Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kørende medarbejder med egen alm. bil til service, salg og levering

Er du på udkig efter et job der indholder helt nye muligheder?

Vi tilbyder et moderne, varieret og sjovt arbejdsmiljø, her er der plads for alle som er positive og hårdtarbejdende, uanset erfaring eller baggrund.

Musik, latter og intern konkurrencer er obligatoriske hos os.
Vi har gode karrieremuligheder, lønnen er god, med muligheder for fastansættelse og oveni tilbyder vi en tårnhøj provision.

Vi søger kundekonsulenter, jobbet er service, salg og levering for nuværende og nye kunder. Det kræver ingen erfaring, fuld træning vil blive givet, med din personlighed er vigtig da vi har en stor kundeoverfalde. Du skal kunne tale flydende dansk, have kørekort og egen alm. bil

Lyder overstående som noget for dig, så send et par ord om dig selv og dine erfaringer, vi ser frem til at høre fra dig

send dit CV til support@k-systemdanmark.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329819121Phoenix-6ab0dd5812018-05-25T00:00:00Kørende medarbejder med egen alm. bil til service, salg og levering

Er du på udkig efter et job der indholder helt nye muligheder?

Vi tilbyder et moderne, varieret og sjovt arbejdsmiljø, her er der plads for alle som er positive og hårdtarbejdende, uanset erfaring eller baggrund.

Musik, latter og intern konkurrencer er obligatoriske hos os.
Vi har gode karrieremuligheder, lønnen er god, med muligheder for fastansættelse og oveni tilbyder vi en tårnhøj provision.

Vi søger kundekonsulenter, jobbet er service, salg og levering for nuværende og nye kunder. Det kræver ingen erfaring, fuld træning vil blive givet, med din personlighed er vigtig da vi har en stor kundeoverfalde. Du skal kunne tale flydende dansk, have kørekort og egen alm. bil

Lyder overstående som noget for dig, så send et par ord om dig selv og dine erfaringer, vi ser frem til at høre fra dig

send dit CV til support@k-systemdanmark.com

2018-07-17T13:50:11.620 Er du på udkig efter et job der indholder helt nye muligheder? Vi tilbyder et moderne, varieret og sjovt arbejdsmiljø, her er der plads for alle som er positive og hårdtarbejdende, uanset erfaring eller baggrund. Musik, latter og intern konkurrencer er obligatoriske hos os. Vi har gode karrieremuligheder, lønnen er god, med muligheder for fastansættelse og oveni tilbyder vi en tårnhøj provision. Vi søger kundekonsulenter, jobbet er service, salg og levering for nuværende og nye kunder. Det kræver ingen erfaring, fuld træning vil blive givet, med din personlighed er vigtig da vi har en stor kundeoverfalde. Du skal kunne tale flydende dansk, have kørekort og egen alm. bil Lyder overstående som noget for dig, så send et par ord om dig selv og dine erfaringer, vi ser frem til at høre fra dig send dit CV til support@k-systemdanmark.com11Jobnet6ab0dd58100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3262044K-system danmark ApS11Naverland 42600GlostrupDKDanmark0
support@k-systemdanmark.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent574379JobNet48262271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab0dd58https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab0dd58https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab0dd58&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab0dd58&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos K-system danmark ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg355082609John rexensupport@k-systemdanmark.comDKDanmarkDKDanmark329909357Costumer advisor/FrontdeskRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SBrøndby2018-11-08T00:00:002019-01-03T00:00:00
329918542Shiftleader til IshøjRobot Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fødselsdage eller køkkenet. Arbejdsopgaver Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand Indkøb Planlægning og afholdelse af fødselsdage Tilberedning og servering af enklere madretter Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team. Dine kvalifikationer Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger! Øvrigt om stillingen Stillingen er som udgangspunkt 25 time uge. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fødselsdage eller køkkenet.

Arbejdsopgaver

  • Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg

  • Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag

  • Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand

  • Indkøb

  • Planlægning og afholdelse af fødselsdage

  • Tilberedning og servering af enklere madretter

Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team.

Dine kvalifikationer

Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger!

