Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Knowledge Information Manager (Kommunikationsmedarbejder)

Kan du formidle fortællingen om det kommende F-35 kampfly?

Vil du være med i front på én af Flyvevåbnets mest spændende opgaver?

Så kan du søge jobbet som Kommunikationsmedarbejder i Flyvevåbnets nye F-35 organisation.


Om os

Flyverstaben har oprettet en sektion på Flyvestation Karup til implementeringen af F-35 kampfly. Vores opgave er at sikre projektets forankring i Forsvaret og gøre Flyvevåbnet klar til at modtage og arbejde med denne nye kapacitet.

Det er en spændende og stor opgave, der har højeste prioritet de næste mange år. Vi er forskellige fagfolk, der finder det fascinerende at arbejde med Forsvarets mest avancerede materiel.

I dag består vores kontor af en chef, en Operations Manager samt en Logistics Manager. Sektionen bliver for tiden udvidet med flere stillinger.

Sammen med Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse sikrer vi overgangen fra F-16 til F-35. Det fælles mål er en smidig og effektiv proces for alle nationale og internationale parter. Hos os er samarbejde, fleksibilitet og helhedsforståelse de vigtigste værdier i dagligdagen. Det er elementer, der er afgørende for vores succes. Vi tror på, at det bidrager til et fællesskab med de rette resultater.

Du bliver del af et team, hvor der er en forventning om høj faglighed, initiativ og kvalitet i udførelsen af opgaver. Det er også vigtigt, at vi som team bidrager til hinandens arbejdsglæde i hverdagen.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og gensidig fleksibilitet ift. indretning af arbejdsdagen og forventer samtidigt fleksibilitet i forhold til opgaveløsningen.


Om stillingen

Som Knowledge Information Manager har du ansvaret for formidling af vort arbejde internt og eksternt. Dine opgaver vil spænde bredt og fastlægges under hensyn til dine kompetencer og løbende prioritering af vore opgaver.

Arbejdets fokusområde er F-35 og et 5. generations Flyvevåben, der er betegnelsen for Flyvevåbnets nye teknologi på F-35. Denne vil ændre måden Flyvevåbnet og Forsvaret skal operere på, og forståelsen herfor skal udbredes.

Du får en udførlig intro, når du starter i jobbet.

Dine primære opgaver er:
- Udarbejdelse af kommunikationsstrategier i samarbejde med chefen og øvrige interessenter.
- Formidling af implementeringen i form af artikler og nyheder til interne og eksterne medier.
- Håndtering af eksterne henvendelser i tæt koordination med interne interessenter.
- Opdatering af intranet, hjemmesider samt udvalgte digitale medier.
- Rådgivning af chefen om kommunikationsmæssige emner.


Om dig

For at løfte de samlede opgaver er det vigtigt, at du har vilje til at arbejde i et team, hvor helhedssyn og samarbejde er i højsædet.

Du har en god politisk og organisatorisk dømmekraft samt optræder ansvarsfuldt.

Du er initiativrig, målrettet samt udviklingsorienteret i din løsning af opgaver. Du opbygger tillid og har det godt med at have en stor berøringsflade. Du forstår at inddrage de rette interessenter.

Du har en relevant uddannelse, og din faglige værktøjskasse er i orden.

Du har erfaring med alle faser af kommunikationsopgaver, og holder hovedet koldt, når tidsfristen er kort.

Derudover forventer vi, at:
- Du har erfaring med sociale medier, foto og video.
- Du har en skarp pen og er retorisk stærk.
- Du er positiv, engageret, imødekommende og professionel.
- Du behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale.
- Du har erfaring fra Forsvaret eller lignende stor organisation, men det er ikke et ubetinget krav.

Du får mulighed for personlig og faglig udvikling samt have

Danmarks mest spændende kommunikationsopgave.


Ansættelsesvilkår

Afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund er der mulighed for at blive ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten på basisløntrin 4 – 8. Derudover vil der, afhængig af dine kvalifikationer, være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 % af basislønnen.

Såfremt du har en videregående uddannelse eller anden relevant baggrund, vil Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er indplaceret i løngruppe 3. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforbyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning
Såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte oberstløjtnant Bjarke Lomborg på tlf.: 7281 1639.

Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR konsulent Pia Knudsen på tlf.: 7281 9144.

Ansøgningsfristen er søndag den 1. marts 2018. Ansættelsessamtaler forventet afholdt, umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

Flyverstaben(FST)
Flyverstaben består af Udviklingsdivisionen, Produktionsdivisionen, Flyvesikkerheds- og kvalitetssektionen og et Ledelseselement. Flyverstabens overordnede opgaver er varetagelse af Flyvevåbnets styrkeudvikling og styrkeproduktion samt at støtte underliggende myndigheders opgaveløsning.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758629Phoenix-65b66cca12018-02-09T17:17:55.930Knowledge Information Manager (Kommunikationsmedarbejder)Kan du formidle fortællingen om det kommende F-35 kampfly?

