Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikatør med flair for kampagnearbejde

Er du proaktiv og kan skrive en hurtig nyhed? Kan du formidle sikkert og overbevisende på mange forskellige kanaler og har flair for kampagnearbejde? Så har du mulighed for at blive en del af Arbejdstilsynets kommunikationsenhed og deltage i vores arbejde med at forbedre arbejdsmiljøet på de danske virksomheder.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå, at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejderne, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk.

Velskrivende kommunikatør med gode samarbejdsevner
Du vil som kommunikationsmedarbejder være en del af indholdsteamet i Arbejdstilsynets kommunikationsenhed, og du refererer til kommunikationschefen.

I kommunikationsenheden er vi 14 medarbejdere, der har ansvaret for Arbejdstilsynets eksterne og interne kommunikation. Vi arbejder blandt andet med at formidle viden om arbejdsmiljø til virksomhederne og hermed understøtte virksomhedernes arbejdsmiljøarbejde.

Du får et tæt samarbejde med vores teamkoordinator for ekstern kommunikation og de øvrige 5 medarbejdere, der arbejder med at producere indhold til vores forskellige kanaler, herunder web, sociale medier, nyhedsbreve og intranet. Du kommer desuden til at indgå i teamets arbejde med at udvikle og gennemføre kommunikationskampagner, der bidrager til at forbedre arbejdsmiljøet i udvalgte brancher og målgrupper.

Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:

  • er uddannet journalist, cand.comm. eller har anden relevant uddannelse
  • har kendskab til at udvikle og gennemføre kampagner
  • er god til at skrive og har analytisk sans
  • har erfaring med sociale medier
  • har videoerfaring
  • er proaktiv og har gode samarbejdsevner
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt eller senest den 1. august 2019.

Du får arbejdssted i Arbejdstilsynets afdeling på Østerbro i København.

Du ansættes i henhold til relevant overenskomst.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Anja Binderup på tlf.nr.: 72 20 88 40 eller mail anb@at.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets Koncern HR på tlf.nr.: 7220 5272.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest søndag den 19. maj 2019.

Der vil indgå en test i ansættelsesforløbet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012212Phoenix-586d965a12019-04-26T00:00:00Kommunikatør med flair for kampagnearbejdeEr du proaktiv og kan skrive en hurtig nyhed? Kan du formidle sikkert og overbevisende på mange forskellige kanaler og har flair for kampagnearbejde? Så har du mulighed for at blive en del af Arbejdstilsynets kommunikationsenhed og deltage i vores arbejde med at forbedre arbejdsmiljøet på de danske virksomheder.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå, at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejderne, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk.

Velskrivende kommunikatør med gode samarbejdsevner
Du vil som kommunikationsmedarbejder være en del af indholdsteamet i Arbejdstilsynets kommunikationsenhed, og du refererer til kommunikationschefen.

I kommunikationsenheden er vi 14 medarbejdere, der har ansvaret for Arbejdstilsynets eksterne og interne kommunikation. Vi arbejder blandt andet med at formidle viden om arbejdsmiljø til virksomhederne og hermed understøtte virksomhedernes arbejdsmiljøarbejde.

Du får et tæt samarbejde med vores teamkoordinator for ekstern kommunikation og de øvrige 5 medarbejdere, der arbejder med at producere indhold til vores forskellige kanaler, herunder web, sociale medier, nyhedsbreve og intranet. Du kommer desuden til at indgå i teamets arbejde med at udvikle og gennemføre kommunikationskampagner, der bidrager til at forbedre arbejdsmiljøet i udvalgte brancher og målgrupper.

Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:
  • er uddannet journalist, cand.comm. eller har anden relevant uddannelse
  • har kendskab til at udvikle og gennemføre kampagner
  • er god til at skrive og har analytisk sans
  • har erfaring med sociale medier
  • har videoerfaring
  • er proaktiv og har gode samarbejdsevner
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt eller senest den 1. august 2019.

Du får arbejdssted i Arbejdstilsynets afdeling på Østerbro i København.

Du ansættes i henhold til relevant overenskomst.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Anja Binderup på tlf.nr.: 72 20 88 40 eller mail anb@at.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets Koncern HR på tlf.nr.: 7220 5272.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest søndag den 19. maj 2019.

Der vil indgå en test i ansættelsesforløbet.

