Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Københavns Vestegns Politi søger studentermedhjælper til kommunikationsenheden

Albertslund, Københavns Vestegns Politi

Har du en knivskarp pen, som skriver kort, klart og rapt – og kan du føre den? Har du lyst til at skrive til borgere, presse og medarbejdere på web, intranet og sociale medier? Har du gode ideer til at udvikle brugen af sociale medier? Har du gå-på-mod og kan jonglere med flere bolde i luften samtidigt? Har du lyst til at arbejde i en travl afdeling, hvor prioriteterne ofte skifter?

Vi søger en kvik studentermedhjælper til at støtte politikredsens in- og eksterne kommunikationsopgaver.

Kommunikationsenheden består af tre kommunikationsmedarbejdere. Vi har travlt og søger derfor en aktiv medspiller til at støtte os bredt. Det drejer sig især om produktion af mindre historier i tekst til vores netdøgnrapport, der udkommer tre gange om ugen på vores hjemmeside https://www.politi.dk/Vestegnen/da/lokalnyt/Doegnrapporter/.

Københavns Vestegns Politi har været på Twitter siden november 2012 og ønsker at udbygge brugen. Erfaring med sociale medier er derfor en forudsætning.

Der kan også blive tale om støtte til opgaver andre steder i organisationen.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:

• udarbejdelse af netdøgnrapport tre gange om ugen
• publicering af indhold på intranet og hjemmeside
• arbejde med sociale medier

Vi forventer, at du

• gløder for at skrive skarpt og vinklet
• har god allround forståelse for danske samfundsforhold
• har erfaring med at arbejde med sociale medier
• har en grundlæggende interesse for politi, politik, nyheder og nye
medier, brugerinteraktion mv.
• har kendskab til og gerne erfaring med arbejdet i centraladministrationen og/eller styrelser
• har forståelse for politiets rolle i lokalsamfundet
• har forståelse for at arbejde på en arbejdsplads, der behandler personfølsomme oplysninger
• har stærke kommunikative evner
• har et højt fagligt niveau, er kvik og lærevillig
• kan starte omkring 1. juni 2018


Vi anser det for en fordel, at ansøgere kan arbejde hos os i længere tid (minimum 1 ½ år).

Løn- og ansættelsesvilkår

Den ugentlige arbejdstid er 15 timer om ugen fordelt på tre formiddage – mandag, onsdag og fredag.

Ansættelsen finder sted på baggrund af fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige Område samt organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT for kontorfunktionærer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at du kan opretholde denne under din ansættelse.

Ansættelsessted
Købehavns Vestegns Politi med tjenestested på Albertslund Politigård, Birkelundsvej 2, 2620 Albertslund.

Ansøgning
Ansøgning vedlagt CV, eksamensudskrift og anden relevant dokumentation. Vi læser ansøgningerne igennem og kalder til samtale løbende. Der bliver holdt samtaler onsdag den 25. april 2018.

Erfaring og kvalifikationer ved eventuel tidligere eller aktuel beskæftigelse med frivilligt arbejde kan indgå i det samlede vurderingsgrundlag.

Kontakt og ansøgning

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til kommunikationskonsulent Michelle Lorry på telefon 7258 7679 eller Claus Buhr på 7258 0660.

Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger i politiet, skal du lægge en ansøgning
og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine
dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Alle kvalificerede opfordres til at søge, uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her