Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kickstart din karriere - bliv kontorelev i Region Syddanmark

Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer? Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2020.

Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med tre forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.

Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, Økonomi, Praksis, Drift og Udvikling af de sociale centre, Regional Udvikling og servicering af politikerne.

Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.

Hvem er du?
Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:
EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV!

Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole.

Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der

  • er ansvarsbevidste i forhold til sin uddannelse og opgaveløsning
  • har en positiv indstilling
  • tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback
  • kan arbejde systematisk og har ordenssans
  • er god til at yde service og have situationsfornemmelse

Er vi noget for dig?
Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.
 
Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige, de elevansvarlige og eleverne.
 
Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer man som 2. års elev på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.
 
Regionshuset i Vejle er blevet kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år.
 
Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside
 
Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk.
 
Ansøgningsfristen er 16. februar 2020.

Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.
 
Vi afholder første og anden samtalerunde i starten af marts måned 2020.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330154846Phoenix-67fed53712020-01-10T12:02:01.683Kickstart din karriere - bliv kontorelev i Region Syddanmark

Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer? Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2020.

Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med tre forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.

Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, Økonomi, Praksis, Drift og Udvikling af de sociale centre, Regional Udvikling og servicering af politikerne.

Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.

Hvem er du?
Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:
EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV!

Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole.

Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der

  • er ansvarsbevidste i forhold til sin uddannelse og opgaveløsning
  • har en positiv indstilling
  • tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback
  • kan arbejde systematisk og har ordenssans
  • er god til at yde service og have situationsfornemmelse

Er vi noget for dig?
Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.
 
Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige, de elevansvarlige og eleverne.
 
Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer man som 2. års elev på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.
 
Regionshuset i Vejle er blevet kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år.
 
Yderligere oplysninger

Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside
 
Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk.
 
Ansøgningsfristen er 16. februar 2020.

Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.
 
Vi afholder første og anden samtalerunde i starten af marts måned 2020.

2020-02-15T23:50:01.560 Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer? Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2020. Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med tre forskellige afdelinger i løbet af din elevtid. Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, Økonomi, Praksis, Drift og Udvikling af de sociale centre, Regional Udvikling og servicering af politikerne. Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder. Hvem er du? Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen: EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV! Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole. Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er ansvarsbevidste i forhold til sin uddannelse og opgaveløsning har en positiv indstilling tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback kan arbejde systematisk og har ordenssans er god til at yde service og have situationsfornemmelse Er vi noget for dig? Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende. Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige, de elevansvarlige og eleverne. Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer man som 2. års elev på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle. Regionshuset i Vejle er blevet kåret til Årets praktiksted dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år. Yderligere oplysninger Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk. Ansøgningsfristen er 16. februar 2020. Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer. Vi afholder første og anden samtalerunde i starten af marts måned 2020.10Phoenix67fed537101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=209857&DepartmentId=5574&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3689645HR Løn og Analyse11Damhaven 127100VejleDKDanmarkORS/67fed537_logo.pngORS/Small/67fed537_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset10001883042RegionSyddanmarkMinimum20985700010-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67fed537https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=67fed537https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67fed537&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67fed537&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/4.jpgKickstart din karriere - bliv kontorelev i Region Syddanmark12008011Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev15Elev & trainee363901176mie.heegaard@rsyd.dkDanmarkDanmark330187163Kontorelever med speciale i offentlig administrationRobot Om jobbet Vil du være én af Danmarks bedste kontorelever på én af Danmarks bedste arbejdspladser?Er du åben og engageret i samfundet omkring dig? Er du klar til to år med mange spændende muligheder og udfordringer? Er du engageret, nysgerrig og motiveret til at uddanne dig inden for offentligadministration? Så er du måske en af vores tre nye kontorelever fra 1. september 2020.UddannelsenDu får en spændende uddannelse som veksler mellem praktik på arbejdspladsen og teori på tre skoleophold, og afsluttes med en fagprøve. I forbindelse med den sidste skoleperiode tilbydes en studietur til Bruxelles.I praktikken på arbejdspladsen vil du typisk komme rundt i to forskellige afdelinger, som både kan være i Hedensted, Juelsminde eller Løsning. Afdelingerne kan f.eks. være:Borgerservice HedenstedLøn og Økonomi JuelsmindeSocial Omsorg (ældrepleje, sundhed og voksenhandicap) LøsningI år har vi derudover mulighed for at tilbyde én af vores elever, at være 2 år i Løn og Økonomi Juelsminde, hvor man kan få en uddannelse med fokus på løn og økonomi opgaver.Vi tager din uddannelse alvorligt. Vi lytter til dine ønsker, og sammensætter et uddannelsesforløbmed høj faglighed, selvstændige opgaver og indflydelse på din egen hverdag, i et samarbejde medengagerede og fagligt stærke kollegaer. Til gengæld stiller vi også krav til dig. Din profil For at komme i betragtning til en elevstilling, skal du have bestået grundforløb 1 og 2 samt EUX-forløbet med et godt resultat. Du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Vi lægger vægt på, at du er initiativrig og tager ansvar for dine opgaver. Du skal være serviceminded og god til at samarbejde, men skal også kunne arbejde selvstændigt. Samtidig skal du være fleksibel og have engod omstillingsevne, da vi arbejder i en politisk ledet organisation, som er i konstant forandring ogudvikling.Du kan læse mere om Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration på Uddannelsesnævnets hjemmeside: www.uddannelsesnaevnet.dk erhvervsuddannelser kontoruddannelsen offentlig-administration Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst for HK Kommunal. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med betalt frokostpause. Hvis du vil vide mere Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Joan L. Pedersen på tlf. nr. 7975 5764. Ansøgning For at komme i betragtning skal du sende din ansøgning elektronisk via www.hedensted.dk job .senest fredag den 3. april 2020.Du bedes skrive i din ansøgning, hvilken hvilke afdeling afdelinger du kunne være særligt interesseret i at være en del af, i dit uddannelsesforløb.Husk at vedhæfte kopi af dine eksamensbeviser samt andre relevante dokumenter. Hvis du endnuikke har modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.Vi holder ansættelsessamtaler i uge 18, tirsdag den 30. april 2020. Om os Hedensted Kommune er kåret til det bedste sted at bo, uden for hovedstadsområdet, og én af landets bedste kommuner at drive erhverv i. Vi har 29 velfungerende lokalsamfund med et stærkt forankret fællesskab i lokalområderne, hvor vi har bevaret lokale skoler og institutioner. Alle bidrager tilat løse udfordringer og realisere ideer sammen. Det er derfor man oplever fællesskab, handlekraft ognærvær i Hedenstederne, og det er derfor vi siger, at Hedenstederne er for ALLE DER VIL .I Hedensted Kommune har vi gennem flere år arbejdet med innovation, hvor vi har fokus på fremtidens velfærd. Derudover sætter vi med vores kerneopgaver: Fritid og Fællesskab, Beskæftigelse, Læring samt Social Omsorg fokus på den bevægelse eller forandring, det enkelte menneske skal opleve.Vi har en personalepolitik som bygger på tre værdier Ansvar, Dialog og Udvikling. Personalepolitikken er et udtryk for vores strategi for organisationen. Vi fokuserer på det, vi gerne må gøre, i stedetfor det, vi ikke må gøre. Vi har ikke regler og retningslinjer, der ikke giver mening, og vi skaber bæredygtige løsninger ved at tage hensyn til helheden i beslutningerne. MedarbejderÅND er en del af vores personalepolitiske tænkning og med de tre nøgleord: Værdiskabende, Nysgerrig og Efterspurgt,sætter vi særligt fokus på den gode medarbejder.Se mere om Hedensted Kommune på www.hedensted.dk.

