KICKSTART DIN KARRIERE MED OS!

Ønsker du et karriereskifte? Bliv salgskonsulent ved os og kickstart din nye karriere!

Vi leder efter flere salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske marked. Leder du efter et job med gode karriere- samt udviklingsmuligheder er det lige jobbet for dig!

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • at sælge telefoni- og internetløsninger til det danske marked
  • opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • at medvirke til at vores kundes brand altid bliver opfattet positivt

Du er med til at skabe oplevelsen og omsætningen og du er medvirkende til at vores kunde fortsætter med deres succes på både kort og lang sigt. Det sætter store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Vi forventer også at du er mødestabil og ansvars- samt kvalitetsbevidst.

Alle nye medarbejdere gennemgår et skræddersyet oplæringsforløb, hvor de bliver klædt godt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor de tilegner sig forskellige salgsteknikker. Derudover er der også løbende salgstræning.

Du får også: 

  • en særdeles attraktiv løn-pakke med både fast timeløn samt dags- og månedsbonus 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs 
  • et tæt samarbejde med vores kunder, som ofte er på besøg 
  • arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider 
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • lækker frokostordning med mad udefra

Hvem er du?

For at få en plads ved os forventer vi at du:

  • er velformuleret og taler dansk
  • er gode til at skabe kunderelationer
  • er udadvendt og energisk 
  • er indehaver at et stort vinder-gen og du vil gøre alt for at give vores bedste sælgere kamp til stregen 
  • brænder for salgsbranchen 
  • er mødestabil og ansvarsbevidst 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav!  

Interesseret?

Så send din ansøgning via vores hjemmeside http://keksales.dk/job/ eller send den til vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014939Phoenix-677cabef12019-05-01T00:00:00KICKSTART DIN KARRIERE MED OS!

Ønsker du et karriereskifte? Bliv salgskonsulent ved os og kickstart din nye karriere!

Vi leder efter flere salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske marked. Leder du efter et job med gode karriere- samt udviklingsmuligheder er det lige jobbet for dig!

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • at sælge telefoni- og internetløsninger til det danske marked
  • opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • at medvirke til at vores kundes brand altid bliver opfattet positivt

Du er med til at skabe oplevelsen og omsætningen og du er medvirkende til at vores kunde fortsætter med deres succes på både kort og lang sigt. Det sætter store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Vi forventer også at du er mødestabil og ansvars- samt kvalitetsbevidst.

Alle nye medarbejdere gennemgår et skræddersyet oplæringsforløb, hvor de bliver klædt godt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor de tilegner sig forskellige salgsteknikker. Derudover er der også løbende salgstræning.

Du får også: 

  • en særdeles attraktiv løn-pakke med både fast timeløn samt dags- og månedsbonus 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs 
  • et tæt samarbejde med vores kunder, som ofte er på besøg 
  • arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider 
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • lækker frokostordning med mad udefra

Hvem er du?

For at få en plads ved os forventer vi at du:

  • er velformuleret og taler dansk
  • er gode til at skabe kunderelationer
  • er udadvendt og energisk 
  • er indehaver at et stort vinder-gen og du vil gøre alt for at give vores bedste sælgere kamp til stregen 
  • brænder for salgsbranchen 
  • er mødestabil og ansvarsbevidst 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav!  

Interesseret?

