Knivskarpe administrative medarbejdere

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du hurtig til at lære, administrativt skarp og har erfaring med sagsbehandling? Så er det dig, vi søger til en offentlig styrelse i København.

Jobbet
På vegne af en offentlig styrelse søger vi kvikke administrative medarbejdere til sagsbehandling af ansøgninger indsendt af borgere og virksomheder fra hele landet. En stor del af arbejdsopgaven er administrativ betonet, men der vil også være en forventning om, at du vil kunne besvare spørgsmål og vejlede over telefonen.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Modtagelse af ansøgninger.
  • Gennemgang af ansøgningens dokumentation.
  • Oprettelse af sager i styrelsens IT systemer.
  • Udformning af skriftligt svar til virksomheder, samt evt. udbetaling af midler såfremt ansøgningen godkendes.
  • Telefonisk vejledning af virksomheder og borgere.

Om dig
Vi søger dig, der har flair for administrativt arbejde – vi ser gerne, at du har erhvervserfaring, som er relevant for opgavevaretagelsen. Du er kvik, sætter dig hurtigt ind i nye opgaver, og er god til at opfange nye systemer. Det er desuden en fordel, hvis du har god forståelse for regnskab og økonomi. Derudover er det meget vigtigt, at du er fleksibel og trives med at arbejde i et miljø, hvor systemer og arbejdsprocesser hurtigt kan ændre sig.

Derudover forventer vi, at du:
  • Er produktiv.
  • Har et stærkt servicegen til gavn for virksomhederne.
  • Er IT kyndig og trives med at skulle arbejde i nye IT- systemer.
  • Er ansvarsbevidst.
  • Er detaljeorienteret.

Praktisk
Der er forventeligt opstart i uge 23 eller 24. Vikariatet er fuldtid, og løber frem til 31. oktober 2021 med mulighed for forlængelse. Det forventes, at du har et minimum af ferie.

Arbejdstiden er inden for normal kontortid.

Arbejdsstedet er i København tæt på offentlig transport.

Du vil få en grundig og præcis introduktion til arbejdsopgaverne, hvorefter det forventes, at du kan arbejde selvstændigt med opgaverne.

Du tilbydes en timeløn på 170 kr.

Vi ansætter løbende - så send os gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi ser frem til at høre fra dig.
 

Om Moment
Moment tilbyder studiejob, deltids- og fuldtidsjob og vikariater inden for IT, Finance, kundeservice og salg, lager og logistik. Vi er et af Danmarks førende rekrutterings- og vikarbureauer, og som ansat gennem Moment kommer du ud hos nogle af Danmarks mest attraktive virksomheder. Moment varetager hele jobprocessen fra ansøgning til ansættelse, og du er derfor sikret en professionel behandling gennem os.

Læs mere om Moment her.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Knivskarpe administrative medarbejdere

Er du hurtig til at lære, administrativt skarp og har erfaring med sagsbehandling? Så er det dig, vi søger til en offentlig styrelse i København.

Jobbet
På vegne af en offentlig styrelse søger vi kvikke administrative medarbejdere til sagsbehandling af ansøgninger indsendt af borgere og virksomheder fra hele landet. En stor del af arbejdsopgaven er administrativ betonet, men der vil også være en forventning om, at du vil kunne besvare spørgsmål og vejlede over telefonen.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Modtagelse af ansøgninger.
  • Gennemgang af ansøgningens dokumentation.
  • Oprettelse af sager i styrelsens IT systemer.
  • Udformning af skriftligt svar til virksomheder, samt evt. udbetaling af midler såfremt ansøgningen godkendes.
  • Telefonisk vejledning af virksomheder og borgere.

Om dig
Vi søger dig, der har flair for administrativt arbejde – vi ser gerne, at du har erhvervserfaring, som er relevant for opgavevaretagelsen. Du er kvik, sætter dig hurtigt ind i nye opgaver, og er god til at opfange nye systemer. Det er desuden en fordel, hvis du har god forståelse for regnskab og økonomi. Derudover er det meget vigtigt, at du er fleksibel og trives med at arbejde i et miljø, hvor systemer og arbejdsprocesser hurtigt kan ændre sig.

Derudover forventer vi, at du:
  • Er produktiv.
  • Har et stærkt servicegen til gavn for virksomhederne.
  • Er IT kyndig og trives med at skulle arbejde i nye IT- systemer.
  • Er ansvarsbevidst.
  • Er detaljeorienteret.

Praktisk
Der er forventeligt opstart i uge 23 eller 24. Vikariatet er fuldtid, og løber frem til 31. oktober 2021 med mulighed for forlængelse. Det forventes, at du har et minimum af ferie.

Arbejdstiden er inden for normal kontortid.

Arbejdsstedet er i København tæt på offentlig transport.

Du vil få en grundig og præcis introduktion til arbejdsopgaverne, hvorefter det forventes, at du kan arbejde selvstændigt med opgaverne.

Du tilbydes en timeløn på 170 kr.

Vi ansætter løbende - så send os gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi ser frem til at høre fra dig.
 

Om Moment
Moment tilbyder studiejob, deltids- og fuldtidsjob og vikariater inden for IT, Finance, kundeservice og salg, lager og logistik. Vi er et af Danmarks førende rekrutterings- og vikarbureauer, og som ansat gennem Moment kommer du ud hos nogle af Danmarks mest attraktive virksomheder. Moment varetager hele jobprocessen fra ansøgning til ansættelse, og du er derfor sikret en professionel behandling gennem os.

Læs mere om Moment her.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.