Om jobbet

Vil du være én af Danmarks bedste kontorelever – på én af Danmarks bedste arbejdspladser?Er du åben og engageret i samfundet omkring dig? Er du klar til to år med mange spændende muligheder og udfordringer? Er du engageret, nysgerrig og motiveret til at uddanne dig inden for offentligadministration? Så er du måske en af vores tre nye kontorelever fra 1. september 2020.UddannelsenDu får en spændende uddannelse som veksler mellem praktik på arbejdspladsen og teori på tre skoleophold, og afsluttes med en fagprøve. I forbindelse med den sidste skoleperiode tilbydes en studietur til Bruxelles.I praktikken på arbejdspladsen vil du typisk komme rundt i to forskellige afdelinger, som både kan være i Hedensted, Juelsminde eller Løsning. Afdelingerne kan f.eks. være:Borgerservice – HedenstedLøn og Økonomi – JuelsmindeSocial Omsorg – (ældrepleje, sundhed og voksenhandicap) – LøsningI år har vi derudover mulighed for at tilbyde én af vores elever, at være 2 år i Løn og Økonomi – Juelsminde, hvor man kan få en uddannelse med fokus på løn og økonomi opgaver.Vi tager din uddannelse alvorligt. Vi lytter til dine ønsker, og sammensætter et uddannelsesforløbmed høj faglighed, selvstændige opgaver og indflydelse på din egen hverdag, i et samarbejde medengagerede og fagligt stærke kollegaer. Til gengæld stiller vi også krav til dig.

 

Din profil

For at komme i betragtning til en elevstilling, skal du have bestået grundforløb 1 og 2 samt EUX-forløbet med et godt resultat. Du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt. Vi lægger vægt på, at du er initiativrig og tager ansvar for dine opgaver. Du skal være serviceminded og god til at samarbejde, men skal også kunne arbejde selvstændigt. Samtidig skal du være fleksibel og have engod omstillingsevne, da vi arbejder i en politisk ledet organisation, som er i konstant forandring ogudvikling.Du kan læse mere om Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration på Uddannelsesnævnets hjemmeside: www.uddannelsesnaevnet.dk/erhvervsuddannelser/kontoruddannelsen/offentlig-administration

 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst for HK Kommunal. Arbejdstiden er 37 timer om ugen med betalt frokostpause.

 

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Joan L. Pedersen på tlf. nr. 7975 5764.

 

Ansøgning

For at komme i betragtning skal du sende din ansøgning elektronisk via www.hedensted.dk/job .senest fredag den 3. april 2020.Du bedes skrive i din ansøgning, hvilken/hvilke afdeling/afdelinger du kunne være særligt interesseret i at være en del af, i dit uddannelsesforløb.Husk at vedhæfte kopi af dine eksamensbeviser samt andre relevante dokumenter. Hvis du endnuikke har modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.Vi holder ansættelsessamtaler i uge 18, tirsdag den 30. april 2020.

 

Om os

Hedensted Kommune er kåret til det bedste sted at bo, uden for hovedstadsområdet, og én af landets bedste kommuner at drive erhverv i. Vi har 29 velfungerende lokalsamfund med et stærkt forankret fællesskab i lokalområderne, hvor vi har bevaret lokale skoler og institutioner. Alle bidrager tilat løse udfordringer og realisere ideer sammen. Det er derfor man oplever fællesskab, handlekraft ognærvær i Hedenstederne, og det er derfor vi siger, at ’Hedenstederne er for ALLE DER VIL’.I Hedensted Kommune har vi gennem flere år arbejdet med innovation, hvor vi har fokus på fremtidens velfærd. Derudover sætter vi med vores kerneopgaver: Fritid og Fællesskab, Beskæftigelse, Læring samt Social Omsorg fokus på den bevægelse eller forandring, det enkelte menneske skal opleve.Vi har en personalepolitik som bygger på tre værdier – Ansvar, Dialog og Udvikling. Personalepolitikken er et udtryk for vores strategi for organisationen. Vi fokuserer på det, vi gerne må gøre, i stedetfor det, vi ikke må gøre. Vi har ikke regler og retningslinjer, der ikke giver mening, og vi skaber bæredygtige løsninger ved at tage hensyn til helheden i beslutningerne. MedarbejderÅND er en del af vores personalepolitiske tænkning og med de tre nøgleord: Værdiskabende, Nysgerrig og Efterspurgt,sætter vi særligt fokus på den gode medarbejder.Se mere om Hedensted Kommune på www.hedensted.dk.

Rådhuset HedenstedHedensted2020-02-19T00:00:002020-04-03T00:00:00
330176955Kontorelever med interesse for offentlig administration og sagsbehandling til Tilsynscenter Syd KoldingRobot Interesserer du dig for samfundsforhold? Vil du være med til at skabe et godt arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser? Og vil du være del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads, hvor vi står klar til at give dig en spændende og lærerig elevtid? Så bliv kontorelev hos Arbejdstilsynets Tilsynscenter Syd i Kolding. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet. Vores forebyggende og rådgivende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. Du kan læse mere om os på www.at.dk. En god og spændende start på dit arbejdsliv Som elev hos os får du en alsidig kontoruddannelse med faglige udfordringer og personlig udvikling. Vi er 106 medarbejdere i Tilsynscenter Syd, som står klar til at give dig en spændende og lærerig elevtid. Vi har et godt samarbejde og vi er gode til at hjælpe hinanden. Vi har erfaring med elever og gør meget for, at du bliver en del af gruppen. Du vil i løbet af din kontoruddannelse blive oplært i forskellige jobfunktioner, hvor du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med en kollega. Din arbejdsdag vil ofte være en blanding af nye udfordringer og daglige faste opgaver. Du vil blandt andet komme til at arbejde med support af de tilsynsførende og planlægning af de tilsynsførendes besøg på virksomheder, sagsbehandling, journalisering og telefonkontakt til virksomheder. Du evaluerer løbende din individuelle praktikplan sammen med din elevansvarlige. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du er: dygtig til at formulere dig både skriftlig og mundligt omstillingsparat og har lyst til at arbejde med mange forskellige arbejdsopgaver i dit elevforløb positiv i din tilgang til andre mennesker og er god til at samarbejde serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejde god til at bevare overblikket og kan prioritere din tid i en travl hverdag ansvarsbevidst og har fokus på selv at gøre en indsats for at opnå resultater. Uddannelsesmæssige krav Du skal have bestået eller forvente at bestå: EUX HHX HF, STX, HTX suppleret med et 5 ugers grundforløb. HG grundforløb HGS med speciale i offentlig administration, som er udstedt før 1. august 2015. Hvis du er fyldt 25 år inden grundforløbets start, skal du også have en realkompetencevurdering. Du kan læse mere om adgangskrav til offentlig administration på www.uddannelsesnaevnet.dk Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Vi har 2 ledige stillinger som kontorelev med speciale i offentlig administration. Stillingerne er fuldtidsstillinger med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 37 timer. Vi vil gerne have at du starter den 1. september 2020. Du ansættes som udgangspunkt til en 2-årig kontoruddannelse, hvor du i et sammenhængende forløb kombinerer praktik hos os med 15 ugers skoleophold incl. studietur til Bruxelles samt afsluttende fagprøve, fordelt over hele perioden. Du bliver ansat efter OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Arbejdsstedet er Tilsynscenter Syd, Eltangvej 232, 6000 Kolding. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte elevansvarlig Kirsten Nørgaard på tlf. nr. 7220 9653 eller mail knh@at.dk. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne. Send din ansøgning, cv, evt. realkompetencevurdering og eksamenspapirer (eller seneste karakterudskift) elektronisk senest torsdag den 27. februar 2020. Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 10 -11.Interesserer du dig for samfundsforhold? Vil du være med til at skabe et godt arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser? Og vil du være del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads, hvor vi står klar til at give dig en spændende og lærerig elevtid? Så bliv kontorelev hos Arbejdstilsynets Tilsynscenter Syd i Kolding.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og rådgivende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.at.dk.

