Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kickstart din salgskarriere med et kompetenceløft fra Storm Group

Hos Storm Group får du et unikt indblik i en helt speciel arbejdsplads, i en helt speciel branche: Field Marketing. Du kommer til at styrke dine kompetencer inden for salg og bliver del af en ung kultur, hvor vi vægter venskabelighed, din personlige udvikling og performance højt.

 

Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør, er mulighederne åbne.

 

I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus, men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og uden for kontoret.

 

Hvad leder vi efter?

Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse inden for et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

 

  • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input, når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.
  • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende og resultatorienterede.
  • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk.

 

WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder inden for bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

 

Sådan tager du del i løjerne

Send os din ansøgning via linket.

 

Du kan finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen på

https://stormgroup.net/typiske-sporgsmal/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008968Phoenix-b7bdf82f12019-04-17T00:00:00Kickstart din salgskarriere med et kompetenceløft fra Storm Group

Hos Storm Group får du et unikt indblik i en helt speciel arbejdsplads, i en helt speciel branche: Field Marketing. Du kommer til at styrke dine kompetencer inden for salg og bliver del af en ung kultur, hvor vi vægter venskabelighed, din personlige udvikling og performance højt.

 

Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør, er mulighederne åbne.

 

I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus, men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og uden for kontoret.

 

Hvad leder vi efter?

Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse inden for et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

 

  • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input, når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.
  • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende og resultatorienterede.
  • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk.

 

WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder inden for bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

 

Sådan tager du del i løjerne

Send os din ansøgning via linket.

 

Du kan finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen på

https://stormgroup.net/typiske-sporgsmal/

2019-06-12T00:53:09.033 Hos Storm Group får du et unikt indblik i en helt speciel arbejdsplads, i en helt speciel branche: Field Marketing. Du kommer til at styrke dine kompetencer inden for salg og bliver del af en ung kultur, hvor vi vægter venskabelighed, din personlige udvikling og performance højt. Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør, er mulighederne åbne. I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus, men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og uden for kontoret. Hvad leder vi efter? Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse inden for et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig: Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input, når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale. Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende og resultatorienterede. Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk. WHAT DO WE DO? We deliver better sales! En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder inden for bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde. Sådan tager du del i løjerne Send os din ansøgning via linket. Du kan finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen på https: stormgroup.net typiske-sporgsmal11jobnetb7bdf82f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:000000https://stormgroup.recruitee.com/o/kickstart-din-salgskarriere-med-et-kompetencelft-fra-storm-group-aarhus0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3510376Storm Group11Østergade 9, 1. sal8000Aarhus CDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent747156JobNet4976777497677710017-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7bdf82fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7bdf82fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7bdf82f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b7bdf82f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKickstart din salgskarriere med et kompetenceløft fra Storm Group1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361500253Sandrajob@stormgroup.dkDKDanmarkDKDanmark330096603Deltids salgskonsulenter til stærkt og professionelt teamRobot Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter gennem telefonen? Så skynd dig at læse videre! Sted: Aarhus Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Citater fra kommende kolleger: Hos Stofa er der frihed under ansvar Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni. KAN DU GENKENDE DIG SELV? Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet Du kan skabe gode, vedvarende resultater Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et nej Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar Vi tilbyder ordnede arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast timeløn, provision, koncernbonus fritvalgslønkonto og meget mere. Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på at vi skal udvikle os sammen. Du arbejder 10 timer pr. uge, med mulighed for ekstra timer hvis det passer ind i din kalender. Arbejdet foregår i hverdagene i tidsrummet 16.30 til 20.30, med mulighed for ekstra timer i tidsrummet 9 til 16.30. VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA? Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge. Der vil være start snarest muligt. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502 Søg stilling

Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter gennem telefonen? Så skynd dig at læse videre!

Sted: Aarhus

Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre.

 

Citater fra kommende kolleger:

  • ”Hos Stofa er der frihed under ansvar”
  • ”Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen”
  • ”Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer”
  • ”Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg”
  • ”Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø”

 

ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI

Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni.

 

KAN DU GENKENDE DIG SELV?

  • Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet
  • Du kan skabe gode, vedvarende resultater
  • Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"
  • Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen
  • Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar

 

Vi tilbyder ordnede arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast timeløn, provision, koncernbonus fritvalgslønkonto og meget mere.

Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på at vi skal udvikle os sammen.

Du arbejder 10 timer pr. uge, med mulighed for ekstra timer hvis det passer ind i din kalender. Arbejdet foregår i hverdagene i tidsrummet 16.30 til 20.30, med mulighed for ekstra timer i tidsrummet 9 til 16.30.

 

VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA?

Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være start snarest muligt.  Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:
Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502

Søg stilling

Stofa A/S, ÅrhusTranbjerg J2019-09-27T00:00:002019-10-31T00:00:00
330092394Spændende stillinger som salgskonsulent i HinnerupRobot Vores kunde søger flere salgskonsulenter til deres sociale og effektive team i Hinnerup. Du skal være begejstret for at tage kontakt med mange mennesker i hverdagen og brænde for salgsarbejde, markedsføring og branding. Du må gerne være innovativ og selvkørende, men også lærenem og interesseret i personlig og faglig udvikling. Din profil Du har erfaring som sælger og har haft succes med det. Du interesserer dig meget for indretning af badeværelser og badeværelsesudstyr. Har du en håndværksmæssig baggrund er det et plus, men ikke et krav. Kendskab til VVS-branchen er et plus, men ikke et krav. Du er resultatorienteret og ambitiøs. Du er god til kommunikation, indlevelse og forståelse af kunden og kundens behov. Du er loyal overfor kunderne, produktet og virksomheden. Vilkår Fastansættelse med attraktiv fast løn efter kvalifikationer. Mulighed for at indgå i en bonusordning udover den faste månedsløn. Ansøgning Ansøg via vores hjemmeside på: www.pricelesspeople.dk find-et-job og upload din ansøgning mærket: Salgskonsulent til Hinnerup , dit CV, dit billede, relevante referencer og uddannelsepapirer. Vi glæder os til at læse om dig.

Vores kunde søger flere salgskonsulenter til deres sociale og effektive team i Hinnerup. Du skal være begejstret for at tage kontakt med mange mennesker i hverdagen og brænde for salgsarbejde, markedsføring og branding. Du må gerne være innovativ og selvkørende, men også lærenem og interesseret i personlig og faglig udvikling.

Din profil

  • Du har erfaring som sælger og har haft succes med det.
  • Du interesserer dig meget for indretning af badeværelser og badeværelsesudstyr.
  • Har du en håndværksmæssig baggrund er det et plus, men ikke et krav.
  • Kendskab til VVS-branchen er et plus, men ikke et krav.
  • Du er resultatorienteret og ambitiøs.
  • Du er god til kommunikation, indlevelse og forståelse af kunden og kundens behov.
  • Du er loyal overfor kunderne, produktet og virksomheden.

Vilkår

Fastansættelse med attraktiv fast løn efter kvalifikationer. Mulighed for at indgå i en bonusordning udover den faste månedsløn.

Ansøgning

Ansøg via vores hjemmeside på: www.pricelesspeople.dk/find-et-job og upload din ansøgning mærket: "Salgskonsulent til Hinnerup", dit CV, dit billede, relevante referencer og uddannelsepapirer.

Vi glæder os til at læse om dig.

Priceless People ApSHinnerup2019-09-19T00:00:002019-11-12T00:00:00
330091141Svensktalende SalgsmedarbejderRobot Taler du svensk og har lyst til at arbejde med salg af reklameartikler på det svenske marked? Virksomhed: Virksomheden Badgeland er startet i en kælder i 2008, og omsætter i dag for et 2-cifret millionbeløb, og er vokset til at være en af Skandinaviens største e-commerce virksomheder. Badgeland har 2 gange vundet den prestigefyldte Børsens Gazellepris og er en rigtig iværksættervirksomhed, ejet af de to brødre Thomas og Rasmus Hansen. Virksomheden tæller i dag 10 fastansatte. Produkterne er badges, magneter, navneskilte, klistermærker, pins, nøglesnore og mange andre reklameartikler, som sælges på en række europæiske markeder, herunder også Sverige, hvortil der søges en salgsmedarbejder. Se mere på www.badgeland.se Jobbet: Du bliver en del af et professionelt og dynamisk kundeserviceteam med dygtige og erfarne folk, som alle brænder for at give kunderne den allerbedste rådgivning og oplevelse. Ambitionen er at inspirere, afdække kundernes behov og rådgive ud fra et omfattende sortiment med mange muligheder, og gøre det nemt at bestille sjove og smarte produkter, der skaber ambassadører for kunder, som f.eks. er organisationer, kommuner, virksomheder og privatpersoner. Du vil løbende have dialog med eksisterende og nye kunder og skabe salg gennem vedvarende relationer. Faglige kompetencer: Du har måske erfaring med salg, kundekontakt og service. Din uddannelse kan være indenfor markedsføring eller business. Men vigtigst af alt, er at du kan tale og forstå svensk på et højt niveau, og kan relatere dig til svensk forretningskultur. Derudover har du interesse for reklameartikler og give-aways. Gode IT-kundskaber. Office pakken er et integreret værktøj i din dagligdag. Personlige kompetencer: Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100 ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at indgå i et dynamisk fællesskab, hvor der er plads til forskellighed. Du kan arbejde med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk iværksætter virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job. Du vil blive grundigt oplært i Badgeland s systemer og forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater. Er du interesseret, så send din ansøgning med det samme. Du starter din ansøgning ved at gå til søg job til højre her på siden.

Taler du svensk og har lyst til at arbejde med salg af reklameartikler på det svenske marked?

Virksomhed:

Virksomheden Badgeland er startet i en kælder i 2008, og omsætter i dag for et 2-cifret millionbeløb, og er vokset til at være en af Skandinaviens største e-commerce virksomheder. Badgeland har 2 gange vundet den prestigefyldte Børsens Gazellepris og er en rigtig iværksættervirksomhed, ejet af de to brødre Thomas og Rasmus Hansen. Virksomheden tæller i dag 10 fastansatte. Produkterne er badges, magneter, navneskilte, klistermærker, pins, nøglesnore og mange andre reklameartikler, som sælges på en række europæiske markeder, herunder også Sverige, hvortil der søges en salgsmedarbejder. Se mere på www.badgeland.se

Jobbet:

Du bliver en del af et professionelt og dynamisk kundeserviceteam med dygtige og erfarne folk, som alle brænder for at give kunderne den allerbedste rådgivning og oplevelse. Ambitionen er at inspirere, afdække kundernes behov og rådgive ud fra et omfattende sortiment med mange muligheder, og gøre det nemt at bestille sjove og smarte produkter, der skaber ambassadører for kunder, som f.eks. er organisationer, kommuner, virksomheder og privatpersoner. Du vil løbende have dialog med eksisterende og nye kunder og skabe salg gennem vedvarende relationer.

Faglige kompetencer:

Du har måske erfaring med salg, kundekontakt og service. Din uddannelse kan være indenfor markedsføring eller business. Men vigtigst af alt, er at du kan tale og forstå svensk på et højt niveau, og kan relatere dig til svensk forretningskultur. Derudover har du interesse for reklameartikler og give-aways. Gode IT-kundskaber. Office pakken er et integreret værktøj i din dagligdag.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100% ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at indgå i et dynamisk fællesskab, hvor der er plads til forskellighed. Du kan arbejde med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk iværksætter virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job. Du vil blive grundigt oplært i Badgeland’s systemer og forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn + pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater. Er du interesseret, så send din ansøgning med det samme. Du starter din ansøgning ved at gå til "søg job" til højre her på siden.

ERHR RekrutteringHasselager2019-09-17T00:00:002019-11-12T00:00:00
330090334SalgskonsulentRobot Salgskonsulent til stærkt og professionelt team Til vores nye afdeling New Biz Onboarding søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre. Sted: Aarhus PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene. Dine kommende kolleger siger: Hos Stofa er der frihed under ansvar Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni. KAN DU GENKENDE DIG SELV? Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet Du kan skabe gode, vedvarende resultater Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et nej Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar. Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching. Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores salgs kommunikationsuddannelse eller sætte fokus på personlig udvikling på Jæger uddannelsen . Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag. Hos Stofa er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er og det samme forventes også af dig. VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA? Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge. Der vil være start den 1. oktober eller november 2019, eller snarest derefter. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.

Salgskonsulent til stærkt og professionelt team

Til vores nye afdeling ”New Biz & Onboarding” søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre.

Sted: Aarhus

 

PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING

Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene.

 

Dine kommende kolleger siger:

  • ”Hos Stofa er der frihed under ansvar”
  • ”Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen”
  • ”Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer”
  • ”Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg”
  • ”Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø”

 

ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI

Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni.

 

KAN DU GENKENDE DIG SELV?

  • Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet
  • Du kan skabe gode, vedvarende resultater
  • Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"
  • Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen
  • Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar.

 

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching.

Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores "salgs & kommunikationsuddannelse" eller sætte fokus på personlig udvikling på "Jæger uddannelsen". Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag.

 

Hos Stofa er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er – og det samme forventes også af dig.

 

VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA?

Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være start den 1. oktober eller november 2019, eller snarest derefter.  Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.

Stofa A/S, ÅrhusTranbjerg J2019-09-16T00:00:002019-11-07T00:00:00
330084601Vi søger dygtige sælgere til vores afdeling i Aarhus!!Robot Er du en teamplayer der altid smiler og skaber god stemning?Går du efter at blive bedre i dag end du var i går?Vil du gerne tjene penge og samtidig have det sjovt? Så kig her .- Vi søger sælgere til vores afdeling i Aarhus- Her er der søde kollegaer, god stemning og en åben og fri tone.- Vi har løbende salgstræning med mulighed for at udvikle sine kompetencer både som sælger og menneske.- Det er en arbejdsplads med rum til udvikling og en nærværende og fleksibel ledelse.- Et ungdommeligt arbejdsmiljø der skaber uformel stemning og et stærkt sammenhold.- Vi arbejder med frihed under ansvar og i form af vores professionsmodel er der mulighed for selv at bestemme sin løn. Lyder det som noget for dig så skynd dig at ansøg i dag!

Er du en teamplayer der altid smiler og skaber god stemning?
Går du efter at blive bedre i dag end du var i går?
Vil du gerne tjene penge og samtidig have det sjovt?

Så kig her….
- Vi søger sælgere til vores afdeling i Aarhus
- Her er der søde kollegaer, god stemning og en åben og fri tone.
- Vi har løbende salgstræning med mulighed for at udvikle sine kompetencer både som sælger og menneske.
- Det er en arbejdsplads med rum til udvikling og en nærværende og fleksibel ledelse.
- Et ungdommeligt arbejdsmiljø der skaber uformel stemning og et stærkt sammenhold.
- Vi arbejder med frihed under ansvar og i form af vores professionsmodel er der mulighed for selv at bestemme sin løn.

Lyder det som noget for dig så skynd dig at ansøg i dag!

Hello Sales Aarhus IVSAarhus N2019-09-05T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Deltids salgskonsulenter til stærkt og professionelt team

Stofa A/S, Århus

Tranbjerg J
Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter gennem telefonen? Så skynd dig at læse videre! Sted: Aarhus Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Spændende stillinger som salgskonsulent i Hinnerup

Priceless People ApS

Hinnerup
Vores kunde søger flere salgskonsulenter til deres sociale og effektive team i Hinnerup. Du skal være begejstret for at tage kontakt med mange mennesker i hverdagen og brænde for salgsarbejde, markedsføring og branding. Du må gerne være innovativ og...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Svensktalende Salgsmedarbejder

ERHR Rekruttering

Hasselager
Taler du svensk og har lyst til at arbejde med salg af reklameartikler på det svenske marked? Virksomhed: Virksomheden Badgeland er startet i en kælder i 2008, og omsætter i dag for et 2-cifret millionbeløb, og er vokset til at være en af Skandinavi...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Salgskonsulent

Stofa A/S, Århus

Tranbjerg J
Salgskonsulent til stærkt og professionelt team Til vores nye afdeling New Biz Onboarding søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vo...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019

Vi søger dygtige sælgere til vores afdeling i Aarhus!!

Hello Sales Aarhus IVS

Aarhus N
Er du en teamplayer der altid smiler og skaber god stemning?Går du efter at blive bedre i dag end du var i går?Vil du gerne tjene penge og samtidig have det sjovt? Så kig her .- Vi søger sælgere til vores afdeling i Aarhus- Her er der søde kollegaer...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019