Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Klinisk projektleder til til en spændende opgave på Sjælland

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616

Vi søger en klinisk projektleder til en stor kunde på Sjælland
Konsulenten vil have ansvaret for de kliniske og parakliniske kravsområder, beskrivelser, problemstillinger, udredninger og indstillinger i samarbejde med programkontoret, som konsulenten bliver en del af.

Konsulenten skal sikre, at der er sammenhæng og overblik over det
samlede kravsområde, i forhold til de tekniske, arkitekturmæssige og medicotekniske krav samt kontrakten som helhed. Her især omkring implementering og egenleverancer.

Konsulenten skal have:
- Solid erfaring med projektledelse, herunder Prince2
- Klinisk eller paraklinisk baggrund
- Lang og bred erfaring fra sundhedssektoren.
- Erfaring i at lede arbejde med tværfaglige kliniske grupper.
- Erfaring med at arbejde på kundesiden i udbud på de kliniske og -
parakliniske områder. Gerne med egenleverancer i udbud.
- Erfaring med patientsikkerhed og GDPR.
- Erfaring med it-løsninger inden for sundhedssektoren.
- Stor erfaring med kravspecificering
- Erfaring med at formidle, drøfte og fastlægge krav i dialog med
klinikere og paraklinikere.
- Evne til at arbejde selvstændigt i komplekse og politiske sammenhæng kombineret med stærke samarbejdsevner.
- Stor gennemslagskraft, og evne til at kommunikere det komplekse
simpelt.

Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330035500Phoenix-ee58e87512019-05-31T00:00:00Klinisk projektleder til til en spændende opgave på Sjælland

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616

Vi søger en klinisk projektleder til en stor kunde på Sjælland
Konsulenten vil have ansvaret for de kliniske og parakliniske kravsområder, beskrivelser, problemstillinger, udredninger og indstillinger i samarbejde med programkontoret, som konsulenten bliver en del af.

Konsulenten skal sikre, at der er sammenhæng og overblik over det
samlede kravsområde, i forhold til de tekniske, arkitekturmæssige og medicotekniske krav samt kontrakten som helhed. Her især omkring implementering og egenleverancer.

Konsulenten skal have:
- Solid erfaring med projektledelse, herunder Prince2
- Klinisk eller paraklinisk baggrund
- Lang og bred erfaring fra sundhedssektoren.
- Erfaring i at lede arbejde med tværfaglige kliniske grupper.
- Erfaring med at arbejde på kundesiden i udbud på de kliniske og -
parakliniske områder. Gerne med egenleverancer i udbud.
- Erfaring med patientsikkerhed og GDPR.
- Erfaring med it-løsninger inden for sundhedssektoren.
- Stor erfaring med kravspecificering
- Erfaring med at formidle, drøfte og fastlægge krav i dialog med
klinikere og paraklinikere.
- Evne til at arbejde selvstændigt i komplekse og politiske sammenhæng kombineret med stærke samarbejdsevner.
- Stor gennemslagskraft, og evne til at kommunikere det komplekse
simpelt.

Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8616

2019-06-22T09:51:14.420 Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8616 Vi søger en klinisk projektleder til en stor kunde på SjællandKonsulenten vil have ansvaret for de kliniske og parakliniske kravsområder, beskrivelser, problemstillinger, udredninger og indstillinger i samarbejde med programkontoret, som konsulenten bliver en del af. Konsulenten skal sikre, at der er sammenhæng og overblik over detsamlede kravsområde, i forhold til de tekniske, arkitekturmæssige og medicotekniske krav samt kontrakten som helhed. Her især omkring implementering og egenleverancer. Konsulenten skal have:- Solid erfaring med projektledelse, herunder Prince2- Klinisk eller paraklinisk baggrund- Lang og bred erfaring fra sundhedssektoren.- Erfaring i at lede arbejde med tværfaglige kliniske grupper.- Erfaring med at arbejde på kundesiden i udbud på de kliniske og -parakliniske områder. Gerne med egenleverancer i udbud.- Erfaring med patientsikkerhed og GDPR.- Erfaring med it-løsninger inden for sundhedssektoren.- Stor erfaring med kravspecificering- Erfaring med at formidle, drøfte og fastlægge krav i dialog medklinikere og paraklinikere.- Evne til at arbejde selvstændigt i komplekse og politiske sammenhæng kombineret med stærke samarbejdsevner.- Stor gennemslagskraft, og evne til at kommunikere det kompleksesimpelt. Vi ser frem til at høre fra dig her på Worksome Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 861611jobnetee58e875100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/86160EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3538713Worksome ApS11Langelinie Allé 474200SlagelseDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset771067JobNet4998482499848210031-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee58e875https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee58e875https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee58e875&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee58e875&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKlinisk projektleder til til en spændende opgave på Sjælland1Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361968655Mathiasprofft@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark330147610Facilitator til tværorganisatoriske projekter og processerRobot Er du en erfaren og metodisk stærk facilitator? Og kan du agere effektivt i en stor organisation med forskellige fagligheder? Vi udvider staben af facilitatorer til styrkelse af tværorganisatoriske projekter og processer i Banedanmark. Du bliver en del af sektionen Forretningsprojekter, hvor vi er 15 medarbejdere, som arbejder bredt i hele Banedanmark. Vores kerneydelser er projektledelse, facilitering, struktureret problemløsning og procesoptimering. Derudover driver vi Banedanmarks projektlederakademi og relaterede netværksaktiviteter. Vi bruger hinanden som sparringspartnere, og vi prioriterer tid til løbende udvikling af teamets kompetencer og ydelser. Vi løser vores opgaver gennem en uhøjtidelig omgangstone og med plads til at involvere os i hinanden. Vi tilbyder et job, hvor du kan udleve dine faglige ambitioner uden at give afkald på work-life balance. Samtidig bidrager du til vigtige samfundsmæssige opgaver gode transportmuligheder og Danmarks grønne omstilling. Du får arbejdssted i København i vores nybyggede hovedkontor, som er nemt tilgængeligt, hvad end du er med tog eller i bil. Løsninger på tværs af organisatoriske enheder og fagligheder I rollen som facilitator styrer du processen for den indledende afklaring mellem stakeholders i større tværorganisatoriske projekter. Der er primært tale om projekter af teknisk karakter, hvor forskellige fagligheder er repræsenteret. En anden type opgave kan være analyse og forbedring af administrative processer, som involverer flere dele af organisationen. Du løser dine opgaver ved at være synlig blandt kolleger i organisationen og udvise forståelse for den virkelighed de forskellige fagligheder bevæger sig i. Når du lykkes, er det fordi du formår at få det bedste ud af disse forskelligheder og håndterer en bred interessentskare godt. Solidt metodekendskab og flair for forandringsledelse Du er en erfaren facilitator med en metodisk og struktureret tilgang. Den erfaring har du opnået ved din deltagelse i forskelligartede projekter med meget konkrete leverancer. Din solide erfaring på området kommer til udtryk ved din evne til at håndtere komplekse problemstillinger og store mængder information data. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du formår at bringe dine faglige kompetencer i spil i dit daglige virke. Derudover er du en dygtig kommunikator og har flair for at skabe positiv udvikling i projekter med mange interesser. Som person er du åben og nysgerrig, har stort drive og vedholdenhed, og det motiverer dig at skabe konkrete forbedringer. Du er god til at sætte dig i andres sted, bygge relationer og interagere med kolleger på alle niveauer. Du har ambitioner om at udvikle dig fagligt og har lyst til at bidrage til andres udvikling. Løn Du ansættes efter gældende overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte sektionschef Søren Strunge Nielsen. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stilling nedenfor og følger instruktionerne.Er du en erfaren og metodisk stærk facilitator? Og kan du agere effektivt i en stor organisation med forskellige fagligheder?

Vi udvider staben af facilitatorer til styrkelse af tværorganisatoriske projekter og processer i Banedanmark.

Du bliver en del af sektionen Forretningsprojekter, hvor vi er 15 medarbejdere, som arbejder bredt i hele Banedanmark. Vores kerneydelser er projektledelse, facilitering, struktureret problemløsning og procesoptimering. Derudover driver vi Banedanmarks projektlederakademi og relaterede netværksaktiviteter.

Vi bruger hinanden som sparringspartnere, og vi prioriterer tid til løbende udvikling af teamets kompetencer og ydelser. Vi løser vores opgaver gennem en uhøjtidelig omgangstone og med plads til at involvere os i hinanden.

Vi tilbyder et job, hvor du kan udleve dine faglige ambitioner uden at give afkald på work-life balance. Samtidig bidrager du til vigtige samfundsmæssige opgaver – gode transportmuligheder og Danmarks grønne omstilling.

Du får arbejdssted i København i vores nybyggede hovedkontor, som er nemt tilgængeligt, hvad end du er med tog eller i bil.

Løsninger på tværs af organisatoriske enheder og fagligheder
I rollen som facilitator styrer du processen for den indledende afklaring mellem stakeholders i større tværorganisatoriske projekter. Der er primært tale om projekter af teknisk karakter, hvor forskellige fagligheder er repræsenteret.

En anden type opgave kan være analyse og forbedring af administrative processer, som involverer flere dele af organisationen.

Du løser dine opgaver ved at være synlig blandt kolleger i organisationen og udvise forståelse for den virkelighed de forskellige fagligheder bevæger sig i. Når du lykkes, er det fordi du formår at få det bedste ud af disse forskelligheder og håndterer en bred interessentskare godt.

Solidt metodekendskab og flair for forandringsledelse
Du er en erfaren facilitator med en metodisk og struktureret tilgang. Den erfaring har du opnået ved din deltagelse i forskelligartede projekter med meget konkrete leverancer. Din solide erfaring på området kommer til udtryk ved din evne til at håndtere komplekse problemstillinger og store mængder information/data.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du formår at bringe dine faglige kompetencer i spil i dit daglige virke. Derudover er du en dygtig kommunikator og har flair for at skabe positiv udvikling i projekter med mange interesser.

Som person er du åben og nysgerrig, har stort drive og vedholdenhed, og det motiverer dig at skabe konkrete forbedringer. Du er god til at sætte dig i andres sted, bygge relationer og interagere med kolleger på alle niveauer. Du har ambitioner om at udvikle dig fagligt og har lyst til at bidrage til andres udvikling.

Løn
Du ansættes efter gældende overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.


Ansøgning og kontakt
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte sektionschef Søren Strunge Nielsen.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” nedenfor og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-12-23T00:00:002020-01-19T00:00:00
330147026PROJEKTLEDER EL, KØBENHAVN CITYRobot Kemp Lauritzen København City søger en serviceleder Projektleder til vores EL-afdeling med henblik på at drive og videreudvikle vores nuværende tekniske aktiviteter i København City og Storkøbenhavn. Stillingen I stillingen får du mulighed for at fortsætte den positive udvikling i Kemp Lauritzen, København City Afdelingen ligger på Slotsholmen og består af 60 medarbejdere inden for de tekniske fag med El, VVS, Sprinkler, Ventilation og Køl med fokus på serviceaftaler og struktureret Drift Vedligehold af bygninger, energioptimeringer og industrikunder. Du bliver en del af vores tværfaglige team af service- projektledere, hvor din hverdag foregår i et tæt samarbejde på tværs af faggrupper både på kontoret og ude blandt vores dygtige udførende teknikere. Ledelsesmæssigt indgår du og 2 andre projektledere i EL afdelingen, med reference til afdelingschefen på lige fod med de øvrige projektledere for de øvrige tekniske fag. Vi arbejder med en flad ledelsesstil baseret på afstemning, tillid og opfølgning, kombineret med et tæt samarbejde på tværs af hele afdelingen vi skal alle i mål sammen. Dine arbejdsområder og ansvarsområder vil bl.a. omfatte: Ledelse af el-og serviceopgaver for større kunder, primært i det centrale København Planlægning, kalkulation og udførelse af egne opgaver kunder Daglig ledelse og udvikling af afdelingens teknikere Bidrage til den positive udvikling af det høje faglige niveau og sags- økonomistyring i afdelingen Udvikle samarbejdet med den eksisterende kundekreds og opbygge gode og tætte relationer til nye relevante kunder Din baggrund Vi forestiller os, at du har følgende faglige kvalifikationer: Uddannelse som f.eks. el-installatør, gerne i kombination med økonomisk flair Godt kendskab til El-installationsreglerne Struktureret og servicemindet tilgang til løsning af opgaver Flere års erfaring med service- og projektledelse og med ønsket at træde ind i et erfarent team Som person karakteriseres du ved: Du er målrettet, resultatskabende og vedholdende Du er sælgende udadvendt Ligeledes er du motiverende kundemindet Du har evnen til at kommunikere faglig viden på en forståelig måde Du skaber resultater gennem din positive attitude Du er visionær og innovativ, og evner at håndtere en kompleks og detailorienteret hverdag Du er hold spiller, empatisk, positiv og besidder en stor portion god humor Som medarbejder hos Kemp Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt. Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone, med masser af humor og med respekt og hensyntagen til hinanden.

Kemp & Lauritzen København City søger en serviceleder / Projektleder til vores EL-afdeling med henblik på at drive og videreudvikle vores nuværende tekniske aktiviteter i København City og Storkøbenhavn.

Stillingen

I stillingen får du mulighed for at fortsætte den positive udvikling i Kemp & Lauritzen, København City

Afdelingen ligger på Slotsholmen og består af 60 medarbejdere inden for de tekniske fag med El, VVS, Sprinkler, Ventilation og Køl med fokus på serviceaftaler og struktureret Drift & Vedligehold af bygninger, energioptimeringer og industrikunder.

Du bliver en del af vores tværfaglige team af service- & projektledere, hvor din hverdag foregår i et tæt samarbejde på tværs af faggrupper både på kontoret og ude blandt vores dygtige udførende teknikere.

Ledelsesmæssigt indgår du og 2 andre projektledere i EL afdelingen, med reference til afdelingschefen på lige fod med de øvrige projektledere for de øvrige tekniske fag.

Vi arbejder med en flad ledelsesstil baseret på afstemning, tillid og opfølgning, kombineret med et tæt samarbejde på tværs af hele afdelingen – vi skal alle i mål sammen.