En god og spændende start på dit arbejdsliv
Som elev hos os får du en alsidig kontoruddannelse med faglige udfordringer og personlig udvikling. Vi er 106 medarbejdere i Tilsynscenter Syd, som står klar til at give dig en spændende og lærerig elevtid. Vi har et godt samarbejde og vi er gode til at hjælpe hinanden. Vi har erfaring med elever og gør meget for, at du bliver en del af gruppen.

Du vil i løbet af din kontoruddannelse blive oplært i forskellige jobfunktioner, hvor du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med en kollega. Din arbejdsdag vil ofte være en blanding af nye udfordringer og daglige faste opgaver. Du vil blandt andet komme til at arbejde med support af de tilsynsførende og planlægning af de tilsynsførendes besøg på virksomheder, sagsbehandling, journalisering og telefonkontakt til virksomheder.

Du evaluerer løbende din individuelle praktikplan sammen med din elevansvarlige.

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du er:

  • dygtig til at formulere dig både skriftlig og mundligt
  • omstillingsparat og har lyst til at arbejde med mange forskellige arbejdsopgaver i dit elevforløb
  • positiv i din tilgang til andre mennesker og er god til at samarbejde
  • serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejde
  • god til at bevare overblikket og kan prioritere din tid i en travl hverdag
  • ansvarsbevidst og har fokus på selv at gøre en indsats for at opnå resultater.
Uddannelsesmæssige krav
Du skal have bestået eller forvente at bestå:

  • EUX
  • HHX
  • HF, STX, HTX suppleret med et 5 ugers grundforløb.
  • HG grundforløb/HGS med speciale i offentlig administration, som er udstedt før 1. august 2015.
Hvis du er fyldt 25 år inden grundforløbets start, skal du også have en realkompetencevurdering.

Du kan læse mere om adgangskrav til offentlig administration på www.uddannelsesnaevnet.dk

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Vi har 2 ledige stillinger som kontorelev med speciale i offentlig administration. Stillingerne er fuldtidsstillinger med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 37 timer. Vi vil gerne have at du starter den 1. september 2020.

Du ansættes som udgangspunkt til en 2-årig kontoruddannelse, hvor du i et sammenhængende forløb kombinerer praktik hos os med 15 ugers skoleophold incl. studietur til Bruxelles samt afsluttende fagprøve, fordelt over hele perioden.

Du bliver ansat efter OAO-S-fællesoverenskomsten og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.

Arbejdsstedet er Tilsynscenter Syd, Eltangvej 232, 6000 Kolding.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte elevansvarlig Kirsten Nørgaard på tlf. nr. 7220 9653 eller mail knh@at.dk.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne.

Send din ansøgning, cv, evt. realkompetencevurdering og eksamenspapirer (eller seneste karakterudskift) elektronisk senest torsdag den 27. februar 2020.

Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 10 -11.

Arbejdstilsynet Tilsynscenter Syd KoldingKolding2020-02-12T00:00:002020-02-27T00:00:00
330183917Kontorelever til Silkeborg KommuneRobot Kom med på holdet bliv kontorelev i Silkeborg Kommune. I Silkeborg Kommune har vi flere kontorelever, og du kan se frem til en hverdag med masser af grin og kompetente råd fra de andre kontorelever og dine kollegaer. Vil du være en del af vores talentfulde elevhold? Lige nu søger vi kontorelever inden for offentlig administration med start 15. august 2020. Udover at du bliver en del af et stærkt og socialt elevhold, bliver du også udfordret og får hurtigt fingrene i en masse spændende opgaver. Du kan se frem til en uddannelse med mening, når du skal arbejde for at gøre hverdagen bedre for borgerne i Silkeborg Kommune. Din hverdag veksler mellem skoleophold og praktik. Vi sørger for, at du får et veltilrettelagt og indholdsrigt uddannelsesforløb med masser af faglig sparring, ansvar og et godt arbejdsmiljø. Du har mulighed for at præge din uddannelse, når du to gange i forløbet skal ønske, hvilken afdeling du vil være i. Vi tilbyder:et elevhold, der støtter hinanden fagligt og planlægger sociale aktiviteterudfordrende arbejdsopgaver, hvor du kan udvikle dig og lære nytet godt sammenhold og gode kollegerattraktiv arbejdstidløn under uddannelsenVi forventer, at du er:nysgerrig og har lyst til at lære nytstruktureret og tager ejerskab for opgaver og kollegersmilende og servicemindedrobust og stabilomstillingsparat og empatiskerfaren med at være på en arbejdsplads eks. fritidsjobdygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligtFor at blive elev hos os skal du have bestået eller forvente at bestå én af følgende uddannelser:Kombineret erhvervs- og gymnasialuddannelse (EUX)Handelsskolens grunduddannelse (HG)Gymnasialuddannelse (STX HF HTX) handelsskolens 5 ugers skoleforløb grundforløb (HGS)Højere Handelseksamen (HHX)Vil du vide mere? Du kan læse mere om at være kontorelev på kontorelev.silkeborg.dk Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Michael Waarst på tlf. 21 16 73 50 eller HR-konsulent Jytte Mikkelsen på tlf. 28 56 24 80. Ansøgningsfrist søndag 8. marts 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 12 og 13. Kandidaterne, der skal til samtale, skal gennemføre en personlighedstest. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Kom med på holdet – bliv kontorelev i Silkeborg Kommune.

I Silkeborg Kommune har vi flere kontorelever, og du kan se frem til en hverdag med masser af grin og kompetente råd fra de andre kontorelever og dine kollegaer. 

Vil du være en del af vores talentfulde elevhold? Lige nu søger vi kontorelever inden for offentlig administration med start 15. august 2020.

Udover at du bliver en del af et stærkt og socialt elevhold, bliver du også udfordret og får hurtigt fingrene i en masse spændende opgaver. Du kan se frem til en uddannelse med mening, når du skal arbejde for at gøre hverdagen bedre for borgerne i Silkeborg Kommune. 

Din hverdag veksler mellem skoleophold og praktik. Vi sørger for, at du får et veltilrettelagt og indholdsrigt uddannelsesforløb med masser af faglig sparring, ansvar og et godt arbejdsmiljø. Du har mulighed for at præge din uddannelse, når du to gange i forløbet skal ønske, hvilken afdeling du vil være i. 

Vi tilbyder:
  • et elevhold, der støtter hinanden fagligt og planlægger sociale aktiviteter
  • udfordrende arbejdsopgaver, hvor du kan udvikle dig og lære nyt
  • et godt sammenhold og gode kolleger
  • attraktiv arbejdstid
  • løn under uddannelsen
Vi forventer, at du er:
  • nysgerrig og har lyst til at lære nyt
  • struktureret og tager ejerskab for opgaver og kolleger
  • smilende og serviceminded
  • robust og stabil
  • omstillingsparat og empatisk
  • erfaren med at være på en arbejdsplads eks. fritidsjob
  • dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt
For at blive elev hos os skal du have bestået eller forvente at bestå én af følgende uddannelser:
  • Kombineret erhvervs- og gymnasialuddannelse (EUX)
  • Handelsskolens grunduddannelse (HG)
  • Gymnasialuddannelse (STX/HF/HTX) + handelsskolens 5 ugers skoleforløb/grundforløb (HGS)
  • Højere Handelseksamen (HHX)
Vil du vide mere?
Du kan læse mere om at være kontorelev på kontorelev.silkeborg.dk

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Michael Waarst på tlf. 21 16 73 50 eller HR-konsulent Jytte Mikkelsen på tlf. 28 56 24 80.

Ansøgningsfrist søndag 8. marts 2020. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 12 og 13.
Kandidaterne, der skal til samtale, skal gennemføre en personlighedstest.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Silkeborg KommuneSilkeborg2020-02-19T00:00:002020-03-08T00:00:00
330181401Kontorelev til Aarhus BSS, Aarhus UniversitetRobot Har du lyst til at tage en kontoruddannelse med varierende administrative opgaver? Vil du være en del af en spændende arbejdsplads, hvor din hverdag bliver præget af faglig og personlig udvikling? Hvis du kan svare ja til ovenstående, kan du blive Aarhus BSS næste kontorelev! Aarhus BSS, der er et af de fem fakulteter på Aarhus Universitet, søger til foråret en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration. Dit uddannelsesforløb varer to år, og den praktiske erfaring får du i fakultetets HR-afdeling og i sekretariatet på Juridisk Institut. Hvad skal du lave? Som kontorelev i Aarhus BSS HR Ph.d. vil du bl.a. blive beskæftiget med:jobopslag i e-rekrutteringssystempersonaleadministration, herunder udarbejdelse af ansættelsesbreveløbende indtastning, registrering og opfølgning i løn- og it-systemerjournalisering og godkendelse af fakturaermødeforberedelse og hjælpe med at skrive mødereferater. Som kontorelev på Juridisk Institut vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:administrativ service til studerende, undervisere og forskereunderstøttelse af undervisnings- og eksamensplanlægningbestilling af censorerferie- og fraværsregistreringadministrativ understøttelse af fagpakkesamarbejde med det administrative center på fakultetetad hoc kontorarbejde. Vi tilbyder dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med dygtige kolleger og gode karrieremuligheder efter endt uddannelse. Vi tager uddannelsen af vores kontorelever seriøst, og vi lægger vægt på din læring og udvikling i hele forløbet, ligesom vi også forventer, at du bidrager med initiativ og gåpåmod og tager ansvar for egen læring. Aarhus Universitet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer på tværs af universitetet for alle elevgrupper. Vi forventer, at du har administrativ tæft og trives i et travlt miljø med høj faglighed. Du vil få mange samarbejdsrelationer på hele universitetet, og vi forventer derfor, at du er imødekommende og i godt humør. Du trives med mange forskellige opgaver. Du er god til at sætte dig grundigt ind i sagerne og prioritere dine opgaver, som du sætter en ære i at løse ordentligt. Vi forventer også, at du er ansvarsbevidst og pligtopfyldende i dit arbejde. Det er endvidere en forudsætning, at du er god til at formulere dig både på dansk og engelsk (skriftligt og mundtligt), ligesom service og sans for detaljen er et must i vores administrative arbejde. Faglige kvalifikationer Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration. Du har et indgående kendskab til Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver. Ansøgningsfrist og starttidspunkt Ansættelsesstart er den 1. maj 2020 eller efter aftale. Arbejdsstedet er: Aarhus BSS HR Ph.d., Tåsingegade 1, 8000 Aarhus C Juridisk Institut, Aarhus BSS, Bartholins Allé 16, 8000 Aarhus C Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid (37 timer ugen). Ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere og fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten). Kontakt Har du spørgsmål vedr. Aarhus BSS HR Ph.d., er du velkommen til at kontakte HR-chef Trine Bjerregaard Larsen på tlf. nr.: 87 15 21 61 eller e-mail tbl@au.dk eller kontorelev Esen Toprak på tlf. nr. 87 16 59 64 eller e-mail et@au.dk. Har du spørgsmål vedr. Juridisk Institut, er du velkommen til at kontakte institutsekretariatsleder Kirsten Jakobsen på tlf. nr. 87 16 53 52 eller e-mail kirsten@law.au.dk. Samtaler forventes afholdt i uge 12 2020. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk. Ansøgningsfrist: 5. marts 2020.Har du lyst til at tage en kontoruddannelse med varierende administrative opgaver?
Vil du være en del af en spændende arbejdsplads, hvor din hverdag bliver præget af faglig og personlig udvikling?

Hvis du kan svare ja til ovenstående, kan du blive Aarhus BSS’ næste kontorelev!

Aarhus BSS, der er et af de fem fakulteter på Aarhus Universitet, søger til foråret en dygtig kontorelev med speciale i offentlig administration.

Dit uddannelsesforløb varer to år, og den praktiske erfaring får du i fakultetets HR-afdeling og i sekretariatet på Juridisk Institut.

Hvad skal du lave?
Som kontorelev i Aarhus BSS HR & Ph.d. vil du bl.a. blive beskæftiget med:
  • jobopslag i e-rekrutteringssystem
  • personaleadministration, herunder udarbejdelse af ansættelsesbreve
  • løbende indtastning, registrering og opfølgning i løn- og it-systemer
  • journalisering og godkendelse af fakturaer
  • mødeforberedelse og hjælpe med at skrive mødereferater.

Som kontorelev på Juridisk Institut vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:
  • administrativ service til studerende, undervisere og forskere
  • understøttelse af undervisnings- og eksamensplanlægning
  • bestilling af censorer
  • ferie- og fraværsregistrering
  • administrativ understøttelse af fagpakke
  • samarbejde med det administrative center på fakultetet
  • ad hoc kontorarbejde.

Vi tilbyder dig en udfordrende og attraktiv arbejdsplads med dygtige kolleger og gode karrieremuligheder efter endt uddannelse. Vi tager uddannelsen af vores kontorelever seriøst, og vi lægger vægt på din læring og udvikling i hele forløbet, ligesom vi også forventer, at du bidrager med initiativ og gåpåmod og tager ansvar for egen læring.
Aarhus Universitet har et velfungerende elevnetværk, som laver arrangementer på tværs af universitetet for alle elevgrupper.

Vi forventer, at du har administrativ tæft og trives i et travlt miljø med høj faglighed. Du vil få mange samarbejdsrelationer på hele universitetet, og vi forventer derfor, at du er imødekommende og i godt humør.
Du trives med mange forskellige opgaver. Du er god til at sætte dig grundigt ind i sagerne og prioritere dine opgaver, som du sætter en ære i at løse ordentligt. Vi forventer også, at du er ansvarsbevidst og pligtopfyldende i dit arbejde.
Det er endvidere en forudsætning, at du er god til at formulere dig både på dansk og engelsk (skriftligt og mundtligt), ligesom service og sans for detaljen er et must i vores administrative arbejde.

Faglige kvalifikationer
Du opfylder adgangskravene til at kunne starte på praktikforløbet for kontorelever med speciale i offentlig administration.
Du har et indgående kendskab til Office-pakken og har lyst til at arbejde med it-værktøjer og administrative opgaver.

Ansøgningsfrist og starttidspunkt
Ansættelsesstart er den 1. maj 2020 eller efter aftale.

Arbejdsstedet er:
Aarhus BSS HR & Ph.d., Tåsingegade 1, 8000 Aarhus C
Juridisk Institut, Aarhus BSS, Bartholins Allé 16, 8000 Aarhus C

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid (37 timer/ugen). Ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen indgået mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere og fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten).

Kontakt
Har du spørgsmål vedr. Aarhus BSS HR & Ph.d., er du velkommen til at kontakte HR-chef Trine Bjerregaard Larsen på tlf. nr.: 87 15 21 61 eller e-mail tbl@au.dk eller kontorelev Esen Toprak på tlf. nr. 87 16 59 64 eller e-mail et@au.dk.

Har du spørgsmål vedr. Juridisk Institut, er du velkommen til at kontakte institutsekretariatsleder Kirsten Jakobsen på tlf. nr. 87 16 53 52 eller e-mail kirsten@law.au.dk.

Samtaler forventes afholdt i uge 12 2020.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk.

Ansøgningsfrist:
5. marts 2020.

 

Aarhus UniversitetAarhus C2020-02-18T00:00:002020-03-05T00:00:00
330179997Vil du være med til at have styr på sagerne?Robot Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver. I løbet af din toårige elevuddannelse kommer du til at arbejde med mange relevante områder inden for administration omgivet af dygtige og engagerede kolleger, som gerne deler deres viden med dig.Vi søger ambitiøse elever med tiltrædelse 1. september 2020. Du skal have lyst og mod på, at udvikle dine faglige, sociale og personlige kompetencer. Du skal være opsøgende, målrettet og åben for nye udfordringer. Du skal have en positiv indstilling og du skal kunne arbejde både selvstændigt og i teams.Uddannelsen varer 2 år og veksler mellem praksis i forskellige afdelinger ved Syd- og Sønderjyllands Politi og 15 ugers skoleophold på Rybners i Esbjerg. Den praktiske del af uddannelsen vil kun finde sted på Hovedstationen i Esbjerg. Uddannelsen afsluttes med en selvstændig fagprøve og efterfølgende eksamen.Vi tilbyder: En spændende og travl hverdag sammen med engagerede kolleger Selvstændige arbejdsopgaver og indblik i forskellige afdelinger, f.eks. anklagemyndigheden, servicecentret, HR-afdelingen eller sagscentret. Mulighed for at indgå i elevnetværk, hvor I kan dele erfaringer på tværs af uddannelsesperioderVi forventer, at du: Har gode danskkundskaber og kendskab til IT på brugerniveau. Er initiativrig og kan arbejde selvstændigt. Har en god arbejdsmoral, ligesom du er robust og mødestabil Er fleksibel og kan omstille dig mellem forskellige arbejdsområder. Er servicemindet og har gode samarbejdsevner. Tager ansvar for egen læring og viser gå-på mod. Er med til at bidrage med godt humør. Er nysgerrig efter at lære nyt men samtidig afklaret med, at rutiner også er en naturlig del af hverdagenAdgangskrav: EUX (det studiekompetencegivende forløb). HG2-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration HTX, STX eller HF-bevis, suppleret med et EUS 10 ugers forløb på handelsskolen. HHX-bevis, suppleret med et EUS 5 ugers forløb på handelsskolen. Er du 25 år eller derover skal du have foretaget realkompetencevurdering hos en erhvervsskole i forhold til uddannelsen Kontor med speciale i offentlig administration .Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale handelsskole. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftale mellem HK Stat og Finansministeriet. Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge inkl. Betalt frokostDen daglige arbejdstid er, som udgangspunkt, fordelt således:Man, tirs- og onsdag 8.00 16.00Torsdag 8.00 15.00Fredag 8.00 14.00Du ansættes i Syd- og Sønderjyllands Politi med tjeneste på Hovedstationen, Kirkegade 76, 6700 Esbjerg.Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og opretholde godkendelsen gennem hele din ansættelse.Ansættelsesproceduren opstartes med jobaudition i uge 11. Jobauditionen har til formål at teste samarbejdsegenskaberne. Samtaler vil finde sted i uge 13. Kontakt Oplysninger om elevforløbet kan du få ved henvendelse til sektionslederen i HR, Pia Holm Hansen, tlf.nr. 4013 4557. Din ansøgning, CV, kopi af eksamensbevis eller standpunktskarakterer samt andre relevante bilag bedes opdateret i vores rekrutteringssystem, jf. nedenstående retningslinjer. Såfremt du er 25 år eller derover bedes der vedlagt en realkompetencevurdering.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi

Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver.

I løbet af din toårige elevuddannelse kommer du til at arbejde med mange relevante områder inden for administration omgivet af dygtige og engagerede kolleger, som gerne deler deres viden med dig.

Vi søger ambitiøse elever med tiltrædelse 1. september 2020.

Du skal have lyst og mod på, at udvikle dine faglige, sociale og personlige kompetencer. Du skal være opsøgende, målrettet og åben for nye udfordringer. Du skal have en positiv indstilling og du skal kunne arbejde både selvstændigt og i teams.

