Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koblingsleder til Overvågnings Center Kørestrøm

Vil du være med til at elektrificere det danske jernbanenet?
Vi søger koblingsledere. Vi overvåger og vedligeholder strømforsyningen til S-banen og Fjernbanen. Din hverdag vil derfor veksle mellem kontrolrumsovervågning og feltarbejde - med vedligehold af banens højspændingsanlæg.

Vi arbejder døgnet rundt, 365 dage om året. Du skal derfor være indstillet på at indgå i et treholdsskift med både dag-, aften- og nattevagter.

Et vigtigt job, som spænder bredt
Overvågning og styring vil være det, der fylder mest i din hverdag. Vi overvåger højspændingen på S- og Fjernbanen og det bliver din opgave at overvåge kørestrømsanlæggets drift tilstand. Overvågningen er delt i to forskellige centre, der fysisk støder op til hinanden.

Hvis der opstår fejl på forsyningerne, skal du afdække hvilke muligheder du har, samt hvilke ressourcer du skal trække på. Driften skal hurtigst muligt i gang igen – samtidig med, at du er ansvarlig for sikkerheden af både personer og anlæg. Du fungerer også som en garanti for, at spændingen bliver udkoblet, når der skal ske fejlretning eller vedligehold på anlæggene.

Indimellem er du ude på banen. Her deltager du i vedligehold og fejlretning på højspændingsanlæggene.

Erfaring med el og interesse for jernbanen
Du har en el-teknisk uddannelse, gerne som el-installatør, elektriker. maskinmester eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med højspændingsanlæg. Du skal have en gyldigt kørekort. I den første periode af din ansættelse vil din hverdag bestå af sidemandsoplæring.

Du trives i en overvågende rolle, hvor dagene kan være stille. Det er dog afgørende, at du ligeledes formår at holde overblik og være skarp i dine prioriteringer, når akutte problemstillinger opstår.

Da koblingslederen indgår i turskifte, er det en fordel, at du er fleksibel, så I kolleger imellem kan dække hinanden ind ved blandt andet ferie og sygdom.

Du vil indledningsvis gennemføre Banedanmarks interne kursus, ’Pas på, på banen’.
Du skal desuden udføre sikkerhedsklassificeret arbejde og derfor opfylde helbredskravene på jernbaneområdet. Det betyder, at du skal opfylde visse helbredskrav, og der vil blandt andet blive lavet en lægelig vurdering af hørelse, synssans, farvesans, sukkersyge, epilepsi, hjertekarsygdomme mv. Hvis du vil vide mere om kravene, kan du læse mere på Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen.

Løn
Mens du er under sidemandsoplæring, vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten.

Efter endt sidemandsoplæring, vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område, og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og Dansk Jernbaneforbund.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt produktionsleder Jon Link Jensen eller teamleder Steen Persson. Send din ansøgning og cv hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.


For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787941Phoenix-8f7d63b612018-04-05T00:00:00Koblingsleder til Overvågnings Center KørestrømVil du være med til at elektrificere det danske jernbanenet?
Vi søger koblingsledere. Vi overvåger og vedligeholder strømforsyningen til S-banen og Fjernbanen. Din hverdag vil derfor veksle mellem kontrolrumsovervågning og feltarbejde - med vedligehold af banens højspændingsanlæg.

Vi arbejder døgnet rundt, 365 dage om året. Du skal derfor være indstillet på at indgå i et treholdsskift med både dag-, aften- og nattevagter.

Et vigtigt job, som spænder bredt
Overvågning og styring vil være det, der fylder mest i din hverdag. Vi overvåger højspændingen på S- og Fjernbanen og det bliver din opgave at overvåge kørestrømsanlæggets drift tilstand. Overvågningen er delt i to forskellige centre, der fysisk støder op til hinanden.

Hvis der opstår fejl på forsyningerne, skal du afdække hvilke muligheder du har, samt hvilke ressourcer du skal trække på. Driften skal hurtigst muligt i gang igen – samtidig med, at du er ansvarlig for sikkerheden af både personer og anlæg. Du fungerer også som en garanti for, at spændingen bliver udkoblet, når der skal ske fejlretning eller vedligehold på anlæggene.