Så send din ansøgning via vores hjemmeside http://keksales.dk/job/ eller send den til vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ønsker du et karriereskifte? Bliv salgskonsulent ved os og kickstart din nye karriere! Vi leder efter flere salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske marked. Leder du efter et job med gode karriere- samt udviklingsmuligheder er det lige jobbet for dig! Dine primære arbejdsopgaver er: at sælge telefoni- og internetløsninger til det danske marked opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter at medvirke til at vores kundes brand altid bliver opfattet positivt Du er med til at skabe oplevelsen og omsætningen og du er medvirkende til at vores kunde fortsætter med deres succes på både kort og lang sigt. Det sætter store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Vi forventer også at du er mødestabil og ansvars- samt kvalitetsbevidst. Alle nye medarbejdere gennemgår et skræddersyet oplæringsforløb, hvor de bliver klædt godt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor de tilegner sig forskellige salgsteknikker. Derudover er der også løbende salgstræning. Du får også: en særdeles attraktiv løn-pakke med både fast timeløn samt dags- og månedsbonus dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs et tæt samarbejde med vores kunder, som ofte er på besøg arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge faste arbejdstider sjove personalearrangementer og interne konkurrencer lækker frokostordning med mad udefra Hvem er du? For at få en plads ved os forventer vi at du: er velformuleret og taler dansk er gode til at skabe kunderelationer er udadvendt og energisk er indehaver at et stort vinder-gen og du vil gøre alt for at give vores bedste sælgere kamp til stregen brænder for salgsbranchen er mødestabil og ansvarsbevidst Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav! Interesseret? Så send din ansøgning via vores hjemmeside http: keksales.dk job eller send den til vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk! Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnet677cabef100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-26T00:00:000000http://www.keksales.dk/0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3517555KekSales Aarhus ApS11Åboulevarden 238000Aarhus CDKDanmark0
srdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752442JobNet4981562498156210001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=677cabefhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=677cabefhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=677cabef&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=677cabef&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgMed et job indenfor Marketing bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Telemarketingmedarbejder lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing361634596Sofie Rex Dalbøl Rindomsrdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark330002897BLIV MØDEBOOKER! Vi tilbyder god grundløn og attraktiv provision.Robot Er du i tvivl om, hvad resten af sabbattiden skal bruges på? Eller gad du bare godt være en del af en succesfuld salgsvirksomhed med fingeren på pulsen? Så bliv mødebooker sammen med et energisk og ambitiøst team i Søgemediers telemarketingafdeling! Det giver venner for livet og en masse lækkerier på cv et. Arbejdsopgaver, der giver mening Din opgave er, helt specifikt, at overbevise potentielle kunder om, at de skal tage et møde med en af vores erhvervsrådgivere, omhandlede deres online markedsføring. Udover at du bliver mega sej til at formulere dig over for fremmede erhvervsfolk, giver jobbet dig også et grundlæggende indblik i områder som Google Ads, Facebook, SEO og webdesign. En viden du med garanti kan drage nytte af i fremtidige uddannelsesforløb eller jobs. Du bestemmer lønnen Jo flere møder du booker, jo bedre bliver lønningssedlen nemlig. Så om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr. om måneden er du selv herre over. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes! Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og provision uden loft. Hvad forventer vi os af dig? Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du: Foretager 70-80 opkald om dagen Bevarer gejsten og ringer videre til trods for mange nej er Har en god energi og positiv indstilling til dit arbejde Du vil få de allerbedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Til gengæld forventer vi også, at du er villig til at yde en kæmpe indsats. Ja, tak jeg tager helt klart mit sabbatår hos jer! Eller måske bliver jeg hængende lidt længere… Vi står p.t. og mangler et nyt hold til opstart hurtigst muligt, så smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk. Hvem er vi? Søgemedier er en dynamisk virksomhed med over 300 ansatte i Norden, som konstant stræber efter stærke resultater. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder sammen, derfor vægter vi de sociale sammenhold højt med bl.a. fredagsbarer, sommerfester, temafester og årlig weekendtur. Trænger du til bevægelse i dagligdagen er der også altid nogle at udfordre i bordtennis eller bordfodbold i en af pauserne. Skal du med rundt om bordet i pauserne? Er du stadig ikke overbevist om, at vi kunne være dine nye kollegaer, så bliv klogere på Søgemedierfamilien.

Er du i tvivl om, hvad resten af sabbattiden skal bruges på? Eller gad du bare godt være en del af en succesfuld salgsvirksomhed med fingeren på pulsen? Så bliv mødebooker sammen med et energisk og ambitiøst team i Søgemediers telemarketingafdeling! Det giver venner for livet og en masse lækkerier på cv’et.

