Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationskonsulenter til stabsfunktion i Sundhedsplatformen

SP Hospitalskoordination søger to kommunikationskonsulenter og kan tilbyde et spændende job, med store udviklingsmuligheder i en sektion, der er omdrejningspunkt for koordinering, planlægning, drift og udvikling.

I stillingen som kommunikationskonsulent bliver du en del af et fagligt stærkt team, der arbejder med projektkommunikation samt ledelsesinformation.

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal; Sundhedsplatformen. Pr. 1. januar 2018 var Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og overgik derfor til drift.

Om os

Hospitalskoordination er en af fire sektioner i SP Patient, der sammen med enheden SP Klinik er ansvarlig for vedligeholdelse og udvikling af Sundhedsplatformen. Enhederne er placeret i Center for II, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. De to enheder består af otte sektioner og ca. 200 medarbejdere.

Hospitalskoordination er en stabsfunktion, der understøtter SP sektionerne og har mange snitflader både internt i Sundhedsplatformen samt til resten af Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Du vil i Hospitalskoordination skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og beslutningstagere, og have forståelse for de udfordringer der opstår mellem IT og en travl klinisk hverdag. Sektionen består af ca. 15 medarbejdere, fordelt på tre teams, der bl.a. beskæftiger sig med ledelsesbetjening, projektledelse og patientsikkerhed.

Opgaverne vil være varierende, og omfatter blandt andet:

  • Projektkommunikation
  • Projekt ”Brugerkonference 2020”
  • Ledelsesinformation
  • Løbende ad hoc-opgaver indenfor kommunikation
Dine kvalifikationer og kompetencer

Det er væsentligt, at du har erfaring med kommunikation og har gode formidlingsevner. Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring.

Derudover vægter vi, at du:

  • har en relevant uddannelse på kandidatniveau
  • er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • arbejder struktureret og løsningsorienteret
  • har politisk tæft, og god forståelse for arbejds- og beslutningsgange i en politisk styret organisation
  • har fokus på deadlines, og formår at følge op på beslutninger
Som person er du:

  • uformel og i stand til at tackle udfordringer uden at give op
  • lyttende og tillidsskabende
  • robust og trives i en travl og udviklende organisation
  • god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation
Vi tilbyder

En unik chance for at arbejde med udvikling af Sundhedsplatformen og fremtidens digitaliserede sundhedsvæsen i en travl og afvekslende hverdag.


Endvidere tilbyder vi dig:


  • et job hvor faglige udfordringer, vidensdeling samt professionalisme er vigtige motivationsfaktorer
  • en fleksibel arbejdsform med frihed under ansvar, stærkt fællesskab med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper
  • en stor arbejdsplads med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø og med mange kolleger
Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SP Hospitalskoordination Mette Rye Sørensen på telefon 21 18 77 18 eller mail: mette.rye.soerensen@regionh.dk

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på Lyngbyvej, 2100 København Ø.


Ansøgningsfrist

Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 30. august kl. 12:00.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043461Phoenix-56ad5b6712019-06-18T00:00:00Kommunikationskonsulenter til stabsfunktion i SundhedsplatformenSP Hospitalskoordination søger to kommunikationskonsulenter og kan tilbyde et spændende job, med store udviklingsmuligheder i en sektion, der er omdrejningspunkt for koordinering, planlægning, drift og udvikling.

I stillingen som kommunikationskonsulent bliver du en del af et fagligt stærkt team, der arbejder med projektkommunikation samt ledelsesinformation.

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal; Sundhedsplatformen. Pr. 1. januar 2018 var Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og overgik derfor til drift.

Om os

Hospitalskoordination er en af fire sektioner i SP Patient, der sammen med enheden SP Klinik er ansvarlig for vedligeholdelse og udvikling af Sundhedsplatformen. Enhederne er placeret i Center for II, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. De to enheder består af otte sektioner og ca. 200 medarbejdere.

Hospitalskoordination er en stabsfunktion, der understøtter SP sektionerne og har mange snitflader både internt i Sundhedsplatformen samt til resten af Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Du vil i Hospitalskoordination skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og beslutningstagere, og have forståelse for de udfordringer der opstår mellem IT og en travl klinisk hverdag. Sektionen består af ca. 15 medarbejdere, fordelt på tre teams, der bl.a. beskæftiger sig med ledelsesbetjening, projektledelse og patientsikkerhed.

Opgaverne vil være varierende, og omfatter blandt andet:

  • Projektkommunikation
  • Projekt ”Brugerkonference 2020”
  • Ledelsesinformation
  • Løbende ad hoc-opgaver indenfor kommunikation
Dine kvalifikationer og kompetencer

Det er væsentligt, at du har erfaring med kommunikation og har gode formidlingsevner. Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring.

Derudover vægter vi, at du:

  • har en relevant uddannelse på kandidatniveau
  • er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • arbejder struktureret og løsningsorienteret
  • har politisk tæft, og god forståelse for arbejds- og beslutningsgange i en politisk styret organisation
  • har fokus på deadlines, og formår at følge op på beslutninger
Som person er du:

  • uformel og i stand til at tackle udfordringer uden at give op
  • lyttende og tillidsskabende
  • robust og trives i en travl og udviklende organisation
  • god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation
Vi tilbyder

En unik chance for at arbejde med udvikling af Sundhedsplatformen og fremtidens digitaliserede sundhedsvæsen i en travl og afvekslende hverdag.


Endvidere tilbyder vi dig:


  • et job hvor faglige udfordringer, vidensdeling samt professionalisme er vigtige motivationsfaktorer
  • en fleksibel arbejdsform med frihed under ansvar, stærkt fællesskab med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper
  • en stor arbejdsplads med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø og med mange kolleger
Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SP Hospitalskoordination Mette Rye Sørensen på telefon 21 18 77 18 eller mail: mette.rye.soerensen@regionh.dk

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på Lyngbyvej, 2100 København Ø.


Ansøgningsfrist

Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 30. august kl. 12:00.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

2019-08-01T00:51:49.620 SP Hospitalskoordination søger to kommunikationskonsulenter og kan tilbyde et spændende job, med store udviklingsmuligheder i en sektion, der er omdrejningspunkt for koordinering, planlægning, drift og udvikling. I stillingen som kommunikationskonsulent bliver du en del af et fagligt stærkt team, der arbejder med projektkommunikation samt ledelsesinformation. Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal Sundhedsplatformen. Pr. 1. januar 2018 var Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og overgik derfor til drift. Om os Hospitalskoordination er en af fire sektioner i SP Patient, der sammen med enheden SP Klinik er ansvarlig for vedligeholdelse og udvikling af Sundhedsplatformen. Enhederne er placeret i Center for II, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. De to enheder består af otte sektioner og ca. 200 medarbejdere. Hospitalskoordination er en stabsfunktion, der understøtter SP sektionerne og har mange snitflader både internt i Sundhedsplatformen samt til resten af Region Hovedstaden og Region Sjælland. Du vil i Hospitalskoordination skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og beslutningstagere, og have forståelse for de udfordringer der opstår mellem IT og en travl klinisk hverdag. Sektionen består af ca. 15 medarbejdere, fordelt på tre teams, der bl.a. beskæftiger sig med ledelsesbetjening, projektledelse og patientsikkerhed. Opgaverne vil være varierende, og omfatter blandt andet: Projektkommunikation Projekt Brugerkonference 2020 Ledelsesinformation Løbende ad hoc-opgaver indenfor kommunikation Dine kvalifikationer og kompetencer Det er væsentligt, at du har erfaring med kommunikation og har gode formidlingsevner. Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring. Derudover vægter vi, at du: har en relevant uddannelse på kandidatniveau er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt arbejder struktureret og løsningsorienteret har politisk tæft, og god forståelse for arbejds- og beslutningsgange i en politisk styret organisation har fokus på deadlines, og formår at følge op på beslutninger Som person er du: uformel og i stand til at tackle udfordringer uden at give op lyttende og tillidsskabende robust og trives i en travl og udviklende organisation god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation Vi tilbyder En unik chance for at arbejde med udvikling af Sundhedsplatformen og fremtidens digitaliserede sundhedsvæsen i en travl og afvekslende hverdag. Endvidere tilbyder vi dig: et job hvor faglige udfordringer, vidensdeling samt professionalisme er vigtige motivationsfaktorer en fleksibel arbejdsform med frihed under ansvar, stærkt fællesskab med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper en stor arbejdsplads med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø og med mange kolleger Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SP Hospitalskoordination Mette Rye Sørensen på telefon 21 18 77 18 eller mail: mette.rye.soerensen@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på Lyngbyvej, 2100 København Ø. Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 30. august kl. 12:00. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.11jobnet56ad5b67100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218747&DepartmentId=11912&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3547357Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent778499JobNet5005121500512110014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56ad5b67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=56ad5b67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56ad5b67&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56ad5b67&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgKommunikationskonsulenter til stabsfunktion i Sundhedsplatformen12008001Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent4Marketing362096814mette.rye.soerensen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330120380Ledelsessekretær med stærke kompetencer inden for kommunikation søges til Akutmodtagelsen på Herlev og Gentofte Hospital.Robot Trives du i en dagligdag, hvor udvikling og forandring er et grundvilkår, hvor systematik og ordentlighed er en nødvendighed og hvor kommunikation med afdelingsledelse, medarbejdere og samarbejdspartnere er omdrejningspunktet, har vi stillingen til dig. Har du stærke kompetencer inden for kommunikation? Kan du bevare overblikket når både du og vi har mange bold i luften? Er du god til at planlægge og prioritere både egne og andres opgaver? Kan du håndtere en skøn blanding af både store og små opgaver? Afdelingen består af Akutmodtagelsen på Herlev Hospital og Akutklinikken på Gentofte Hospital. Der er i alt ansat ca. 250 sygeplejersker og social og sundhedsassistenter og ca. 50 sekretærer. Vi har også stabsfunktion ift. udvikling, uddannelse, patientsikkerhed og kvalitet. Der er dagligt omkring 400 patientforløb gennem afdelingerne på de to hospitaler. I slutningen af 2020 flytter vi over i vores nye Akuthus og er lige nu midt i planlægningen af dette. Til vores ledelsessekretariat søger vi en Ledelsessekretær med stærke kompetencer inden for kommunikation 32 37 timer pr uge med ansættelse snarest Arbejdsopgaverne består bl.a. i kommunikation internt og eksternt i forbindelse med den daglige drift og den forestående flytning. Kendskab til XMedia, CMS Sharepoint og GDPR er en fordel, da nogle af dine arbejdsopgaver vil være udarbejdelse af patientinformation og ajourføring af inter- og intranet. Du skal således være med til at sikre den røde tråd i alt fra sociale medier til stillingsannoncer. Her vil du arbejde tæt sammen med hele vores ledelses- og stabsteam. Du skal i tæt samarbejde med vores anden ledelsessekretær desuden varetage sagsbehandling og kalenderstyring for afdelingsledelsen, herunder koordinering, mødeforberedelse og referat, sagsbehandling ved klage- og forsikringssager i tæt samarbejde med afdelingsledelsen. I vil begge have arbejdsplads i ledelsessekretariatet på Herlev Hospital. Vi tilbyder En dynamisk og udfordrende arbejdsplads i en afdeling i rivende udvikling, hvor du selv er med til at planlægge din arbejdsdag Vi forventer at du er kommunikationsuddannet eller har relevant kompetencer inden for sundhedsvæsnet at du er kvalitetsbevidst i din tilgang til dine arbejdsopgaver at du er en god kommunikator både mundtligt og skriftligt at du trives i en afdeling med mange tværfaglige samarbejdspartner at du arbejder struktureret og bevarer overblikker, også når det går stærkt. Erfaring med Regions Hovedstadens it-systemer er en fordel. Søger du spændende og udfordrende arbejdsopgaver hvor du arbejder tæt sammen med en stærk og samarbejdsorienteret afdelingsledelse, kunne dette være stillingen lige netop for dig. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Susanne Juul, telefon 3868 2792 eller ledende overlæge Lisbet Isenberg Ravn, telefon 3868 2683 Der afholdes ansættelsessamtaler d. 26.11.19Trives du i en dagligdag, hvor udvikling og forandring er et grundvilkår, hvor systematik og ordentlighed er en nødvendighed og hvor kommunikation med afdelingsledelse, medarbejdere og samarbejdspartnere er omdrejningspunktet, har vi stillingen til dig.



Har du stærke kompetencer inden for kommunikation?

Kan du bevare overblikket når både du og vi har mange bold i luften?

Er du god til at planlægge og prioritere både egne og andres opgaver?

Kan du håndtere en skøn blanding af både store og små opgaver?



Afdelingen består af Akutmodtagelsen på Herlev Hospital og Akutklinikken på Gentofte Hospital. Der er i alt ansat ca. 250 sygeplejersker og social og sundhedsassistenter og ca. 50 sekretærer. Vi har også stabsfunktion ift. udvikling, uddannelse, patientsikkerhed og kvalitet.

Der er dagligt omkring 400 patientforløb gennem afdelingerne på de to hospitaler.



I slutningen af 2020 flytter vi over i vores nye Akuthus og er lige nu midt i planlægningen af dette.



Til vores ledelsessekretariat søger vi en Ledelsessekretær med stærke kompetencer inden for kommunikation 32 – 37 timer pr uge med ansættelse snarest



Arbejdsopgaverne består bl.a. i kommunikation internt og eksternt i forbindelse med den daglige drift og den forestående flytning. Kendskab til XMedia, CMS Sharepoint og GDPR er en fordel, da nogle af dine arbejdsopgaver vil være udarbejdelse af patientinformation og ajourføring af inter- og intranet. Du skal således være med til at sikre den røde tråd i alt fra sociale medier til stillingsannoncer. Her vil du arbejde tæt sammen med hele vores ledelses- og stabsteam.



Du skal i tæt samarbejde med vores anden ledelsessekretær desuden varetage sagsbehandling og kalenderstyring for afdelingsledelsen, herunder koordinering, mødeforberedelse og referat, sagsbehandling ved klage- og forsikringssager i tæt samarbejde med afdelingsledelsen.

I vil begge have arbejdsplads i ledelsessekretariatet på Herlev Hospital.



Vi tilbyder

  • En dynamisk og udfordrende arbejdsplads i en afdeling i rivende udvikling, hvor du selv er med til at planlægge din arbejdsdag

    Vi forventer
  • at du er kommunikationsuddannet eller har relevant kompetencer inden for sundhedsvæsnet
  • at du er kvalitetsbevidst i din tilgang til dine arbejdsopgaver
  • at du er en god kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • at du trives i en afdeling med mange tværfaglige samarbejdspartner
  • at du arbejder struktureret og bevarer overblikker, også når det går stærkt.
    Erfaring med Regions Hovedstadens it-systemer er en fordel.

    Søger du spændende og udfordrende arbejdsopgaver hvor du arbejder tæt sammen med en stærk og samarbejdsorienteret afdelingsledelse, kunne dette være stillingen lige netop for dig.

    Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Susanne Juul, telefon 3868 2792 eller ledende overlæge Lisbet Isenberg Ravn, telefon 3868 2683
Der afholdes ansættelsessamtaler d. 26.11.19



Gentofte HospitalHellerup2019-11-08T00:00:002019-11-22T00:00:00
330120232Ledelsessekretær med stærke kompetencer inden for kommunikation søges til Akutmodtagelsen på Herlev og Gentofte Hospital.Robot Trives du i en dagligdag, hvor udvikling og forandring er et grundvilkår, hvor systematik og ordentlighed er en nødvendighed og hvor kommunikation med afdelingsledelse, medarbejdere og samarbejdspartnere er omdrejningspunktet, har vi stillingen til dig. Har du stærke kompetencer inden for kommunikation? Kan du bevare overblikket når både du og vi har mange bold i luften? Er du god til at planlægge og prioritere både egne og andres opgaver? Kan du håndtere en skøn blanding af både store og små opgaver? Afdelingen består af Akutmodtagelsen på Herlev Hospital og Akutklinikken på Gentofte Hospital. Der er i alt ansat ca. 250 sygeplejersker og social og sundhedsassistenter og ca. 50 sekretærer. Vi har også stabsfunktion ift. udvikling, uddannelse, patientsikkerhed og kvalitet. Der er dagligt omkring 400 patientforløb gennem afdelingerne på de to hospitaler. I slutningen af 2020 flytter vi over i vores nye Akuthus og er lige nu midt i planlægningen af dette. Til vores ledelsessekretariat søger vi en Ledelsessekretær med stærke kompetencer inden for kommunikation 32 37 timer pr uge med ansættelse snarest Arbejdsopgaverne består bl.a. i kommunikation internt og eksternt i forbindelse med den daglige drift og den forestående flytning. Kendskab til XMedia, CMS Sharepoint og GDPR er en fordel, da nogle af dine arbejdsopgaver vil være udarbejdelse af patientinformation og ajourføring af inter- og intranet. Du skal således være med til at sikre den røde tråd i alt fra sociale medier til stillingsannoncer. Her vil du arbejde tæt sammen med hele vores ledelses- og stabsteam. Du skal i tæt samarbejde med vores anden ledelsessekretær desuden varetage sagsbehandling og kalenderstyring for afdelingsledelsen, herunder koordinering, mødeforberedelse og referat, sagsbehandling ved klage- og forsikringssager i tæt samarbejde med afdelingsledelsen. I vil begge have arbejdsplads i ledelsessekretariatet på Herlev Hospital. Vi tilbyder En dynamisk og udfordrende arbejdsplads i en afdeling i rivende udvikling, hvor du selv er med til at planlægge din arbejdsdag Vi forventer at du er kommunikationsuddannet eller har relevant kompetencer inden for sundhedsvæsnet at du er kvalitetsbevidst i din tilgang til dine arbejdsopgaver at du er en god kommunikator både mundtligt og skriftligt at du trives i en afdeling med mange tværfaglige samarbejdspartner at du arbejder struktureret og bevarer overblikker, også når det går stærkt. Erfaring med Regions Hovedstadens it-systemer er en fordel. Søger du spændende og udfordrende arbejdsopgaver hvor du arbejder tæt sammen med en stærk og samarbejdsorienteret afdelingsledelse, kunne dette være stillingen lige netop for dig. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Susanne Juul, telefon 3868 2792 eller ledende overlæge Lisbet Isenberg Ravn, telefon 3868 2683 Der afholdes ansættelsessamtaler d. 26.11.19Trives du i en dagligdag, hvor udvikling og forandring er et grundvilkår, hvor systematik og ordentlighed er en nødvendighed og hvor kommunikation med afdelingsledelse, medarbejdere og samarbejdspartnere er omdrejningspunktet, har vi stillingen til dig.



Har du stærke kompetencer inden for kommunikation?

Kan du bevare overblikket når både du og vi har mange bold i luften?

Er du god til at planlægge og prioritere både egne og andres opgaver?

Kan du håndtere en skøn blanding af både store og små opgaver?



Afdelingen består af Akutmodtagelsen på Herlev Hospital og Akutklinikken på Gentofte Hospital. Der er i alt ansat ca. 250 sygeplejersker og social og sundhedsassistenter og ca. 50 sekretærer. Vi har også stabsfunktion ift. udvikling, uddannelse, patientsikkerhed og kvalitet.

Der er dagligt omkring 400 patientforløb gennem afdelingerne på de to hospitaler.



I slutningen af 2020 flytter vi over i vores nye Akuthus og er lige nu midt i planlægningen af dette.



Til vores ledelsessekretariat søger vi en Ledelsessekretær med stærke kompetencer inden for kommunikation 32 – 37 timer pr uge med ansættelse snarest



Arbejdsopgaverne består bl.a. i kommunikation internt og eksternt i forbindelse med den daglige drift og den forestående flytning. Kendskab til XMedia, CMS Sharepoint og GDPR er en fordel, da nogle af dine arbejdsopgaver vil være udarbejdelse af patientinformation og ajourføring af inter- og intranet. Du skal således være med til at sikre den røde tråd i alt fra sociale medier til stillingsannoncer. Her vil du arbejde tæt sammen med hele vores ledelses- og stabsteam.



Du skal i tæt samarbejde med vores anden ledelsessekretær desuden varetage sagsbehandling og kalenderstyring for afdelingsledelsen, herunder koordinering, mødeforberedelse og referat, sagsbehandling ved klage- og forsikringssager i tæt samarbejde med afdelingsledelsen.

I vil begge have arbejdsplads i ledelsessekretariatet på Herlev Hospital.



Vi tilbyder

  • En dynamisk og udfordrende arbejdsplads i en afdeling i rivende udvikling, hvor du selv er med til at planlægge din arbejdsdag

    Vi forventer
  • at du er kommunikationsuddannet eller har relevant kompetencer inden for sundhedsvæsnet
  • at du er kvalitetsbevidst i din tilgang til dine arbejdsopgaver
  • at du er en god kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • at du trives i en afdeling med mange tværfaglige samarbejdspartner
  • at du arbejder struktureret og bevarer overblikker, også når det går stærkt.
    Erfaring med Regions Hovedstadens it-systemer er en fordel.

    Søger du spændende og udfordrende arbejdsopgaver hvor du arbejder tæt sammen med en stærk og samarbejdsorienteret afdelingsledelse, kunne dette være stillingen lige netop for dig.

    Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Susanne Juul, telefon 3868 2792 eller ledende overlæge Lisbet Isenberg Ravn, telefon 3868 2683
Der afholdes ansættelsessamtaler d. 26.11.19



Herlev HospitalHerlev2019-11-08T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ledelsessekretær med stærke kompetencer inden for kommunikation søges til Akutmodtagelsen på Herlev og Gentofte Hospital.

Gentofte Hospital

Hellerup
Trives du i en dagligdag, hvor udvikling og forandring er et grundvilkår, hvor systematik og ordentlighed er en nødvendighed og hvor kommunikation med afdelingsledelse, medarbejdere og samarbejdspartnere er omdrejningspunktet, har vi stillingen til ...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Ledelsessekretær med stærke kompetencer inden for kommunikation søges til Akutmodtagelsen på Herlev og Gentofte Hospital.

Herlev Hospital

Herlev
Trives du i en dagligdag, hvor udvikling og forandring er et grundvilkår, hvor systematik og ordentlighed er en nødvendighed og hvor kommunikation med afdelingsledelse, medarbejdere og samarbejdspartnere er omdrejningspunktet, har vi stillingen til ...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019