Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

KOMMUNIKATIONS- OG MARKETINGKOORDINATOR TIL POUL SEJR NIELSEN A/S

På vegne af Poul Sejr Nielsen A/S søger vi en kommunikations- og marketingkoordinator til en nyoprettet stilling i vores salgs- og marketingafdeling.

Poul Sejr Nielsen A/S arbejder med teknikløsninger indenfor VVS, EL, ventilation samt tag- og facadearbejde.  

Du skal søge jobbet fordi:
Du får mulighed at sætte dit præg på afdelingen og skabe rammerne for hvordan kunderne skal opleve Poul Sejr Nielsen A/S.
Du vil være med til at udarbejde og implementere kommunikations- og marketingstrategier. Du vil varetage generel kommunikation både eksternt og internt.

Jobbet:
Du skal udvikle og vedligeholde vores hjemmeside. 
Du skal medvirke til at opbygge vores tilstedeværelse på forskellige digitale og sociale platforme som f.eks.  LinkedIn, Facebook, YouTube, Twitter, Google etc.
Du bliver ansvarlig for arbejdet med SEO.
Du skal medvirke til at udvikle salgskoncepter, markedsføringsplaner og udføre markedsanalyser. 
Du skal evaluere, analysere og optimere vores marketingaktiviteter.
Du skal varetage gra?ske opgaver, materiale til tryk og samarbejde med mediebureauer.
Du skal lave inspirerende tekster.
Du skal koordinere events og arrangementer.
Du skal referere til vores salgs- og markedschef.

Vi tilbyder dig:
En varieret hverdag på hovedkontoret i Birkerød.
Et godt og humoristisk arbejdsmiljø.
Gode muligheder for personlig udvikling med kurser og træning, som du selv er med til at vælge.
Flad organisation med korte beslutningsveje.
God lønpakke der afspejler de krav der er til stillingen.

Din faglighed:
Du kan være bachelor i kommunikation, markedsføring eller lignende.
Du har erfaring fra en en lignende stilling.
Du har godt kendskab til relevante kanaler og en god forståelse for digital markedsføring.
Du har erfaring med MS-O? ce, Photoshop, InDesign, Illustrator, webudviklingsværktøjer og SEO.
Du har styr på grammatikken på både dansk og engelsk.
Du har kørekort.

Dine personlige kompetencer:
Du er struktureret og omhyggelig i din arbejdsform.
Du er positiv, udstråler engagement og professionalisme og har respekt for andre mennesker.
Du er teamplayer og kundeorienteret.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen, og alle henvendelser skal ske hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

Ansøgning og CV i Word- eller pdf-format skal være på dansk og kan kun sendes til denne mail: 155@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Vi har ingen ansøgningsfrist. Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingsannoncen af hjemmesiden. Søg derfor stillingen hurtigst muligt.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Er du vores nye Accounting Assistant for kreditorafdelingen?

ISS Facility Services A/S

København
Har du flair for tal og brænder du for ønsker du at arbejde med regnskabsopgaver i kreditorafdelingen mennesker og økonomi på det danske hovedkontor i én af Danmarks største virksomheder? Så er det måske dig vi mangler til en spændende rolle i søger...
Indrykket:12. oktober 2018
Udløbsdato:28. oktober 2018