Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationskoordinator i Viborg Stift med tilknytning til biskoppen over Viborg Stift

Viborg Stift søger pr. 1. august 2018 en fuldtids kommunikationskoordinator til et spændende og udfordrende job med reference til biskoppen over Viborg Stift og stiftskontorchefen, Viborg Stiftsadministration.

Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 3 år med mulighed for forlængelse.

Som kommunikationskoordinator indgår du i et team, bestående af biskoppen, Stiftsudvalget for Medie- og Kommunikation samt den kommunikationsmedarbejder, der p.t. arbejder på SoMe.

Arbejdet vil engang imellem foregå om aftenen / i weekenden. Det må således påregnes, at der vil være timer, som ligger uden for normal arbejdstid.

Arbejdsstedet er Viborg Stiftsadministration, der har kontor i den smukke Bispegård i Viborg på adressen Domkirkestræde 1, 8800 Viborg. Vi er en familievenlig arbejdsplads med flekstidsordning.

Du kan finde yderligere oplysninger om Viborg Stift og Stiftsudvalget for Medier og Kommunikation på www.viborgstift.dk hvor du også kan finde en stillingsbeskrivelse med nærmere beskrivelse af dine arbejdsopgaver, beskrivelse af profilen på den person, vi søger samt, hvad vi kan tilbyde.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker (på individuelle vilkår.) Ansættelse og aflønning finder sted i henhold til gældende overenskomst 

Ansøgning

Din ansøgning vedlagt CV, eksamenspapirer og evt. andre relevante bilag skal sendes elektronisk til Viborg Stift på kmvib@km.dk og skal være os i hænde senest den 1. maj 2018

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 18 og 19.

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte:

Biskop Henrik Stubkjær
Telefon 23 29 66 00 - mail hes@km.dk

Stiftskontorchef Bodil Abildgaard
Telefon 86 62 09 11 – mail bab@km.dk

 

Opslag:                               16. april 2018
Ansøgningsfrist:                     1. maj 2018


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793991Phoenix-f986705f12018-04-16T14:05:21.710Kommunikationskoordinator i Viborg Stift med tilknytning til biskoppen over Viborg Stift

Viborg Stift søger pr. 1. august 2018 en fuldtids kommunikationskoordinator til et spændende og udfordrende job med reference til biskoppen over Viborg Stift og stiftskontorchefen, Viborg Stiftsadministration.

Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 3 år med mulighed for forlængelse.

Som kommunikationskoordinator indgår du i et team, bestående af biskoppen, Stiftsudvalget for Medie- og Kommunikation samt den kommunikationsmedarbejder, der p.t. arbejder på SoMe.

Arbejdet vil engang imellem foregå om aftenen / i weekenden. Det må således påregnes, at der vil være timer, som ligger uden for normal arbejdstid.

Arbejdsstedet er Viborg Stiftsadministration, der har kontor i den smukke Bispegård i Viborg på adressen Domkirkestræde 1, 8800 Viborg. Vi er en familievenlig arbejdsplads med flekstidsordning.

Du kan finde yderligere oplysninger om Viborg Stift og Stiftsudvalget for Medier og Kommunikation på www.viborgstift.dk hvor du også kan finde en stillingsbeskrivelse med nærmere beskrivelse af dine arbejdsopgaver, beskrivelse af profilen på den person, vi søger samt, hvad vi kan tilbyde.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker (på individuelle vilkår.) Ansættelse og aflønning finder sted i henhold til gældende overenskomst 

Ansøgning

Din ansøgning vedlagt CV, eksamenspapirer og evt. andre relevante bilag skal sendes elektronisk til Viborg Stift på kmvib@km.dk og skal være os i hænde senest den 1. maj 2018

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 18 og 19.

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte:

Biskop Henrik Stubkjær
Telefon 23 29 66 00 - mail hes@km.dk

Stiftskontorchef Bodil Abildgaard
Telefon 86 62 09 11 – mail bab@km.dk

 

Opslag:                               16. april 2018
Ansøgningsfrist:                     1. maj 2018

