Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kørende salgskonsulent med højt drive og faglig ekspertise søges til Sønderjylland-distriktet for international virksomhed i vækst

Søger du nye og spændende udfordringer med salg i en dynamisk virksomhed, hvor du kan udvikle dine salgskompetencer? – Så har vi jobbet til dig i Jorenku A/S

Med hovedvægt på besøg hos professionelle landmænd, vil du få en spændende og varieret hverdag. Du får ansvaret for udvikling af – og resultater i dit eget distrikt, hvor du selv aftaler dine besøg og planlægger din arbejdsdag.

Du brænder for salg, er udadvendt og kan skabe langvarige kunderelationer. Du motiverer dig selv, har et smittende humør og et positivt livssyn – og du ser altid muligheder i at skabe salg til en bred gruppe af kunder og kundeemner.

Som salgskonsulent hos Jorenku A/S får du ansvaret for at sælge virksomhedens kvalitetsprodukter som bl.a. består af hygiejneprodukter herunder det velkendte brand Staldren samt syrer, aminosyrer, mineraler og vitaminer til både nye og eksisterende kunder i distriktet Sønderjylland.

Hvis du brænder for den daglige salgsmæssige udfordring, trives på landevejen og ude hos kunderne, er her en virkelig spændende jobmulighed. Erfaring som kørende sælger og kendskab til branchen er et must. 

DIN PROFIL

·       Du motiveres af at få ordren i hus

·       Du er serviceminded og forstår værdien af aktiv kundepleje

·       Du ønsker at arbejde selvstændigt med frihed under ansvar

·       Du kan yde en professionel rådgivning, samt sikre, at kunderne føler sig godt behandlet

·       Du har et udpræget ”hunter-gen” og trives med opsøgende salgsarbejde

 

DU TILBYDES

·       Et spændende job med rigtig gode muligheder for personlig og faglig udvikling

·       En arbejdsplads i velfungerende rammer med stor mulighed for indflydelse

·       Branchens bedste produktsortiment og meget høj service

·       En dynamisk og voksende organisation med dygtige og engagerede kollegaer

·       Gode ansættelsesvilkår (en attraktiv provisionsordning, sundhedsforsikring mm.) 

 

Du er velkommen til at kontakte Salgschef Jamil Al-Shiekhly på tlf. 20871319 eller HR-chef Louise Norus på tlf. 27643753 for yderligere information om stillingen. Vi behandler din henvendelse fortroligt. 

Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler. 

Vi ser frem til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014661Phoenix-92cee5eb12019-06-03T00:00:00Kørende salgskonsulent med højt drive og faglig ekspertise søges til Sønderjylland-distriktet for international virksomhed i vækst

Søger du nye og spændende udfordringer med salg i en dynamisk virksomhed, hvor du kan udvikle dine salgskompetencer? – Så har vi jobbet til dig i Jorenku A/S

Med hovedvægt på besøg hos professionelle landmænd, vil du få en spændende og varieret hverdag. Du får ansvaret for udvikling af – og resultater i dit eget distrikt, hvor du selv aftaler dine besøg og planlægger din arbejdsdag.

Du brænder for salg, er udadvendt og kan skabe langvarige kunderelationer. Du motiverer dig selv, har et smittende humør og et positivt livssyn – og du ser altid muligheder i at skabe salg til en bred gruppe af kunder og kundeemner.

Som salgskonsulent hos Jorenku A/S får du ansvaret for at sælge virksomhedens kvalitetsprodukter som bl.a. består af hygiejneprodukter herunder det velkendte brand Staldren samt syrer, aminosyrer, mineraler og vitaminer til både nye og eksisterende kunder i distriktet Sønderjylland.

Hvis du brænder for den daglige salgsmæssige udfordring, trives på landevejen og ude hos kunderne, er her en virkelig spændende jobmulighed. Erfaring som kørende sælger og kendskab til branchen er et must. 

DIN PROFIL

·       Du motiveres af at få ordren i hus

·       Du er serviceminded og forstår værdien af aktiv kundepleje

·       Du ønsker at arbejde selvstændigt med frihed under ansvar

·       Du kan yde en professionel rådgivning, samt sikre, at kunderne føler sig godt behandlet

·       Du har et udpræget ”hunter-gen” og trives med opsøgende salgsarbejde

 

DU TILBYDES

·       Et spændende job med rigtig gode muligheder for personlig og faglig udvikling

·       En arbejdsplads i velfungerende rammer med stor mulighed for indflydelse

·       Branchens bedste produktsortiment og meget høj service

·       En dynamisk og voksende organisation med dygtige og engagerede kollegaer

·       Gode ansættelsesvilkår (en attraktiv provisionsordning, sundhedsforsikring mm.) 

 

Du er velkommen til at kontakte Salgschef Jamil Al-Shiekhly på tlf. 20871319 eller HR-chef Louise Norus på tlf. 27643753 for yderligere information om stillingen. Vi behandler din henvendelse fortroligt. 

Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler. 

Vi ser frem til at høre fra dig!

2019-06-26T00:51:16.163 Søger du nye og spændende udfordringer med salg i en dynamisk virksomhed, hvor du kan udvikle dine salgskompetencer? Så har vi jobbet til dig i Jorenku A S Med hovedvægt på besøg hos professionelle landmænd, vil du få en spændende og varieret hverdag. Du får ansvaret for udvikling af og resultater i dit eget distrikt, hvor du selv aftaler dine besøg og planlægger din arbejdsdag. Du brænder for salg, er udadvendt og kan skabe langvarige kunderelationer. Du motiverer dig selv, har et smittende humør og et positivt livssyn og du ser altid muligheder i at skabe salg til en bred gruppe af kunder og kundeemner. Som salgskonsulent hos Jorenku A S får du ansvaret for at sælge virksomhedens kvalitetsprodukter som bl.a. består af hygiejneprodukter herunder det velkendte brand Staldren samt syrer, aminosyrer, mineraler og vitaminer til både nye og eksisterende kunder i distriktet Sønderjylland. Hvis du brænder for den daglige salgsmæssige udfordring, trives på landevejen og ude hos kunderne, er her en virkelig spændende jobmulighed. Erfaring som kørende sælger og kendskab til branchen er et must. DIN PROFIL · Du motiveres af at få ordren i hus · Du er serviceminded og forstår værdien af aktiv kundepleje · Du ønsker at arbejde selvstændigt med frihed under ansvar · Du kan yde en professionel rådgivning, samt sikre, at kunderne føler sig godt behandlet · Du har et udpræget hunter-gen og trives med opsøgende salgsarbejde DU TILBYDES · Et spændende job med rigtig gode muligheder for personlig og faglig udvikling · En arbejdsplads i velfungerende rammer med stor mulighed for indflydelse · Branchens bedste produktsortiment og meget høj service · En dynamisk og voksende organisation med dygtige og engagerede kollegaer · Gode ansættelsesvilkår (en attraktiv provisionsordning, sundhedsforsikring mm.) Du er velkommen til at kontakte Salgschef Jamil Al-Shiekhly på tlf. 20871319 eller HR-chef Louise Norus på tlf. 27643753 for yderligere information om stillingen. Vi behandler din henvendelse fortroligt. Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler. Vi ser frem til at høre fra dig!11jobnet92cee5eb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-25T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønVordingborgEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxeEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstved3517312Jorenku A/S11Teglværksvej 114733TappernøjeDKDanmark0louise@jorenku.