Kollega til support og drift af vejforvaltningsløsninger i Vejdirektoratet

Har du lyst til at tage ansvar for support og test? Er du klar til at indgå i den daglige drift og vedligeholdelse af en række applikationer og services, som bruges til forvaltningen af de danske veje? Så har vi jobbet til dig!

Vi tilbyder:
Du bliver en del af vores supportteam, som leverer høj kvalitet i understøttelsen af brugere af bl.a. Vejdirektoratets vejforvaltningssystem vejman.dk, som bruges af Vejdirektoratet og ca. 60 kommuner.

Du får også ansvar for at supportere centrale it-løsninger, eksempelvis ansøgninger om at råde over et vejareal i forbindelse med gravearbejder, cykelløb mv., hvor anvenderne er almindelige borgere, brugere ansat i entreprenørvirksomheder, kommunale brugere samt Vejdirektoratets egne brugere.

Sammen med teamet får du ansvar for at hjælpe brugerne og varetage deres interesser, hvad enten de henvender sig med systemtekniske spørgsmål, oplever fejl eller har ændringsønsker. Teamet spiller en vigtig rolle i den daglige drift og videre udvikling af vores vejfaglige løsninger.

Dine primære opgaver vil være:

  • Besvare brugerhenvendelser via helpdesk system og telefon
  • Være brugernes ambassadør i den videre udvikling af vores løsninger
  • Være ansvarlig for og deltage i test af systemerne
  • Udarbejde og vedligeholde brugervejledninger
  • Undervise brugere
  • Håndtere incidents og daglig drift i samarbejde med teamets bagvagtsfunktion og udviklere, herunder udarbejde og udsende servicemeddelelser til brugerne
  • Vedligeholdelse og fejlsøgning af data
Din profil:
Vi forventer, at du har en proaktiv, udadvendt og struktureret tilgang til dine opgaver. Du er imødekommende af natur, trives i en udadvendt rolle med stor kontaktflade og en bred vifte af opgaver.

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og flair for IT. Hvis du har indsigt i vejfaglige systemer er det en fordel, men ikke en betingelse.

Vi forventer, at du har kendskab til følgende:
  • Makroer i Excel (VBA og XML)
  • Oracle og SQL
  • GIS og WFS
  • ITIL
Om os:
Du blive en del af en spændende arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer og du vil få indflydelse på den fremtidige digitale understøttelse af forvaltningen af det danske vejnet. Vores supportteam består af medarbejdere på tværs af hele IT-området, og du vil som en del af supportfunktionen referere til afdelingslederen for IT Drift og Support.

Ud over IT Drift og Support består IT-området af afdelingerne Strategi og forretnings-IT samt IT Udvikling. Vi er i alt ca. 55 medarbejdere i området. I IT-området ønsker vi at være kendetegnet ved en professionel håndtering af vores ansvar i et arbejdsmiljø, hvor vi er uformelle, positive og viser respekt for hinanden.

Dine løn- og ansættelsesvilkår:
Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.
Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen IT-drift og support, hvor du ansættes i IT-området på adressen Guldalderen 12, 2640 Hedehusene (Fløng).

Læs mere:
Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte systemudvikler Jan Morgils på telefon 7244 7414 eller mor@vd.dk eller afdelingsleder Lone Reinert Sofrin på telefon 7244 3336 eller lrb@vd.dk.

Er du interesseret?
Send din ansøgning senest tirsdag den 21. maj 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 22 og 23.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014657Phoenix-74ad155f12019-05-01T00:00:00Kollega til support og drift af vejforvaltningsløsninger i VejdirektoratetHar du lyst til at tage ansvar for support og test? Er du klar til at indgå i den daglige drift og vedligeholdelse af en række applikationer og services, som bruges til forvaltningen af de danske veje? Så har vi jobbet til dig!

Vi tilbyder:
Du bliver en del af vores supportteam, som leverer høj kvalitet i understøttelsen af brugere af bl.a. Vejdirektoratets vejforvaltningssystem vejman.dk, som bruges af Vejdirektoratet og ca. 60 kommuner.

