Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kørende medarbejder med egen alm. bil til service, salg og levering

Er du på udkig efter et job der indholder helt nye muligheder?

Vi tilbyder et moderne, varieret og sjovt arbejdsmiljø, her er der plads for alle som er positive og hårdtarbejdende, uanset erfaring eller baggrund.

Musik, latter og intern konkurrencer er obligatoriske hos os.
Vi har gode karrieremuligheder, lønnen er god, med muligheder for fastansættelse og oveni tilbyder vi en tårnhøj provision.

Vi søger kundekonsulenter, jobbet er service, salg og levering for nuværende og nye kunder. Det kræver ingen erfaring, fuld træning vil blive givet, med din personlighed er vigtig da vi har en stor kundeoverfalde. Du skal kunne tale flydende dansk, have kørekort og egen alm. bil

Lyder overstående som noget for dig, så send et par ord om dig selv og dine erfaringer, vi ser frem til at høre fra dig

send dit CV til support@k-systemdanmark.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329819121Phoenix-6ab0dd5812018-05-25T00:00:00Kørende medarbejder med egen alm. bil til service, salg og levering

Er du på udkig efter et job der indholder helt nye muligheder?

Vi tilbyder et moderne, varieret og sjovt arbejdsmiljø, her er der plads for alle som er positive og hårdtarbejdende, uanset erfaring eller baggrund.

Musik, latter og intern konkurrencer er obligatoriske hos os.
Vi har gode karrieremuligheder, lønnen er god, med muligheder for fastansættelse og oveni tilbyder vi en tårnhøj provision.

Vi søger kundekonsulenter, jobbet er service, salg og levering for nuværende og nye kunder. Det kræver ingen erfaring, fuld træning vil blive givet, med din personlighed er vigtig da vi har en stor kundeoverfalde. Du skal kunne tale flydende dansk, have kørekort og egen alm. bil

Lyder overstående som noget for dig, så send et par ord om dig selv og dine erfaringer, vi ser frem til at høre fra dig

send dit CV til support@k-systemdanmark.com

2018-07-17T13:50:11.620 Er du på udkig efter et job der indholder helt nye muligheder? Vi tilbyder et moderne, varieret og sjovt arbejdsmiljø, her er der plads for alle som er positive og hårdtarbejdende, uanset erfaring eller baggrund. Musik, latter og intern konkurrencer er obligatoriske hos os. Vi har gode karrieremuligheder, lønnen er god, med muligheder for fastansættelse og oveni tilbyder vi en tårnhøj provision. Vi søger kundekonsulenter, jobbet er service, salg og levering for nuværende og nye kunder. Det kræver ingen erfaring, fuld træning vil blive givet, med din personlighed er vigtig da vi har en stor kundeoverfalde. Du skal kunne tale flydende dansk, have kørekort og egen alm. bil Lyder overstående som noget for dig, så send et par ord om dig selv og dine erfaringer, vi ser frem til at høre fra dig send dit CV til support@k-systemdanmark.com11Jobnet6ab0dd58100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3262044K-system danmark ApS11Naverland 42600GlostrupDKDanmark0
support@k-systemdanmark.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent574379JobNet48262271000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab0dd58https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab0dd58https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab0dd58&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6ab0dd58&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos K-system danmark ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg355082609John rexensupport@k-systemdanmark.comDKDanmarkDKDanmark329987142Costumer advisorRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-03-29T00:00:002019-05-24T00:00:00
329986817Vagtassistenter til kontrolcentralen i GlostrupRobot Verisure A S er inde i en rivende udvikling Vi søger lige nu nye kolleger til vores teams i kontrolcentralen i Glostrup bestående af flere engagerede og dedikerede vagtassistenter. Vi søger deltidsansatte, der har gennemført det obligatoriske vagtkursus (eller er ved at afslutte kurset snarest) og som kan indgå med større fleksibilitet i vagtplanen. Vores kontrolcentral er bemandet 24 timer i døgnet, 365 dage om året, og du skal indgå i en fastlagt vagtplan Der også omfatter vagter i weekend og på helligdage. Du vil få ansvar for at sikkerhedsovervåge alle alarmsignaler, tilkalde vægtere og montører og gribe den gode dialog med kunder rundt omkring i landet. Udover alarmbehandlingen fra vores kunders alarmer vil du få mulighed for at indgå i projektarbejde, således at din erfaring og dine kompetencer medvirker til forbedring af vores eksisterende arbejdsmetoder. For at vi sammen kan få succes Du har et stærkt talent for excellent kundeservice og gerne erfaring fra en serviceorganisation. Du trives som en del af et selvstyrende team, hvor ansvar, fleksibilitet og respekt for hinanden er grundlæggende for vores adfærd og relationer. Vores systemer og procedurer kræver, at du kan arbejde struktureret og vedholdende med dine opgaver. Du har grundlæggende viden om IT og en stærk forståelse for tekniske problemløsninger. Har du kendskab til alarmanlæg, er det en fordel, men ikke et krav. Du trives med telefonen som dit væsentligste redskab, hvor dit kundefokus og din overbevisende stemme leveres med høj kundeservice, kvalitet og troværdighed, således at vores kunder kan se værdien i vores ydelser. Vi arbejder løbende på at højne vores performance, for at blive endnu bedre i vores samarbejde med kunderne. Derfor søger vi kandidater, der trives med at der fokus på kvalitet og udvikling, både personligt og teamorienteret. Du behersker IT og er erfaren bruger af PC. Da koncernsproget er engelsk, er et grundlæggende kendskab til skriftlig og mundtlig engelsk en fordel. Da vi følger Vagtloven, er ansættelse betinget af, at du kan politi-godkendes og allerede har gennemført det obligatoriske vagtkursus, eller består kurset snarest muligt. Som medarbejder hos os vil du opleve Du bliver en del af en stærk team-ånd og en performance kultur, hvor forandringer, entreprenørskab og en god portion humor er en naturlig del af hverdagen. Vi tilstræber et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, vidensdeling og kompetenceudvikling er grundlæggende forudsætninger for at have engagerede medarbejdere. Ligeledes får man medansvar for den fortsatte udvikling af arbejdsgange og processer i afdelingen. I denne video kan du se lidt mere om, hvor stor en forskel vores Vagtassistenter gør for vores kunder. Er du interesseret? Søg gerne med det samme, vi ansætter løbende. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR Business Partner Caroline Møller på caroline.moeller@verisure.com. Vi glæder os til at høre fra dig.

