Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Klinisk Konsulent til kompressionsprodukter, Sahva klinik i Brøndby

- vær med til at skabe et liv i bevægelse

Vil du bruge din sundhedsfaglige erfaring til at hjælpe vores kunder med kompressionsprodukter, brystproteser og specialbandager? Hvis svaret er ja, så læs endelig videre her.

Vi søger en ny kollega, der sammen med det øvrige team vil bidrage til unikke kundeoplevelser gennem den professionelle vejledning, hurtige levering og det perfekte valg af produkt og pasform.

Jobbet indebærer blandt andet:

  • Måltagning og valg af kompressionsprodukter og øvrige kompressionsbandager
  • Vejledning ved valg af brystproteser og tilhørende lingeri 
  • Bistå sagsbehandlere, hjemmeplejen, læger og div. specialister med vejledning og valg af produkt jf. gældende udbud
  • Føre patientjournal i henhold til de fastlagte journalrutiner
  • Udføre ad hoc opgaver efter behov i forhold til afdelingens overordnede målsætninger.


Derudover vil du løbende deltage i Sahvas uddannelsesprogram herunder certificering indenfor ovennævnte produktområder.

Din baggrund:
Du har en sundhedsfaglig baggrund og erfaring med kroppens kredsløb, sår og lymfødemer. Du er en dygtig rådgiver, der forstår at sætte kunden i centrum med en høj grad af empati og en serviceindstilling der er i top. Du har erfaring i brugen af IT, herunder tablets, og har du erfaring med C5 er det en fordel, men det er ikke et krav.

Derudover er du struktureret og ansvarsfuld, og en person der følger dine opgaver til dørs. Du har en god sans for kvalitet og nøjagtighed, og er god til at præsentere og formidle fagligt stof.

Du trives i et travlt miljø, viser initiativ, er fleksibel og har et godt humør. Da vores kunder serviceres i hele den region, hvor klinikken har base, skal du have kørekort og adgang til egen bil efter behov.

Vi tilbyder:
Hos Sahva bliver du en del af et højt fagligt miljø og et fællesskab med gode interne muligheder for faglig og personlig sparring. Du bliver mødt af en rummelig, men også resultatorienteret og inkluderende kultur, hvor udveksling af meninger og holdninger bliver værdsat.

Vi har fokus på medarbejdertrivsel. Det betyder, at vi arbejder aktivt med resultaterne af vores tilfredshedsundersøgelser og APV, og som medarbejder bliver du involveret, så du får indflydelse på vores fælles trivsel.

Vores ledere har løbende dialog via 1:1 samtaler med alle ansatte, og vi arbejder ud fra et veldefineret ledelsesgrundlag, som bygger på en troværdig, respektfuld, motiverende og resultatorienterende ledelsesadfærd, som sikrer, at vi udnytter dit potentiale.

Interesseret?
Er du drevet af at bidrage til menneskers livskvalitet, og kan du se dig selv udfolde dit talent i jobbet, så send din ansøgning inden den 21. juni 2021. Har du spørgsmål til stillingsannoncen, kan du kontakte Teamleder, Marianne Johansson på mobil: 4187 8687.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.