Indimellem er du ude på banen. Her deltager du i vedligehold og fejlretning på højspændingsanlæggene.

Erfaring med el og interesse for jernbanen
Du har en el-teknisk uddannelse, gerne som el-installatør, elektriker. maskinmester eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med højspændingsanlæg. Du skal have en gyldigt kørekort. I den første periode af din ansættelse vil din hverdag bestå af sidemandsoplæring.

Du trives i en overvågende rolle, hvor dagene kan være stille. Det er dog afgørende, at du ligeledes formår at holde overblik og være skarp i dine prioriteringer, når akutte problemstillinger opstår.

Da koblingslederen indgår i turskifte, er det en fordel, at du er fleksibel, så I kolleger imellem kan dække hinanden ind ved blandt andet ferie og sygdom.

Du vil indledningsvis gennemføre Banedanmarks interne kursus, ’Pas på, på banen’.
Du skal desuden udføre sikkerhedsklassificeret arbejde og derfor opfylde helbredskravene på jernbaneområdet. Det betyder, at du skal opfylde visse helbredskrav, og der vil blandt andet blive lavet en lægelig vurdering af hørelse, synssans, farvesans, sukkersyge, epilepsi, hjertekarsygdomme mv. Hvis du vil vide mere om kravene, kan du læse mere på Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen.

Løn
Mens du er under sidemandsoplæring, vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten.

Efter endt sidemandsoplæring, vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område, og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og Dansk Jernbaneforbund.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt produktionsleder Jon Link Jensen eller teamleder Steen Persson. Send din ansøgning og cv hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.


For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
2018-05-14T00:50:48.273 Vil du være med til at elektrificere det danske jernbanenet? Vi søger koblingsledere. Vi overvåger og vedligeholder strømforsyningen til S-banen og Fjernbanen. Din hverdag vil derfor veksle mellem kontrolrumsovervågning og feltarbejde - med vedligehold af banens højspændingsanlæg. Vi arbejder døgnet rundt, 365 dage om året. Du skal derfor være indstillet på at indgå i et treholdsskift med både dag-, aften- og nattevagter. Et vigtigt job, som spænder bredt Overvågning og styring vil være det, der fylder mest i din hverdag. Vi overvåger højspændingen på S- og Fjernbanen og det bliver din opgave at overvåge kørestrømsanlæggets drift tilstand. Overvågningen er delt i to forskellige centre, der fysisk støder op til hinanden. Hvis der opstår fejl på forsyningerne, skal du afdække hvilke muligheder du har, samt hvilke ressourcer du skal trække på. Driften skal hurtigst muligt i gang igen samtidig med, at du er ansvarlig for sikkerheden af både personer og anlæg. Du fungerer også som en garanti for, at spændingen bliver udkoblet, når der skal ske fejlretning eller vedligehold på anlæggene. Indimellem er du ude på banen. Her deltager du i vedligehold og fejlretning på højspændingsanlæggene. Erfaring med el og interesse for jernbanen Du har en el-teknisk uddannelse, gerne som el-installatør, elektriker. maskinmester eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med højspændingsanlæg. Du skal have en gyldigt kørekort. I den første periode af din ansættelse vil din hverdag bestå af sidemandsoplæring. Du trives i en overvågende rolle, hvor dagene kan være stille. Det er dog afgørende, at du ligeledes formår at holde overblik og være skarp i dine prioriteringer, når akutte problemstillinger opstår. Da koblingslederen indgår i turskifte, er det en fordel, at du er fleksibel, så I kolleger imellem kan dække hinanden ind ved blandt andet ferie og sygdom. Du vil indledningsvis gennemføre Banedanmarks interne kursus, Pas på, på banen . Du skal desuden udføre sikkerhedsklassificeret arbejde og derfor opfylde helbredskravene på jernbaneområdet. Det betyder, at du skal opfylde visse helbredskrav, og der vil blandt andet blive lavet en lægelig vurdering af hørelse, synssans, farvesans, sukkersyge, epilepsi, hjertekarsygdomme mv. Hvis du vil vide mere om kravene, kan du læse mere på Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen. Løn Mens du er under sidemandsoplæring, vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det statslige område og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten. Efter endt sidemandsoplæring, vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område, og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og Dansk Jernbaneforbund. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt produktionsleder Jon Link Jensen eller teamleder Steen Persson. Send din ansøgning og cv hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.11Jobnet8f7d63b6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-13T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=189335&DepartmentId=22020&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3206365Strøm & Signal11Amerika Plads 152100København Ø25235151DKDanmark155.6991770012.59328090
stp@bane.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549800JobNet48044221000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f7d63b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f7d63b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f7d63b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f7d63b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/9.jpgEr Transport og logistik noget for dig? Søg jobbet som Jernbanearbejder i dag.12008001Dansk3Læse/ tale931215Jernbanearbejder12Transport og logistik354170957Julie Josefinestp@bane.dkDKDanmarkDKDanmark329965156Medarbejder til vedligeholdelsesopgaver på jernbanen i ØstjyllandRobot Vi søger folk til vedligeholdelsesopgaver og fejlretning på jernbanen i Østjylland. Du får mange forskellige opgaver, der skal løses inden for en bestemt tid, og du indgår i et team af dygtige og engagerede kolleger. Vi arbejder primært om natten på hverdage, men der kan også foregå arbejde på lørdage samt søn- og helligdage i gennemsnit ca. 5-6 gange om året. Dit tjenestested bliver Randers. En dagligdag i sporet Du deltager i et team, som arbejder i spor og sporskifter. Opgaverne er udskiftning af sveller, jerndele og skinner. Andre opgaver er efterspænding, justering og regulering i spor og sporskifter samt eventuel regulering af ballast. Herudover kan der forekomme opgaver med smøring af sporskifter samt snerydning i spor og på pladser, ligesom du også kan få opgaver som vagtpost. Såfremt du har bestået uddannelsen i vores sikkerhedsreglement SR 1 eller SR 2, vil du som SR-arbejdsleder kunne få ansvaret for dine kollegers sikkerhed, når der arbejdes i sporet. I den forbindelse er det dig, der har telefonisk kontakt til trafikstyringen. Vi arbejder tværfagligt, så du vil desuden komme til at hjælpe dine kolleger i de øvrige dele af sektionen. I takt med at du opnår de nødvendige kompetencer og erfaring, skal du være indstillet på at indgå i vores rådighedsvagt uden for normal arbejdstid i gennemsnit ca. 6-7 gange om året. Den enkelte rådighedsvagt medfører ekstra aflønning og deles altid med en kollega, så man aldrig står alene i en fejlretningssituation. Højt engagement og gode samarbejdsevner Vi foretrækker, at du har de faglige uddannelser inden for faget suppleret med SR 1 eller SR 2, men det er ikke et krav. Såfremt du ikke er uddannet, skal du være indstillet på at gennemføre et uddannelsesforløb hos os med ca. et års sidemandsoplæring efterfulgt af de relevante kurser, som hver tager omkring to uger. Det er et krav, at du har kørekort i kategori B. Du går til dine opgaver med stort engagement, og du trives i en hverdag, hvor opgaverne både kan være planlagte og akutte. Endelig trives du i samarbejdet med både dine kolleger og andre faggrupper, der har deres gang på banen. Som medarbejder skal du udføre sikkerhedsklassificeret arbejde, og du skal derfor opfylde helbredskravene på jernbaneområdet. Det betyder, at du skal opfylde visse helbredskrav, hvor der bl.a. vil blive lavet en lægelig vurdering af hørelse, syn, farvesans, sukkersyge, epilepsi, hjertekarsygdomme mv. Hvis du vil vide mere om kravene, kan du læse mere på Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens hjemmeside. Løn Er du uddannet sportekniker vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område, og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og Dansk Jernbaneforbund. Såfremt du ikke er uddannet sportekniker, vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for området for rengøringsassistenter, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F) eller Organisationsaftalen for Håndværkere i staten Ansøgning og kontakt Stillingen er til besættelse snarest. Vil du vide mere så kontakt sektionschef Brian Klastrup eller teamleder Per Høgh. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vi søger folk til vedligeholdelsesopgaver og fejlretning på jernbanen i Østjylland.

Du får mange forskellige opgaver, der skal løses inden for en bestemt tid, og du indgår i et team af dygtige og engagerede kolleger.

Vi arbejder primært om natten på hverdage, men der kan også foregå arbejde på lørdage samt søn- og helligdage – i gennemsnit ca. 5-6 gange om året.

Dit tjenestested bliver Randers.

En dagligdag i sporet
Du deltager i et team, som arbejder i spor og sporskifter. Opgaverne er udskiftning af sveller, jerndele og skinner. Andre opgaver er efterspænding, justering og regulering i spor og sporskifter samt eventuel regulering af ballast. Herudover kan der forekomme opgaver med smøring af sporskifter samt snerydning i spor og på pladser, ligesom du også kan få opgaver som vagtpost.

Såfremt du har bestået uddannelsen i vores sikkerhedsreglement SR 1 eller SR 2, vil du som SR-arbejdsleder kunne få ansvaret for dine kollegers sikkerhed, når der arbejdes i sporet. I den forbindelse er det dig, der har telefonisk kontakt til trafikstyringen.

Vi arbejder tværfagligt, så du vil desuden komme til at hjælpe dine kolleger i de øvrige dele af sektionen.

I takt med at du opnår de nødvendige kompetencer og erfaring, skal du være indstillet på at indgå i vores rådighedsvagt uden for normal arbejdstid – i gennemsnit ca. 6-7 gange om året. Den enkelte rådighedsvagt medfører ekstra aflønning og deles altid med en kollega, så man aldrig står alene i en fejlretningssituation.

Højt engagement og gode samarbejdsevner
Vi foretrækker, at du har de faglige uddannelser inden for faget suppleret med SR 1 eller SR 2, men det er ikke et krav. Såfremt du ikke er uddannet, skal du være indstillet på at gennemføre et uddannelsesforløb hos os med ca. et års sidemandsoplæring efterfulgt af de relevante kurser, som hver tager omkring to uger. Det er et krav, at du har kørekort i kategori B.

Du går til dine opgaver med stort engagement, og du trives i en hverdag, hvor opgaverne både kan være planlagte og akutte. Endelig trives du i samarbejdet med både dine kolleger og andre faggrupper, der har deres gang på banen.

Som medarbejder skal du udføre sikkerhedsklassificeret arbejde, og du skal derfor opfylde helbredskravene på jernbaneområdet. Det betyder, at du skal opfylde visse helbredskrav, hvor der bl.a. vil blive lavet en lægelig vurdering af hørelse, syn, farvesans, sukkersyge, epilepsi, hjertekarsygdomme mv. Hvis du vil vide mere om kravene, kan du læse mere på Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens hjemmeside.

Løn
Er du uddannet sportekniker vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område, og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og Dansk Jernbaneforbund.

Såfremt du ikke er uddannet sportekniker, vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for området for rengøringsassistenter, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F) eller Organisationsaftalen for Håndværkere i staten

Ansøgning og kontakt
Stillingen er til besættelse snarest. Vil du vide mere så kontakt sektionschef Brian Klastrup eller teamleder Per Høgh. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende.

For at søge stillingen klikker du på linket "Søg stillingen" og følger instruktionerne.
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-02-22T00:00:002019-03-08T00:00:00
329957231Teknisk SystemansvarligRobot Vil du være Teknisk Systemansvarlig (TSA) for Banedanmarks elektroniske sikringsanlæg? I afdelingen for Teknik, Sikring Systemer, som består af fagligt dygtige sikringsingeniører og teknikere, søger vi en kollega, der skal dække systemansvarsområdet for elektroniske sikringsanlæg. Dit primære ansvar bliver at opretholde en høj kvalitet af sikkerhed og regularitet på området for DSB 1990 anlæg (Ebilock) og Vognkontrolanlæg, hvilket sker gennem udarbejdelse af tekniske drifts- og vedligeholdelsesnormer, der lever op til Danmarks nationale sikkerhedskrav. Elektroniske sikringsanlæg udgør en integreret del af Banedanmarks samlede systemer til sikring af infrastrukturen på jernbaneområdet, og du vil derfor fra tid til anden, få en tæt sparring med dine andre TSA kolleger omkring de faglige problemstillinger. Din arbejdsplads vil blive på Skovgaardsgade i Aarhus. Ansvar for verificering af sikringsprojekter Du får ansvaret for at verificere projekter og sikre, at de opfylder gældende normer og regler. Du vurderer og beslutter desuden, om projekter kan gennemføres med eventuelle dispensationer en opgave hvor det er essentielt, at du finder balancen mellem at tilgodese projektet uden at gå på kompromis med sikkerheden. I projekternes afsluttende fase sikrer du, at projektet er udført efter gældende regler og normer. Som TSA er en af dine kerneopgaver udarbejdelse og vedligeholdelse af normer og regler samt udstedelse af dispensationer og tekniske meddelelser. Du er specialist på dit område, og vil derfor ofte blive brugt som support til fejlretning samt som rådgiver for projekter. Indimellem vil du også komme til at fungere som ibrugtagningsansvarlig og deltage i ibrugtagninger af ny-anlæg og vedligeholdelsesprojekter. Disse opgaver afvikles ofte som weekend- og natarbejde, hvorfor du skal være fleksibel hermed. Teknisk uddannelse og erfaring med sikringstekniske anlæg Du har en relevant teknisk uddannelse som sikringsmontør eller -tekniker med erfaring og kompetencer inden for elektroniske sikringsanlæg. Herudover er det en stor fordel, hvis du har erfaring med Banedanmarks sikringstekniske anlæg i almindelighed specielt inden for projektering, godkendelse af projektgrundlageller afprøvning og idriftsættelse. Det er vigtigt, at du har gode skriftlige kommunikationsevner, da du ofte vil komme til at udarbejde skrivelser til bl.a. myndigheder. Du har gode analytiske evner og kan se sammenhænge i mange og komplicerede regelsæt. Derudover er det vigtigt, at du er robust og kan stå fast, så regler efterleves i projekterne. Løn Er du uddannet håndværker vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere så kontakt teamleder Carsten Schmidt. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du være Teknisk Systemansvarlig (TSA) for Banedanmarks elektroniske sikringsanlæg?

I afdelingen for Teknik, Sikring Systemer, som består af fagligt dygtige sikringsingeniører og teknikere, søger vi en kollega, der skal dække systemansvarsområdet for elektroniske sikringsanlæg.

Dit primære ansvar bliver at opretholde en høj kvalitet af sikkerhed og regularitet på området for DSB 1990 anlæg (Ebilock) og Vognkontrolanlæg, hvilket sker gennem udarbejdelse af tekniske drifts- og vedligeholdelsesnormer, der lever op til Danmarks nationale sikkerhedskrav.
Elektroniske sikringsanlæg udgør en integreret del af Banedanmarks samlede systemer til sikring af infrastrukturen på jernbaneområdet, og du vil derfor fra tid til anden, få en tæt sparring med dine andre TSA kolleger omkring de faglige problemstillinger.

Din arbejdsplads vil blive på Skovgaardsgade i Aarhus.

Ansvar for verificering af sikringsprojekter
Du får ansvaret for at verificere projekter og sikre, at de opfylder gældende normer og regler. Du vurderer og beslutter desuden, om projekter kan gennemføres med eventuelle dispensationer – en opgave hvor det er essentielt, at du finder balancen mellem at tilgodese projektet uden at gå på kompromis med sikkerheden. I projekternes afsluttende fase sikrer du, at projektet er udført efter gældende regler og normer.

Som TSA er en af dine kerneopgaver udarbejdelse og vedligeholdelse af normer og regler samt udstedelse af dispensationer og tekniske meddelelser. Du er specialist på dit område, og vil derfor ofte blive brugt som support til fejlretning samt som rådgiver for projekter.

Indimellem vil du også komme til at fungere som ibrugtagningsansvarlig og deltage i ibrugtagninger af ny-anlæg og vedligeholdelsesprojekter. Disse opgaver afvikles ofte som weekend- og natarbejde, hvorfor du skal være fleksibel hermed.

Teknisk uddannelse og erfaring med sikringstekniske anlæg
Du har en relevant teknisk uddannelse som sikringsmontør eller -tekniker med erfaring og kompetencer inden for elektroniske sikringsanlæg.

Herudover er det en stor fordel, hvis du har erfaring med Banedanmarks sikringstekniske anlæg i almindelighed specielt inden for projektering, godkendelse af projektgrundlageller afprøvning og idriftsættelse.

Det er vigtigt, at du har gode skriftlige kommunikationsevner, da du ofte vil komme til at udarbejde skrivelser til bl.a. myndigheder. Du har gode analytiske evner og kan se sammenhænge i mange og komplicerede regelsæt. Derudover er det vigtigt, at du er robust og kan stå fast, så regler efterleves i projekterne.

Løn
Er du uddannet håndværker vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere så kontakt teamleder Carsten Schmidt. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-02-08T00:00:002019-02-22T00:00:00
329953631MaskinreparatørRobot Vil du arbejde med seje maskiner? Det er sektionen for Materiel Vedligehold i Banedanmark, der har det overordnede ansvar for vedligeholdelse og reparation af al materiel, som bruges til sporvedligehold. Som vores nye maskinreparatør får du således en væsentlig opgave i at være med til at sikre driftssikkerhed og dermed, at togene kører til tiden. Du får tjenestested i Roskilde, men får i alt 35 kolleger i både Roskilde og Fredericia. I det daglige refererer du til teamlederen. Reparation og vedligehold af forskellige maskintyper Det bliver din primære opgave at vedligeholde, reparere og renovere maskinparken, som bliver brugt til sporvedligeholdelse. Opgaverne løser du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger. Der er primært tale om periodiske eftersyn af skinnekørende materiel, f.eks. troljer, vogne og kraner, reparation og vedligeholdelse af dieselmotorer, hydraulikanlæg, transmissioner, pneumatik, el-anlæg, svag- og stærkstrøm og PLC. Ansvarsfuld og kvalitetsbevist mekaniker Du er uddannet landbrugs- eller entreprenørmaskinmekaniker, elektriker eller lignende. Du har gerne erfaring inden for hydraulik, pneumatik, elektriske systemer og PLC. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at vedligeholde jernbanemateriel, men det afgørende er dig og din indstilling til at lære nyt. Vores tekniske dokumentation og kurser kan være på tysk og engelsk, så det er en fordel, hvis du har kendskab til disse sprog. Derudover har du gyldigt kørekort samt erfaring med IT og iPad på brugerniveau. Vi forventer, at du kan udarbejde og dokumentere skriftlige rapporter i forhold til udført vedligehold og reparationer. Som person er du positiv og sætter pris på humor i hverdagen. Du forstår at arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt, og det falder dig naturligt at træde til med en hjælpende hånd, når det brænder på. Du trives i et team, hvor det er naturligt for dig at bidrage med dine idéer og input til at løse opgaverne. Som maskinreparatør skal du udføre sikkerhedsklassificeret arbejde, og du skal derfor opfylde helbredskravene på jernbaneområdet. Det betyder, at du skal opfylde visse helbredskrav, hvor der bl.a. vil blive lavet en lægelig vurdering af hørelse, synssans, farvesans, sukkersyge, epilepsi, hjertekarsygdomme mv. Hvis du vil vide mere om kravene, kan du læse mere på Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens hjemmeside. Løn Din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere så kontakt sektionschef Mehdi Fattah på 2523 5124 eller værkstedsleder Benny Jespersen på telefon 46 35 65 23. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen nedenfor og følger instruktionerne.Vil du arbejde med seje maskiner?

Det er sektionen for Materiel Vedligehold i Banedanmark, der har det overordnede ansvar for vedligeholdelse og reparation af al materiel, som bruges til sporvedligehold.

Som vores nye maskinreparatør får du således en væsentlig opgave i at være med til at sikre driftssikkerhed og dermed, at togene kører til tiden.

Du får tjenestested i Roskilde, men får i alt 35 kolleger i både Roskilde og Fredericia. I det daglige refererer du til teamlederen.

Reparation og vedligehold af forskellige maskintyper
Det bliver din primære opgave at vedligeholde, reparere og renovere maskinparken, som bliver brugt til sporvedligeholdelse. Opgaverne løser du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger.

Der er primært tale om periodiske eftersyn af skinnekørende materiel, f.eks. troljer, vogne og kraner, reparation og vedligeholdelse af dieselmotorer, hydraulikanlæg, transmissioner, pneumatik, el-anlæg, svag- og stærkstrøm og PLC.

Ansvarsfuld og kvalitetsbevist mekaniker
Du er uddannet landbrugs- eller entreprenørmaskinmekaniker, elektriker eller lignende. Du har gerne erfaring inden for hydraulik, pneumatik, elektriske systemer og PLC. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at vedligeholde jernbanemateriel, men det afgørende er dig og din indstilling til at lære nyt.

Vores tekniske dokumentation og kurser kan være på tysk og engelsk, så det er en fordel, hvis du har kendskab til disse sprog. Derudover har du gyldigt kørekort samt erfaring med IT og iPad på brugerniveau. Vi forventer, at du kan udarbejde og dokumentere skriftlige rapporter i forhold til udført vedligehold og reparationer.

Som person er du positiv og sætter pris på humor i hverdagen. Du forstår at arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt, og det falder dig naturligt at træde til med en hjælpende hånd, når det brænder på. Du trives i et team, hvor det er naturligt for dig at bidrage med dine idéer og input til at løse opgaverne.

Som maskinreparatør skal du udføre sikkerhedsklassificeret arbejde, og du skal derfor opfylde helbredskravene på jernbaneområdet. Det betyder, at du skal opfylde visse helbredskrav, hvor der bl.a. vil blive lavet en lægelig vurdering af hørelse, synssans, farvesans, sukkersyge, epilepsi, hjertekarsygdomme mv. Hvis du vil vide mere om kravene, kan du læse mere på Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens hjemmeside.

Løn
Din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for Håndværkere i staten.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere så kontakt sektionschef Mehdi Fattah på 2523 5124 eller værkstedsleder Benny Jespersen på telefon 46 35 65 23. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” nedenfor og følger instruktionerne.
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-02-04T00:00:002019-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til vedligeholdelsesopgaver på jernbanen i Østjylland

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vi søger folk til vedligeholdelsesopgaver og fejlretning på jernbanen i Østjylland. Du får mange forskellige opgaver, der skal løses inden for en bestemt tid, og du indgår i et team af dygtige og engagerede kolleger. Vi arbejder primært om natten på...
Indrykket:22. februar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019

Teknisk Systemansvarlig

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du være Teknisk Systemansvarlig (TSA) for Banedanmarks elektroniske sikringsanlæg? I afdelingen for Teknik, Sikring Systemer, som består af fagligt dygtige sikringsingeniører og teknikere, søger vi en kollega, der skal dække systemansvarsområdet...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019

Maskinreparatør

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du arbejde med seje maskiner? Det er sektionen for Materiel Vedligehold i Banedanmark, der har det overordnede ansvar for vedligeholdelse og reparation af al materiel, som bruges til sporvedligehold. Som vores nye maskinreparatør får du således ...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019