Københavns Kommunes Rengøringsservice søger en engageret rengøringsassistent i en midlertidig stilling til daglig rengøring i Distrikt 3 (19 timer)

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi kan tilbyde en midlertidig stilling, med mulighed for forlængelse, som rengøringsassistent i Københavns Kommunes Rengøringsservice, hvor du bliver en del af en rengøringsenhed, som er i gang med en spændende udvikling, hvor fokus bl.a. er på nye rengøringsmetoder og miljøbevidst rengøring.

Vi søger en rengøringsassistent til følgende 

  • Adresse: Store Krog 72
  • Timer: 19 timer ugentligt
  • Tiltrædelsesdato:  Den 1. november 2021
  • Fratrædelsesdato: Den 31. august 2022

Mødetiden fra kl. 6.

Du vil blive ansat i KK Rengøringsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb som er en kommunal og nyetableret rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring.

Vi forventer, at du  

  • taler og læser dansk på et rimeligt niveau
  • har kendskab til rengøring og kan lide at gøre rent
  • har evner og lyst til at yde en god service
  • kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt
  • eventuelt har erfaring med INSTA 800
  • er udadvendt og imødekommende
  • har gyldig opholds- og arbejdstilladelse
  • kan møde kl. 6.00 om morgenen og er mødestabil

Vi tilbyder

  • et spændende og afvekslende arbejde
  • gode arbejds- og personaleforhold
  • en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og uformel omgangstone
  • grundig oplæring

Organisatorisk placering og referenceforhold
Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for Ejendomsservice i Københavns Kommunes Ejendomme og Indkøb.

KK Rengøringsservice
KK Rengøringsservice har til opgave at levere, udvikle og optimere rengøringsydelser.
KK Rengøringsservice består af tre områder:

  • Driften, der består af 26 distrikter, fordelt på fire teams, der står for drift af rengøringskontrakterne. 
  • Team for driftstræning, der står for uddannelse og instruktion af medarbejdere
  • Vikarkorpsene, der står for afløsning og håndterer hovedrengøring for distrikterne.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Ejendomsservice.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattest.

KK Rengøringsservice udfylder ikke frigørelsesattest.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rengøringsleder Gosia Gaél Jacobsen på 2310 0155. Telefontid mellem kl. 10.00 og kl. 12.00.

Søg via nedenstående link senest søndag den 10. oktober 2021
Vi holder samtaler i uge 41, og vi indkalder løbende til samtale.

Økonomiforvaltningen 
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Københavns Kommunes Rengøringsservice søger en engageret rengøringsassistent i en midlertidig stilling til daglig rengøring i Distrikt 3 (19 timer)

Vi kan tilbyde en midlertidig stilling, med mulighed for forlængelse, som rengøringsassistent i Københavns Kommunes Rengøringsservice, hvor du bliver en del af en rengøringsenhed, som er i gang med en spændende udvikling, hvor fokus bl.a. er på nye rengøringsmetoder og miljøbevidst rengøring.

Vi søger en rengøringsassistent til følgende 

  • Adresse: Store Krog 72
  • Timer: 19 timer ugentligt
  • Tiltrædelsesdato:  Den 1. november 2021
  • Fratrædelsesdato: Den 31. august 2022

Mødetiden fra kl. 6.

Du vil blive ansat i KK Rengøringsservice i Københavns Ejendomme og Indkøb som er en kommunal og nyetableret rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring.

Vi forventer, at du  

  • taler og læser dansk på et rimeligt niveau
  • har kendskab til rengøring og kan lide at gøre rent
  • har evner og lyst til at yde en god service
  • kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt
  • eventuelt har erfaring med INSTA 800
  • er udadvendt og imødekommende
  • har gyldig opholds- og arbejdstilladelse
  • kan møde kl. 6.00 om morgenen og er mødestabil

Vi tilbyder

  • et spændende og afvekslende arbejde
  • gode arbejds- og personaleforhold
  • en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og uformel omgangstone
  • grundig oplæring

Organisatorisk placering og referenceforhold
Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for Ejendomsservice i Københavns Kommunes Ejendomme og Indkøb.

KK Rengøringsservice
KK Rengøringsservice har til opgave at levere, udvikle og optimere rengøringsydelser.
KK Rengøringsservice består af tre områder:

  • Driften, der består af 26 distrikter, fordelt på fire teams, der står for drift af rengøringskontrakterne. 
  • Team for driftstræning, der står for uddannelse og instruktion af medarbejdere
  • Vikarkorpsene, der står for afløsning og håndterer hovedrengøring for distrikterne.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Ejendomsservice.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattest.

KK Rengøringsservice udfylder ikke frigørelsesattest.

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rengøringsleder Gosia Gaél Jacobsen på 2310 0155. Telefontid mellem kl. 10.00 og kl. 12.00.

Søg via nedenstående link senest søndag den 10. oktober 2021
Vi holder samtaler i uge 41, og vi indkalder løbende til samtale.

Økonomiforvaltningen 
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i – og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.