Vil du være med i front på én af Flyvevåbnets mest spændende opgaver?

Så kan du søge jobbet som Kommunikationsmedarbejder i Flyvevåbnets nye F-35 organisation.


Om os

Flyverstaben har oprettet en sektion på Flyvestation Karup til implementeringen af F-35 kampfly. Vores opgave er at sikre projektets forankring i Forsvaret og gøre Flyvevåbnet klar til at modtage og arbejde med denne nye kapacitet.

Det er en spændende og stor opgave, der har højeste prioritet de næste mange år. Vi er forskellige fagfolk, der finder det fascinerende at arbejde med Forsvarets mest avancerede materiel.

I dag består vores kontor af en chef, en Operations Manager samt en Logistics Manager. Sektionen bliver for tiden udvidet med flere stillinger.

Sammen med Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse sikrer vi overgangen fra F-16 til F-35. Det fælles mål er en smidig og effektiv proces for alle nationale og internationale parter. Hos os er samarbejde, fleksibilitet og helhedsforståelse de vigtigste værdier i dagligdagen. Det er elementer, der er afgørende for vores succes. Vi tror på, at det bidrager til et fællesskab med de rette resultater.

Du bliver del af et team, hvor der er en forventning om høj faglighed, initiativ og kvalitet i udførelsen af opgaver. Det er også vigtigt, at vi som team bidrager til hinandens arbejdsglæde i hverdagen.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og gensidig fleksibilitet ift. indretning af arbejdsdagen og forventer samtidigt fleksibilitet i forhold til opgaveløsningen.


Om stillingen

Som Knowledge Information Manager har du ansvaret for formidling af vort arbejde internt og eksternt. Dine opgaver vil spænde bredt og fastlægges under hensyn til dine kompetencer og løbende prioritering af vore opgaver.

Arbejdets fokusområde er F-35 og et 5. generations Flyvevåben, der er betegnelsen for Flyvevåbnets nye teknologi på F-35. Denne vil ændre måden Flyvevåbnet og Forsvaret skal operere på, og forståelsen herfor skal udbredes.

Du får en udførlig intro, når du starter i jobbet.

Dine primære opgaver er:
- Udarbejdelse af kommunikationsstrategier i samarbejde med chefen og øvrige interessenter.
- Formidling af implementeringen i form af artikler og nyheder til interne og eksterne medier.
- Håndtering af eksterne henvendelser i tæt koordination med interne interessenter.
- Opdatering af intranet, hjemmesider samt udvalgte digitale medier.
- Rådgivning af chefen om kommunikationsmæssige emner.


Om dig

For at løfte de samlede opgaver er det vigtigt, at du har vilje til at arbejde i et team, hvor helhedssyn og samarbejde er i højsædet.

Du har en god politisk og organisatorisk dømmekraft samt optræder ansvarsfuldt.

Du er initiativrig, målrettet samt udviklingsorienteret i din løsning af opgaver. Du opbygger tillid og har det godt med at have en stor berøringsflade. Du forstår at inddrage de rette interessenter.

Du har en relevant uddannelse, og din faglige værktøjskasse er i orden.

Du har erfaring med alle faser af kommunikationsopgaver, og holder hovedet koldt, når tidsfristen er kort.

Derudover forventer vi, at:
- Du har erfaring med sociale medier, foto og video.
- Du har en skarp pen og er retorisk stærk.
- Du er positiv, engageret, imødekommende og professionel.
- Du behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale.
- Du har erfaring fra Forsvaret eller lignende stor organisation, men det er ikke et ubetinget krav.

Du får mulighed for personlig og faglig udvikling samt have

Danmarks mest spændende kommunikationsopgave.


Ansættelsesvilkår

Afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund er der mulighed for at blive ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten på basisløntrin 4 – 8. Derudover vil der, afhængig af dine kvalifikationer, være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 % af basislønnen.

Såfremt du har en videregående uddannelse eller anden relevant baggrund, vil Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er indplaceret i løngruppe 3. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforbyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning
Såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte oberstløjtnant Bjarke Lomborg på tlf.: 7281 1639.

Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR konsulent Pia Knudsen på tlf.: 7281 9144.

Ansøgningsfristen er søndag den 1. marts 2018. Ansættelsessamtaler forventet afholdt, umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

Flyverstaben(FST)
Flyverstaben består af Udviklingsdivisionen, Produktionsdivisionen, Flyvesikkerheds- og kvalitetssektionen og et Ledelseselement. Flyverstabens overordnede opgaver er varetagelse af Flyvevåbnets styrkeudvikling og styrkeproduktion samt at støtte underliggende myndigheders opgaveløsning.


