Kommunikationsafdeling søger en webmaster, der også kan producere indhold til web

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Du bliver det fjerde hjul i vores travle kommunikations- og marketingafdeling, hvor vi samarbejder og hjælper hinanden. Vi løfter en bred vifte af arbejdsopgaver for en stor organisation inden for f.eks. kommunikation og markedsføring. Du vil hovedsageligt få ansvaret for vores hjemmeside – og hvis du kan producere video til web og SoMe, vil det være en fordel.

Din profil

Du har erfaring med WordPress og forstår sammenhængene mellem funktion, design, kode og systemintegration – uden selv at være hardcore-koder. Du formår også at oversætte det tekniske for dine kollegaer og ikke mindst for vores eksterne samarbejdspartnere.

Du kan opbygge en landing page og udvælge de rette billeder, der passer til vores kampagner og følger vores designguide. Du kan se forbindelsen mellem hjemmesiden og vores øvrige kanaler.

Du formår at skrive en kompliceret eller tung tekst om, så brugeren forstår den - samt f.eks. lave en version til sociale medier. Du formår også at gå i dybden med detaljerne uden at miste overblik. Rugbrødsarbejde, ad hoc- og driftsopgaver bliver også en del af din hverdag; men det skræmmer dig ikke.

Vi forventer, at du har et indgående kendskab til WordPress, Adobe, herunder Photoshop, InDesign og Illustrator, Premiere, samt andre systemer. Det er en stor fordel, hvis du er hjemmevant med kamera, så du kan lave video til web og SoMe i en god kvalitet.

Du har en relevant uddannelse inden for f.eks. multimediedesign, webudvikling og it.

Du får tæt kontakt til systemudvikler og andre leverandører, samt en stor berøringsflade i vores organisation. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded over for såvel interne som eksterne. Du kan arbejde selvstændigt, men formår samtidigt at være en del af et team.

Du kan skrive korrekt og flydende, på både dansk og engelsk.

Som person er du:

  • udadvendt og evner at skabe en venlig og professionel dialog
  • effektiv, systematisk og detaljeorienteret i din opgaveløsning og opfølgning
  • fokuseret på deadlines og på forkant med opgaverne
  • kvalitetsbevidst og i stand til at arbejde selvstændigt
  • kommunikerende i dit samarbejde med kolleger og eksterne
  • indstillet på en foranderlig hverdag og trives i travlhed
  • mødestabil, ansvarsbevidst og pligtopfyldende
  • er fleksibel i forhold til periodevis skæve arbejdstider

Praktiske oplysninger

Ansættelsen er på 37 timer og sker i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Zealand, Lyngvej 21 i Køge, men du kan forvente at skulle arbejde på andre lokationer, eksempelvis, når der skal filmes på vores afdelinger eller i virksomheder etc.

Ansøgning, CV, kopi af eksamensbeviser samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via siden her – klik på knappen ’Søg jobbet’ nederst på siden for at ansøge om jobbet.

Vi ønsker stillingen besat senest d. 1. januar 2022, så søg allerede i dag og senest den 24. oktober 2021. Samtaler vil blive afholdt løbende derefter.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kommunikationsleder Nicolai Zimling Fich på telefon 5076 2800/mail: nzfi@zealand.dk eller marketingkoordinator Nadja Camilla Salha på telefon 50762603/mail: ncb@zealand.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Bliv en del af Zealand

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.

 

Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.
 
Zealand er i 6 byer i Region Sjælland. Læs mere på zealand.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kommunikationsafdeling søger en webmaster, der også kan producere indhold til web

Du bliver det fjerde hjul i vores travle kommunikations- og marketingafdeling, hvor vi samarbejder og hjælper hinanden. Vi løfter en bred vifte af arbejdsopgaver for en stor organisation inden for f.eks. kommunikation og markedsføring. Du vil hovedsageligt få ansvaret for vores hjemmeside – og hvis du kan producere video til web og SoMe, vil det være en fordel.

Din profil

Du har erfaring med WordPress og forstår sammenhængene mellem funktion, design, kode og systemintegration – uden selv at være hardcore-koder. Du formår også at oversætte det tekniske for dine kollegaer og ikke mindst for vores eksterne samarbejdspartnere.

Du kan opbygge en landing page og udvælge de rette billeder, der passer til vores kampagner og følger vores designguide. Du kan se forbindelsen mellem hjemmesiden og vores øvrige kanaler.

Du formår at skrive en kompliceret eller tung tekst om, så brugeren forstår den - samt f.eks. lave en version til sociale medier. Du formår også at gå i dybden med detaljerne uden at miste overblik. Rugbrødsarbejde, ad hoc- og driftsopgaver bliver også en del af din hverdag; men det skræmmer dig ikke.

Vi forventer, at du har et indgående kendskab til WordPress, Adobe, herunder Photoshop, InDesign og Illustrator, Premiere, samt andre systemer. Det er en stor fordel, hvis du er hjemmevant med kamera, så du kan lave video til web og SoMe i en god kvalitet.

Du har en relevant uddannelse inden for f.eks. multimediedesign, webudvikling og it.

Du får tæt kontakt til systemudvikler og andre leverandører, samt en stor berøringsflade i vores organisation. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded over for såvel interne som eksterne. Du kan arbejde selvstændigt, men formår samtidigt at være en del af et team.

Du kan skrive korrekt og flydende, på både dansk og engelsk.

Som person er du:

  • udadvendt og evner at skabe en venlig og professionel dialog
  • effektiv, systematisk og detaljeorienteret i din opgaveløsning og opfølgning
  • fokuseret på deadlines og på forkant med opgaverne
  • kvalitetsbevidst og i stand til at arbejde selvstændigt
  • kommunikerende i dit samarbejde med kolleger og eksterne
  • indstillet på en foranderlig hverdag og trives i travlhed
  • mødestabil, ansvarsbevidst og pligtopfyldende
  • er fleksibel i forhold til periodevis skæve arbejdstider

Praktiske oplysninger

Ansættelsen er på 37 timer og sker i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Zealand, Lyngvej 21 i Køge, men du kan forvente at skulle arbejde på andre lokationer, eksempelvis, når der skal filmes på vores afdelinger eller i virksomheder etc.

Ansøgning, CV, kopi af eksamensbeviser samt anden relevant dokumentation sendes elektronisk via siden her – klik på knappen ’Søg jobbet’ nederst på siden for at ansøge om jobbet.

Vi ønsker stillingen besat senest d. 1. januar 2022, så søg allerede i dag og senest den 24. oktober 2021. Samtaler vil blive afholdt løbende derefter.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kommunikationsleder Nicolai Zimling Fich på telefon 5076 2800/mail: nzfi@zealand.dk eller marketingkoordinator Nadja Camilla Salha på telefon 50762603/mail: ncb@zealand.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset baggrund til at søge vores ledige stillinger.

Bliv en del af Zealand

På Zealand uddanner vi til job i erhvervslivet, med fokus på at forene teori og praksis i tæt samarbejde med regionens virksomheder.

 

Hos os er det passionen for samarbejde og faglighed, der driver værket. Vi uddanner og former ambitiøse og professionelle praktikere, som bidrager til vækst i erhvervslivet.
 
Zealand er i 6 byer i Region Sjælland. Læs mere på zealand.dk

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.