Verisure A/S er inde i en rivende udvikling…

Vi søger lige nu nye kolleger til vores teams i kontrolcentralen i Glostrup bestående af flere engagerede og dedikerede vagtassistenter. Vi søger deltidsansatte, der har gennemført det obligatoriske vagtkursus (eller er ved at afslutte kurset snarest) og som kan indgå med større fleksibilitet i vagtplanen.

Vores kontrolcentral er bemandet 24 timer i døgnet, 365 dage om året, og du skal indgå i en fastlagt vagtplan – Der også omfatter vagter i weekend og på helligdage.

Du vil få ansvar for at sikkerhedsovervåge alle alarmsignaler, tilkalde vægtere og montører og gribe den gode dialog med kunder rundt omkring i landet. Udover alarmbehandlingen fra vores kunders alarmer vil du få mulighed for at indgå i projektarbejde, således at din erfaring og dine kompetencer medvirker til forbedring af vores eksisterende arbejdsmetoder.

For at vi sammen kan få succes…

Du har et stærkt talent for excellent kundeservice og gerne erfaring fra en serviceorganisation. Du trives som en del af et selvstyrende team, hvor ansvar, fleksibilitet og respekt for hinanden er grundlæggende for vores adfærd og relationer. Vores systemer og procedurer kræver, at du kan arbejde struktureret og vedholdende med dine opgaver. Du har grundlæggende viden om IT og en stærk forståelse for tekniske problemløsninger. Har du kendskab til alarmanlæg, er det en fordel, men ikke et krav.

Du trives med telefonen som dit væsentligste redskab, hvor dit kundefokus og din overbevisende stemme leveres med høj kundeservice, kvalitet og troværdighed, således at vores kunder kan se værdien i vores ydelser. Vi arbejder løbende på at højne vores performance, for at blive endnu bedre i vores samarbejde med kunderne. Derfor søger vi kandidater, der trives med at der fokus på kvalitet og udvikling, både personligt og teamorienteret.

Du behersker IT og er erfaren bruger af PC. Da koncernsproget er engelsk, er et grundlæggende kendskab til skriftlig og mundtlig engelsk en fordel. Da vi følger Vagtloven, er ansættelse betinget af, at du kan politi-godkendes og allerede har gennemført det obligatoriske vagtkursus, eller består kurset snarest muligt.

Som medarbejder hos os vil du opleve…

Du bliver en del af en stærk team-ånd og en performance kultur, hvor forandringer, entreprenørskab og en god portion humor er en naturlig del af hverdagen. Vi tilstræber et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, vidensdeling og kompetenceudvikling er grundlæggende forudsætninger for at have engagerede medarbejdere. Ligeledes får man medansvar for den fortsatte udvikling af arbejdsgange og processer i afdelingen. I denne video kan du se lidt mere om, hvor stor en forskel vores Vagtassistenter gør for vores kunder.

Er du interesseret?

