Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationsmedarbejder stærk i storytelling og SoME

Regionshospitalet Randers søger en kommunikationsmedarbejder med interesse for storytelling og sociale medier. Vil du fortælle de gode historier om hospitalet og være vores "go-to" person inden for social media-området? Så er du måske vores nye kollega.
 
Om jobbet
Som ny kommunikationsmedarbejder bidrager du med historier til vores interne nyhedsflow, og du står for drift og udvikling af nyhedsflowet på vores sociale platforme. Du får ansvar for at planlægge, levere og optimere indhold til både vores interne nyhedsbrev og sociale medier (Facebook, LinkedIn og Twitter), så vi sikrer en høj kvalitet og udvikling i vores historier på de enkelte medier. Vi søger dig, der er initiativrig og som kan spotte den gode historie og omsætte den til kommunikation, der fænger og inddrager.
 
Du skaber selv indhold til vores medier ved at opsøge de gode historier på hospitalet. Du kan samarbejde med mange forskellige faggrupper, og du formår at omsætte deres budskaber til relevante historier på vores kanaler. Du producerer tekster og videoer af høj kvalitet, og i samarbejde med vores fotograf sørger du for at få fortalt historier om bl.a. vores patientbehandlinger, nye udviklingsprojekter, strategi og om menneskerne i uniformerne.
 
Vi lægger vægt på, at du er nysgerrig, iderig og hurtig på tasterne. Vi forventer, at du overvåger de sociale medier, og følger op med statistik for indsatserne.
 
Du bliver en del af Kommunikations- og ledelsessekretariatet, der udover dig består af syv medarbejdere og en chef. Vi er et godt team, der hjælper hinanden, og vi forventer derfor, at du er aktivt opsøgende og vil behjælpelig med andre opgaver i enheden fx. kampagner, events og kommunikativ sparring, når det er nødvendigt.
 
Stillingen er fast. Den er på 18,5 timer pr. uge og ønskes besat 1. september eller snarest derefter.
 
Hvem er du?
Vi forventer, at du er fleksibel og fuld af energi og godt humør. Du skal være stærk i storytelling og du ved, hvordan vi kan udvikle vores tilstedeværelse på de sociale medier.
Du har evnen til at arbejde systematisk og med overblik. Du har let ved at kommunikere med mennesker på mange forskellige niveauer i organisationen og med andre fagligheder end din egen. Du er imødekommende og går til hver eneste dialog med indlevelse og forståelse, og du kan møde alle i øjenhøjde samt tilpasse dit sprog og tone til enhver situation.
 
Vi forventer, at du:
 
Er uddannet indenfor Kommunikation, journalistik eller har anden relevant kommunikationsfaglig uddannelse

  • Leverer velskrevne og interessante nyheder – og producerer inddragende videoer
  • Har erfaring med at drive sociale medier
  • Har organisatoriske evner og formår at samarbejde på tværs i en stor koncern
 
 
Om Kommunikations- og ledelsessekretariatet
Kommunikations- og ledelsessekretariatet er en enhed med syv ansatte i Administrationen på Regionshospitalet Randers. Vi står for bl.a. ledelsessupport til direktionen, klagesagsbetjening, pressehåndtering samt intern og ekstern kommunikation på hospitalet.


Administrationen omfatter også HR, Økonomi, Planlægning, Kvalitet og Sundheds-it samt Aktiv Patientstøtte. I Administrationen er vi ca. 60 medarbejdere i alt.
Hvis du er den rette person, kan vi tilbyde dig en arbejdsplads med en god stemning og gode udviklingsmuligheder. Vi har fokus på, at alle medarbejdere får faglig sparring og ledelsesmæssig opbakning.
 
Yderligere oplysninger
Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019. Den er normeret til 18,5 timer pr. uge og indplaceres til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og sekretariatschef Cecilia Honores Møller på tlf.: 4079 2609.
Ansøgningsfrist: 17. juni 2019 kl. 12.00


Der holdes samtaler mandag den 24. juni.
 
 




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033088Phoenix-5467ca6412019-05-28T13:00:27.823Kommunikationsmedarbejder stærk i storytelling og SoMERegionshospitalet Randers søger en kommunikationsmedarbejder med interesse for storytelling og sociale medier. Vil du fortælle de gode historier om hospitalet og være vores "go-to" person inden for social media-området? Så er du måske vores nye kollega.
 
Om jobbet
Som ny kommunikationsmedarbejder bidrager du med historier til vores interne nyhedsflow, og du står for drift og udvikling af nyhedsflowet på vores sociale platforme. Du får ansvar for at planlægge, levere og optimere indhold til både vores interne nyhedsbrev og sociale medier (Facebook, LinkedIn og Twitter), så vi sikrer en høj kvalitet og udvikling i vores historier på de enkelte medier. Vi søger dig, der er initiativrig og som kan spotte den gode historie og omsætte den til kommunikation, der fænger og inddrager.
 
Du skaber selv indhold til vores medier ved at opsøge de gode historier på hospitalet. Du kan samarbejde med mange forskellige faggrupper, og du formår at omsætte deres budskaber til relevante historier på vores kanaler. Du producerer tekster og videoer af høj kvalitet, og i samarbejde med vores fotograf sørger du for at få fortalt historier om bl.a. vores patientbehandlinger, nye udviklingsprojekter, strategi og om menneskerne i uniformerne.
 
Vi lægger vægt på, at du er nysgerrig, iderig og hurtig på tasterne. Vi forventer, at du overvåger de sociale medier, og følger op med statistik for indsatserne.
 
Du bliver en del af Kommunikations- og ledelsessekretariatet, der udover dig består af syv medarbejdere og en chef. Vi er et godt team, der hjælper hinanden, og vi forventer derfor, at du er aktivt opsøgende og vil behjælpelig med andre opgaver i enheden fx. kampagner, events og kommunikativ sparring, når det er nødvendigt.
 
Stillingen er fast. Den er på 18,5 timer pr. uge og ønskes besat 1. september eller snarest derefter.
 
Hvem er du?
Vi forventer, at du er fleksibel og fuld af energi og godt humør. Du skal være stærk i storytelling og du ved, hvordan vi kan udvikle vores tilstedeværelse på de sociale medier.
Du har evnen til at arbejde systematisk og med overblik. Du har let ved at kommunikere med mennesker på mange forskellige niveauer i organisationen og med andre fagligheder end din egen. Du er imødekommende og går til hver eneste dialog med indlevelse og forståelse, og du kan møde alle i øjenhøjde samt tilpasse dit sprog og tone til enhver situation.
 
Vi forventer, at du:
 
Er uddannet indenfor Kommunikation, journalistik eller har anden relevant kommunikationsfaglig uddannelse
  • Leverer velskrevne og interessante nyheder – og producerer inddragende videoer
  • Har erfaring med at drive sociale medier
  • Har organisatoriske evner og formår at samarbejde på tværs i en stor koncern
 
 
Om Kommunikations- og ledelsessekretariatet
Kommunikations- og ledelsessekretariatet er en enhed med syv ansatte i Administrationen på Regionshospitalet Randers. Vi står for bl.a. ledelsessupport til direktionen, klagesagsbetjening, pressehåndtering samt intern og ekstern kommunikation på hospitalet.


Administrationen omfatter også HR, Økonomi, Planlægning, Kvalitet og Sundheds-it samt Aktiv Patientstøtte. I Administrationen er vi ca. 60 medarbejdere i alt.
Hvis du er den rette person, kan vi tilbyde dig en arbejdsplads med en god stemning og gode udviklingsmuligheder. Vi har fokus på, at alle medarbejdere får faglig sparring og ledelsesmæssig opbakning.
 
Yderligere oplysninger
Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019. Den er normeret til 18,5 timer pr. uge og indplaceres til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og sekretariatschef Cecilia Honores Møller på tlf.: 4079 2609.
Ansøgningsfrist: 17. juni 2019 kl. 12.00


Der holdes samtaler mandag den 24. juni.
 
 




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

2019-06-18T00:51:43.457 Regionshospitalet Randers søger en kommunikationsmedarbejder med interesse for storytelling og sociale medier. Vil du fortælle de gode historier om hospitalet og være vores go-to person inden for social media-området? Så er du måske vores nye kollega. Om jobbetSom ny kommunikationsmedarbejder bidrager du med historier til vores interne nyhedsflow, og du står for drift og udvikling af nyhedsflowet på vores sociale platforme. Du får ansvar for at planlægge, levere og optimere indhold til både vores interne nyhedsbrev og sociale medier (Facebook, LinkedIn og Twitter), så vi sikrer en høj kvalitet og udvikling i vores historier på de enkelte medier. Vi søger dig, der er initiativrig og som kan spotte den gode historie og omsætte den til kommunikation, der fænger og inddrager. Du skaber selv indhold til vores medier ved at opsøge de gode historier på hospitalet. Du kan samarbejde med mange forskellige faggrupper, og du formår at omsætte deres budskaber til relevante historier på vores kanaler. Du producerer tekster og videoer af høj kvalitet, og i samarbejde med vores fotograf sørger du for at få fortalt historier om bl.a. vores patientbehandlinger, nye udviklingsprojekter, strategi og om menneskerne i uniformerne. Vi lægger vægt på, at du er nysgerrig, iderig og hurtig på tasterne. Vi forventer, at du overvåger de sociale medier, og følger op med statistik for indsatserne. Du bliver en del af Kommunikations- og ledelsessekretariatet, der udover dig består af syv medarbejdere og en chef. Vi er et godt team, der hjælper hinanden, og vi forventer derfor, at du er aktivt opsøgende og vil behjælpelig med andre opgaver i enheden fx. kampagner, events og kommunikativ sparring, når det er nødvendigt. Stillingen er fast. Den er på 18,5 timer pr. uge og ønskes besat 1. september eller snarest derefter. Hvem er du?Vi forventer, at du er fleksibel og fuld af energi og godt humør. Du skal være stærk i storytelling og du ved, hvordan vi kan udvikle vores tilstedeværelse på de sociale medier.Du har evnen til at arbejde systematisk og med overblik. Du har let ved at kommunikere med mennesker på mange forskellige niveauer i organisationen og med andre fagligheder end din egen. Du er imødekommende og går til hver eneste dialog med indlevelse og forståelse, og du kan møde alle i øjenhøjde samt tilpasse dit sprog og tone til enhver situation. Vi forventer, at du: Er uddannet indenfor Kommunikation, journalistik eller har anden relevant kommunikationsfaglig uddannelse Leverer velskrevne og interessante nyheder og producerer inddragende videoer Har erfaring med at drive sociale medier Har organisatoriske evner og formår at samarbejde på tværs i en stor koncern Om Kommunikations- og ledelsessekretariatetKommunikations- og ledelsessekretariatet er en enhed med syv ansatte i Administrationen på Regionshospitalet Randers. Vi står for bl.a. ledelsessupport til direktionen, klagesagsbetjening, pressehåndtering samt intern og ekstern kommunikation på hospitalet.Administrationen omfatter også HR, Økonomi, Planlægning, Kvalitet og Sundheds-it samt Aktiv Patientstøtte. I Administrationen er vi ca. 60 medarbejdere i alt.Hvis du er den rette person, kan vi tilbyde dig en arbejdsplads med en god stemning og gode udviklingsmuligheder. Vi har fokus på, at alle medarbejdere får faglig sparring og ledelsesmæssig opbakning. Yderligere oplysningerStillingen ønskes besat pr. 1. september 2019. Den er normeret til 18,5 timer pr. uge og indplaceres til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og sekretariatschef Cecilia Honores Møller på tlf.: 4079 2609.Ansøgningsfrist: 17. juni 2019 kl. 12.00Der holdes samtaler mandag den 24. juni. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix5467ca64101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ad0bcdb6-4d01-4240-b169-677c0e480ef30EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3536369Kommunikation og Ledelsessekretariat11Skovlyvej 18930Randers NØDKDanmarkORS/5467ca64_logo.gifORS/Small/5467ca64_logo.gif0
cecime@rm.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent768886EmplyMinimum pakken - 35 dage68b3c4b4-53ed-4030-88b4-fe5dfaabd59c_11303000028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5467ca64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5467ca64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5467ca64&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5467ca64&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Media/2.jpgKommunikationsmedarbejder stærk i storytelling og SoME12007981Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg14Media361937208Cecilia Honores Møllercecime@rm.dkDanmarkDanmarkda-DK