Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kinesisktalende salgsassistent til Design Letters i København K

Kan du tale kinesisk og søger du et salgsjob i en spændende virksomhed. Så kan jobbet som salgsassistent i København K hos Design Letters være noget for dig!

 

Jobbet

For vores kunde Design Letters, søger vi en dygtig kinesisktalende salgsassistent, som skal være med til at brande og øge salget for Design Letters nye butik i Østergade i København K

Design Letters er dansk design indenfor livsstilsprodukter. Du bliver en fast del af et salgsteam på 8 medarbejdere, men vil typisk have ansvaret alene når du er på vagt.

Butikken er placeret i i København K, men du vil i det daglige både få mulighed for at arbejde i deres butik i Østergade og i deres butik i Københavns Lufthavn. Det er derfor vigtigt, at du kan se dig selv arbejde på begge lokationer - dog vil du primært blive tilknyttet til en af lokationerne.

Din Profil

Du er som persdon yderst serviceminded og har et veludviklet salgsgen. Du motiveres af at sælge og drives af at blive målt på din performance. Du tager helt naturligt kontakt til kunder, og har en god fornemmelse af, hvordan du skal møde mange forskellige typer af kunder.

Du taler kinesisk samt engelsk som minimum. Taler du et tredje sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Af personlige kompetencer søger vi dig, som har:

  • Et helt særligt salgstalent inden for detailområdet
  • Butikserfaring inden for detail eller andet
  • Erfaring med servicebranchen

Arbejdstid, opstart og løn

Opstart i jobbet er hurtigst muligt

Arbejdstiderne er i tidsrummet fra: kl. 10:00-20:00 alle ugens dage i København K og i tidsrummet fra kl. 06:00-22:00, alle årets dage i lufthavnen.

Vi kan tilbyde 10-25 timer om ugen.

Lønnen er 135 kr./time

Arbejdssted er i Østergade i København K samt i Københavns Lufthavns transitområde, der vil kræve sikkerhedsgodkendelse hos Politiet. Du skal derfor kunne fremvise en straffeattest samt et CV der går minimum 5 år tilbage, hvor der ikke er perioder over 28 dage som du ikke kan redegøre for.

  

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330134721Phoenix-035b431812019-12-03T00:00:00Kinesisktalende salgsassistent til Design Letters i København K

Kan du tale kinesisk og søger du et salgsjob i en spændende virksomhed. Så kan jobbet som salgsassistent i København K hos Design Letters være noget for dig!

 

Jobbet

For vores kunde Design Letters, søger vi en dygtig kinesisktalende salgsassistent, som skal være med til at brande og øge salget for Design Letters nye butik i Østergade i København K

Design Letters er dansk design indenfor livsstilsprodukter. Du bliver en fast del af et salgsteam på 8 medarbejdere, men vil typisk have ansvaret alene når du er på vagt.

Butikken er placeret i i København K, men du vil i det daglige både få mulighed for at arbejde i deres butik i Østergade og i deres butik i Københavns Lufthavn. Det er derfor vigtigt, at du kan se dig selv arbejde på begge lokationer - dog vil du primært blive tilknyttet til en af lokationerne.

Din Profil

Du er som persdon yderst serviceminded og har et veludviklet salgsgen. Du motiveres af at sælge og drives af at blive målt på din performance. Du tager helt naturligt kontakt til kunder, og har en god fornemmelse af, hvordan du skal møde mange forskellige typer af kunder.

Du taler kinesisk samt engelsk som minimum. Taler du et tredje sprog, er det en fordel men ikke et krav.

Af personlige kompetencer søger vi dig, som har:

  • Et helt særligt salgstalent inden for detailområdet
  • Butikserfaring inden for detail eller andet
  • Erfaring med servicebranchen

Arbejdstid, opstart og løn

Opstart i jobbet er hurtigst muligt

Arbejdstiderne er i tidsrummet fra: kl. 10:00-20:00 alle ugens dage i København K og i tidsrummet fra kl. 06:00-22:00, alle årets dage i lufthavnen.

Vi kan tilbyde 10-25 timer om ugen.

Lønnen er 135 kr./time

Arbejdssted er i Østergade i København K samt i Københavns Lufthavns transitområde, der vil kræve sikkerhedsgodkendelse hos Politiet. Du skal derfor kunne fremvise en straffeattest samt et CV der går minimum 5 år tilbage, hvor der ikke er perioder over 28 dage som du ikke kan redegøre for.

  

 

 

2020-01-03T00:51:31.110 Kan du tale kinesisk og søger du et salgsjob i en spændende virksomhed. Så kan jobbet som salgsassistent i København K hos Design Letters være noget for dig! Jobbet For vores kunde Design Letters, søger vi en dygtig kinesisktalende salgsassistent, som skal være med til at brande og øge salget for Design Letters nye butik i Østergade i København K Design Letters er dansk design indenfor livsstilsprodukter. Du bliver en fast del af et salgsteam på 8 medarbejdere, men vil typisk have ansvaret alene når du er på vagt. Butikken er placeret i i København K, men du vil i det daglige både få mulighed for at arbejde i deres butik i Østergade og i deres butik i Københavns Lufthavn. Det er derfor vigtigt, at du kan se dig selv arbejde på begge lokationer - dog vil du primært blive tilknyttet til en af lokationerne. Din Profil Du er som persdon yderst serviceminded og har et veludviklet salgsgen. Du motiveres af at sælge og drives af at blive målt på din performance. Du tager helt naturligt kontakt til kunder, og har en god fornemmelse af, hvordan du skal møde mange forskellige typer af kunder. Du taler kinesisk samt engelsk som minimum. Taler du et tredje sprog, er det en fordel men ikke et krav. Af personlige kompetencer søger vi dig, som har: Et helt særligt salgstalent inden for detailområdet Butikserfaring inden for detail eller andet Erfaring med servicebranchen Arbejdstid, opstart og løn Opstart i jobbet er hurtigst muligt Arbejdstiderne er i tidsrummet fra: kl. 10:00-20:00 alle ugens dage i København K og i tidsrummet fra kl. 06:00-22:00, alle årets dage i lufthavnen. Vi kan tilbyde 10-25 timer om ugen. Lønnen er 135 kr. time Arbejdssted er i Østergade i København K samt i Københavns Lufthavns transitområde, der vil kræve sikkerhedsgodkendelse hos Politiet. Du skal derfor kunne fremvise en straffeattest samt et CV der går minimum 5 år tilbage, hvor der ikke er perioder over 28 dage som du ikke kan redegøre for.11jobnet035b4318100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-02T00:00:000000https://job.moment.dk/job-opslag?id=36459&title=Kinesisktalende-salgsassistent0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3668075MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.1100København KDKDanmark0info@moment.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent865128JobNet5082171508217110003-12-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=035b4318https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=035b4318https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=035b4318&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=035b4318&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKinesisktalende salgsassistent til Design Letters i København K1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg363674288noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark3301498741st AssistantRobot Georg Jensen Retail A S is looking for a 1st Assistant for our store in Copenhagen Airport. Georg Jensen has a leading market position in the high-end Jewellery market and premium Home Product market with distribution to the best retailers in the market. We strive to protect our strong brand position to ensure our customers continue to be inspired by Georg Jensen products. The weekly hours will be 37 hours with varying working hours. The role The ideal candidate has a passionate and enthusiastic personality, who has a proven record of accomplishment within retail sales, customer service and operational standards. Do you have experience delivering unrivalled customer service? Do you have excellent English Danish language skills? Do you live in the proximity of Copenhagen? Would you like to be a part of a premium brand, with a strong heritage and a proud tradition of craftsmanship? Last, but not least, are you a passionate retailer? If you fit this profile, then you might just be the 1st Assistant we are looking for. You will report to the Store Manager in CPH Airport. What we offer Would you like to be part of an international concept business with more than 100 years of history, where design and exceptional customer service are in focus? Do you thrive working in an international environment, with the opportunity to influence your workday? We offer a challenging position in a global company with a strong brand and a culture built on a deep and rich heritage of Scandinavian design and craftsmanship. Our work environment is positive and dynamic with highly qualified colleagues in an international atmosphere. You will have great opportunity to influence the development and the nature of the position. Your tasks and responsibilities: Support the Store Manager in all aspects Achieve sales targets and company s goals Execution, planning, and coordination of daily operations and in-store activity Ensuring professional and unique customer experience Ensuring that the products, training and corporate guidelines are up to date Ensuring high standard of visual merchandising in the store The ideal candidate has the following competences: Experience in managing a team of Sales Associates 2-5 years of experience in selling luxury goods and offering superior customer service Interest and experience within budgets and KPI s Experience within stock control and inventory levels Ability to work well under pressure and deliver results on time in collaboration with the team Structured, thorough and detail oriented Ambitious self-driven Outstanding communication skills in both Danish and English Are you motivated by training the staff to be an excellent sales team? Are you a high performer with an outmost service mind-set, and a team player? Are you a fast learner and a self-starter, while also being analytical and results- solution oriented? Then you might be just the person we are looking for. Application: Please click on this LINK to apply for the job. The application must be submitted no later than January 26, 2020. We will be performing interviews ongoing in the process and look to fill the position as soon as possible. Contact: For further information regarding the position, please contact Store Manager, Tenna Frandsen at email tfn@georgjensen.com. We also recommend that you visit our website at www.georgjensen.com. Place of work: Georg Jensen Retail, Copenhagen Airport, Kastrup. Georg Jensen is a Danish design house renowned for its timeless Scandinavian aesthetics, superior craftsmanship and visionary collaborations with leading artists and designers. Founded in Copenhagen in 1904 by master silversmith Georg Jensen, the company creates products ranging from jewellery, watches and homeware to silver hollowware and Christmas Collectables. We pride ourselves on our more than 1.300 highly skilled, service minded and passionate employees, stationed both at our Headquarter in Copenhagen, Denmark and throughout our global presence with 10 international subsidiaries, representing close to 100 stores and 2.000 wholesale accounts globally. As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure diversity we seek talented, qualified employees in our operations around the world regardless of race, colour, sex gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under country or local law.

Georg Jensen Retail A/S is looking for a 1st Assistant for our store in Copenhagen Airport. 
Georg Jensen has a leading market position in the high-end Jewellery market and premium Home Product market with distribution to the best retailers in the market. We strive to protect our strong brand position to ensure our customers continue to be inspired by Georg Jensen products. The weekly hours will be 37 hours with varying working hours.

The role

The ideal candidate has a passionate and enthusiastic personality, who has a proven record of accomplishment within retail sales, customer service and operational standards. Do you have experience delivering unrivalled customer service? Do you have excellent English & Danish language skills? Do you live in the proximity of Copenhagen? Would you like to be a part of a premium brand, with a strong heritage and a proud tradition of craftsmanship? Last, but not least, are you a passionate retailer? If you fit this profile, then you might just be the 1st Assistant we are looking for. You will report to the Store Manager in CPH Airport.

What we offer

Would you like to be part of an international concept business with more than 100 years of history, where design and exceptional customer service are in focus? Do you thrive working in an international environment, with the opportunity to influence your workday? We offer a challenging position in a global company with a strong brand and a culture built on a deep and rich heritage of Scandinavian design and craftsmanship. Our work environment is positive and dynamic with highly qualified colleagues in an international atmosphere. You will have great opportunity to influence the development and the nature of the position.

Your tasks and responsibilities:

  • Support the Store Manager in all aspects
  • Achieve sales targets and company’s goals
  • Execution, planning, and coordination of daily operations and in-store activity
  • Ensuring professional and unique customer experience
  • Ensuring that the products, training and corporate guidelines are up to date
  • Ensuring high standard of visual merchandising in the store

The ideal candidate has the following competences:

  • Experience in managing a team of Sales Associates
  • 2-5 years of experience in selling luxury goods and offering superior customer service
  • Interest and experience within budgets and KPI’s
  • Experience within stock control and inventory levels
  • Ability to work well under pressure and deliver results on time in collaboration with the team
  • Structured, thorough and detail oriented
  • Ambitious & self-driven
  • Outstanding communication skills in both Danish and English

Are you motivated by training the staff to be an excellent sales team? Are you a high performer with an outmost service mind-set, and a team player? Are you a fast learner and a self-starter, while also being analytical and results- & solution oriented? Then you might be just the person we are looking for.

Application:

Please click on this LINK to apply for the job. The application must be submitted no later than January 26, 2020. We will be performing interviews ongoing in the process and look to fill the position as soon as possible.

Contact:

For further information regarding the position, please contact Store Manager, Tenna Frandsen at email tfn@georgjensen.com. We also recommend that you visit our website at www.georgjensen.com. 

Place of work:

Georg Jensen Retail, Copenhagen Airport, Kastrup.

Georg Jensen is a Danish design house renowned for its timeless Scandinavian aesthetics, superior craftsmanship and visionary collaborations with leading artists and designers. Founded in Copenhagen in 1904 by master silversmith Georg Jensen, the company creates products ranging from jewellery, watches and homeware to silver hollowware and Christmas Collectables.

We pride ourselves on our more than 1.300 highly skilled, service minded and passionate employees, stationed both at our Headquarter in Copenhagen, Denmark and throughout our global presence with 10 international subsidiaries, representing close to 100 stores and 2.000 wholesale accounts globally.

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure diversity we seek talented, qualified employees in our operations around the world regardless of race, colour, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under country or local law. 

GEORG JENSEN RETAIL A/SKastrup2020-01-06T00:00:002020-01-26T00:00:00
330145513Butiksassistent 20 timerRobot Butiksassistent på 20 timer Dressmann A S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressmann er en del af Varner-Gruppen, som idag består af 12 kæder og har mere end 10.000 ansatte fordelt over syv lande og cirka 1400 butikker. Servicekontoret ligger i Billingstad I Norge I Dressmann elsker vi glade mennesker! Vi er overbevist om, at glade mennesker giver gode oplevelser, og vores mål er at få alle vores kunder i godt humør. Vi ønsker, at vores kunder skal opleve en strålende service, god kvalitet og et bredt udvalg til den bedste pris. Vi gør os umage, når vi leder efter den rigtige, og vi giver ikke op før, vi har fundet en medarbejder, som: Har nemt til et smilEr glad og vil andre det bedsteHar det sjovt på arbejdeGiver af sig selv, spreder glæde og er energiskHar humor og er jordnærKrav at man er yderst fleksibelEr løsningsorienteret og har en no problem indstillingStiller krav, er engageret og på når det gælderEr konkurrenceorienteret og har et stærkt vinderinstinktHar interesse for tøj og mode Erfaring med salg er ikke et krav men en klar fordel. Vi kan tilbyde fast 20 timer om ugen, både i hverdagen men også i weekenderne, dog med mulighed for flere timer ved behov. Lyder dette som en beskrivelse af dig? Hvis ja, læs videre... Sælgere hos Dressmann Som sælger i Dressmann er du ansigtet ud af til! Du er positiv og møder alle kunder med et stort smil.Du kan lide mennesker, et højt tempo og en stimulerende arbejdsplads.Du kan lide at sælge og vejlede med viden og engagement. Er det her noget for dig? Så tag kontakt med det samme.Vi kan tilbyde dig en spændende og hyggelig hverdag med gode karrieremuligheder i Nordens største tøjkæde for mænd. Vi ser frem til din ansøgning med et vedhæftet foto. Med venlig hilsen Dressmann København Address: Havneholmen 5 1561 København, Denmark Der er 1 ledig stilling

Butiksassistent på 20 timer

Dressmann A/S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressmann er en del af Varner-Gruppen, som idag består af 12 kæder og har mere end 10.000 ansatte fordelt over syv lande og cirka 1400 butikker. Servicekontoret ligger i Billingstad I Norge 

I Dressmann elsker vi glade mennesker! Vi er overbevist om, at glade mennesker giver gode oplevelser, og vores mål er at få alle vores kunder i godt humør.

Vi ønsker, at vores kunder skal opleve en strålende service, god kvalitet og et bredt udvalg til den bedste pris. Vi gør os umage, når vi leder efter den rigtige, og vi giver ikke op før, vi har fundet en medarbejder, som:

Har nemt til et smilEr glad og vil andre det bedsteHar det sjovt på arbejdeGiver af sig selv, spreder glæde og er energiskHar humor og er jordnærKrav at man er yderst fleksibelEr løsningsorienteret og har en 'no problem' indstillingStiller krav, er engageret og på når det gælderEr konkurrenceorienteret og har et stærkt vinderinstinktHar interesse for tøj og mode

Erfaring med salg er ikke et krav men en klar fordel. Vi kan tilbyde fast 20 timer om ugen, både i hverdagen men også i weekenderne, dog med mulighed for flere timer ved behov.

Lyder dette som en beskrivelse af dig? Hvis ja, læs videre...

Sælgere hos Dressmann

Som sælger i Dressmann er du ansigtet ud af til! Du er positiv og møder alle kunder med et stort smil.Du kan lide mennesker, et højt tempo og en stimulerende arbejdsplads.Du kan lide at sælge og vejlede med viden og engagement. Er det her noget for dig? Så tag kontakt med det samme.Vi kan tilbyde dig en spændende og hyggelig hverdag med gode karrieremuligheder i Nordens største tøjkæde for mænd.

Vi ser frem til din ansøgning med et vedhæftet foto.

Med venlig hilsen

Dressmann København

Address: Havneholmen 5 1561 København,

Denmark

Der er 1 ledig stilling

DRESSMANN A/S Fisketorvet Shopping CenterKøbenhavn V2019-12-20T00:00:002020-02-12T00:00:00
330143442Butiksassistent til natRobot Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen. Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken. Jobbeskrivelse Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver: Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering. Trimning og vareopfyldning så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves. Rengøring og egenkontrol Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Diverse forefaldne opgaver Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København

Nattevagt

Fast nattevagt til 7-Eleven indre København

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer.
Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen.

Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken.

 

Jobbeskrivelse

Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver:

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering.
  • Trimning og vareopfyldning – så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves.
  • Rengøring og egenkontrol
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Diverse forefaldne opgaver

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver.

Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

 

7-Eleven Butik 14København K2019-12-18T00:00:002020-02-10T00:00:00
330140001Sengespecialisten søger deltids sælger til deres butik på AmagerbrogadeRobot SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 27 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning. Se yderligere: www.sengespecialisten.dk STILLINGEN Sengespecialisten søger en deltids sælger til deres butik på Amagerbrogade i København. Vi søger en profil der sammen med det øvrige personale i butikkerne, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikkerne i dag. Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i øjenhøjde . Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne. Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.: God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem Ikke bange for at flytte eller montere en seng Et godt købmandsgen - god til at regne den ud Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne Kendskab til en PC, på brugerniveau OM DIG Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer. Som person: Drives du af resultater og det at udvikle forretningen Er udadvendt og vant til at kommunikere Sætter en ære i at levere et højt service niveau Kan sætte sig i kundens sted spørge til deres behov Er frisk, og imødekommende Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer. VIRKSOMHEDEN TILBYDER Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav. TILTR DELSE Hurtigst muligt. ANSØGNING Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet & 39 Søg job& 39 nedenfor. Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon 45 2647 1914. Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet.

Sengespecialisten har i dag 27 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget op omkring et stærkt serviceniveau, udvidet behovsafdækning og deraf tilbundsgående rådgivning, hvilket tilsikrer kunderne de bedste forudsætninger for at vælge den rette sengeløsning.

Se yderligere: www.sengespecialisten.dk

STILLINGEN

Sengespecialisten søger en deltids sælger til deres butik på Amagerbrogade i København.

Vi søger en profil der sammen med det øvrige personale i butikkerne, kan videreføre og udvikle den succes der allerede er i butikkerne i dag.

Vi søger derfor en erfaren og nærværende sælger, der møder kunden i ”øjenhøjde”.

Personen skal være drevet af resultater, der opnås gennem et højt serviceniveau, en proaktiv og energisk tilgang til opgaverne.

Personen skal være fleksibel og kunne håndtere mange forskellige arbejdsopgaver som f.eks.:

  • God til at vejlede kunderne og gå i dybden med deres behov
  • Kan holde mange bolde i luften, f.eks. have flere kunder samtidig, uden at miste fokus på nogle af dem
  • Ikke bange for at flytte eller montere en seng
  • Et godt købmandsgen - god til at regne den ud
  • Klar til at yde lidt ekstra - også i weekenderne
  • Kendskab til en PC, på brugerniveau

OM DIG

Grundlæggende er du positiv, glad og værdsætter humor i hverdagen. Du har erfaring med salg, butiksmiljøet og gerne kendskab til salg af langvarige forbrugsvarer.

Som person:

  • Drives du af resultater og det at udvikle forretningen
  • Er udadvendt og vant til at kommunikere
  • Sætter en ære i at levere et højt service niveau
  • Kan sætte sig i kundens sted – spørge til deres behov
  • Er frisk, og imødekommende
  • Trives godt i et travlt og til tider hektisk miljø

Sengespecialistens kultur er kendetegnet ved fokus på resultater og service på et højt niveau, og det er derfor afgørende at du besidder synligt engagement og drive, samt at du er vedholdende og opfølgende, men samtidig åben over for nye og bedre ideer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Der er tale om en virksomhed der lægger vægt på, at den enkelte medarbejder tager ansvar i forhold til rolle og kompetencer. Således er der en fri og omgængelig omgangstone, som ligeledes beskriver det miljø der er i virksomheden. Lønnen forhandles på et attraktivt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

TILTRÆDELSE

Hurtigst muligt.

ANSØGNING

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.

Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet ' Søg job' nedenfor.

Såfremt du ønsker at høre mere om dette job, kontakt da konsulent Steffen Sørensen på telefon +45 2647 1914.

Se øvrige stillinger på www.personaleborsen.dk

PersonaleBørsenKøbenhavn S2019-12-12T00:00:002020-02-03T00:00:00
330150722Tommy Hilfiger søger en salgsassistent (37 timer), Magasin Du Nord, København KRobot Vi søger en resultatorienteret og motiveret salgsassistent med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger en entreprenør, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg og respekt er de bærende elementer. Du stræber efter at gøre det bedste, i alt hvad du gør, og du har en naturlig interesse for modebranchen og Tommy Hilfiger. _____________________________________________________________________________________________ Jobbet: Vi søger som sagt en salgsassistent (37 timer) til Magasin Du Nord, Kongen Nytorv - København K. Du får i denne stilling afgørende rolle for vores succes og inddrages naturligt i beslutningerne, der hvor du er. Dine nøgleansvarsområder er: Salg og give ekstraordinær kundeservice og løfte den til nye højder Sørge for at afdelingen står skarpt med rette varer og altid den bedste produktpræsentation Sørge for at der er fuld kontrol over lager, og at det fremstår ligeså ryddeligt og ordenligt som afdelingen Som dine andre kollegaer er du en afgørende faktor for, at det er sjovt at gå på arbejde Personlige kvalifikationer: Du skal have mindst to års erfaring inden for detailhandel Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret sælger Du har viljen til at arbejde hårdt og målrettet, kombineret med evnen til at bevare overblik og arbejde struktureret Du har et solidt kendskab til modebranchen og forstår vigtigheden af at være frontløber Du er fleksibel i forhold til arbejdstider Du er ukompliceret, engageret og en hjælpsom kollega, som forstår at agere i et team Har kendskab til Word og Excel, samt arbejde struktureret i begge systemer Sprogkundskaber: Dansk: Tale, læse og skrive på ekspertniveau Engelsk: Tale, læse og skrive på højt niveau Du skal derudover kunne relatere til vores nordiske kultur - TC-Friends: TRUST - CARE FUN RESPECT IMPRESS ENTREPRENEUR NO DRAMA DIVERSITY SPEED Tommy Hilfiger er en spændende arbejdsplads med masser af daglige udfordringer, hvor vi fokuserer på at levere top kvalitet på alle områder og løbende uddanne og motivere vores medarbejdere. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en række personalegoder. Startdato: 1. februar 2020 Sidste ansøgningsdato er 03. februar 2020 _____________________________________________________________________________________________ Tommy Hilfiger har i Norden omkring 200 medarbejdere i Retail. Vi har butikker i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Tommy Hilfiger er et stærkt internationalt brand og er kendt for sin preppy stil og kvalitet. Det forventes derfor også, at du altid gør dit bedste. Vi ønsker at have kvalitet i alt, hvad vi gør, og have det sjovt mens vi gør det.

Vi søger en resultatorienteret og motiveret salgsassistent med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger en entreprenør, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg og respekt er de bærende elementer. Du stræber efter at gøre det bedste, i alt hvad du gør, og du har en naturlig interesse for modebranchen og Tommy Hilfiger.

_____________________________________________________________________________________________

Jobbet:

Vi søger som sagt en salgsassistent (37 timer) til Magasin Du Nord, Kongen Nytorv - København K. Du får i denne stilling afgørende rolle for vores succes og inddrages naturligt i beslutningerne, der hvor du er.

Dine nøgleansvarsområder er:

  • Salg og give ekstraordinær kundeservice og løfte den til nye højder
  • Sørge for at afdelingen står skarpt med rette varer og altid den bedste produktpræsentation
  • Sørge for at der er fuld kontrol over lager, og at det fremstår ligeså ryddeligt og ordenligt som afdelingen
  • Som dine andre kollegaer er du en afgørende faktor for, at det er sjovt at gå på arbejde

 

Personlige kvalifikationer:

  • Du skal have mindst to års erfaring inden for detailhandel
  • Du kan gå foran som en dygtig, ambitiøs og resultatorienteret sælger
  • Du har viljen til at arbejde hårdt og målrettet, kombineret med evnen til at bevare overblik og arbejde struktureret
  • Du har et solidt kendskab til modebranchen og forstår vigtigheden af at være frontløber
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider
  • Du er ukompliceret, engageret og en hjælpsom kollega, som forstår at agere i et team
  • Har kendskab til Word og Excel, samt arbejde struktureret i begge systemer

Sprogkundskaber:

Dansk: Tale, læse og skrive på ekspertniveau

Engelsk: Tale, læse og skrive på højt niveau

 

Du skal derudover kunne relatere til vores nordiske kultur - TC-Friends:

TRUST - CARE – FUN – RESPECT – IMPRESS – ENTREPRENEUR – NO DRAMA – DIVERSITY – SPEED

 

Tommy Hilfiger er en spændende arbejdsplads med masser af daglige udfordringer, hvor vi fokuserer på at levere top kvalitet på alle områder og løbende uddanne og motivere vores medarbejdere. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en række personalegoder.

Startdato: 1. februar 2020

Sidste ansøgningsdato er 03. februar 2020

_____________________________________________________________________________________________

Tommy Hilfiger har i Norden omkring 200 medarbejdere i Retail. Vi har butikker i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Tommy Hilfiger er et stærkt internationalt brand og er kendt for sin preppy stil og kvalitet. Det forventes derfor også, at du altid gør dit bedste. Vi ønsker at have kvalitet i alt, hvad vi gør, og have det sjovt mens vi gør det.

 

HILFIGER STORES DENMARK ApSKøbenhavn K2020-01-07T00:00:002020-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

1st Assistant

GEORG JENSEN RETAIL A/S

Kastrup
Georg Jensen Retail A S is looking for a 1st Assistant for our store in Copenhagen Airport. Georg Jensen has a leading market position in the high-end Jewellery market and premium Home Product market with distribution to the best retailers in the ma...
Indrykket:6. januar 2020

Butiksassistent 20 timer

DRESSMANN A/S Fisketorvet Shopping Center

København V
Butiksassistent på 20 timer Dressmann A S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressm...
Indrykket:20. december 2019

Butiksassistent til nat

7-Eleven Butik 14

København K
Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger ti...
Indrykket:18. december 2019

Sengespecialisten søger deltids sælger til deres butik på Amagerbrogade

PersonaleBørsen

København S
SengeSpecialisten har været igennem en spændende udvikling de senere år, og er i dag en af de førende aktører på markedet for senge i high-end segmentet. Sengespecialisten har i dag 27 fysiske butikker i Danmark og et stærkt koncept, der er bygget o...
Indrykket:12. december 2019

Tommy Hilfiger søger en salgsassistent (37 timer), Magasin Du Nord, København K

HILFIGER STORES DENMARK ApS

København K
Vi søger en resultatorienteret og motiveret salgsassistent med erfaring inden for detailhandel. Med passion for salg, service og visual merchandising. Vi søger en entreprenør, der kan imponere og gerne vil være en del af et team hvor tillid, omsorg ...
Indrykket:7. januar 2020