2019-05-20T00:50:28.360 Er du proaktiv og kan skrive en hurtig nyhed? Kan du formidle sikkert og overbevisende på mange forskellige kanaler og har flair for kampagnearbejde? Så har du mulighed for at blive en del af Arbejdstilsynets kommunikationsenhed og deltage i vores arbejde med at forbedre arbejdsmiljøet på de danske virksomheder. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå, at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejderne, virksomheden og samfundet. Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. Du kan læse mere om os på www.amid.dk. Velskrivende kommunikatør med gode samarbejdsevner Du vil som kommunikationsmedarbejder være en del af indholdsteamet i Arbejdstilsynets kommunikationsenhed, og du refererer til kommunikationschefen. I kommunikationsenheden er vi 14 medarbejdere, der har ansvaret for Arbejdstilsynets eksterne og interne kommunikation. Vi arbejder blandt andet med at formidle viden om arbejdsmiljø til virksomhederne og hermed understøtte virksomhedernes arbejdsmiljøarbejde. Du får et tæt samarbejde med vores teamkoordinator for ekstern kommunikation og de øvrige 5 medarbejdere, der arbejder med at producere indhold til vores forskellige kanaler, herunder web, sociale medier, nyhedsbreve og intranet. Du kommer desuden til at indgå i teamets arbejde med at udvikle og gennemføre kommunikationskampagner, der bidrager til at forbedre arbejdsmiljøet i udvalgte brancher og målgrupper. Kvalifikationer Vi forestiller os, at du: er uddannet journalist, cand.comm. eller har anden relevant uddannelse har kendskab til at udvikle og gennemføre kampagner er god til at skrive og har analytisk sans har erfaring med sociale medier har videoerfaring er proaktiv og har gode samarbejdsevner har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt eller senest den 1. august 2019. Du får arbejdssted i Arbejdstilsynets afdeling på Østerbro i København. Du ansættes i henhold til relevant overenskomst. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Anja Binderup på tlf.nr.: 72 20 88 40 eller mail anb@at.dk. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets Koncern HR på tlf.nr.: 7220 5272. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest søndag den 19. maj 2019. Der vil indgå en test i ansættelsesforløbet.11jobnet586d965a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122278&DepartmentId=6067&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3514307Arbejdstilsynet11Landskronagade 332100København Ø72208840DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749917JobNet4979242497924210026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=586d965ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=586d965ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=586d965a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=586d965a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgEr du den nye Kommunikationsmedarbejder i Arbejdstilsynet?12008221Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg361575680Anjanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330026280Digital kommunikations- og markedsføringsspecialist hos Teach First DanmarkRobot Har du styr på digital kommunikation? Lige fra Google Analytics og online annoncering til digitale brugerrejser, sociale medier og funktionelt webdesign? Er du skarp på skrift, og kan du skabe interesse med en video, en podcast, en overskrift og et enkelt billede? OM STILLINGEN Som vores digitale markedsførings- og kommunikationsspecialist får du en vigtig rolle i at skabe kendskab til Teach First Danmarks toårige graduate-program for nogle af landets dygtigste universitetskandidater. Et program, der arbejder for at sikre alle børn og unge i Danmark muligheden for en god uddannelse, uanset social baggrund Du vil arbejde både strategisk og kreativt med vores digitale kommunikation, branding og markedsføring. Dine opgaver vil spænde bredt, og det vil være dit ansvar at sikre indholdet, kvaliteten og funktionaliteten på tværs af vores digitale platforme. OM DIG Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med digital kommunikation, sociale medier, branding og markedsføring. Du har et skarpt blik for vinkler, indhold og formater, der vill understøtte Teach First Danmarks brand og appellere til ambitiøse universitetskandidater, som ønsker at gøre en forskel. Stillingen kræver, at du er en kreativ sjæl, der kan spotte de gode historier og selv kan foreslå og producere indhold til de platforme, hvor du skal nå dit publikum. Samtidig har du teknisk flair og styr på de digitale strategier og programmer, som du skal bruge til at ramme målgruppen og måle om det lykkedes. Herunder erfaring med marketing funnels, e-mail marketing, automatisering, Google Analytics og annoncering via Google og sociale medier. Vi lægger vægt på, at du er passioneret omkring god kommunikation. Det er vigtigt, at du har et stort drive, har sans for detaljen og er kompromisløs, når det gælder kvalitet. DIT TEAM Du bliver en del af Teach First Danmarks rekrutteringsteam, som består af en teamleder, en rekrutteringsspecialist, en studentermedarbejder og en række studenterambassadører på landets universiteter. Herudover vil du og dit team sparre med Teach First Danmarks kommunikationschef omkring kampagneudvikling og strategier for markedsføring, branding og kommunikation i forbindelse med rekruttering. Vi er en NGO med store ambitioner, et godt sammenhold og dygtige kolleger inden for kommunikation, didaktik og samarbejde med kommuner, skoler, fonde og virksomheder. Vi er samtidig en mindre organisation, hvor vi hjælper hinanden, og derfor er det vigtigt, at du tager ejerskab for dine opgaver og har lyst til at hjælpe til på tværs af opgaver. DINE OPGAVER Digital markedsføring og annoncering Bidrage til at udvikle online-kampagner for vores graduate-program Producere, opsætte og spore annoncer via Facebook, Adwords og eksterne annoncører, herunder løbende optimere indhold, klikrater og søgeord Analysere og optimere dine strategier pga. Google Analytics og relevante KPI er Udvikle vores automatiserede markedsføring og foreslå forbedringer for nyhedsbreve, e-mail marketing, ansøgningsformularer og lead-generering Digital kommunikation, design og indhold Finde på, opsøge og formidle historier via sociale medier Foreslå og sikre produktion af video, blogs, podcasts og billeder Lave årshjul for content og annoncering, herunder plan for kanaler, formater og budskaber, som rammer målgruppen Sikre en god digital brugerrejse for alle ansøgere, fra første kontakt til ansøgning Videreudvikle vores hjemmeside i WordPress Stå for kontakt til grafisk bureau for design til web og annoncer DIN PROFIL Vi forestiller os, at du har mindst 3 års erfaring, men det vigtigste er, at du har de rette kompetencer Du skriver fængende og fejlfrit Du har styr på annoncering via Google, LinkedIn, Facebook og sporing i Analytics Du har erfaring med at sikre produktion af levende indhold til online, herunder video, podcasts og blogposts Du har teknisk flair og kan hurtigt sætte dig ind i nye CRM CMS-systemer, formater og værktøjer til brug for markedsføring og automatisering Det er en fordel, hvis du har styr på Adobe, særligt Photoshop, InDesign og Premiere Det er en fordel, hvis du har erfaring med responsivt webdesign og også selv kan designe annoncer Det er en fordel, hvis du kan orientere dig i HTML og CSS i Wordpress Du er kvalitetsbevidst, grundig og har blik for detajlen LØN OG ANSÆTTELSESFORHOLD Stillingen er en fuldtidsansættelse. Aftenarbejde og en sjælden gang også weekendarbejde vil forekomme i forbindelse med hjælp til rekrutteringsevents, men kan som oftest planlægges i god tid. Løn aftales efter kvalifikationer og ansættelsesvilkår følger funktionærloven. Vi er som NGO ikke lønførende, men vi tilbyder et udviklende arbejde i et spændende arbejdsfelt med fleksible arbejdsvilkår og kompetente kolleger, der virkelig brænder for det, de laver. ARBEJDSSTED Dit arbejdssted bliver Vesterbrogade 52 i København. ANSØGNINGNINGSFRIST 31. MAJ Send os en motiveret ansøgning, dit CV og eksamensbeviser senest den 31. maj kl. 12.00. Vi afholder 1. runde af samtaler den 6. og 7. juni og 2. runde den 18. og 19. juni. Vi sætter pris på, at du i din ansøgning kan dokumentere dine kompetencer. Så hvis det er muligt, så link gerne til eksempler på kampagner, hjemmesider, online design eller andet, som du har været med til at udvikle og beskriv tydeligt din rolle. TILTRÆDELSE OG YDERLIGERE INFORMATION Tiltrædelse er den 1. august 2019 eller snarest derefter. Hvis du ønsker yderligere information om stillingen kan du kontakte kommunikationschef Thomas Hoelgaard på 2988 8107 eller thomas.hoelgaard@teachfirst.dk

Har du styr på digital kommunikation? Lige fra Google Analytics og online annoncering til digitale brugerrejser, sociale medier og funktionelt webdesign? Er du skarp på skrift, og kan du skabe interesse med en video, en podcast, en overskrift og et enkelt billede?

OM STILLINGEN

Som vores digitale markedsførings- og kommunikationsspecialist får du en vigtig rolle i at skabe kendskab til Teach First Danmarks toårige graduate-program for nogle af landets dygtigste universitetskandidater. Et program, der arbejder for at sikre alle børn og unge i Danmark muligheden for en god uddannelse, uanset social baggrund

Du vil arbejde både strategisk og kreativt med vores digitale kommunikation, branding og markedsføring. Dine opgaver vil spænde bredt, og det vil være dit ansvar at sikre indholdet, kvaliteten og funktionaliteten på tværs af vores digitale platforme. 

OM DIG

Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med digital kommunikation, sociale medier, branding og markedsføring.

Du har et skarpt blik for vinkler, indhold og formater, der vill understøtte Teach First Danmarks brand og appellere til ambitiøse universitetskandidater, som ønsker at gøre en forskel.

Stillingen kræver, at du er en kreativ sjæl, der kan spotte de gode historier og selv kan foreslå og producere indhold til de platforme, hvor du skal nå dit publikum.

Samtidig har du teknisk flair og styr på de digitale strategier og programmer, som du skal bruge til at ramme målgruppen og måle om det lykkedes. Herunder erfaring med marketing funnels, e-mail marketing, automatisering, Google Analytics og annoncering via Google og sociale medier. 

Vi lægger vægt på, at du er passioneret omkring god kommunikation. Det er vigtigt, at du har et stort drive, har sans for detaljen og er kompromisløs, når det gælder kvalitet. 

DIT TEAM

Du bliver en del af Teach First Danmarks rekrutteringsteam, som består af en teamleder, en rekrutteringsspecialist, en studentermedarbejder og en række studenterambassadører på landets universiteter.

Herudover vil du og dit team sparre med Teach First Danmarks kommunikationschef omkring kampagneudvikling og strategier for markedsføring, branding og kommunikation i forbindelse med rekruttering.

Vi er en NGO med store ambitioner, et godt sammenhold og dygtige kolleger inden for kommunikation, didaktik og samarbejde med kommuner, skoler, fonde og virksomheder.

Vi er samtidig en mindre organisation, hvor vi hjælper hinanden, og derfor er det vigtigt, at du tager ejerskab for dine opgaver og har lyst til at hjælpe til på tværs af opgaver.

DINE OPGAVER

Digital markedsføring og annoncering

  • Bidrage til at udvikle online-kampagner for vores graduate-program
  • Producere, opsætte og spore annoncer via Facebook, Adwords og eksterne annoncører, herunder løbende optimere indhold, klikrater og søgeord
  • Analysere og optimere dine strategier pga. Google Analytics og relevante KPI’er
  • Udvikle vores automatiserede markedsføring og foreslå forbedringer for nyhedsbreve, e-mail marketing, ansøgningsformularer og lead-generering

Digital kommunikation, design og indhold

  • Finde på, opsøge og formidle historier via sociale medier
  • Foreslå og sikre produktion af video, blogs, podcasts og billeder
  • Lave årshjul for content og annoncering, herunder plan for kanaler, formater og budskaber, som rammer målgruppen
  • Sikre en god digital brugerrejse for alle ansøgere, fra første kontakt til ansøgning
  • Videreudvikle vores hjemmeside i WordPress
  • Stå for kontakt til grafisk bureau for design til web og annoncer

DIN PROFIL

  • Vi forestiller os, at du har mindst 3 års erfaring, men det vigtigste er, at du har de rette kompetencer
  • Du skriver fængende og fejlfrit
  • Du har styr på annoncering via Google, LinkedIn, Facebook og sporing i Analytics
  • Du har erfaring med at sikre produktion af levende indhold til online, herunder video, podcasts og blogposts
  • Du har teknisk flair og kan hurtigt sætte dig ind i nye CRM/CMS-systemer, formater og værktøjer til brug for markedsføring og automatisering
  • Det er en fordel, hvis du har styr på Adobe, særligt Photoshop, InDesign og Premiere
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med responsivt webdesign og også selv kan designe annoncer
  • Det er en fordel, hvis du kan orientere dig i HTML og CSS i Wordpress
  • Du er kvalitetsbevidst, grundig og har blik for detajlen

LØN OG ANSÆTTELSESFORHOLD

Stillingen er en fuldtidsansættelse. Aftenarbejde og en sjælden gang også weekendarbejde vil forekomme i forbindelse med hjælp til rekrutteringsevents, men kan som oftest planlægges i god tid.

