dit arbejde, ligesom du er god til at prioritere det vigtigste først.

Krav til uddannelse

Du skal have gennemført en hg2, hgv eller hgs som giver adgang til handelsuddannelsen med specialer. Har du en hhx, hf, stx skal denne være suppleret med en EUD-S med fagretning handel.
Har du en EUD eller EUX skal den være med fagretning handel.

Kontakt

Ring gerne til adm. direktør, Morten Jeppesen, på telefon 2164 6997 eller send ansøgning og CV til mj@schela.dk.

Vi afholder samtaler løbende, og opslaget lukkes når den rette kandidat er fundet.

Schela Plast

Virksomheden producerer og markedsfører emballageprodukter til fødevareindustrien, rengøring, personlige pleje og den kemisk-/tekniske industri. Virksomheden har en betydende position på det danske marked samt eksport til de nære markeder. Konkurrencekraften bygger på kvalitet, leveringssikkerhed, kundeservice, fleksibilitet, teknisk kompetence og nye kundeløsninger.

SCHELA PLAST A/SBrørup2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329946171Erhvervsakademi SydVest søger en kontorelev inden for offentlig administration i EsbjergRobot Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddannelser samt en voksende efteruddannelsesafdeling. Arbejdsopgaver: Som kontorelev på Erhvervsakademi SydVest ser vi gerne, at du kan udvise initiativ, selvstændighed, samarbejdsevne og kreativitet samt har evne til at rådgive og kommunikere. Du vil under uddannelsen beskæftige dig med arbejdsopgaver inden for områder som: Kommunikation og korrespondance Sagsbehandling og administration Brug af relevante IT-redskaber, herunder administrative systemer Indberetninger til ministeriet mm. Ad-hoc opgaver Vi forventer, at du: Har gode sprogkompetencer, både på dansk og engelsk Er samarbejdsorienteret Opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen ( n af følgende: HG, HGS efter tidligere regler, EUX kontor eller EUS for elever med gymnasial baggrund). Har gode IT-kundskaber Du kommer til arbejde på lige fod med dine kollegaer. Som kontorelev får du tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, og vi forventer, at du arbejder selvstændigt med dem. I din uddannelsesperiode har du i alt 15 ugers skoleophold, inklusiv den afsluttende fagprøve. Tiltrædelse: 12. august 2019. Stillingen er en fuldtidsstilling. Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, jf. aftale med Finansministeriet med udgangspunkt i Ny løn. Løn- og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen. Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ansættelse er betinget af, at der foreligger tilfredsstillende straffeattest ved indgåelse af ansættelseskontrakt. Ønskes uddybende informationer vedr. stillingens faglige indhold kan ressourcedirektør Lisbeth Ljungstrøm kontaktes på tlf. 4177 5704 og lsl@easv.dk. Lokation: Esbjerg Ansøgning: Din ansøgning og CV sendes til job-adm@easv.dk mærket kontorelev . Uddannelsesbeviser og andre personlige dokumenter skal ikke medsendes. Ansøgningsfrist: 18. marts 2019 Vi kigger løbende på ansøgningerne.

Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddannelser samt en voksende efteruddannelsesafdeling.

Arbejdsopgaver:

Som kontorelev på Erhvervsakademi SydVest ser vi gerne, at du kan udvise initiativ, selvstændighed, samarbejdsevne og kreativitet samt har evne til at rådgive og kommunikere. Du vil under uddannelsen beskæftige dig med arbejdsopgaver inden for områder som:

  • Kommunikation og korrespondance
  • Sagsbehandling og administration
  • Brug af relevante IT-redskaber, herunder administrative systemer
  • Indberetninger til ministeriet mm.
  • Ad-hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Har gode sprogkompetencer, både på dansk og engelsk
  • Er samarbejdsorienteret
  • Opfylder adgangskravene til kontoruddannelsen (én af følgende: HG, HGS efter tidligere regler, EUX kontor eller EUS for elever med gymnasial baggrund).
  • Har gode IT-kundskaber

Du kommer til arbejde på lige fod med dine kollegaer. Som kontorelev får du tildelt et stort ansvar for de opgaver, du sidder med, og vi forventer, at du arbejder selvstændigt med dem.

I din uddannelsesperiode har du i alt 15 ugers skoleophold, inklusiv den afsluttende fagprøve.

Tiltrædelse:

12. august 2019.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, jf. aftale med Finansministeriet med udgangspunkt i Ny løn. Løn- og ansættelsesvilkår aftales ved ansættelsen.

Alle interesserede, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, der har de fornødne kvalifikationer, opfordres til at søge. Ansættelse er betinget af, at der foreligger tilfredsstillende straffeattest ved indgåelse af ansættelseskontrakt.

Ønskes uddybende informationer vedr. stillingens faglige indhold kan ressourcedirektør Lisbeth Ljungstrøm kontaktes på tlf. 4177 5704 og lsl@easv.dk.

Lokation:

Esbjerg

Ansøgning:

Din ansøgning og CV sendes til job-adm@easv.dk mærket "kontorelev". Uddannelsesbeviser og andre personlige dokumenter skal ikke medsendes.

Ansøgningsfrist: 18. marts 2019

Vi kigger løbende på ansøgningerne.

Erhvervsakademi SydVestEsbjerg2019-01-21T00:00:002019-03-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev

Medarbejderne ApS

Horsens
STÅR DU OG MANGLER DRØMME ELEVPLADSEN?? Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor faglig og personlig udvikling er i fokus? -Så se her Medarbejderne ApS tilbyder en alsidig uddannelse som kontorelev med base på vores hov...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

DK COMPANY VEJLE A/S SØGER EN SELVSTÆNDIG ELEV TIL DEN 2-ÅRIGE KONTORUDDANNELSE MED SPECIALET ØKONOMI.

DK Company Vejle A/S

Vejle
Drømmer du om en økonomiuddannelse med udfordringer og spændende opgaver samt gode muligheder for faglig og personlig udvikling? Så er det måske dig vi søger. VI FORVENTER, AT DU Har bestået eller forventer at bestå EUX-eksamen eller HH inden opstar...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Kickstart karrieren - bliv kontorelev hos Herning Kommune

Herning Kommune

Herning
Kontorelev med speciale i offentlig administration . Lyder det en smule tungt?Det kan du glemme alt om.Hos os kommer du ikke til at kede dig. Du får ansvar, en masse forskellige opgaver og søde kollegaer.Vi vil gerne give dig så bred og god en uddan...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019

Elev - handelsassistent salg

SCHELA PLAST A/S

Brørup
Bliv en del af en spændende udvikling med fokus på salgsvækst og nye markedsføringstiltag. Du refererer til den adm. direktør og indgår som en vigtig spiller i salgsteamet. Du får mulighed for at arbejde med mange forskelligartede opgaver - eksempel...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Erhvervsakademi SydVest søger en kontorelev inden for offentlig administration i Esbjerg

Erhvervsakademi SydVest

Esbjerg
Opfylder du adgangskravene, og er du i besiddelse af et venligt og imødekommende væsen samt et naturligt ønske om at lære nyt, vil vi gerne ansætte dig som elev. Erhvervsakademi SydVest er en uddannelsesinstitution med 18 videregående fuldtidsuddann...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019