Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommerciel chef B2C

Vil du være med til at sikre og videreudvikle Applus Bilsyns succes?

Applus Bilsyn søger en kommerciel chef til vores B2C område, der sammen med lederteamet skal sikre virksomhedens fremtidige vækst. Applus Bilsyn har gennemgået en del ændringer de senere år og derigennem skabt en god medarbejder- og virksomhedskultur samt en sund forretning med god vækst.

Applus Bilsyn er markedsledende indenfor bilsyn og er en del af den internationale børsnoteret koncern Applus Services, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. Applus Services er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

 

Overordnet ansvarsområder

  • Overordnet ansvarlig for salg til private (bilsyn, test, service og produkter)
  • Overordnet ansvarlig for marketing og kommunikation
  • Eksternt Call Center
  • Personaleansvarlig for marketingsafdelingens to medarbejdere

 

Arbejdsopgaver

  • Salgsudvikling og udvikling af egne ansvarsområder (bilsyn, test, services og produktsalg)
  • Udvikling, igangsættelse, opfølgning og evaluering af salgsaktiviteter i synshallerne og på vores websites samt via partneraftaler
  • Igangsættelse og opfølgning af marketingsaktiviteter for hele virksomheden (B2B, Off-leasing)
  • Overordnet ansvarlig for udvikling af Applus’ websites, onlineshops, webbooking, SEM, SoMe-aktiviteter
  • Løbende konkurrent- og markedsovervågning
  • Beregning og eksekvering af pristilpasninger, rabatter og indeksreguleringer
  • Gennemførelse og opfølgning af kundetilfredshedsundersøgelser
  • Optimering af Call Center og deres indsatser

 

Du bliver ansvarlig for halvdelen af virksomhedens omsætning, og er en del af lederteamet med direkte reference til den adm. direktør. Dine tætteste samarbejdspartnere i hverdagen vil blive de to regionschefer, der er ansvarlige for driften, samt den kommercielle chef på B2B. Det er dit ansvar, at salget til privatkunderne får det nødvendige fokus – herunder kvalificeret analyse for igangsættelse af de mest effektfulde aktiviteter, prisjusteringer og produkttilpasninger både i forhold til bilsyn, mersalgsprodukter og øvrige ydelser via samarbejdspartnere (som fx Falck eller IF), via synshallerne og på nettet via vores websites samt SEM og SoMe-kampagner.

Personlige egenskaber

Du er konkurrenceminded, god til at skabe relationer og formidle dine idéer både internt til marketingteamet, medarbejderne i synshallerne samt til eksterne samarbejdspartnere. Du er positiv, har en venlig men direkte kommunikationsform samt indlevelse. Alt sammen med henblik på at få dine ideer solgt og implementeret i organisationen. Du er resultatorienteret og må gerne være lidt utålmodig i bestræbelserne på at opnå vores mål.

Det forventes at du har det overordnede overblik over, hvilke synshaller der skal støttes med yderligere tiltag, der rækker udover de nationale kampagner.

Ligeledes vil det være dit ansvar at sikre den efterfølgende opfølgning og evaluering af aktiviteterne for hele tiden at sikre effekten af indsatserne.

Du skal derfor både kunne arbejde operativt på mange forskellige niveauer i organisationen og samtidig være den, der fastholder det overordnede fokus og overblik på B2C-strategien. Du vil en stor del af tiden være ude i synshallerne sammen med personalet og den lokale ledelse. Det forventes ligeledes at du deltager i lokale teamledermøder, årlige konferencer samt de månedlige ledermøder, hvor dine kolleger fra lederteamet også deltager.

Du skal derfor påregne en del rejseaktivitet, hvor du kommer til at arbejde på skæve tidspunkter af døgnet. Til gengæld vil du have stor frihed til selv at kunne tilrettelægge din dag og aktiviteter i forhold til dit privatliv.

Kvalifikationer

  • Du har en relevant teoretisk kommerciel uddannelse
  • Du har min. 3-5 års erfaring med online salg og optimering af onlineshops samt webbooking
  • Du må gerne have flere års erfaring med Fast Moving Consumer Goods (FMCG)
  • Du har erfaring fra kædedrift
  • Dine forhandlingsevner er veludviklede – og er god til at skabe win-win situationer.
  • Du er i besiddelse af gode samarbejds- og skriftlige kommunikationsevner.
  • Du mestrer dansk og engelsk flydende, mundtligt såvel som skriftligt
  • Dit kendskab til Office pakken er godt og du har ingen problemer med IT.

 

Vi tilbyder

En attraktiv stilling i en international koncern med en flad organisationsstruktur med korte beslutningsveje. Et godt og resultatorienteret miljø med mange kontaktflader til vores synshaller samt eksterne samarbejdspartnere. Vi har en god virksomhedskultur med gode værdisæt, hvor både medarbejder og kundetilfredsheden er høj. Du vil blive del af et engageret og resultatorienteret lederteam som glæder sig til at byde dig velkommen.

En attraktiv lønpakke, som svarer til stillingens karakter – indeholdende gage, bonusordning, pensionsordning, sundheds- og kritisk sygdomsforsikring, internet og mobil, samt kørsel efter Statens takst.

Din arbejdsplads vil være i vores ny indrettede lokaler i Høje Taastrup.

 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til adm. direktør Per V. Rasmussen på 20983435 eller per.v.rasmussen@applus.com

Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV til: hr.dk@applus.com Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler – så skynd dig at sende din ansøgning.

 

Applus Danmark A/S er en del af det internationale Applus+, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. I 2014 blev koncernen børsnoteret og er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

I Danmark markedsføres Applus Danmark A/S som Applus Bilsyn og er den mest toneangivende synsvirksomhed med over 145 synshaller fordelt over hele Danmark. Ud over bilsyn af lette og tunge køretøjer har Applus Bilsyn en lang række helt unikke services og ydelser.

Læs mere om Applus Bilsyn på www.bilsyn.dk samt Applus’ internationale services på www.applus.com        


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329823132Phoenix-237bfe0912018-05-31T00:00:00Kommerciel chef B2C

Vil du være med til at sikre og videreudvikle Applus Bilsyns succes?

Applus Bilsyn søger en kommerciel chef til vores B2C område, der sammen med lederteamet skal sikre virksomhedens fremtidige vækst. Applus Bilsyn har gennemgået en del ændringer de senere år og derigennem skabt en god medarbejder- og virksomhedskultur samt en sund forretning med god vækst.

Applus Bilsyn er markedsledende indenfor bilsyn og er en del af den internationale børsnoteret koncern Applus Services, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. Applus Services er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

 

Overordnet ansvarsområder

  • Overordnet ansvarlig for salg til private (bilsyn, test, service og produkter)
  • Overordnet ansvarlig for marketing og kommunikation
  • Eksternt Call Center
  • Personaleansvarlig for marketingsafdelingens to medarbejdere

 

Arbejdsopgaver

  • Salgsudvikling og udvikling af egne ansvarsområder (bilsyn, test, services og produktsalg)
  • Udvikling, igangsættelse, opfølgning og evaluering af salgsaktiviteter i synshallerne og på vores websites samt via partneraftaler
  • Igangsættelse og opfølgning af marketingsaktiviteter for hele virksomheden (B2B, Off-leasing)
  • Overordnet ansvarlig for udvikling af Applus’ websites, onlineshops, webbooking, SEM, SoMe-aktiviteter
  • Løbende konkurrent- og markedsovervågning
  • Beregning og eksekvering af pristilpasninger, rabatter og indeksreguleringer
  • Gennemførelse og opfølgning af kundetilfredshedsundersøgelser
  • Optimering af Call Center og deres indsatser

 

Du bliver ansvarlig for halvdelen af virksomhedens omsætning, og er en del af lederteamet med direkte reference til den adm. direktør. Dine tætteste samarbejdspartnere i hverdagen vil blive de to regionschefer, der er ansvarlige for driften, samt den kommercielle chef på B2B. Det er dit ansvar, at salget til privatkunderne får det nødvendige fokus – herunder kvalificeret analyse for igangsættelse af de mest effektfulde aktiviteter, prisjusteringer og produkttilpasninger både i forhold til bilsyn, mersalgsprodukter og øvrige ydelser via samarbejdspartnere (som fx Falck eller IF), via synshallerne og på nettet via vores websites samt SEM og SoMe-kampagner.

Personlige egenskaber

Du er konkurrenceminded, god til at skabe relationer og formidle dine idéer både internt til marketingteamet, medarbejderne i synshallerne samt til eksterne samarbejdspartnere. Du er positiv, har en venlig men direkte kommunikationsform samt indlevelse. Alt sammen med henblik på at få dine ideer solgt og implementeret i organisationen. Du er resultatorienteret og må gerne være lidt utålmodig i bestræbelserne på at opnå vores mål.

Det forventes at du har det overordnede overblik over, hvilke synshaller der skal støttes med yderligere tiltag, der rækker udover de nationale kampagner.

Ligeledes vil det være dit ansvar at sikre den efterfølgende opfølgning og evaluering af aktiviteterne for hele tiden at sikre effekten af indsatserne.

Du skal derfor både kunne arbejde operativt på mange forskellige niveauer i organisationen og samtidig være den, der fastholder det overordnede fokus og overblik på B2C-strategien. Du vil en stor del af tiden være ude i synshallerne sammen med personalet og den lokale ledelse. Det forventes ligeledes at du deltager i lokale teamledermøder, årlige konferencer samt de månedlige ledermøder, hvor dine kolleger fra lederteamet også deltager.

Du skal derfor påregne en del rejseaktivitet, hvor du kommer til at arbejde på skæve tidspunkter af døgnet. Til gengæld vil du have stor frihed til selv at kunne tilrettelægge din dag og aktiviteter i forhold til dit privatliv.

Kvalifikationer

  • Du har en relevant teoretisk kommerciel uddannelse
  • Du har min. 3-5 års erfaring med online salg og optimering af onlineshops samt webbooking
  • Du må gerne have flere års erfaring med Fast Moving Consumer Goods (FMCG)
  • Du har erfaring fra kædedrift
  • Dine forhandlingsevner er veludviklede – og er god til at skabe win-win situationer.
  • Du er i besiddelse af gode samarbejds- og skriftlige kommunikationsevner.
  • Du mestrer dansk og engelsk flydende, mundtligt såvel som skriftligt
  • Dit kendskab til Office pakken er godt og du har ingen problemer med IT.

 

Vi tilbyder

En attraktiv stilling i en international koncern med en flad organisationsstruktur med korte beslutningsveje. Et godt og resultatorienteret miljø med mange kontaktflader til vores synshaller samt eksterne samarbejdspartnere. Vi har en god virksomhedskultur med gode værdisæt, hvor både medarbejder og kundetilfredsheden er høj. Du vil blive del af et engageret og resultatorienteret lederteam som glæder sig til at byde dig velkommen.

En attraktiv lønpakke, som svarer til stillingens karakter – indeholdende gage, bonusordning, pensionsordning, sundheds- og kritisk sygdomsforsikring, internet og mobil, samt kørsel efter Statens takst.

Din arbejdsplads vil være i vores ny indrettede lokaler i Høje Taastrup.

 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til adm. direktør Per V. Rasmussen på 20983435 eller per.v.rasmussen@applus.com

Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV til: hr.dk@applus.com Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler – så skynd dig at sende din ansøgning.

 

Applus Danmark A/S er en del af det internationale Applus+, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. I 2014 blev koncernen børsnoteret og er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC).

I Danmark markedsføres Applus Danmark A/S som Applus Bilsyn og er den mest toneangivende synsvirksomhed med over 145 synshaller fordelt over hele Danmark. Ud over bilsyn af lette og tunge køretøjer har Applus Bilsyn en lang række helt unikke services og ydelser.

Læs mere om Applus Bilsyn på www.bilsyn.dk samt Applus’ internationale services på www.applus.com        

2018-06-29T19:51:16.960 Vil du være med til at sikre og videreudvikle Applus Bilsyns succes? Applus Bilsyn søger en kommerciel chef til vores B2C område, der sammen med lederteamet skal sikre virksomhedens fremtidige vækst. Applus Bilsyn har gennemgået en del ændringer de senere år og derigennem skabt en god medarbejder- og virksomhedskultur samt en sund forretning med god vækst. Applus Bilsyn er markedsledende indenfor bilsyn og er en del af den internationale børsnoteret koncern Applus Services, der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. Applus Services er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC). Overordnet ansvarsområder Overordnet ansvarlig for salg til private (bilsyn, test, service og produkter) Overordnet ansvarlig for marketing og kommunikation Eksternt Call Center Personaleansvarlig for marketingsafdelingens to medarbejdere Arbejdsopgaver Salgsudvikling og udvikling af egne ansvarsområder (bilsyn, test, services og produktsalg) Udvikling, igangsættelse, opfølgning og evaluering af salgsaktiviteter i synshallerne og på vores websites samt via partneraftaler Igangsættelse og opfølgning af marketingsaktiviteter for hele virksomheden (B2B, Off-leasing) Overordnet ansvarlig for udvikling af Applus websites, onlineshops, webbooking, SEM, SoMe-aktiviteter Løbende konkurrent- og markedsovervågning Beregning og eksekvering af pristilpasninger, rabatter og indeksreguleringer Gennemførelse og opfølgning af kundetilfredshedsundersøgelser Optimering af Call Center og deres indsatser Du bliver ansvarlig for halvdelen af virksomhedens omsætning, og er en del af lederteamet med direkte reference til den adm. direktør. Dine tætteste samarbejdspartnere i hverdagen vil blive de to regionschefer, der er ansvarlige for driften, samt den kommercielle chef på B2B. Det er dit ansvar, at salget til privatkunderne får det nødvendige fokus herunder kvalificeret analyse for igangsættelse af de mest effektfulde aktiviteter, prisjusteringer og produkttilpasninger både i forhold til bilsyn, mersalgsprodukter og øvrige ydelser via samarbejdspartnere (som fx Falck eller IF), via synshallerne og på nettet via vores websites samt SEM og SoMe-kampagner. Personlige egenskaber Du er konkurrenceminded, god til at skabe relationer og formidle dine id er både internt til marketingteamet, medarbejderne i synshallerne samt til eksterne samarbejdspartnere. Du er positiv, har en venlig men direkte kommunikationsform samt indlevelse. Alt sammen med henblik på at få dine ideer solgt og implementeret i organisationen. Du er resultatorienteret og må gerne være lidt utålmodig i bestræbelserne på at opnå vores mål. Det forventes at du har det overordnede overblik over, hvilke synshaller der skal støttes med yderligere tiltag, der rækker udover de nationale kampagner. Ligeledes vil det være dit ansvar at sikre den efterfølgende opfølgning og evaluering af aktiviteterne for hele tiden at sikre effekten af indsatserne. Du skal derfor både kunne arbejde operativt på mange forskellige niveauer i organisationen og samtidig være den, der fastholder det overordnede fokus og overblik på B2C-strategien. Du vil en stor del af tiden være ude i synshallerne sammen med personalet og den lokale ledelse. Det forventes ligeledes at du deltager i lokale teamledermøder, årlige konferencer samt de månedlige ledermøder, hvor dine kolleger fra lederteamet også deltager. Du skal derfor påregne en del rejseaktivitet, hvor du kommer til at arbejde på skæve tidspunkter af døgnet. Til gengæld vil du have stor frihed til selv at kunne tilrettelægge din dag og aktiviteter i forhold til dit privatliv. Kvalifikationer Du har en relevant teoretisk kommerciel uddannelse Du har min. 3-5 års erfaring med online salg og optimering af onlineshops samt webbooking Du må gerne have flere års erfaring med Fast Moving Consumer Goods (FMCG) Du har erfaring fra kædedrift Dine forhandlingsevner er veludviklede og er god til at skabe win-win situationer. Du er i besiddelse af gode samarbejds- og skriftlige kommunikationsevner. Du mestrer dansk og engelsk flydende, mundtligt såvel som skriftligt Dit kendskab til Office pakken er godt og du har ingen problemer med IT. Vi tilbyder En attraktiv stilling i en international koncern med en flad organisationsstruktur med korte beslutningsveje. Et godt og resultatorienteret miljø med mange kontaktflader til vores synshaller samt eksterne samarbejdspartnere. Vi har en god virksomhedskultur med gode værdisæt, hvor både medarbejder og kundetilfredsheden er høj. Du vil blive del af et engageret og resultatorienteret lederteam som glæder sig til at byde dig velkommen. En attraktiv lønpakke, som svarer til stillingens karakter indeholdende gage, bonusordning, pensionsordning, sundheds- og kritisk sygdomsforsikring, internet og mobil, samt kørsel efter Statens takst. Din arbejdsplads vil være i vores ny indrettede lokaler i Høje Taastrup. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til adm. direktør Per V. Rasmussen på 20983435 eller per.v.rasmussen@applus.com Har du lyst til at være en del af vores team, så send ansøgning og CV til: hr.dk@applus.com Vi har ikke nogen ansøgningsfrist, men afholder løbende samtaler så skynd dig at sende din ansøgning. Applus Danmark A S er en del af det internationale Applus , der beskæftiger over 19.000 medarbejdere. I 2014 blev koncernen børsnoteret og er i dag en af de største aktører i verden indenfor test, inspektioner og certificering (TIC). I Danmark markedsføres Applus Danmark A S som Applus Bilsyn og er den mest toneangivende synsvirksomhed med over 145 synshaller fordelt over hele Danmark. Ud over bilsyn af lette og tunge køretøjer har Applus Bilsyn en lang række helt unikke services og ydelser. Læs mere om Applus Bilsyn på www.bilsyn.dk samt Applus internationale services på www.applus.com11Jobnet237bfe09100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-26T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3274164APPLUS DANMARK A/S11Høje Taastrup Boulevard 232630TaastrupDKDanmark0
hr.dk@applus.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent581904JobNet48330011000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=237bfe09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=237bfe09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=237bfe09&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=237bfe09&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgEr du en dygtig leder? Som Marketingchef bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale123403Marketingchef6Ledelse355325664Per V. Rasmussenhr.dk@applus.comDKDanmarkDKDanmark329938196Head of Marketing Communications, Global MarketingRobot With more than 70 years of sound excellence, we develop best-in-class headsets and audio solutions and are recognized as one of the most credible brands around. As part of our growth we are now looking to strengthen our Marketing department with a Head of Marketing Communications. As responsible for our campaign and product launches, the Head of Marketing Communications will manage four project managers and various stakeholders in the marketing department to ensure that we launch great new product packages and a continuously strengthen our premium brand with impactful campaigns. For this you will focus on understanding customer journeys and on setting the right communication matrix using the full marketing mix. Together with our local marketers this role will evaluate our efforts and continuously improve the way we market ourselves to the professional enterprise market. You will set the go-to-market process, communication tools and KPI s together with our markets and management, and you will secure that marketing deliverables are developed and brought to market accordingly. In summary, your task will include: Management of a team of four project managers Develop an overall annual communication plan and deliverables that work across all channels together with the marketing team leads Develop product launch plans together with the Product Management team Project management of our overall communication to the regional marketing teams and partners worldwide Continuously develop and evaluate our materials with feedback from our markets Effectively track and evaluate our activities and create best practice for markets Support business case development from a marketing perspective To thrive in this position, you should hold the following qualifications: Integrated marketing specialist with proven track record from creating 360 campaigns Experience with both formal leadership and informal leadership through stakeholders Strong strategic communication background with focus on commercial results Structured and strong overview of tasks, even in stressed situations Used to working in international settings You naturally take responsibility and get things done Data driven and analytical in your approach to communications Fluent in English orally and written Great if you have a flair for tech, sound and premium brands Great if you have B2B experience as we both work with trade, channel, brand marketing You will be a part of a growing team with an international mindset but informal team spirit, where laughs, good discussions and hard work make us tick to go the extra mile. As part of the global marketing team in the headquarters you will experience a dynamic workplace with specialists of sound engineering just a few steps away, but you will also daily interact with sales marketing colleagues from around the world. You will report to the Director of Global Marketing and be one of the five marketing team-leaders. Application Contact We look forward to receiving your application, and will be interviewing ongoing, so send your CV and cover letter today. The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. If you have any questions regarding the job, please send an email to Bianca Nesgaard, Director of Global Marketing, Enterprise Solutions: bnes@senncom.com. Please note that we only accept applications that are submitted through our application system. The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. Established in 2003, Sennheiser Communications A S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. More information about Sennheiser Communications at http: www.senncom.com

With more than 70 years of sound excellence, we develop best-in-class headsets and audio solutions and are recognized as one of the most credible brands around. As part of our growth we are now looking to strengthen our Marketing department with a Head of Marketing Communications

As responsible for our campaign and product launches, the Head of Marketing Communications will manage four project managers and various stakeholders in the marketing department to ensure that we launch great new product packages and a continuously strengthen our premium brand with impactful campaigns. 

For this you will focus on understanding customer journeys and on setting the right communication matrix using the full marketing mix. Together with our local marketers this role will evaluate our efforts and continuously improve the way we market ourselves to the professional enterprise market. 

You will set the go-to-market process, communication tools and KPI’s together with our markets and management, and you will secure that marketing deliverables are developed and brought to market accordingly.

 

In summary, your task will include:

  • Management of a team of four project managers
  • Develop an overall annual communication plan and deliverables that work across all channels together with the marketing team leads
  • Develop product launch plans together with the Product Management team
  • Project management of our overall communication to the regional marketing teams and partners worldwide
  • Continuously develop and evaluate our materials with feedback from our markets
  • Effectively track and evaluate our activities and create best practice for markets
  • Support business case development from a marketing perspective

 

To thrive in this position, you should hold the following qualifications:

  • Integrated marketing specialist with proven track record from creating 360 campaigns
  • Experience with both formal leadership and informal leadership through stakeholders
  • Strong strategic communication background with focus on commercial results
  • Structured and strong overview of tasks, even in stressed situations
  • Used to working in international settings
  • You naturally take responsibility and get things done
  • Data driven and analytical in your approach to communications
  • Fluent in English orally and written
  • Great if you have a flair for tech, sound and premium brands
  • Great if you have B2B experience; as we both work with trade, channel, brand marketing

 

You will be a part of a growing team with an international mindset but informal team spirit, where laughs, good discussions and hard work make us tick to go the extra mile. As part of the global marketing team in the headquarters you will experience a dynamic workplace with specialists of sound engineering just a few steps away, but you will also daily interact with sales & marketing colleagues from around the world. 

You will report to the Director of Global Marketing and be one of the five marketing team-leaders.

 

Application & Contact

We look forward to receiving your application, and will be interviewing ongoing, so send your CV and cover letter today. The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. 

If you have any questions regarding the job, please send an email to Bianca Nesgaard, Director of Global Marketing, Enterprise Solutions: bnes@senncom.com. Please note that we only accept applications that are submitted through our application system.  

The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH & Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. 

Established in 2003, Sennheiser Communications A/S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. 

Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. 

More information about Sennheiser Communications at http://www.senncom.com

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/SBallerup2019-01-08T00:00:002019-02-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Head of Marketing Communications, Global Marketing

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/S

Ballerup
With more than 70 years of sound excellence, we develop best-in-class headsets and audio solutions and are recognized as one of the most credible brands around. As part of our growth we are now looking to strengthen our Marketing department with a H...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:11. februar 2019