Løn aftales efter kvalifikationer og ansættelsesvilkår følger funktionærloven. Vi er som NGO ikke lønførende, men vi tilbyder et udviklende arbejde i et spændende arbejdsfelt med fleksible arbejdsvilkår og kompetente kolleger, der virkelig brænder for det, de laver.

ARBEJDSSTED

Dit arbejdssted bliver Vesterbrogade 52 i København.

ANSØGNINGNINGSFRIST 31. MAJ 

Send os en motiveret ansøgning, dit CV og eksamensbeviser senest den 31. maj kl. 12.00. Vi afholder 1. runde af samtaler den 6. og 7. juni og 2. runde den 18. og 19. juni.

Vi sætter pris på, at du i din ansøgning kan dokumentere dine kompetencer. Så hvis det er muligt, så link gerne til eksempler på kampagner, hjemmesider, online design eller andet, som du har været med til at udvikle og beskriv tydeligt din rolle. 

TILTRÆDELSE OG YDERLIGERE INFORMATION

Tiltrædelse er den 1. august 2019 eller snarest derefter.

Hvis du ønsker yderligere information om stillingen kan du kontakte kommunikationschef Thomas Hoelgaard på 2988 8107 eller thomas.hoelgaard@teachfirst.dk

Teach First DanmarkKøbenhavn V2019-05-16T00:00:002019-05-31T00:00:00
330025814Løntilskud - kommunikationsmedarbejderRobot Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale Jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af Jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, som du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af Jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud. Har du lyst til at arbejde med intern kommunikation i et departement og være med til at drive og udvikle et koncernfælles intranet? Og kunne du tænke dig at lære Beskæftigelsesministeriet at kende indefra? Så er det dig, vi har brug for. Læs mere om stillingen og søg stillingen via nedenstående link: https: candidate.hr-manager.net ApplicationInit.aspx?cid 5001 ProjectId 122732 DepartmentId 6044 MediaId 2951Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale Jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af Jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, som du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af Jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.

Har du lyst til at arbejde med intern kommunikation i et departement og være med til at drive og udvikle et koncernfælles intranet? Og kunne du tænke dig at lære Beskæftigelsesministeriet at kende indefra? Så er det dig, vi har brug for.

Læs mere om stillingen og søg stillingen via nedenstående link:

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122732&DepartmentId=6044&MediaId=2951

