Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationsprofil med marketingkompetencer og flair for story-telling

Er du en skarp og kreativ kommunikatør, som brænder for at skrive og formidle de gode historier til forskellige segmenter? Så er det måske dig, vi mangler på holdet! I LT Automation søger vi en proaktiv kommunikationsansvarlig til at fortælle vores spændende historier om det enorme potentiale inden for robotteknologi, som vil ændre dynamikkerne for virksomheder i hele verden markant.

I mere end 2000 år har mennesket opfundet maskiner til at gøre arbejdet for os. Robotter er blevet det nyeste værktøj til at hjælpe os, og vi møder efterhånden robotter flere og flere steder i vores hverdag. Med robotteknologi er vi nu i gang med at tage kæmpe skridt fremad. Danmark og resten af verden står over for en digital og teknologisk omstilling af erhvervsliv og samfund, der går hurtigere end nogensinde før.

Dansk robotteknologi udvikler sig i raketfart og er med helt fremme blandt verdenseliten. LT Automation er first mover på flere områder – og det er bl.a. dét, du skal være med til at formidle.

Din profil: Med en relationsskabende tilgang og kommunikation som passion kan du levere og redigere en bred pallette af nyhedsmateriale til forskellige kommunikationskanaler. Du har en relevant kommunikationsuddannelse fra et universitet eller lign., gerne på kandidatniveau. Vigtigst er det, at du har relevant erfaring (fx 2-4 års erhvervserfaring), og at du er topmotiveret for stillingens opgaver.

  • Du er en dreven tekstforfatter, der finder den rette vinkel på en historie, du formidler sikkert og publicerer effektivt i et letforståeligt sprog.
  • Du er stærk til skriftlig formidling og bevidst om løbende at optimere kommunikationen til modtagerne, herunder at gøre kompliceret stof læsevenligt, relevant og værdiskabende.
  • Du besidder en stærk og sikker mestring af det danske sprog, hvor du skriver nuanceret, ubesværet og fejlfrit dansk. Du behersker ligeledes engelsk i skrift og tale.
  • Som person er du selvstændig, struktureret og kan drive dine opgaver proaktivt og målrettet. Det er vigtigt, at du kan få noget materiale ud over stepperne og er hurtig på aftrækkeren, når en gylden mulighed opstår.
  • Som ekspert har du let ved at fortælle nyheder på skrift og mundtligt til virksomhedens hjemmeside – ligesom du skriver inspirerende på de sociale medier.
  • Du kan producere digitalt indhold i form af video- og billedmateriale.
  • Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til sociale medier samt erfaring med videoproduktion, bl.a. til LinkedIn.
  • Du har et stort drive, et godt humør og kan lide at tage ansvar med en løsningsorienteret tilgang.Jobbet omfatter bl.a.: 
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til brug af grafiske værktøjer som InDesign og Photoshop, da der kan komme mindre grafiske opgaver. Der er tale om et job, hvor du får god mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt via spændende og værdiskabende projekter.
  • Udarbejdelse af LT Automations digitale strategi i overensstemmelse med virksomhedens overordnede strategier.
  • At supplere salgsindsatsen i LT Automation samt virksomhedens position på både det danske og det internationale marked via marketingaktiviteter.
  • Proaktivt at udvikle vores identitet, vores gennemslagskraft på hjemmesiden, sociale medier (primært LinkedIn), kommunikation til presse, kunder, leverandører m.m.
  • At videreudvikle og sikre sammenhængen i såvel vores interne som vores eksterne kommunikation, således værdier og DNA’et i LT Automation fremstår tydeligt.
  • Administrativ og praktisk funktion, herunder hvor bl.a. modtagelse af gæster og bestilling af kontorartikler.
  • Du vil referere direkte til virksomhedens CEO.NB:
  • Mulighed for deltidsstilling på 20-30 timer ugentligt.
  • Arbejdssted Arbejdsstedet er Fåborgvej 15A, 9220 Aalborg Øst.
  • Ambitiøs virksomhed LT Automation arbejder målrettet med at udvikle og implementere intelligente og værdiskabende automations- og robotløsninger til såvel industrien som sundhedssektoren. Vi bryder med vanetænkning og kombinerer kendt teknologi med ekspertise, den nyeste viden og et innovativt mindset. Vi tør at gå forrest, når det gælder nytænkende og banebrydende løsninger – og kreativitet er et af nøgleordene i virksomhedens DNA.  
  • Det har også ført til, at vi i år er finalister med hele to ud af tre nominerede projekter til DIRA Automatiseringsprisen 2019 (læs mere her: https://www.dira.dk/nyheder/?id=2589).
  • Vil du med på vinderholdet? Det vil glæde os at modtage din ansøgning og CV på lth@lt-automation.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 21 95 88 80.
  • Tiltrædelse Hurtigst muligt
  • Vi tilbyder Der er tale om et job, hvor du i høj grad er med til at udforme din hverdag, og hvor du dermed også er ansvarlig for dit eget arbejdsområde. Du bliver en del af en spændende innovativ virksomhed med en uformel kultur præget af korte kommandoveje og stor fleksibilitet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330035916Phoenix-3016b92812019-06-03T00:00:00Kommunikationsprofil med marketingkompetencer og flair for story-telling

Er du en skarp og kreativ kommunikatør, som brænder for at skrive og formidle de gode historier til forskellige segmenter? Så er det måske dig, vi mangler på holdet! I LT Automation søger vi en proaktiv kommunikationsansvarlig til at fortælle vores spændende historier om det enorme potentiale inden for robotteknologi, som vil ændre dynamikkerne for virksomheder i hele verden markant.

I mere end 2000 år har mennesket opfundet maskiner til at gøre arbejdet for os. Robotter er blevet det nyeste værktøj til at hjælpe os, og vi møder efterhånden robotter flere og flere steder i vores hverdag. Med robotteknologi er vi nu i gang med at tage kæmpe skridt fremad. Danmark og resten af verden står over for en digital og teknologisk omstilling af erhvervsliv og samfund, der går hurtigere end nogensinde før.

Dansk robotteknologi udvikler sig i raketfart og er med helt fremme blandt verdenseliten. LT Automation er first mover på flere områder – og det er bl.a. dét, du skal være med til at formidle.

Din profil: Med en relationsskabende tilgang og kommunikation som passion kan du levere og redigere en bred pallette af nyhedsmateriale til forskellige kommunikationskanaler. Du har en relevant kommunikationsuddannelse fra et universitet eller lign., gerne på kandidatniveau. Vigtigst er det, at du har relevant erfaring (fx 2-4 års erhvervserfaring), og at du er topmotiveret for stillingens opgaver.

