Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommende specialist til eKapitalområdet - genopslag

Vil du bidrage til kontrol af de indberetningspligtige virksomheder inden for den finansielle sektor og være med til at afdække risikoområder? Er du en udpræget teamplayer og har lyst til at indgå i et fagligt stærkt team? Så er du måske den specialist, vi søger.

Spændende kontrolopgaver
Opgørelsen af skatter via årsopgørelsen er i dag helt overvejende baseret på data, som Skattestyrelsen modtager fra tredjeparter (arbejdsgivere, penge- og pensionsinstitutter, fagforeninger med flere). På eKapital området modtager SKAT hvert år over 140 mio. indberetninger fordelt på ca. 2.700 indberettere.

Vores overordnede målsætning er at sikre høj datakvalitet med henblik på levering af korrekte og fuldstændige data til årsopgørelse, andre myndigheder og internationale parter. En opgave som har en meget høj samfundsmæssig betydning og prioritering. Herudover bidrager vi til SKATs No Touch strategi.

Som medarbejder i Skattestyrelsens Persondataafdeling bliver du en del af et team på 12-15 medarbejdere. I arbejder selvstændigt sammen i mindre teams med ansvaret for at risikoudvælge og gennemføre intelligente kontrolindsatser frem for traditionelle. Du er med i hele processen, og får herudover stor indflydelse på både planlægning, udførelse og udarbejde strukturelle løsningsforslag, da vi har den holdning, at vi altid kan blive bedre, og det søger vi.

Engageret teamplayer med stærke revisionskompetencer
Der er flere indgangsvinkler til jobbet, men du har formodentlig en videregående uddannelse inden for økonomi, finansiering og regnskab eller en Diplom i SKAT (skatterevisor) eller lignende. Du må gerne være nyuddannet.

Vi forventer ikke, at du allerede er specialist på området, hvorfor vi vil sørge for den nødvendige oplæring. Til gengæld forventer vi, at du har interesse for tal og skatteområdet. Du har en solid IT-mæssig baggrund, gerne med erfaring inden for Web Intelligence (Business Objects) og Excel. Du bliver en del af et stærkt fagligt team, som kan give dig yderligere faglig ballast samt sparring på opgaverne.

Du har en konstruktiv tilgang til problemstillinger og arbejder løsningsorienteret. Du skal sammen med dit team kunne levere de bedst mulige resultater. Det er afgørende, at du har gode kommunikationsevner. Du skal kunne udtrykke dig klart og præcist i både skrift og tale, da du ofte skal formidle komplicerede lovgivning og vejledning på en forståelig måde til de indberetningspligtige virksomheder.

Du bliver Skattestyrelsens repræsentant i virksomhederne, hvorfor det er afgørende, at du kan håndtere enhver situation selvstændigt med et højt fagligt niveau og med udgangspunkt i Skattestyrelsens strategi om ”Kunden i centrum”.

Din nye arbejdsplads
Enheden er organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Person, Persondata, som er et forretningsområde med ca. 200 medarbejdere, der alle målrettet arbejder for at sikre en korrekt skatteansættelse.

Vi værdsætter sparring og tæt samarbejde.
Vi søger indflydelse på de opgaver, hvortil vi kan tilføre viden og kompetence. Vi bidrager blandt andet til ny lovgivning, som forbedrer vores kontrol af indberetninger på eKapitalområdet. Vi går engageret ind i opgaverne, og går fælles efter vores mål.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv, dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale senest d. 17. april 2018.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Jan Rasmussen på telefon 72 38 84 11 eller projektkoordinator Belinda Videsen på telefon 72 38 64 58.

Vi forventer at afholde samtalerne løbende og hurtigst muligt efter ansøgningsfristens udløb.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit fysiske arbejdssted bliver indtil 3. kvartal 2020 Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart, men du vil i 3. kvartal 2020 sammen med hele Mellemstore Virksomheder 22 flytte til Skattecenter Odense.

Om Skattestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup og Århus. Læs mere om Skattestyrelsen på http://www.fra1til7.dk.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786835Phoenix-c568a03412018-04-03T21:02:08.530Kommende specialist til eKapitalområdet - genopslagVil du bidrage til kontrol af de indberetningspligtige virksomheder inden for den finansielle sektor og være med til at afdække risikoområder? Er du en udpræget teamplayer og har lyst til at indgå i et fagligt stærkt team? Så er du måske den specialist, vi søger.