BeskæftigelsesministerietKøbenhavn K2019-05-16T00:00:002019-06-10T00:00:00
330022787Erfaren kommunikationsmedarbejder til eksterne kommunikation i SundhedsdatastyrelsenRobot Kan du formidle budskaber om sundhedsdata og digitalisering af sundhedsvæsnet i samarbejde med dygtige fagfolk? Og vil du være med til at styrke Sundhedsdatastyrelsens eksterne kommunikation ikke mindst på internettet? Om os Vi er en relativt ny styrelse i Sundheds- og Ældreministeriets koncern med ca. 270 medarbejdere, som arbejder for bedre sundhed gennem brug af data og stærk digital sammenhæng i sundhedsvæsenet. Som medarbejder i Sundhedsdatastyrelsen er du med til at skabe fundamentet for et stærkt dansk sundhedsvæsen. Stillingen er placeret i Direktionssekretariatet, der består af 20 medarbejdere. Direktionssekretariatet varetager en række tværgående opgaver i Sundhedsdatastyrelsen, herunder økonomi, kommunikation, jura, organisationsudvikling, direktionsbetjening samt styring og strategiudvikling. Kommunikationsteamet består i dag af tre medarbejdere, der har ansvaret for styrelsens eksterne og interne kommunikation. Dette er en nye stilling, som skal bidrage til at styrke teamets arbejde med at synliggørelse styrelsen. Dine arbejdsopgaver Jobbet er meget alsidigt med mange kontaktflader på alle niveauer, og du kommer til at arbejde med de fleste typer af kommunikationsopgaver. Du bistår med det daglige presse- og kommunikationsarbejde, og understøtter resten af organisationen med eksterne og interne kommunikationsopgaver. Dit primære fokus vil være på ekstern kommunikation, og du får en vigtig rolle i forbindelse med udvikling og forbedring af styrelsens hjemmeside, sundhedsdata.dk. Du vil bl.a. få ansvar for udvikling af en engelsk hjemmeside og du kommer til at deltage i arbejdet med at forbedre vores borgerettede kommunikation og lave strategi for sociale medier. Dine primære arbejdsopgaver vil være at: Tage ansvar for udvikling og forbedring af indhold på hjemmesiden sundhedsdata.dk. Hjælpe afdelinger og sektioner med formidling af nyheder om analyser, data mv. Deltage i håndtering af daglige henvendelser fra journalister og øvrige interessenter. Medvirke til styrkelse af proaktiv presseindsats med afsæt i styrelsens budskaber og aktiviteter. Medvirke til kommunikation i forbindelse med projekter og events. Medvirke til profilering på sociale medier. Dine kvalifikationer Du har en relevant uddannelse som journalist, cand.comm., cand.merc. (kom) eller anden samfunds- eller kommunikationsfaglig uddannelse. Du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation. Du har en stærk kommunikationsfaglighed, en skarp pen, godt humør og lyst til at samarbejde med direktionen og de faglige afdelinger om at skabe god brugerrettet kommunikation, som sætter Sundhedsdatastyrelsen på landkortet. Derudover lægger vi vægt på, at du er: En stærk formidler, der har fokus på målgrupper, kommunikationskanaler og relevans for modtageren. Fortrolig med pressens virke også i forhold til politiske sager. Stærk i brugervenlighed, tilgængelighed og udvikling af hjemmesider. God til at skære en nyhed skarpt. Klar til at formidle komplekse tekster og fagstof i let tilgængeligt og fejlfrit sprog i samarbejde med de fagligt ansvarlige. Erfaren bruger af CMS - vi bruger Sitecore og Sharepoint. Kvalitetsbevidst og omhyggelig med dine opgaver. Vant til at prioritere, strukturere og styre processer. Selvstændig og villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves. Vi tilbyder Du bliver en del af et stærkt fagligt kommunikationsmiljø, og du vil få spændende arbejdsopgaver, hvor du kan være med til at sætte dit præg på udviklingen af kommunikationsarbejdet. Derudover bliver du en del af et uformelt, dynamisk og socialt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer og højt til loftet. Om ansættelsen Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation eller i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Dansk Journalistforbund. Kontakt os gerne Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte presseansvarlig Ib Roslund på tlf. 2225 6980, kommunikationsmedarbejder Anne Keiding på tlf. 3268 9116 eller afdelingschef Steen Heilmann på tlf. 3268 9137. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 23 og 24.Kan du formidle budskaber om sundhedsdata og digitalisering af sundhedsvæsnet i samarbejde med dygtige fagfolk? Og vil du være med til at styrke Sundhedsdatastyrelsens eksterne kommunikation – ikke mindst på internettet?

Om os
Vi er en relativt ny styrelse i Sundheds- og Ældreministeriets koncern med ca. 270 medarbejdere, som arbejder for bedre sundhed gennem brug af data og stærk digital sammenhæng i sundhedsvæsenet. Som medarbejder i Sundhedsdatastyrelsen er du med til at skabe fundamentet for et stærkt dansk sundhedsvæsen.

Stillingen er placeret i Direktionssekretariatet, der består af 20 medarbejdere. Direktionssekretariatet varetager en række tværgående opgaver i Sundhedsdatastyrelsen, herunder økonomi, kommunikation, jura, organisationsudvikling, direktionsbetjening samt styring og strategiudvikling.
Kommunikationsteamet består i dag af tre medarbejdere, der har ansvaret for styrelsens eksterne og interne kommunikation. Dette er en nye stilling, som skal bidrage til at styrke teamets arbejde med at synliggørelse styrelsen.