Arbejdsopgaver, der giver mening Din opgave er, helt specifikt, at overbevise potentielle kunder om, at de skal tage et møde med en af vores erhvervsrådgivere, omhandlede deres online markedsføring. 

Udover at du bliver mega sej til at formulere dig over for fremmede erhvervsfolk, giver jobbet dig også et grundlæggende indblik i områder som Google Ads, Facebook, SEO og webdesign. En viden du med garanti kan drage nytte af i fremtidige uddannelsesforløb eller jobs.

Du bestemmer lønnen Jo flere møder du booker, jo bedre bliver lønningssedlen nemlig. Så om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr. om måneden er du selv herre over. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes!

Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og provision uden loft.

Hvad forventer vi os af dig? Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du:

  • Foretager 70-80 opkald om dagen
  • Bevarer gejsten og ringer videre til trods for mange nej'er
  • Har en god energi og positiv indstilling til dit arbejde

Du vil få de allerbedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Til gengæld forventer vi også, at du er villig til at yde en kæmpe indsats.

Ja, tak – jeg tager helt klart mit sabbatår hos jer! Eller måske bliver jeg hængende lidt længere… Vi står p.t. og mangler et nyt hold til opstart hurtigst muligt, så smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Hvem er vi?

Søgemedier er en dynamisk virksomhed med over 300 ansatte i Norden, som konstant stræber efter stærke resultater. Vi tror på, at vi kommer bedst i mål, når vi arbejder sammen, derfor vægter vi de sociale sammenhold højt med bl.a. fredagsbarer, sommerfester, temafester og årlig weekendtur. Trænger du til bevægelse i dagligdagen er der også altid nogle at udfordre i bordtennis eller bordfodbold i en af pauserne. Skal du med rundt om bordet i pauserne?

Er du stadig ikke overbevist om, at vi kunne være dine nye kollegaer, så bliv klogere på Søgemedierfamilien.

 

SØGEMEDIER A/SKøbenhavn Ø2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
330018611PX3 søger nye kolleger til vores kontor i AarhusRobot PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst. PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge. Vi tilbyder: En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet Engagerede og dygtige kolleger En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje Konkurrencedygtig løn plus bonusordning Pension og sundhedsforsikring Mulighed for både fuldtid og deltid Vi forventer du: Er selvdrivende, selvsikker og positiv Har erfaring med salg eller mødebooking Er i stand til at overholde aftaler og budgetter Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret Velkommen på holdet Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau. Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes. Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet. Ansøgningsfristen er den 1. juni, men vi indkalder løbende til samtale så send gerne din ansøgning allerede i dag. Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57. Vi glæder os meget til at høre fra dig.

PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst.  

PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge.

Vi tilbyder:

  • En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet
  • Engagerede og dygtige kolleger
  • En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje
  • Konkurrencedygtig løn plus bonusordning
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Mulighed for både fuldtid og deltid

Vi forventer du:

  • Er selvdrivende, selvsikker og positiv
  • Har erfaring med salg eller mødebooking
  • Er i stand til at overholde aftaler og budgetter
  • Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information
  • Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret

Velkommen på holdet

Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau.

Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes.

Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet.

Ansøgningsfristen er den 1. juni, men vi indkalder løbende til samtale – så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

