Kommunikationsstærk barselsvikar med administrative evner

Da vores kommunikationskonsulent går på barsel, søger vi en engageret, ambitiøs og omstillingsparat barselsvikar til Hjerteafdelingens ledelsessekretariat.

Du får en vigtig rolle i vores ledelsessekretariat, hvor du selv er med til at definere og strukturere dine opgaver. Foruden dig består ledelsessekretariatet af 2 ac-medarbejdere og en kontorassistent, som hver har deres specifikke ansvarsområde. Ledelsessekretariatet refererer til afdelingsledelsen, som består af en ledende oversygeplejerske og en ledende overlæge.
Hjerteafdelingen er en stor afdeling med omkring 300 medarbejdere og mange forskellige faggrupper. Du vil derfor få en alsidig hverdag med kontakt til mange mennesker.


Vi tilbyder dig en afvekslende og spændende hverdag
Du vil få et udfordrende og afvekslende job, hvor to dage sjældent er ens. Dagene kan være hektiske, så du skal være god til at prioritere din tid og til at have mange bolde i luften. Du vil arbejde med forskelligartede opgaver som for eksempel:

  • Sagsbehandling og udarbejdelse af notater i forbindelse med patientsager.
  • Udarbejdelse af indhold til vores 3 websites og sociale medier, hvor du får indflydelse på både indhold og udformning.
  • Udarbejdelse af ugentlige nyhedsbreve, kliniske- og personaleorienterede vejledninger, pjecer og visuel formidling.
  • Projektstyring, ideudvikling og implementering af kommunikationsprojekter.
  • Udvikling og implementering af kommunikationsstrategier.
  • Assistance og support til afdelingsledelsen og afsnitsledelserne.
  • Varetagelse af løbende personaleadministrative opgaver.
  • Vedligeholde og opdatere Hjerteafdelingens database over vejledninger, instrukser og politikker.
  • Løse diverse ad hoc opgaver i ledelsessekretariatet.

Vi ser gerne at du:
  • Har en relevant kandidatuddannelse inden for eksempelvis samfundsvidenskab eller kommunikation.
  • Erfaring inden for sundhedssektoren er et plus.
  • Skriver i et klart sprog, og mestrer at stille skarpt på de vigtige pointer.
  • Har gode samarbejdsevner, og trives i et dynamisk miljø med kollegaer fra mange faggrupper.
  • Er initiativrig, selvdreven og forstår at strukturere dit arbejde fra start til slut i en hektisk hverdag med skiftende arbejdsopgaver.
  • Er organisatorisk- og administrativ stærk, analytisk og dygtig til skriftlig og visuel formidling.
  • Har fokus på ordentlighed, og dermed sikrer en høj kvalitet i løsningen af dine arbejdsopgaver.

Lyder ovenstående spændende – så søg stillingen nu!
Hjerteafdelingen tilbyder et barselsvikariat fra d. 1. juli 2018 til d. 30. juni 2019. Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Hvis du er interesseret i stillingen, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden senest torsdag d. 26. april 2018.

Vi forventer at afholde samtaler mandag d. 7. maj 2018.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Karin Højgaard Jeppesen på telefon: 40 25 96 24 eller mail: karin.hoejgaard.jeppesen@regionh.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Kommunikationsstærk barselsvikar med administrative evner

Hjerteafdelingen

Da vores kommunikationskonsulent går på barsel, søger vi en engageret, ambitiøs og omstillingsparat barselsvikar til Hjerteafdelingens ledelsessekretariat. Du får en vigtig rolle i vores ledelsessekretariat, hvor du selv er med til at definere og st...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:26. april 2018

Communication Partner & Press Officer

A.P. MØLLER - MÆRSK A/S

Are you an experienced and high-performing communications professional and are you powered by the challenges that come with change? The job as Communication Partner and Press Officer is a unique chance to influence and manage the communication agend...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:1. juni 2018

Pressechef til Dansk Arbejdsgiverforening

Dansk Arbejdsgiverforening

Kan du skaffe synlighed i medierne og hos beslutningstagerne? Har du lyst til at arbejde tæt på politiske beslutningsprocesser og være med til at sætte dagsordenen på DA s arbejdsområder som f.eks. beskæftigelse, integration og arbejdsmiljø? Om stil...
Indrykket:19. april 2018
Udløbsdato:10. maj 2018

Kommunikationsrådgiver

Trafikselskabet Movia

Pressehåndtering • intern kommunikation • employer branding Kan du håndtere kritiske pressesager, samarbejde troværdigt med pressen, og omsætte svært tilgængeligt stof til korte nyheder og klare budskaber? Ser du værdien af at sikre et højt internt ...
Indrykket:20. april 2018
Udløbsdato:15. maj 2018

Barselsvikariat - PsykInfo i Region Hovedstaden søger kommunikationskonsulent med stærke eventkompetencer og erfaring med psykiatri

Sekretariat/kommunikation

PsykInfo søger en selvkørende kommunikationskonsulent, der vil være med til at give viden om og aftabuisere psykisk sygdom og behandling - særligt gennem vores spændende og populære arrangementer og på vores Facebook. Hvem er vi? PsykInfo er et psyk...
Indrykket:20. april 2018
Udløbsdato:10. maj 2018