Uddannelsen varer 2 år og veksler mellem praksis i forskellige afdelinger ved Syd- og Sønderjyllands Politi og 15 ugers skoleophold på Rybners i Esbjerg. Den praktiske del af uddannelsen vil kun finde sted på Hovedstationen i Esbjerg.

Uddannelsen afsluttes med en selvstændig fagprøve og efterfølgende eksamen.

Vi tilbyder:
• En spændende og travl hverdag sammen med engagerede kolleger
• Selvstændige arbejdsopgaver og indblik i forskellige afdelinger, f.eks. anklagemyndigheden, servicecentret, HR-afdelingen eller sagscentret.
• Mulighed for at indgå i elevnetværk, hvor I kan dele erfaringer på tværs af uddannelsesperioder

Vi forventer, at du:
• Har gode danskkundskaber og kendskab til IT på brugerniveau.
• Er initiativrig og kan arbejde selvstændigt.
• Har en god arbejdsmoral, ligesom du er robust og mødestabil
• Er fleksibel og kan omstille dig mellem forskellige arbejdsområder.
• Er servicemindet og har gode samarbejdsevner.
• Tager ansvar for egen læring og viser gå-på mod.
• Er med til at bidrage med godt humør.
• Er nysgerrig efter at lære nyt men samtidig afklaret med, at rutiner også er en naturlig del af hverdagen

Adgangskrav:
• EUX (det studiekompetencegivende forløb).
• HG2-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration
• HTX, STX eller HF-bevis, suppleret med et EUS 10 ugers forløb på handelsskolen.
• HHX-bevis, suppleret med et EUS 5 ugers forløb på handelsskolen.
• Er du 25 år eller derover skal du have foretaget realkompetencevurdering hos en erhvervsskole i forhold til uddannelsen ”Kontor med speciale i offentlig administration”.

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale handelsskole.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten samt organisationsaftale mellem HK/Stat og Finansministeriet. Din arbejdstid vil være på 37 timer pr. uge inkl. Betalt frokost

Den daglige arbejdstid er, som udgangspunkt, fordelt således:
Man, tirs- og onsdag 8.00 – 16.00
Torsdag 8.00 – 15.00
Fredag 8.00 – 14.00

Du ansættes i Syd- og Sønderjyllands Politi med tjeneste på Hovedstationen, Kirkegade 76, 6700 Esbjerg.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og opretholde godkendelsen gennem hele din ansættelse.

Ansættelsesproceduren opstartes med jobaudition i uge 11. Jobauditionen har til formål at teste samarbejdsegenskaberne. Samtaler vil finde sted i uge 13.

Kontakt

Oplysninger om elevforløbet kan du få ved henvendelse til sektionslederen i HR, Pia Holm Hansen, tlf.nr. 4013 4557.

Din ansøgning, CV, kopi af eksamensbevis eller standpunktskarakterer samt andre relevante bilag bedes opdateret i vores rekrutteringssystem, jf. nedenstående retningslinjer. Såfremt du er 25 år eller derover bedes der vedlagt en realkompetencevurdering.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Syd- og Sønderjyllands PolitiEsbjerg2020-02-18T00:00:002020-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelever med speciale i offentlig administration

Rådhuset Hedensted

Hedensted
Om jobbet Vil du være én af Danmarks bedste kontorelever på én af Danmarks bedste arbejdspladser?Er du åben og engageret i samfundet omkring dig? Er du klar til to år med mange spændende muligheder og udfordringer? Er du engageret, nysgerrig og moti...
Indrykket:19. februar 2020

Kontorelever med interesse for offentlig administration og sagsbehandling til Tilsynscenter Syd Kolding

Arbejdstilsynet Tilsynscenter Syd Kolding

Kolding
Interesserer du dig for samfundsforhold? Vil du være med til at skabe et godt arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser? Og vil du være del af en moderne og dynamisk offentlig arbejdsplads, hvor vi står klar til at give dig en spændende og lærerig el...
Indrykket:12. februar 2020

Kontorelever til Silkeborg Kommune

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Kom med på holdet bliv kontorelev i Silkeborg Kommune. I Silkeborg Kommune har vi flere kontorelever, og du kan se frem til en hverdag med masser af grin og kompetente råd fra de andre kontorelever og dine kollegaer. Vil du være en del af vores tale...
Indrykket:19. februar 2020

Kontorelev til Aarhus BSS, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus C
Har du lyst til at tage en kontoruddannelse med varierende administrative opgaver? Vil du være en del af en spændende arbejdsplads, hvor din hverdag bliver præget af faglig og personlig udvikling? Hvis du kan svare ja til ovenstående, kan du blive A...
Indrykket:18. februar 2020

Vil du være med til at have styr på sagerne?

Syd- og Sønderjyllands Politi

Esbjerg
Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi Vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver. I løbet af din toårige elevuddannelse kommer du til at arbejde med ...
Indrykket:18. februar 2020