Kommunikationsprofil med marketingkompetencer og flair for story-telling

Er du en skarp og kreativ kommunikatør, som brænder for at skrive og formidle de gode historier til forskellige segmenter? Så er det måske dig, vi mangler på holdet! I LT Automation søger vi en proaktiv kommunikationsansvarlig til at fortælle vores spændende historier om det enorme potentiale inden for robotteknologi, som vil ændre dynamikkerne for virksomheder i hele verden markant.

I mere end 2000 år har mennesket opfundet maskiner til at gøre arbejdet for os. Robotter er blevet det nyeste værktøj til at hjælpe os, og vi møder efterhånden robotter flere og flere steder i vores hverdag. Med robotteknologi er vi nu i gang med at tage kæmpe skridt fremad. Danmark og resten af verden står over for en digital og teknologisk omstilling af erhvervsliv og samfund, der går hurtigere end nogensinde før.

Dansk robotteknologi udvikler sig i raketfart og er med helt fremme blandt verdenseliten. LT Automation er first mover på flere områder – og det er bl.a. dét, du skal være med til at formidle.

Din profil: Med en relationsskabende tilgang og kommunikation som passion kan du levere og redigere en bred pallette af nyhedsmateriale til forskellige kommunikationskanaler. Du har en relevant kommunikationsuddannelse fra et universitet eller lign., gerne på kandidatniveau. Vigtigst er det, at du har relevant erfaring (fx 2-4 års erhvervserfaring), og at du er topmotiveret for stillingens opgaver.

  • Du er en dreven tekstforfatter, der finder den rette vinkel på en historie, du formidler sikkert og publicerer effektivt i et letforståeligt sprog.
  • Du er stærk til skriftlig formidling og bevidst om løbende at optimere kommunikationen til modtagerne, herunder at gøre kompliceret stof læsevenligt, relevant og værdiskabende.
  • Du besidder en stærk og sikker mestring af det danske sprog, hvor du skriver nuanceret, ubesværet og fejlfrit dansk. Du behersker ligeledes engelsk i skrift og tale.
  • Som person er du selvstændig, struktureret og kan drive dine opgaver proaktivt og målrettet. Det er vigtigt, at du kan få noget materiale ud over stepperne og er hurtig på aftrækkeren, når en gylden mulighed opstår.
  • Som ekspert har du let ved at fortælle nyheder på skrift og mundtligt til virksomhedens hjemmeside – ligesom du skriver inspirerende på de sociale medier.
  • Du kan producere digitalt indhold i form af video- og billedmateriale.
  • Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til sociale medier samt erfaring med videoproduktion, bl.a. til LinkedIn.
  • Du har et stort drive, et godt humør og kan lide at tage ansvar med en løsningsorienteret tilgang.Jobbet omfatter bl.a.: 
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til brug af grafiske værktøjer som InDesign og Photoshop, da der kan komme mindre grafiske opgaver. Der er tale om et job, hvor du får god mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt via spændende og værdiskabende projekter.
  • Udarbejdelse af LT Automations digitale strategi i overensstemmelse med virksomhedens overordnede strategier.
  • At supplere salgsindsatsen i LT Automation samt virksomhedens position på både det danske og det internationale marked via marketingaktiviteter.
  • Proaktivt at udvikle vores identitet, vores gennemslagskraft på hjemmesiden, sociale medier (primært LinkedIn), kommunikation til presse, kunder, leverandører m.m.
  • At videreudvikle og sikre sammenhængen i såvel vores interne som vores eksterne kommunikation, således værdier og DNA’et i LT Automation fremstår tydeligt.
  • Administrativ og praktisk funktion, herunder hvor bl.a. modtagelse af gæster og bestilling af kontorartikler.
  • Du vil referere direkte til virksomhedens CEO.NB:
  • Mulighed for deltidsstilling på 20-30 timer ugentligt.
  • Arbejdssted Arbejdsstedet er Fåborgvej 15A, 9220 Aalborg Øst.
  • Ambitiøs virksomhed LT Automation arbejder målrettet med at udvikle og implementere intelligente og værdiskabende automations- og robotløsninger til såvel industrien som sundhedssektoren. Vi bryder med vanetænkning og kombinerer kendt teknologi med ekspertise, den nyeste viden og et innovativt mindset. Vi tør at gå forrest, når det gælder nytænkende og banebrydende løsninger – og kreativitet er et af nøgleordene i virksomhedens DNA.  
  • Det har også ført til, at vi i år er finalister med hele to ud af tre nominerede projekter til DIRA Automatiseringsprisen 2019 (læs mere her: https://www.dira.dk/nyheder/?id=2589).
  • Vil du med på vinderholdet? Det vil glæde os at modtage din ansøgning og CV på lth@lt-automation.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 21 95 88 80.
  • Tiltrædelse Hurtigst muligt
  • Vi tilbyder Der er tale om et job, hvor du i høj grad er med til at udforme din hverdag, og hvor du dermed også er ansvarlig for dit eget arbejdsområde. Du bliver en del af en spændende innovativ virksomhed med en uformel kultur præget af korte kommandoveje og stor fleksibilitet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330035916Phoenix-3016b92812019-06-03T00:00:00Kommunikationsprofil med marketingkompetencer og flair for story-telling

Er du en skarp og kreativ kommunikatør, som brænder for at skrive og formidle de gode historier til forskellige segmenter? Så er det måske dig, vi mangler på holdet! I LT Automation søger vi en proaktiv kommunikationsansvarlig til at fortælle vores spændende historier om det enorme potentiale inden for robotteknologi, som vil ændre dynamikkerne for virksomheder i hele verden markant.

I mere end 2000 år har mennesket opfundet maskiner til at gøre arbejdet for os. Robotter er blevet det nyeste værktøj til at hjælpe os, og vi møder efterhånden robotter flere og flere steder i vores hverdag. Med robotteknologi er vi nu i gang med at tage kæmpe skridt fremad. Danmark og resten af verden står over for en digital og teknologisk omstilling af erhvervsliv og samfund, der går hurtigere end nogensinde før.

Dansk robotteknologi udvikler sig i raketfart og er med helt fremme blandt verdenseliten. LT Automation er first mover på flere områder – og det er bl.a. dét, du skal være med til at formidle.

Din profil: Med en relationsskabende tilgang og kommunikation som passion kan du levere og redigere en bred pallette af nyhedsmateriale til forskellige kommunikationskanaler. Du har en relevant kommunikationsuddannelse fra et universitet eller lign., gerne på kandidatniveau. Vigtigst er det, at du har relevant erfaring (fx 2-4 års erhvervserfaring), og at du er topmotiveret for stillingens opgaver.

  • Du er en dreven tekstforfatter, der finder den rette vinkel på en historie, du formidler sikkert og publicerer effektivt i et letforståeligt sprog.
  • Du er stærk til skriftlig formidling og bevidst om løbende at optimere kommunikationen til modtagerne, herunder at gøre kompliceret stof læsevenligt, relevant og værdiskabende.
  • Du besidder en stærk og sikker mestring af det danske sprog, hvor du skriver nuanceret, ubesværet og fejlfrit dansk. Du behersker ligeledes engelsk i skrift og tale.
  • Som person er du selvstændig, struktureret og kan drive dine opgaver proaktivt og målrettet. Det er vigtigt, at du kan få noget materiale ud over stepperne og er hurtig på aftrækkeren, når en gylden mulighed opstår.
  • Som ekspert har du let ved at fortælle nyheder på skrift og mundtligt til virksomhedens hjemmeside – ligesom du skriver inspirerende på de sociale medier.
  • Du kan producere digitalt indhold i form af video- og billedmateriale.
  • Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til sociale medier samt erfaring med videoproduktion, bl.a. til LinkedIn.
  • Du har et stort drive, et godt humør og kan lide at tage ansvar med en løsningsorienteret tilgang.Jobbet omfatter bl.a.: 
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til brug af grafiske værktøjer som InDesign og Photoshop, da der kan komme mindre grafiske opgaver. Der er tale om et job, hvor du får god mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt via spændende og værdiskabende projekter.
  • Udarbejdelse af LT Automations digitale strategi i overensstemmelse med virksomhedens overordnede strategier.
  • At supplere salgsindsatsen i LT Automation samt virksomhedens position på både det danske og det internationale marked via marketingaktiviteter.
  • Proaktivt at udvikle vores identitet, vores gennemslagskraft på hjemmesiden, sociale medier (primært LinkedIn), kommunikation til presse, kunder, leverandører m.m.
  • At videreudvikle og sikre sammenhængen i såvel vores interne som vores eksterne kommunikation, således værdier og DNA’et i LT Automation fremstår tydeligt.
  • Administrativ og praktisk funktion, herunder hvor bl.a. modtagelse af gæster og bestilling af kontorartikler.
  • Du vil referere direkte til virksomhedens CEO.NB:
  • Mulighed for deltidsstilling på 20-30 timer ugentligt.
  • Arbejdssted Arbejdsstedet er Fåborgvej 15A, 9220 Aalborg Øst.
  • Ambitiøs virksomhed LT Automation arbejder målrettet med at udvikle og implementere intelligente og værdiskabende automations- og robotløsninger til såvel industrien som sundhedssektoren. Vi bryder med vanetænkning og kombinerer kendt teknologi med ekspertise, den nyeste viden og et innovativt mindset. Vi tør at gå forrest, når det gælder nytænkende og banebrydende løsninger – og kreativitet er et af nøgleordene i virksomhedens DNA.  
  • Det har også ført til, at vi i år er finalister med hele to ud af tre nominerede projekter til DIRA Automatiseringsprisen 2019 (læs mere her: https://www.dira.dk/nyheder/?id=2589).
  • Vil du med på vinderholdet? Det vil glæde os at modtage din ansøgning og CV på lth@lt-automation.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 21 95 88 80.
  • Tiltrædelse Hurtigst muligt
  • Vi tilbyder Der er tale om et job, hvor du i høj grad er med til at udforme din hverdag, og hvor du dermed også er ansvarlig for dit eget arbejdsområde. Du bliver en del af en spændende innovativ virksomhed med en uformel kultur præget af korte kommandoveje og stor fleksibilitet.
Er du en skarp og kreativ kommunikatør, som brænder for at skrive og formidle de gode historier til forskellige segmenter? Så er det måske dig, vi mangler på holdet! I LT Automation søger vi en proaktiv kommunikationsansvarlig til at fortælle vores spændende historier om det enorme potentiale inden for robotteknologi, som vil ændre dynamikkerne for virksomheder i hele verden markant. I mere end 2000 år har mennesket opfundet maskiner til at gøre arbejdet for os. Robotter er blevet det nyeste værktøj til at hjælpe os, og vi møder efterhånden robotter flere og flere steder i vores hverdag. Med robotteknologi er vi nu i gang med at tage kæmpe skridt fremad. Danmark og resten af verden står over for en digital og teknologisk omstilling af erhvervsliv og samfund, der går hurtigere end nogensinde før. Dansk robotteknologi udvikler sig i raketfart og er med helt fremme blandt verdenseliten. LT Automation er first mover på flere områder og det er bl.a. d t, du skal være med til at formidle. Din profil: Med en relationsskabende tilgang og kommunikation som passion kan du levere og redigere en bred pallette af nyhedsmateriale til forskellige kommunikationskanaler. Du har en relevant kommunikationsuddannelse fra et universitet eller lign., gerne på kandidatniveau. Vigtigst er det, at du har relevant erfaring (fx 2-4 års erhvervserfaring), og at du er topmotiveret for stillingens opgaver. Du er en dreven tekstforfatter, der finder den rette vinkel på en historie, du formidler sikkert og publicerer effektivt i et letforståeligt sprog. Du er stærk til skriftlig formidling og bevidst om løbende at optimere kommunikationen til modtagerne, herunder at gøre kompliceret stof læsevenligt, relevant og værdiskabende. Du besidder en stærk og sikker mestring af det danske sprog, hvor du skriver nuanceret, ubesværet og fejlfrit dansk. Du behersker ligeledes engelsk i skrift og tale. Som person er du selvstændig, struktureret og kan drive dine opgaver proaktivt og målrettet. Det er vigtigt, at du kan få noget materiale ud over stepperne og er hurtig på aftrækkeren, når en gylden mulighed opstår. Som ekspert har du let ved at fortælle nyheder på skrift og mundtligt til virksomhedens hjemmeside ligesom du skriver inspirerende på de sociale medier. Du kan producere digitalt indhold i form af video- og billedmateriale. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til sociale medier samt erfaring med videoproduktion, bl.a. til LinkedIn. Du har et stort drive, et godt humør og kan lide at tage ansvar med en løsningsorienteret tilgang.Jobbet omfatter bl.a.: Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til brug af grafiske værktøjer som InDesign og Photoshop, da der kan komme mindre grafiske opgaver. Der er tale om et job, hvor du får god mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt via spændende og værdiskabende projekter. Udarbejdelse af LT Automations digitale strategi i overensstemmelse med virksomhedens overordnede strategier. At supplere salgsindsatsen i LT Automation samt virksomhedens position på både det danske og det internationale marked via marketingaktiviteter. Proaktivt at udvikle vores identitet, vores gennemslagskraft på hjemmesiden, sociale medier (primært LinkedIn), kommunikation til presse, kunder, leverandører m.m. At videreudvikle og sikre sammenhængen i såvel vores interne som vores eksterne kommunikation, således værdier og DNA et i LT Automation fremstår tydeligt. Administrativ og praktisk funktion, herunder hvor bl.a. modtagelse af gæster og bestilling af kontorartikler. Du vil referere direkte til virksomhedens CEO.NB: Mulighed for deltidsstilling på 20-30 timer ugentligt. Arbejdssted Arbejdsstedet er Fåborgvej 15A, 9220 Aalborg Øst. Ambitiøs virksomhed LT Automation arbejder målrettet med at udvikle og implementere intelligente og værdiskabende automations- og robotløsninger til såvel industrien som sundhedssektoren. Vi bryder med vanetænkning og kombinerer kendt teknologi med ekspertise, den nyeste viden og et innovativt mindset. Vi tør at gå forrest, når det gælder nytænkende og banebrydende løsninger og kreativitet er et af nøgleordene i virksomhedens DNA. Det har også ført til, at vi i år er finalister med hele to ud af tre nominerede projekter til DIRA Automatiseringsprisen 2019 (læs mere her: https: www.dira.dk nyheder ?id 2589). Vil du med på vinderholdet? Det vil glæde os at modtage din ansøgning og CV på lth@lt-automation.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 21 95 88 80. Tiltrædelse Hurtigst muligt Vi tilbyder Der er tale om et job, hvor du i høj grad er med til at udforme din hverdag, og hvor du dermed også er ansvarlig for dit eget arbejdsområde. Du bliver en del af en spændende innovativ virksomhed med en uformel kultur præget af korte kommandoveje og stor fleksibilitet.11jobnet3016b928100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-29T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3540005LT AUTOMATION ApS11Fåborgvej 15A9220Aalborg ØstDKDanmark0lth@lt-automation.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent771394JobNet4998977499897710003-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3016b928https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3016b928https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3016b928&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3016b928&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg362003546Lasse Thomsenlth@lt-automation.dkDKDanmarkDKDanmark330048202KommunikationsmedarbejderRobot Utzon Center søger nytænkende og ambitiøs kommunikator med hjemmebane på alle medieplatforme Utzon Center har med base i Aalborg de seneste år sat markante aftryk med formidling lokalt, nationalt og internationalt som det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Vi er et levende hus med en ung stab, der brænder for at levere de bedste oplevelser til en meget varieret gruppe af gæster. Vi har derfor en stor kontaktflade og en bred pallette af tilbud til mange forskellige målgrupper. Det er derfor centralt, at der er en sammenhængende kommunikation på fysiske som digitale platforme. Desuden er det vigtigt, at Utzon Center konstant er i bevægelse og fornyer sig med nye oplevelsestilbud og fortællinger, der binder os endnu tættere sammen med verden omkring os fra Aalborg, København over Sydney til New York. Vi søger derfor en modig og passioneret kommunikator, som både kan fortælle fængende historier på alle kommunikationsplatforme og lave markedsføringskampagner på digitale og fysiske platforme. Du kan lave opdateringer på sociale medier, som får folk til at stoppe op. Du kan vinkle historier, så de bliver interessante for de lokale, nationale og internationale medier. Men du forstår også at skrive tekster til vores hjemmeside og nyhedsbrev på læsernes præmisser med afsæt i vores værdigrundlag. Dit arbejde bliver samtidig at fungere som koordinator på vores markedsføring. De grafiske opgaver skal ikke løses af dig, men du skal være bindeleddet mellem grafiker, Utzon Center og det sted, vi skal være synlige. Jobbet Stillingen er nyoprettet, og du vil i det daglige indgå i Utzon Centers unge og energiske team. Utzon Center har igennem mange år haft et tæt samarbejde med Kunsten. Du vil derfor særligt i opstarten få sparring fra kommunikationsafdelingen på Kunsten, men du vil alene udgøre kommunikationsafdelingen på Utzon Center med reference til den kreative direktør. Du vil med stillingen få muligheden for at udvikle kommunikation og markedsføring i et af Danmarks nye markante udstillingshuse. Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.: Kommunikation på www.utzoncenter.dk samt de væsentligste sociale medier, som effektivt styrker vores image og konverterer til fysiske og eller digitale besøg Udarbejdelse, udsendelse og effektmåling af målgruppeorienterede nyhedsbreve Kontakt til pressen. Udvikling af idé til færdig historie i et lokalt, nationalt eller internationalt medie Iværksætte og koordinere marketingkampagner Optimering af kommunikationsindsatserne på baggrund af indsigter fra Google Analytics, Facebook, brugerundersøgelser, nyhedsbreve m.v. Herunder iværksætte målrettet annoncering på Facebook, Google m.v. og generelt arbejde med optimering af den fulde, digitale kunderejse Opdatering af diverse online kulturkalendere Diverse ad hoc-opgaver og løbende kommunikationsopgaver Profil Den person, som vi søger, er passioneret og resultatorienteret med lyst til at drive kommunikation og markedsføringsområdet til et nyt niveau på Utzon Center. Du skal have en naturlig, positiv og løsningsorienteret tilgang, kunne bevare overblikket og håndtere pressede situationer og hasteopgaver. Du skal også trives lige godt med at arbejde struktureret med de daglige, rutineprægede opgaver som med de udfordrende projekter. Du skal være en teamplayer. Uddannelse i kommunikation Erfaring med content management systemer, gerne med Drupal Erfaring med målrettet digital kommunikation gennem tekst, billede og video til forskellige målgrupper, hvor sproget matcher medieplatformen og formålet er klart defineret Erfaring med Google Analytics, Ads og Business, Facebook Ad Manager og værktøjerne i Facebook Business Manager, samt lignende analyse- og markedsføringsredskaber Dokumenteret erfaring med at skrive til mange forskellige medietyper. Send eksempler på dit arbejde sammen med ansøgningen. Et godt netværk i mediebranchen lokalt som nationalt og indsigt i aktuelle tendenser indenfor kulturområdet og publikums kulturforbrug Gode mundtligt og skriftlige kundskaber på engelsk er at foretrække En fordel med kendskab til det internationale mediebillede presselandskab indenfor design, livsstil, arkitektur men ikke et must Ansættelse Stillingen som kommunikationsmedarbejder er en fast stilling på 32 timer uge med arbejdstid mandag-torsdag. Løn efter kvalifikationer men i intervallet mellem 28.000-32.000 kr. Stillingen ønskes besat snarest muligt eller senest pr. 1. oktober 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kreativ direktør Lasse Anderson på 3199 1600 eller Kommunikationschef Lars Ulrich Hansen på 3199 4105. Ansøgning CoMate er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning senest den 04. august 2019 med relevante bilag. Der vil blive afholdt løbende telefoninterviews under hele rekrutteringsperioden. Ansættelsessamtalerne bliver afholdt den 21. august 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Pernille Jakobsen på 2022 4778. Om Utzon Center A S Midt på Aalborgs smukke havnefront ligger Utzon Center designet af den verdensberømte danske arkitekt Jørn Utzon og hans søn Kim Utzon i 2008. Utzon Center er det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Hovedfokus er udstilling og formidling af nutidige strømninger i arkitektur og design med forståelse for ny teknologi. I en aktualiseret kontekst belyser og formidler vi tillige Jørn Utzons arkitektur og metoder via Utzon Arkivet. Du kan spise i Utzon Centers restaurant, JØRN, der skaber gastronomiske oplevelser på højeste niveau. Du kan leje Det Obelske Auditorium, med Aalborgs smukkeste udsigt til Limfjorden, til konferencer og fester, og booke de smukke udstillingshaller til receptioner og events. Vil du vide mere www.utzoncenter.dk Ansøgningsfrist: 04 08 2019 Søg nu

Utzon Center søger nytænkende og ambitiøs kommunikator med hjemmebane på alle medieplatforme


Utzon Center har med base i Aalborg de seneste år sat markante aftryk med formidling lokalt, nationalt og internationalt som det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Vi er et levende hus med en ung stab, der brænder for at levere de bedste oplevelser til en meget varieret gruppe af gæster. Vi har derfor en stor kontaktflade og en bred pallette af tilbud til mange forskellige målgrupper. Det er derfor centralt, at der er en sammenhængende kommunikation på fysiske som digitale platforme. Desuden er det vigtigt, at Utzon Center konstant er i bevægelse og fornyer sig med nye oplevelsestilbud og fortællinger, der binder os endnu tættere sammen med verden omkring os fra Aalborg, København over Sydney til New York.

Vi søger derfor en modig og passioneret kommunikator, som både kan fortælle fængende historier på alle kommunikationsplatforme og lave markedsføringskampagner på digitale og fysiske platforme. Du kan lave opdateringer på sociale medier, som får folk til at stoppe op. Du kan vinkle historier, så de bliver interessante for de lokale, nationale og internationale medier. Men du forstår også at skrive tekster til vores hjemmeside og nyhedsbrev på læsernes præmisser med afsæt i vores værdigrundlag. Dit arbejde bliver samtidig at fungere som koordinator på vores markedsføring. De grafiske opgaver skal ikke løses af dig, men du skal være bindeleddet mellem grafiker, Utzon Center og det sted, vi skal være synlige.

 

Jobbet

Stillingen er nyoprettet, og du vil i det daglige indgå i Utzon Centers unge og energiske team. Utzon Center har igennem mange år haft et tæt samarbejde med Kunsten. Du vil derfor særligt i opstarten få sparring fra kommunikationsafdelingen på Kunsten, men du vil alene udgøre kommunikationsafdelingen på Utzon Center med reference til den kreative direktør. Du vil med stillingen få muligheden for at udvikle kommunikation og markedsføring i et af Danmarks nye markante udstillingshuse.


Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:

  • Kommunikation på www.utzoncenter.dk samt de væsentligste sociale medier, som effektivt styrker vores image og konverterer til fysiske og/eller digitale besøg
  • Udarbejdelse, udsendelse og effektmåling af målgruppeorienterede nyhedsbreve
  • Kontakt til pressen. Udvikling af idé til færdig historie i et lokalt, nationalt eller internationalt medie
  • Iværksætte og koordinere marketingkampagner
  • Optimering af kommunikationsindsatserne på baggrund af indsigter fra Google Analytics, Facebook, brugerundersøgelser, nyhedsbreve m.v. Herunder iværksætte målrettet annoncering på Facebook, Google m.v. og generelt arbejde med optimering af den fulde, digitale kunderejse
  • Opdatering af diverse online kulturkalendere
  • Diverse ad hoc-opgaver og løbende kommunikationsopgaver

Profil

Den person, som vi søger, er passioneret og resultatorienteret med lyst til at drive kommunikation og markedsføringsområdet til et nyt niveau på Utzon Center. Du skal have en naturlig, positiv og løsningsorienteret tilgang, kunne bevare overblikket og håndtere pressede situationer og hasteopgaver. Du skal også trives lige godt med at arbejde struktureret med de daglige, rutineprægede opgaver som med de udfordrende projekter. Du skal være en teamplayer.

  • Uddannelse i kommunikation
  • Erfaring med content management systemer, gerne med Drupal

  • Erfaring med målrettet digital kommunikation gennem tekst, billede og video til forskellige målgrupper, hvor sproget matcher medieplatformen og formålet er klart defineret

  • Erfaring med Google Analytics, Ads og Business, Facebook Ad Manager og værktøjerne i Facebook Business Manager, samt lignende analyse- og markedsføringsredskaber

  • Dokumenteret erfaring med at skrive til mange forskellige medietyper. Send eksempler på dit arbejde sammen med ansøgningen.

  • Et godt netværk i mediebranchen lokalt som nationalt og indsigt i aktuelle tendenser indenfor kulturområdet og publikums kulturforbrug

  • Gode mundtligt og skriftlige kundskaber på engelsk er at foretrække

  • En fordel med kendskab til det internationale mediebillede/presselandskab indenfor design, livsstil, arkitektur – men ikke et must


Ansættelse

Stillingen som kommunikationsmedarbejder er en fast stilling på 32 timer/uge med arbejdstid mandag-torsdag. Løn efter kvalifikationer men i intervallet mellem 28.000-32.000 kr. Stillingen ønskes besat snarest muligt eller senest pr. 1. oktober 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kreativ direktør Lasse Anderson på 3199 1600 eller Kommunikationschef Lars Ulrich Hansen på 3199 4105.


Ansøgning

CoMate er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning senest den 04. august 2019  med relevante bilag. Der vil blive afholdt løbende telefoninterviews under hele rekrutteringsperioden. Ansættelsessamtalerne bliver afholdt den 21. august 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Pernille Jakobsen på 2022 4778.

 

Om Utzon Center A/S

Midt på Aalborgs smukke havnefront ligger Utzon Center designet af den verdensberømte danske arkitekt Jørn Utzon og hans søn Kim Utzon i 2008. Utzon Center er det nordiske oplevelseshus for arkitektur og design. Hovedfokus er udstilling og formidling af nutidige strømninger i arkitektur og design med forståelse for ny teknologi. I en aktualiseret kontekst belyser og formidler vi tillige Jørn Utzons arkitektur og metoder via Utzon Arkivet.

Du kan spise i Utzon Centers restaurant, JØRN, der skaber gastronomiske oplevelser på højeste niveau. Du kan leje Det Obelske Auditorium, med Aalborgs smukkeste udsigt til Limfjorden, til konferencer og fester, og booke de smukke udstillingshaller til receptioner og events.

Vil du vide mere www.utzoncenter.dk


Ansøgningsfrist: 04/08/2019


Søg nu


Utzon CenterAalborg2019-06-24T00:00:002019-08-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommunikationsmedarbejder

Utzon Center

Aalborg
Utzon Center søger nytænkende og ambitiøs kommunikator med hjemmebane på alle medieplatforme Utzon Center har med base i Aalborg de seneste år sat markante aftryk med formidling lokalt, nationalt og internationalt som det nordiske oplevelseshus for ...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:4. august 2019