Kørende salgskonsulent til restaurationsbranchen på Sjælland

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger i øjeblikket en kørende sælger til hele Sjælland. Du har kendskab til saft- og sodavandsbranchen eller før har været sælger til restaurationsbranchen. Søgaard saft fremstiller produkter af højeste kvalitet til restaurationsbranchen og specialforretninger. Vi er stærke i Jylland, og er nu klar til at indtage markedet på Sjælland, som vi håber at du vil hjælpe os med. Du vil få muligheden for at opbygge din egen kundekreds næsten fra bunden, og udbrede kendskabet til vores kvalitetsprodukter på Sjælland.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Arbejdstiden planlægger man selv efter princippet tillid under ansvar.

 

Jobbeskrivelse:

Som kørende sælger, vil du få tildelt hele Sjælland som dit salgsområde. Du vil udelukkende sælge til HORECA segmentet, som vil være restauranter, hoteller, caféer og div. specialbutikker. Du skal selv planlægge dine salgsbesøg, og du vil få udleveret et salgsbudget samt have ansvar for at opnå div. salgsmål og møder. Vi stiller en gulplader bil til rådighed, som kun må benyttes til arbejdsrelateret kørsel. De første 3 arbejdsdage vil foregå i Tønder, og du skal forvente 1 månedligt salgsmøde, som også foregår på fabrikken i Tønder.

 

Dette forventer vi af dig:

Du er præsentabel og imødekommende. Du har kendskab til restaurationsbranchen. Du har erfaring med salg. Du er mødestabil og pligtopfyldende. Du kan arbejde selvstændigt og kan holde dig selv motiveret til at skabe resultater. Du er bosat på Sjælland. Du har kørekort til personbil.

 

Virksomheden stiller gulpladerbil til rådighed.

Opstart hurtigst muligt.

Jobsamtaler foregår i Tønder.

Ansøgning sendes til Martin Fuhlendorff via mail til martin@sogaardsaft.dk

 

Vedhæft:

Jobansøgning

CV med foto

Evt. anbefalinger

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kørende salgskonsulent til restaurationsbranchen på Sjælland

Vi søger i øjeblikket en kørende sælger til hele Sjælland. Du har kendskab til saft- og sodavandsbranchen eller før har været sælger til restaurationsbranchen. Søgaard saft fremstiller produkter af højeste kvalitet til restaurationsbranchen og specialforretninger. Vi er stærke i Jylland, og er nu klar til at indtage markedet på Sjælland, som vi håber at du vil hjælpe os med. Du vil få muligheden for at opbygge din egen kundekreds næsten fra bunden, og udbrede kendskabet til vores kvalitetsprodukter på Sjælland.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Arbejdstiden planlægger man selv efter princippet tillid under ansvar.

 

Jobbeskrivelse:

Som kørende sælger, vil du få tildelt hele Sjælland som dit salgsområde. Du vil udelukkende sælge til HORECA segmentet, som vil være restauranter, hoteller, caféer og div. specialbutikker. Du skal selv planlægge dine salgsbesøg, og du vil få udleveret et salgsbudget samt have ansvar for at opnå div. salgsmål og møder. Vi stiller en gulplader bil til rådighed, som kun må benyttes til arbejdsrelateret kørsel. De første 3 arbejdsdage vil foregå i Tønder, og du skal forvente 1 månedligt salgsmøde, som også foregår på fabrikken i Tønder.

 

Dette forventer vi af dig:

Du er præsentabel og imødekommende. Du har kendskab til restaurationsbranchen. Du har erfaring med salg. Du er mødestabil og pligtopfyldende. Du kan arbejde selvstændigt og kan holde dig selv motiveret til at skabe resultater. Du er bosat på Sjælland. Du har kørekort til personbil.

 

Virksomheden stiller gulpladerbil til rådighed.

Opstart hurtigst muligt.

Jobsamtaler foregår i Tønder.

Ansøgning sendes til Martin Fuhlendorff via mail til martin@sogaardsaft.dk

 

Vedhæft:

Jobansøgning

CV med foto

Evt. anbefalinger

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.