Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Klinisk projektleder til til en spændende opgave på Sjælland

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616

Vi søger en klinisk projektleder til en stor kunde på Sjælland
Konsulenten vil have ansvaret for de kliniske og parakliniske kravsområder, beskrivelser, problemstillinger, udredninger og indstillinger i samarbejde med programkontoret, som konsulenten bliver en del af.

Konsulenten skal sikre, at der er sammenhæng og overblik over det
samlede kravsområde, i forhold til de tekniske, arkitekturmæssige og medicotekniske krav samt kontrakten som helhed. Her især omkring implementering og egenleverancer.

Konsulenten skal have:
- Solid erfaring med projektledelse, herunder Prince2
- Klinisk eller paraklinisk baggrund
- Lang og bred erfaring fra sundhedssektoren.
- Erfaring i at lede arbejde med tværfaglige kliniske grupper.
- Erfaring med at arbejde på kundesiden i udbud på de kliniske og -
parakliniske områder. Gerne med egenleverancer i udbud.
- Erfaring med patientsikkerhed og GDPR.
- Erfaring med it-løsninger inden for sundhedssektoren.
- Stor erfaring med kravspecificering
- Erfaring med at formidle, drøfte og fastlægge krav i dialog med
klinikere og paraklinikere.
- Evne til at arbejde selvstændigt i komplekse og politiske sammenhæng kombineret med stærke samarbejdsevner.
- Stor gennemslagskraft, og evne til at kommunikere det komplekse
simpelt.

Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330035500Phoenix-ee58e87512019-05-31T00:00:00Klinisk projektleder til til en spændende opgave på Sjælland

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616

Vi søger en klinisk projektleder til en stor kunde på Sjælland
Konsulenten vil have ansvaret for de kliniske og parakliniske kravsområder, beskrivelser, problemstillinger, udredninger og indstillinger i samarbejde med programkontoret, som konsulenten bliver en del af.

Konsulenten skal sikre, at der er sammenhæng og overblik over det
samlede kravsområde, i forhold til de tekniske, arkitekturmæssige og medicotekniske krav samt kontrakten som helhed. Her især omkring implementering og egenleverancer.

Konsulenten skal have:
- Solid erfaring med projektledelse, herunder Prince2
- Klinisk eller paraklinisk baggrund
- Lang og bred erfaring fra sundhedssektoren.
- Erfaring i at lede arbejde med tværfaglige kliniske grupper.
- Erfaring med at arbejde på kundesiden i udbud på de kliniske og -
parakliniske områder. Gerne med egenleverancer i udbud.
- Erfaring med patientsikkerhed og GDPR.
- Erfaring med it-løsninger inden for sundhedssektoren.
- Stor erfaring med kravspecificering
- Erfaring med at formidle, drøfte og fastlægge krav i dialog med
klinikere og paraklinikere.
- Evne til at arbejde selvstændigt i komplekse og politiske sammenhæng kombineret med stærke samarbejdsevner.
- Stor gennemslagskraft, og evne til at kommunikere det komplekse
simpelt.

Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616

2019-06-22T09:51:14.420 Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8616 Vi søger en klinisk projektleder til en stor kunde på SjællandKonsulenten vil have ansvaret for de kliniske og parakliniske kravsområder, beskrivelser, problemstillinger, udredninger og indstillinger i samarbejde med programkontoret, som konsulenten bliver en del af. Konsulenten skal sikre, at der er sammenhæng og overblik over detsamlede kravsområde, i forhold til de tekniske, arkitekturmæssige og medicotekniske krav samt kontrakten som helhed. Her især omkring implementering og egenleverancer. Konsulenten skal have:- Solid erfaring med projektledelse, herunder Prince2- Klinisk eller paraklinisk baggrund- Lang og bred erfaring fra sundhedssektoren.- Erfaring i at lede arbejde med tværfaglige kliniske grupper.- Erfaring med at arbejde på kundesiden i udbud på de kliniske og -parakliniske områder. Gerne med egenleverancer i udbud.- Erfaring med patientsikkerhed og GDPR.- Erfaring med it-løsninger inden for sundhedssektoren.- Stor erfaring med kravspecificering- Erfaring med at formidle, drøfte og fastlægge krav i dialog medklinikere og paraklinikere.- Evne til at arbejde selvstændigt i komplekse og politiske sammenhæng kombineret med stærke samarbejdsevner.- Stor gennemslagskraft, og evne til at kommunikere det kompleksesimpelt. Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 861611jobnetee58e875100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/86160EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3538713Worksome ApS11Langelinie Allé 474200SlagelseDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset771067JobNet4998482499848210031-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee58e875https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee58e875https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee58e875&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee58e875&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361968655Mathiasprofft@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark330059178Seniorprojektchef fjernvarmeRobot Vil du med på MOEs rejse mod de 17 verdensmål? MOE ønsker at være forrest i feltet inden for innovativ og bæredygtig Energi-produktion og -distribution. Vi arbejder sammen med Danmarks førende visionære bygherrer og forskningsmiljøer på landets universiteter. Vi ønsker vækst og skal derfor have styrket vores Energi- og Industri-forretningsområde med en markedschef, som har erfaring inden for fjernvarme produktion og distribution, herunder også varmepumper solvarme, varmelagring og gerne fjernkøling. Hos MOE vil vi ikke alene følge med udviklingen. Vi vil også være med til at præge den og sætte nye standarder. Hvis du har frontløbermentaliteten i kombination med evnerne til at skabe energiprojekter og lede dem fra start til slut, er du måske den profil, vi søger. Du vil få en fleksibel hverdag, hvor det i høj grad er dig selv, der sætter dagsordenen, og hvor du selv er med til at skabe og definere din rolle. Vi lægger stor vægt på, at du er i stand til at formidle teknisk kompliceret stof til vores samarbejdspartnere og kunder. Du er desuden en dygtig kommunikator, som kan forstå et behov og formidle en løsning. For den rette kandidat vil der være mulighed for at selv at bestemme kontoradressen på en af vores lokationer i Danmark. Din profil Du har en bred og opdateret faglig viden om dansk fjernvarmeforsyning vedvarende energiproduktion og lagring af energi Du har et velfunderet netværk i fjernvarmebranchen Du har erfaring som sparringspartner og bygherrerådgiver (konsulent) for fjernvarmeselskaber og deres bestyrelser Du har gode forhandlingsevner og er tillidsskabende. Du har eventuelt erfaring med internationale fjernvarmeprojekter Dine primære arbejdsopgaver Du vil i samarbejde med MOEs forretningschefer medvirke til udvikling af områdets forretningsstrategi I samarbejde med Energi og Industris forretningschefer i hele landet skal du medvirke til udvikling af fjernvarmemarkedet Du vil varetage salg til nye og eksisterende kunder. Projektledelse af større og mindre fjernvarmeprojekter Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Vil du med på MOEs rejse mod de 17 verdensmål?

MOE ønsker at være forrest i feltet inden for innovativ og bæredygtig Energi-produktion og -distribution. Vi arbejder sammen med Danmarks førende visionære bygherrer og forskningsmiljøer på landets universiteter.

Vi ønsker vækst og skal derfor have styrket vores Energi- og Industri-forretningsområde med en markedschef, som har erfaring inden for fjernvarme produktion og distribution, herunder også varmepumper solvarme, varmelagring og gerne fjernkøling.

Hos MOE vil vi ikke alene følge med udviklingen. Vi vil også være med til at præge den og sætte nye standarder.

Hvis du har frontløbermentaliteten i kombination med evnerne til at skabe energiprojekter og lede dem fra start til slut, er du måske den profil, vi søger.

Du vil få en fleksibel hverdag, hvor det i høj grad er dig selv, der sætter dagsordenen, og hvor du selv er med til at skabe og definere din rolle.

Vi lægger stor vægt på, at du er i stand til at formidle teknisk kompliceret stof til vores samarbejdspartnere og kunder.

Du er desuden en dygtig kommunikator, som kan forstå et behov og formidle en løsning.

For den rette kandidat vil der være mulighed for at selv at bestemme kontoradressen på en af vores lokationer i Danmark.

Din profil

  • Du har en bred og opdateret faglig viden om dansk fjernvarmeforsyning vedvarende energiproduktion og lagring af energi
  • Du har et velfunderet netværk i fjernvarmebranchen
  • Du har erfaring som sparringspartner og bygherrerådgiver (konsulent) for fjernvarmeselskaber og deres bestyrelser
  • Du har gode forhandlingsevner og er tillidsskabende.
  • Du har eventuelt erfaring med internationale fjernvarmeprojekter

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du vil i samarbejde med MOEs forretningschefer medvirke til udvikling af områdets forretningsstrategi
  • I samarbejde med Energi og Industris forretningschefer i hele landet skal du medvirke til udvikling af fjernvarmemarkedet
  • Du vil varetage salg til nye og eksisterende kunder.
  • Projektledelse af større og mindre fjernvarmeprojekter

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SSøborg2019-07-26T00:00:002019-09-10T00:00:00
330058940Digital projektleder søges til webbureauRobot Vi har vokseværk hos Scandesign Media og udvider derfor bemandingen med en struktureret og detaljeorienteret digital projektleder, som skal give vores kunder verdens bedste oplevelse! Hvem er Scandesign Media? Vi er et bureau bestående af strukturede projektledere, kreative designere, skarpe udviklere og en HR Manager, som har kontor beliggende ved Langelinie i København Ø. Vi har eksisteret i godt og vel 10 år og har i den tid arbejdet med flere spændende brands, såsom d Angleterre, Superligaen, Angulus, FC København, GOSH Copenhagen, FATBOY m.fl. Stillingen: Du vil indgå i et team af projektledere, hvor vi forventer, at du kan kombinere tekniske kompetencer med strukturelle evner og være afgørende for, at vores kunders oplevelser bliver attraktive og effektive. Alle brænder 100 for at levere kvalitet og vi er et team der hjælper hinanden, og gør hvad der kræves for at løse de opstillede opgaver. Lidt om dig: Du er en kompetent og løsningsorienteret projektleder, der naturligvis holder sig opdateret med de nyeste teknologier. Du brænder for at være i daglig dialog med kunder, og sætter en stor ære i at komme i mål med dine opgaver via velovervejede løsningsforslag. Du kan dit kram, og har stor forståelse for dit håndværk, men du er heller ikke bange for at eksperimentere og udfordre eksisterende fremgangsmåder. Vi forestiller os, at du: Har gode evner til at kunne strukturere og lede dine arbejdsopgaver, samt har erfaring med Webløsninger e-Commerce Kundedialog Projektplan og kravsspecifikationer SEO, SEM og SMO Agile arbejdsprocesser, såsom Scrum og Kanban Derudover er det et plus, hvis du har kendskab til UX Magento Drupal Jira 3. parts integrationer Vi tilbyder blandt andet: Et spændende job med personlige og faglige udviklingsmuligheder Løn efter kvalifikationer Gode forsikrings- og pensionsordninger Frokostordning Massageordning En af Københavns fedeste lokationer Mange spændende firmaarrangementer Det lyder da meget godt, ikke? Skynd dig at sende os dit CV, så vi hurtigst muligt kan få indkaldt dig til en samtale. Vi evaluerer løbende kandidaterne og derfor er der ikke grund til at tøve! Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi har vokseværk hos Scandesign Media og udvider derfor bemandingen med en struktureret og detaljeorienteret digital projektleder, som skal give vores kunder verdens bedste oplevelse!

 

Hvem er Scandesign Media?

Vi er et bureau bestående af strukturede projektledere, kreative designere, skarpe udviklere og en HR Manager, som har kontor beliggende ved Langelinie i København Ø. Vi har eksisteret i godt og vel 10 år og har i den tid arbejdet med flere spændende brands, såsom d'Angleterre, Superligaen, Angulus, FC København, GOSH Copenhagen, FATBOY m.fl.

 

Stillingen:

Du vil indgå i et team af projektledere, hvor vi forventer, at du kan kombinere tekniske kompetencer med strukturelle evner og være afgørende for, at vores kunders oplevelser bliver attraktive og effektive. Alle brænder 100% for at levere kvalitet og vi er et team der hjælper hinanden, og gør hvad der kræves for at løse de opstillede opgaver.

 

Lidt om dig:

Du er en kompetent og løsningsorienteret projektleder, der naturligvis holder sig opdateret med de nyeste teknologier. Du brænder for at være i daglig dialog med kunder, og sætter en stor ære i at komme i mål med dine opgaver via velovervejede løsningsforslag. Du kan dit kram, og har stor forståelse for dit håndværk, men du er heller ikke bange for at eksperimentere og udfordre eksisterende fremgangsmåder.

 

Vi forestiller os, at du:

Har gode evner til at kunne strukturere og lede dine arbejdsopgaver, samt har erfaring med

  • Webløsninger
  • e-Commerce
  • Kundedialog
  • Projektplan og kravsspecifikationer
  • SEO, SEM og SMO
  • Agile arbejdsprocesser, såsom Scrum og Kanban 

 

Derudover er det et plus, hvis du har kendskab til

  • UX
  • Magento
  • Drupal
  • Jira
  • 3. parts integrationer

 

Vi tilbyder blandt andet:

  • Et spændende job med personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • Løn efter kvalifikationer
  • Gode forsikrings- og pensionsordninger
  • Frokostordning
  • Massageordning
  • En af Københavns fedeste lokationer
  • Mange spændende firmaarrangementer

 

Det lyder da meget godt, ikke?

Skynd dig at sende os dit CV, så vi hurtigst muligt kan få indkaldt dig til en samtale. Vi evaluerer løbende kandidaterne og derfor er der ikke grund til at tøve!

Vi glæder os til at høre fra dig!

Scandesign A/SKøbenhavn Ø2019-07-12T00:00:002019-09-04T00:00:00
330057219PROJEKTLEDER til bygningsrenoveringRobot For PNP-BYG A S som står overfor krævende byggeprojekter, søger Høi Thomassen en dygtig og erfaren projektleder, som kan og vil styre hoved- og fagentrepriser indenfor bygningsrenovering - fortrinsvis i Storkøbenhavn.Opgaverne er baseret på kundekontakt med rådgivere, bygherrer samt beboere i de ejendomme vi renoverer. Det stiller krav til din evne til at kommunikere med mennesker på ?ere niveauer. Hvorfor skal vores kunde ansætte dig? Du er bygningskonstruktør eller bygningsingeniør - gerne med en håndværksmæssig baggrund. Du har erfaring fra en lignende stilling og har erfaring med bygningsrenovering. Hvorfor skal du søge dette job? Du vil styre entreprisen fra start til a?evering. Du vil lede og styre vores tømrersjak og underentreprenører. Du får ansvaret for at levere entrepriser til aftalt tid og i aftalt kvalitet. Du er med i alle byggeprojektets faser. Du skal og kan styre projektøkonomien og du udregner i mindre omfang tilbud. Du er vores daglige ansigt udadtil med kontakt til bygherrer, kunder og leverandører.Hvad skal du ellers kunne? Du kan anvende IT-værktøjer, Word og Excel. Du har erfaring med bygningslovgivning og byggeriets aftaleforhold (AB92 AB18). Du kan formulere dig ubesværet og letforståeligt, skriftligt og mundtligt på dansk.Hvad tilbyder PNP-BYG A S dig? Du får en central position i virksomheden. Et åbent og uformelt arbejdsmiljø. God fast løn, pension, sundhedsforsikring og bonusordning. Korte beslutningsveje. Dygtige kolleger og dygtige samarbejdspartnere.Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 189@ht-rekruttering.dk Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet. Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdfNår vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:www.ht-rekruttering.dk job.php

For PNP-BYG A/S som står overfor krævende byggeprojekter, søger Høi & Thomassen en dygtig og erfaren projektleder, som kan og vil styre hoved- og fagentrepriser indenfor bygningsrenovering - fortrinsvis i Storkøbenhavn.

Opgaverne er baseret på kundekontakt med rådgivere, bygherrer samt beboere i de ejendomme vi renoverer. Det stiller krav til din evne til at kommunikere med mennesker på ?ere niveauer.


Hvorfor skal vores kunde ansætte dig?
Du er bygningskonstruktør eller bygningsingeniør - gerne med en håndværksmæssig baggrund.
Du har erfaring fra en lignende stilling og har erfaring med bygningsrenovering.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du vil styre entreprisen fra start til a?evering.
Du vil lede og styre vores tømrersjak og underentreprenører.
Du får ansvaret for at levere entrepriser til aftalt tid og i aftalt kvalitet.
Du er med i alle byggeprojektets faser.
Du skal og kan styre projektøkonomien og du udregner i mindre omfang tilbud.
Du er vores daglige ansigt udadtil med kontakt til bygherrer, kunder og leverandører.

Hvad skal du ellers kunne?
Du kan anvende IT-værktøjer, Word og Excel.
Du har erfaring med bygningslovgivning og byggeriets aftaleforhold (AB92/AB18).
Du kan formulere dig ubesværet og letforståeligt, skriftligt og mundtligt på dansk.

Hvad tilbyder PNP-BYG A/S dig?
Du får en central position i virksomheden.
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø.
God fast løn, pension, sundhedsforsikring og bonusordning.
Korte beslutningsveje.
Dygtige kolleger og dygtige samarbejdspartnere.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller  Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 189@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SRødovre2019-07-09T00:00:002019-09-03T00:00:00
330064288Senior projektleder til VVMRobot Har du lyst til at være den tværfaglige projektleder i forbindelse med nogle af vores store miljøkonsekvensvurderinger? Afdelingen for Miljø og Natur består af en flok ildsjæle, der brændende ønsker at gøre en forskel for miljøet. Vi har samtidig været heldige at få projekter, der matcher vores faglige passion og rummer inspirerende samfundsmæssige aspekter. Da opgaverne er blevet endnu flere, søger vi nu en erfaren og engageret kollega med stærke natur- og miljø kompetencer og masser af erfaring i VVM& 39 er og miljøvurderinger. Du kommer til at arbejde bredt med natur og miljø i relation til planlægning og godkendelser af anlægsprojekter. I den forbindelse skal du være klar til at mønstre ansvaret for flere opgaver på en gang. Så hvis du har den projektledelsesmæssige erfaring, ser vi frem til at høre fra dig. Din profil Du har en uddannelse som ingeniør, biolog, geograf eller lign. Du har minimum 15 års praktisk erfaring med rådgivning i VVM og miljøkonsekvensvurderinger Du har indgående kendskab til danske natur- og miljøforhold Du skaber kontakt til nye potentielle kunder og har et stort netværk Du har indgående kendskab til dansk miljølovgivning og administration Du er en meget erfaren projektleder Du leverer og løser opgaver på et højt fagligt niveau og ofte med korte deadlines Dine primære arbejdsopgaver Du bidrager med styring og overordnet ledelse af større VVM& 39 er og miljøscreeninger Du har den direkte kontakt med kunden og sikrer, at vores kunder finder frem til de bedste løsninger Du har ansvaret for udarbejdelse af VVM-rapporter, miljøredegørelser og konsekvensvurderinger Miljø- og naturforvaltning, herunder kontakt og forhandling med myndigheder og andre interessenter Udarbejdelse af tilbud og stå i spidsen for udbudsforretninger Du sikrer kvaliteten af rapporter, risikovurderinger og notater Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Har du lyst til at være den tværfaglige projektleder i forbindelse med nogle af vores store miljøkonsekvensvurderinger?

Afdelingen for Miljø og Natur består af en flok ildsjæle, der brændende ønsker at gøre en forskel for miljøet. Vi har samtidig været heldige at få projekter, der matcher vores faglige passion og rummer inspirerende samfundsmæssige aspekter.

Da opgaverne er blevet endnu flere, søger vi nu en erfaren og engageret kollega med stærke natur- og miljø kompetencer og masser af erfaring i VVM'er og miljøvurderinger. Du kommer til at arbejde bredt med natur og miljø i relation til planlægning og godkendelser af anlægsprojekter. I den forbindelse skal du være klar til at mønstre ansvaret for flere opgaver på en gang.

Så hvis du har den projektledelsesmæssige erfaring, ser vi frem til at høre fra dig.

Din profil

• Du har en uddannelse som ingeniør, biolog, geograf eller lign.
• Du har minimum 15 års praktisk erfaring med rådgivning i VVM og miljøkonsekvensvurderinger
• Du har indgående kendskab til danske natur- og miljøforhold
• Du skaber kontakt til nye potentielle kunder og har et stort netværk
• Du har indgående kendskab til dansk miljølovgivning og administration
• Du er en meget erfaren projektleder
• Du leverer og løser opgaver på et højt fagligt niveau og ofte med korte deadlines

Dine primære arbejdsopgaver

  • Du bidrager med styring og overordnet ledelse af større VVM'er og miljøscreeninger
    • Du har den direkte kontakt med kunden og sikrer, at vores kunder finder frem til de bedste løsninger
    • Du har ansvaret for udarbejdelse af VVM-rapporter, miljøredegørelser og konsekvensvurderinger
    • Miljø- og naturforvaltning, herunder kontakt og forhandling med myndigheder og andre interessenter
    • Udarbejdelse af tilbud og stå i spidsen for udbudsforretninger
    • Du sikrer kvaliteten af rapporter, risikovurderinger og notater

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SSøborg2019-07-26T00:00:002019-09-20T00:00:00
330070796Arbejdsmiljørådgiver til arbejdsmiljøledelse og intern auditRobot Vil du gerne arbejde med arbejdsmiljøledelse og gennemføre intern audit hvor du kommer rund i hele organisationen? Så kan du blive vores næste arbejdsmiljørådgiver. Du bliver en del af den centrale HR Arbejdsmiljøsektion der består af otte medarbejdere der arbejder med overordnede arbejdsmiljøtiltag og understøtter Divisionerne i Banedanmark. Stillingen er placeret på vores kontor i København. Banedanmark projekterer og gennemfører en række meget store projekter samtidig med, at vi drifter og vedligeholder jernbanen. F.eks. arbejder medarbejdere med tungt materiel på ufremkommelige strækninger og på alle tider af døgnet. Her er arbejdsmiljøet en vigtig del af vores fundament, både når vi anlægger og når vi vedligeholder jernbanen. Arbejdsmiljøsektionen arbejder med opfølgning på ulykker hændelser, analyse og rapportering, interne processer, instrukser, kampagner, arbejdsmiljøorganisation, værktøjer mm. Arbejdsmiljøledelse, arbejdsmiljø KPI og intern audit Dit fokus bliver arbejdsmiljøledelse med fokus på kontinuerlige forbedringer risikovurdering, hændelseshåndtering og rapportering vil være centrale emner i dit arbejde. Du skal arbejde med rapportering af arbejdsmiljø KPI og bliver superbruger i vores hændelsessystem, Safetynet. Et andet arbejdsområde bliver intern audit på vores arbejdsmiljø processer især i forbindelse med vores anlægsaktiviteter og styring af arbejdsmiljøet som bygherre. Du skal som auditor supportere vores Divisioner i at efterleve og forbedre deres håndtering af arbejdsmiljøet. Erfaring med arbejdsmiljø, audit og bygherrens pligter Vi forventer, at du har en relevant uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Muligvis har du suppleret med anden relevant faglig kompetence fra gennemførelse af kurser vedrørende arbejdsmiljø, fysisk arbejdsmiljø, ergonomi, ulykkesanalyse og -forebyggelse mm. Hvis du har arbejde med implementering af ISO 45001 OHSAS 18001 og eller bygherrens pligter samt er uddannet lead auditor vil det være et plus. Vi forventer, at du har analytiske evner, kan håndtere data og processer og arbejde med både konkrete arbejdsmiljøopgaver og med strategisk arbejdsmiljøarbejde. Du er god til at samarbejde og kommunikere med kolleger på alle niveauer i en stor organisation samt med eksterne samarbejdspartnere og myndigheder. Løn Du ansættes efter AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Uffe Halldorsson. Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stilling og følger instruktionerneVil du gerne arbejde med arbejdsmiljøledelse og gennemføre intern audit hvor du kommer rund i hele organisationen? Så kan du blive vores næste arbejdsmiljørådgiver.

Du bliver en del af den centrale HR Arbejdsmiljøsektion der består af otte medarbejdere der arbejder med overordnede arbejdsmiljøtiltag og understøtter Divisionerne i Banedanmark. Stillingen er placeret på vores kontor i København.

Banedanmark projekterer og gennemfører en række meget store projekter samtidig med, at vi drifter og vedligeholder jernbanen. F.eks. arbejder medarbejdere med tungt materiel på ufremkommelige strækninger og på alle tider af døgnet. Her er arbejdsmiljøet en vigtig del af vores fundament, både når vi anlægger og når vi vedligeholder jernbanen.

Arbejdsmiljøsektionen arbejder med opfølgning på ulykker/hændelser, analyse og rapportering, interne processer, instrukser, kampagner, arbejdsmiljøorganisation, værktøjer mm.



Arbejdsmiljøledelse, arbejdsmiljø KPI og intern audit

Dit fokus bliver arbejdsmiljøledelse med fokus på kontinuerlige forbedringer – risikovurdering, hændelseshåndtering og rapportering vil være centrale emner i dit arbejde. Du skal arbejde med rapportering af arbejdsmiljø KPI og bliver superbruger i vores hændelsessystem, Safetynet.

Et andet arbejdsområde bliver intern audit på vores arbejdsmiljø processer især i forbindelse med vores anlægsaktiviteter og styring af arbejdsmiljøet som bygherre. Du skal som auditor supportere vores Divisioner i at efterleve og forbedre deres håndtering af arbejdsmiljøet.



Erfaring med arbejdsmiljø, audit og bygherrens pligter

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Muligvis har du suppleret med anden relevant faglig kompetence fra gennemførelse af kurser vedrørende arbejdsmiljø, fysisk arbejdsmiljø, ergonomi, ulykkesanalyse og -forebyggelse mm. Hvis du har arbejde med implementering af ISO 45001/OHSAS 18001 og/eller bygherrens pligter samt er uddannet lead auditor vil det være et plus.

Vi forventer, at du har analytiske evner, kan håndtere data og processer og arbejde med både konkrete arbejdsmiljøopgaver og med strategisk arbejdsmiljøarbejde. Du er god til at samarbejde og kommunikere med kolleger på alle niveauer i en stor organisation samt med eksterne samarbejdspartnere og myndigheder.



Løn

Du ansættes efter AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.



Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Uffe Halldorsson.

Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følger instruktionerne

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-08-09T00:00:002019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Seniorprojektchef fjernvarme

MOE A/S

Søborg
Vil du med på MOEs rejse mod de 17 verdensmål? MOE ønsker at være forrest i feltet inden for innovativ og bæredygtig Energi-produktion og -distribution. Vi arbejder sammen med Danmarks førende visionære bygherrer og forskningsmiljøer på landets univ...
Indrykket:26. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Digital projektleder søges til webbureau

Scandesign A/S

København Ø
Vi har vokseværk hos Scandesign Media og udvider derfor bemandingen med en struktureret og detaljeorienteret digital projektleder, som skal give vores kunder verdens bedste oplevelse! Hvem er Scandesign Media? Vi er et bureau bestående af struktured...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:4. september 2019

PROJEKTLEDER til bygningsrenovering

HØI & THOMASSEN A/S

Rødovre
For PNP-BYG A S som står overfor krævende byggeprojekter, søger Høi Thomassen en dygtig og erfaren projektleder, som kan og vil styre hoved- og fagentrepriser indenfor bygningsrenovering - fortrinsvis i Storkøbenhavn.Opgaverne er baseret på kundekon...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:3. september 2019

Senior projektleder til VVM

MOE A/S

Søborg
Har du lyst til at være den tværfaglige projektleder i forbindelse med nogle af vores store miljøkonsekvensvurderinger? Afdelingen for Miljø og Natur består af en flok ildsjæle, der brændende ønsker at gøre en forskel for miljøet. Vi har samtidig væ...
Indrykket:26. juli 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Arbejdsmiljørådgiver til arbejdsmiljøledelse og intern audit

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du gerne arbejde med arbejdsmiljøledelse og gennemføre intern audit hvor du kommer rund i hele organisationen? Så kan du blive vores næste arbejdsmiljørådgiver. Du bliver en del af den centrale HR Arbejdsmiljøsektion der består af otte medarbejd...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019