2018-03-02T01:03:30.937 Kan du formidle fortællingen om det kommende F-35 kampfly? Vil du være med i front på én af Flyvevåbnets mest spændende opgaver? Så kan du søge jobbet som Kommunikationsmedarbejder i Flyvevåbnets nye F-35 organisation. Om os Flyverstaben har oprettet en sektion på Flyvestation Karup til implementeringen af F-35 kampfly. Vores opgave er at sikre projektets forankring i Forsvaret og gøre Flyvevåbnet klar til at modtage og arbejde med denne nye kapacitet. Det er en spændende og stor opgave, der har højeste prioritet de næste mange år. Vi er forskellige fagfolk, der finder det fascinerende at arbejde med Forsvarets mest avancerede materiel. I dag består vores kontor af en chef, en Operations Manager samt en Logistics Manager. Sektionen bliver for tiden udvidet med flere stillinger. Sammen med Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse sikrer vi overgangen fra F-16 til F-35. Det fælles mål er en smidig og effektiv proces for alle nationale og internationale parter. Hos os er samarbejde, fleksibilitet og helhedsforståelse de vigtigste værdier i dagligdagen. Det er elementer, der er afgørende for vores succes. Vi tror på, at det bidrager til et fællesskab med de rette resultater. Du bliver del af et team, hvor der er en forventning om høj faglighed, initiativ og kvalitet i udførelsen af opgaver. Det er også vigtigt, at vi som team bidrager til hinandens arbejdsglæde i hverdagen. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og gensidig fleksibilitet ift. indretning af arbejdsdagen og forventer samtidigt fleksibilitet i forhold til opgaveløsningen. Om stillingen Som Knowledge Information Manager har du ansvaret for formidling af vort arbejde internt og eksternt. Dine opgaver vil spænde bredt og fastlægges under hensyn til dine kompetencer og løbende prioritering af vore opgaver. Arbejdets fokusområde er F-35 og et 5. generations Flyvevåben, der er betegnelsen for Flyvevåbnets nye teknologi på F-35. Denne vil ændre måden Flyvevåbnet og Forsvaret skal operere på, og forståelsen herfor skal udbredes. Du får en udførlig intro, når du starter i jobbet. Dine primære opgaver er: - Udarbejdelse af kommunikationsstrategier i samarbejde med chefen og øvrige interessenter. - Formidling af implementeringen i form af artikler og nyheder til interne og eksterne medier. - Håndtering af eksterne henvendelser i tæt koordination med interne interessenter. - Opdatering af intranet, hjemmesider samt udvalgte digitale medier. - Rådgivning af chefen om kommunikationsmæssige emner. Om dig For at løfte de samlede opgaver er det vigtigt, at du har vilje til at arbejde i et team, hvor helhedssyn og samarbejde er i højsædet. Du har en god politisk og organisatorisk dømmekraft samt optræder ansvarsfuldt. Du er initiativrig, målrettet samt udviklingsorienteret i din løsning af opgaver. Du opbygger tillid og har det godt med at have en stor berøringsflade. Du forstår at inddrage de rette interessenter. Du har en relevant uddannelse, og din faglige værktøjskasse er i orden. Du har erfaring med alle faser af kommunikationsopgaver, og holder hovedet koldt, når tidsfristen er kort. Derudover forventer vi, at: - Du har erfaring med sociale medier, foto og video. - Du har en skarp pen og er retorisk stærk. - Du er positiv, engageret, imødekommende og professionel. - Du behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale. - Du har erfaring fra Forsvaret eller lignende stor organisation, men det er ikke et ubetinget krav. Du får mulighed for personlig og faglig udvikling samt have Danmarks mest spændende kommunikationsopgave. Ansættelsesvilkår Afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund er der mulighed for at blive ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten på basisløntrin 4 8. Derudover vil der, afhængig af dine kvalifikationer, være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 af basislønnen. Såfremt du har en videregående uddannelse eller anden relevant baggrund, vil Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er indplaceret i løngruppe 3. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet. Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforbyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer. Kontakt og ansøgning Såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte oberstløjtnant Bjarke Lomborg på tlf.: 7281 1639. Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR konsulent Pia Knudsen på tlf.: 7281 9144. Ansøgningsfristen er søndag den 1. marts 2018. Ansættelsessamtaler forventet afholdt, umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. Flyverstaben(FST) Flyverstaben består af Udviklingsdivisionen, Produktionsdivisionen, Flyvesikkerheds- og kvalitetssektionen og et Ledelseselement. Flyverstabens overordnede opgaver er varetagelse af Flyvevåbnets styrkeudvikling og styrkeproduktion samt at støtte underliggende myndigheders opgaveløsning.11Jobnet65b66cca100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-01T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=154020&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3106605Civile stillinger11Herningvej 307470Karup JDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523865JobNet47689261000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65b66ccahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=65b66ccahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65b66cca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=65b66cca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgBrænder du for at blive Akademisk medarbejder?12008011Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration352909641importimport_65b66ccaDKDanmarkDKDanmarkda-DK