Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikationsstærk barselsvikar med administrative evner

Da vores kommunikationskonsulent går på barsel, søger vi en engageret, ambitiøs og omstillingsparat barselsvikar til Hjerteafdelingens ledelsessekretariat.

Du får en vigtig rolle i vores ledelsessekretariat, hvor du selv er med til at definere og strukturere dine opgaver. Foruden dig består ledelsessekretariatet af 2 ac-medarbejdere og en kontorassistent, som hver har deres specifikke ansvarsområde. Ledelsessekretariatet refererer til afdelingsledelsen, som består af en ledende oversygeplejerske og en ledende overlæge.
Hjerteafdelingen er en stor afdeling med omkring 300 medarbejdere og mange forskellige faggrupper. Du vil derfor få en alsidig hverdag med kontakt til mange mennesker.


Vi tilbyder dig en afvekslende og spændende hverdag
Du vil få et udfordrende og afvekslende job, hvor to dage sjældent er ens. Dagene kan være hektiske, så du skal være god til at prioritere din tid og til at have mange bolde i luften. Du vil arbejde med forskelligartede opgaver som for eksempel:

  • Sagsbehandling og udarbejdelse af notater i forbindelse med patientsager.
  • Udarbejdelse af indhold til vores 3 websites og sociale medier, hvor du får indflydelse på både indhold og udformning.
  • Udarbejdelse af ugentlige nyhedsbreve, kliniske- og personaleorienterede vejledninger, pjecer og visuel formidling.
  • Projektstyring, ideudvikling og implementering af kommunikationsprojekter.
  • Udvikling og implementering af kommunikationsstrategier.
  • Assistance og support til afdelingsledelsen og afsnitsledelserne.
  • Varetagelse af løbende personaleadministrative opgaver.
  • Vedligeholde og opdatere Hjerteafdelingens database over vejledninger, instrukser og politikker.
  • Løse diverse ad hoc opgaver i ledelsessekretariatet.

Vi ser gerne at du:
  • Har en relevant kandidatuddannelse inden for eksempelvis samfundsvidenskab eller kommunikation.
  • Erfaring inden for sundhedssektoren er et plus.
  • Skriver i et klart sprog, og mestrer at stille skarpt på de vigtige pointer.
  • Har gode samarbejdsevner, og trives i et dynamisk miljø med kollegaer fra mange faggrupper.
  • Er initiativrig, selvdreven og forstår at strukturere dit arbejde fra start til slut i en hektisk hverdag med skiftende arbejdsopgaver.
  • Er organisatorisk- og administrativ stærk, analytisk og dygtig til skriftlig og visuel formidling.
  • Har fokus på ordentlighed, og dermed sikrer en høj kvalitet i løsningen af dine arbejdsopgaver.

Lyder ovenstående spændende – så søg stillingen nu!
Hjerteafdelingen tilbyder et barselsvikariat fra d. 1. juli 2018 til d. 30. juni 2019. Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Hvis du er interesseret i stillingen, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden senest torsdag d. 26. april 2018.

Vi forventer at afholde samtaler mandag d. 7. maj 2018.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Karin Højgaard Jeppesen på telefon: 40 25 96 24 eller mail: karin.hoejgaard.jeppesen@regionh.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793553Phoenix-e370678c12018-04-13T18:06:14.250Kommunikationsstærk barselsvikar med administrative evnerDa vores kommunikationskonsulent går på barsel, søger vi en engageret, ambitiøs og omstillingsparat barselsvikar til Hjerteafdelingens ledelsessekretariat.

Du får en vigtig rolle i vores ledelsessekretariat, hvor du selv er med til at definere og strukturere dine opgaver. Foruden dig består ledelsessekretariatet af 2 ac-medarbejdere og en kontorassistent, som hver har deres specifikke ansvarsområde. Ledelsessekretariatet refererer til afdelingsledelsen, som består af en ledende oversygeplejerske og en ledende overlæge.
Hjerteafdelingen er en stor afdeling med omkring 300 medarbejdere og mange forskellige faggrupper. Du vil derfor få en alsidig hverdag med kontakt til mange mennesker.


Vi tilbyder dig en afvekslende og spændende hverdag
Du vil få et udfordrende og afvekslende job, hvor to dage sjældent er ens. Dagene kan være hektiske, så du skal være god til at prioritere din tid og til at have mange bolde i luften. Du vil arbejde med forskelligartede opgaver som for eksempel:
  • Sagsbehandling og udarbejdelse af notater i forbindelse med patientsager.
  • Udarbejdelse af indhold til vores 3 websites og sociale medier, hvor du får indflydelse på både indhold og udformning.
  • Udarbejdelse af ugentlige nyhedsbreve, kliniske- og personaleorienterede vejledninger, pjecer og visuel formidling.
  • Projektstyring, ideudvikling og implementering af kommunikationsprojekter.
  • Udvikling og implementering af kommunikationsstrategier.
  • Assistance og support til afdelingsledelsen og afsnitsledelserne.
  • Varetagelse af løbende personaleadministrative opgaver.
  • Vedligeholde og opdatere Hjerteafdelingens database over vejledninger, instrukser og politikker.
  • Løse diverse ad hoc opgaver i ledelsessekretariatet.

