Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationskonsulent søges

Vil du stå i spidsen for Image Branding og kommunikation for en global kundekreds? Kan du skrive nærværende tekster og har du lyst til at udvikle dig i et dedikeret og anerkendt softwarehus?

Som kommunikationskonsulent hos QualiWare vil du i tæt samarbejde med marketing understøtte strategiske initiativer både internt og eksternt. Du kommer til at arbejde bredt i organisationen, for at indsamle relevant viden omkring hvad der rører sig på forskellige markeder i relation til vores systemer.

 

Dine arbejdsopgaver

Du indgår i marketingafdelingens daglige arbejde og vil varetage både interne og eksterne kommunikationsopgaver. Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

  • Redigering og udarbejdelse af indhold til hjemmeside, blogindlæg, nyhedsartikler og trykt materiale
  • Kundeinterviews til produktion af testimonials, casebeskrivelser og afdækning af forretningsperspektiver
  • Kommunikation og Image Branding i relation til vores systemer for Enterprise Design
  • Afholdelse af interne redaktionsmøder, for at afdække hvad der sker i “vores” verden
  • Løbende at orientere dig om, hvad der “rører sig” inden for vores felt
  • Udarbejdelse af pressemateriale

Med stillingen følger en del projektkoordinering i forbindelse med udvalgte kommunikations- og marketingprojekter, herunder udvikling og deltagelse på forskellige danske og internationale events.

Som kommunikationskonsulent vil støtte og rådgivning af dine kolleger i forbindelse med kommunikationsspørgsmål, præsentationer, oplæg og udvikling af materiale være en naturlig del af din rolle.

Rejseaktivitet kan forekomme i begrænset omfang med både kunder og kollegaer rundt om i verden.

 

Din profil

Du kan dine kommunikationsdiscipliner og er selvfølgelig helt opdateret på nye medier. Du evner hurtigt, at kunne sætte dig ind i både vores og vores kunders forretninger, hvilket indebærer at du har en rigtig god forretningsforståelse og god strategisk indsigt.

For at få succes skal du være opsøgende og proaktiv af natur. Du etablerer hurtigt gode relationer til kollegaer på tværs af firmaets afdelinger i både ind og udland. Du skal trives med at være tovholder for flere samtidige projekter og følger altid opgaverne til dørs indenfor deadline – naturligvis uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Du har formentlig en relevant kommunikativ eller journalistisk uddannelse eller en anden baggrund, som kan overbevise os om dine færdigheder inden for dette felt. Du behøver ikke have en lang erhvervserfaring, men du skal kunne relatere dine erfaringer til de beskrevne opgaver. Hvis du samtidig har interesse for forretningsområdet eller IT-udvikling generelt, vil det være meget værdifuldt.

Du skriver ubesværet på både engelsk og dansk med særlig vægt på engelsk. Du kommer i stor grad til at skabe vores kommunikation udadtil og går selvfølgelig derfor op i korrekt sprog og grammatik.

Behersker du flere sprog, vil det være en fordel.
 

Vi tilbyder

I denne stilling kan vi love dig et udfordrende og selvstændigt job med varierende kommunikationsopgaver i et internationalt og ambitiøst softwarehus. Du bliver en del af vores kommunikations- og marketingafdeling i en travl hverdag, hvor du vil være i bred dialog med mange af virksomhedens kollegaer.

Som ambitiøse fagspecialister opretholder vi en arbejdsom hverdag med fokus på et godt arbejdsmiljø, trivsel og udvikling af hver enkelte medarbejder.

Dette er en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Kenneth Oldenburg

 29 72 74 64 eller keo@execute.dk.

Vil du søge stillingen, så send din ansøgning snarest via nedenstående link, da vi indkalder til samtaler løbende.

Rekrutteringsprocessen varetages af rekrutteringsbureaet execute.dk.

 

Om QualiWare

QualiWares software sælges og benyttes over hele verden. Vi tilbyder markedet et omfattende system af modellerings-, ledelses- og dokumentationsprodukter, der fokuserer på at forbedre effektivitet, produktivitet, organisatorisk forandringsparathed og økonomiske gevinster.

Vi har kollegaer og partnere i Danmark, Australien, Brasilien, Canada, England, Frankrig, Norge, Schweiz, Sverige, Sydafrika, Syd Korea, Ukraine og USA.

Virksomheden tilbyder en international arbejdsplads med frihed under ansvar, et højt fagligt niveau med gode kolleger og meget gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du vil få en hverdag, hvor du aldrig vil kede dig. Hos os er der fokus på og respekt for forskellighed i kulturer, faglighed og ønsker til individuel udvikling. Vi opfordrer aktivt vore medarbejdere til at bidrage i hverdagen med egne ideer og tanker. Derudover tilbyder vi en konkurrencedygtig løn og en række personalegoder som pension, sundhedsforsikring, kantineordning, fitnessrum, sociale arrangementer og meget andet.

Læs mere om os https://www.qualiware.com/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329781847Phoenix-6498dded12018-03-22T16:04:01.730Kommunikationskonsulent søges

Vil du stå i spidsen for Image Branding og kommunikation for en global kundekreds? Kan du skrive nærværende tekster og har du lyst til at udvikle dig i et dedikeret og anerkendt softwarehus?

Som kommunikationskonsulent hos QualiWare vil du i tæt samarbejde med marketing understøtte strategiske initiativer både internt og eksternt. Du kommer til at arbejde bredt i organisationen, for at indsamle relevant viden omkring hvad der rører sig på forskellige markeder i relation til vores systemer.

 

Dine arbejdsopgaver

Du indgår i marketingafdelingens daglige arbejde og vil varetage både interne og eksterne kommunikationsopgaver. Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

  • Redigering og udarbejdelse af indhold til hjemmeside, blogindlæg, nyhedsartikler og trykt materiale
  • Kundeinterviews til produktion af testimonials, casebeskrivelser og afdækning af forretningsperspektiver
  • Kommunikation og Image Branding i relation til vores systemer for Enterprise Design
  • Afholdelse af interne redaktionsmøder, for at afdække hvad der sker i “vores” verden
  • Løbende at orientere dig om, hvad der “rører sig” inden for vores felt
  • Udarbejdelse af pressemateriale

Med stillingen følger en del projektkoordinering i forbindelse med udvalgte kommunikations- og marketingprojekter, herunder udvikling og deltagelse på forskellige danske og internationale events.

Som kommunikationskonsulent vil støtte og rådgivning af dine kolleger i forbindelse med kommunikationsspørgsmål, præsentationer, oplæg og udvikling af materiale være en naturlig del af din rolle.

Rejseaktivitet kan forekomme i begrænset omfang med både kunder og kollegaer rundt om i verden.

 

Din profil

Du kan dine kommunikationsdiscipliner og er selvfølgelig helt opdateret på nye medier. Du evner hurtigt, at kunne sætte dig ind i både vores og vores kunders forretninger, hvilket indebærer at du har en rigtig god forretningsforståelse og god strategisk indsigt.

For at få succes skal du være opsøgende og proaktiv af natur. Du etablerer hurtigt gode relationer til kollegaer på tværs af firmaets afdelinger i både ind og udland. Du skal trives med at være tovholder for flere samtidige projekter og følger altid opgaverne til dørs indenfor deadline – naturligvis uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Du har formentlig en relevant kommunikativ eller journalistisk uddannelse eller en anden baggrund, som kan overbevise os om dine færdigheder inden for dette felt. Du behøver ikke have en lang erhvervserfaring, men du skal kunne relatere dine erfaringer til de beskrevne opgaver. Hvis du samtidig har interesse for forretningsområdet eller IT-udvikling generelt, vil det være meget værdifuldt.

Du skriver ubesværet på både engelsk og dansk med særlig vægt på engelsk. Du kommer i stor grad til at skabe vores kommunikation udadtil og går selvfølgelig derfor op i korrekt sprog og grammatik.

Behersker du flere sprog, vil det være en fordel.
 

Vi tilbyder

I denne stilling kan vi love dig et udfordrende og selvstændigt job med varierende kommunikationsopgaver i et internationalt og ambitiøst softwarehus. Du bliver en del af vores kommunikations- og marketingafdeling i en travl hverdag, hvor du vil være i bred dialog med mange af virksomhedens kollegaer.

Som ambitiøse fagspecialister opretholder vi en arbejdsom hverdag med fokus på et godt arbejdsmiljø, trivsel og udvikling af hver enkelte medarbejder.

Dette er en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Kenneth Oldenburg

 29 72 74 64 eller keo@execute.dk.

Vil du søge stillingen, så send din ansøgning snarest via nedenstående link, da vi indkalder til samtaler løbende.

Rekrutteringsprocessen varetages af rekrutteringsbureaet execute.dk.

 

Om QualiWare

QualiWares software sælges og benyttes over hele verden. Vi tilbyder markedet et omfattende system af modellerings-, ledelses- og dokumentationsprodukter, der fokuserer på at forbedre effektivitet, produktivitet, organisatorisk forandringsparathed og økonomiske gevinster.

Vi har kollegaer og partnere i Danmark, Australien, Brasilien, Canada, England, Frankrig, Norge, Schweiz, Sverige, Sydafrika, Syd Korea, Ukraine og USA.

Virksomheden tilbyder en international arbejdsplads med frihed under ansvar, et højt fagligt niveau med gode kolleger og meget gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du vil få en hverdag, hvor du aldrig vil kede dig. Hos os er der fokus på og respekt for forskellighed i kulturer, faglighed og ønsker til individuel udvikling. Vi opfordrer aktivt vore medarbejdere til at bidrage i hverdagen med egne ideer og tanker. Derudover tilbyder vi en konkurrencedygtig løn og en række personalegoder som pension, sundhedsforsikring, kantineordning, fitnessrum, sociale arrangementer og meget andet.

Læs mere om os https://www.qualiware.com/

2018-05-21T00:50:29.860 Vil du stå i spidsen for Image Branding og kommunikation for en global kundekreds? Kan du skrive nærværende tekster og har du lyst til at udvikle dig i et dedikeret og anerkendt softwarehus? Som kommunikationskonsulent hos QualiWare vil du i tæt samarbejde med marketing understøtte strategiske initiativer både internt og eksternt. Du kommer til at arbejde bredt i organisationen, for at indsamle relevant viden omkring hvad der rører sig på forskellige markeder i relation til vores systemer. Dine arbejdsopgaver Du indgår i marketingafdelingens daglige arbejde og vil varetage både interne og eksterne kommunikationsopgaver. Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet: Redigering og udarbejdelse af indhold til hjemmeside, blogindlæg, nyhedsartikler og trykt materialeKundeinterviews til produktion af testimonials, casebeskrivelser og afdækning af forretningsperspektiverKommunikation og Image Branding i relation til vores systemer for Enterprise DesignAfholdelse af interne redaktionsmøder, for at afdække hvad der sker i vores verdenLøbende at orientere dig om, hvad der rører sig inden for vores feltUdarbejdelse af pressemateriale Med stillingen følger en del projektkoordinering i forbindelse med udvalgte kommunikations- og marketingprojekter, herunder udvikling og deltagelse på forskellige danske og internationale events. Som kommunikationskonsulent vil støtte og rådgivning af dine kolleger i forbindelse med kommunikationsspørgsmål, præsentationer, oplæg og udvikling af materiale være en naturlig del af din rolle. Rejseaktivitet kan forekomme i begrænset omfang med både kunder og kollegaer rundt om i verden. Din profil Du kan dine kommunikationsdiscipliner og er selvfølgelig helt opdateret på nye medier. Du evner hurtigt, at kunne sætte dig ind i både vores og vores kunders forretninger, hvilket indebærer at du har en rigtig god forretningsforståelse og god strategisk indsigt. For at få succes skal du være opsøgende og proaktiv af natur. Du etablerer hurtigt gode relationer til kollegaer på tværs af firmaets afdelinger i både ind og udland. Du skal trives med at være tovholder for flere samtidige projekter og følger altid opgaverne til dørs indenfor deadline naturligvis uden at gå på kompromis med kvaliteten. Du har formentlig en relevant kommunikativ eller journalistisk uddannelse eller en anden baggrund, som kan overbevise os om dine færdigheder inden for dette felt. Du behøver ikke have en lang erhvervserfaring, men du skal kunne relatere dine erfaringer til de beskrevne opgaver. Hvis du samtidig har interesse for forretningsområdet eller IT-udvikling generelt, vil det være meget værdifuldt. Du skriver ubesværet på både engelsk og dansk med særlig vægt på engelsk. Du kommer i stor grad til at skabe vores kommunikation udadtil og går selvfølgelig derfor op i korrekt sprog og grammatik. Behersker du flere sprog, vil det være en fordel. Vi tilbyder I denne stilling kan vi love dig et udfordrende og selvstændigt job med varierende kommunikationsopgaver i et internationalt og ambitiøst softwarehus. Du bliver en del af vores kommunikations- og marketingafdeling i en travl hverdag, hvor du vil være i bred dialog med mange af virksomhedens kollegaer. Som ambitiøse fagspecialister opretholder vi en arbejdsom hverdag med fokus på et godt arbejdsmiljø, trivsel og udvikling af hver enkelte medarbejder. Dette er en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Kenneth Oldenburg på 29 72 74 64 eller keo@execute.dk. Vil du søge stillingen, så send din ansøgning snarest via nedenstående link, da vi indkalder til samtaler løbende. Rekrutteringsprocessen varetages af rekrutteringsbureaet execute.dk. Om QualiWare QualiWares software sælges og benyttes over hele verden. Vi tilbyder markedet et omfattende system af modellerings-, ledelses- og dokumentationsprodukter, der fokuserer på at forbedre effektivitet, produktivitet, organisatorisk forandringsparathed og økonomiske gevinster. Vi har kollegaer og partnere i Danmark, Australien, Brasilien, Canada, England, Frankrig, Norge, Schweiz, Sverige, Sydafrika, Syd Korea, Ukraine og USA. Virksomheden tilbyder en international arbejdsplads med frihed under ansvar, et højt fagligt niveau med gode kolleger og meget gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Du vil få en hverdag, hvor du aldrig vil kede dig. Hos os er der fokus på og respekt for forskellighed i kulturer, faglighed og ønsker til individuel udvikling. Vi opfordrer aktivt vore medarbejdere til at bidrage i hverdagen med egne ideer og tanker. Derudover tilbyder vi en konkurrencedygtig løn og en række personalegoder som pension, sundhedsforsikring, kantineordning, fitnessrum, sociale arrangementer og meget andet. Læs mere om os https: www.qualiware.com10Phoenix6498dded101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-20T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/hf4xx60EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerød3193072execute.dk ApS11Ryttermarken 153520FarumDKDanmarkORS/6498dded_logo.pngORS/6498dded_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent544345PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6498ddedhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6498ddedhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6498dded&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6498dded&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgEr du den nye Kommunikationskonsulent i execute.dk ApS?12008001Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent2Salg4Marketing14Media353871241job@execute.dkDKDanmarkDKDanmark329963484Kommunikationskonsulent til barselsvikariatBasic Kan du forfatte en velskrevet tale på kort tid? Har du dokumenteret erfaring med pressearbejde? Har du interesse for politik og flair for at begå dig i en politisk verden? Har du øje for den gode fortælling , og brænder du for strategisk kommunikation i en politisk organisation? Vil du formidle en mangfoldig og kreativ kommune med en vision om det gode liv i Halsnæs?Så er du vores nye barselsvikar og kollega.ArbejdsopgaverTil afdelingen for Ledelsesbetjening og Kommunikation søger vi en kollega, som kan løfte følgende primære opgaver: Udarbejde taler, pressemeddelelser og oplæg Daglig pressehåndtering Opdatering af kommunens hjemmeside i samarbejde med områdernes webansvarlige Rådgive borgmester, direktion og den øvrige organisation i kommunikationsfaglige spørgsmål såvel indadtil som udadtil Bidrage til at implementere Halsnæs Kommunes kommunikationsstrategi Bidrage til arbejdet med den politiske vision Fælles om fremtiden Det gode liv i Halsnæs Bidrage til den løbende udvikling af kommunikationsindsatsen, herunder løbende at overveje brugen af kanaler i forhold til målgrupperne Andre opgaver kan være: Udvikling af hjemmeside og vores intranet Fællesnettet i samarbejde med vores webansvarlige Eksekvering af interne kommunikationsopgaver, fx awareness omkring GDPR-regler og interne arbejdsgange. Storytelling og anden formidling af beslutninger, aktiviteter og resultater Sparring omkring strategisk kommunikation Vores forventninger til digDin faglighed er i top over et bredt spektrum af kommunikationsopgaver. Du forstår at begå dig i en politisk styret organisation, hvor hverdagen er både spændende og hektisk, og hvor der stilles store krav til både kvalitet og kvantitet. Du har desuden en høj grad af organisationsforståelse og er en fleksibel og omgængelig person med en naturlig respekt for andre mennesker og deres faglighed.Derudover forventer vi: At du har en skarp og fejlfri pen At du kan skabe og vedligeholde gode relationer både internt og eksternt At du har erfaring med en bred vifte af it-værktøjer, herunder CMS-systemer At du er vidende om almene samfundsforhold, herunder i særlig grad politik At du er udadvendt, opsøgende og nysgerrig. Din baggrundDu har formentlig en baggrund inden for kommunikation eller journalistik og har dokumenteret erfaring i at løse hovedparten af opgaverne i stillingsbeskrivelsen. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde tæt på topledelsen i en anden kommune, et ministerium, en større privat virksomhed eller lignende.Vi tilbyderSom kommunikationskonsulent bliver du en del af afdelingen for Ledelsesbetjening og Kommunikation under Koncernsekretariatet. Ledelsesbetjening og Kommunikation er centralt placeret tæt på direktionen og borgmesteren, og har blandt andet ansvaret for borgmester- og direktionsbetjeningen herunder mødeforberedelse, rådgivning og taleskrivning, dagsordener til politiske møder, samt kommunikation og pressehåndtering.Derudover er kantinen og rådhusbetjentfunktionen en del af Ledelsesbetjening og Kommunikation.I Halsnæs Kommune er der højt til loftet, et uformelt arbejdsmiljø og et fælles fokus på at løse opgaverne til gavn for borgerne. Vores grundlæggende værdier er redelighed, mulighed og helhed.Løn og ansættelsesvilkårSker efter gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn.Stillingen forventes besat på konsulentniveau og løber indtil den 1. juni 2020.Der indhentes straffeattest og tages referencer.KontaktHør eventuel mere om stillingen hos leder af Ledelsesbetjening og Kommunikation Martin Kjellberg Ishøy på mobil 3030 6460.AnsøgningsfristAnsøgningsfristen er den 15. marts 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 12 og 13. Stillingen ønskes tiltrådt pr. 1. april.Kan du forfatte en velskrevet tale på kort tid? Har du dokumenteret erfaring med pressearbejde? Har du interesse for politik og flair for at begå dig i en politisk verden? Har du øje for ”den gode fortælling”, og brænder du for strategisk kommunikation i en politisk organisation? Vil du formidle en mangfoldig og kreativ kommune med en vision om det gode liv i Halsnæs?

Så er du vores nye barselsvikar og kollega.

Arbejdsopgaver
Til afdelingen for Ledelsesbetjening og Kommunikation søger vi en kollega, som kan løfte følgende primære opgaver:
  • Udarbejde taler, pressemeddelelser og oplæg
  • Daglig pressehåndtering
  • Opdatering af kommunens hjemmeside i samarbejde med områdernes webansvarlige
  • Rådgive borgmester, direktion og den øvrige organisation i kommunikationsfaglige spørgsmål såvel indadtil som udadtil
  • Bidrage til at implementere Halsnæs Kommunes kommunikationsstrategi
  • Bidrage til arbejdet med den politiske vision Fælles om fremtiden – Det gode liv i Halsnæs
  • Bidrage til den løbende udvikling af kommunikationsindsatsen, herunder løbende at overveje brugen af kanaler i forhold til målgrupperne
Andre opgaver kan være:
  • Udvikling af hjemmeside og vores intranet ”Fællesnettet” i samarbejde med vores webansvarlige
  • Eksekvering af interne kommunikationsopgaver, fx awareness omkring GDPR-regler og interne arbejdsgange.
  • Storytelling og anden formidling af beslutninger, aktiviteter og resultater
  • Sparring omkring strategisk kommunikation
Vores forventninger til dig
Din faglighed er i top over et bredt spektrum af kommunikationsopgaver. Du forstår at begå dig i en politisk styret organisation, hvor hverdagen er både spændende og hektisk, og hvor der stilles store krav til både kvalitet og kvantitet. Du har desuden en høj grad af organisationsforståelse og er en fleksibel og omgængelig person med en naturlig respekt for andre mennesker og deres faglighed.

Derudover forventer vi:
  • At du har en skarp og fejlfri pen
  • At du kan skabe og vedligeholde gode relationer – både internt og eksternt
  • At du har erfaring med en bred vifte af it-værktøjer, herunder CMS-systemer
  • At du er vidende om almene samfundsforhold, herunder i særlig grad politik
  • At du er udadvendt, opsøgende og nysgerrig.
Din baggrund
Du har formentlig en baggrund inden for kommunikation eller journalistik og har dokumenteret erfaring i at løse hovedparten af opgaverne i stillingsbeskrivelsen. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde tæt på topledelsen i en anden kommune, et ministerium, en større privat virksomhed eller lignende.

Vi tilbyder
Som kommunikationskonsulent bliver du en del af afdelingen for Ledelsesbetjening og Kommunikation under Koncernsekretariatet. Ledelsesbetjening og Kommunikation er centralt placeret tæt på direktionen og borgmesteren, og har blandt andet ansvaret for borgmester- og direktionsbetjeningen herunder mødeforberedelse, rådgivning og taleskrivning, dagsordener til politiske møder, samt kommunikation og pressehåndtering.

Derudover er kantinen og rådhusbetjentfunktionen en del af Ledelsesbetjening og Kommunikation.

I Halsnæs Kommune er der højt til loftet, et uformelt arbejdsmiljø og et fælles fokus på at løse opgaverne til gavn for borgerne. Vores grundlæggende værdier er redelighed, mulighed og helhed.

Løn og ansættelsesvilkår
Sker efter gældende overenskomst og efter principperne om Ny Løn.
Stillingen forventes besat på konsulentniveau og løber indtil den 1. juni 2020.
Der indhentes straffeattest og tages referencer.

Kontakt
Hør eventuel mere om stillingen hos leder af Ledelsesbetjening og Kommunikation Martin Kjellberg Ishøy på mobil 3030 6460.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 15. marts 2019. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 12 og 13. Stillingen ønskes tiltrådt pr. 1. april.
 

ORS/Small/585f5bab_logo.gifLedelsesbetjening og KommunikationFrederiksværk2019-02-20T14:00:15.9072019-03-15T00:00:00
329962413Copywriter - English native speakingRobot Job description We are searching for a native English speaking Copywriter with excellent writing skills, and at least 3 years experience from a similar role as Copywriter for a brand or advertising agency. If you master engaging content, has broad experience in writing a great copy for websites, brochures, press releases, campaign marketing plus is a golf player, we would like to get in touch! You have a least 3-5 years of experience as an native English speaking copywriter. If you are also able to apply these talents to communicate effectively and transform technical information into stories worth telling, then this might be your unique opportunity to merge your interest in golf with your flair for writing, you will play a significant role in our marketing and communications efforts to promote our industry-leading technology used by top athletes and aspiring amateurs for practice and player development in golf. Our products are relied upon by the best of the game to unleash their full potential, and you will contribute to building and nurturing an outstanding brand reputation and intimate relationships with the market leaders. As our new Copywriter, you will be responsible for writing captivating copy for a wide spectrum of marketing purposes both online and offline. You will be developing our social media content and direct our efforts to build and expand our audience through powerful engagement with followers. You will report and work in a close relationship with the Global Head of Marketing Communication and be a team member of our growing in-house agency at HQ in Vedbaek, Denmark. This exciting role is all about: Copywriting Writing English copy for a variety of marketing purposes and audiences Create engaging content for e-mail marketing, landingsites Websites Translating and rewriting scripts for video storyboards English Proof reading PR Composing press releases for global magazines, organizations and the existing TrackMan audience. Creating great storytelling about unique TrackMan solutions around the world. Social Media Planning, writing and publishing content for social media platforms in collaboration with Campaign Project Managers Creating branded content from the international golf tour players Revising and improving copy for linkedIn and Social media content Requirements The ideal background At least 3 years experience as a copywriter for an agency or in-house marketing team A passionate and devoted writer with the talent for penning captivating copy Master in written and spoken English skills An in-depth understanding of what makes great content on websites, brochures, social medias, newsletters, adds, Linked In, and corporate communication Ideally equipped with a degree taught in English Strong attention to detail is essential to succeed in this position Having flair for technical details is a plus as the solutions we sell are complex Being a skilled golf player is a plus Join the home of a powerful sports brand and a one-of-a-kind technology TrackMan s blend of sports products, cutting-edge technology and rapid growth make our company an outstanding place to work. Our work culture is entrepreneurial, ambitious and rewarding as you get to collaborate with inspiring colleagues and interact with the leaders of golf, baseball and football. Based on a unique brand reputation, we are proud of working in close partnership with the top athletes, organizations and teams that rely on our technology to stay ahead of the race. We are a Danish company founded, owned and run since 2003 by three entrepreneurs with a strong passion for sports. Today, we have a global footprint with our headquarter located in Denmark (Vedbaek) and offices in New York, Phoenix, Poland and Tokyo. We are more than two hundred and fifty people worldwide, half of which work in Denmark where all hardware and software products are developed, tested and manufactured. Where innovation happens At TrackMan, we know that great people make great products. We believe our teamwork thrives and innovation sparks in an atmosphere where people are encouraged to think for themselves, where everybody s voices are heard, and where the best ideas prevail in the pursuit of the exceptional solution. These ingredients are what make TrackMan an inspiring company for our customers and our colleagues. You can learn more about TrackMan https: vimeo.com 199629805 Apply today and join a company with great technologies, great colleagues, and great opportunities to grow. Please send your application and CV in English as soon as possible as we will be assessing the applications on an ongoing basis. Please attach your own portfolio of English copy for websites, newsletters, Linked In, Social Media etc.

Job description

We are searching for a native English speaking Copywriter with excellent writing skills, and at least + 3 years experience from a similar role as Copywriter for a brand or advertising agency. If you master engaging content, has broad experience in writing a great copy for websites, brochures, press releases, campaign marketing plus is a golf player, we would like to get in touch!

 

You have a least 3-5 years of experience as an native English speaking copywriter.

If you are also able to apply these talents to communicate effectively and transform technical information into stories worth telling, then this might be your unique opportunity to merge your interest in golf with your flair for writing, you will play a significant role in our marketing and communications efforts to promote our industry-leading technology used by top athletes and aspiring amateurs for practice and player development in golf. 

Our products are relied upon by the best of the game to unleash their full potential, and you will contribute to building and nurturing an outstanding brand reputation and intimate relationships with the market leaders. As our new Copywriter, you will be responsible for writing captivating copy for a wide spectrum of marketing purposes both online and offline. You will be developing our social media content and direct our efforts to build and expand our audience through powerful engagement with followers. You will report and work in a close relationship with the Global Head of Marketing & Communication and be a team member of our growing in-house agency at HQ in Vedbaek, Denmark. 

This exciting role is all about:

 

Copywriting

  • Writing English copy for a variety of marketing purposes and audiences
  • Create engaging content for  e-mail marketing, landingsites
  • Websites
  • Translating and rewriting scripts for video storyboards 
  • English Proof reading 

PR

  • Composing press releases for global magazines, organizations and the existing TrackMan audience.
  • Creating great storytelling about unique TrackMan solutions around the world. 

Social Media

  • Planning, writing and publishing content for social media platforms in collaboration with Campaign Project Managers
  • Creating branded content from the international golf tour players
  • Revising and improving copy for linkedIn and Social media content

Requirements

The ideal background

  • At least 3 years experience as a copywriter for an agency or in-house marketing team
  • A passionate and devoted writer with the talent for penning captivating copy
  • Master in written and spoken English skills
  • An in-depth understanding of what makes great content on websites, brochures,  social medias, newsletters, adds, Linked In, and corporate communication
  • Ideally equipped with a degree taught in English
  • Strong attention to detail is essential to succeed in this position
  • Having flair for technical details is a plus as the solutions we sell are complex
  • Being a skilled golf player is a plus 

Join the home of a powerful sports brand and a one-of-a-kind technology

TrackMan’s blend of sports products, cutting-edge technology and rapid growth make our company an outstanding place to work. Our work culture is entrepreneurial, ambitious and rewarding as you get to collaborate with inspiring colleagues and interact with the leaders of golf, baseball and football. Based on a unique brand reputation, we are proud of working in close partnership with the top athletes, organizations and teams that rely on our technology to stay ahead of the race. 

We are a Danish company founded, owned and run since 2003 by three entrepreneurs with a strong passion for sports. Today, we have a global footprint with our headquarter located in Denmark (Vedbaek) and offices in New York, Phoenix, Poland and Tokyo. We are more than two hundred and fifty people worldwide, half of which work in Denmark where all hardware and software products are developed, tested and manufactured. 

 

Where innovation happens

At TrackMan, we know that great people make great products.

We believe our teamwork thrives and innovation sparks in an atmosphere where people are encouraged to think for themselves, where everybody’s voices are heard, and where the best ideas prevail in the pursuit of the exceptional solution. These ingredients are what make TrackMan an inspiring company – for our customers and our colleagues.

You can learn more about TrackMan https://vimeo.com/199629805

 

Apply today and join a company with great technologies, great colleagues, and great opportunities to grow. 

Please send your application and CV in English as soon as possible as we will be assessing the applications on an ongoing basis. Please attach your own portfolio of English copy for websites, newsletters, Linked In, Social Media etc.

TRACKMAN A/SVedbæk2019-02-18T00:00:002019-03-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommunikationskonsulent til barselsvikariat

Ledelsesbetjening og Kommunikation

Frederiksværk
Kan du forfatte en velskrevet tale på kort tid? Har du dokumenteret erfaring med pressearbejde? Har du interesse for politik og flair for at begå dig i en politisk verden? Har du øje for den gode fortælling , og brænder du for strategisk kommunikati...
Indrykket:20. februar 2019
Udløbsdato:15. marts 2019

Copywriter - English native speaking

TRACKMAN A/S

Vedbæk
Job description We are searching for a native English speaking Copywriter with excellent writing skills, and at least 3 years experience from a similar role as Copywriter for a brand or advertising agency. If you master engaging content, has broad e...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019