Søg gerne med det samme, vi ansætter løbende. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR Business Partner Caroline Møller på caroline.moeller@verisure.com.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Verisure A/SGlostrup2019-04-01T00:00:002019-05-28T00:00:00
329998990Inside Sales Account Representative (m/f)Robot The Role: Selling electric components over the telephone and via email to existing and new customers Building new customer relationships Systematically developing the sales area Order processing and monitoring Coordinates shipping process Contact for customer orders and inquiries regarding order status The Requirements: Completed professional commercial training and or technical education Several years of work experience in Inside Sales especially telephone support service Experience in winning new customers Good MS-Office skills This position will suit a tenacious, outgoing person You are a team player with excellent organisational and communication skills You have the ability to work under pressure and deal with people at all levels You work with initiative and keen perception We offer a future-orientated perspective on the various roles in our company with responsibilities over different tasks and the opportunity to develop and grow within our progressively expanding organisation. If you are a highly motivated individual with the drive and skills to meet the challenges of our rapidly growing business needs, then apply to us in English language by sending your application online with salary expectations and possible starting date. If any question you can always contact Henriette Mangor. Inside sales manager @tti electronics Denmark Apply for the job @ https: jobs.ttieurope.com Job 105832

The Role:

  • Selling electric components over the telephone and via email to existing and new customers
  • Building new customer relationships
  • Systematically developing the sales area
  • Order processing and monitoring
  • Coordinates shipping process
  • Contact for customer orders and inquiries regarding order status

 

The Requirements:

  • Completed professional commercial training and/or technical education
  • Several years of work experience in Inside Sales especially telephone support service
  • Experience in winning new customers
  • Good MS-Office skills
  • This position will suit a tenacious, outgoing person
  • You are a team player with excellent organisational and communication skills
  • You have the ability to work under pressure and deal with people at all levels
  • You work with initiative and keen perception 

 

We offer a future-orientated perspective on the various roles in our company with responsibilities over different tasks and the opportunity to develop and grow within our progressively expanding organisation.

If you are a highly motivated individual with the drive and skills to meet the challenges of our rapidly growing business needs, then apply to us in English language by sending your application online with salary expectations and possible starting date.

If any question you can always contact Henriette Mangor. Inside sales manager @tti electronics Denmark

Apply for the job @ https://jobs.ttieurope.com/Job/105832

 

TTI ELECTRONICS DENMARK ApSBrøndby2019-04-02T00:00:002019-05-28T00:00:00
330003122Bilhuset Frederiksen søger ServicemedarbejderRobot Som servicemedarbejder vil din primære opgave være at betjene vores kunder i forretningen, telefonisk og online. Kundehenvendelserne vil ofte dreje sig om f.eks. tidsbestilling til værksted, booking af lånebil. Derudover vil du skulle håndtere div. administrative opgaver samt være medansvarlig for kunderne føler sig i fokus og yderst tilfredse. Dine kvalifikationer: Du er smilende, udadvendt, præsentabel og har et god humør Du behøver ikke være uddannet i autobranchen vi skal nok oplære dig Du har naturlig interesse for biler og lysten til at lære nyt Du vil yde en professionel kundeservice og har blik for detaljen Du både taler og skriver dansk og gerne engelsk Du arbejder struktureret er ansvarlig og er god til tal Du har flair for IT, er teknisk velfunderet og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer Vi tilbyder: De bedste kunder at betjene En sjov og travl arbejdsdag som er præget af din egen indflydelse Et kollegialt sammenhold og medarbejdertrivsel er i højsædet Løn der matcher kvalifikationer, pension samt en god bonus mulighed Tiltrædelse: Efter aftale Arbejdstid: Fuldtid i forretningens åbningstid og du vil indgå i en turnusplan. Bilhuset Frederiksen A S er autoriseret serviceværksted af kvalitetsmærkerne Volvo, SAAB samt Opel. Kundetilfredshed er vores vigtigste mål. Vi ligger blandt de bedste i Danmark på kundetilfredshed inden for Volvo, SAAB og Opel og vi servicerer mere end 10.500 kunder om året.

Som servicemedarbejder vil din primære opgave være at betjene vores kunder i forretningen, telefonisk og online. Kundehenvendelserne vil ofte dreje sig om f.eks. tidsbestilling til værksted, booking af lånebil. Derudover vil du skulle håndtere div. administrative opgaver samt være medansvarlig for kunderne føler sig i fokus og yderst tilfredse.

 

Dine kvalifikationer:  

 

  • Du er smilende, udadvendt, præsentabel og har et god humør
  • Du behøver ikke være uddannet i autobranchen – vi skal nok oplære dig
  • Du har naturlig interesse for biler og lysten til at lære nyt
  • Du vil yde en professionel kundeservice og har blik for detaljen
  • Du både taler og skriver dansk og gerne engelsk
  • Du arbejder struktureret er ansvarlig og er god til tal
  • Du har flair for IT, er teknisk velfunderet og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer

Vi tilbyder:

 

  • De bedste kunder at betjene 
  • En sjov og travl arbejdsdag som er præget af din egen indflydelse
  • Et kollegialt sammenhold og medarbejdertrivsel er i højsædet
  • Løn der matcher kvalifikationer, pension samt en god bonus mulighed

 

Tiltrædelse:       

  • Efter aftale

Arbejdstid:

 

  • Fuldtid i forretningens åbningstid og du vil indgå i en turnusplan.

     

     
  • Bilhuset Frederiksen A/S er autoriseret serviceværksted af kvalitetsmærkerne Volvo, SAAB samt Opel. Kundetilfredshed er vores vigtigste mål. Vi ligger blandt de bedste i Danmark på kundetilfredshed inden for Volvo, SAAB og Opel og vi servicerer mere end 10.500 kunder om året.

 

BILHUSET GLOSTRUP ApSBrøndby2019-04-08T00:00:002019-06-03T00:00:00
329999075Customer Service RepresentativeRobot At Sennheiser Communications, we want to provide best-in class headset solutions with a premium customer-centric approach and to do this, we are building our Customer Service and Logistics function. If you are an energetic and service minded person, who thrives in a fast-paced environment, you could be our new colleague. Build and grow with us You will join us at an exciting time as we are building teams, structures and processes. Based at our headquarters in Ballerup, you will service our Global Key Accounts, Wholesalers and Partners. As this is a newly created position in a dynamic organization, you will have good opportunities to influence it over time. Your main tasks will be Order handling and follow-up B2B Customer contact Contact to Procurement, Finance, Sales and other internal stakeholders Contact to 3rd party logistics partner and Freight Forwarders Ad hoc support tasks Who we are looking for You must be open to and thrive with changes You are committed and have focus on details You are experienced with customer service and order handling You are good at understanding ERP systems and processes You have full proficiency in English - other European language is an advantage Knowledge of AX2012 is an advantage Application and Contact Please send your CV and motivated application as soon as possible using the e-recruitment system. The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. We would like you to start August 1st. If you have questions regarding the position, please contact Karina R. Thomsen at 45 2535 6898. The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. Established in 2003, Sennheiser Communications A S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

At Sennheiser Communications, we want to provide best-in class headset solutions with a premium customer-centric approach and to do this, we are building our Customer Service and Logistics function.  If you are an energetic and service minded person, who thrives in a fast-paced environment, you could be our new colleague.

 

Build and grow with us

You will join us at an exciting time as we are building teams, structures and processes. Based at our headquarters in Ballerup, you will service our Global Key Accounts, Wholesalers and Partners. As this is a newly created position in a dynamic organization, you will have good opportunities to influence it over time.
 

Your main tasks will be

  • Order handling and follow-up
  • B2B Customer contact
  • Contact to Procurement, Finance, Sales and other internal stakeholders
  • Contact to 3rd party logistics partner and Freight Forwarders
  • Ad hoc support tasks

 

Who we are looking for

  • You must be open to and thrive with changes
  • You are committed and have focus on details
  • You are experienced with customer service and order handling
  • You are good at understanding ERP systems and processes
  • You have full proficiency in English - other European language is an advantage
  • Knowledge of AX2012 is an advantage

 

Application and Contact

Please send your CV and motivated application as soon as possible using the

e-recruitment system. 

The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. We would like you to start August 1st. If you have questions regarding the position, please contact Karina R. Thomsen at  +45 2535 6898. 

The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH & Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. 

Established in 2003, Sennheiser Communications A/S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. 

Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. 

More information about Sennheiser Communications at www.senncom.com

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/SBallerup2019-04-02T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Costumer advisor

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Vagtassistenter til kontrolcentralen i Glostrup

Verisure A/S

Glostrup
Verisure A S er inde i en rivende udvikling Vi søger lige nu nye kolleger til vores teams i kontrolcentralen i Glostrup bestående af flere engagerede og dedikerede vagtassistenter. Vi søger deltidsansatte, der har gennemført det obligatoriske vagtku...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Inside Sales Account Representative (m/f)

TTI ELECTRONICS DENMARK ApS

Brøndby
The Role: Selling electric components over the telephone and via email to existing and new customers Building new customer relationships Systematically developing the sales area Order processing and monitoring Coordinates shipping process Contact fo...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Bilhuset Frederiksen søger Servicemedarbejder

BILHUSET GLOSTRUP ApS

Brøndby
Som servicemedarbejder vil din primære opgave være at betjene vores kunder i forretningen, telefonisk og online. Kundehenvendelserne vil ofte dreje sig om f.eks. tidsbestilling til værksted, booking af lånebil. Derudover vil du skulle håndtere div. ...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Customer Service Representative

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/S

Ballerup
At Sennheiser Communications, we want to provide best-in class headset solutions with a premium customer-centric approach and to do this, we are building our Customer Service and Logistics function. If you are an energetic and service minded person,...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019