Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationsmedarbejder til dansk (svensk) kundeservice pr. 1. juni eller tidligere.

Drømmer du om at udvikle dig selv ved at være en del af en succesfuld dansk opstartsvirksomhed, der hver uge hjælper flere hundrede uheldige flypassagerer med at få smilene tilbage?


Vi leder efter den helt rigtige medarbejder, som med et positivt og godt gemyt passer ind som en del af vores hyggelige kundeserviceteam. Vi behandler sager for kunder på dansk, svensk, engelsk og norsk.

 

Vi tilbyder vores nye medarbejder mulighed for at skærpe sine kompetencer og lære om juridiske processer gennem sublim kundeservice og juridisk rådgivning på skrift og i tale.
Overblik og effektivitet er vigtigt, og du skal kunne tænke selvstændigt og udføre adspurgte, alsidige opgaver. Du vil blive sat godt ind i flyloven og passagerrettigheder.

 

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • At rådgive telefonisk og på mail på en hjælpsom og korrekt facon.
  • At bevare e-mails effektivt, kort og koncist.
  • At træde til der hvor der er mest brug for det.
  • At optræde velbevandret i flyloven (du oplæres), og at holde dig opdateret om ændringer.

 

Din profil:

  • Du har nogle års erfaring med formidling og kundeservice / kunderådgivning
  • Du er effektiv og har mod på både rutineprægede opgaver samt ”frittænknings-opgaver”.
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk (krav) og taler/skriver svensk (ønske).
  • Du er rar, omgængelig og løsningsfokuseret.
  • Du kunne på sigt godt tænke dig at arbejde i en ung, dynamisk virksomhed, som vores.

?

Vi tilbyder:

  • Et socialt, engageret, og hyggeligt arbejdsmiljø med kvalificerede, dygtige medarbejdere.
  • Fleksible arbejdsopgaver og gode udviklingsmuligheder.
  • Indsigt i juraen og retspraksis inden for flypassagerers rettigheder.


Om virksomheden

Virksomheden er en ung og dynamisk virksomhed i stor vækst, der holder til på Christianshavn, 2 minutter fra metrostationen. Virksomheden beskæftiger i dag 34 ansatte, fortrinsvis jurister, der hjælper med at sikre økonomisk kompensation til forsinkede og uretfærdigt behandlede passagerer. Du vil indgå i virksomhedens kundeserviceteam med 4 søde, flersprogede kundeservicemedarbejdere.

Ved spørgsmål kan afdelingsleder Guxi Maria Abel kontaktes på 82829090

Ansøgning sendes til gma@flyhjaelp.dk


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Client Success Manager - Dutch speaker

AGERAS A/S

København
At Ageras, the best Client Success Managers are genuinely excited to help their clients. They re patient, empathetic, and passionately communicative. They love to talk. They can put themselves in our clients shoes and advocate for them internally wh...
Indrykket:30. april 2018
Udløbsdato:22. juni 2018

Customer Support Specialist

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

København
Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level...
Indrykket:1. maj 2018
Udløbsdato:26. juni 2018

Service Manager (for a Major Mobile Telecom company)

WAVETEL ApS

København
Service Manager (for a Major Mobile Telecom company) IT telecom industry experience preferable Fluent English and Denmark in Speaking Position Description: 1. Service manager. In charge of daily device after sales service customer experience satisfa...
Indrykket:10. maj 2018
Udløbsdato:5. juli 2018

Customer Success Manager

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

København
GAN is transforming the way the world s leading corporations deal with corruption, compliance and regulatory risk. We provide compliance teams around the globe with a powerful, intuitive software platform for managing all their compliance activities...
Indrykket:14. maj 2018
Udløbsdato:18. juni 2018

Kundeservicerådgiver

SITEL DENMARK ApS

Communications Champions til Kundesupport Er du problemknuser og elsker at overgå kundernes forventninger? Ønsker du at blive en del af et stærkt team og en dynamisk arbejdsplads? Så har vi jobbet til dig! Om dig: Vi leder efter de allerbedste kunde...
Indrykket:22. maj 2018
Udløbsdato:19. juli 2018