Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikations- og marketingkoordinator søges

Er du en nysgerrig og kreativ marketeer? Har du erfaring med produktion af visuel content, og er du vant til at arbejde med en bred vifte af marketingrelaterede opgaver?

Er svaret ja, så gør du nok klogt i at læse videre – vi har et job du vil elske!

Vi søger lige nu en alsidig marketingmedarbejder. Målet er leadgenerering gennem konverteringsgivende aktiviteter som spænder vidt.

Læs om jobbet her: Kommunikations- og marketingkoordinator


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330060303Phoenix-5f0a755812019-07-16T00:00:00Kommunikations- og marketingkoordinator søges

Er du en nysgerrig og kreativ marketeer? Har du erfaring med produktion af visuel content, og er du vant til at arbejde med en bred vifte af marketingrelaterede opgaver?

Er svaret ja, så gør du nok klogt i at læse videre – vi har et job du vil elske!

Vi søger lige nu en alsidig marketingmedarbejder. Målet er leadgenerering gennem konverteringsgivende aktiviteter som spænder vidt.

Læs om jobbet her: Kommunikations- og marketingkoordinator

2019-08-10T00:52:48.277 Er du en nysgerrig og kreativ marketeer? Har du erfaring med produktion af visuel content, og er du vant til at arbejde med en bred vifte af marketingrelaterede opgaver? Er svaret ja, så gør du nok klogt i at læse videre vi har et job du vil elske! Vi søger lige nu en alsidig marketingmedarbejder. Målet er leadgenerering gennem konverteringsgivende aktiviteter som spænder vidt. Læs om jobbet her: Kommunikations- og marketingkoordinator11jobnet5f0a7558100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:000000https://www.infosuite.dk/om-os/job-og-karriere/kommunikations-og-marketingkoordinator/0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3562926InfoSuite A/S11Merkurvej 1K, 8. sal7400HerningDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent793188JobNet5018710501871010012-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f0a7558https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f0a7558https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f0a7558&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5f0a7558&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/2.jpgBrænder du for at blive Marketingmedarbejder?12008001Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing362202051noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330074738Marketingmedarbejder til barselsvikariatRobot Vi har gennem flere år haft rigtig travlt med at udleje danske og udenlandske sommerhuse på vores onlineportaler. Det går fortsat stærkt, og derfor har vi brug for en afløser for en af vores kolleger, der går på barsel sidst på året. Ansættelsen er tidsbegrænset med tiltrædelse 1. oktober 2019. Opgaver Planlægning og udførelse af Facebook aktiviteter inkl. Facebook-annoncering KPI-opfølgning og budget Administration af freelance medarbejdere Udarbejdelse af kortere tekster efter behov Vedligehold af hjemmesider og oprettelse af nyt indhold Din profil Du kan være nyuddannet indenfor markedsføring, eller måske har du allerede nogle års erfaring. Først og fremmest er du en åben og udadvendt natur, der kan holde mange bolde i luften på samme tid. Det er fint hvis du har erfaring med CMS, Facebook-annoncering og Google Analytics, men det er ikke et krav. Du skal kunne kommunikere på skriftlig engelsk for at holde kontakt med vores freelance medarbejdere. Det vil være en fordel hvis du er så god til tysk, at du kan oversætte almindelige tyske sætninger til dansk. Virksomheden Feline er en del af Holiday Group Invest, der ejer og driver en række portaler indenfor feriebranchen. Vi er en af Danmarks største spillere på markedet for udlejning af danske sommerhuse, og sælger desuden weekendophold og feriecenterophold. Vi udlejer også udenlandske ferieboliger, og har et mål om at øge vores andel af dette marked. Er du vores nye kollega? Du bliver en del af et jordnært og uformelt arbejdsmiljø, og kommer ind i en travl hverdag med forskellige opgaver, som du vil komme til at arbejde selvstændigt med. Du vil desuden komme til at referere direkte til marketingchefen. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Send din ansøgning og dit CV til marketingchef Jørgen Laustsen på jgl@feline.dk. Spørgsmål? Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte marketingchef Jørgen Laustsen på jgl@feline.dk eller 87242240.

Vi har gennem flere år haft rigtig travlt med at udleje danske og udenlandske sommerhuse på vores onlineportaler. Det går fortsat stærkt, og derfor har vi brug for en afløser for en af vores kolleger, der går på barsel sidst på året. Ansættelsen er tidsbegrænset med tiltrædelse 1. oktober 2019.

Opgaver

  • Planlægning og udførelse af Facebook aktiviteter inkl. Facebook-annoncering
  • KPI-opfølgning og budget
  • Administration af freelance medarbejdere
  • Udarbejdelse af kortere tekster efter behov
  • Vedligehold af hjemmesider og oprettelse af nyt indhold

Din profil

Du kan være nyuddannet indenfor markedsføring, eller måske har du allerede nogle års erfaring. Først og fremmest er du en åben og udadvendt natur, der kan holde mange bolde i luften på samme tid. Det er fint hvis du har erfaring med CMS, Facebook-annoncering og Google Analytics, men det er ikke et krav.

Du skal kunne kommunikere på skriftlig engelsk for at holde kontakt med vores freelance medarbejdere.

Det vil være en fordel hvis du er så god til tysk, at du kan oversætte almindelige tyske sætninger til dansk.

Virksomheden

Feline er en del af Holiday Group Invest, der ejer og driver en række portaler indenfor feriebranchen. Vi er en af Danmarks største spillere på markedet for udlejning af danske sommerhuse, og sælger desuden weekendophold og feriecenterophold. Vi udlejer også udenlandske ferieboliger, og har et mål om at øge vores andel af dette marked.

Er du vores nye kollega?

Du bliver en del af et jordnært og uformelt arbejdsmiljø, og kommer ind i en travl hverdag med forskellige opgaver, som du vil komme til at arbejde selvstændigt med. Du vil desuden komme til at referere direkte til marketingchefen.

Tiltrædelse

1. oktober 2019. Send din ansøgning og dit CV til marketingchef Jørgen Laustsen på jgl@feline.dk.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte marketingchef Jørgen Laustsen på jgl@feline.dk eller 87242240.

Feline Holidays A/SHerning2019-08-19T00:00:002019-09-06T00:00:00
330075503Marketings- og salgs-ansvarligRobot Marketings- og salgsansvarlig til designvirksomhed i vækst Stepta søger Marketings- og salgsansvarlig som kan varetage mange opgaver, lige fra design til salg af produkter. Hvad kan vi tilbyde: Job med stor selvstændighed. En god mulighed, hvis du ønsker at være med til at vækste en nystartet virksomhed. Afvekslende arbejdsopgaver lige fra ide generering af nye produkter til markedsføring og salg i fysisk butik og på webshop. Tæt samarbejde med producenter. Hvad forventer vi af dig: Selvstændighed og engagement er et krav. Evt. kompetencer indenfor online annoncering (f.eks. Business Manager). Du skal være god til at fange og ikke mindst at eksekvere de id er, som du står overfor. Du skal have en solid forretningsforståelse, og kunne sammenkoble dette med måden at lave content. Du skal være god til at opsøge og tilegne dig ny viden indenfor feltet. Du skal kunne kommunikere professionelt på skift og tale samt til eksekvering på sociale medier. Arbejdstid: Fuldtid eller deltid. Hvis du er den rette til jobbet og har lyst arbejde med design, salg og markedsføring, hører vi meget gerne fra dig. www.stepta.dk Stepta ApSØlandsvej 7 8800 Viborg

Marketings- og salgsansvarlig til designvirksomhed i vækst

Stepta søger Marketings- og salgsansvarlig som kan varetage mange opgaver, lige fra design til salg af produkter.

Hvad kan vi tilbyde:

  • Job med stor selvstændighed.
  • En god mulighed, hvis du ønsker at være med til at vækste en nystartet virksomhed.
  • Afvekslende arbejdsopgaver lige fra ide generering af nye produkter til markedsføring og salg i fysisk butik og på webshop.
  • Tæt samarbejde med producenter.

Hvad forventer vi af dig:

  • Selvstændighed og engagement er et krav.
  • Evt. kompetencer indenfor online annoncering (f.eks. Business Manager).
  • Du skal være god til at fange og ikke mindst at eksekvere de idéer, som du står overfor.
  • Du skal have en solid forretningsforståelse, og kunne sammenkoble dette med måden at lave content.
  • Du skal være god til at opsøge og tilegne dig ny viden indenfor feltet.
  • Du skal kunne kommunikere professionelt på skift og tale samt til eksekvering på sociale medier.

Arbejdstid: Fuldtid eller deltid.

Hvis du er den rette til jobbet og har lyst arbejde med design, salg og markedsføring, hører vi meget gerne fra dig.

 

www.stepta.dk

Stepta ApS
Ølandsvej 7
8800 Viborg

LETH STEEL A/SViborg2019-08-20T00:00:002019-10-11T00:00:00
330054111Product Marketing Manager, NordicRobot Har du en rigtig god forretningsforståelse, har viden om markedsføring, er teknisk velbegavet, samt velbevandret indenfor sensor løsninger, så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Da Baumer A S er inde i en meget positiv udvikling, søges PMM med Nordisk ansvar, som bl.a. vil få ansvaret for at afsætte Baumer& 39 s palette af innovative sensorløsninger til distributører og slutkunder i Danmark, Norge og Sverige. Baumers danske hovedkontor ligger i Aarhus. Når du ikke er på farten, forventes det at du arbejder ud fra hovedkontoret. Du refererer til den danske salgs- marketingchef. Primære arbejdsopgaver: Med afsæt i dine stærke merkantile og tekniske erfaringer, samt store indsigt i og interesse for kundernes forretning, er du business driver overfor Baumer s nordiske salgsenheder, for derigennem at øge kendskabet, brugen og værdien af Baumers sensorløsninger hos kunderne. Ansvarlig for salgs- marketing plan for det nordiske marked i samarbejde de Nordiske salgs- marketingchefer. Ligeledes ansvarlig for Product Marketing i samarbejde og de 2 øvrige PMM ere. Du supporterer de nordiske salgsteams, kunder og distributører i forbindelse med f.eks. produktlanceringer, salgs- marketingsupport og teknisk support. Det forventes at du: Har erfaring med selvstændigt at drive salgs- marketingaktiviteter Laver markedsundersøgelser samt nordisk prissætning Medvirker til at analyserer og designe nye løsninger baseret på kundernes behov. Planlægger og udfører produkttræning internt samt for kunder Koordinerer og deltager på udstillinger og seminarer Behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har kendskab til svensk og norsk. Anvender IT-systemer som f.eks. CRM og Office-pakken som et naturligt redskab i dit daglige arbejde. Personlig profil: Du trives med en afvekslende hverdag, hvor du i høj grad selv planlægger og prioriterer din tid. Det betyder at du skal være selvkørende og tager ansvar for egen succes. Du er meget udadvendt og en dygtig kommunikator på alle niveauer, både internt og hos kunderne. Du er meget udadvendt i din kommunikation og kan håndtere relationer på alle niveauer, både internt og hos kunderne Som person er du naturlig nysgerrig og kvalitetsbevidst. Det forventes at du: Har minimum 3 års relevant erfaring i henhold til skitserede arbejdsopgaver Har en naturlig analytisk tilgang til opgaverne Skaber stærke relationer baseret på tillid og faglig respekt Er vant til at sætte retning, være deltagende og træffe beslutninger. Er en dygtig formidler og derved i stand til at præsentere id er og løsningsforslag både internt og til kunderne. Er målrettet og har fuld fokus på løbende at skabe gode resultater. Du har en relevant merkantil uddannelse. Erfaringsmæssigt kommer du fra en lignende stilling og- eller har erfaring fra automations- eller procesbranchen, og dermed opnået et bredt kendskab til bl.a. anvendelsen af sensorer. Du tilbydes mere end bare et job Du bliver en del af en global Schweizisk koncern, som er en af de absolut førende spillere indenfor sin branche. Arbejdsformen er til daglig uhøjtidelig og foregår i samarbejde med dine kolleger. Baumer er en virksomhed med store vækstambitioner. Engagement, fællesskab, humor og balance mellem arbejde og fritid vægtes højt. Du får mulighed for at arbejde ud fra fleksible arbejdstider, og du får selv et stort medansvar i at planlægge din egen arbejdsdag. Faglig og menneskelig udvikling vægtes meget højt, og videreuddannelse er en helt naturlig del. Rollen omfatter international produktuddannelse hovedsageligt i Schweiz og du gennemfører egne kundebesøg, sambesøg med sælgere, og tager ansvar der hvor dine færdigheder er nødvendige. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt i henhold til kvalifikationer og erfaring. Ansøgning Effektiv Rekruttering bistår Baumer ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk eller tlf. 40406633 Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed i henhold til GDPR. Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular. Ansøgningsfrist snarest muligt. Samtaler afholdes løbende med opstart hurtigst muligt. Baumer A S ?Baumer A S er et dansk datterselskab, af den privatejede Schweiziske Baumer Group, som med 38 selskaber i 19 lande, beskæftiger mere end 2700 medarbejdere. Baumer Group udvikler, producerer og markedsfører et bredt sortiment af sensorer, encodere og procesinstrumenter til industrien. ?Der fokuseres på innovation som drivkraft til vækst og international anerkendelse, og derfor udvikles produkterne kontinuerligt for at kunne leve op til varierende lokale og internationale markedsbehov. ?Yderligere oplysninger om Baumer findes på: www.baumer.com

Har du en rigtig god forretningsforståelse, har viden om markedsføring, er teknisk velbegavet, samt velbevandret indenfor sensor løsninger, så vil vi rigtig gerne høre fra dig.

Da Baumer A/S er inde i en meget positiv udvikling, søges PMM med Nordisk ansvar, som bl.a. vil få ansvaret for at afsætte Baumer's palette af innovative sensorløsninger til distributører og slutkunder i Danmark, Norge og Sverige.

Baumers danske hovedkontor ligger i Aarhus. Når du ikke er på farten, forventes det at du arbejder ud fra hovedkontoret.

Du refererer til den danske salgs-/marketingchef.

Primære arbejdsopgaver:

Med afsæt i dine stærke merkantile og tekniske erfaringer, samt store indsigt i og interesse for kundernes forretning, er du business driver overfor Baumer’s nordiske salgsenheder, for derigennem at øge kendskabet, brugen og værdien af Baumers sensorløsninger hos kunderne.

Ansvarlig for salgs-/marketing plan for det nordiske marked i samarbejde de Nordiske salgs-/marketingchefer. Ligeledes ansvarlig for Product Marketing i samarbejde og de 2 øvrige PMM’ere.

Du supporterer de nordiske salgsteams, kunder og distributører i forbindelse med f.eks. produktlanceringer, salgs-/marketingsupport og teknisk support.

Det forventes at du:

  • Har erfaring med selvstændigt at drive salgs- & marketingaktiviteter
  • Laver markedsundersøgelser samt nordisk prissætning
  • Medvirker til at analyserer og designe nye løsninger baseret på kundernes behov.
  • Planlægger og udfører produkttræning internt samt for kunder
  • Koordinerer og deltager på udstillinger og seminarer
  • Behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har kendskab til svensk og norsk.
  • Anvender IT-systemer som f.eks. CRM og Office-pakken som et naturligt redskab i dit daglige arbejde.

Personlig profil:

Du trives med en afvekslende hverdag, hvor du i høj grad selv planlægger og prioriterer din tid. Det betyder at du skal være selvkørende og tager ansvar for egen succes. Du er meget udadvendt og en dygtig kommunikator på alle niveauer, både internt og hos kunderne. Du er meget udadvendt i din kommunikation og kan håndtere relationer på alle niveauer, både internt og hos kunderne

Som person er du naturlig nysgerrig og kvalitetsbevidst.

Det forventes at du:

  • Har minimum 3 års relevant erfaring i henhold til skitserede arbejdsopgaver
  • Har en naturlig analytisk tilgang til opgaverne
  • Skaber stærke relationer baseret på tillid og faglig respekt
  • Er vant til at sætte retning, være deltagende og træffe beslutninger.
  • Er en dygtig formidler og derved i stand til at præsentere idéer og løsningsforslag både internt og til kunderne.
  • Er målrettet og har fuld fokus på løbende at skabe gode resultater.

Du har en relevant merkantil uddannelse. Erfaringsmæssigt kommer du fra en lignende stilling og-/eller har erfaring fra automations- eller procesbranchen, og dermed opnået et bredt kendskab til bl.a. anvendelsen af sensorer.

Du tilbydes mere end bare et job

Du bliver en del af en global Schweizisk koncern, som er en af de absolut førende spillere indenfor sin branche. Arbejdsformen er til daglig uhøjtidelig og foregår i samarbejde med dine kolleger.

Baumer er en virksomhed med store vækstambitioner. Engagement, fællesskab, humor og balance mellem arbejde og fritid vægtes højt. Du får mulighed for at arbejde ud fra fleksible arbejdstider, og du får selv et stort medansvar i at planlægge din egen arbejdsdag.

Faglig og menneskelig udvikling vægtes meget højt, og videreuddannelse er en helt naturlig del. Rollen omfatter international produktuddannelse hovedsageligt i Schweiz og du gennemfører egne kundebesøg, sambesøg med sælgere, og tager ansvar der hvor dine færdigheder er nødvendige.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt i henhold til kvalifikationer og erfaring.

Ansøgning

Effektiv Rekruttering bistår Baumer ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk eller tlf. 40406633

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed i henhold til GDPR.

Fremsend venligst ansøgning og CV via vores online ansøgningsformular.

Ansøgningsfrist snarest muligt. Samtaler afholdes løbende med opstart hurtigst muligt.

Baumer A/S

?Baumer A/S er et dansk datterselskab, af den privatejede Schweiziske Baumer Group, som med 38 selskaber i 19 lande, beskæftiger mere end 2700 medarbejdere. Baumer Group udvikler, producerer og markedsfører et bredt sortiment af sensorer, encodere og procesinstrumenter til industrien.

?Der fokuseres på innovation som drivkraft til vækst og international anerkendelse, og derfor udvikles produkterne kontinuerligt for at kunne leve op til varierende lokale og internationale markedsbehov.

?Yderligere oplysninger om Baumer findes på: www.baumer.com

Effektiv RekrutteringAarhus V2019-07-05T00:00:002019-08-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Marketingmedarbejder til barselsvikariat

Feline Holidays A/S

Herning
Vi har gennem flere år haft rigtig travlt med at udleje danske og udenlandske sommerhuse på vores onlineportaler. Det går fortsat stærkt, og derfor har vi brug for en afløser for en af vores kolleger, der går på barsel sidst på året. Ansættelsen er ...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:6. september 2019

Marketings- og salgs-ansvarlig

LETH STEEL A/S

Viborg
Marketings- og salgsansvarlig til designvirksomhed i vækst Stepta søger Marketings- og salgsansvarlig som kan varetage mange opgaver, lige fra design til salg af produkter. Hvad kan vi tilbyde: Job med stor selvstændighed. En god mulighed, hvis du ø...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019

Product Marketing Manager, Nordic

Effektiv Rekruttering

Aarhus V
Har du en rigtig god forretningsforståelse, har viden om markedsføring, er teknisk velbegavet, samt velbevandret indenfor sensor løsninger, så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Da Baumer A S er inde i en meget positiv udvikling, søges PMM med Nordis...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019