Spændende kontrolopgaver
Opgørelsen af skatter via årsopgørelsen er i dag helt overvejende baseret på data, som Skattestyrelsen modtager fra tredjeparter (arbejdsgivere, penge- og pensionsinstitutter, fagforeninger med flere). På eKapital området modtager SKAT hvert år over 140 mio. indberetninger fordelt på ca. 2.700 indberettere.

Vores overordnede målsætning er at sikre høj datakvalitet med henblik på levering af korrekte og fuldstændige data til årsopgørelse, andre myndigheder og internationale parter. En opgave som har en meget høj samfundsmæssig betydning og prioritering. Herudover bidrager vi til SKATs No Touch strategi.

Som medarbejder i Skattestyrelsens Persondataafdeling bliver du en del af et team på 12-15 medarbejdere. I arbejder selvstændigt sammen i mindre teams med ansvaret for at risikoudvælge og gennemføre intelligente kontrolindsatser frem for traditionelle. Du er med i hele processen, og får herudover stor indflydelse på både planlægning, udførelse og udarbejde strukturelle løsningsforslag, da vi har den holdning, at vi altid kan blive bedre, og det søger vi.

Engageret teamplayer med stærke revisionskompetencer
Der er flere indgangsvinkler til jobbet, men du har formodentlig en videregående uddannelse inden for økonomi, finansiering og regnskab eller en Diplom i SKAT (skatterevisor) eller lignende. Du må gerne være nyuddannet.

Vi forventer ikke, at du allerede er specialist på området, hvorfor vi vil sørge for den nødvendige oplæring. Til gengæld forventer vi, at du har interesse for tal og skatteområdet. Du har en solid IT-mæssig baggrund, gerne med erfaring inden for Web Intelligence (Business Objects) og Excel. Du bliver en del af et stærkt fagligt team, som kan give dig yderligere faglig ballast samt sparring på opgaverne.

Du har en konstruktiv tilgang til problemstillinger og arbejder løsningsorienteret. Du skal sammen med dit team kunne levere de bedst mulige resultater. Det er afgørende, at du har gode kommunikationsevner. Du skal kunne udtrykke dig klart og præcist i både skrift og tale, da du ofte skal formidle komplicerede lovgivning og vejledning på en forståelig måde til de indberetningspligtige virksomheder.

Du bliver Skattestyrelsens repræsentant i virksomhederne, hvorfor det er afgørende, at du kan håndtere enhver situation selvstændigt med et højt fagligt niveau og med udgangspunkt i Skattestyrelsens strategi om ”Kunden i centrum”.

Din nye arbejdsplads
Enheden er organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Person, Persondata, som er et forretningsområde med ca. 200 medarbejdere, der alle målrettet arbejder for at sikre en korrekt skatteansættelse.

Vi værdsætter sparring og tæt samarbejde.
Vi søger indflydelse på de opgaver, hvortil vi kan tilføre viden og kompetence. Vi bidrager blandt andet til ny lovgivning, som forbedrer vores kontrol af indberetninger på eKapitalområdet. Vi går engageret ind i opgaverne, og går fælles efter vores mål.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, cv, dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale senest d. 17. april 2018.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Jan Rasmussen på telefon 72 38 84 11 eller projektkoordinator Belinda Videsen på telefon 72 38 64 58.

Vi forventer at afholde samtalerne løbende og hurtigst muligt efter ansøgningsfristens udløb.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit fysiske arbejdssted bliver indtil 3. kvartal 2020 Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart, men du vil i 3. kvartal 2020 sammen med hele Mellemstore Virksomheder 22 flytte til Skattecenter Odense.