Øvrigt om stillingen

Stillingen er som udgangspunkt 25 time uge. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Leos Legeland IshøjHøje-Taastrup2018-11-27T00:00:002019-01-22T00:00:00
329928157Service ConsultantRobot Jobbeskrivelse Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Og trives du med at skabe resultater og sælge den bedste løsning, der passer til kundens behov? Bliver du motiveret af at performe i samarbejde med dine kolleger? - Så er det lige dig vi står og mangler! Vi søger lige nu konsulenter, som vil være en del af et team, hvor der er fokus på at levere resultater samt gode kundeoplevelser. Afdelingen, du vil blive en del af, tager imod henvendelser fra virksomheder, som ønsker at indgå i et samarbejde med vores kunde. Det kan både være små forretninger og større virksomheder. Afdelingens fornemmeste opgave er at give vores kunder den bedste service, samt sikre at få solgt kunderne den bedste løsning. Vil du være vores nye kollega og udfylde en vigtig rolle? Det sociale i vores afdeling bliver vægtet meget højt, da vi ønsker en arbejdsplads, hvor det er sjovt at være, men det er aldrig på bekostning af professionalismen. Vi sparrer og videndeler meget med hinanden, for at sikrer vi sammen yder kunderne den bedste service. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Inbound kald og mails, men også outbound dog kun i forbindelse med ved skriftlige henvendelser Rådgivning og servicering af eksisterende kunder Mersalg til eksisterende kunder Vi er på udkig efter talenter med ambitioner og passion for det de laver! Vi tror på, at din baggrund og professionelle erfaringer former de fleste af dine kvalifikationer ift. at blive en succes i rollen. Det er også vigtigt for os, at du er passioneret ift. det du gør i dit daglige arbejde og at du tager ansvar for at drive tingene fremad med henblik på både at udvikle virksomheden og dig selv. Vi søger dig, som har erfaring med, eller interesse for servicering og salg. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med at servicere kunder over telefon og mail Har stærke kommunikative evner i dansk og engelsk og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt Har salgserfaring fra tidligere jobs Har en teknisk interesse og kan navigere i forskellige systemer På den personlige side forventer vi, at du er resultatorienteret og trives med at blive målt på din indsats og har et stort servicegen. Du skal have vilje og motivation og så skal du kunne trives i et til tider hektisk miljø. Du bliver tilbudt et vikariat på 1 år, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse for den rette. Opstart slut januar start februar 2019. Ansøgningsfrist: Er du interesseret i stillingen, så søg via Easy Apply hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale. Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at tage fat i Torben Morgengaard, e-mail torben.morgengaard@dk.experis.com, 45 27780421 Vi har brug for dit samtykke til at behandle dine persondata. På vores hjemmeside kan du læse vores privatlivspolitik: https: www.experis.dk dnk information data-privacy Vi gør opmærksom på, at når du sender en ansøgning CV til os, giver du samtidig dit samtykke til, at vi kan behandle dine persondata som beskrevet i vores brugervilkår samtykkeerklæring: https: www.experis.dk dnk information brugervilkar Du kan til hver en tid tilbagekalde sit samtykke, ved at skrive til os på privacy@dk.experis.com

Jobbeskrivelse

Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Og trives du med at skabe resultater og sælge den bedste løsning, der passer til kundens behov? Bliver du motiveret af at performe i samarbejde med dine kolleger? - Så er det lige dig vi står og mangler!

Vi søger lige nu konsulenter, som vil være en del af et team, hvor der er fokus på at levere resultater samt gode kundeoplevelser. Afdelingen, du vil blive en del af, tager imod henvendelser fra virksomheder, som ønsker at indgå i et samarbejde med vores kunde. Det kan både være små forretninger og større virksomheder.

Afdelingens fornemmeste opgave er at give vores kunder den bedste service, samt sikre at få solgt kunderne den bedste løsning.

Vil du være vores nye kollega og udfylde en vigtig rolle?

Det sociale i vores afdeling bliver vægtet meget højt, da vi ønsker en arbejdsplads, hvor det er sjovt at være, men det er aldrig på bekostning af professionalismen. Vi sparrer og videndeler meget med hinanden, for at sikrer vi sammen yder kunderne den bedste service.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Inbound kald og mails, men også outbound dog kun i forbindelse med ved skriftlige henvendelser
  • Rådgivning og servicering af eksisterende kunder
  • Mersalg til eksisterende kunder
  • Vi er på udkig efter talenter med ambitioner – og passion for det de laver!

