Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kørselsleder

Kørselsleder til FKSSlamson A/S

FKSSlamson A/S søger en kørselsleder på 41 timer, hvor du med højt drive, skal være med til at sikre god kvalitet, et højt serviceniveau og høj kundetilfredshed.

Du vil blive en del at et velfungerende team med 3 funktionærer, hvor salg, drift, projekt bliver koordineret.

Dine primære opgaver bliver:

  • Ordremodtagelse og ordrebehandling
  • Fakturering.
  • Assistere kørselsleder i tilrettelæggelse af driften - samt sikre relevant information til chaufførerne.
  • Diverse ad hoc opgaver

Faglige kvalifikationer:

  • Branchekendskab er et krav
  • God økonomisk forståelse
  • IT på højt brugerniveau
  • Struktureret i planlægning

Personlige kvalifikationer

Du har et godt overblik samt gennemslagskraft til at træffe både små og store beslutninger, samtidig med at du tager ejerskab over opgaverne. Desuden er du resultatorienteret, udadvendt, imødekommende og forstår vigtigheden af et godt samarbejde. Du er forudseende og har altid løsningen klar, inden behovet opstår. Du er som menneske empatisk med en naturlig respekt for andre. Du er fleksibel, da vi er en mindre afdeling, som lapper over ved ferie og sygdom

Du får mulighed for personlig og faglig udvikling, og vi vil sørge for, at du bliver klædt på til opgaverne. For den rette kandidat, vil der være gode fremtidsmuligheder – evt. kørselsleder stilling på sigt -  alt efter udvikling af afdelingen.

Du vil referere til afdelingslederen og gagen fastsættes i henhold til dine kvalifikationer.

Skriftlig ansøgning samt CV sendes til: job@fksslamson.dk – mærket Kørselsleder.

Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen, når den rette kandidat er fundet.

OM FKSSlamson

FKSSlamson har for få år siden fejret 60 års jubilæum og er i dag markedsledende i branchen indenfor kloakarbejde, spuling og service. Virksomheden beskæftiger i alt 180 medarbejdere fordelt over i alt 10 afdelinger på landsplan med hovedkontor på Teknikvej i Odense. Virksomheden har en flad organisation, hvilket giver mulighed for hurtige beslutningsgange og stor medarbejderindflydelse. Der arrangeres jævnligt sociale arrangementer, så man møder hinanden på tværs af lokationer og afdelinger.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.