  • Du er en dreven tekstforfatter, der finder den rette vinkel på en historie, du formidler sikkert og publicerer effektivt i et letforståeligt sprog.
  • Du er stærk til skriftlig formidling og bevidst om løbende at optimere kommunikationen til modtagerne, herunder at gøre kompliceret stof læsevenligt, relevant og værdiskabende.
  • Du besidder en stærk og sikker mestring af det danske sprog, hvor du skriver nuanceret, ubesværet og fejlfrit dansk. Du behersker ligeledes engelsk i skrift og tale.
  • Som person er du selvstændig, struktureret og kan drive dine opgaver proaktivt og målrettet. Det er vigtigt, at du kan få noget materiale ud over stepperne og er hurtig på aftrækkeren, når en gylden mulighed opstår.
  • Som ekspert har du let ved at fortælle nyheder på skrift og mundtligt til virksomhedens hjemmeside – ligesom du skriver inspirerende på de sociale medier.
  • Du kan producere digitalt indhold i form af video- og billedmateriale.
  • Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til sociale medier samt erfaring med videoproduktion, bl.a. til LinkedIn.
  • Du har et stort drive, et godt humør og kan lide at tage ansvar med en løsningsorienteret tilgang.Jobbet omfatter bl.a.: 
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til brug af grafiske værktøjer som InDesign og Photoshop, da der kan komme mindre grafiske opgaver. Der er tale om et job, hvor du får god mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt via spændende og værdiskabende projekter.
  • Udarbejdelse af LT Automations digitale strategi i overensstemmelse med virksomhedens overordnede strategier.
  • At supplere salgsindsatsen i LT Automation samt virksomhedens position på både det danske og det internationale marked via marketingaktiviteter.
  • Proaktivt at udvikle vores identitet, vores gennemslagskraft på hjemmesiden, sociale medier (primært LinkedIn), kommunikation til presse, kunder, leverandører m.m.
  • At videreudvikle og sikre sammenhængen i såvel vores interne som vores eksterne kommunikation, således værdier og DNA’et i LT Automation fremstår tydeligt.
  • Administrativ og praktisk funktion, herunder hvor bl.a. modtagelse af gæster og bestilling af kontorartikler.
  • Du vil referere direkte til virksomhedens CEO.NB:
  • Mulighed for deltidsstilling på 20-30 timer ugentligt.
  • Arbejdssted Arbejdsstedet er Fåborgvej 15A, 9220 Aalborg Øst.
  • Ambitiøs virksomhed LT Automation arbejder målrettet med at udvikle og implementere intelligente og værdiskabende automations- og robotløsninger til såvel industrien som sundhedssektoren. Vi bryder med vanetænkning og kombinerer kendt teknologi med ekspertise, den nyeste viden og et innovativt mindset. Vi tør at gå forrest, når det gælder nytænkende og banebrydende løsninger – og kreativitet er et af nøgleordene i virksomhedens DNA.  
  • Det har også ført til, at vi i år er finalister med hele to ud af tre nominerede projekter til DIRA Automatiseringsprisen 2019 (læs mere her: https://www.dira.dk/nyheder/?id=2589).
  • Vil du med på vinderholdet? Det vil glæde os at modtage din ansøgning og CV på lth@lt-automation.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 21 95 88 80.
  • Tiltrædelse Hurtigst muligt
  • Vi tilbyder Der er tale om et job, hvor du i høj grad er med til at udforme din hverdag, og hvor du dermed også er ansvarlig for dit eget arbejdsområde. Du bliver en del af en spændende innovativ virksomhed med en uformel kultur præget af korte kommandoveje og stor fleksibilitet.
2019-07-30T00:50:43.183 Er du en skarp og kreativ kommunikatør, som brænder for at skrive og formidle de gode historier til forskellige segmenter? Så er det måske dig, vi mangler på holdet! I LT Automation søger vi en proaktiv kommunikationsansvarlig til at fortælle vores spændende historier om det enorme potentiale inden for robotteknologi, som vil ændre dynamikkerne for virksomheder i hele verden markant. I mere end 2000 år har mennesket opfundet maskiner til at gøre arbejdet for os. Robotter er blevet det nyeste værktøj til at hjælpe os, og vi møder efterhånden robotter flere og flere steder i vores hverdag. Med robotteknologi er vi nu i gang med at tage kæmpe skridt fremad. Danmark og resten af verden står over for en digital og teknologisk omstilling af erhvervsliv og samfund, der går hurtigere end nogensinde før. Dansk robotteknologi udvikler sig i raketfart og er med helt fremme blandt verdenseliten. LT Automation er first mover på flere områder og det er bl.a. d t, du skal være med til at formidle. Din profil: Med en relationsskabende tilgang og kommunikation som passion kan du levere og redigere en bred pallette af nyhedsmateriale til forskellige kommunikationskanaler. Du har en relevant kommunikationsuddannelse fra et universitet eller lign., gerne på kandidatniveau. Vigtigst er det, at du har relevant erfaring (fx 2-4 års erhvervserfaring), og at du er topmotiveret for stillingens opgaver. Du er en dreven tekstforfatter, der finder den rette vinkel på en historie, du formidler sikkert og publicerer effektivt i et letforståeligt sprog. Du er stærk til skriftlig formidling og bevidst om løbende at optimere kommunikationen til modtagerne, herunder at gøre kompliceret stof læsevenligt, relevant og værdiskabende. Du besidder en stærk og sikker mestring af det danske sprog, hvor du skriver nuanceret, ubesværet og fejlfrit dansk. Du behersker ligeledes engelsk i skrift og tale. Som person er du selvstændig, struktureret og kan drive dine opgaver proaktivt og målrettet. Det er vigtigt, at du kan få noget materiale ud over stepperne og er hurtig på aftrækkeren, når en gylden mulighed opstår. Som ekspert har du let ved at fortælle nyheder på skrift og mundtligt til virksomhedens hjemmeside ligesom du skriver inspirerende på de sociale medier. Du kan producere digitalt indhold i form af video- og billedmateriale. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til sociale medier samt erfaring med videoproduktion, bl.a. til LinkedIn. Du har et stort drive, et godt humør og kan lide at tage ansvar med en løsningsorienteret tilgang.Jobbet omfatter bl.a.: Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til brug af grafiske værktøjer som InDesign og Photoshop, da der kan komme mindre grafiske opgaver. Der er tale om et job, hvor du får god mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt via spændende og værdiskabende projekter. Udarbejdelse af LT Automations digitale strategi i overensstemmelse med virksomhedens overordnede strategier. At supplere salgsindsatsen i LT Automation samt virksomhedens position på både det danske og det internationale marked via marketingaktiviteter. Proaktivt at udvikle vores identitet, vores gennemslagskraft på hjemmesiden, sociale medier (primært LinkedIn), kommunikation til presse, kunder, leverandører m.m. At videreudvikle og sikre sammenhængen i såvel vores interne som vores eksterne kommunikation, således værdier og DNA et i LT Automation fremstår tydeligt. Administrativ og praktisk funktion, herunder hvor bl.a. modtagelse af gæster og bestilling af kontorartikler. Du vil referere direkte til virksomhedens CEO.NB: Mulighed for deltidsstilling på 20-30 timer ugentligt. Arbejdssted Arbejdsstedet er Fåborgvej 15A, 9220 Aalborg Øst. Ambitiøs virksomhed LT Automation arbejder målrettet med at udvikle og implementere intelligente og værdiskabende automations- og robotløsninger til såvel industrien som sundhedssektoren. Vi bryder med vanetænkning og kombinerer kendt teknologi med ekspertise, den nyeste viden og et innovativt mindset. Vi tør at gå forrest, når det gælder nytænkende og banebrydende løsninger og kreativitet er et af nøgleordene i virksomhedens DNA. Det har også ført til, at vi i år er finalister med hele to ud af tre nominerede projekter til DIRA Automatiseringsprisen 2019 (læs mere her: https: www.dira.dk nyheder ?id 2589). Vil du med på vinderholdet? Det vil glæde os at modtage din ansøgning og CV på lth@lt-automation.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 21 95 88 80. Tiltrædelse Hurtigst muligt Vi tilbyder Der er tale om et job, hvor du i høj grad er med til at udforme din hverdag, og hvor du dermed også er ansvarlig for dit eget arbejdsområde. Du bliver en del af en spændende innovativ virksomhed med en uformel kultur præget af korte kommandoveje og stor fleksibilitet.11jobnet3016b928100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-29T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3540005LT AUTOMATION ApS11Fåborgvej 15A9220Aalborg ØstDKDanmark0lth@lt-automation.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent771394JobNet4998977499897710003-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3016b928https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3016b928https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3016b928&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3016b928&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKommunikationsprofil med marketingkompetencer og flair for story-telling1Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg362003546Lasse Thomsenlth@lt-automation.dkDKDanmarkDKDanmark330123174Kommunikationsmedarbejder til KulturRummetRobot Kommunikationsmedarbejder med stærke grafiske og digitale kompetencer til KulturRummet Vi søger en vigtig brik i KulturRummet. Vores dygtige kommunikationsmand drager videre ud i verden og efterlader nu opgaver til vores nye medarbejder. Vi søger derfor en kommunikationsmedarbejder, der har stærke og nørdede kompetencer indenfor det grafiske og digitale felt. En medarbejder, der skal være med til at fortælle om, hvad KulturRummet er, og hvad vi tilbyder borgere i alle aldre.KulturRummet er Thisted Kommunes ambitiøse og innovative satsning på kulturområdet et grønt og åbent kulturhus i Thy, hvor kulturaktiviteter har vide rammer og frit spil. KulturRummet består af fem miljøer: bibliotek og musikskole samt Christiansgave (bypark), URT (Ungdomsrådets hus) og, Plantagehuset (medborgerhus) her bor vores café Madværkstedet.KulturRummet har fokus på at øge vores bidrag til kulturlivet i området og lægger vægt på, at vores miljøer bliver bragt i spil på kryds og tværs. Vi er en medarbejderstab med mange forskellige faglige baggrunde musiklærer, bibliotekar, billedkunstner, forfatter og mange flere, og det forventes at du kan se potentialet og de mange muligheder, vi har i at arbejde tværfagligt og ikke mindst at du formår at formidle dette både skriftligt og visuelt.Vi tilbyder en spændende stilling i en organisation i rivende udvikling, som du får rig mulighed for at sætte dit personlige præg på. Du bliver en nøglemedarbejder på vores sekretariat, hvor du dagligt skal servicere de mange forskellige medarbejdere samt ledelse og forvaltning. Du får bl.a. ansvaret for vores hjemmeside og digitale platforme og visuelle identitet. Du bliver også producerende tovholder på vores sæsonprogram, der udkommer fire gange om året. Hverdagen vil være præget af en række ad hoc-leverancer, der især knytter sig til de ca. 300 årlige events, KulturRummet afvikler. Du får frihed under ansvar i et job, der både er alsidigt og krævende.Måske er det dig, vi søger?Du har sikkert en uddannelse inden for grafisk design, IT eller kommunikation. I hvert fald mestrer du at designe fortællinger i ord, billeder og farver på et højt niveau, hvilket du kan dokumentere.Du arbejder i øjenhøjde med vores mange målgrupper og kan nemt engagere dig i både stort og småt.Du har godt styr på Adobe-pakken og navigerer sikkert i Photoshop, Indesign og Illustrator.Du er vant til at levere både digitale og analoge kommunikationsprodukter. Du kan derfor nemt gøre en større fil trykklar samt versionere den til web.Du har flair for UX og interesserer dig for digitale brugeroplevelser og informationsarkitektur du bliver nemlig en vigtig brik i driften og udviklingen af vores webplatforme.Du forstår vigtigheden af en stram visuel identitet, og du udfolder din kreativitet inden for de gældende rammer gerne med uhøjtidelighed og et glimt i øjet.Du er aldeles struktureret og har flair for både at prioritere og koordinere. Du mestrer selvledelse og kan nemt motivere dig selv du skal nemlig kunne håndtere mange deadlines på en gang.Selvom din kontaktflade er stor, trives du godt med at sidde mange timer alene fordybet i et produkt, og du formår samtidigt at have det store overblik over, hvad KulturRummet er, og hvor vi skal hen.Det er også interessant, hvis du har erfaring med noget af følgende:Journalistik og korrekturSociale medierProjektledelseFoto og videoKultursektoren og eller politisk styrede organisationerHvis du kan se dig selv i ovenstående, så send os en ansøgning med CV. Vedhæftet din ansøgning vil vi gerne se eksempler på noget af det, du tidligere har arbejdet med.Stillingen er på 37 timer i ugenLøn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.ProcesAnsøgningsfrist: 6. december kl. 12.00Ansættelsesudvalget gennemgår ansøgninger og produkterSamtaler: 18. og 19. decemberAnsættelse: 1. februar eller efter aftale.Ansættelsesudvalget består afEva Sjælland, leder af KulturRummetMarie Louise Honoré Aamann, souschef for biblioteketMartin Bruun-Jensen, souschef for musikskolenMartin Arthur Andersen, kommunikationsansvarligKristian Søndergaard Pallesen, administrativ medarbejder.Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Eva Sjælland leder af KulturRummet mobil: 22 97 15 95Yderligere info om KulturRummet på hjemmesiden www.kulturrummet.dk.Kommunikationsmedarbejder med stærke grafiske og digitale kompetencer til KulturRummet

Vi søger en vigtig brik i KulturRummet. Vores dygtige kommunikationsmand drager videre ud i verden og efterlader nu opgaver til vores nye medarbejder. Vi søger derfor en kommunikationsmedarbejder, der har stærke og nørdede kompetencer indenfor det grafiske og digitale felt. En medarbejder, der skal være med til at fortælle om, hvad KulturRummet er, og hvad vi tilbyder borgere i alle aldre.

KulturRummet er Thisted Kommunes ambitiøse og innovative satsning på kulturområdet – et grønt og åbent kulturhus i Thy, hvor kulturaktiviteter har vide rammer og frit spil. KulturRummet består af fem miljøer: bibliotek og musikskole samt Christiansgave (bypark), URT (Ungdomsrådets hus) og, Plantagehuset (medborgerhus) – her bor vores café Madværkstedet.

KulturRummet har fokus på at øge vores bidrag til kulturlivet i området og lægger vægt på, at vores miljøer bliver bragt i spil på kryds og tværs. Vi er en medarbejderstab med mange forskellige faglige baggrunde; musiklærer, bibliotekar, billedkunstner, forfatter og mange flere, og det forventes at du kan se potentialet og de mange muligheder, vi har i at arbejde tværfagligt – og ikke mindst at du formår at formidle dette både skriftligt og visuelt.

Vi tilbyder en spændende stilling i en organisation i rivende udvikling, som du får rig mulighed for at sætte dit personlige præg på. Du bliver en nøglemedarbejder på vores sekretariat, hvor du dagligt skal servicere de mange forskellige medarbejdere samt ledelse og forvaltning. Du får bl.a. ansvaret for vores hjemmeside og digitale platforme og visuelle identitet. Du bliver også producerende tovholder på vores sæsonprogram, der udkommer fire gange om året. Hverdagen vil være præget af en række ad hoc-leverancer, der især knytter sig til de ca. 300 årlige events, KulturRummet afvikler. Du får frihed under ansvar i et job, der både er alsidigt og krævende.

Måske er det dig, vi søger?
  • Du har sikkert en uddannelse inden for grafisk design, IT eller kommunikation. I hvert fald mestrer du at designe fortællinger i ord, billeder og farver på et højt niveau, hvilket du kan dokumentere.
  • Du arbejder i øjenhøjde med vores mange målgrupper og kan nemt engagere dig i både stort og småt.
  • Du har godt styr på Adobe-pakken og navigerer sikkert i Photoshop, Indesign og Illustrator.
  • Du er vant til at levere både digitale og analoge kommunikationsprodukter. Du kan derfor nemt gøre en større fil trykklar samt versionere den til web.
  • Du har flair for UX og interesserer dig for digitale brugeroplevelser og informationsarkitektur – du bliver nemlig en vigtig brik i driften og udviklingen af vores webplatforme.
  • Du forstår vigtigheden af en stram visuel identitet, og du udfolder din kreativitet inden for de gældende rammer – gerne med uhøjtidelighed og et glimt i øjet.
  • Du er aldeles struktureret og har flair for både at prioritere og koordinere. Du mestrer selvledelse og kan nemt motivere dig selv – du skal nemlig kunne håndtere mange deadlines på en gang.
  • Selvom din kontaktflade er stor, trives du godt med at sidde mange timer alene fordybet i et produkt, og du formår samtidigt at have det store overblik over, hvad KulturRummet er, og hvor vi skal hen.

Det er også interessant, hvis du har erfaring med noget af følgende:
  • Journalistik og korrektur
  • Sociale medier
  • Projektledelse
  • Foto og video
  • Kultursektoren og/eller politisk styrede organisationer

Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så send os en ansøgning med CV. Vedhæftet din ansøgning vil vi gerne se eksempler på noget af det, du tidligere har arbejdet med.

Stillingen er på 37 timer i ugen

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Proces
  • Ansøgningsfrist: 6. december kl. 12.00
  • Ansættelsesudvalget gennemgår ansøgninger og produkter
  • Samtaler: 18. og 19. december
  • Ansættelse: 1. februar eller efter aftale.

Ansættelsesudvalget består af
  • Eva Sjælland, leder af KulturRummet
  • Marie Louise Honoré Aamann, souschef for biblioteket
  • Martin Bruun-Jensen, souschef for musikskolen
  • Martin Arthur Andersen, kommunikationsansvarlig
  • Kristian Søndergaard Pallesen, administrativ medarbejder.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Eva Sjælland leder af KulturRummet; mobil: 22 97 15 95

Yderligere info om KulturRummet på hjemmesiden; www.kulturrummet.dk.

 

Thisted KommuneThisted2019-11-12T00:00:002019-12-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommunikationsmedarbejder til KulturRummet

Thisted Kommune

Thisted
Kommunikationsmedarbejder med stærke grafiske og digitale kompetencer til KulturRummet Vi søger en vigtig brik i KulturRummet. Vores dygtige kommunikationsmand drager videre ud i verden og efterlader nu opgaver til vores nye medarbejder. Vi søger de...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:6. december 2019