Du får også ansvar for at supportere centrale it-løsninger, eksempelvis ansøgninger om at råde over et vejareal i forbindelse med gravearbejder, cykelløb mv., hvor anvenderne er almindelige borgere, brugere ansat i entreprenørvirksomheder, kommunale brugere samt Vejdirektoratets egne brugere.

Sammen med teamet får du ansvar for at hjælpe brugerne og varetage deres interesser, hvad enten de henvender sig med systemtekniske spørgsmål, oplever fejl eller har ændringsønsker. Teamet spiller en vigtig rolle i den daglige drift og videre udvikling af vores vejfaglige løsninger.

Dine primære opgaver vil være:
  • Besvare brugerhenvendelser via helpdesk system og telefon
  • Være brugernes ambassadør i den videre udvikling af vores løsninger
  • Være ansvarlig for og deltage i test af systemerne
  • Udarbejde og vedligeholde brugervejledninger
  • Undervise brugere
  • Håndtere incidents og daglig drift i samarbejde med teamets bagvagtsfunktion og udviklere, herunder udarbejde og udsende servicemeddelelser til brugerne
  • Vedligeholdelse og fejlsøgning af data
Din profil:
Vi forventer, at du har en proaktiv, udadvendt og struktureret tilgang til dine opgaver. Du er imødekommende af natur, trives i en udadvendt rolle med stor kontaktflade og en bred vifte af opgaver.

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og flair for IT. Hvis du har indsigt i vejfaglige systemer er det en fordel, men ikke en betingelse.

Vi forventer, at du har kendskab til følgende:
  • Makroer i Excel (VBA og XML)
  • Oracle og SQL
  • GIS og WFS
  • ITIL
Om os:
Du blive en del af en spændende arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer og du vil få indflydelse på den fremtidige digitale understøttelse af forvaltningen af det danske vejnet. Vores supportteam består af medarbejdere på tværs af hele IT-området, og du vil som en del af supportfunktionen referere til afdelingslederen for IT Drift og Support.

Ud over IT Drift og Support består IT-området af afdelingerne Strategi og forretnings-IT samt IT Udvikling. Vi er i alt ca. 55 medarbejdere i området. I IT-området ønsker vi at være kendetegnet ved en professionel håndtering af vores ansvar i et arbejdsmiljø, hvor vi er uformelle, positive og viser respekt for hinanden.

Dine løn- og ansættelsesvilkår:
Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.
Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen IT-drift og support, hvor du ansættes i IT-området på adressen Guldalderen 12, 2640 Hedehusene (Fløng).

Læs mere:
Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte systemudvikler Jan Morgils på telefon 7244 7414 eller mor@vd.dk eller afdelingsleder Lone Reinert Sofrin på telefon 7244 3336 eller lrb@vd.dk.

Er du interesseret?
Send din ansøgning senest tirsdag den 21. maj 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 22 og 23.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.
Har du lyst til at tage ansvar for support og test? Er du klar til at indgå i den daglige drift og vedligeholdelse af en række applikationer og services, som bruges til forvaltningen af de danske veje? Så har vi jobbet til dig! Vi tilbyder: Du bliver en del af vores supportteam, som leverer høj kvalitet i understøttelsen af brugere af bl.a. Vejdirektoratets vejforvaltningssystem vejman.dk, som bruges af Vejdirektoratet og ca. 60 kommuner. Du får også ansvar for at supportere centrale it-løsninger, eksempelvis ansøgninger om at råde over et vejareal i forbindelse med gravearbejder, cykelløb mv., hvor anvenderne er almindelige borgere, brugere ansat i entreprenørvirksomheder, kommunale brugere samt Vejdirektoratets egne brugere. Sammen med teamet får du ansvar for at hjælpe brugerne og varetage deres interesser, hvad enten de henvender sig med systemtekniske spørgsmål, oplever fejl eller har ændringsønsker. Teamet spiller en vigtig rolle i den daglige drift og videre udvikling af vores vejfaglige løsninger. Dine primære opgaver vil være: Besvare brugerhenvendelser via helpdesk system og telefon Være brugernes ambassadør i den videre udvikling af vores løsninger Være ansvarlig for og deltage i test af systemerne Udarbejde og vedligeholde brugervejledninger Undervise brugere Håndtere incidents og daglig drift i samarbejde med teamets bagvagtsfunktion og udviklere, herunder udarbejde og udsende servicemeddelelser til brugerne Vedligeholdelse og fejlsøgning af data Din profil: Vi forventer, at du har en proaktiv, udadvendt og struktureret tilgang til dine opgaver. Du er imødekommende af natur, trives i en udadvendt rolle med stor kontaktflade og en bred vifte af opgaver. Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og flair for IT. Hvis du har indsigt i vejfaglige systemer er det en fordel, men ikke en betingelse. Vi forventer, at du har kendskab til følgende: Makroer i Excel (VBA og XML) Oracle og SQL GIS og WFS ITIL Om os: Du blive en del af en spændende arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer og du vil få indflydelse på den fremtidige digitale understøttelse af forvaltningen af det danske vejnet. Vores supportteam består af medarbejdere på tværs af hele IT-området, og du vil som en del af supportfunktionen referere til afdelingslederen for IT Drift og Support. Ud over IT Drift og Support består IT-området af afdelingerne Strategi og forretnings-IT samt IT Udvikling. Vi er i alt ca. 55 medarbejdere i området. I IT-området ønsker vi at være kendetegnet ved en professionel håndtering af vores ansvar i et arbejdsmiljø, hvor vi er uformelle, positive og viser respekt for hinanden. Dine løn- og ansættelsesvilkår: Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Dit ansættelsesområde vil være Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen IT-drift og support, hvor du ansættes i IT-området på adressen Guldalderen 12, 2640 Hedehusene (Fløng). Læs mere: Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte systemudvikler Jan Morgils på telefon 7244 7414 eller mor@vd.dk eller afdelingsleder Lone Reinert Sofrin på telefon 7244 3336 eller lrb@vd.dk. Er du interesseret? Send din ansøgning senest tirsdag den 21. maj 2019. Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 22 og 23. Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.11jobnet74ad155f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122367&DepartmentId=6980&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3517308Vejdirektoratet - Fløng11Guldalderen 122640Hedehusene72443336DKDanmark0
lrb@vd.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752113JobNet4981427498142710001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=74ad155fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=74ad155fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=74ad155f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=74ad155f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgSom IT-tekniker hos Vejdirektoratet - Fløng bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361633899Lone Reinertlrb@vd.dkDKDanmarkDKDanmark330007298IT-Tekniker / IT-Support / MAC- & PC-TeknikerRobot APPLE PC-Tekniker IT Supporter Vi søger en ny Apple PC-Tekniker IT-Supporter til GladTeknik s Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at: Erfaring med reparation af både MAC PC Erfaring med både MacOS Windows Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support Du er udadvendt præsentabel Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Taler og forstår dansk og engelsk Du skal være god til administrative arbejdsopgaver Vi tilbyder: En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder Et ungt team af gode kollegaer og højt humør Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support. Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019. Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt. Hjemmeside: https: www.gladteknik.dk

APPLE & PC-Tekniker & IT Supporter

Vi søger en ny Apple & PC-Tekniker & IT-Supporter til GladTeknik's Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger/måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at:

  • Erfaring med reparation af både MAC & PC
  • Erfaring med både MacOS & Windows
  • Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support
  • Du er udadvendt & præsentabel
  • Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau
  • Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs
  • Taler og forstår dansk og engelsk
  • Du skal være god til administrative arbejdsopgaver

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver
  • En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens
  • Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider
  • En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder
  • Et ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support.

Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk

Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019.

Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt.

Hjemmeside: https://www.gladteknik.dk

GladTeknik ApS - HVIDOVREHvidovre2019-04-13T00:00:002019-05-31T00:00:00
330004318Apple ACMT/IOS Tekniker mulighed for lederstillingRobot Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til ny afdeling i Odense.Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.Vi er som de eneste i Danmark Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden. Vi forventer at : Du er udadvendt, præsentabel og smilende Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACMT certificeringl Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive dansk fejfrit. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den aller bedste service Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Mulighed for videreuddannelse inden for faget - Mulighed for udvikling. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at  arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT).  