PX3 ApSAarhus C2019-05-07T00:00:002019-06-01T00:00:00
330025072Telemarketingmedarbejdere - Sælgere Telenor - Med mulighed for udstationering!Robot 5R Marketing og Telenor øger vores fælles indsats i markedet, og starter derfor nye erhvervssælgere op. Derfor søger vi lige nu erfarne sælgere og store salgstalenter med selvtilliden i orden, til opsøgende salg af Telenors produkter. Vi forventer at du: er en dygtig sælger og har talegaverne i orden har evnen til at tale med beslutningstagere i virksomheder, og tilpasse dig den enkelte kunde er et konkurrencemenneske, da evnen til at skabe resultater og vil vinde, er nøglen til succes er selvmotiverende, da sælgerne på denne opgave driver deres egen butik ud fra en attraktiv provisionsordning kan overholde aftaler både i henhold til din arbejdsgiver, og i forhold til de kunder du taler med Den ideelle kandidat har telemarketingerfaring indenfor telebranchen, men det vigtigste er gåpåmod og selvtillid. Om 5R Marketing 5R Marketing er Danmarks største outbound telemarketingbureau og det allerbedste af slagsen. 5R Marketing ligger midt i Århus, i store lækre lyse lokaler med topmoderne faciliteter. Vi tilbyder: fast timeløn og en særdeles fordelagtig provisionsordning lyse og lækre lokaler helt inde i centrum af Aarhus motiverede kollegaer og projektledere mulighed for certificering i 5R og Telenors salgsakademi I samarbejde med Telenor arbejder vi professionelt. Derfor er vores oplæring grundig, og vores løbende uddannelse og coaching giver vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at opnå succes med salget. Om Telenor Telenor er - med 2.000 ansatte - det næststørste teleselskab i Danmark, og del af verdens sjettestørste teleselskab Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan udover massiv vækst i 2013, prale af Danmarks bedste dækning og en prisbelønnet kundeservice. Om fremtiden Et job hos 5R Marketing kan blive starten på din nye karriere. De fleste ledere i 5R Marketing er startet som sælgere, og vi har via vores medejerskab af otte andre virksomheder og vores tætte samarbejde med Telenor, ofte mulighed for at hjælpe de rette kandidater videre efter veludført arbejde i 5R Marketing. 5R Marketing har en afdeling i Malaga, Spanien. Vi kan derfor tilbyde både nuværende og kommende medarbejdere mulighed for udstationering. Det er IKKE et krav, at du ønsker udstationering men det er en mulighed. Kunne det evt. have din interesse, bedes du notere dette i din ansøgning. Om ansøgningen Hvis du kan se dig selv som en del af vores nye succesfulde hold, så hører vi gerne fra dig. Send dit CV og et par ord om dig selv på job@5rmarketing.dk (mærk ansøgningen Telenor Erhverv ). Du er også velkommen til at ringe til Mikkel Jørgensen på tlf. 29939833, hvis du har spørgsmål til jobbet. Om jobbet Jeg har arbejdet på Telenoropgaven hos 5R Marketing i ca. 6 måneder, og en af de ting jeg sætter størst pris på, er vores sammenhold. Vi har det sjovt, bliver udfordret og bliver belønnet når det går godt. Således fik jeg ud over min faste grundløn, over 30.000 kroner i provision i denne måned . Daniel, Sælger på Telenoropgaven

5R Marketing og Telenor øger vores fælles indsats i markedet, og starter derfor nye erhvervssælgere op. Derfor søger vi lige nu erfarne sælgere og store salgstalenter med selvtilliden i orden, til opsøgende salg af Telenors produkter.

Vi forventer at du:

  • er en dygtig sælger og har talegaverne i orden
  • har evnen til at tale med beslutningstagere i virksomheder, og tilpasse dig den enkelte kunde
  • er et konkurrencemenneske, da evnen til at skabe resultater og vil vinde, er nøglen til succes
  • er selvmotiverende, da sælgerne på denne opgave driver deres ”egen butik” ud fra en attraktiv provisionsordning
  • kan overholde aftaler – både i henhold til din arbejdsgiver, og i forhold til de kunder du taler med

Den ideelle kandidat har telemarketingerfaring indenfor telebranchen, men det vigtigste er gåpåmod og selvtillid.

Om 5R Marketing

5R Marketing er Danmarks største outbound telemarketingbureau og det allerbedste af slagsen. 5R Marketing ligger midt i Århus, i store lækre lyse lokaler med topmoderne faciliteter.

Vi tilbyder:

  • fast timeløn og en særdeles fordelagtig provisionsordning
  • lyse og lækre lokaler helt inde i centrum af Aarhus
  • motiverede kollegaer og projektledere
  • mulighed for certificering i 5R og Telenors salgsakademi

I samarbejde med Telenor arbejder vi professionelt. Derfor er vores oplæring grundig, og vores løbende uddannelse og coaching giver vores medarbejdere de bedste forudsætninger for at opnå succes med salget.

Om Telenor

Telenor er - med 2.000 ansatte - det næststørste teleselskab i Danmark, og del af verdens sjettestørste teleselskab; Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan udover massiv vækst i 2013, prale af Danmarks bedste dækning og en prisbelønnet kundeservice.

Om fremtiden

Et job hos 5R Marketing kan blive starten på din nye karriere. De fleste ledere i 5R Marketing er startet som sælgere, og vi har via vores medejerskab af otte andre virksomheder og vores tætte samarbejde med Telenor, ofte mulighed for at hjælpe de rette kandidater videre efter veludført arbejde i 5R Marketing.

5R Marketing har en afdeling i Malaga, Spanien. Vi kan derfor tilbyde både nuværende og kommende medarbejdere mulighed for udstationering. Det er IKKE et krav, at du ønsker udstationering men det er en mulighed. Kunne det evt. have din interesse, bedes du notere dette i din ansøgning.

Om ansøgningen

Hvis du kan se dig selv som en del af vores nye succesfulde hold, så hører vi gerne fra dig. Send dit CV og et par ord om dig selv på job@5rmarketing.dk (mærk ansøgningen ”Telenor Erhverv”). Du er også velkommen til at ringe til Mikkel Jørgensen på tlf. 29939833, hvis du har spørgsmål til jobbet.

Om jobbet

”Jeg har arbejdet på Telenoropgaven hos 5R Marketing i ca. 6 måneder, og en af de ting jeg sætter størst pris på, er vores sammenhold. Vi har det sjovt, bliver udfordret og bliver belønnet når det går godt. Således fik jeg ud over min faste grundløn, over 30.000 kroner i provision i denne måned”. Daniel, Sælger på Telenoropgaven

 

5R MARKETING ApSAarhus C2019-05-15T00:00:002019-05-28T00:00:00
330026084Er du vores nye mødebooker?Robot Da vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er, at udvide vores kundeportefølje, søger vi en ny kollega til vores salgsteam. Arbejdet består i, at kontakte potentielle erhvervskunder pr. telefon, primært i jylland og på fyn og booke møder for vores salgskonsulenter. Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret med dine opgaver og være med til at motiverer afdelingen i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet. Målet er, at booke kvalitetsmøder, hvor kunden har en reel interesse for et skift af rengøringsleverandør. Så vi har ikke interesse i pistol sælger metoder. Vi forventer: Du taler, læser og skriver dansk Du brænder for at levere gode resultater Erfaring indenfor telemarketingsarbejde mødebookning kan være en fordel Smilende og positiv telefonstemme Straffeattest bedes fremvist Arbejdstid: Stillingen er på 30 timer pr. uge med start hurtigst muligt eller efter aftale. Mandag-fredag fra 08.30 - 15.00. Løn: Fast timeløn provision pr. møde der bookes. Er du interesseret i ovennævnte stilling, ser vi frem til at modtage din ansøgning. Med venlig hilsen Jydan Rengøringsservice

Da vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er, at udvide vores kundeportefølje, søger vi en ny kollega til vores salgsteam.

Arbejdet består i, at kontakte potentielle erhvervskunder pr. telefon, primært i jylland og på fyn og booke møder for vores salgskonsulenter.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret med dine opgaver og være med til at motiverer afdelingen i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet. Målet er, at booke kvalitetsmøder, hvor kunden har en reel interesse for et skift af rengøringsleverandør. Så vi har ikke interesse i "pistol" sælger metoder.

 

Vi forventer:

  • Du taler, læser og skriver dansk
  • Du brænder for at levere gode resultater
  • Erfaring indenfor telemarketingsarbejde/mødebookning kan være en fordel
  • Smilende og positiv telefonstemme
  • Straffeattest bedes fremvist

 

Arbejdstid:

Stillingen er på 30 timer pr. uge med start hurtigst muligt eller efter aftale.

Mandag-fredag fra 08.30 - 15.00.

Løn:

Fast timeløn + provision pr. møde der bookes.

Er du interesseret i ovennævnte stilling, ser vi frem til at modtage din ansøgning.