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent752077JobNet4981262498126210001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92cee5ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=92cee5ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92cee5eb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=92cee5eb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKørende salgskonsulent med højt drive og faglig ekspertise søges til Sønderjylland-distriktet for international virksomhed i vækst1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361633903Louise Noruslouise@jorenku.dkDanmarkDanmark330101395Erfaren salgskonsulent til opsøgende salg på SjællandBasic Brænder du for opsøgende B2B salg? Trives du bedst i en selvstændig rolle, hvor din succes afhænger af dig selv? Så kan dette være jobbet, du har ventet på! Dan Group Alarm har de sidste 20 år leveret sikkerhedsløsninger til erhvervskunder i Danmark. Med reference til vores direktør vil du som salgskonsulent hos Dan Group Alarm stå for opsøgende salg af alarmabonnementer til erhvervskunder på hele Sjælland. Hos Dan Group Alarm bestræber vi os altid på at finde den rigtige løsning til kunderne gennem seriøs rådgivning. Du får en spændende og selvstændig rolle, hvor du håndterer stort set alle dele af salgsprocessen fra afholdelse af kundemøder til tilbudsgivning og indgåelse af aftale. Møderne bliver booket for dig, så den del skal du ikke tænke på. Når aftalen er indgået, sikrer du en grundig overdragelse til vores driftsansvarlige, som vil stå for den løbende servicering og fastholdelse. Hvem er du? Du er en udpræget hunterprofil, der trives godt i den del af salgsfasen, hvor du bruger dit drive og kreative talent til at etablere kontakt til beslutningstagerne hos kunderne. Du trives godt i forhandlingssituationen og får et kick ud af at lande en aftale. Vi ser gerne, at du har erfaring fra alarmbranchen eller en nært relateret branche samt solid erfaring med opsøgende salg. Som person er du moden, selvstartende og har et stort drive. Derudover er du resultatorienteret og målrettet. Du har stor gennemslagskraft, og du er tillidsvækkende, udadvendt og lyttende. Hvad tilbyder vi? Hos Dan Group Alarm Syd bliver du en del af en mindre virksomhed i vækst. Der er kort vej fra tanke til handling, og du får gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Du tilbydes en attraktiv lønpakke bestående af en fast grundløn og bonusordning samt pension, sundhedsforsikring og fri bil. Interesseret? Lyder dette som dit næste job, så send os dit CV og en motiveret ansøgning. Send din ansøgning allerede i dag, da vi indkalder til samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgning og cv på mail. Rekrutteringsprocessen varetages for Dan Group Alarm Syd af JKS CAREER, så har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Eva Nestler på telefon 45 30 85 13 11. Om Dan Group Alarm Syd Dan Group Alarm var nogle af de første på markedet til at tilbyde komplette sikkerhedsløsninger til en fast månedlig ydelse. Vi tilbyder: Tyverialarm. Videoovervågning. Adgangskontrol. Overfaldsalarmer. Vagt alarmudrykning. DNA mærkning. ABA anlæg. Varslingsanlæg. Tågesikring. Mekanisk sikring. Rådgivning. Læs mere om os på www.dangroupalarm.dkBrænder du for opsøgende B2B salg? Trives du bedst i en selvstændig rolle, hvor din succes afhænger af dig selv? Så kan dette være jobbet, du har ventet på!

Dan Group Alarm har de sidste 20 år leveret sikkerhedsløsninger til erhvervskunder i Danmark. 

Med reference til vores direktør vil du som salgskonsulent hos Dan Group Alarm stå for opsøgende salg af alarmabonnementer til erhvervskunder på hele Sjælland. Hos Dan Group Alarm bestræber vi os altid på at finde den rigtige løsning til kunderne gennem seriøs rådgivning. 

Du får en spændende og selvstændig rolle, hvor du håndterer stort set alle dele af salgsprocessen fra afholdelse af kundemøder til tilbudsgivning og indgåelse af aftale. Møderne bliver booket for dig, så den del skal du ikke tænke på.

Når aftalen er indgået, sikrer du en grundig overdragelse til vores driftsansvarlige, som vil stå for den løbende servicering og fastholdelse.