2018-05-02T00:51:05.430 Viborg Stift søger pr. 1. august 2018 en fuldtids kommunikationskoordinator til et spændende og udfordrende job med reference til biskoppen over Viborg Stift og stiftskontorchefen, Viborg Stiftsadministration. Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 3 år med mulighed for forlængelse. Som kommunikationskoordinator indgår du i et team, bestående af biskoppen, Stiftsudvalget for Medie- og Kommunikation samt den kommunikationsmedarbejder, der p.t. arbejder på SoMe. Arbejdet vil engang imellem foregå om aftenen i weekenden. Det må således påregnes, at der vil være timer, som ligger uden for normal arbejdstid. Arbejdsstedet er Viborg Stiftsadministration, der har kontor i den smukke Bispegård i Viborg på adressen Domkirkestræde 1, 8800 Viborg. Vi er en familievenlig arbejdsplads med flekstidsordning. Du kan finde yderligere oplysninger om Viborg Stift og Stiftsudvalget for Medier og Kommunikation på www.viborgstift.dk hvor du også kan finde en stillingsbeskrivelse med nærmere beskrivelse af dine arbejdsopgaver, beskrivelse af profilen på den person, vi søger samt, hvad vi kan tilbyde. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker (på individuelle vilkår.) Ansættelse og aflønning finder sted i henhold til gældende overenskomst Ansøgning Din ansøgning vedlagt CV, eksamenspapirer og evt. andre relevante bilag skal sendes elektronisk til Viborg Stift på kmvib@km.dk og skal være os i hænde senest den 1. maj 2018 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 18 og 19. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte: Biskop Henrik Stubkjær Telefon 23 29 66 00 - mail hes@km.dk Stiftskontorchef Bodil Abildgaard Telefon 86 62 09 11 mail bab@km.dk Opslag: 16. april 2018Ansøgningsfrist: 1. maj 201811Jobnetf986705f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-01T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3217495VIBORG STIFTSADMINISTRATION11Domkirkestræde 18800ViborgDKDanmark0
kmvib@km.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset555262JobNet48095031000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f986705fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f986705fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f986705f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f986705f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/4.jpgBrænder du for at blive Kommunikationskonsulent?12007991Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent4Marketing354428191Viborg Stiftkmvib@km.dkDKDanmarkDKDanmark329958976Udviklingskonsulent - barselsvikariatRobot Har du forstand på branding? Vil du være med til at tage Skive Kommunes RENT LIV brand til næste niveau? Så skal du kigge mod Skive, hvor vi søger en struktureret og udadvendt udviklingskonsulent til et spændende barselsvikariat. Tiltrædelse er snarest mulig, og vikariatet løbet indtil udgangen af september 2019.I Skive Kommune er vi godt på vej til at indfri vores ambition om at blive selvforsynende med vedvarende energi i senest 2029, og vi arbejder dagligt på at omsætte FN s 17 Verdensmål til lokal virkelighed. Det gør vi blandt andet gennem vores RENT LIV-pulje, der yder støtte til projekter, der aktiverer og markedsfører de fire kerneelementer i Skive Kommunes RENT LIV brand: Den bæredygtige energi , Fjorden , Det aktive liv og De gode fødevareoplevelser .I syv år har vi arbejdet med RENT LIV brandet, og tiden er nu kommet til at give det en genopfriskning. I ansættelsesperioden vil du bidrage til re-vitaliseringen af brandet, du vil stå for at administrere kommunens RENT LIV pulje, og du vil hjælpe med at gennemføre en række up-coming events hen over foråret og sommeren. Stillingen er med tiltrædelse snarest mulig og er tidsbegrænset til udgangen af september 2019.Vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse inden for kommunikation og branding, og at du har en betydelig faglighed, som du kan bringe i spil i den forestående re-vitaliseringsproces. Samtidig er det vigtigt, at du er interesseret i puljeadministration og trives med både drifts- og udviklingsopgaver, da stillingen indeholder begge. Du vil blive ansat i udviklings- og erhvervsteamet i afdelingen Kommunikation, Udvikling Erhverv, der er placeret i Skive Kommunes forvaltning for Teknik, Miljø Udvikling.Dine opgaver vil bl.a. væreProjektdeltagelse i en intern brandinggruppe, der står for re-vitaliseringen af RENT LIV. Processen vil foregå i 2019 og vil i de første måneder blandt andet indebære: Inddragelse af eksterne partnere, planlægning og afholdelse af work-shop, udarbejdelse