Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

KOMMUNIKATION- OG MARKETING SPECIALIST

Med gode kommunikationsevner og god erfaring med PR generelt og markedsføring på SoMe specielt

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde er en mindre konsulentvirksomhed, der sælger serviceydelser til B2B og B2C markedet.

Stillingsbeskrivelse:
Du får en nyoprettet stilling, som du vil få god mulighed for selv at være med til at opbygge, og vælge hvilke områder du skal fokusere på samt prioriteringen af disse. Du er den eneste, som kommer til at sidde med kommunikation og marketing. Det forventes derfor, at du kan opbygge en kommunikationsstrategi og en digital strategi for virksomheden, som du også selv er i stand til at føre ud i livet. At du er vant til at arbejde med de sociale medier, SEO, linkbuilding, Google Adwords m.v. er et must, og det er naturligvis en selvfølge, at du løbende holder dig opdateret med alt det nye inden for området.

Du skriver dagligt tekster, som publiceres på de sociale medier. Din opgave bliver i den forbindelse at analysere hvilke områder, som vil være relevante at skrive om. Du sparrer med ejerlederen og konsulenterne omkring større temaer og artikler, og skal i den forbindelse være indstillet på, at der vil blive rettet og redigeret i dit materiale, indtil du helt har styr på, hvordan virksomheden ønsker at profilere sig.

Du bliver ansvarlig for den løbende opdatering af virksomhedens profil på LinkedIn og Facebook ligesom vedligeholdelse af virksomhedens hjemmeside, udarbejdelse af testimonials m.v. også bliver dit ansvarsområde. Ligesom du vil blive overordnet ansvarlig for et månedligt nyhedsbrev, som udsendes til virksomhedens kunder.

Du får med andre ord en spændende stilling, du selv er med til at forme fra start af.

Du tilbydes:
Du bliver en del af en mindre konsulentvirksomhed, hvor man sidder og fordyber sig meget i opgaverne. Du skal derfor være indstillet på, at der til tider kan være meget stille. Du vil få masser af arbejdsro og plads til fordybelse, uden at det forventes, at du bliver for nørdet, da der er store forventninger til, at du er i stand til bare at "sprøjte" kommunikationen ud af ærmet.

Egenskaber:
Du er en dygtig kommunikator, der virkelig har styr på sprog og skriftlig kommunikation. Du er givetvis meget analytisk og brænder for at formulere dig skriftligt.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale. Derudover forventes det, at du er en erfaren bruger af IT.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329716897Phoenix-5571018212017-11-29T15:14:02.280KOMMUNIKATION- OG MARKETING SPECIALIST

Med gode kommunikationsevner og god erfaring med PR generelt og markedsføring på SoMe specielt

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde er en mindre konsulentvirksomhed, der sælger serviceydelser til B2B og B2C markedet.

Stillingsbeskrivelse:
Du får en nyoprettet stilling, som du vil få god mulighed for selv at være med til at opbygge, og vælge hvilke områder du skal fokusere på samt prioriteringen af disse. Du er den eneste, som kommer til at sidde med kommunikation og marketing. Det forventes derfor, at du kan opbygge en kommunikationsstrategi og en digital strategi for virksomheden, som du også selv er i stand til at føre ud i livet. At du er vant til at arbejde med de sociale medier, SEO, linkbuilding, Google Adwords m.v. er et must, og det er naturligvis en selvfølge, at du løbende holder dig opdateret med alt det nye inden for området.

Du skriver dagligt tekster, som publiceres på de sociale medier. Din opgave bliver i den forbindelse at analysere hvilke områder, som vil være relevante at skrive om. Du sparrer med ejerlederen og konsulenterne omkring større temaer og artikler, og skal i den forbindelse være indstillet på, at der vil blive rettet og redigeret i dit materiale, indtil du helt har styr på, hvordan virksomheden ønsker at profilere sig.

Du bliver ansvarlig for den løbende opdatering af virksomhedens profil på LinkedIn og Facebook ligesom vedligeholdelse af virksomhedens hjemmeside, udarbejdelse af testimonials m.v. også bliver dit ansvarsområde. Ligesom du vil blive overordnet ansvarlig for et månedligt nyhedsbrev, som udsendes til virksomhedens kunder.

Du får med andre ord en spændende stilling, du selv er med til at forme fra start af.

Du tilbydes:
Du bliver en del af en mindre konsulentvirksomhed, hvor man sidder og fordyber sig meget i opgaverne. Du skal derfor være indstillet på, at der til tider kan være meget stille. Du vil få masser af arbejdsro og plads til fordybelse, uden at det forventes, at du bliver for nørdet, da der er store forventninger til, at du er i stand til bare at "sprøjte" kommunikationen ud af ærmet.

Egenskaber:
Du er en dygtig kommunikator, der virkelig har styr på sprog og skriftlig kommunikation. Du er givetvis meget analytisk og brænder for at formulere dig skriftligt.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale. Derudover forventes det, at du er en erfaren bruger af IT.

2018-01-25T02:01:24.480 Med gode kommunikationsevner og god erfaring med PR generelt og markedsføring på SoMe specielt Virksomhedsbeskrivelse: Vores kunde er en mindre konsulentvirksomhed, der sælger serviceydelser til B2B og B2C markedet. Stillingsbeskrivelse: Du får en nyoprettet stilling, som du vil få god mulighed for selv at være med til at opbygge, og vælge hvilke områder du skal fokusere på samt prioriteringen af disse. Du er den eneste, som kommer til at sidde med kommunikation og marketing. Det forventes derfor, at du kan opbygge en kommunikationsstrategi og en digital strategi for virksomheden, som du også selv er i stand til at føre ud i livet. At du er vant til at arbejde med de sociale medier, SEO, linkbuilding, Google Adwords m.v. er et must, og det er naturligvis en selvfølge, at du løbende holder dig opdateret med alt det nye inden for området. Du skriver dagligt tekster, som publiceres på de sociale medier. Din opgave bliver i den forbindelse at analysere hvilke områder, som vil være relevante at skrive om. Du sparrer med ejerlederen og konsulenterne omkring større temaer og artikler, og skal i den forbindelse være indstillet på, at der vil blive rettet og redigeret i dit materiale, indtil du helt har styr på, hvordan virksomheden ønsker at profilere sig. Du bliver ansvarlig for den løbende opdatering af virksomhedens profil på LinkedIn og Facebook ligesom vedligeholdelse af virksomhedens hjemmeside, udarbejdelse af testimonials m.v. også bliver dit ansvarsområde. Ligesom du vil blive overordnet ansvarlig for et månedligt nyhedsbrev, som udsendes til virksomhedens kunder. Du får med andre ord en spændende stilling, du selv er med til at forme fra start af. Du tilbydes: Du bliver en del af en mindre konsulentvirksomhed, hvor man sidder og fordyber sig meget i opgaverne. Du skal derfor være indstillet på, at der til tider kan være meget stille. Du vil få masser af arbejdsro og plads til fordybelse, uden at det forventes, at du bliver for nørdet, da der er store forventninger til, at du er i stand til bare at sprøjte kommunikationen ud af ærmet. Egenskaber: Du er en dygtig kommunikator, der virkelig har styr på sprog og skriftlig kommunikation. Du er givetvis meget analytisk og brænder for at formulere dig skriftligt. Sprogkundskaber IT: Du er flydende i dansk og engelsk i skrift og tale. Derudover forventes det, at du er en erfaren bruger af IT.11Jobnet55710182100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-24T00:00:000010http://profilpartners.dk/0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3030070PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 813460BirkerødDKDanmarkORS/blank.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent495214JobNet46986211000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55710182https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=55710182https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55710182&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55710182&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing351412751importimport_55710182DKDanmarkDKDanmarkda-DK