Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationsmedarbejder

Utzon Center søger nytænkende og ambitiøs kommunikator med hjemmebane på alle medieplatforme


Utzon Center har med base i Aalborg de seneste år sat markante aftryk med formidling lokalt, nationalt og internationalt som det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Vi er et levende hus med en ung stab, der brænder for at levere de bedste oplevelser til en meget varieret gruppe af gæster. Vi har derfor en stor kontaktflade og en bred pallette af tilbud til mange forskellige målgrupper. Det er derfor centralt, at der er en sammenhængende kommunikation på fysiske som digitale platforme. Desuden er det vigtigt, at Utzon Center konstant er i bevægelse og fornyer sig med nye oplevelsestilbud og fortællinger, der binder os endnu tættere sammen med verden omkring os fra Aalborg, København over Sydney til New York.

Vi søger derfor en modig og passioneret kommunikator, som både kan fortælle fængende historier på alle kommunikationsplatforme og lave markedsføringskampagner på digitale og fysiske platforme. Du kan lave opdateringer på sociale medier, som får folk til at stoppe op. Du kan vinkle historier, så de bliver interessante for de lokale, nationale og internationale medier. Men du forstår også at skrive tekster til vores hjemmeside og nyhedsbrev på læsernes præmisser med afsæt i vores værdigrundlag. Dit arbejde bliver samtidig at fungere som koordinator på vores markedsføring. De grafiske opgaver skal ikke løses af dig, men du skal være bindeleddet mellem grafiker, Utzon Center og det sted, vi skal være synlige.

 

Jobbet

Stillingen er nyoprettet, og du vil i det daglige indgå i Utzon Centers unge og energiske team. Utzon Center har igennem mange år haft et tæt samarbejde med Kunsten. Du vil derfor særligt i opstarten få sparring fra kommunikationsafdelingen på Kunsten, men du vil alene udgøre kommunikationsafdelingen på Utzon Center med reference til den kreative direktør. Du vil med stillingen få muligheden for at udvikle kommunikation og markedsføring i et af Danmarks nye markante udstillingshuse.


Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Kommunikation på www.utzoncenter.dk samt de væsentligste sociale medier, som effektivt styrker vores image og konverterer til fysiske og/eller digitale besøg
  • Udarbejdelse, udsendelse og effektmåling af målgruppeorienterede nyhedsbreve
  • Kontakt til pressen. Udvikling af idé til færdig historie i et lokalt, nationalt eller internationalt medie
  • Iværksætte og koordinere marketingkampagner
  • Optimering af kommunikationsindsatserne på baggrund af indsigter fra Google Analytics, Facebook, brugerundersøgelser, nyhedsbreve m.v. Herunder iværksætte målrettet annoncering på Facebook, Google m.v. og generelt arbejde med optimering af den fulde, digitale kunderejse
  • Opdatering af diverse online kulturkalendere
  • Diverse ad hoc-opgaver og løbende kommunikationsopgaver

Profil

Den person, som vi søger, er passioneret og resultatorienteret med lyst til at drive kommunikation og markedsføringsområdet til et nyt niveau på Utzon Center. Du skal have en naturlig, positiv og løsningsorienteret tilgang, kunne bevare overblikket og håndtere pressede situationer og hasteopgaver. Du skal også trives lige godt med at arbejde struktureret med de daglige, rutineprægede opgaver som med de udfordrende projekter. Du skal være en teamplayer.

  • Uddannelse i kommunikation
  • Erfaring med content management systemer, gerne med Drupal

  • Erfaring med målrettet digital kommunikation gennem tekst, billede og video til forskellige målgrupper, hvor sproget matcher medieplatformen og formålet er klart defineret

  • Erfaring med Google Analytics, Ads og Business, Facebook Ad Manager og værktøjerne i Facebook Business Manager, samt lignende analyse- og markedsføringsredskaber

  • Dokumenteret erfaring med at skrive til mange forskellige medietyper. Send eksempler på dit arbejde sammen med ansøgningen.

  • Et godt netværk i mediebranchen lokalt som nationalt og indsigt i aktuelle tendenser indenfor kulturområdet og publikums kulturforbrug

  • Gode mundtligt og skriftlige kundskaber på engelsk er at foretrække

  • En fordel med kendskab til det internationale mediebillede/presselandskab indenfor design, livsstil, arkitektur – men ikke et must


Ansættelse

Stillingen som kommunikationsmedarbejder er en fast stilling på 32 timer/uge med arbejdstid mandag-torsdag. Løn efter kvalifikationer men i intervallet mellem 28.000-32.000 kr. Stillingen ønskes besat snarest muligt eller senest pr. 1. oktober 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kreativ direktør Lasse Anderson på 3199 1600 eller Kommunikationschef Lars Ulrich Hansen på 3199 4105.


Ansøgning

CoMate er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning senest den 04. august 2019  med relevante bilag. Der vil blive afholdt løbende telefoninterviews under hele rekrutteringsperioden. Ansættelsessamtalerne bliver afholdt den 21. august 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Pernille Jakobsen på 2022 4778.

 

Om Utzon Center A/S

Midt på Aalborgs smukke havnefront ligger Utzon Center designet af den verdensberømte danske arkitekt Jørn Utzon og hans søn Kim Utzon i 2008. Utzon Center er det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Hovedfokus er udstilling og formidling af nutidige strømninger i arkitektur og design med forståelse for ny teknologi. I en aktualiseret kontekst belyser og formidler vi tillige Jørn Utzons arkitektur og metoder via Utzon Arkivet.

Du kan spise i Utzon Centers restaurant, JØRN, der skaber gastronomiske oplevelser på højeste niveau. Du kan leje Det Obelske Auditorium, med Aalborgs smukkeste udsigt til Limfjorden, til konferencer og fester, og booke de smukke udstillingshaller til receptioner og events.

Vil du vide mere www.utzoncenter.dk


Ansøgningsfrist: 04/08/2019


Søg nu



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048202Phoenix-98e552ef12019-06-24T00:00:00Kommunikationsmedarbejder

Utzon Center søger nytænkende og ambitiøs kommunikator med hjemmebane på alle medieplatforme


Utzon Center har med base i Aalborg de seneste år sat markante aftryk med formidling lokalt, nationalt og internationalt som det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Vi er et levende hus med en ung stab, der brænder for at levere de bedste oplevelser til en meget varieret gruppe af gæster. Vi har derfor en stor kontaktflade og en bred pallette af tilbud til mange forskellige målgrupper. Det er derfor centralt, at der er en sammenhængende kommunikation på fysiske som digitale platforme. Desuden er det vigtigt, at Utzon Center konstant er i bevægelse og fornyer sig med nye oplevelsestilbud og fortællinger, der binder os endnu tættere sammen med verden omkring os fra Aalborg, København over Sydney til New York.

Vi søger derfor en modig og passioneret kommunikator, som både kan fortælle fængende historier på alle kommunikationsplatforme og lave markedsføringskampagner på digitale og fysiske platforme. Du kan lave opdateringer på sociale medier, som får folk til at stoppe op. Du kan vinkle historier, så de bliver interessante for de lokale, nationale og internationale medier. Men du forstår også at skrive tekster til vores hjemmeside og nyhedsbrev på læsernes præmisser med afsæt i vores værdigrundlag. Dit arbejde bliver samtidig at fungere som koordinator på vores markedsføring. De grafiske opgaver skal ikke løses af dig, men du skal være bindeleddet mellem grafiker, Utzon Center og det sted, vi skal være synlige.

 

Jobbet

Stillingen er nyoprettet, og du vil i det daglige indgå i Utzon Centers unge og energiske team. Utzon Center har igennem mange år haft et tæt samarbejde med Kunsten. Du vil derfor særligt i opstarten få sparring fra kommunikationsafdelingen på Kunsten, men du vil alene udgøre kommunikationsafdelingen på Utzon Center med reference til den kreative direktør. Du vil med stillingen få muligheden for at udvikle kommunikation og markedsføring i et af Danmarks nye markante udstillingshuse.


Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Kommunikation på www.utzoncenter.dk samt de væsentligste sociale medier, som effektivt styrker vores image og konverterer til fysiske og/eller digitale besøg
  • Udarbejdelse, udsendelse og effektmåling af målgruppeorienterede nyhedsbreve
  • Kontakt til pressen. Udvikling af idé til færdig historie i et lokalt, nationalt eller internationalt medie
  • Iværksætte og koordinere marketingkampagner
  • Optimering af kommunikationsindsatserne på baggrund af indsigter fra Google Analytics, Facebook, brugerundersøgelser, nyhedsbreve m.v. Herunder iværksætte målrettet annoncering på Facebook, Google m.v. og generelt arbejde med optimering af den fulde, digitale kunderejse
  • Opdatering af diverse online kulturkalendere
  • Diverse ad hoc-opgaver og løbende kommunikationsopgaver

Profil

Den person, som vi søger, er passioneret og resultatorienteret med lyst til at drive kommunikation og markedsføringsområdet til et nyt niveau på Utzon Center. Du skal have en naturlig, positiv og løsningsorienteret tilgang, kunne bevare overblikket og håndtere pressede situationer og hasteopgaver. Du skal også trives lige godt med at arbejde struktureret med de daglige, rutineprægede opgaver som med de udfordrende projekter. Du skal være en teamplayer.

  • Uddannelse i kommunikation
  • Erfaring med content management systemer, gerne med Drupal

  • Erfaring med målrettet digital kommunikation gennem tekst, billede og video til forskellige målgrupper, hvor sproget matcher medieplatformen og formålet er klart defineret

  • Erfaring med Google Analytics, Ads og Business, Facebook Ad Manager og værktøjerne i Facebook Business Manager, samt lignende analyse- og markedsføringsredskaber

  • Dokumenteret erfaring med at skrive til mange forskellige medietyper. Send eksempler på dit arbejde sammen med ansøgningen.

  • Et godt netværk i mediebranchen lokalt som nationalt og indsigt i aktuelle tendenser indenfor kulturområdet og publikums kulturforbrug

  • Gode mundtligt og skriftlige kundskaber på engelsk er at foretrække

  • En fordel med kendskab til det internationale mediebillede/presselandskab indenfor design, livsstil, arkitektur – men ikke et must


Ansættelse

Stillingen som kommunikationsmedarbejder er en fast stilling på 32 timer/uge med arbejdstid mandag-torsdag. Løn efter kvalifikationer men i intervallet mellem 28.000-32.000 kr. Stillingen ønskes besat snarest muligt eller senest pr. 1. oktober 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kreativ direktør Lasse Anderson på 3199 1600 eller Kommunikationschef Lars Ulrich Hansen på 3199 4105.


Ansøgning

CoMate er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning senest den 04. august 2019  med relevante bilag. Der vil blive afholdt løbende telefoninterviews under hele rekrutteringsperioden. Ansættelsessamtalerne bliver afholdt den 21. august 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Pernille Jakobsen på 2022 4778.

 

Om Utzon Center A/S

Midt på Aalborgs smukke havnefront ligger Utzon Center designet af den verdensberømte danske arkitekt Jørn Utzon og hans søn Kim Utzon i 2008. Utzon Center er det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Hovedfokus er udstilling og formidling af nutidige strømninger i arkitektur og design med forståelse for ny teknologi. I en aktualiseret kontekst belyser og formidler vi tillige Jørn Utzons arkitektur og metoder via Utzon Arkivet.

Du kan spise i Utzon Centers restaurant, JØRN, der skaber gastronomiske oplevelser på højeste niveau. Du kan leje Det Obelske Auditorium, med Aalborgs smukkeste udsigt til Limfjorden, til konferencer og fester, og booke de smukke udstillingshaller til receptioner og events.

Vil du vide mere www.utzoncenter.dk


Ansøgningsfrist: 04/08/2019


Søg nu


2019-08-05T01:50:35.960 Utzon Center søger nytænkende og ambitiøs kommunikator med hjemmebane på alle medieplatforme Utzon Center har med base i Aalborg de seneste år sat markante aftryk med formidling lokalt, nationalt og internationalt som det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Vi er et levende hus med en ung stab, der brænder for at levere de bedste oplevelser til en meget varieret gruppe af gæster. Vi har derfor en stor kontaktflade og en bred pallette af tilbud til mange forskellige målgrupper. Det er derfor centralt, at der er en sammenhængende kommunikation på fysiske som digitale platforme. Desuden er det vigtigt, at Utzon Center konstant er i bevægelse og fornyer sig med nye oplevelsestilbud og fortællinger, der binder os endnu tættere sammen med verden omkring os fra Aalborg, København over Sydney til New York. Vi søger derfor en modig og passioneret kommunikator, som både kan fortælle fængende historier på alle kommunikationsplatforme og lave markedsføringskampagner på digitale og fysiske platforme. Du kan lave opdateringer på sociale medier, som får folk til at stoppe op. Du kan vinkle historier, så de bliver interessante for de lokale, nationale og internationale medier. Men du forstår også at skrive tekster til vores hjemmeside og nyhedsbrev på læsernes præmisser med afsæt i vores værdigrundlag. Dit arbejde bliver samtidig at fungere som koordinator på vores markedsføring. De grafiske opgaver skal ikke løses af dig, men du skal være bindeleddet mellem grafiker, Utzon Center og det sted, vi skal være synlige. Jobbet Stillingen er nyoprettet, og du vil i det daglige indgå i Utzon Centers unge og energiske team. Utzon Center har igennem mange år haft et tæt samarbejde med Kunsten. Du vil derfor særligt i opstarten få sparring fra kommunikationsafdelingen på Kunsten, men du vil alene udgøre kommunikationsafdelingen på Utzon Center med reference til den kreative direktør. Du vil med stillingen få muligheden for at udvikle kommunikation og markedsføring i et af Danmarks nye markante udstillingshuse. Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.: Kommunikation på www.utzoncenter.dk samt de væsentligste sociale medier, som effektivt styrker vores image og konverterer til fysiske og eller digitale besøg Udarbejdelse, udsendelse og effektmåling af målgruppeorienterede nyhedsbreve Kontakt til pressen. Udvikling af idé til færdig historie i et lokalt, nationalt eller internationalt medie Iværksætte og koordinere marketingkampagner Optimering af kommunikationsindsatserne på baggrund af indsigter fra Google Analytics, Facebook, brugerundersøgelser, nyhedsbreve m.v. Herunder iværksætte målrettet annoncering på Facebook, Google m.v. og generelt arbejde med optimering af den fulde, digitale kunderejse Opdatering af diverse online kulturkalendere Diverse ad hoc-opgaver og løbende kommunikationsopgaver Profil Den person, som vi søger, er passioneret og resultatorienteret med lyst til at drive kommunikation og markedsføringsområdet til et nyt niveau på Utzon Center. Du skal have en naturlig, positiv og løsningsorienteret tilgang, kunne bevare overblikket og håndtere pressede situationer og hasteopgaver. Du skal også trives lige godt med at arbejde struktureret med de daglige, rutineprægede opgaver som med de udfordrende projekter. Du skal være en teamplayer. Uddannelse i kommunikation Erfaring med content management systemer, gerne med Drupal Erfaring med målrettet digital kommunikation gennem tekst, billede og video til forskellige målgrupper, hvor sproget matcher medieplatformen og formålet er klart defineret Erfaring med Google Analytics, Ads og Business, Facebook Ad Manager og værktøjerne i Facebook Business Manager, samt lignende analyse- og markedsføringsredskaber Dokumenteret erfaring med at skrive til mange forskellige medietyper. Send eksempler på dit arbejde sammen med ansøgningen. Et godt netværk i mediebranchen lokalt som nationalt og indsigt i aktuelle tendenser indenfor kulturområdet og publikums kulturforbrug Gode mundtligt og skriftlige kundskaber på engelsk er at foretrække En fordel med kendskab til det internationale mediebillede presselandskab indenfor design, livsstil, arkitektur men ikke et must Ansættelse Stillingen som kommunikationsmedarbejder er en fast stilling på 32 timer uge med arbejdstid mandag-torsdag. Løn efter kvalifikationer men i intervallet mellem 28.000-32.000 kr. Stillingen ønskes besat snarest muligt eller senest pr. 1. oktober 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kreativ direktør Lasse Anderson på 3199 1600 eller Kommunikationschef Lars Ulrich Hansen på 3199 4105. Ansøgning CoMate er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning senest den 04. august 2019 med relevante bilag. Der vil blive afholdt løbende telefoninterviews under hele rekrutteringsperioden. Ansættelsessamtalerne bliver afholdt den 21. august 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Pernille Jakobsen på 2022 4778. Om Utzon Center A S Midt på Aalborgs smukke havnefront ligger Utzon Center designet af den verdensberømte danske arkitekt Jørn Utzon og hans søn Kim Utzon i 2008. Utzon Center er det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Hovedfokus er udstilling og formidling af nutidige strømninger i arkitektur og design med forståelse for ny teknologi. I en aktualiseret kontekst belyser og formidler vi tillige Jørn Utzons arkitektur og metoder via Utzon Arkivet. Du kan spise i Utzon Centers restaurant, JØRN, der skaber gastronomiske oplevelser på højeste niveau. Du kan leje Det Obelske Auditorium, med Aalborgs smukkeste udsigt til Limfjorden, til konferencer og fester, og booke de smukke udstillingshaller til receptioner og events. Vil du vide mere www.utzoncenter.dk Ansøgningsfrist: 04 08 2019 Søg nu11jobnet98e552ef100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000http://app.elvium.com/da/positions/7956/c/applications/new0EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3551619Utzon Center11Slotspladsen 4 Slotspladsen 49000AalborgDKDanmark0DKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent782623JobNet5008600500860010024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=98e552efhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=98e552efhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=98e552ef&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=98e552ef&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKommunikationsmedarbejder1Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg362122235noreply@ofir.comDanmarkDanmark330101838Kommunikationsmedarbejder til Børne- og FamiliesekretariatetBasic (2 årig projektansættelse)Vil du have hands-on med spændende kommunikationsopgaver? Formår du at omsætte fagsprog til noget alle forstår? Og er ord som UX, informationsarkitektur og brugerrejser en del af dit faglige repertoire? Så har du nu muligheden for at blive en del af et stærkt kommunikationsteam på en arbejdsplads, hvor du får masser af snitflader og direkte samarbejde med kollegaer på tværs af afdelinger og forvaltninger.Som kommunikationsmedarbejder i Børne- og Familiesekretariatet får du rig mulighed for at oparbejde erfaring inden for en bred vifte af kommunikationsopgaver i en politisk styret organisation. Stillingen er på 30 timer fra 1. februar 2020 og 2 år frem.Du kommer til at arbejde med: Udvikling af et konkret website til 0-6 års området Revidering og kvalitetssikring af indhold på Aalborg Kommunes hjemmeside og intranet Feedback og korrektur på indhold online og offline Produktion af indhold til SoMe, artikler og nyhedsbreve Interviews og formidling Du har: En uddannelse inden for kommunikation Erfaring med brug af sociale medier i faglig sammenhæng Viden om UX, informationsarkitektur, webkommunikation og eventuelt brugerrejser Skrivefærdighederne i orden og formår at omsætte fagsprog til hverdagssprog Erfaring med interviews eventuelt på video Som person er du: God til at opbygge relationer og netværk Lydhør men kan stå fast Selvstændig og har gå-på-mod Struktureret og kan holde mange bolde i luften på n gang En god kollega, der ved at ingen lykkes alene Med på et godt grin Vi byder velkommen til en arbejdsplads med: Mulighed for masser af ansvar og faglig udvikling Et godt arbejdsmiljø med høj faglighed, sparring, engagement og en anerkendende ledelsesstil Gode muligheder for at prøve dig selv og din faglighed af Erfarne kommunikationskonsulenter, der gerne lærer fra sig En kultur præget af tillid, hvor fejl er lig læring, og hvor det sociale samspil og trivsel prioriteres højt Børne- og FamiliesekretariatetBørne- og Familiesekretariatet er en stabsfunktion, der understøtter drift og udvikling i n af forvaltningens fire afdelinger - Børne- og Familieafdelingen. Afdelingens kerneområder er: Dagtilbud Tilbud til børn, unge og familier med særlige behov Tilbud til voksne udsatte Sundhedsfremme og sygdomsforebyggelse. Børne- og Familiesekretariatet består af cirka 25 medarbejdere, der er fordelt på fire teams, hvor du vil indgå i Planlægningsteamet, som består af ni medarbejdere herunder n kommunikationskonsulent. Planlægningsteamet servicerer den politiske og den administrative ledelse i forvaltningen og løser en bred vifte af konsulent- og planlægningsopgaver.Yderligere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til sekretariatsleder Ole Thinggaard, tlf. 99 31 28 10, teamleder Lene Jakobsen, tlf. 99 31 27 02 eller kommunikationskonsulent Maiken Mouritsen tlf. 99 31 28 08.Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige ansættelsesforhold jf. gældende overenskomst.Arbejdsstedets adresseSønderbro 12, 9000 Aalborg.Ansøgningsfrist er 30. oktober 2019Samtaler afholdes 12. november 2019Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.(2 årig projektansættelse)

Vil du have hands-on med spændende kommunikationsopgaver? Formår du at omsætte fagsprog til noget alle forstår? Og er ord som UX, informationsarkitektur og brugerrejser en del af dit faglige repertoire? Så har du nu muligheden for at blive en del af et stærkt kommunikationsteam på en arbejdsplads, hvor du får masser af snitflader og direkte samarbejde med kollegaer på tværs af afdelinger og forvaltninger.

Som kommunikationsmedarbejder i Børne- og Familiesekretariatet får du rig mulighed for at oparbejde erfaring inden for en bred vifte af kommunikationsopgaver i en politisk styret organisation. Stillingen er på 30 timer fra 1. februar 2020 og 2 år frem.

Du kommer til at arbejde med:
  • Udvikling af et konkret website til 0-6 års området
  • Revidering og kvalitetssikring af indhold på Aalborg Kommunes hjemmeside og intranet
  • Feedback og korrektur på indhold – online og offline
  • Produktion af indhold til SoMe, artikler og nyhedsbreve
  • Interviews og formidling
Du har:
  • En uddannelse inden for kommunikation
  • Erfaring med brug af sociale medier i faglig sammenhæng
  • Viden om UX, informationsarkitektur, webkommunikation og eventuelt brugerrejser
  • Skrivefærdighederne i orden og formår at omsætte fagsprog til hverdagssprog
  • Erfaring med interviews – eventuelt på video
Som person er du:
  • God til at opbygge relationer og netværk
  • Lydhør men kan stå fast
  • Selvstændig og har gå-på-mod
  • Struktureret og kan holde mange bolde i luften på én gang
  • En god kollega, der ved at ingen lykkes alene
  • Med på et godt grin
Vi byder velkommen til en arbejdsplads med:
  • Mulighed for masser af ansvar og faglig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø med høj faglighed, sparring, engagement og en anerkendende ledelsesstil
  • Gode muligheder for at prøve dig selv og din faglighed af
  • Erfarne kommunikationskonsulenter, der gerne lærer fra sig
  • En kultur præget af tillid, hvor fejl er lig læring, og hvor det sociale samspil og trivsel prioriteres højt
Børne- og Familiesekretariatet
Børne- og Familiesekretariatet er en stabsfunktion, der understøtter drift og udvikling i én af forvaltningens fire afdelinger - Børne- og Familieafdelingen. Afdelingens kerneområder er:
  • Dagtilbud
  • Tilbud til børn, unge og familier med særlige behov
  • Tilbud til voksne udsatte
  • Sundhedsfremme og sygdomsforebyggelse.
Børne- og Familiesekretariatet består af cirka 25 medarbejdere, der er fordelt på fire teams, hvor du vil indgå i Planlægningsteamet, som består af ni medarbejdere – herunder én kommunikationskonsulent. Planlægningsteamet servicerer den politiske og den administrative ledelse i forvaltningen og løser en bred vifte af konsulent- og planlægningsopgaver.

Yderligere oplysninger om jobbet kan fås ved henvendelse til sekretariatsleder Ole Thinggaard, tlf. 99 31 28 10, teamleder Lene Jakobsen, tlf. 99 31 27 02 eller kommunikationskonsulent Maiken Mouritsen tlf. 99 31 28 08.

Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige ansættelsesforhold jf. gældende overenskomst.

Arbejdsstedets adresse
Sønderbro 12, 9000 Aalborg.

Ansøgningsfrist er 30. oktober 2019
Samtaler afholdes 12. november 2019

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/f2b8c345_logo.gifBørne- og FamilieafdelingenAalborg2019-10-07T13:00:42.0572019-10-30T00:00:00
330108257Presse og Kommunikationsmedarbejde i Aalborg StiftRobot Presse- og kommunikationsmedarbejder til Aalborg Stift En deltidsstilling på 18,5 timer pr. uge (se Særlige forhold) som presse- og kommunikationsmedarbejder ved Presse Kommunikation i Aalborg Stift ønskes besat pr. 1. januar 2020. Vi søger en medarbejder med en solid indsigt i kirke og kristendom og stærke kompetencer inden for kommunikation. Arbejdsopgaver: Strategisk pressearbejde - herunder mediesamarbejde og presserådgivning for biskoppen Journalistisk produktion til både interne og eksterne kommunikationskanaler Kommunikationsrådgivning og -sparring til sognene Kommunikationsarbejde (drift- og udviklingsopgaver) i overensstemmelse med afdelingens målsætning og kommunikationsplan Udvikling og videreudbygning af stiftets interne og eksterne kommunikation Kvalifikationer: Faglighed: Dokumenterede journalistiske og kommunikationsmæssige færdigheder og et indgående kendskab til folkekirke og kristendom, gerne cand.theol. God erfaring med kommunikation på digitale medier. Afdelingens egne platforme består p.t. af hjemmeside, sociale medier og nyhedsbrev. Selvstændighed: Presse Kommunikation er en lille organisation, hvor det er vigtigt at kunne tage initiativer, skabe struktur og overblik og at være selvstændig og produktiv. Vi arbejder som et team, men med ansvar for egne Samarbejde: Arbejdet skal udføres i samspil med de øvrige medarbejdere, et netværk af frivillige aktører og bestyrelsen i Presse Om arbejdspladsen: Arbejdspladsen bliver (med udgangspunkt) i Folkekirkens Hus, Gammeltorv 4, 9000 Aalborg. Medarbejderen vil indgå i et team, der i øvrigt består af en kommunikationsmedarbejder og en videojournalist. Om Presse Kommunikation: Presse Kommunikation er et samarbejde mellem provstierne i Aalborg Stift. Samarbejdet er finansieret af stiftets provstier og af Stiftsrådet. Presse Kommunikation varetager en lang række kommunikationsopgaver med fokus på formidling af folkekirkens arbejde i Aalborg Stift. Om ansættelsen: Ansættelsen vil ske i henhold til relevant overenskomst, eksempelvis på AC-vilkår eller journalistvilkår, afhængigt af ansøgers uddannelse. Særlige forhold: Stillingen kan søges sammen med en halvtidsstilling som overenskomstansat sognepræst i Hals pastorat, Aalborg Nordre provsti. Stillingerne kan søges sammen eller hver for sig. Se opslag: https: aalborgstift.dk til-praester ledige-praestestillinger. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til formand for bestyrelsen Poul Jacobsen på 30 62 04 24 eller kommunikationsmedarbejder Marie Hoehl Tolstrup 30 61 14 30. Ansøgning mærket Presse- og kommunikationsmedarbejder sendes til mhto@km.dk senest d. 4. november kl. 08.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 22. november på Bispegården, Thulebakken 1, 9000 Aalborg.

Presse- og kommunikationsmedarbejder til Aalborg Stift

En deltidsstilling på 18,5 timer pr. uge (se Særlige forhold) som presse- og kommunikationsmedarbejder ved Presse & Kommunikation i Aalborg Stift ønskes besat pr. 1. januar 2020.

 

Vi søger en medarbejder med en solid indsigt i kirke og kristendom og stærke kompetencer inden for kommunikation.

 

Arbejdsopgaver:

  • Strategisk pressearbejde - herunder mediesamarbejde og presserådgivning for biskoppen
  • Journalistisk produktion til både interne og eksterne kommunikationskanaler
  • Kommunikationsrådgivning og -sparring til sognene
  • Kommunikationsarbejde (drift- og udviklingsopgaver) i overensstemmelse med afdelingens målsætning og kommunikationsplan
  • Udvikling og videreudbygning af stiftets interne og eksterne kommunikation

 

Kvalifikationer:

  • Faglighed: Dokumenterede journalistiske og kommunikationsmæssige færdigheder og et indgående kendskab til folkekirke og kristendom, gerne cand.theol. God erfaring med kommunikation på digitale medier. Afdelingens egne platforme består p.t. af hjemmeside, sociale medier og nyhedsbrev.

 

  • Selvstændighed: Presse & Kommunikation er en lille organisation, hvor det er vigtigt at kunne tage initiativer, skabe struktur og overblik og at være selvstændig og produktiv. Vi arbejder som et team, men med ansvar for egne

 

  • Samarbejde: Arbejdet skal udføres i samspil med de øvrige medarbejdere, et netværk af frivillige aktører og bestyrelsen i Presse &

 

Om arbejdspladsen:

Arbejdspladsen bliver (med udgangspunkt) i Folkekirkens Hus, Gammeltorv 4, 9000 Aalborg. Medarbejderen vil indgå i et team, der i øvrigt består af en kommunikationsmedarbejder og en videojournalist.

 

Om Presse & Kommunikation:

Presse & Kommunikation er et samarbejde mellem provstierne i Aalborg Stift. Samarbejdet er finansieret af stiftets provstier og af Stiftsrådet. Presse & Kommunikation varetager en lang række kommunikationsopgaver med fokus på formidling af folkekirkens arbejde i Aalborg Stift.

 

Om ansættelsen:

Ansættelsen vil ske i henhold til relevant overenskomst, eksempelvis på AC-vilkår eller journalistvilkår, afhængigt af ansøgers uddannelse.

 

Særlige forhold:

Stillingen kan søges sammen med en halvtidsstilling som overenskomstansat sognepræst i Hals pastorat, Aalborg Nordre provsti. Stillingerne kan søges sammen eller hver for sig. Se opslag: https://aalborgstift.dk/til-praester/ledige-praestestillinger.

 

 

 

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til formand for bestyrelsen Poul Jacobsen på 30 62 04 24 eller kommunikationsmedarbejder Marie Hoehl Tolstrup 30 61 14 30.

 

Ansøgning mærket ’Presse- og kommunikationsmedarbejder’ sendes til mhto@km.dk senest d. 4. november kl. 08.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 22. november på Bispegården, Thulebakken 1, 9000 Aalborg.

Presse og Kommunikation i Aalborg StiftAalborg2019-10-17T00:00:002019-11-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommunikationsmedarbejder til Børne- og Familiesekretariatet

Børne- og Familieafdelingen

Aalborg
(2 årig projektansættelse)Vil du have hands-on med spændende kommunikationsopgaver? Formår du at omsætte fagsprog til noget alle forstår? Og er ord som UX, informationsarkitektur og brugerrejser en del af dit faglige repertoire? Så har du nu mulighe...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:30. oktober 2019

Presse og Kommunikationsmedarbejde i Aalborg Stift

Presse og Kommunikation i Aalborg Stift

Aalborg
Presse- og kommunikationsmedarbejder til Aalborg Stift En deltidsstilling på 18,5 timer pr. uge (se Særlige forhold) som presse- og kommunikationsmedarbejder ved Presse Kommunikation i Aalborg Stift ønskes besat pr. 1. januar 2020. Vi søger en medar...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:4. november 2019