Hvem er du?
Du er en udpræget hunterprofil, der trives godt i den del af salgsfasen, hvor du bruger dit drive og kreative talent til at etablere kontakt til beslutningstagerne hos kunderne. Du trives godt i forhandlingssituationen og får et kick ud af at lande en aftale.

Vi ser gerne, at du har erfaring fra alarmbranchen eller en nært relateret branche samt solid erfaring med opsøgende salg. 

Som person er du moden, selvstartende og har et stort drive. Derudover er du resultatorienteret og målrettet. Du har stor gennemslagskraft, og du er tillidsvækkende, udadvendt og lyttende.

Hvad tilbyder vi?
Hos Dan Group Alarm Syd bliver du en del af en mindre virksomhed i vækst. Der er kort vej fra tanke til handling, og du får gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. 

Du tilbydes en attraktiv lønpakke bestående af en fast grundløn og bonusordning samt pension, sundhedsforsikring og fri bil.

Interesseret?
Lyder dette som dit næste job, så send os dit CV og en motiveret ansøgning. Send din ansøgning allerede i dag, da vi indkalder til samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgning og cv på mail. 

Rekrutteringsprocessen varetages for Dan Group Alarm Syd af JKS CAREER, så har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Eva Nestler på telefon +45 30 85 13 11.

Om Dan Group Alarm Syd
Dan Group Alarm var nogle af de første på markedet til at tilbyde komplette sikkerhedsløsninger til en fast månedlig ydelse. 

Vi tilbyder: Tyverialarm. Videoovervågning. Adgangskontrol. Overfaldsalarmer. Vagt / alarmudrykning. DNA mærkning. ABA anlæg. Varslingsanlæg. Tågesikring. Mekanisk sikring. Rådgivning.

Læs mere om os på www.dangroupalarm.dk

ORS/Small/ac9da9bc_logo.pngJKS A/SNæstved2019-10-05T03:00:08.6072019-10-14T00:00:00
330099663Salgskonsulent til Fundraising-afdelingRobot Hos Avita ApS søger vi nye medarbejdere til vores Fundraising-afdeling, hvor vi arbejder med salg af medlemskaber for nogle af landets største og mest anerkendte forbruger- og interesseorganisationer! Erfaring med salg er ikke et krav, da vi varetager en grundig oplæring med løbende uddannelse indenfor kommunikation og salg. Til gengæld forventer vi at du er motiveret for at lære, har en masse gå-på-mod og er villig til at rykke dine grænser! Vores tilgang til telemarketing er at fremstå professionelle og troværdige, og vores primære fokus er altid på god kvalitet fremfor resultater. Derfor samarbejder vi også kun med gode og troværdige brands, virksomheder og organisationer som vi kan stå inde for, når vi skal kommunikere deres budskaber overfor potentielle nye kunder og medlemmer. Om stillingen: 30-37 timer pr. uge Mandag-fredag fra 09:00-16:00 (også mulighed for at arbejde aften og weekend) Fleksibel vagtplanlægning Gode og ordnede forhold med: Fast grundløn på 100 kr. time Provisions- og bonusordning uden loft Timebaseret funktionæransættelse 3 måneders prøveperiode Et fantastisk arbejdsmiljø med gode kollegaer på tværs af alle aldersgrupper Grundig oplæring samt løbende uddannelse indenfor kommunikation og salg Motiverende og samspillende ledere med høj faglig viden og kompetence Lækre kontorfaciliteter beliggende centralt i Næstved Mulighed for at repræsentere nogle af landets mest anerkendte forbruger- og interesseorganisationer i en virksomhed som er en del af Danmarks største og mest velansete telemarketing-koncern. Om dig: Du er minimum 18 år Du er udadvendt, energisk og positiv af natur Du er velformuleret og god til at kommunikere med mange forskellige typer af mennesker Du brænder for at gøre en forskel! Du er passioneret, engageret og klar på at lære Du er handlings- og resultatorienteret og motiveres af konkurrence Du er en god teamplayer og kan bidrage til et godt arbejdsmiljø Du har en god IT-forståelse og kan arbejde i flere forskellige systemer på samme tid Du forstår at succes ikke er noget man får, men noget man skaber! Hvis ovenstående har fanget din nysgerrighed og eller interesse bedes du sende os en ansøgning med CV på job@avita.dk. Ved spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR-chef, Freja Ibsen Krogager, på 60 43 02 02. Samtaler afholdes løbende. Vi ser frem til at høre fra dig!