Mentech A/S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til ny afdeling i Odense.
Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.

Vi er som de eneste i Danmark Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt, præsentabel og smilende
  • Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificeringl
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk fejfrit. 
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den aller bedste service

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Mulighed for videreuddannelse inden for faget
  • - Mulighed for udvikling.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SOdense C2019-04-11T00:00:002019-06-05T00:00:00
330004288PC og bærbar teknikerRobot Brænder du for at være tekniker og arbejde med forskellige IT Produkter? Vi mangler en energisk og dygtig It Tekniker med erfaring inden for IT reparationer Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du har solid erfaring med hardware og software fejlsøgnning samt reparationer af både PC og bærbare Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit. Du må gerne være god til administrative systemer. Du må gerne være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Du skal kunne arbejde selvstændigt Vi tilbyder : En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed Gode kollegaer hvor forskellighederne spiller godt sammen En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø Gode udviklingsmuligheder for den rette Mulighed for videre uddannelse her som Apple Samsung autoriseret Tekniker At som tekniker hos os arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at være tekniker og arbejde med forskellige IT Produkter?

Vi mangler en energisk og dygtig It Tekniker med erfaring inden for IT reparationer

 

Vi forventer at : 

  • Du er udadvendt og præsentabel
  • Du har solid erfaring med hardware og software fejlsøgnning samt reparationer af både PC og bærbare 
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit.  
  • Du må gerne være god til administrative systemer. 
  • Du må gerne være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service 
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt

Vi tilbyder :

  • En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • Gode kollegaer hvor forskellighederne spiller godt sammen   
  • En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider 
  • En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø
  • Gode udviklingsmuligheder for den rette
  • Mulighed for videre uddannelse her som Apple/Samsung autoriseret Tekniker

At som tekniker hos os arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-04-11T00:00:002019-06-05T00:00:00
330000979Norsktalende IT-supporterRobot Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i t af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk? Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup. Jobbet: Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark. Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon skype vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder. Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv. Det forventer vi af dig: Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning. Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav. Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver. Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring. Vi tilbyder: I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer. Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30). Interesseret? Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk 3975 0274) Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk. Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i ét af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk?

Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup.

 

Jobbet:

Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark.

Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon/skype – vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder.

Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv.

Det forventer vi af dig:

Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning.

Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav.

Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver.

Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring.

Vi tilbyder:

I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer.

Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30).

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk / 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk / 3975 0274)

Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk

TOPdesk Danmark A/SBallerup2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
329987110Apple Tekniker TraineeRobot Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT ACMT)? Mentech s værksted, i Glostrup, søger Apple teknikere. Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACIT ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os. Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal beherske dansk både i tale og skrift perfekt Du skal være god til administrative tunge systemer. Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT/ACMT)?

Mentech’s værksted, i Glostrup, søger Apple teknikere.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACIT/ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os.  
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk både i tale og skrift perfekt
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-03-29T00:00:002019-05-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-Tekniker / IT-Support / MAC- & PC-Tekniker

GladTeknik ApS - HVIDOVRE

Hvidovre
APPLE PC-Tekniker IT Supporter Vi søger en ny Apple PC-Tekniker IT-Supporter til GladTeknik s Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danm...
Indrykket:13. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Apple ACMT/IOS Tekniker mulighed for lederstilling

MENTECH GLOSTRUP A/S

Odense C
Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til ny afdeling i Odense.Der er go...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

PC og bærbar tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at være tekniker og arbejde med forskellige IT Produkter? Vi mangler en energisk og dygtig It Tekniker med erfaring inden for IT reparationer Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du har solid erfaring med hardware og softw...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Norsktalende IT-supporter

TOPdesk Danmark A/S

Ballerup
Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i t af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk? Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som ...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Apple Tekniker Trainee

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i DanmarkVi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:24. maj 2019