Dine arbejdsområder og ansvarsområder vil bl.a. omfatte:

  • Ledelse af el-og serviceopgaver for større kunder, primært i det centrale København
  • Planlægning, kalkulation og udførelse af egne opgaver/kunder
  • Daglig ledelse og udvikling af afdelingens teknikere
  • Bidrage til den positive udvikling af det høje faglige niveau og sags-/økonomistyring i afdelingen
  • Udvikle samarbejdet med den eksisterende kundekreds og opbygge gode og tætte relationer til nye relevante kunder

Din baggrund

Vi forestiller os, at du har følgende faglige kvalifikationer:

  • Uddannelse som f.eks. el-installatør, gerne i kombination med økonomisk flair
  • Godt kendskab til El-installationsreglerne
  • Struktureret og servicemindet tilgang til løsning af opgaver
  • Flere års erfaring med service- og projektledelse og med ønsket at træde ind i et erfarent team

Som person karakteriseres du ved:

  • Du er målrettet, resultatskabende og vedholdende
  • Du er sælgende & udadvendt
  • Ligeledes er du motiverende & kundemindet
  • Du har evnen til at kommunikere faglig viden på en forståelig måde
  • Du skaber resultater gennem din positive attitude
  • Du er visionær og innovativ, og evner at håndtere en kompleks og detailorienteret hverdag
  • Du er hold spiller, empatisk, positiv og besidder en stor portion god humor

Som medarbejder hos Kemp & Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt.

Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone, med masser af humor og med respekt og hensyntagen til hinanden.

Kemp & LauritzenKøbenhavn K2019-12-21T00:00:002020-01-20T00:00:00
330148197Project & Process Manager, Denmark & Norway - StorkøbenhavnRobot Vores kunde Just Eat vokser og de har travlt med at servicere eksisterende- og nye kunder. Derfor er vi på udkig efter den helt rette person, der evner at optimere motoren mens den kører. Personen kendetegnes ved at have et skarpt øje for optimering af forretningsprocesser og en solid erfaring indenfor projektledelse. Hvis du kan nikke genkendende til ovennævnte, så er det måske dig vi er på udkig efter? Jobbet Din primære opgave bliver at understøtte udviklingen af driften, så Just Eat kontinuerligt leverer markedets bedste kundeoplevelse inden for Takeaway. Du vil både være tovholder og den eksekverende kraft på projekter inden for Operations, Customer Care, Restaurant Support og Delivery. Du vil skulle lede både interne og eksterne teknologi-projekter fra A-Z, hvor du sikrer dig, at de rigtige kompetencer er repræsenteret, fremdrift på det enkelte projekt og endelig eksekvering. Endvidere indeholder rollen at identificere, udvikle og implementere proces forbedringer og Standard Operational Procedures inden for, og på tværs af, afdelingerne samt i forhold til kunder og øvrige samarbejdspartnere. Eksempel på projekter kunne være: Implementering af restaurantkæder på Just Eat s platform Lokal implementering af systemer og processer fra hovedkontoret i London. Stå for intern uddannelse af personale i nye systemer og processer. Optimering af nuværende lokale værktøjer og processer i organisationen Lokalisering og implementering af omkostningsbesparende processer Som Project- Process Manager vil du referere til Operations Director, Denmark Norway og have en bred berøring med hele organisationen. Arbejdstiden er mellem kl. 8-17 og kontoret er bemandet alle ugens 7 dage fra kl. 9-23. Kandidaten Vi forestiller os at du har en baggrund med 2- 4 års erfaring som projektleder. Du er vant til at gennemføre tværgående projekter og finder det naturligt at skulle udarbejde projektplaner, ressource allokere, drive og eksekvere projekter. Din lean baggrund, gør at du ligeledes er du god til at definere og udarbejde procesbeskrivelser og derved sikre optimale arbejdsgange. Uddannelsesmæssigt kunne du have læst projekt- procesledelse, lean eller supply chain. Det vigtigste er at du har praktisk og dokumenterede erfaring på området. Vi forventer at du er: Robust med højt energi niveau og god til at delegere og prioritere indsatser. Forretningsorienteret, struktureret og detaljeorienteret når det er nødvendigt Kan arbejde selvstændigt Nysgerrig, udadvendt og opsøgende på tværs af organisatoriske strukturer En stærk kommunikator både mundtlig og skriftligt Lyttende, identificerende og samtidig evner at eksekverer indenfor de opsatte tidsrammer. Du er personen, der formår at får projekter og processer til at bevæge sig og skaber værdi for dine interessenter. Løn Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning. Tiltrædelse Snarest, men afventer den rigtige kandidat. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Virksomheden Just Eat er en verdensomspændende online-virksomhed, der blev grundlagt i Danmark i 2001. Hvert år formidler selskabet mere end 13 millioner måltider til sultne danskere, og med en online-markedsandel på over 75 i Danmark er Just Eat danskernes klart foretrukne online takeaway-platform - på både web og i apps. Selskabet samarbejder med over 2.500 restauranter på tværs af hele landet, hvilket også gør dem til danskernes lokale takeaway-portal. Selskabet består af mere end 400 medarbejdere, der dækker alt fra salg, marketing, finans, kundeservice og levering. I dag er selskabet etableret i 13 lande rundt omkring i verden. Just Eat er børsnoteret i London, hvor de også har deres hovedsæde.