Hos Avita ApS søger vi nye medarbejdere til vores Fundraising-afdeling, hvor vi arbejder med salg af medlemskaber for nogle af landets største og mest anerkendte forbruger- og interesseorganisationer!

Erfaring med salg er ikke et krav, da vi varetager en grundig oplæring med løbende uddannelse indenfor kommunikation og salg.

Til gengæld forventer vi at du er motiveret for at lære, har en masse gå-på-mod og er villig til at rykke dine grænser!

Vores tilgang til telemarketing er at fremstå professionelle og troværdige, og vores primære fokus er altid på god kvalitet fremfor resultater. Derfor samarbejder vi også kun med gode og troværdige brands, virksomheder og organisationer som vi kan stå inde for, når vi skal kommunikere deres budskaber overfor potentielle nye kunder og medlemmer.

 

Om stillingen:

  • 30-37 timer pr. uge Mandag-fredag fra 09:00-16:00 (også mulighed for at arbejde aften og weekend)
  • Fleksibel vagtplanlægning
  • Gode og ordnede forhold med:
  • Fast grundløn på 100 kr./time
  • Provisions- og bonusordning uden loft
  • Timebaseret funktionæransættelse
  • 3 måneders prøveperiode Et fantastisk arbejdsmiljø med gode kollegaer på tværs af alle aldersgrupper
  • Grundig oplæring samt løbende uddannelse indenfor kommunikation og salg
  • Motiverende og samspillende ledere med høj faglig viden og kompetence
  • Lækre kontorfaciliteter beliggende centralt i Næstved
  • Mulighed for at repræsentere nogle af landets mest anerkendte forbruger- og interesseorganisationer i en virksomhed som er en del af Danmarks største og mest velansete telemarketing-koncern. 

Om dig:

  • Du er minimum 18 år
  • Du er udadvendt, energisk og positiv af natur
  • Du er velformuleret og god til at kommunikere med mange forskellige typer af mennesker
  • Du brænder for at gøre en forskel!
  • Du er passioneret, engageret og klar på at lære
  • Du er handlings- og resultatorienteret og motiveres af konkurrence
  • Du er en god teamplayer og kan bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • Du har en god IT-forståelse og kan arbejde i flere forskellige systemer på samme tid
  • Du forstår at succes ikke er noget man får, men noget man skaber!

Hvis ovenstående har fanget din nysgerrighed og/eller interesse bedes du sende os en ansøgning med CV på job@avita.dk. Ved spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR-chef, Freja Ibsen Krogager, på 60 43 02 02.

Samtaler afholdes løbende. 

Vi ser frem til at høre fra dig! 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

AVITA ApSNæstved2019-10-03T00:00:002019-10-20T00:00:00
330102802Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - FaxeRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SFaxe2019-10-08T00:00:002019-12-03T00:00:00
330104118Er du vores nye salgskonsulent?Robot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent bliver du projektansat i 6 mdr., med mulighed for fastansættelse. Din primære arbejdsopgave vil være salg til detail handlen, ordreoptag, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i vores produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Du vil blive en del af et stærkt, energisk salgsteam hvor du selv får muligheden for at planlægge din dag. Hvem er du? Som salgskonsulent er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en salgskonsulent, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på pn@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Salgskonsulent .

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

 

Som vikarierende salgskonsulent bliver du projektansat i 6 mdr., med mulighed for fastansættelse. Din primære arbejdsopgave vil være salg til detail handlen, ordreoptag, trimning af hylder og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i vores produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens!

 

Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Du vil blive en del af et stærkt, energisk salgsteam hvor du selv får muligheden for at planlægge din dag.

Hvem er du?

Som salgskonsulent er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en salgskonsulent, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på pn@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Salgskonsulent”.

RELATIONMEDIA A/SNæstved2019-10-09T00:00:002019-12-04T00:00:00
330104135Er du vores nye Field-medarbejder?Robot Som Field-medarbejder skal du sørge for diverse ad hoc-opgaver. Dette kan indebære vareopfyldning, opbygning af udstillinger, dataindsamling mm. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at ikke to dage bliver ens! Du kommer til at arbejde for forskellige dagligvarebutikker eller industrier, med forskellige varer. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Stillingen er berammet til 30 timer ugentligt. Hvem er du? Som Field-medarbejder skal du være klar på mange forskellige opgaver, da du kan blive sendt på opgave for flere af vores afdelinger. Dette kan indebære merchandise-opgaver og dataindsamling. Derfor søger vi en Field-medarbejder, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med til tider hårdt fysisk arbejde Har kendskab til dansk detail Er vandt til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail Har kørekort Vi stiller bil til rådighed Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og tunge løft. Hvis du derudover har truckcertifikat eller stablerkort, er det et kæmpe plus, men ikke et krav Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Field-medarbejder, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Field-medarbejder. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Field-medarbejder .

Som Field-medarbejder skal du sørge for diverse ad hoc-opgaver. Dette kan indebære vareopfyldning, opbygning af udstillinger, dataindsamling mm. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at ikke to dage bliver ens! Du kommer til at arbejde for forskellige dagligvarebutikker eller industrier, med forskellige varer. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Stillingen er berammet til 30 timer ugentligt.

Hvem er du?

Som Field-medarbejder skal du være klar på mange forskellige opgaver, da du kan blive sendt på opgave for flere af vores afdelinger. Dette kan indebære merchandise-opgaver og dataindsamling. Derfor søger vi en Field-medarbejder, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med til tider hårdt fysisk arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vandt til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail
  • Har kørekort – Vi stiller bil til rådighed
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og tunge løft. Hvis du derudover har truckcertifikat eller stablerkort, er det et kæmpe plus, men ikke et krav

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du er tilknyttet som Field-medarbejder, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som Field-medarbejder. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dkMærk emnefeltet ”Field-medarbejder”.

RELATIONMEDIA A/SNæstved2019-10-09T00:00:002019-12-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren salgskonsulent til opsøgende salg på Sjælland

JKS A/S

Næstved
Brænder du for opsøgende B2B salg? Trives du bedst i en selvstændig rolle, hvor din succes afhænger af dig selv? Så kan dette være jobbet, du har ventet på! Dan Group Alarm har de sidste 20 år leveret sikkerhedsløsninger til erhvervskunder i Danmark...
Indrykket:5. oktober 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019

Salgskonsulent til Fundraising-afdeling

AVITA ApS

Næstved
Hos Avita ApS søger vi nye medarbejdere til vores Fundraising-afdeling, hvor vi arbejder med salg af medlemskaber for nogle af landets største og mest anerkendte forbruger- og interesseorganisationer! Erfaring med salg er ikke et krav, da vi varetag...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Faxe

RELATIONMEDIA A/S

Faxe
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019

Er du vores nye salgskonsulent?

RELATIONMEDIA A/S

Næstved
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent bliver du projektansat i 6 mdr., med mulighed for fastansættelse. Din primære arbejdsop...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Er du vores nye Field-medarbejder?

RELATIONMEDIA A/S

Næstved
Som Field-medarbejder skal du sørge for diverse ad hoc-opgaver. Dette kan indebære vareopfyldning, opbygning af udstillinger, dataindsamling mm. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at ikke to ...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019