Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Klinisk it-konsulent til Sundhedsplatformen på Rigshospitalet og Bornholms Hospital

Vi søger en ny klinisk it-konsulent, der skal understøtte sekretærer og klinikere i anvendelse af Sundhedsplatformen (SP).

Du vil blive ansat i sektionen SP Anvendelse Rigshospitalet og Bornholm Hospital, hvor du vil blive en del af et tæt samarbejdende team.

Om stillingen
Du får en central rolle i at understøtte effektiv anvendelse af Sundhedsplatformen i tæt samarbejde med ledelser, SP-nøglepersoner og kolleger.

Det er målet, at du opnår en bred og sammenhængende viden om Sundhedsplatformen, så du kan understøtte brugerne af SP på tværs af faggrupper og forløb. Som klinisk it-konsulent arbejder du helt tæt på klinikernes hverdag og skal derfor være tiltrukket af, at skabe resultater på deres præmisser. Derudover vil du skulle bidrage i it-relaterede projekter på hospitalet som brobygger mellem disse.

Jobbet kræver stor selvstændighed og ansvarlighed – både i den direkte kontakt med klinikker på Rigshospitalet og Bornholms Hospital samt ved deltagelse i projekter og tiltag på tværs af hospitaler. Derudover vil du skulle samarbejde med kolleger i egen sektion og enhedens øvrige sektioner, samt kolleger i andre enheder i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT).

Mødested vil være i enheden SP Anvendelses fælleslokaler på Blegdamsvej.

Dine opgaver vil blandt andet være at:

  • forbedre anvendelsen af Sundhedsplatformen i afdelingerne i tæt kontakt med samarbejdspartnerne på hospitalerne
  • være sparringspartner for de kliniske ledelser og SP-nøglepersoner gennem en solid indsigt i SP-funktionaliteter
  • indgå i analyser af problemstillinger i forhold til klinisk praksis og SP, indgå i udvikling og vedligehold af uddannelsesmaterialer og indgå i konfigurerings- og testopgaver
  • indgå i et tæt samarbejde med kolleger i CIMT med særligt fokus på SP-udvikling og opdateringer
  • understøtte implementeringsprojekter vedrørende nye sundheds-it-værktøjer og funktionaliteter i SP
  • producere digital undervisning inden for dit fagområde
  • forestå ad hoc-undervisning i tæt samarbejde med hospitalet
  • udbygge og vedligeholde samarbejdet med SP-nøglepersoner på hospitalet
  • deltage i målrettede indsatser og kampagner på tværs af hospitalerne
Om dig
Du skal have stor erfaring med brugen af SP og flair for it generelt. Din uddannelsesmæssige baggrund kan være sekretær, hvor du har flere års erfaring i en it-relateret rolle eller en it-uddannelse samt kendskab til SP og det daglige arbejde i klinikken.

Vi forventer, at du kan arbejde analytisk og udviklingsorienteret og du skal have en positiv og anerkendende tilgang til dine omgivelser, ligesom du skal kunne kommunikere klart, aktivt og troværdigt.

Derudover forventer vi, at du:

  • trives i et arbejdsfelt, hvor klinisk praksis og sundheds-it skal spille sammen og trives med at identificere udviklingsområder og have dialog med mange forskellige faggrupper
  • har indgående kendskab til registreringspraksis og et bredt kendskab til SP på flere områder
  • har blik for klinikernes problemstillinger og kan se helheder
  • kan arbejde projektorienteret og understøtte implementeringsprocesser
Du er også en person der:

  • kan arbejde selvstændigt, struktureret og komme i mål med opgaver
  • er serviceminded
  • kan begå dig på alle niveauer og tilpasse din kommunikation til situationen
  • deler viden og søger sparring og støtte fra dine kollegaer
Vi tilbyder
Hos os får du en spændende stilling med mange forskelligartede opgaver, der skal understøtte hospitalernes anvendelse af SP. Det er et selvstændigt job med stor indflydelse på indhold, hvor der er gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Nina Jackman på telefon 29 13 09 64.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Tiltrædelse er pr. 1. februar 2021 eller efter aftale.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer og du skal forvente, at din arbejdsdag foregår på en eller flere af regionens matrikler.

Ansøgningsprocedure
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfristen er den 30. november 2020 kl. 10.00 og vi holder samtaler i uge 49 og 50

Center for It, Medico og Telefoni (CIMT)
Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) er med cirka 900 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler It, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder.

Vi hjælper hospitalerne til at bruge teknologien rigtigt og effektivt, så borgerne får den bedste behandling. Samtidig vil vi bidrage til at udvikle sundhedsvæsenet, fordi effektiv og brugervenlig teknologi er en forudsætning for behandling af høj kvalitet.

Med et job hos os får du et arbejde i et dynamisk og tværfagligt miljø med faglige udfordringer. Vi giver dig relevant uddannelse/træning inden for fagområdet, og du får mulighed for at arbejde i et spændende felt mellem teknik og det kliniske arbejde på hospitalerne, og med indflydelse på planlægning af din arbejdstid.

Du kan læse mere om Center for It, Medico og Telefoni her: www.regionh.dk/imt




Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.