Om Skattestyrelsen
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup og Århus. Læs mere om Skattestyrelsen på http://www.fra1til7.dk.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2018-04-18T00:50:38.240 Vil du bidrage til kontrol af de indberetningspligtige virksomheder inden for den finansielle sektor og være med til at afdække risikoområder? Er du en udpræget teamplayer og har lyst til at indgå i et fagligt stærkt team? Så er du måske den specialist, vi søger. Spændende kontrolopgaver Opgørelsen af skatter via årsopgørelsen er i dag helt overvejende baseret på data, som Skattestyrelsen modtager fra tredjeparter (arbejdsgivere, penge- og pensionsinstitutter, fagforeninger med flere). På eKapital området modtager SKAT hvert år over 140 mio. indberetninger fordelt på ca. 2.700 indberettere. Vores overordnede målsætning er at sikre høj datakvalitet med henblik på levering af korrekte og fuldstændige data til årsopgørelse, andre myndigheder og internationale parter. En opgave som har en meget høj samfundsmæssig betydning og prioritering. Herudover bidrager vi til SKATs No Touch strategi. Som medarbejder i Skattestyrelsens Persondataafdeling bliver du en del af et team på 12-15 medarbejdere. I arbejder selvstændigt sammen i mindre teams med ansvaret for at risikoudvælge og gennemføre intelligente kontrolindsatser frem for traditionelle. Du er med i hele processen, og får herudover stor indflydelse på både planlægning, udførelse og udarbejde strukturelle løsningsforslag, da vi har den holdning, at vi altid kan blive bedre, og det søger vi. Engageret teamplayer med stærke revisionskompetencer Der er flere indgangsvinkler til jobbet, men du har formodentlig en videregående uddannelse inden for økonomi, finansiering og regnskab eller en Diplom i SKAT (skatterevisor) eller lignende. Du må gerne være nyuddannet. Vi forventer ikke, at du allerede er specialist på området, hvorfor vi vil sørge for den nødvendige oplæring. Til gengæld forventer vi, at du har interesse for tal og skatteområdet. Du har en solid IT-mæssig baggrund, gerne med erfaring inden for Web Intelligence (Business Objects) og Excel. Du bliver en del af et stærkt fagligt team, som kan give dig yderligere faglig ballast samt sparring på opgaverne. Du har en konstruktiv tilgang til problemstillinger og arbejder løsningsorienteret. Du skal sammen med dit team kunne levere de bedst mulige resultater. Det er afgørende, at du har gode kommunikationsevner. Du skal kunne udtrykke dig klart og præcist i både skrift og tale, da du ofte skal formidle komplicerede lovgivning og vejledning på en forståelig måde til de indberetningspligtige virksomheder. Du bliver Skattestyrelsens repræsentant i virksomhederne, hvorfor det er afgørende, at du kan håndtere enhver situation selvstændigt med et højt fagligt niveau og med udgangspunkt i Skattestyrelsens strategi om Kunden i centrum . Din nye arbejdsplads Enheden er organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Person, Persondata, som er et forretningsområde med ca. 200 medarbejdere, der alle målrettet arbejder for at sikre en korrekt skatteansættelse. Vi værdsætter sparring og tæt samarbejde. Vi søger indflydelse på de opgaver, hvortil vi kan tilføre viden og kompetence. Vi bidrager blandt andet til ny lovgivning, som forbedrer vores kontrol af indberetninger på eKapitalområdet. Vi går engageret ind i opgaverne, og går fælles efter vores mål. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, cv, dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale senest d. 17. april 2018. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Jan Rasmussen på telefon 72 38 84 11 eller projektkoordinator Belinda Videsen på telefon 72 38 64 58. Vi forventer at afholde samtalerne løbende og hurtigst muligt efter ansøgningsfristens udløb. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit fysiske arbejdssted bliver indtil 3. kvartal 2020 Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart, men du vil i 3. kvartal 2020 sammen med hele Mellemstore Virksomheder 22 flytte til Skattecenter Odense. Om Skattestyrelsen Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Skattestyrelsens kerneopgave bliver at sikre nem og korrekt skattebetaling for borgere og virksomheder. Styrelsen forventes bemandet med ca. 3.300-3.500 medarbejdere og får kontorer i hele landet, herunder i København, Ribe, Høje Taastrup og Århus. Læs mere om Skattestyrelsen på http: www.fra1til7.dk. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11Jobnetc568a034100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=112145&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3204450Skatteområdet i SKAT11Teglgårdsparken 195500Middelfart72388411DKDanmark155.499322709.72770030
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent548613JobNet48035311000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c568a034https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c568a034https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c568a034&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c568a034&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos Skatteområdet i SKAT søger vi en dygtig medarbejder.12007971Dansk3Læse/ tale343107Kontorfuldmægtig5Kontor og administration354141459Louise Bergmannlouise.bergmann.pedersen@skat.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK