Kommunikationskonsulenter til stabsfunktion i Sundhedsplatformen

SP Hospitalskoordination søger to kommunikationskonsulenter og kan tilbyde et spændende job, med store udviklingsmuligheder i en sektion, der er omdrejningspunkt for koordinering, planlægning, drift og udvikling.

I stillingen som kommunikationskonsulent bliver du en del af et fagligt stærkt team, der arbejder med projektkommunikation samt ledelsesinformation.

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal; Sundhedsplatformen. Pr. 1. januar 2018 var Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og overgik derfor til drift.

Om os

Hospitalskoordination er en af fire sektioner i SP Patient, der sammen med enheden SP Klinik er ansvarlig for vedligeholdelse og udvikling af Sundhedsplatformen. Enhederne er placeret i Center for II, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. De to enheder består af otte sektioner og ca. 200 medarbejdere.

Hospitalskoordination er en stabsfunktion, der understøtter SP sektionerne og har mange snitflader både internt i Sundhedsplatformen samt til resten af Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Du vil i Hospitalskoordination skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og beslutningstagere, og have forståelse for de udfordringer der opstår mellem IT og en travl klinisk hverdag. Sektionen består af ca. 15 medarbejdere, fordelt på tre teams, der bl.a. beskæftiger sig med ledelsesbetjening, projektledelse og patientsikkerhed.

Opgaverne vil være varierende, og omfatter blandt andet:

  • Projektkommunikation
  • Projekt ”Brugerkonference 2020”
  • Ledelsesinformation
  • Løbende ad hoc-opgaver indenfor kommunikation
Dine kvalifikationer og kompetencer

Det er væsentligt, at du har erfaring med kommunikation og har gode formidlingsevner. Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring.

Derudover vægter vi, at du:

  • har en relevant uddannelse på kandidatniveau
  • er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • arbejder struktureret og løsningsorienteret
  • har politisk tæft, og god forståelse for arbejds- og beslutningsgange i en politisk styret organisation
  • har fokus på deadlines, og formår at følge op på beslutninger
Som person er du:

  • uformel og i stand til at tackle udfordringer uden at give op
  • lyttende og tillidsskabende
  • robust og trives i en travl og udviklende organisation
  • god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation
Vi tilbyder

En unik chance for at arbejde med udvikling af Sundhedsplatformen og fremtidens digitaliserede sundhedsvæsen i en travl og afvekslende hverdag.


Endvidere tilbyder vi dig:


  • et job hvor faglige udfordringer, vidensdeling samt professionalisme er vigtige motivationsfaktorer
  • en fleksibel arbejdsform med frihed under ansvar, stærkt fællesskab med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper
  • en stor arbejdsplads med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø og med mange kolleger
Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SP Hospitalskoordination Mette Rye Sørensen på telefon 21 18 77 18 eller mail: mette.rye.soerensen@regionh.dk

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på Lyngbyvej, 2100 København Ø.


Ansøgningsfrist

Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 30. august kl. 12:00.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043461Phoenix-56ad5b6712019-06-18T00:00:00Kommunikationskonsulenter til stabsfunktion i SundhedsplatformenSP Hospitalskoordination søger to kommunikationskonsulenter og kan tilbyde et spændende job, med store udviklingsmuligheder i en sektion, der er omdrejningspunkt for koordinering, planlægning, drift og udvikling.

I stillingen som kommunikationskonsulent bliver du en del af et fagligt stærkt team, der arbejder med projektkommunikation samt ledelsesinformation.

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal; Sundhedsplatformen. Pr. 1. januar 2018 var Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og overgik derfor til drift.

Om os

Hospitalskoordination er en af fire sektioner i SP Patient, der sammen med enheden SP Klinik er ansvarlig for vedligeholdelse og udvikling af Sundhedsplatformen. Enhederne er placeret i Center for II, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. De to enheder består af otte sektioner og ca. 200 medarbejdere.

Hospitalskoordination er en stabsfunktion, der understøtter SP sektionerne og har mange snitflader både internt i Sundhedsplatformen samt til resten af Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Du vil i Hospitalskoordination skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og beslutningstagere, og have forståelse for de udfordringer der opstår mellem IT og en travl klinisk hverdag. Sektionen består af ca. 15 medarbejdere, fordelt på tre teams, der bl.a. beskæftiger sig med ledelsesbetjening, projektledelse og patientsikkerhed.

Opgaverne vil være varierende, og omfatter blandt andet:

  • Projektkommunikation
  • Projekt ”Brugerkonference 2020”
  • Ledelsesinformation
  • Løbende ad hoc-opgaver indenfor kommunikation
Dine kvalifikationer og kompetencer

Det er væsentligt, at du har erfaring med kommunikation og har gode formidlingsevner. Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring.

Derudover vægter vi, at du:

  • har en relevant uddannelse på kandidatniveau
  • er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt
  • arbejder struktureret og løsningsorienteret
  • har politisk tæft, og god forståelse for arbejds- og beslutningsgange i en politisk styret organisation
  • har fokus på deadlines, og formår at følge op på beslutninger
Som person er du:

  • uformel og i stand til at tackle udfordringer uden at give op
  • lyttende og tillidsskabende
  • robust og trives i en travl og udviklende organisation
  • god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation
Vi tilbyder

En unik chance for at arbejde med udvikling af Sundhedsplatformen og fremtidens digitaliserede sundhedsvæsen i en travl og afvekslende hverdag.


Endvidere tilbyder vi dig:


  • et job hvor faglige udfordringer, vidensdeling samt professionalisme er vigtige motivationsfaktorer
  • en fleksibel arbejdsform med frihed under ansvar, stærkt fællesskab med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper
  • en stor arbejdsplads med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø og med mange kolleger
Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SP Hospitalskoordination Mette Rye Sørensen på telefon 21 18 77 18 eller mail: mette.rye.soerensen@regionh.dk

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på Lyngbyvej, 2100 København Ø.


Ansøgningsfrist

Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 30. august kl. 12:00.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

SP Hospitalskoordination søger to kommunikationskonsulenter og kan tilbyde et spændende job, med store udviklingsmuligheder i en sektion, der er omdrejningspunkt for koordinering, planlægning, drift og udvikling. I stillingen som kommunikationskonsulent bliver du en del af et fagligt stærkt team, der arbejder med projektkommunikation samt ledelsesinformation. Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal Sundhedsplatformen. Pr. 1. januar 2018 var Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og overgik derfor til drift. Om os Hospitalskoordination er en af fire sektioner i SP Patient, der sammen med enheden SP Klinik er ansvarlig for vedligeholdelse og udvikling af Sundhedsplatformen. Enhederne er placeret i Center for II, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden. De to enheder består af otte sektioner og ca. 200 medarbejdere. Hospitalskoordination er en stabsfunktion, der understøtter SP sektionerne og har mange snitflader både internt i Sundhedsplatformen samt til resten af Region Hovedstaden og Region Sjælland. Du vil i Hospitalskoordination skulle navigere i spændingsfeltet mellem IT-fagligt personale og beslutningstagere, og have forståelse for de udfordringer der opstår mellem IT og en travl klinisk hverdag. Sektionen består af ca. 15 medarbejdere, fordelt på tre teams, der bl.a. beskæftiger sig med ledelsesbetjening, projektledelse og patientsikkerhed. Opgaverne vil være varierende, og omfatter blandt andet: Projektkommunikation Projekt Brugerkonference 2020 Ledelsesinformation Løbende ad hoc-opgaver indenfor kommunikation Dine kvalifikationer og kompetencer Det er væsentligt, at du har erfaring med kommunikation og har gode formidlingsevner. Du kan både være i starten af din karriere eller have flere års erfaring. Derudover vægter vi, at du: har en relevant uddannelse på kandidatniveau er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt arbejder struktureret og løsningsorienteret har politisk tæft, og god forståelse for arbejds- og beslutningsgange i en politisk styret organisation har fokus på deadlines, og formår at følge op på beslutninger Som person er du: uformel og i stand til at tackle udfordringer uden at give op lyttende og tillidsskabende robust og trives i en travl og udviklende organisation god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation Vi tilbyder En unik chance for at arbejde med udvikling af Sundhedsplatformen og fremtidens digitaliserede sundhedsvæsen i en travl og afvekslende hverdag. Endvidere tilbyder vi dig: et job hvor faglige udfordringer, vidensdeling samt professionalisme er vigtige motivationsfaktorer en fleksibel arbejdsform med frihed under ansvar, stærkt fællesskab med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper en stor arbejdsplads med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø og med mange kolleger Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SP Hospitalskoordination Mette Rye Sørensen på telefon 21 18 77 18 eller mail: mette.rye.soerensen@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på Lyngbyvej, 2100 København Ø. Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest fredag den 30. august kl. 12:00. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.11jobnet56ad5b67100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218747&DepartmentId=11912&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3547357Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent778499JobNet5005121500512110014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56ad5b67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=56ad5b67https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56ad5b67&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=56ad5b67&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgEr du den nye Kommunikationskonsulent i Region Hovedstaden?12008001Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent4Marketing362096814mette.rye.soerensen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330051694Studentermedhjælp til SoMeBasic HF VUC Nordsjælland søger en initiativrig og nysgerrig studentermedhjælper, der kan holde et engagerende flow på vores sociale medier. Du får ansvar for at finde, skrive og fotografere de små men vigtige historier fra vores kursisters hverdag. Du får din gang på vores skoler i Helsingør og Hillerød ca. 15 timer om ugen. Stillingen er en projektansættelse for skoleåret 2019 2020.Opgaverne er bl.a.: Planlægning og udarbejdelse af content til sociale medier (særligt Facebook og Instagram) Producere film og billeder fra små og store begivenheder Sparring på SoMe-kampagner og oplæg i samarbejde med kommunikationskonsulenten og ledelsen Opsætte nyheder på vores hjemmeside Vi tilbyder: Et fleksibelt og selvstændigt studiejob på en alsidig uddannelsesinstitution Praktisk erfaring med online kommunikation Et stærkt fællesskab med flad struktur og god stemning Om dig: Du er optaget af kommunikation på digitale medier og har erfaring med kommunikation, PR og sociale medier. Du skriver flydende og fejlfrit på dansk. Du kan tale med alle og enhver og skaber hurtigt kontakt. Du er engageret, selvstændig og løsningsorienteret. Du har styr på de sociale medier og ved, hvad der fungerer på forskellige kanaler. Du kan optage og redigere billeder og film. Det er en fordel hvis du har et godt kendskab til Nordsjælland og lokalmiljøet i Helsingør og Hillerød. Du er journalist- eller kommunikationsstuderende fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, RUC, KU eller lignende, og har ca. to år tilbage af dit studie. Hvem er vi?HF VUC Nordsjælland er en uddannelsesinstitution med HF, AVU (9.-10. kl.), FVU og ordblindeundervisning. Undervisningen foregår på vores afdelinger i Hillerød og Helsingør i et undervisningsmiljø, der er præget af vores unge og voksne kursister.Vi tager udgangspunkt i kursisternes situation og deres uddannelsesbehov.Kontakt og ansøgningsfrist:Du er velkommen til at kontakte kommunikationskonsulent Mikkel Hindhede på mail mhi@vucns.dk (holder ferie uge 29-31), hvis du har spørgsmål til stillingen.Er du interesseret, så send os din skriftlige ansøgning samt CV senest 1. august 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 33.HF & VUC Nordsjælland søger en initiativrig og nysgerrig studentermedhjælper, der kan holde et engagerende flow på vores sociale medier. Du får ansvar for at finde, skrive og fotografere de små men vigtige historier fra vores kursisters hverdag. Du får din gang på vores skoler i Helsingør og Hillerød ca. 15 timer om ugen. Stillingen er en projektansættelse for skoleåret 2019/2020.

Opgaverne er bl.a.: 
  • Planlægning og udarbejdelse af content til sociale medier (særligt Facebook og Instagram)
  • Producere film og billeder fra små og store begivenheder
  • Sparring på SoMe-kampagner og oplæg i samarbejde med kommunikationskonsulenten og ledelsen
  • Opsætte nyheder på vores hjemmeside
Vi tilbyder:
  • Et fleksibelt og selvstændigt studiejob på en alsidig uddannelsesinstitution
  • Praktisk erfaring med online kommunikation
  • Et stærkt fællesskab med flad struktur og god stemning
Om dig:
  • Du er optaget af kommunikation på digitale medier – og har erfaring med kommunikation, PR og sociale medier.
  • Du skriver flydende og fejlfrit på dansk.
  • Du kan tale med alle og enhver og skaber hurtigt kontakt.
  • Du er engageret, selvstændig og løsningsorienteret.
  • Du har styr på de sociale medier og ved, hvad der fungerer på forskellige kanaler.
  • Du kan optage og redigere billeder og film.
  • Det er en fordel hvis du har et godt kendskab til Nordsjælland og lokalmiljøet i Helsingør og Hillerød.
  • Du er journalist- eller kommunikationsstuderende fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, RUC, KU eller lignende, og har ca. to år tilbage af dit studie.
Hvem er vi?
HF & VUC Nordsjælland er en uddannelsesinstitution med HF, AVU (9.-10. kl.), FVU og ordblindeundervisning. Undervisningen foregår på vores afdelinger i Hillerød og Helsingør i et undervisningsmiljø, der er præget af vores unge og voksne kursister.
Vi tager udgangspunkt i kursisternes situation og deres uddannelsesbehov.

Kontakt og ansøgningsfrist:
Du er velkommen til at kontakte kommunikationskonsulent Mikkel Hindhede på mail mhi@vucns.dk (holder ferie uge 29-31), hvis du har spørgsmål til stillingen.

Er du interesseret, så send os din skriftlige ansøgning samt CV senest 1. august 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 33.

HF & VUC NordsjællandHillerød2019-07-01T14:01:41.2472019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælp til SoMe

HF & VUC Nordsjælland

Hillerød
HF VUC Nordsjælland søger en initiativrig og nysgerrig studentermedhjælper, der kan holde et engagerende flow på vores sociale medier. Du får ansvar for at finde, skrive og fotografere de små men vigtige historier fra vores kursisters hverdag. Du få...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019