Knowledge Information Manager (Kommunikationsmedarbejder)

Kan du formidle fortællingen om det kommende F-35 kampfly?

Vil du være med i front på én af Flyvevåbnets mest spændende opgaver?

Så kan du søge jobbet som Kommunikationsmedarbejder i Flyvevåbnets nye F-35 organisation.


Om os

Flyverstaben har oprettet en sektion på Flyvestation Karup til implementeringen af F-35 kampfly. Vores opgave er at sikre projektets forankring i Forsvaret og gøre Flyvevåbnet klar til at modtage og arbejde med denne nye kapacitet.

Det er en spændende og stor opgave, der har højeste prioritet de næste mange år. Vi er forskellige fagfolk, der finder det fascinerende at arbejde med Forsvarets mest avancerede materiel.

I dag består vores kontor af en chef, en Operations Manager samt en Logistics Manager. Sektionen bliver for tiden udvidet med flere stillinger.

Sammen med Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse sikrer vi overgangen fra F-16 til F-35. Det fælles mål er en smidig og effektiv proces for alle nationale og internationale parter. Hos os er samarbejde, fleksibilitet og helhedsforståelse de vigtigste værdier i dagligdagen. Det er elementer, der er afgørende for vores succes. Vi tror på, at det bidrager til et fællesskab med de rette resultater.

Du bliver del af et team, hvor der er en forventning om høj faglighed, initiativ og kvalitet i udførelsen af opgaver. Det er også vigtigt, at vi som team bidrager til hinandens arbejdsglæde i hverdagen.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og gensidig fleksibilitet ift. indretning af arbejdsdagen og forventer samtidigt fleksibilitet i forhold til opgaveløsningen.


Om stillingen

Som Knowledge Information Manager har du ansvaret for formidling af vort arbejde internt og eksternt. Dine opgaver vil spænde bredt og fastlægges under hensyn til dine kompetencer og løbende prioritering af vore opgaver.

Arbejdets fokusområde er F-35 og et 5. generations Flyvevåben, der er betegnelsen for Flyvevåbnets nye teknologi på F-35. Denne vil ændre måden Flyvevåbnet og Forsvaret skal operere på, og forståelsen herfor skal udbredes.

Du får en udførlig intro, når du starter i jobbet.

Dine primære opgaver er:
- Udarbejdelse af kommunikationsstrategier i samarbejde med chefen og øvrige interessenter.
- Formidling af implementeringen i form af artikler og nyheder til interne og eksterne medier.
- Håndtering af eksterne henvendelser i tæt koordination med interne interessenter.
- Opdatering af intranet, hjemmesider samt udvalgte digitale medier.
- Rådgivning af chefen om kommunikationsmæssige emner.


Om dig

For at løfte de samlede opgaver er det vigtigt, at du har vilje til at arbejde i et team, hvor helhedssyn og samarbejde er i højsædet.

Du har en god politisk og organisatorisk dømmekraft samt optræder ansvarsfuldt.

Du er initiativrig, målrettet samt udviklingsorienteret i din løsning af opgaver. Du opbygger tillid og har det godt med at have en stor berøringsflade. Du forstår at inddrage de rette interessenter.

Du har en relevant uddannelse, og din faglige værktøjskasse er i orden.

Du har erfaring med alle faser af kommunikationsopgaver, og holder hovedet koldt, når tidsfristen er kort.

Derudover forventer vi, at:
- Du har erfaring med sociale medier, foto og video.
- Du har en skarp pen og er retorisk stærk.
- Du er positiv, engageret, imødekommende og professionel.
- Du behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale.
- Du har erfaring fra Forsvaret eller lignende stor organisation, men det er ikke et ubetinget krav.

Du får mulighed for personlig og faglig udvikling samt have

Danmarks mest spændende kommunikationsopgave.


Ansættelsesvilkår

Afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund er der mulighed for at blive ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten på basisløntrin 4 – 8. Derudover vil der, afhængig af dine kvalifikationer, være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 % af basislønnen.

Såfremt du har en videregående uddannelse eller anden relevant baggrund, vil Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er indplaceret i løngruppe 3. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforbyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning
Såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte oberstløjtnant Bjarke Lomborg på tlf.: 7281 1639.

Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR konsulent Pia Knudsen på tlf.: 7281 9144.

Ansøgningsfristen er søndag den 1. marts 2018. Ansættelsessamtaler forventet afholdt, umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

Flyverstaben(FST)
Flyverstaben består af Udviklingsdivisionen, Produktionsdivisionen, Flyvesikkerheds- og kvalitetssektionen og et Ledelseselement. Flyverstabens overordnede opgaver er varetagelse af Flyvevåbnets styrkeudvikling og styrkeproduktion samt at støtte underliggende myndigheders opgaveløsning.



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:1. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

AC-medarbejder til forvaltning af EU's strukturfonde i Erhvervsstyrelsen i Silkeborg

Erhvervsstyrelsen

Silkeborg
Vil du arbejde for vækst i hele landet, og er du til forvaltning og sagsbehandling? Så er du måske den rette for Erhvervsstyrelsen i Silkeborg. I Center for Regional Udvikling arbejder vi for at fremme vækst og erhvervsudvikling i hele Danmark. Omdr...
Indrykket:25. januar 2018
Udløbsdato:19. februar 2018

German-speaking coordinator for HR Service Centre in Bjerringbro

GRUNDFOS HOLDING A/S

What do we offer? Would you like to join Grundfos and feel the pioneer spirit as you help make our relatively new HR Service Centre a success? Then we welcome you into a dynamic HR environment where you get the opportunity to work globally and devel...
Indrykket:9. januar 2018
Udløbsdato:27. februar 2018

Eksamensvagter

RANDSTAD A/S

Forårseksamenerne står for døren, hvilket blandt andet betyder eksamener på gymnasier, handelsskoler og VUC landet over. Derfor søger vi lige nu eksamensvagter til eksamener i februar og marts på Learnmark Horsens, Stadionsvej 2, 8700 Horsens. Har d...
Indrykket:11. januar 2018
Udløbsdato:7. marts 2018

Software Architects for Complex Projects

BEUMER Group A/S

This is your chance to play a key role in ensuring great technical platforms in our software project development for airport projects around the world. Join us and step into a large software organization of skilled colleagues with numerous facets in...
Indrykket:11. januar 2018
Udløbsdato:7. marts 2018

Sales Director for leading logistics systems supplier

BEUMER Group A/S

Would you like to be part of a growing family-owned company that can afford to think long-term? Then join us, delivering high-quality turnkey logistics solutions catered to our global customers needs. With BEUMER Group, you will be part of a company...