Vi ser gerne at du:
  • Har en relevant kandidatuddannelse inden for eksempelvis samfundsvidenskab eller kommunikation.
  • Erfaring inden for sundhedssektoren er et plus.
  • Skriver i et klart sprog, og mestrer at stille skarpt på de vigtige pointer.
  • Har gode samarbejdsevner, og trives i et dynamisk miljø med kollegaer fra mange faggrupper.
  • Er initiativrig, selvdreven og forstår at strukturere dit arbejde fra start til slut i en hektisk hverdag med skiftende arbejdsopgaver.
  • Er organisatorisk- og administrativ stærk, analytisk og dygtig til skriftlig og visuel formidling.
  • Har fokus på ordentlighed, og dermed sikrer en høj kvalitet i løsningen af dine arbejdsopgaver.

Lyder ovenstående spændende – så søg stillingen nu!
Hjerteafdelingen tilbyder et barselsvikariat fra d. 1. juli 2018 til d. 30. juni 2019. Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Hvis du er interesseret i stillingen, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden senest torsdag d. 26. april 2018.

Vi forventer at afholde samtaler mandag d. 7. maj 2018.

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Karin Højgaard Jeppesen på telefon: 40 25 96 24 eller mail: karin.hoejgaard.jeppesen@regionh.dk

2018-04-27T00:50:46.427 Da vores kommunikationskonsulent går på barsel, søger vi en engageret, ambitiøs og omstillingsparat barselsvikar til Hjerteafdelingens ledelsessekretariat. Du får en vigtig rolle i vores ledelsessekretariat, hvor du selv er med til at definere og strukturere dine opgaver. Foruden dig består ledelsessekretariatet af 2 ac-medarbejdere og en kontorassistent, som hver har deres specifikke ansvarsområde. Ledelsessekretariatet refererer til afdelingsledelsen, som består af en ledende oversygeplejerske og en ledende overlæge. Hjerteafdelingen er en stor afdeling med omkring 300 medarbejdere og mange forskellige faggrupper. Du vil derfor få en alsidig hverdag med kontakt til mange mennesker. Vi tilbyder dig en afvekslende og spændende hverdag Du vil få et udfordrende og afvekslende job, hvor to dage sjældent er ens. Dagene kan være hektiske, så du skal være god til at prioritere din tid og til at have mange bolde i luften. Du vil arbejde med forskelligartede opgaver som for eksempel: Sagsbehandling og udarbejdelse af notater i forbindelse med patientsager. Udarbejdelse af indhold til vores 3 websites og sociale medier, hvor du får indflydelse på både indhold og udformning. Udarbejdelse af ugentlige nyhedsbreve, kliniske- og personaleorienterede vejledninger, pjecer og visuel formidling. Projektstyring, ideudvikling og implementering af kommunikationsprojekter. Udvikling og implementering af kommunikationsstrategier. Assistance og support til afdelingsledelsen og afsnitsledelserne. Varetagelse af løbende personaleadministrative opgaver. Vedligeholde og opdatere Hjerteafdelingens database over vejledninger, instrukser og politikker. Løse diverse ad hoc opgaver i ledelsessekretariatet. Vi ser gerne at du: Har en relevant kandidatuddannelse inden for eksempelvis samfundsvidenskab eller kommunikation. Erfaring inden for sundhedssektoren er et plus. Skriver i et klart sprog, og mestrer at stille skarpt på de vigtige pointer. Har gode samarbejdsevner, og trives i et dynamisk miljø med kollegaer fra mange faggrupper. Er initiativrig, selvdreven og forstår at strukturere dit arbejde fra start til slut i en hektisk hverdag med skiftende arbejdsopgaver. Er organisatorisk- og administrativ stærk, analytisk og dygtig til skriftlig og visuel formidling. Har fokus på ordentlighed, og dermed sikrer en høj kvalitet i løsningen af dine arbejdsopgaver. Lyder ovenstående spændende så søg stillingen nu! Hjerteafdelingen tilbyder et barselsvikariat fra d. 1. juli 2018 til d. 30. juni 2019. Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst. Hvis du er interesseret i stillingen, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden senest torsdag d. 26. april 2018. Vi forventer at afholde samtaler mandag d. 7. maj 2018. Hvis du vil høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte ledende oversygeplejerske Karin Højgaard Jeppesen på telefon: 40 25 96 24 eller mail: karin.hoejgaard.jeppesen@regionh.dk11Jobnete370678c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=211432&DepartmentId=18505&MediaId=5042&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3215439Hjerteafdelingen11Nordre Fasanvej 572000Frederiksberg40259624DKDanmark0
karin.hoejgaard.jeppesen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset555009JobNet48092231000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e370678chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e370678chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e370678c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e370678c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/5.jpgØnsker du et spændende job som Kommunikationskonsulent? Hos Hjerteafdelingen tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale241914Kommunikationskonsulent4Marketing354346739Karinkarin.hoejgaard.jeppesen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK