Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationskonsulent

Er du god til at formidle politiske beslutninger, fortælle den gode historie og skrive fængende om både stort og småt? Mestrer du brugen af sociale medier, og kan du også rådgive andre om, hvordan man kommunikerer godt? Så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en dygtig og erfaren kommunikationskonsulent, som gerne vil være med til at sætte sit kommunikative fingeraftryk i en kommune, der er både visionær og ambitiøs.

Du skal kunne lidt af det hele inden for kommunikation, og du skal synes, det er sjovt med en varieret og af og til uforudsigelig arbejdsdag i en politisk styret organisation. Dine opgaver vil spænde bredt, og du vil både skulle arbejde med produktion af artikler, nyheder og pressemeddelelser, medieovervågning samt lokale kampagner og mere langsigtet strategisk kommunikation.

Det er vigtigt for os, at du har et par års erfaring med kommunikation, at du har god organisatorisk forståelse og kan få øje på den gode historie – men også forudse eventuelle kritiske vinkler i pressesammenhænge.

VI LÆGGER VÆGT PÅ, AT

  • du har en relevant videregående kommunikationsuddannelse, fx cand. kom., journalist eller lignende
  • du har flere års erfaring med forskellige kommunikations- og presseopgaver
  • du ved, hvordan en nyhed skal skæres og har erfaring med produktion af kommunikationsmateriale til forskellige platforme, fx hjemmeside, intranet og sociale medier
  • du er vant til at udarbejde kommunikationsplaner og –strategier
  • du er sprogligt stærk, produktiv og skriver fængende og præcist til forskellige medier og målgrupper
  • du har gå-på-mod, er opsøgende, proaktiv og udadvendt og har en kreativ tilgang til kommunikation
  • du kan arbejde selvstændigt, men du også er en holdspiller, der trives med en travl hverdag.

LIDT OM OS
Du bliver en del af et centralt kommunikationsteam med fire engagerede kollegaer. Vi lægger vægt på et stærkt fagligt miljø med daglig sparring i en uhøjtidelig tone.

Kommunikationsenheden er en del af Sekretariatet for Politik og Borgerservice, og vi arbejder tæt sammen med Kommunalbestyrelsen, borgmesteren, direktionen og kommunens mange enheder og faglige centre.

Vi forventer, du kan starte i dit nye job senest mandag den 1. april 2019.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE INFORMATION
Vil du gerne vide mere? Så tag fat i chefen for Sekretariat for Politik og Borgerservice kommunikationskonsulent Lasse Munkholm på lamu@balk.dk eller mobil 2069 1399.

ANSØGNINGSFRIST: 17. FEBRUAR 2019
Vi forventer at afholde 1. samtale onsdag den 20. februar og 2. samtale mandag den 25. februar 2019.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.





Ballerup Kommune

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940166Phoenix-e084208a12019-01-10T15:01:00.287KommunikationskonsulentEr du god til at formidle politiske beslutninger, fortælle den gode historie og skrive fængende om både stort og småt? Mestrer du brugen af sociale medier, og kan du også rådgive andre om, hvordan man kommunikerer godt? Så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en dygtig og erfaren kommunikationskonsulent, som gerne vil være med til at sætte sit kommunikative fingeraftryk i en kommune, der er både visionær og ambitiøs.

Du skal kunne lidt af det hele inden for kommunikation, og du skal synes, det er sjovt med en varieret og af og til uforudsigelig arbejdsdag i en politisk styret organisation. Dine opgaver vil spænde bredt, og du vil både skulle arbejde med produktion af artikler, nyheder og pressemeddelelser, medieovervågning samt lokale kampagner og mere langsigtet strategisk kommunikation.

Det er vigtigt for os, at du har et par års erfaring med kommunikation, at du har god organisatorisk forståelse og kan få øje på den gode historie – men også forudse eventuelle kritiske vinkler i pressesammenhænge.

VI LÆGGER VÆGT PÅ, AT
  • du har en relevant videregående kommunikationsuddannelse, fx cand. kom., journalist eller lignende
  • du har flere års erfaring med forskellige kommunikations- og presseopgaver
  • du ved, hvordan en nyhed skal skæres og har erfaring med produktion af kommunikationsmateriale til forskellige platforme, fx hjemmeside, intranet og sociale medier
  • du er vant til at udarbejde kommunikationsplaner og –strategier
  • du er sprogligt stærk, produktiv og skriver fængende og præcist til forskellige medier og målgrupper
  • du har gå-på-mod, er opsøgende, proaktiv og udadvendt og har en kreativ tilgang til kommunikation
  • du kan arbejde selvstændigt, men du også er en holdspiller, der trives med en travl hverdag.

LIDT OM OS
Du bliver en del af et centralt kommunikationsteam med fire engagerede kollegaer. Vi lægger vægt på et stærkt fagligt miljø med daglig sparring i en uhøjtidelig tone.

Kommunikationsenheden er en del af Sekretariatet for Politik og Borgerservice, og vi arbejder tæt sammen med Kommunalbestyrelsen, borgmesteren, direktionen og kommunens mange enheder og faglige centre.

Vi forventer, du kan starte i dit nye job senest mandag den 1. april 2019.

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE INFORMATION
Vil du gerne vide mere? Så tag fat i chefen for Sekretariat for Politik og Borgerservice kommunikationskonsulent Lasse Munkholm på lamu@balk.dk eller mobil 2069 1399.

ANSØGNINGSFRIST: 17. FEBRUAR 2019
Vi forventer at afholde 1. samtale onsdag den 20. februar og 2. samtale mandag den 25. februar 2019.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

2019-02-18T00:50:41.070 Er du god til at formidle politiske beslutninger, fortælle den gode historie og skrive fængende om både stort og småt? Mestrer du brugen af sociale medier, og kan du også rådgive andre om, hvordan man kommunikerer godt? Så er du måske vores nye kollega.Vi søger en dygtig og erfaren kommunikationskonsulent, som gerne vil være med til at sætte sit kommunikative fingeraftryk i en kommune, der er både visionær og ambitiøs.Du skal kunne lidt af det hele inden for kommunikation, og du skal synes, det er sjovt med en varieret og af og til uforudsigelig arbejdsdag i en politisk styret organisation. Dine opgaver vil spænde bredt, og du vil både skulle arbejde med produktion af artikler, nyheder og pressemeddelelser, medieovervågning samt lokale kampagner og mere langsigtet strategisk kommunikation.Det er vigtigt for os, at du har et par års erfaring med kommunikation, at du har god organisatorisk forståelse og kan få øje på den gode historie men også forudse eventuelle kritiske vinkler i pressesammenhænge.VI L GGER V GT PÅ, AT du har en relevant videregående kommunikationsuddannelse, fx cand. kom., journalist eller lignende du har flere års erfaring med forskellige kommunikations- og presseopgaver du ved, hvordan en nyhed skal skæres og har erfaring med produktion af kommunikationsmateriale til forskellige platforme, fx hjemmeside, intranet og sociale medier du er vant til at udarbejde kommunikationsplaner og strategier du er sprogligt stærk, produktiv og skriver fængende og præcist til forskellige medier og målgrupper du har gå-på-mod, er opsøgende, proaktiv og udadvendt og har en kreativ tilgang til kommunikation du kan arbejde selvstændigt, men du også er en holdspiller, der trives med en travl hverdag. LIDT OM OSDu bliver en del af et centralt kommunikationsteam med fire engagerede kollegaer. Vi lægger vægt på et stærkt fagligt miljø med daglig sparring i en uhøjtidelig tone.Kommunikationsenheden er en del af Sekretariatet for Politik og Borgerservice, og vi arbejder tæt sammen med Kommunalbestyrelsen, borgmesteren, direktionen og kommunens mange enheder og faglige centre.Vi forventer, du kan starte i dit nye job senest mandag den 1. april 2019.LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE INFORMATIONVil du gerne vide mere? Så tag fat i chefen for Sekretariat for Politik og Borgerservice kommunikationskonsulent Lasse Munkholm på lamu@balk.dk eller mobil 2069 1399.ANSØGNINGSFRIST: 17. FEBRUAR 2019Vi forventer at afholde 1. samtale onsdag den 20. februar og 2. samtale mandag den 25. februar 2019.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.10Phoenixe084208a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000010https://ballerup.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6eae3147-96d8-4007-97e7-757c81c135b80EuropaDanmark3432450S-POB Kommunikation11Hold-An Vej 72750BallerupDKDanmarkORS/ballerup/Faelles-Administration.jpgORS/BK-Byvaaben_small.png0Ballerup Kommunesanv@balk.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent691951EmplyMinimum pakken - 35 dagea3b25e74-35ce-4def-b4fd-05aa5b126ded_136650001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e084208ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e084208ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e084208a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e084208a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/ballerup/Faelles-Administration.jpgBrænder du for at blive Kommunikationskonsulent?1Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent4Marketing360026691Mette Brinchsanv@balk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK