Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationsrådgiver til Institut for Agroøkologi, Aarhus Universitet

Fristes du af et job med frihed, ansvar, selvstændighed og kreativitet? Og vil du være med til at tegne Institut for Agroøkologi udadtil?
Så er du måske vores nye kollega!

Hvem er vi?
Institut for Agroøkologi er en del af Aarhus Universitet. Vores forskning skaber viden om emner med betydning for fødevareproduktionen, miljøet, naturen og samfundet. Effekter af og tilpasning til klimaforandringer, fødevarers effekt på klima, miljø og natur, samspillet mellem landbruget og miljøet, jordkvalitet, innovative produktionssystemer og udvikling af biomasse er blot nogle af de aktuelle emner, som instituttets forskere arbejder med. Forskningen danner basis for uddannelse og en omfattende rådgivning af myndighederne.

Institut for Agroøkologi har 270 medarbejdere fordelt på lokaliteter i Foulum, Flakkebjerg og Askov.

Ønsker til vores nye kollega

  • Du har en baggrund i journalistik eller kommunikation – meget gerne kombineret med en jordbrugsvidenskabelig baggrund
  • Du ved hvordan medierne arbejder og historier skabes
  • Du forstår videnskabeligt stof og kan omsætte det til noget, der er nærværende, forståeligt og interessant – også for lægmand
  • Du er produktiv, fleksibel, lærenem og iderig
  • Det tæller også positivt, hvis du er god til engelsk, interesserer dig for fotografering, video, o.l.

Dine opgaver
  • Synliggørelse af instituttets aktiviteter udadtil blandt andet ved at omskrive videnskabelige artikler til mere populærvidenskabelige til det eksterne nyhedsbrev – lejlighedsvis suppleret med korte videoer
  • Håndtering af henvendelser fra pressen og støtte til forskerne i deres møde med pressen
  • Støtte til institutledelsen, herunder formulering, kommunikation og udførelse af instituttets strategiske indsatser
  • Indgå i projektsammenhænge med behov for større kommunikativ indsats
  • Intern kommunikation med ansvar for det interne nyhedsbrev og nyhedsflowet på intranettet
  • Vedligeholdelse, opdatering og ideudvikling af instituttets hjemmeside, herunder styrkelse af SoMe-indsatsen

Din nye hverdag
Som kommunikationsrådgiver får du stort ansvar, men også meget frihed til selv at forme din hverdag. Du kommer til at indgå i foraer med kommunikationsmedarbejdere fra andre enheder ved Aarhus Universitet, hvilket giver gode muligheder for kollegial sparring og udvikling.

Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer, hvor vi prioriterer godt samarbejde og arbejdsglæde i hverdagen. Vi har en uformel tone og lægger vægt på åbenhed, samarbejde og feedback. Du får gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, således at du kan balancere faglige ambitioner og privatliv.

Arbejdssted
Arbejdspladsen ligger Blichers Allé 20, 8830 Tjele, men der vil også være arbejdsdage på vore afdeling i Flakkebjerg ved Slagelse.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte institutleder Erik Steen Kristensen, tlf. 20910371 eller mail erik@agro.au.dk eller sekretariatsleder Birgit S. Langvad, tlf. 23310430 eller mail langvad@agro.au.dk.

Du kan finde mere om instituttet på www.agro.au.dk/

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
26. maj 2019

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330006102Phoenix-d9a1951412019-04-11T00:00:00Kommunikationsrådgiver til Institut for Agroøkologi, Aarhus UniversitetFristes du af et job med frihed, ansvar, selvstændighed og kreativitet? Og vil du være med til at tegne Institut for Agroøkologi udadtil?
Så er du måske vores nye kollega!

Hvem er vi?
Institut for Agroøkologi er en del af Aarhus Universitet. Vores forskning skaber viden om emner med betydning for fødevareproduktionen, miljøet, naturen og samfundet. Effekter af og tilpasning til klimaforandringer, fødevarers effekt på klima, miljø og natur, samspillet mellem landbruget og miljøet, jordkvalitet, innovative produktionssystemer og udvikling af biomasse er blot nogle af de aktuelle emner, som instituttets forskere arbejder med. Forskningen danner basis for uddannelse og en omfattende rådgivning af myndighederne.

Institut for Agroøkologi har 270 medarbejdere fordelt på lokaliteter i Foulum, Flakkebjerg og Askov.

Ønsker til vores nye kollega
  • Du har en baggrund i journalistik eller kommunikation – meget gerne kombineret med en jordbrugsvidenskabelig baggrund
  • Du ved hvordan medierne arbejder og historier skabes
  • Du forstår videnskabeligt stof og kan omsætte det til noget, der er nærværende, forståeligt og interessant – også for lægmand
  • Du er produktiv, fleksibel, lærenem og iderig
  • Det tæller også positivt, hvis du er god til engelsk, interesserer dig for fotografering, video, o.l.

Dine opgaver
  • Synliggørelse af instituttets aktiviteter udadtil blandt andet ved at omskrive videnskabelige artikler til mere populærvidenskabelige til det eksterne nyhedsbrev – lejlighedsvis suppleret med korte videoer
  • Håndtering af henvendelser fra pressen og støtte til forskerne i deres møde med pressen
  • Støtte til institutledelsen, herunder formulering, kommunikation og udførelse af instituttets strategiske indsatser
  • Indgå i projektsammenhænge med behov for større kommunikativ indsats
  • Intern kommunikation med ansvar for det interne nyhedsbrev og nyhedsflowet på intranettet
  • Vedligeholdelse, opdatering og ideudvikling af instituttets hjemmeside, herunder styrkelse af SoMe-indsatsen

Din nye hverdag
Som kommunikationsrådgiver får du stort ansvar, men også meget frihed til selv at forme din hverdag. Du kommer til at indgå i foraer med kommunikationsmedarbejdere fra andre enheder ved Aarhus Universitet, hvilket giver gode muligheder for kollegial sparring og udvikling.

Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer, hvor vi prioriterer godt samarbejde og arbejdsglæde i hverdagen. Vi har en uformel tone og lægger vægt på åbenhed, samarbejde og feedback. Du får gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, således at du kan balancere faglige ambitioner og privatliv.

Arbejdssted
Arbejdspladsen ligger Blichers Allé 20, 8830 Tjele, men der vil også være arbejdsdage på vore afdeling i Flakkebjerg ved Slagelse.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte institutleder Erik Steen Kristensen, tlf. 20910371 eller mail erik@agro.au.dk eller sekretariatsleder Birgit S. Langvad, tlf. 23310430 eller mail langvad@agro.au.dk.

Du kan finde mere om instituttet på www.agro.au.dk/

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
26. maj 2019

 

2019-05-27T00:52:03.507 Fristes du af et job med frihed, ansvar, selvstændighed og kreativitet? Og vil du være med til at tegne Institut for Agroøkologi udadtil?Så er du måske vores nye kollega!Hvem er vi?Institut for Agroøkologi er en del af Aarhus Universitet. Vores forskning skaber viden om emner med betydning for fødevareproduktionen, miljøet, naturen og samfundet. Effekter af og tilpasning til klimaforandringer, fødevarers effekt på klima, miljø og natur, samspillet mellem landbruget og miljøet, jordkvalitet, innovative produktionssystemer og udvikling af biomasse er blot nogle af de aktuelle emner, som instituttets forskere arbejder med. Forskningen danner basis for uddannelse og en omfattende rådgivning af myndighederne.Institut for Agroøkologi har 270 medarbejdere fordelt på lokaliteter i Foulum, Flakkebjerg og Askov.Ønsker til vores nye kollegaDu har en baggrund i journalistik eller kommunikation meget gerne kombineret med en jordbrugsvidenskabelig baggrundDu ved hvordan medierne arbejder og historier skabesDu forstår videnskabeligt stof og kan omsætte det til noget, der er nærværende, forståeligt og interessant også for lægmandDu er produktiv, fleksibel, lærenem og iderigDet tæller også positivt, hvis du er god til engelsk, interesserer dig for fotografering, video, o.l.Dine opgaverSynliggørelse af instituttets aktiviteter udadtil blandt andet ved at omskrive videnskabelige artikler til mere populærvidenskabelige til det eksterne nyhedsbrev lejlighedsvis suppleret med korte videoerHåndtering af henvendelser fra pressen og støtte til forskerne i deres møde med pressenStøtte til institutledelsen, herunder formulering, kommunikation og udførelse af instituttets strategiske indsatserIndgå i projektsammenhænge med behov for større kommunikativ indsatsIntern kommunikation med ansvar for det interne nyhedsbrev og nyhedsflowet på intranettetVedligeholdelse, opdatering og ideudvikling af instituttets hjemmeside, herunder styrkelse af SoMe-indsatsenDin nye hverdagSom kommunikationsrådgiver får du stort ansvar, men også meget frihed til selv at forme din hverdag. Du kommer til at indgå i foraer med kommunikationsmedarbejdere fra andre enheder ved Aarhus Universitet, hvilket giver gode muligheder for kollegial sparring og udvikling.Du bliver en del af en ambitiøs arbejdsplads med dedikerede og fagligt stærke kollegaer, hvor vi prioriterer godt samarbejde og arbejdsglæde i hverdagen. Vi har en uformel tone og lægger vægt på åbenhed, samarbejde og feedback. Du får gode udviklingsmuligheder og stor fleksibilitet, således at du kan balancere faglige ambitioner og privatliv.ArbejdsstedArbejdspladsen ligger Blichers Allé 20, 8830 Tjele, men der vil også være arbejdsdage på vore afdeling i Flakkebjerg ved Slagelse.Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte institutleder Erik Steen Kristensen, tlf. 20910371 eller mail erik@agro.au.dk eller sekretariatsleder Birgit S. Langvad, tlf. 23310430 eller mail langvad@agro.au.dk.Du kan finde mere om instituttet på www.agro.au.dk FormaliaLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 39.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:26. maj 201911jobnetd9a19514100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=12890800-5738-4099-b625-9aa492f831f50EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3507101Aarhus Universitet11Blichers Alle 208830Tjele87150000DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent744539JobNet4974473497447310011-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9a19514https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9a19514https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9a19514&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d9a19514&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgØnsker du et spændende job som Kommunikationskonsulent? Hos Aarhus Universitet tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent4Marketing361437014Eriknoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330071241Kvalitetsbevidst kommunikatør til ToldstyrelsenRobot Kan du omsætte kompliceret fagligt stof til letforståelige og vedkommende tekster, der når ud til målgruppen? Har du erfaring med at skrive til web, og har du helt styr på det sproglige? Så skal du læse videre, for Toldstyrelsen har brug for dig! Udfordrende kommunikationsopgaver venter på dig Som kommunikationsafdeling i Toldstyrelsen understøtter vi organisationen med blandt andet virksomheds- og borgerkommunikation, vejledningstekster, web, ledelseskommunikation, interessenthåndtering, nyhedsbreve, intranet, sproglig kvalitetssikring, undervisning og design. Der er masser af løbende opgaver, og derudover er et stort indsatsområde for os bedre vejledningstekster på web. Desuden er der en stor og væsentlig kommunikationsopgave i at understøtte implementeringen af EU s toldkodeks (EUTK), som digitaliserer hele toldområdet i EU. Det vil fylde meget i en årrække. Dine primære opgaver vil være at: Skrive direct mails, nyhedsbreve, vejledninger osv., så de danske virksomheder løbende får den nødvendige information om EUTK Producere webtekster, der vejleder borgere og virksomheder om told Gennemskrive eksisterende vejledningsmateriale, så Toldstyrelsen lever op til sin informationspligt som offentlig myndighed Udvikle koncepter for, hvordan komplicerede budskaber formidles, så det skaber værdi for modtagerne Kvalitetssikre Toldstyrelsens interne og eksterne kommunikation. Dine faglige og personlige kvalifikationer Du har en kommunikationsrelateret uddannelse på kandidatniveau og har sandsynligvis nogle års erfaring med at omsætte tung faglighed til gode tekster gerne fra en offentlig organisation. Du tør sætte din stærke kommunikationsfaglighed i spil, når du sammen med højtspecialiserede toldfaglige kolleger skal nå frem til den gode og letforståelige tekst. Du har nemt ved at forstå fagligt kompliceret stof og sætter en ære i at formidle det målrettet, så regler og procedurer fremstår klart for borgere og virksomheder. Vi lægger stor vægt på, at du har helt styr på det sproglige. Du ved, at korrekt sprog handler om mere end at undgå stavefejl og at sætte kommaerne rigtigt, og du har styr på detaljerne, også når tempoet er højt. Som person går du dedikeret og optimistisk til dine opgaver, som du arbejder struktureret med. Toldstyrelsen er stadig en ny organisation, og derfor er opbygning af strukturer og processer en fast del af hverdagen. Det skal du kunne trives med. Det er vigtigt, at du har lyst til at sparre og videndele med dine kommunikationskolleger og også formår at skabe gode samarbejdsrelationer til kolleger med en helt anden faglighed end din. Da Toldstyrelsen er lokaliseret i hele Danmark, må du regne med, at du indimellem skal rundt i landet. Din kommende arbejdsplads Toldstyrelsen har ca. 750 medarbejdere fordelt over hele landet, som samarbejder om den fælles opgave på tværs af lokationer, afdelinger og fagligheder. I Kommunikation er vi et team af topmotiverede medarbejdere, og miljøet er uformelt, men engageret. Vi har hver især fokus på vores egne ansvarsområder, samtidig med at vi har øje for, hvordan vi kan involvere og hjælpe hinanden. Vores fælles ambition er nemlig at levere masser af gode resultater. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning, dit cv og dokumentation for din uddannelse senest 20. august 2019 via linket Søg stillingen . Vi forventer at holde første samtalerunde i uge 35 og anden samtalerunde i uge 37. Tiltrædelse 1. november 2019. Hvis du har spørgsmål med hensyn til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Hejlskov Jensen på Kirsten.Hejlskov.Jensen@TOLDST.DK eller kommunikationskonsulent Ditte Drejer Christensen på 72 37 25 71. Dit arbejdssted vil indtil videre være Slet Parkvej 1, 8310 Tranbjerg, men flytter til Højbjerg ved Aarhus inden for nogle år. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst, og du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Du kan forvente, at der indgår en sproglig og formidlingsmæssig test ved første samtale og en personlighedstest ved anden samtale. Der vil inden ansættelse blive indhentet referencer og straffeattest. Om Toldstyrelsen Vi understøtter smidig handel på tværs af Danmarks grænser og sikrer en effektiv toldkontrol . SKAT blev 1. juli 2018 erstattet af syv nye styrelser, som har ansvaret for hver deres kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle Skatteforvaltningens opgaver. Toldstyrelsens opgave er at sikre enkel angivelse af korrekt told og effektiv forvaltning af EU s regelsæt på toldområdet. I samarbejde med andre myndigheder arbejder vi for at forhindre illegal import og beskytte borgere og virksomheder mod farlige eller sundhedsskadelige varer som våben og narkotika. Vi løser fagligt krævende opgaver i komplekse processer. Vi skal samtidig levere et højt serviceniveau og en effektiv kontrol i alle dele af opgaven. Derfor kræver vi en stærk koordinering og høj faglighed af hinanden både internt og med andre aktører, nationalt såvel som internationalt. I de kommende år har vi en vigtig opgave med at modernisere og digitalisere toldområdet yderligere som fastsat i EU s toldkodeks. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Kan du omsætte kompliceret fagligt stof til letforståelige og vedkommende tekster, der når ud til målgruppen? Har du erfaring med at skrive til web, og har du helt styr på det sproglige? Så skal du læse videre, for Toldstyrelsen har brug for dig!



Udfordrende kommunikationsopgaver venter på dig

Som kommunikationsafdeling i Toldstyrelsen understøtter vi organisationen med blandt andet virksomheds- og borgerkommunikation, vejledningstekster, web, ledelseskommunikation, interessenthåndtering, nyhedsbreve, intranet, sproglig kvalitetssikring, undervisning og design.

Der er masser af løbende opgaver, og derudover er et stort indsatsområde for os bedre vejledningstekster på web. Desuden er der en stor og væsentlig kommunikationsopgave i at understøtte implementeringen af EU’s toldkodeks (EUTK), som digitaliserer hele toldområdet i EU. Det vil fylde meget i en årrække.

Dine primære opgaver vil være at:

  • Skrive direct mails, nyhedsbreve, vejledninger osv., så de danske virksomheder løbende får den nødvendige information om EUTK
  • Producere webtekster, der vejleder borgere og virksomheder om told
  • Gennemskrive eksisterende vejledningsmateriale, så Toldstyrelsen lever op til sin informationspligt som offentlig myndighed
  • Udvikle koncepter for, hvordan komplicerede budskaber formidles, så det skaber værdi for modtagerne
  • Kvalitetssikre Toldstyrelsens interne og eksterne kommunikation.


Dine faglige og personlige kvalifikationer

Du har en kommunikationsrelateret uddannelse på kandidatniveau og har sandsynligvis nogle års erfaring med at omsætte tung faglighed til gode tekster – gerne fra en offentlig organisation.

Du tør sætte din stærke kommunikationsfaglighed i spil, når du sammen med højtspecialiserede toldfaglige kolleger skal nå frem til den gode og letforståelige tekst. Du har nemt ved at forstå fagligt kompliceret stof og sætter en ære i at formidle det målrettet, så regler og procedurer fremstår klart for borgere og virksomheder.

Vi lægger stor vægt på, at du har helt styr på det sproglige. Du ved, at korrekt sprog handler om mere end at undgå stavefejl og at sætte kommaerne rigtigt, og du har styr på detaljerne, også når tempoet er højt.

Som person går du dedikeret og optimistisk til dine opgaver, som du arbejder struktureret med. Toldstyrelsen er stadig en ny organisation, og derfor er opbygning af strukturer og processer en fast del af hverdagen. Det skal du kunne trives med.

Det er vigtigt, at du har lyst til at sparre og videndele med dine kommunikationskolleger og også formår at skabe gode samarbejdsrelationer til kolleger med en helt anden faglighed end din. Da Toldstyrelsen er lokaliseret i hele Danmark, må du regne med, at du indimellem skal rundt i landet.





Din kommende arbejdsplads

Toldstyrelsen har ca. 750 medarbejdere fordelt over hele landet, som samarbejder om den fælles opgave på tværs af lokationer, afdelinger og fagligheder.

I Kommunikation er vi et team af topmotiverede medarbejdere, og miljøet er uformelt, men engageret. Vi har hver især fokus på vores egne ansvarsområder, samtidig med at vi har øje for, hvordan vi kan involvere og hjælpe hinanden. Vores fælles ambition er nemlig at levere masser af gode resultater.



Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning, dit cv og dokumentation for din uddannelse senest 20. august 2019 via linket ’Søg stillingen’. Vi forventer at holde første samtalerunde i uge 35 og anden samtalerunde i uge 37. Tiltrædelse 1. november 2019.

Hvis du har spørgsmål med hensyn til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Hejlskov Jensen på Kirsten.Hejlskov.Jensen@TOLDST.DK eller kommunikationskonsulent Ditte Drejer Christensen på 72 37 25 71.

Dit arbejdssted vil indtil videre være Slet Parkvej 1, 8310 Tranbjerg, men flytter til Højbjerg ved Aarhus inden for nogle år. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst, og du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Du kan forvente, at der indgår en sproglig og formidlingsmæssig test ved første samtale og en personlighedstest ved anden samtale. Der vil inden ansættelse blive indhentet referencer og straffeattest.



Om Toldstyrelsen

’Vi understøtter smidig handel på tværs af Danmarks grænser og sikrer en effektiv toldkontrol’.

SKAT blev 1. juli 2018 erstattet af syv nye styrelser, som har ansvaret for hver deres kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle Skatteforvaltningens opgaver.

Toldstyrelsens opgave er at sikre enkel angivelse af korrekt told og effektiv forvaltning af EU’s regelsæt på toldområdet. I samarbejde med andre myndigheder arbejder vi for at forhindre illegal import og beskytte borgere og virksomheder mod farlige eller sundhedsskadelige varer som våben og narkotika.

Vi løser fagligt krævende opgaver i komplekse processer. Vi skal samtidig levere et højt serviceniveau og en effektiv kontrol i alle dele af opgaven. Derfor kræver vi en stærk koordinering og høj faglighed af hinanden både internt og med andre aktører, nationalt såvel som internationalt. I de kommende år har vi en vigtig opgave med at modernisere og digitalisere toldområdet yderligere som fastsat i EU’s toldkodeks.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.




Skatteforvaltningen, Aarhus, Slet ParkvejTranbjerg J2019-08-12T00:00:002019-08-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kvalitetsbevidst kommunikatør til Toldstyrelsen

Skatteforvaltningen, Aarhus, Slet Parkvej

Tranbjerg J
Kan du omsætte kompliceret fagligt stof til letforståelige og vedkommende tekster, der når ud til målgruppen? Har du erfaring med at skrive til web, og har du helt styr på det sproglige? Så skal du læse videre, for Toldstyrelsen har brug for dig! Ud...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:20. august 2019