Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Klinisk IT søger Digitaliseringskonsulent der kan yde en fremragende support til vores patienter

Digitalisering og Forvaltning i Klinisk IT på Odense Universitetshospital søger en medarbejder til en 1-årig stilling.
Sammen med dygtige kollegaer, skal du sikre vores patienter får det bedste udgangspunkt for at kunne afholde videokonsultation.

På OUH er vi i gang med en digital transformation, der blandt andet indebærer afholdelse af videokonsultationer, i det omfang det giver mening for patienten og det er en stor del af den opgave, som vi har brug for assistance til.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at passe vores supporttelefon, hvor vi supportere patienter der har brug for assistance, inden de skal have en videokonsultation eller blot har brug for at lave et testkald.

Derudover vil du skulle bistå dine kollegaer med dine tekniske kompetencer, når de skal undervise og implementere i vores klinik.

Det er vigtigt at du trives i en stor organisation med mange interessenter og har erfaring med IT-support og at du empatisk og tålmodig.


Din baggrund og profil

Vi forventer, at du har en solid teknisk forståelse og samtidig er vant til at arbejde med support af patienter. Kandidater med en baggrund som IT-supporter og dokumenteret erfaring, vil blive foretrukket.

 

For at trives i jobbet skal du

  • Være kvalitetsbevidst og detaljeorienteret
  • Kunne bevare overblikket, også når der er travlt
  • Være god til at lytte og forstå
  • Være dygtig til at kommunikere
  • Mestre dansk i både tale og skrift
  • Kunne yde en fremragende support til vores patienter og klinikere


Jobbets indhold
Opgaverne består i, at supportere vores patienter via vores telefoniske patientsupport, samt at bistå dine kollegaer med at sikre et godt tekniske fundament for afholde af videokonsultationer, hos vores klinikere.
 

Vi tilbyder

  • Et uformelt arbejdsmiljø og verdens bedste kollegaer
  • Et attraktivt job med mulighed for ansvar og udfordringer
  • Mulighed for selv at sætte dit præg på arbejdet
  • En afdeling hvor vi gør meget ud af det gode arbejdsmiljø og trivsel for den enkelte

 

Klinisk IT

Vi er en afdeling med 190 medarbejdere og har en bred opgaveportefølje, der omfatter organisatoriske og tekniske IT projekter, udviklings- og implementeringsprocesser, drift- og supportopgaver, samt regionale og lokale

forvaltningsopgaver. Organisatorisk er vi fordelt på 5 funktionsområder (Digitalisering og Forvaltning, IT Drift og Support, EPJ Forvaltning, Udvikling og Test og Kvalitetssikring) og til afdelingen er tilknyttet et ledelsessekretariat.

Afdelingen ledes af en afdelingschef, som vores funktionsledere refererer til. Afdelingschefen refererer til den administrerende sygehusdirektør.

Stillingen er med ansættelse som i funktionsområdet Digitalisering og Forvaltning. 

Her kan du læse mere om Klinisk IT

 

Ansættelsesvilkår

Stillingen er med midlertidig ansættelse i 1 år og ønskes besat med virkning pr. 1. maj 2021. Ansættelsesstedet er i Klinisk IT på OUH Odense Universitetshospital Svendborg Sygehus og mødeaktiviteter kan forekomme i hele Region Syddanmark.

I Region Syddanmark ansættes der med 3 måneders prøvetid og i henhold til overenskomst med HK IT eller Dansk Metal. 

 

Yderligere oplysninger

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til funktionsleder Charlotte Hansen telefon 2036 9176 eller mail ch@rsyd.dk

Teamkoordinator Lisbeth Irene Jørgensen, telefon 30555137 eller mail Lisbeth.Irene.Joergensen@rsyd.dk

 

Der er ansøgningsfrist søndag den 15. marts 2021.

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 11 2021.

.

Mission (dette er vi sat i verden for)

Vi leverer professionel IT sammen med klinikken og til gavn for patienterne

Vision (vores ledestjerne

Klinikerne er glade for og trygge ved de løsninger vi leverer

 

 


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.