Vores kunde Just Eat vokser og de har travlt med at servicere eksisterende- og nye kunder. Derfor er vi på udkig efter den helt rette person, der evner at ”optimere motoren” mens den kører. Personen kendetegnes ved at have et skarpt øje for optimering af forretningsprocesser og en solid erfaring indenfor projektledelse. Hvis du kan nikke genkendende til ovennævnte, så er det måske dig vi er på udkig efter?

Jobbet

Din primære opgave bliver at understøtte udviklingen af driften, så Just Eat kontinuerligt leverer markedets bedste kundeoplevelse inden for Takeaway. Du vil både være tovholder og den eksekverende kraft på projekter inden for Operations, Customer Care, Restaurant Support og Delivery.

Du vil skulle lede både interne og eksterne teknologi-projekter fra A-Z, hvor du sikrer dig, at de rigtige kompetencer er repræsenteret, fremdrift på det enkelte projekt og endelig eksekvering.

Endvidere indeholder rollen at identificere, udvikle og implementere proces forbedringer og Standard Operational Procedures inden for, og på tværs af, afdelingerne samt i forhold til kunder og øvrige samarbejdspartnere.

Eksempel på projekter kunne være:

  • Implementering af restaurantkæder på Just Eat´s platform
  • Lokal implementering af systemer og processer fra hovedkontoret i London. Stå for intern uddannelse af personale i nye systemer og processer.
  • Optimering af nuværende lokale værktøjer og processer i organisationen
  • Lokalisering og implementering af omkostningsbesparende processer

Som Project- & Process Manager vil du referere til Operations Director, Denmark & Norway og have en bred berøring med hele organisationen. Arbejdstiden er mellem kl. 8-17 og kontoret er bemandet alle ugens 7 dage fra kl. 9-23.

Kandidaten

Vi forestiller os at du har en baggrund med 2- 4 års erfaring som projektleder. Du er vant til at gennemføre tværgående projekter og finder det naturligt at skulle udarbejde projektplaner, ressource allokere, drive og eksekvere projekter. Din lean baggrund, gør at du ligeledes er du god til at definere og udarbejde procesbeskrivelser og derved sikre optimale arbejdsgange.

Uddannelsesmæssigt kunne du have læst projekt- / procesledelse, lean eller supply chain. Det vigtigste er at du har praktisk og dokumenterede erfaring på området.

Vi forventer at du er:

  • Robust med højt energi niveau og god til at delegere og prioritere indsatser.
  • Forretningsorienteret, struktureret og detaljeorienteret når det er nødvendigt
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Nysgerrig, udadvendt og opsøgende på tværs af organisatoriske strukturer
  • En stærk kommunikator både mundtlig og skriftligt
  • Lyttende, identificerende og samtidig evner at eksekverer indenfor de opsatte tidsrammer.

Du er personen, der formår at får projekter og processer til at bevæge sig og skaber værdi for dine interessenter.

Løn

Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning.

Tiltrædelse

Snarest, men afventer den rigtige kandidat.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Virksomheden

Just Eat er en verdensomspændende online-virksomhed, der blev grundlagt i Danmark i 2001. Hvert år formidler selskabet mere end 13 millioner måltider til sultne danskere, og med en online-markedsandel på over 75 % i Danmark er Just Eat danskernes klart foretrukne online takeaway-platform - på både web og i apps. Selskabet samarbejder med over 2.500 restauranter på tværs af hele landet, hvilket også gør dem til danskernes lokale takeaway-portal. Selskabet består af mere end 400 medarbejdere, der dækker alt fra salg, marketing, finans, kundeservice og levering. I dag er selskabet etableret i 13 lande rundt omkring i verden. Just Eat er børsnoteret i London, hvor de også har deres hovedsæde.

PersonaleBørsenKøbenhavn Ø2019-12-27T00:00:002020-02-21T00:00:00
330149054Kan du skabe fremdrift på nye digitale og datadrevne processer?Robot Vi søger en projektleder til at drive overgangen fra manuelle til digitale arbejdsgange omkring jernbanens asset data, og sikre reel forankring hos medarbejderne. Du bliver en del af sektionen Data & Dokumentation, som har ansvar for registrering af data og dokumentation på alle de fysiske komponenter, der tilsammen udgør jernbanen hvad end det er brokonstruktioner, sporskifter eller ophæng til en køreledning. Vi varetager asset data, blandt andet i SAP og GIS, og står for den løbende udvikling af den måde hvorpå, vi arbejder med digitale assets. Vi har brug for fremdrift på nye digitale og datadrevne processer, som skal sikre korrekte data og dokumentation i planlægningen, udførelsen og økonomien omkring vedligehold af jernbanen. I sektionen arbejder vi i et tillidsfuldt miljø, hvor feedback er en del af hverdagen. Vi pakker ikke budskaber ind og støtter hinanden i de beslutninger, der er taget. Derudover stiller vi os ikke tilfredse med status quo vi udvikler os sammen. Din arbejdsplads bliver i Ringsted, men der vil være rejseaktivitet til København og Fredericia. En bred vifte af opgaver med kontakt til menneskerne omkring dig Helt konkret overtager du et projekt, hvor din primære opgave bliver at indføre ny LER-lovgivning (lov om ledningsejerregistreret), og hvordan vi i denne sammenhæng kan præsentere data, samt ny metode til udlevering af kortmateriale til interne og eksterne aktører uden manuelle håndteringer. Det betyder, at du som projektleder tilrettelægger og gennemfører implementering af digitaliseringsinitiativer i de afdelinger, som anvender asset data og dokumentation. Her involverer du dig i den daglige drift, så du har den indsigt, du skal bruge til at tilrettelægge en god implementering. Du er i dialog med interessenter omkring overleveringer af nye og eksisterende data og dokumentation. Du får også til opgave at udarbejde uddannelsesplaner for medarbejdere i sektionen, så vi sikrer, at alle medarbejdere er klar til de nye teknologier, der indføres løbende. Du skaber forandringer gennem empati og gennemslagskraft Du er god til at arbejde selvstændigt, strukturere dine opgaver og du er selvdrevet i forhold til at skabe kontakter til de rigtige mennesker i og uden for organisationen. Du vil møde en organisationskultur med hjælpsomme og imødekommende kolleger og ledere. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, så længe du har relevant faglig viden om og metoder til projektledelse, forandringsledelse og implementeringsprocesser. Denne ballast har du opbygget gennem formel uddannelse eller gennem dokumenteret erfaring i tidligere ansættelser. Du kommunikerer med gennemslagskraft og gennemfører forandringer med respekt og empati for de mennesker, der er i berøring med nye arbejdsgange. Derudover har du en god forståelse for IT og evner at planlægge og tilrettelægge implementeringsforløb, hvor nye digitaliserede processer skal forankres blandt interne såvel som eksterne brugere. Du er god til at formidle dit arbejde videre, både skriftligt og mundtligt, og du præsenterer opgaver og resultater tydeligt. Du ser muligheder for forbedringer og tager initiativ til at udfordre rutiner og vante arbejdsgange selvfølgelig ved at involvere dine kolleger. Herudover er du god til at flytte barrierer og skabe gode relationer mellem afdelinger og projekter. Løn Du ansættes efter gældende overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere så kontakt teamleder Pia Walmod-Larsen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vi søger en projektleder til at drive overgangen fra manuelle til digitale arbejdsgange omkring jernbanens asset data, og sikre reel forankring hos medarbejderne.

Du bliver en del af sektionen Data & Dokumentation, som har ansvar for registrering af data og dokumentation på alle de fysiske komponenter, der tilsammen udgør jernbanen – hvad end det er brokonstruktioner, sporskifter eller ophæng til en køreledning.

Vi varetager asset data, blandt andet i SAP og GIS, og står for den løbende udvikling af den måde hvorpå, vi arbejder med digitale assets. Vi har brug for fremdrift på nye digitale og datadrevne processer, som skal sikre korrekte data og dokumentation i planlægningen, udførelsen og økonomien omkring vedligehold af jernbanen.

I sektionen arbejder vi i et tillidsfuldt miljø, hvor feedback er en del af hverdagen. Vi pakker ikke budskaber ind og støtter hinanden i de beslutninger, der er taget. Derudover stiller vi os ikke tilfredse med status quo – vi udvikler os sammen.

Din arbejdsplads bliver i Ringsted, men der vil være rejseaktivitet til København og Fredericia.

En bred vifte af opgaver med kontakt til menneskerne omkring dig
Helt konkret overtager du et projekt, hvor din primære opgave bliver at indføre ny LER-lovgivning (lov om ledningsejerregistreret), og hvordan vi i denne sammenhæng kan præsentere data, samt ny metode til udlevering af kortmateriale til interne og eksterne aktører uden manuelle håndteringer.
Det betyder, at du som projektleder tilrettelægger og gennemfører implementering af digitaliseringsinitiativer i de afdelinger, som anvender asset data og dokumentation. Her involverer du dig i den daglige drift, så du har den indsigt, du skal bruge til at tilrettelægge en god implementering.

Du er i dialog med interessenter omkring overleveringer af nye og eksisterende data og dokumentation. Du får også til opgave at udarbejde uddannelsesplaner for medarbejdere i sektionen, så vi sikrer, at alle medarbejdere er klar til de nye teknologier, der indføres løbende.

Du skaber forandringer gennem empati og gennemslagskraft
Du er god til at arbejde selvstændigt, strukturere dine opgaver og du er selvdrevet i forhold til at skabe kontakter til de rigtige mennesker i og uden for organisationen. Du vil møde en organisationskultur med hjælpsomme og imødekommende kolleger og ledere.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, så længe du har relevant faglig viden om og metoder til projektledelse, forandringsledelse og implementeringsprocesser. Denne ballast har du opbygget gennem formel uddannelse eller gennem dokumenteret erfaring i tidligere ansættelser.

Du kommunikerer med gennemslagskraft og gennemfører forandringer med respekt og empati for de mennesker, der er i berøring med nye arbejdsgange. Derudover har du en god forståelse for IT og evner at planlægge og tilrettelægge implementeringsforløb, hvor nye digitaliserede processer skal forankres blandt interne såvel som eksterne brugere.

Du er god til at formidle dit arbejde videre, både skriftligt og mundtligt, og du præsenterer opgaver og resultater tydeligt. Du ser muligheder for forbedringer og tager initiativ til at udfordre rutiner og vante arbejdsgange – selvfølgelig ved at involvere dine kolleger. Herudover er du god til at flytte barrierer og skabe gode relationer mellem afdelinger og projekter.

Løn
Du ansættes efter gældende overenskomst, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere så kontakt teamleder Pia Walmod-Larsen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende.
For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne.



Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2020-01-02T00:00:002020-01-26T00:00:00
330152459Koordinator/projektleder til opfølgning på drift, vedligehold og opstart af metrolinjer og LetbaneRobot Brænder du for at være med til at sikre, at København har en velfungerende metro, og vil du være med på en rejse, hvor vi står over for at åbne både en letbane og en metrolinje til Nord- og Sydhavnen? I Metroselskabet åbnede vi for nyligt Cityringen, og derfor har vi nu behov for at styrke vores interne arbejdsprocesser og vores samarbejde med vores leverandører af drift og vedligehold af metro og letbane både nu og på længere sigte. Arbejdet sker i et samarbejde på tværs af Metroselskabets afdelinger samt med vores drifts- og vedligeholdsleverandører. Du vil blive en del af et stærkt hold med en god blanding af erfarne og nye medarbejdere. Vi søger en ambitiøs og erfaren medarbejder, som kan varetage opgaven med at sikre, at driftsleverandørerne for både kommende metrolinjer og letbaner opbygger de rette organisationer for drift- og vedligehold samt leverer den nødvendige dokumentation og organisation efter aftalte tidsplaner. Derudover omfatter dine opgaver at følge op på de nuværende metrolinjer i drift, hvilket varetages med tilhørende rapportering og beslutningsoplæg til Metroselskabets øverste ledelse. Ansvar Du får et tværfagligt ansvar, som kræver forståelse eller ønske om forståelse af blandt andet sikkerhedsfaglige emner indenfor jernbaner i drift samt tekniske spørgsmål i forbindelse med metroens systemer og udstyr, opbygning af organisation og lignende. Dit daglige arbejde vil bestå af følgende områder: Supportere team lederen på arbejdet med opfølgning på driftskontrakter for metroen og letbanen. Udarbejde og følge op på procedurer for opfølgning på leverancer fra drifts- og vedligeholdelsesleverandører Overvåge leverandørens fremdrift og kvalitet samt sikre at væsentlige udfordringer identificeres og løses Indgå i det daglige tilsyn ift. leverandørens kontraktforpligtelser Koordinering med andre afdelinger i Metroselskabet og ved særlige lejligheder også myndigheder Udarbejdelse af mødemateriale, præsentationer, beslutningsoplæg, statusrapportering, infonotater og lignende til blandt andet Metroselskabets direktion Indgå i tværfaglige projekter internt i organisationen Profil Relevant videregående uddannelse Erfaring med projektledelse og leverandørsamarbejde (gerne mere end 5 år) Erfaring med rapportering samt udarbejdelse af beslutningsoplæg og notater til øverste ledelsesniveau Det er en fordel, at du har relevant erfaringer fra et arbejde i en politisk organisation Du er i stand til at tænke strategisk og omsætter disse ideer til konkrete handlinger og identificerede mål Du kan lide at finde løsninger på problemer Stærk personlig motivation og vilje til at få ting til at lykkes Stærke samarbejdsevner Flydende i dansk og engelsk både mundtlig og skriftligt Vi tilbyder Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en dynamisk organisation i udvikling, fleksible og attraktive ansættelsesvilkår, løn efter kvalifikationer og dygtige og gode kolleger. For yderligere information om jobbet henvises til Team Leder i afdelingen Operation og Assets Letizia Tempestilli på telefon 7242 4926

Brænder du for at være med til at sikre, at København har en velfungerende metro, og vil du være med på en rejse, hvor vi står over for at åbne både en letbane og en metrolinje til Nord- og Sydhavnen? I Metroselskabet åbnede vi for nyligt Cityringen, og derfor har vi nu behov for at styrke vores interne arbejdsprocesser og vores samarbejde med vores leverandører af drift og vedligehold af metro og letbane – både nu og på længere sigte.

Arbejdet sker i et samarbejde på tværs af Metroselskabets afdelinger samt med vores drifts- og vedligeholdsleverandører. Du vil blive en del af et stærkt hold med en god blanding af erfarne og nye medarbejdere.

Vi søger en ambitiøs og erfaren medarbejder, som kan varetage opgaven med at sikre, at driftsleverandørerne for både kommende metrolinjer og letbaner opbygger de rette organisationer for drift- og vedligehold samt leverer den nødvendige dokumentation og organisation efter aftalte tidsplaner. Derudover omfatter dine opgaver at følge op på de nuværende metrolinjer i drift, hvilket varetages med tilhørende rapportering og beslutningsoplæg til Metroselskabets øverste ledelse.

Ansvar

Du får et tværfagligt ansvar, som kræver forståelse eller ønske om forståelse af blandt andet sikkerhedsfaglige emner indenfor jernbaner i drift samt tekniske spørgsmål i forbindelse med metroens systemer og udstyr, opbygning af organisation og lignende.

Dit daglige arbejde vil bestå af følgende områder:

  • Supportere team lederen på arbejdet med opfølgning på driftskontrakter for metroen og letbanen.
  • Udarbejde og følge op på procedurer for opfølgning på leverancer fra drifts- og vedligeholdelsesleverandører
  • Overvåge leverandørens fremdrift og kvalitet samt sikre at væsentlige udfordringer identificeres og løses
  • Indgå i det daglige tilsyn ift. leverandørens kontraktforpligtelser
  • Koordinering med andre afdelinger i Metroselskabet og ved særlige lejligheder også myndigheder
  • Udarbejdelse af mødemateriale, præsentationer, beslutningsoplæg, statusrapportering, infonotater og lignende til blandt andet Metroselskabets direktion
  • Indgå i tværfaglige projekter internt i organisationen

Profil

  • Relevant videregående uddannelse
  • Erfaring med projektledelse og leverandørsamarbejde (gerne mere end 5 år)
  • Erfaring med rapportering samt udarbejdelse af beslutningsoplæg og notater til øverste ledelsesniveau
  • Det er en fordel, at du har relevant erfaringer fra et arbejde i en politisk organisation
  • Du er i stand til at tænke strategisk og omsætter disse ideer til konkrete handlinger og identificerede mål
  • Du kan lide at finde løsninger på problemer
  • Stærk personlig motivation og vilje til at få ting til at lykkes
  • Stærke samarbejdsevner
  • Flydende i dansk og engelsk både mundtlig og skriftligt

 Vi tilbyder

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en dynamisk organisation i udvikling, fleksible og attraktive ansættelsesvilkår, løn efter kvalifikationer og dygtige og gode kolleger.

For yderligere information om jobbet henvises til Team Leder i afdelingen Operation og Assets Letizia Tempestilli på telefon 7242 4926

METROSELSKABET I/SKøbenhavn S2020-01-09T00:00:002020-01-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Facilitator til tværorganisatoriske projekter og processer

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Er du en erfaren og metodisk stærk facilitator? Og kan du agere effektivt i en stor organisation med forskellige fagligheder? Vi udvider staben af facilitatorer til styrkelse af tværorganisatoriske projekter og processer i Banedanmark. Du bliver en ...
Indrykket:23. december 2019

PROJEKTLEDER EL, KØBENHAVN CITY

Kemp & Lauritzen

København K
Kemp Lauritzen København City søger en serviceleder Projektleder til vores EL-afdeling med henblik på at drive og videreudvikle vores nuværende tekniske aktiviteter i København City og Storkøbenhavn. Stillingen I stillingen får du mulighed for at fo...
Indrykket:21. december 2019

Project & Process Manager, Denmark & Norway - Storkøbenhavn

PersonaleBørsen

København Ø
Vores kunde Just Eat vokser og de har travlt med at servicere eksisterende- og nye kunder. Derfor er vi på udkig efter den helt rette person, der evner at optimere motoren mens den kører. Personen kendetegnes ved at have et skarpt øje for optimering...
Indrykket:27. december 2019

Kan du skabe fremdrift på nye digitale og datadrevne processer?

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vi søger en projektleder til at drive overgangen fra manuelle til digitale arbejdsgange omkring jernbanens asset data, og sikre reel forankring hos medarbejderne. Du bliver en del af sektionen Data & Dokumentation, som har ansvar for registrering af...
Indrykket:2. januar 2020

Koordinator/projektleder til opfølgning på drift, vedligehold og opstart af metrolinjer og Letbane

METROSELSKABET I/S

København S
Brænder du for at være med til at sikre, at København har en velfungerende metro, og vil du være med på en rejse, hvor vi står over for at åbne både en letbane og en metrolinje til Nord- og Sydhavnen? I Metroselskabet åbnede vi for nyligt Cityringen...
Indrykket:9. januar 2020