 

Med venlig hilsen

Jydan Rengøringsservice 

JYDAN RengøringsserviceLystrup2019-05-16T00:00:002019-05-29T00:00:00
330030646Mødebooker - Danmarks bedste phonerjob på B2B-markedetRobot Har du lyst til at arbejde i en Gazelle IT-virksomhed, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine kommunikative evner og salgskompetencer på B2B-markedet, så send os en ansøgning. Antal timer er fleksibelt. Hvem er vi? Hos Infrasoft går det fortsat rigtig stærkt, og derfor ønsker vi at tilføre ekstra muskler til vores salgsstyrke, som derved yderligere kan bidrage til vores fortsatte vækst i Danmark. Infrasoft er markedsførende i levering af IT Service Management software i Danmark og leverer vores løsninger til nogle af de største virksomheder og institutioner i Danmark, samt over 20 af de danske kommuner. Derudover sælger vi Business Intelligence løsninger til små og mellemstore virksomheder. Stillingen og arbejdsopgaver Vi søger en udadvendt medarbejder, der kan lide at blive udfordret og trives i et miljø, hvor man bliver målt på sine præstationer. Din primære arbejdsopgave som phoner vil være at opsøge virksomheder via telefon, med henblik på at afdække de enkelte virksomheders behov for en af vores to primære produkter: Vores IT Service Management Platform og vores Business Intelligence konsulent-forretning. Målet med arbejdet er at booke salgsmøder for salgskonsulenterne. Vi mener selv, at vi har Danmarks bedste phonerjob, da der er høj fleksibilitet og så skal du ikke sælge noget blot booke møder. Som phoner på B2B markedet vil du opleve, at alle samtaler er forskellige, og der er mulighed for spændende og lærerige samtaler med ansvarshavende i dansk erhvervsliv. Du vil blive en del af et salgsteam, og du planlægger selv din arbejdsuge i samråd med salgschefen. Jobbet er derfor meget fleksibelt og vagterne kan aftales fra uge til uge. Du vil i en startfase blive trænet og oplært i vores services, produkter og salgsteknikker, så du er godt rustet til at udføre opgaven. Personen Som person skal du være stærk kommunikativ, kunne lide at være i kontakt med andre mennesker og være i stand til at håndtere et nej . Du er udadvendt, tillidsvækkende og professionel i din optræden, da du repræsenterer virksomheden. Vi lægger stor vægt på kvalitet hele vejen igennem og forventer os fortsat meget af dette arbejde. Det er endvidere en fordel hvis du er konkurrenceminded. Tidligere erfaring med salg er et plus, men ikke et krav. Infrasoft tilbyder En fleksibel stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling og mulighed for at præge jobbet fra starten. Du vil hos os komme til at indgå i et innovativt team af dedikerede medarbejdere på en fleksibel og spændende arbejdsplads, hvor vi har en uformel omgangstone, et stærkt fællesskab og godt humør. Arbejdspladsen er en del af Frichs Parkens kantineordning, bestående af en buffet, som serverer forskelligt mad hver dag. Derudover er der selvfølgelig altid kaffe og te på kontoret. Ansøgning Send ansøgning til job@infrasoft.dk og vedlæg oplysninger om din motivation for jobbet og lidt om dig, eventuelt et CV.

 

Har du lyst til at arbejde i en Gazelle IT-virksomhed, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine kommunikative evner og salgskompetencer på B2B-markedet, så send os en ansøgning. Antal timer er fleksibelt.

Hvem er vi?

Hos Infrasoft går det fortsat rigtig stærkt, og derfor ønsker vi at tilføre ekstra muskler til vores salgsstyrke, som derved yderligere kan bidrage til vores fortsatte vækst i Danmark. Infrasoft er markedsførende i levering af IT Service Management software i Danmark og leverer vores løsninger til nogle af de største virksomheder og institutioner i Danmark, samt over 20% af de danske kommuner. Derudover sælger vi Business Intelligence løsninger til små og mellemstore virksomheder.

Stillingen og arbejdsopgaver

Vi søger en udadvendt medarbejder, der kan lide at blive udfordret og trives i et miljø, hvor man bliver målt på sine præstationer. Din primære arbejdsopgave som phoner vil være at opsøge virksomheder via telefon, med henblik på at afdække de enkelte virksomheders behov for en af vores to primære produkter: Vores IT Service Management Platform og vores Business Intelligence konsulent-forretning. Målet med arbejdet er at booke salgsmøder for salgskonsulenterne. Vi mener selv, at vi har Danmarks bedste phonerjob, da der er høj fleksibilitet og så skal du ikke sælge noget – blot booke møder. Som phoner på B2B markedet vil du opleve, at alle samtaler er forskellige, og der er mulighed for spændende og lærerige samtaler med ansvarshavende i dansk erhvervsliv.

Du vil blive en del af et salgsteam, og du planlægger selv din arbejdsuge i samråd med salgschefen. Jobbet er derfor meget fleksibelt og vagterne kan aftales fra uge til uge.

Du vil i en startfase blive trænet og oplært i vores services, produkter og salgsteknikker, så du er godt rustet til at udføre opgaven.

Personen

Som person skal du være stærk kommunikativ, kunne lide at være i kontakt med andre mennesker og være i stand til at håndtere et "nej". Du er udadvendt, tillidsvækkende og professionel i din optræden, da du repræsenterer virksomheden. Vi lægger stor vægt på kvalitet hele vejen igennem og forventer os fortsat meget af dette arbejde. Det er endvidere en fordel hvis du er konkurrenceminded. Tidligere erfaring med salg er et plus, men ikke et krav.

Infrasoft tilbyder

En fleksibel stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling og mulighed for at præge jobbet fra starten. Du vil hos os komme til at indgå i et innovativt team af dedikerede medarbejdere på en fleksibel og spændende arbejdsplads, hvor vi har en uformel omgangstone, et stærkt fællesskab og godt humør.

Arbejdspladsen er en del af Frichs Parkens kantineordning, bestående af en buffet, som serverer forskelligt mad hver dag. Derudover er der selvfølgelig altid kaffe og te på kontoret.

Ansøgning

Send ansøgning til job@infrasoft.dk og vedlæg oplysninger om din motivation for jobbet og lidt om dig, eventuelt et CV.

INFRASOFT ApSÅbyhøj2019-05-23T00:00:002019-07-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

BLIV MØDEBOOKER! Vi tilbyder god grundløn og attraktiv provision.

SØGEMEDIER A/S

København Ø
Er du i tvivl om, hvad resten af sabbattiden skal bruges på? Eller gad du bare godt være en del af en succesfuld salgsvirksomhed med fingeren på pulsen? Så bliv mødebooker sammen med et energisk og ambitiøst team i Søgemediers telemarketingafdeling!...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

PX3 søger nye kolleger til vores kontor i Aarhus

PX3 ApS

Aarhus C
PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst. PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostnin...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:1. juni 2019

Telemarketingmedarbejdere - Sælgere Telenor - Med mulighed for udstationering!

5R MARKETING ApS

Aarhus C
5R Marketing og Telenor øger vores fælles indsats i markedet, og starter derfor nye erhvervssælgere op. Derfor søger vi lige nu erfarne sælgere og store salgstalenter med selvtilliden i orden, til opsøgende salg af Telenors produkter. Vi forventer a...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Er du vores nye mødebooker?

JYDAN Rengøringsservice

Lystrup
Da vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er, at udvide vores kundeportefølje, søger vi en ny kollega til vores salgsteam. Arbejdet består i, at kontakte potentielle erhvervskunder pr. telefon, primært i jylland og på fyn og booke møder f...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Mødebooker - Danmarks bedste phonerjob på B2B-markedet

INFRASOFT ApS

Åbyhøj
Har du lyst til at arbejde i en Gazelle IT-virksomhed, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine kommunikative evner og salgskompetencer på B2B-markedet, så send os en ansøgning. Antal timer er fleksibelt. Hvem er vi? Hos Infrasoft går det fort...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019