af oplæg til RENT LIV 2.0.Administration af Skive Kommunes RENT LIV-pulje, der årlig yder støtte til både store og små projekter, der understøtter kommunens brand RENT LIV . Arbejdet med puljen består bl.a. i at vejlede ansøgere om formelle ansøgningskriterier, give ansøgere sparring på deres projektideer, vurdere og kvalitetssikre indkomne ansøgninger og fremstille ansøgningerne over for Skive Kommunes tekniske direktør og økonomiudvalg.Bidrage til afholdelsen af nogle af de mange arrangementer, som løber af stablen på Skiveegnen frem til og med september, og som afdelingen er involveret i på forskellig vis.Betjening af afdelingschefen, direktionen og det politiske niveau i deres arbejde for Skive Kommune på udviklings- og erhvervsteamets fagområder. Dette kan fx indebære at udarbejdelsen af analyser, notater, præsentationer, pressemeddelelser mv.Ad hoc opgaver, der understøtter kollegaer og ledelse på afdelingens ansvarsområder.Vi forventer, at duhar faglig viden inden for kommunikation og branding,trives med vekslende opgaver, herunder faste administrative opgaver omkring puljesagerne, udarbejdelse af politiske sagsfremstillinger og ad hoc-betjening af ledelsen,kan planlægge og gennemføre opgaver selvstændigt,kan styre projekter, skabe involvering og sikre de kommer i mål,er udadvendt og kan skabe relationer og netværk,har interesse for at arbejde med ledelsesbetjening inden for udviklings- og erhvervsteamets fagområder i en politisk ledet organisation,kan formidle indviklet stof og identificere den gode i historie i dit arbejde,har lyst til at blive en aktiv kollega i en engageret og dynamisk afdeling.Vi forventer, at du er nysgerrig på Skive Kommune som egn og som organisation, og at du kan arbejde vedholdende efter de mål og værdier, som vi har i Skive Kommune. Det er vigtigt, at du trives i en politisk ledet organisation, hvor dagsordenerne kan skifte, og mange interessenter har en holdning til aktiviteterne på området.Om afdelingen Kommunikation, Udvikling ErhvervKommunikation, Udvikling Erhverv er en afdeling i Forvaltning for Teknik, Miljø Udvikling, der består af en afdelingschef, to teamledere og 12 medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Afdelingen er karakteriseret ved en uhøjtidelig, åben og ligefrem omgangstone i stærke faglige miljøer. Medarbejderne trives i et kvalificeret fagligt miljø med indflydelse på egen opgaveløsning. Hverdagen er præget af politisk bevågenhed, travlhed og korte deadlines, men også af fagligt fællesskab, tæt samarbejde og ikke mindst godt humør.Udviklings- og erhvervsteamet består aktuelt af en teamleder, fem udviklingskonsulenter og en administrativ medarbejder. Teamet varetager en meget bred række opgaver ud fra målsætninger og handleplaner i primært erhvervspolitikken, turisme- og oplevelsespolitikken og landdistriktspolitikken. Teamets overordnede opgaver kan beskrives som:Sekretariatsbetjening af borgmester, kommunaldirektør, direktør for Teknik, Miljø Udvikling samt øvrig ledelse i forbindelse med større nationale og regionale dagsordener.Erhvervs- og turismefremme, landdistrikter og planstrategi.Udvalgsbetjening, projektstyring og puljeadministration.Strategiske samarbejder med lokale, regionale og nationale interessenter på udviklings- og erhvervsteamets område.Det andet team i afdelingen er et kommunikationsteam, der har det overordnede ansvar for kommunens eksterne kommunikation, PR og placebranding med afsæt i kommunikationspolitikken, brandingstrategien RENT LIV, webstrategien, erhvervspolitikken og bosætningsstrategien.Din ansøgningAnsøgningsfristen er mandag den 25. februar 2019 kl. 8.00, og samtaler afholdes torsdag formiddag den 28. februar 2019.Tiltrædelse ønskes snarest mulig, og barselsvikariatet løber indtil udgangen af september 2019. Stillingen er på fuldtid (37 timer) og løn efter gældende overenskomst.Du kan læse mere om Skive Kommune på http: skive.dk, hvor du også kan sende din ansøgning.Er du interesseret i at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kommunikations-, udviklings- og erhvervschef Anders Storgaard Rask, telefon 99 15 63 34 eller mobil 20 55 53 66, eller teamleder Kim Niemann, telefon 99 15 61 73 eller mobil 29 93 29 80.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkHar du forstand på branding? Vil du være med til at tage Skive Kommunes RENT LIV brand til næste niveau? Så skal du kigge mod Skive, hvor vi søger en struktureret og udadvendt udviklingskonsulent til et spændende barselsvikariat. Tiltrædelse er snarest mulig, og vikariatet løbet indtil udgangen af september 2019.

I Skive Kommune er vi godt på vej til at indfri vores ambition om at blive selvforsynende med vedvarende energi i senest 2029, og vi arbejder dagligt på at omsætte FN’s 17 Verdensmål til lokal virkelighed. Det gør vi blandt andet gennem vores RENT LIV-pulje, der yder støtte til projekter, der aktiverer og markedsfører de fire kerneelementer i Skive Kommunes RENT LIV brand: ”Den bæredygtige energi”, ”Fjorden”, ”Det aktive liv” og ”De gode fødevareoplevelser”.

I syv år har vi arbejdet med RENT LIV brandet, og tiden er nu kommet til at give det en genopfriskning. I ansættelsesperioden vil du bidrage til re-vitaliseringen af brandet, du vil stå for at administrere kommunens RENT LIV pulje, og du vil hjælpe med at gennemføre en række up-coming events hen over foråret og sommeren. Stillingen er med tiltrædelse snarest mulig og er tidsbegrænset til udgangen af september 2019.

Vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse inden for kommunikation og branding, og at du har en betydelig faglighed, som du kan bringe i spil i den forestående re-vitaliseringsproces. Samtidig er det vigtigt, at du er interesseret i puljeadministration og trives med både drifts- og udviklingsopgaver, da stillingen indeholder begge. Du vil blive ansat i udviklings- og erhvervsteamet i afdelingen Kommunikation, Udvikling & Erhverv, der er placeret i Skive Kommunes forvaltning for Teknik, Miljø & Udvikling.

Dine opgaver vil bl.a. være
  • Projektdeltagelse i en intern brandinggruppe, der står for re-vitaliseringen af RENT LIV. Processen vil foregå i 2019 og vil i de første måneder blandt andet indebære: Inddragelse af eksterne partnere, planlægning og afholdelse af work-shop, udarbejdelse af oplæg til RENT LIV 2.0.
  • Administration af Skive Kommunes RENT LIV-pulje, der årlig yder støtte til både store og små projekter, der understøtter kommunens brand ”RENT LIV”. Arbejdet med puljen består bl.a. i at vejlede ansøgere om formelle ansøgningskriterier, give ansøgere sparring på deres projektideer, vurdere og kvalitetssikre indkomne ansøgninger og fremstille ansøgningerne over for Skive Kommunes tekniske direktør og økonomiudvalg.
  • Bidrage til afholdelsen af nogle af de mange arrangementer, som løber af stablen på Skiveegnen frem til og med september, og som afdelingen er involveret i på forskellig vis.
  • Betjening af afdelingschefen, direktionen og det politiske niveau i deres arbejde for Skive Kommune på udviklings- og erhvervsteamets fagområder. Dette kan fx indebære at udarbejdelsen af analyser, notater, præsentationer, pressemeddelelser mv.
  • Ad hoc opgaver, der understøtter kollegaer og ledelse på afdelingens ansvarsområder.

Vi forventer, at du
  • har faglig viden inden for kommunikation og branding,
  • trives med vekslende opgaver, herunder faste administrative opgaver omkring puljesagerne, udarbejdelse af politiske sagsfremstillinger og ad hoc-betjening af ledelsen,
  • kan planlægge og gennemføre opgaver selvstændigt,
  • kan styre projekter, skabe involvering og sikre de kommer i mål,
  • er udadvendt og kan skabe relationer og netværk,
  • har interesse for at arbejde med ledelsesbetjening inden for udviklings- og erhvervsteamets fagområder i en politisk ledet organisation,
  • kan formidle indviklet stof og identificere den gode i historie i dit arbejde,
  • har lyst til at blive en aktiv kollega i en engageret og dynamisk afdeling.

Vi forventer, at du er nysgerrig på Skive Kommune som egn og som organisation, og at du kan arbejde vedholdende efter de mål og værdier, som vi har i Skive Kommune. Det er vigtigt, at du trives i en politisk ledet organisation, hvor dagsordenerne kan skifte, og mange interessenter har en holdning til aktiviteterne på området.

Om afdelingen Kommunikation, Udvikling & Erhverv
Kommunikation, Udvikling & Erhverv er en afdeling i Forvaltning for Teknik, Miljø & Udvikling, der består af en afdelingschef, to teamledere og 12 medarbejdere med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Afdelingen er karakteriseret ved en uhøjtidelig, åben og ligefrem omgangstone i stærke faglige miljøer. Medarbejderne trives i et kvalificeret fagligt miljø med indflydelse på egen opgaveløsning. Hverdagen er præget af politisk bevågenhed, travlhed og korte deadlines, men også af fagligt fællesskab, tæt samarbejde og ikke mindst godt humør.

Udviklings- og erhvervsteamet består aktuelt af en teamleder, fem udviklingskonsulenter og en administrativ medarbejder. Teamet varetager en meget bred række opgaver ud fra målsætninger og handleplaner i primært erhvervspolitikken, turisme- og oplevelsespolitikken og landdistriktspolitikken. Teamets overordnede opgaver kan beskrives som:
  • Sekretariatsbetjening af borgmester, kommunaldirektør, direktør for Teknik, Miljø & Udvikling samt øvrig ledelse i forbindelse med større nationale og regionale dagsordener.
  • Erhvervs- og turismefremme, landdistrikter og planstrategi.
  • Udvalgsbetjening, projektstyring og puljeadministration.
  • Strategiske samarbejder med lokale, regionale og nationale interessenter på udviklings- og erhvervsteamets område.

Det andet team i afdelingen er et kommunikationsteam, der har det overordnede ansvar for kommunens eksterne kommunikation, PR og placebranding med afsæt i kommunikationspolitikken, brandingstrategien RENT LIV, webstrategien, erhvervspolitikken og bosætningsstrategien.

Din ansøgning
Ansøgningsfristen er mandag den 25. februar 2019 kl. 8.00, og samtaler afholdes torsdag formiddag den 28. februar 2019.

Tiltrædelse ønskes snarest mulig, og barselsvikariatet løber indtil udgangen af september 2019. Stillingen er på fuldtid (37 timer) og løn efter gældende overenskomst.

Du kan læse mere om Skive Kommune på http://skive.dk, hvor du også kan sende din ansøgning.

Er du interesseret i at høre mere om jobbet,
er du velkommen til at kontakte kommunikations-, udviklings- og erhvervschef Anders Storgaard Rask, telefon 99 15 63 34 eller mobil 20 55 53 66, eller teamleder Kim Niemann, telefon 99 15 61 73 eller mobil 29 93 29 80.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-02-11T00:00:002019-02-25T00:00:00
329961253Kommunikatør med skarp pen og strategisk tæft til Styrelsen for PatientklagerRobot Vil du være med til at opbygge en af Danmarks bedste arbejdspladser i Aarhus? Har du erfaring med at få det gode budskab ud over rampen? Så er du måske den nye kommunikationskonsulent i Styrelsen for Patientklager. Om styrelsen som arbejdsplads Styrelsen for Patientklager er til for at sikre patienter en mulighed for at klage over en sundhedsfaglig behandling, som de ikke er tilfredse med, over rettigheder, som de ikke oplever er blevet overholdt eller over afgørelser om tilkendelse af erstatning for behandlings- og lægemiddelskader. Styrelsen skal sikre, at både dem, der klager, og dem, der klages over, bliver behandlet ordentligt, og at vi behandler klagerne med så kort sagsbehandlingstid som muligt. Styrelsen for Patientklager blev etableret 1. juli 2018 og placeret i Aarhus i forbindelse med regeringens udflytningsplan Bedre Balance II . Når styrelsen er fuldtallige skal vi være ca. 215 medarbejdere, og derudover har vi tilknyttet ca. 500 sagkyndige konsulenter, der dækker de sundhedsfaglige specialer inden for hele sundhedsområdet. Dine arbejdsopgaver Som kommunikationskonsulent i Styrelsen for Patientklager får du mulighed for at arbejde med identitetsskabende kommunikation og sætte dit fingeraftryk på udviklingen af både den interne og eksterne kommunikation. Du vil i tæt samarbejde med direktionen udvikle kommunikationsstrategi, budskaber, identitet og arbejdsgange, som den nye styrelse skal stå på. Samtidig ønsker styrelsen i højere grad at inddrage brugernes behov i at kommunikere med omverdenen. Oplysning, formidling og inddragelse bliver derfor centrale indsatser i din hverdag. Som kommunikationskonsulent vil du derudover være ansvarlig for de fleste typer af interne og eksterne kommunikationsopgaver, herunder pressehenvendelser. Du vil blive en del af Ledelsessekretariatet og arbejde tæt sammen med direktionen. Dine personlige kvalifikationer Det er vigtigt, at du kan lide at være tæt på beslutningerne og den travlhed og variation i arbejdsopgaverne, det medfører. Du udviser stor selvstændighed og har evne til at drive opgaver målrettet og effektivt fra begyndelse til afslutning samtidig med at du sætter en ære i godt samarbejde og sparring på tværs. Du arbejder struktureret og kan se og sikre sammenhæng mellem strategi, handlingsplaner og udførelse. Du er omstillingsparat og fleksibel i forhold til nye opgaver og udfordringer, der opstår undervejs. Vi forventer, at du har en kommunikationsfaglig baggrund, eksempelvis journalist eller cand.comm. kan formidle komplekse, faglige budskaber præcist og enkelt har erfaring med strategiudvikling og udvikling af kommunikationsplaner kan måle effekten af kommunikations- og vejledningsaktiviteter og anvende data til optimering af viden og metoder, der skaber øget gennemsigtighed i kerneopgaven har erfaring med udvikling af hjemmesider, intranet og andre digitale services samt har kompetencer og holdninger til design og layout har erfaring med pressekontakt og udarbejdelse af pressemeddelelser har interesse og evner for formidling af videnstunge sundhedsemner til forskellige målgrupper har erfaring med tilrettelæggelse og styring af projekter. Vi tilbyder Vi tilbyder et engageret miljø, mange forskelligartede kommunikationsopgaver og store muligheder for at du kan sætte dit eget præg på opgaveløsningen. Du bliver en del af et lille tværfagligt team, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger samarbejder på tværs. Vi har stort fokus på teamkultur og på at løfte i flok. Vi tror på værdien af videndeling og på at spille hinanden gode. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation eller gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Dansk Journalistforbund. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til chefkonsulent Lisette Bulig Thoustrup på 23 46 24 17. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Vi forventer, at afholde samtaler torsdag den 21. marts 2019. Der afholdes 2. runde samtaler i uge 13.Vil du være med til at opbygge en af Danmarks bedste arbejdspladser i Aarhus? Har du erfaring med at få det gode budskab ud over rampen? Så er du måske den nye kommunikationskonsulent i Styrelsen for Patientklager.

Om styrelsen som arbejdsplads
Styrelsen for Patientklager er til for at sikre patienter en mulighed for at klage over en sundhedsfaglig behandling, som de ikke er tilfredse med, over rettigheder, som de ikke oplever er blevet overholdt eller over afgørelser om tilkendelse af erstatning for behandlings- og lægemiddelskader. Styrelsen skal sikre, at både dem, der klager, og dem, der klages over, bliver behandlet ordentligt, og at vi behandler klagerne med så kort sagsbehandlingstid som muligt.

Styrelsen for Patientklager blev etableret 1. juli 2018 og placeret i Aarhus i forbindelse med regeringens udflytningsplan ”Bedre Balance II”. Når styrelsen er fuldtallige skal vi være ca. 215 medarbejdere, og derudover har vi tilknyttet ca. 500 sagkyndige konsulenter, der dækker de sundhedsfaglige specialer inden for hele sundhedsområdet.

Dine arbejdsopgaver
Som kommunikationskonsulent i Styrelsen for Patientklager får du mulighed for at arbejde med identitetsskabende kommunikation og sætte dit fingeraftryk på udviklingen af både den interne og eksterne kommunikation. Du vil i tæt samarbejde med direktionen udvikle kommunikationsstrategi, budskaber, identitet og arbejdsgange, som den nye styrelse skal stå på. Samtidig ønsker styrelsen i højere grad at inddrage brugernes behov i at kommunikere med omverdenen. Oplysning, formidling og inddragelse bliver derfor centrale indsatser i din hverdag. Som kommunikationskonsulent vil du derudover være ansvarlig for de fleste typer af interne og eksterne kommunikationsopgaver, herunder pressehenvendelser. Du vil blive en del af Ledelsessekretariatet og arbejde tæt sammen med direktionen.

Dine personlige kvalifikationer
Det er vigtigt, at du kan lide at være tæt på beslutningerne og den travlhed og variation i arbejdsopgaverne, det medfører. Du udviser stor selvstændighed og har evne til at drive opgaver målrettet og effektivt fra begyndelse til afslutning – samtidig med at du sætter en ære i godt samarbejde og sparring på tværs. Du arbejder struktureret og kan se og sikre sammenhæng mellem strategi, handlingsplaner og udførelse. Du er omstillingsparat og fleksibel i forhold til nye opgaver og udfordringer, der opstår undervejs.

Vi forventer, at du
  • har en kommunikationsfaglig baggrund, eksempelvis journalist eller cand.comm.
  • kan formidle komplekse, faglige budskaber præcist og enkelt
  • har erfaring med strategiudvikling og udvikling af kommunikationsplaner
  • kan måle effekten af kommunikations- og vejledningsaktiviteter og anvende data til optimering af viden og metoder, der skaber øget gennemsigtighed i kerneopgaven har erfaring med udvikling af hjemmesider, intranet og andre digitale services samt har kompetencer og holdninger til design og layout
  • har erfaring med pressekontakt og udarbejdelse af pressemeddelelser
  • har interesse og evner for formidling af videnstunge sundhedsemner til forskellige målgrupper
  • har erfaring med tilrettelæggelse og styring af projekter.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et engageret miljø, mange forskelligartede kommunikationsopgaver og store muligheder for at du kan sætte dit eget præg på opgaveløsningen. Du bliver en del af et lille tværfagligt team, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger samarbejder på tværs. Vi har stort fokus på teamkultur og på at løfte i flok. Vi tror på værdien af videndeling og på at spille hinanden gode.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation eller gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Dansk Journalistforbund.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til chefkonsulent Lisette Bulig Thoustrup på 23 46 24 17.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Vi forventer, at afholde samtaler torsdag den 21. marts 2019. Der afholdes 2. runde samtaler i uge 13.
Styrelsen for PatientklagerAarhus N2019-02-15T00:00:002019-03-15T00:00:00
329958499Online Community SpecialistRobot Online Community Specialist Would you like to get in close contact with our adult fans? Co-create and moderate fantastic creations and spark creativity and engagement by interaction on various social media platforms. Keep a keen eye on our users and help develop marketing content and actual user generated products. Engage through content You will join the LEGO AFOL Engagement Department who is responsible for building relationships and engagement with the global community of adult LEGO users. We work closely with hundreds of user groups, fan media and innovators, stimulating and supporting user creativity, co-creating products, experiences and marketing stories with the user community and internal stakeholders. Who we are The LEGO IDEAS team is responsible for developing and managing the LEGO open innovation and crowdsourcing experience that enables our adult fans of LEGO to showcase their talent, get their ideas realized as official LEGO products and their user-created content amplified as it is integrated into the LEGO Group s marketing and product development. What you will be doing The position assumes planning, setting up and executing content sourcing activities on LEGO Ideas crowdsourcing platform, where users suggest and support ideas for new LEGO products and participate in UGC sourcing contests connected with our loved brand and franchises. The position will also include responsibility for high level moderation of community dialogue in collaboration with our Consumer Services team, as well as operating the LEGO IDEAS experience dashboard, providing real-time actionable insights that guide us as we create the very best experiences and engagement with our users. In doing so, you: • Collaborate with our Marketing Integration team to plan and setup User Generated Content sourcing activities on the LEGO IDEAS platform, including copy writing, setting participation rules and managing smooth transfer of UGC into the Marketing Integration team • Set up and run reporting process of LEGO IDEAS site dashboards, based on defined performance metrics • Support our Consumer Services team in performing tier-3 moderation of overall user engagement on the LEGO IDEAS site, to secure a world class experience and high user satisfaction Secondary responsibilities: • Participate in LEGO IDEAS development projects providing inputs for the on-going UX improvement and development of new content capture toolboxes • Support our product and marketing integration function and other stakeholders in development and execution of various new content sourcing initiatives that create value for the AFOL community and the LEGO Group. • Use data as the starting point for creating and optimising day-to-day the contests and activities through which we engage the users Play is our favourite way of learning By sourcing content as part of the LEGO Group, you promote creativity as a universal value for children of all ages. In doing so, you reach hundreds of thousands and perhaps millions of fans of all ages who you engage and inspire. You will also join a global team of social and digital enthusiasts, working together to innovate and create this valuable engagement. To us, fun and play are key terms. In fact, we believe that the more you enjoy what you do, and the more fun you have doing it, the more extraordinary your results will be. Digital collaborator As part of LEGO Ideas, you will get to use all your collaborative skills as you build relationships across the value chain with fans and other stakeholders. You must live and breathe social and digital media and have a fair amount of LEGO in your DNA, connect to a specific and challenging target group. Your qualifications should include: • 2 years in social media or digital engagement • Experience with data-driven decision-making, site analytics and insights reporting • Strong understanding of digital community engagement • Project coordination Project management skills • Capability to prioritize and manage your time and effort according to the tasks at hand • Strong written skills in English • Preferably a BA or higher degree with a major in communication, information science, community management or other closely related areas, and or strong relevant experience Bringing it to life This job is an opportunity to get in close contact with a fantastic community of passionate and talented LEGO users, and work with them to see their ideas and talents be realized. The role also allows you to flex your digital expertise and your analytical and results-oriented side in making the LEGO Ideas experience the very best it can be for our fans and for the LEGO Group says Johnny Castrup, Head of LEGO Ideas. Join the Global LEGO® Family At the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family, where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to reading your application when applying, please remember to attach a cover letter and your current CV in English. We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position once we have found the right candidate.

Online Community Specialist

Would you like to get in close contact with our adult fans? Co-create and moderate fantastic creations and spark creativity and engagement by interaction on various social media platforms. Keep a keen eye on our users and help develop marketing content and actual user generated products.

Engage through content

You will join the LEGO AFOL Engagement Department who is responsible for building relationships and engagement with the global community of adult LEGO users. We work closely with hundreds of user groups, fan media and innovators, stimulating and supporting user creativity, co-creating products, experiences and marketing stories with the user community and internal stakeholders.

Who we are

The LEGO IDEAS team is responsible for developing and managing the LEGO open innovation and crowdsourcing experience that enables our adult fans of LEGO to showcase their talent, get their ideas realized as official LEGO products and their user-created content amplified as it is integrated into the LEGO Group’s marketing and product development.

What you will be doing

The position assumes planning, setting up and executing content sourcing activities on LEGO Ideas crowdsourcing platform, where users suggest and support ideas for new LEGO products and participate in UGC sourcing contests connected with our loved brand and franchises. The position will also include responsibility for high level moderation of community dialogue in collaboration with our Consumer Services team, as well as operating the LEGO IDEAS experience dashboard, providing real-time actionable insights that guide us as we create the very best experiences and engagement with our users.

In doing so, you:

• Collaborate with our Marketing Integration team to plan and setup User Generated Content sourcing activities on the LEGO IDEAS platform, including copy writing, setting participation rules and managing smooth transfer of UGC into the Marketing Integration team

• Set up and run reporting process of LEGO IDEAS site dashboards, based on defined performance metrics

• Support our Consumer Services team in performing tier-3 moderation of overall user engagement on the LEGO IDEAS site, to secure a world class experience and high user satisfaction

Secondary responsibilities:

• Participate in LEGO IDEAS development projects providing inputs for the on-going UX improvement and development of new content capture toolboxes

• Support our product and marketing integration function and other stakeholders in development and execution of various new content sourcing initiatives that create value for the AFOL community and the LEGO Group.

• Use data as the starting point for creating and optimising day-to-day the contests and activities through which we engage the users

Play is our favourite way of learning

By sourcing content as part of the LEGO Group, you promote creativity as a universal value for children of all ages. In doing so, you reach hundreds of thousands and perhaps millions of fans of all ages who you engage and inspire. You will also join a global team of social and digital enthusiasts, working together to innovate and create this valuable engagement. To us, fun and play are key terms. In fact, we believe that the more you enjoy what you do, and the more fun you have doing it, the more extraordinary your results will be.

Digital collaborator

As part of LEGO Ideas, you will get to use all your collaborative skills as you build relationships across the value chain with fans and other stakeholders. You must live and breathe social and digital media and have a fair amount of LEGO in your DNA, connect to a specific and challenging target group.

Your qualifications should include:

• 2+ years in social media or digital engagement

• Experience with data-driven decision-making, site analytics and insights reporting

• Strong understanding of digital community engagement

• Project coordination / Project management skills

• Capability to prioritize and manage your time and effort according to the tasks at hand

• Strong written skills in English

• Preferably a BA or higher degree with a major in communication, information science, community management or other closely related areas, and/or strong relevant experience

Bringing it to life

“This job is an opportunity to get in close contact with a fantastic community of passionate and talented LEGO users, and work with them to see their ideas and talents be realized. The role also allows you to flex your digital expertise and your analytical and results-oriented side in making the LEGO Ideas experience the very best it can be for our fans and for the LEGO Group” says Johnny Castrup, Head of LEGO Ideas.

Join the Global LEGO® Family

At the LEGO Group, we succeed together, and you will be part of a global family, where you can use your creativity and enjoy a fun working environment. We look forward to reading your application – when applying, please remember to attach a cover letter and your current CV in English.

We do not have application deadlines on any of our positions. We take candidates into the recruitment process continuously and close the position once we have found the right candidate.

LEGO SYSTEM A/SBillund2019-02-11T00:00:002019-02-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingskonsulent - barselsvikariat

Skive Kommune

Skive
Har du forstand på branding? Vil du være med til at tage Skive Kommunes RENT LIV brand til næste niveau? Så skal du kigge mod Skive, hvor vi søger en struktureret og udadvendt udviklingskonsulent til et spændende barselsvikariat. Tiltrædelse er snar...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

Kommunikatør med skarp pen og strategisk tæft til Styrelsen for Patientklager

Styrelsen for Patientklager

Aarhus N
Vil du være med til at opbygge en af Danmarks bedste arbejdspladser i Aarhus? Har du erfaring med at få det gode budskab ud over rampen? Så er du måske den nye kommunikationskonsulent i Styrelsen for Patientklager. Om styrelsen som arbejdsplads Styr...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:15. marts 2019

Online Community Specialist

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Online Community Specialist Would you like to get in close contact with our adult fans? Co-create and moderate fantastic creations and spark creativity and engagement by interaction on various social media platforms. Keep a keen eye on our users and...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019