Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Klagesagsbehandler og jurist til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Har du lyst til at arbejde med beskæftigelsesområdet i en politisk ledet organisation, og er du engageret og god til at samarbejde og sparre med dine kolleger? Så har Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen lige nu to ledige stillinger i Centralforvaltningens 2. kontor.   
 
Vi søger en klagesagsbehandler og en jurist med gode formidlingsevner.  
 
2. kontors rolle i Centralforvaltningen er at varetage opgaver inden for beskæftigelsesområdet, herunder
  • servicering og driftsunderstøttelse af jobcentre, et beskæftigelsescenter og Ydelsesservice København
  • politisk og ledelsesmæssig betjening af borgmester, udvalg og direktion  
  • udarbejdelse af analyser   
  • besvarelse og genvurdering af klagesager
  • udarbejdelse af arbejdsgange og udvikling af nye indsatser  
Målgrupperne er aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og sygedagpengemodtagere samt borgere, der kan være i målgruppen for revalidering, ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. Kontoret har ca. 35 medarbejdere, primært jurister og akademiske generalister samt to områdechefer og en kontorchef.   
 
Jobbet som klagesagsbehandler  
Klagesagsområdet har stor politisk og direktionsmæssig bevågenhed, og der bliver løbende fulgt op på, om vi træffer de rigtige afgørelser, og om det sker til tiden.  
 
Til at være med til at løfte denne opgave søger vi en løsningsorienteret og velformuleret kollega, der er dygtig til at fortolke lovgivningen og til at vurdere, om en afgørelse er truffet korrekt. Du er jurist eller har anden relevant socialfaglig/akademisk profil.  
 
Som klagesagsbehandler skal du 
  • behandle realitets- og formalitetsklager  
  • samarbejde med jobcentrene om opfølgning på klagesager 
Jobbet som jurist   
En stor del af forvaltningens arbejde består i at sikre, at sagsbehandlingen i forvaltningens centre sker efter den gældende lovgivning, og at ny lovgivning på området implementeres mest hensigtsmæssigt.  
 
Til at være med til at løfte denne opgave søger vi en løsningsorienteret og velformuleret jurist med et godt kendskab til lovgivningen om sygedagpenge og beskæftigelseslovgivningen i øvrigt.  
 
Som jurist skal du bl.a.  
  • yde juridisk vejledning og sparring til forvaltningens jobcentre, beskæftigelsescentre og direktion inden for kontorets fagområde   
  • vedligeholde og udvikle arbejdsgange for sagsbehandlingen i jobcentrene   
  • bistå med behandling af realitets- og formalitetsklager  
Både som klagesagsbehandler og jurist lægger vi vægt på, at du har  
  • kendskab til sygedagpengeloven og den øvrige beskæftigelseslovgivning  
  • gode skriftlige og mundtlige fremstillingsevner  
  • god evne til både at samarbejde internt i kontoret og med job- og beskæftigelsescentre  
  • en god evne til at arbejde selvstændigt  
Vi tilbyder 
Vi tilbyder et job præget af tværfaglighed og kompetente kolleger med store krav til kvaliteten. Der er gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde på tværs både internt i kontoret og eksternt med jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere. Vi tilbyder kantineordning og andre personalegoder i form af motion m.m.  
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne i Ny Løn.
 
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.
 
Stillingen som klagesagsbehandler forventes besat fra 1. juni eller snarest derefter, mens stillingen som jurist forventes besat fra 1. august eller snarest derefter.  
 
Yderligere oplysninger  
Du er velkommen til at kontakte områdechef Thorsten Faber Flugt på 2815 4281 eller chefkonsulent Charlotte Christiansen på 2339 5177 for yderligere oplysninger om stillingerne.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 18. april 2018   
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i ultimo april.  
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786126Phoenix-8f237b1612018-04-03T12:00:57.520Klagesagsbehandler og jurist til Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Har du lyst til at arbejde med beskæftigelsesområdet i en politisk ledet organisation, og er du engageret og god til at samarbejde og sparre med dine kolleger? Så har Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen lige nu to ledige stillinger i Centralforvaltningens 2. kontor.   
 
Vi søger en klagesagsbehandler og en jurist med gode formidlingsevner.  
 
2. kontors rolle i Centralforvaltningen er at varetage opgaver inden for beskæftigelsesområdet, herunder
  • servicering og driftsunderstøttelse af jobcentre, et beskæftigelsescenter og Ydelsesservice København
  • politisk og ledelsesmæssig betjening af borgmester, udvalg og direktion  
  • udarbejdelse af analyser   
  • besvarelse og genvurdering af klagesager
  • udarbejdelse af arbejdsgange og udvikling af nye indsatser  
Målgrupperne er aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og sygedagpengemodtagere samt borgere, der kan være i målgruppen for revalidering, ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. Kontoret har ca. 35 medarbejdere, primært jurister og akademiske generalister samt to områdechefer og en kontorchef.   
 
Jobbet som klagesagsbehandler  
Klagesagsområdet har stor politisk og direktionsmæssig bevågenhed, og der bliver løbende fulgt op på, om vi træffer de rigtige afgørelser, og om det sker til tiden.  
 
Til at være med til at løfte denne opgave søger vi en løsningsorienteret og velformuleret kollega, der er dygtig til at fortolke lovgivningen og til at vurdere, om en afgørelse er truffet korrekt. Du er jurist eller har anden relevant socialfaglig/akademisk profil.  
 
Som klagesagsbehandler skal du 
  • behandle realitets- og formalitetsklager  
  • samarbejde med jobcentrene om opfølgning på klagesager 
Jobbet som jurist   
En stor del af forvaltningens arbejde består i at sikre, at sagsbehandlingen i forvaltningens centre sker efter den gældende lovgivning, og at ny lovgivning på området implementeres mest hensigtsmæssigt.  
 
Til at være med til at løfte denne opgave søger vi en løsningsorienteret og velformuleret jurist med et godt kendskab til lovgivningen om sygedagpenge og beskæftigelseslovgivningen i øvrigt.  
 
Som jurist skal du bl.a.  
  • yde juridisk vejledning og sparring til forvaltningens jobcentre, beskæftigelsescentre og direktion inden for kontorets fagområde   
  • vedligeholde og udvikle arbejdsgange for sagsbehandlingen i jobcentrene   
  • bistå med behandling af realitets- og formalitetsklager  
Både som klagesagsbehandler og jurist lægger vi vægt på, at du har  
  • kendskab til sygedagpengeloven og den øvrige beskæftigelseslovgivning  
  • gode skriftlige og mundtlige fremstillingsevner  
  • god evne til både at samarbejde internt i kontoret og med job- og beskæftigelsescentre  
  • en god evne til at arbejde selvstændigt  
Vi tilbyder 
Vi tilbyder et job præget af tværfaglighed og kompetente kolleger med store krav til kvaliteten. Der er gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde på tværs både internt i kontoret og eksternt med jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere. Vi tilbyder kantineordning og andre personalegoder i form af motion m.m.  
 
Løn- og ansættelsesforhold  
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne i Ny Løn.
 
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt.
 
Stillingen som klagesagsbehandler forventes besat fra 1. juni eller snarest derefter, mens stillingen som jurist forventes besat fra 1. august eller snarest derefter.  
 
Yderligere oplysninger  
Du er velkommen til at kontakte områdechef Thorsten Faber Flugt på 2815 4281 eller chefkonsulent Charlotte Christiansen på 2339 5177 for yderligere oplysninger om stillingerne.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 18. april 2018   
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i ultimo april.  
 
 
2018-04-18T22:50:28.257 Har du lyst til at arbejde med beskæftigelsesområdet i en politisk ledet organisation, og er du engageret og god til at samarbejde og sparre med dine kolleger? Så har Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen lige nu to ledige stillinger i Centralforvaltningens 2. kontor. Vi søger en klagesagsbehandler og en jurist med gode formidlingsevner. 2. kontors rolle i Centralforvaltningen er at varetage opgaver inden for beskæftigelsesområdet, herunder servicering og driftsunderstøttelse af jobcentre, et beskæftigelsescenter og Ydelsesservice København politisk og ledelsesmæssig betjening af borgmester, udvalg og direktion udarbejdelse af analyser besvarelse og genvurdering af klagesager udarbejdelse af arbejdsgange og udvikling af nye indsatser Målgrupperne er aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og sygedagpengemodtagere samt borgere, der kan være i målgruppen for revalidering, ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. Kontoret har ca. 35 medarbejdere, primært jurister og akademiske generalister samt to områdechefer og en kontorchef. Jobbet som klagesagsbehandler Klagesagsområdet har stor politisk og direktionsmæssig bevågenhed, og der bliver løbende fulgt op på, om vi træffer de rigtige afgørelser, og om det sker til tiden. Til at være med til at løfte denne opgave søger vi en løsningsorienteret og velformuleret kollega, der er dygtig til at fortolke lovgivningen og til at vurdere, om en afgørelse er truffet korrekt. Du er jurist eller har anden relevant socialfaglig akademisk profil. Som klagesagsbehandler skal du behandle realitets- og formalitetsklager samarbejde med jobcentrene om opfølgning på klagesager Jobbet som jurist En stor del af forvaltningens arbejde består i at sikre, at sagsbehandlingen i forvaltningens centre sker efter den gældende lovgivning, og at ny lovgivning på området implementeres mest hensigtsmæssigt. Til at være med til at løfte denne opgave søger vi en løsningsorienteret og velformuleret jurist med et godt kendskab til lovgivningen om sygedagpenge og beskæftigelseslovgivningen i øvrigt. Som jurist skal du bl.a. yde juridisk vejledning og sparring til forvaltningens jobcentre, beskæftigelsescentre og direktion inden for kontorets fagområde vedligeholde og udvikle arbejdsgange for sagsbehandlingen i jobcentrene bistå med behandling af realitets- og formalitetsklager Både som klagesagsbehandler og jurist lægger vi vægt på, at du har kendskab til sygedagpengeloven og den øvrige beskæftigelseslovgivning gode skriftlige og mundtlige fremstillingsevner god evne til både at samarbejde internt i kontoret og med job- og beskæftigelsescentre en god evne til at arbejde selvstændigt Vi tilbyder Vi tilbyder et job præget af tværfaglighed og kompetente kolleger med store krav til kvaliteten. Der er gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde på tværs både internt i kontoret og eksternt med jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere. Vi tilbyder kantineordning og andre personalegoder i form af motion m.m. Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne i Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Stillingen som klagesagsbehandler forventes besat fra 1. juni eller snarest derefter, mens stillingen som jurist forventes besat fra 1. august eller snarest derefter. Yderligere oplysninger Du er velkommen til at kontakte områdechef Thorsten Faber Flugt på 2815 4281 eller chefkonsulent Charlotte Christiansen på 2339 5177 for yderligere oplysninger om stillingerne. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 18. april 2018 Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i ultimo april.10Phoenix8f237b16101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150089&DepartmentId=19956&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3203804CF 2. kontor, område 211Bernstorffsgade 171577København VDKDanmarkORS/8f237b16_logo.pngORS/Small/8f237b16_logo.png155.6711617012.56865440
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent547970KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f237b16https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f237b16https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f237b16&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f237b16&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgEr du den nye Jurist i CF 2. kontor, område 2?12007971Dansk3Læse/ tale242910Jurist5Kontor og administration354139774mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK