Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationsmedarbejder til dansk (svensk) kundeservice pr. 1. juni eller tidligere.

Drømmer du om at udvikle dig selv ved at være en del af en succesfuld dansk opstartsvirksomhed, der hver uge hjælper flere hundrede uheldige flypassagerer med at få smilene tilbage?


Vi leder efter den helt rigtige medarbejder, som med et positivt og godt gemyt passer ind som en del af vores hyggelige kundeserviceteam. Vi behandler sager for kunder på dansk, svensk, engelsk og norsk.

 

Vi tilbyder vores nye medarbejder mulighed for at skærpe sine kompetencer og lære om juridiske processer gennem sublim kundeservice og juridisk rådgivning på skrift og i tale.
Overblik og effektivitet er vigtigt, og du skal kunne tænke selvstændigt og udføre adspurgte, alsidige opgaver. Du vil blive sat godt ind i flyloven og passagerrettigheder.

 

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • At rådgive telefonisk og på mail på en hjælpsom og korrekt facon.
  • At bevare e-mails effektivt, kort og koncist.
  • At træde til der hvor der er mest brug for det.
  • At optræde velbevandret i flyloven (du oplæres), og at holde dig opdateret om ændringer.

 

Din profil:

  • Du har nogle års erfaring med formidling og kundeservice / kunderådgivning
  • Du er effektiv og har mod på både rutineprægede opgaver samt ”frittænknings-opgaver”.
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk (krav) og taler/skriver svensk (ønske).
  • Du er rar, omgængelig og løsningsfokuseret.
  • Du kunne på sigt godt tænke dig at arbejde i en ung, dynamisk virksomhed, som vores.

?

Vi tilbyder:

  • Et socialt, engageret, og hyggeligt arbejdsmiljø med kvalificerede, dygtige medarbejdere.
  • Fleksible arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder.
  • Indsigt i juraen og retspraksis inden for flypassagerers rettigheder.


Om virksomheden

Virksomheden er en ung og dynamisk virksomhed i stor vækst, der holder til på Christianshavn, 2 minutter fra metrostationen. Virksomheden beskæftiger i dag 34 ansatte, fortrinsvis jurister, der hjælper med at sikre økonomisk kompensation til forsinkede og uretfærdigt behandlede passagerer. Du vil indgå i virksomhedens kundeserviceteam med 4 søde, flersprogede kundeservicemedarbejdere.

Ved spørgsmål kan afdelingsleder Guxi Maria Abel kontaktes på 82829090

Ansøgning sendes til gma@flyhjaelp.dk


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Client Success Manager - Dutch speaker

AGERAS A/S

København
At Ageras, the best Client Success Managers are genuinely excited to help their clients. They re patient, empathetic, and passionately communicative. They love to talk. They can put themselves in our clients shoes and advocate for them internally wh...
Indrykket:26. juni 2018
Udløbsdato:21. august 2018

Director of Customer Experience

SITEIMPROVE A/S

København
We are looking for a Director of Customer Experience based in Copenhagen to drive world class support, retention and expansion. You are dynamic, creative, innovative, and inspiring, with a passion for Customer Success and Support. You care deeply ab...
Indrykket:29. juni 2018
Udløbsdato:24. august 2018

Swedish speaking customer representative - svensktalande kundrepresentant

NORDICCOM ApS

København
Our Swedish team at Nordiccom in Copenhagen is growing and therefore we are looking for Swedish speaking customer representative for projects dealing with the Swedish finance market. Here you will be a part of an ambitious and resultoriented company...
Indrykket:13. juli 2018
Udløbsdato:20. august 2018

Teleperformance søger kundeservicetalenter til vores Canal Digital Frontline team

Teleperformance Danmark

Teleperformance søger kundeservicetalenter til vores Canal Digital Frontline team. Er du den fødte problemknuser? Kan du lide at tale i telefon? Er du superdygtig til at håndtere kundehenvendelser? Så har vi jobbet til dig! Canal Digital er førende ...
Indrykket:31. juli 2018
Udløbsdato:24. august 2018

Customer Success Manager - Dutch speaker

AGERAS A/S

København
We are looking for an experienced Customer Success Manager to provide excellent customer service. At Ageras, the best Customer Success Managers are genuinely excited to help their customers. They re patient, empathetic, and passionately communicativ...
Indrykket:16. juli 2018
Udløbsdato:10. september 2018