Vi tror på, at din baggrund og professionelle erfaringer former de fleste af dine kvalifikationer ift. at blive en succes i rollen. Det er også vigtigt for os, at du er passioneret ift. det du gør i dit daglige arbejde og at du tager ansvar for at drive tingene fremad med henblik på både at udvikle virksomheden og dig selv.

Vi søger dig, som har erfaring med, eller interesse for servicering og salg.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med at servicere kunder over telefon og mail
  • Har stærke kommunikative evner i dansk og engelsk og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt
  • Har salgserfaring fra tidligere jobs
  • Har en teknisk interesse og kan navigere i forskellige systemer
  • På den personlige side forventer vi, at du er resultatorienteret og trives med at blive målt på din indsats og har et stort servicegen. Du skal have vilje og motivation og så skal du kunne trives i et til tider hektisk miljø.

Du bliver tilbudt et vikariat på 1 år, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse for den rette.

Opstart slut januar/start februar 2019.

Ansøgningsfrist:

Er du interesseret i stillingen, så søg via "Easy Apply" hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at tage fat i Torben Morgengaard, 

e-mail torben.morgengaard@dk.experis.com, +45 27780421

Vi har brug for dit samtykke til at behandle dine persondata. På vores hjemmeside kan du læse vores privatlivspolitik: https://www.experis.dk/dnk/information/data-privacy/ ;

Vi gør opmærksom på, at når du sender en ansøgning/CV til os, giver du samtidig dit samtykke til, at vi kan behandle dine persondata som beskrevet i vores brugervilkår/samtykkeerklæring:  https://www.experis.dk/dnk/information/brugervilkar/

Du kan til hver en tid tilbagekalde sit samtykke, ved at skrive til os på privacy@dk.experis.com

MANPOWER EUROPE HOLDINGS ApSAlbertslund2018-12-14T00:00:002019-01-15T00:00:00
329911251KUNDESERVICEMEDARBEJDERE - SVENSK-, NORSK- OG/ELLER FINSKTALENDERobot Vi søger motiverede kundeservicemedarbejdere, som behersker et eller to af ovenstående sprog flydende Virksomhedsbeskrivelse:Flere af vores kunder efterspørger kundeservicemedarbejdere supportere der taler svensk, norsk og eller finsk. Kontakt Profilpartners på 43434060 for yderligere information. Stillingsbeskrivelse:Er du god til sprog og trives du med at tale med mange kunder hele dagen og alligevel yde et højt serviceniveau til alle dine kunder, så har vi måske lige den rette stilling til dig. Flere af vores kunder efterspørger nemlig medarbejdere med gode sprogkundskaber i enten svensk, norsk og eller finsk.I de fleste af stillingerne vil du blive tilknyttet en intern salgsafdeling, fordi vores kunder typisk har centraliseret deres nordiske supportfunktion og placeret intern kundeservice i Danmark. Din primære opgave bliver typisk at håndtere kundehenvendelser pr telefon, indtastning af ordrer, og lettere teknisk support pr. telefon til både kunder, forhandlere og servicecentre.Du kommer til at beskæftige dig med servicering af kunder pr. telefon. Hvilket betyder, at du vil stå for modtagelse af ordrer, ordrebehandling og opfølgning. I nogle af stillingerne fungerer man samtidig som salgsbackup for virksomhedens sælgere og er dagligt i dialog med lager- og logistikfunktionen. Egenskaber:Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der har styr på sine ting og flair for god service, og som derfor kan lide at yde en god kundeservice. Du tilbydes:At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen. Sprogkundskaber IT:Du kan begå dig på engelsk og er flydende i svensk, norsk eller finsk. Du har godt kendskab til MS Office pakken, og har du kendskab til SAP er det en fordel. Løn:Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet og serviceret kunder på dansk og et eller flere af de andre sprog. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, det vigtigste er dine gode sprogkundskaber.

Vi søger motiverede kundeservicemedarbejdere, som behersker et eller to af ovenstående sprog flydende

Virksomhedsbeskrivelse:
Flere af vores kunder efterspørger kundeservicemedarbejdere/supportere der taler svensk, norsk og/eller finsk. Kontakt Profilpartners på 43434060 for yderligere information.

Stillingsbeskrivelse:
Er du god til sprog og trives du med at tale med mange kunder hele dagen og alligevel yde et højt serviceniveau til alle dine kunder, så har vi måske lige den rette stilling til dig. Flere af vores kunder efterspørger nemlig medarbejdere med gode sprogkundskaber i enten svensk, norsk og/eller finsk.

I de fleste af stillingerne vil du blive tilknyttet en intern salgsafdeling, fordi vores kunder typisk har centraliseret deres nordiske supportfunktion og placeret intern kundeservice i Danmark. Din primære opgave bliver typisk at håndtere kundehenvendelser pr telefon, indtastning af ordrer, og lettere teknisk support pr. telefon til både kunder, forhandlere og servicecentre.

Du kommer til at beskæftige dig med servicering af kunder pr. telefon. Hvilket betyder, at du vil stå for modtagelse af ordrer, ordrebehandling og opfølgning. I nogle af stillingerne fungerer man samtidig som salgsbackup for virksomhedens sælgere og er dagligt i dialog med lager- og logistikfunktionen.

Egenskaber:
Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der har styr på sine ting og flair for god service, og som derfor kan lide at yde en god kundeservice.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen.

Sprogkundskaber / IT:
Du kan begå dig på engelsk og er flydende i svensk, norsk eller finsk. Du har godt kendskab til MS Office pakken, og har du kendskab til SAP er det en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet og serviceret kunder på dansk og et eller flere af de andre sprog.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, det vigtigste er dine gode sprogkundskaber.

PROFILPARTNERS ApSHerlev2018-11-13T00:00:002019-01-08T00:00:00
329903415Studiejob hos en af Danmarks største hostingvirksomheder i KøbenhavnRobot Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København! Er du serviceminded med et talent for kundeservice i verdensklasse, og interesserer du dig for it og hosting? Så er du måske den, vi søger til vores tekniske Customer Service Team. Du får muligheden for at starte din karriere i et ungt og dynamisk team, der brænder for at levere markedets bedste webhosting og kundeservice. Om jobbet Som en del af vores dedikerede Customer Service Team bliver din primære opgave at hjælpe vores kunder - både danske og engelsktalende - med de spørgsmål og udfordringer, som de måtte have på tværs af telefon, chat og e-mail. Du kommer også til at arbejde med teknisk support som fx Service Desk-opgaver samt rådgivning og mersalg på både mail og telefon. Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og træning i vores produkter og systemer, og du vil få rig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer. Du vil få en spændende hverdag med mange forskellige udfordringer, arbejdsopgaver, kundetyper og ansvarsområder. Har du specifikke ønsker til opgaver, der matcher dine interesser og kompetencer, er vi selvfølgelig åbne overfor det. Dine kvalifikationer Du har en passion for kundeservicearbejde og brænder for at levere kundeservice i verdensklasse. Du har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting. Du har en teknisk baggrund eller er selvlært indenfor IT. Du har kendskab til de mest anvendte CMS-systemer som Wordpress, Joomla og Umbraco. Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau. Du tager ansvar og går gerne the extra mile for kunden. Du er en teamplayer og en god kollega. Det er desuden en fordel, hvis: Du har arbejdet med PHP7 eller asp.net Core på hobbyniveau. Du har erfaring med webhosting - gerne både Linux og Windows. Ultimativt er det vigtigste dog, at du er ihærdig, pligtopfyldende, serviceminded og har nemt ved at lære nye ting. Vi tilbyder Du bliver en del af et ungt, professionelt og dedikeret team, som er præget af en uformel tone, højt engagement og et fælles ønske om at gøre en forskel for kunderne. Dine kollegaer brænder alle for at hjælpe ikke blot vores kunder, men også hinanden. Dermed får du også rig mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt. Du får desuden adgang til en række medarbejdertilbud som fx fitness, massageordning og frisørordning. Udover det tilbyder vi gratis frugt, drikkevarer og masser af sociale arrangementer. Stillingen er en deltidsstilling på op til 15 timer om ugen. Vi tager selvfølgelig højde for dit studie og tilpasser arbejdstiden derefter. Dog foregår det primært om aftener og i weekender og udføres fra vores kontor i Ørestaden, lige ved Metrostation Ørestad. Ansøg i dag Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en ansøgning og CV ved at bruge ansøgningsknappen. Vil du vide mere, inden du ansøger, kan du kontakte vores Customer Service Manager, Marcus Ribbing på telefon 46 734024488.

Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A/S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København!

Er du serviceminded med et talent for kundeservice i verdensklasse, og interesserer du dig for it og hosting? Så er du måske den, vi søger til vores tekniske Customer Service Team. Du får muligheden for at starte din karriere i et ungt og dynamisk team, der brænder for at levere markedets bedste webhosting og kundeservice.  

 

Om jobbet

Som en del af vores dedikerede Customer Service Team bliver din primære opgave at hjælpe vores kunder - både danske og engelsktalende - med de spørgsmål og udfordringer, som de måtte have på tværs af telefon, chat og e-mail.

Du kommer også til at arbejde med teknisk support som fx Service Desk-opgaver samt rådgivning og mersalg på både mail og telefon.

Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og træning i vores produkter og systemer, og du vil få rig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer.

Du vil få en spændende hverdag med mange forskellige udfordringer, arbejdsopgaver, kundetyper og ansvarsområder. Har du specifikke ønsker til opgaver, der matcher dine interesser og kompetencer, er vi selvfølgelig åbne overfor det.

 

Dine kvalifikationer

• Du har en passion for kundeservicearbejde og brænder for at levere kundeservice i verdensklasse.

• Du har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting.

• Du har en teknisk baggrund eller er selvlært indenfor IT.

• Du har kendskab til de mest anvendte CMS-systemer som Wordpress, Joomla og Umbraco.

• Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

• Du tager ansvar og går gerne “the extra mile” for kunden.

• Du er en teamplayer og en god kollega.

 

Det er desuden en fordel, hvis:

• Du har arbejdet med PHP7 eller asp.net/Core på hobbyniveau.

• Du har erfaring med webhosting - gerne både Linux og Windows.

Ultimativt er det vigtigste dog, at du er ihærdig, pligtopfyldende, serviceminded og har nemt ved at lære nye ting.

 

Vi tilbyder  

Du bliver en del af et ungt, professionelt og dedikeret team, som er præget af en uformel tone, højt engagement og et fælles ønske om at gøre en forskel for kunderne.

Dine kollegaer brænder alle for at hjælpe ikke blot vores kunder, men også hinanden. Dermed får du også rig mulighed for at udvikle dig – både personligt og fagligt.

Du får desuden adgang til en række medarbejdertilbud som fx fitness, massageordning og frisørordning.

Udover det tilbyder vi gratis frugt, drikkevarer og masser af sociale arrangementer.  

Stillingen er en deltidsstilling på op til 15 timer om ugen. Vi tager selvfølgelig højde for dit studie og tilpasser arbejdstiden derefter. Dog foregår det primært om aftener og i weekender og udføres fra vores kontor i Ørestaden, lige ved Metrostation Ørestad.

 

Ansøg i dag

Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en ansøgning og CV ved at bruge ansøgningsknappen. Vil du vide mere, inden du ansøger, kan du kontakte vores Customer Service Manager, Marcus Ribbing på telefon +46 734024488.    

ZITCOM A/SKøbenhavn2018-10-30T00:00:002018-12-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Costumer advisor/Frontdesk

MENTECH GLOSTRUP A/S

Brøndby
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:8. november 2018
Udløbsdato:3. januar 2019

Shiftleader til Ishøj

Leos Legeland Ishøj

Høje-Taastrup
Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret fo...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:22. januar 2019

Service Consultant

MANPOWER EUROPE HOLDINGS ApS

Albertslund
Jobbeskrivelse Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Og trives du med at skabe resultater og sælge den bedste løsning, der passer til kundens behov? Bliver du motiveret af at performe i samarbejde med dine kolleger? - Så er det lige di...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:15. januar 2019

KUNDESERVICEMEDARBEJDERE - SVENSK-, NORSK- OG/ELLER FINSKTALENDE

PROFILPARTNERS ApS

Herlev
Vi søger motiverede kundeservicemedarbejdere, som behersker et eller to af ovenstående sprog flydende Virksomhedsbeskrivelse:Flere af vores kunder efterspørger kundeservicemedarbejdere supportere der taler svensk, norsk og eller finsk. Kontakt Profi...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:8. januar 2019

Studiejob hos en af Danmarks største hostingvirksomheder i København

ZITCOM A/S

København
Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København! Er du serviceminded med e...
Indrykket:30. oktober 2018
Udløbsdato:25. december 2018