Dine arbejdsopgaver
Jobbet er meget alsidigt med mange kontaktflader på alle niveauer, og du kommer til at arbejde med de fleste typer af kommunikationsopgaver. Du bistår med det daglige presse- og kommunikationsarbejde, og understøtter resten af organisationen med eksterne og interne kommunikationsopgaver. Dit primære fokus vil være på ekstern kommunikation, og du får en vigtig rolle i forbindelse med udvikling og forbedring af styrelsens hjemmeside, sundhedsdata.dk. Du vil bl.a. få ansvar for udvikling af en engelsk hjemmeside og du kommer til at deltage i arbejdet med at forbedre vores borgerettede kommunikation og lave strategi for sociale medier.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:
  • Tage ansvar for udvikling og forbedring af indhold på hjemmesiden sundhedsdata.dk.
  • Hjælpe afdelinger og sektioner med formidling af nyheder om analyser, data mv.
  • Deltage i håndtering af daglige henvendelser fra journalister og øvrige interessenter.
  • Medvirke til styrkelse af proaktiv presseindsats med afsæt i styrelsens budskaber og aktiviteter.
  • Medvirke til kommunikation i forbindelse med projekter og events.
  • Medvirke til profilering på sociale medier.
Dine kvalifikationer
Du har en relevant uddannelse som journalist, cand.comm., cand.merc. (kom) eller anden samfunds- eller kommunikationsfaglig uddannelse. Du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation. Du har en stærk kommunikationsfaglighed, en skarp pen, godt humør og lyst til at samarbejde med direktionen og de faglige afdelinger om at skabe god brugerrettet kommunikation, som sætter Sundhedsdatastyrelsen på landkortet.

Derudover lægger vi vægt på, at du er:
  • En stærk formidler, der har fokus på målgrupper, kommunikationskanaler og relevans for modtageren.
  • Fortrolig med pressens virke – også i forhold til politiske sager.
  • Stærk i brugervenlighed, tilgængelighed og udvikling af hjemmesider.
  • God til at skære en nyhed skarpt.
  • Klar til at formidle komplekse tekster og fagstof i let tilgængeligt og fejlfrit sprog i samarbejde med de fagligt ansvarlige.
  • Erfaren bruger af CMS - vi bruger Sitecore og Sharepoint.
  • Kvalitetsbevidst og omhyggelig med dine opgaver.
  • Vant til at prioritere, strukturere og styre processer.
  • Selvstændig og villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves.
Vi tilbyder
Du bliver en del af et stærkt fagligt kommunikationsmiljø, og du vil få spændende arbejdsopgaver, hvor du kan være med til at sætte dit præg på udviklingen af kommunikationsarbejdet. Derudover bliver du en del af et uformelt, dynamisk og socialt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer og højt til loftet.

Om ansættelsen
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation eller i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Dansk Journalistforbund.

Kontakt os gerne
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte presseansvarlig Ib Roslund på tlf. 2225 6980, kommunikationsmedarbejder Anne Keiding på tlf. 3268 9116 eller afdelingschef Steen Heilmann på tlf. 3268 9137.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 23 og 24.
SundhedsdatastyrelsenKøbenhavn S2019-05-13T00:00:002019-05-27T00:00:00
330029424Ankestyrelsen søger erfaren medarbejder til presse og kommunikationRobot Kan du bygge bro mellem journalisterne og juraen? Og formidle et budskab korrekt og tydeligt? Har du erfaring med grafik, hjemmeside og sociale medier? I Ankestyrelsen afgør vi borgernes sager flere end 50.000 om året. Sagerne handler om blandt andet børn, pension, beskæftigelse, arbejdsskader og støtte til ældre, enlige og handicappede. Vores afgørelser har stor betydning for mange menneskers liv, og med de mange samfunds- og hverdagsrelevante områder er vi ofte i pressens søgelys. Vi vil kommunikere korrekt og letforståeligt til pressen, borgere, fagpersoner, kommuner og andre myndigheder og vi har brug for din hjælp. Du vil blive en del af vores stabskontor, Ledelse og Økonomi, der arbejder tæt sammen med direktionen, styrelsens chefer og vores departement. Vi arbejder med direktionsbetjening, ledelsesinformation, projektstyring, mål- og resultatstyring, sagsstatistik, økonomi, presse og kommunikation. Dit bidrag til kontoret bliver - sammen med dit team og i samarbejde med fagkontorerne - at håndtere og besvare henvendelser fra pressen. Du skal også være med til at klæde direktionen og chefer på til oplæg, interview og citater. Derudover vil du skulle udarbejde, redigere og lægge materiale på vores hjemmeside og LinkedIn-profil og være med til at udvikle dem. Journalistisk eller kommunikationsfaglig baggrund Vi forestiller os, at du har en journalist- eller en kommunikationsfaglig uddannelse. Du har politisk forståelse og indsigt i de centrale politiske dagsordener. Du har også forståelse for de rammer og vilkår, der gælder for en offentlig organisation. Derudover har du: · Politisk flair og behersker strategisk kommunikation · Erfaring med pressehåndtering og kan bygge bro mellem jura og kommunikation · Erfaring med at formidle viden inden for en bred vifte af fagområder · Veludviklede evner inden for både mundtlig og skriftlig kommunikation · Sans for struktur og styring projektledelse, så du kan få en travl og varieret hverdag med deadlines og opgaver til at gå op i en højere enhed · Gode samarbejdsevner · Teknisk flair, så du hurtigt kan lære vores CMS-system og andre systemer at kende · Det er også en fordel, hvis du har erfaring med grafisk design. Vil du vide mere om os og stillingen? Så kan du få fat på chefen, Morten Starch Lauritsen, på 40 77 74 10 eller teamlederen, Hanne Østergaard, på 61 89 73 30. Det praktiske Ankestyrelsen har adresser i København, Ringsted og Aalborg. Som vores nye kollega i Ledelse og Økonomi vil dit arbejdssted være i København på Teglholmsgade 3. Du bliver ansat som fuldmægtig eller specialkonsulent efter overenskomsten for akademikere i staten afhængig af din erfaring og faglige kvalifikationer. Vi ser gerne, at du kan begynde den 1. august 2019. Vi skal have din ansøgning med cv, eksamensbevis og øvrige relevante dokumenter senest den 4. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 24 og evt. 25. Du kan søge via linket på vores hjemmeside: www.ast.dk job. Vi opfatter mangfoldighed i medarbejdergruppen som en styrke. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.Kan du bygge bro mellem journalisterne og juraen? Og formidle et budskab korrekt og tydeligt? Har du erfaring med grafik, hjemmeside og sociale medier?

I Ankestyrelsen afgør vi borgernes sager – flere end 50.000 om året. Sagerne handler om blandt andet børn, pension, beskæftigelse, arbejdsskader og støtte til ældre, enlige og handicappede. Vores afgørelser har stor betydning for mange menneskers liv, og med de mange samfunds- og hverdagsrelevante områder er vi ofte i pressens søgelys.

Vi vil kommunikere korrekt og letforståeligt til pressen, borgere, fagpersoner, kommuner og andre myndigheder – og vi har brug for din hjælp.

Du vil blive en del af vores stabskontor, Ledelse og Økonomi, der arbejder tæt sammen med direktionen, styrelsens chefer og vores departement. Vi arbejder med direktionsbetjening, ledelsesinformation, projektstyring, mål- og resultatstyring, sagsstatistik, økonomi, presse og kommunikation.



Dit bidrag til kontoret bliver - sammen med dit team og i samarbejde med fagkontorerne - at håndtere og besvare henvendelser fra pressen. Du skal også være med til at klæde direktionen og chefer på til oplæg, interview og citater. Derudover vil du skulle udarbejde, redigere og lægge materiale på vores hjemmeside og LinkedIn-profil og være med til at udvikle dem.



Journalistisk eller kommunikationsfaglig baggrund

Vi forestiller os, at du har en journalist- eller en kommunikationsfaglig uddannelse. Du har politisk forståelse og indsigt i de centrale politiske dagsordener. Du har også forståelse for de rammer og vilkår, der gælder for en offentlig organisation.

Derudover har du:

· Politisk flair og behersker strategisk kommunikation

· Erfaring med pressehåndtering og kan bygge bro mellem jura og kommunikation

· Erfaring med at formidle viden inden for en bred vifte af fagområder

· Veludviklede evner inden for både mundtlig og skriftlig kommunikation

· Sans for struktur og styring/projektledelse, så du kan få en travl og varieret hverdag med deadlines og opgaver til at gå op i en højere enhed

· Gode samarbejdsevner

· Teknisk flair, så du hurtigt kan lære vores CMS-system og andre systemer at kende

· Det er også en fordel, hvis du har erfaring med grafisk design.



Vil du vide mere om os og stillingen?

Så kan du få fat på chefen, Morten Starch Lauritsen, på 40 77 74 10 eller teamlederen, Hanne Østergaard, på 61 89 73 30.



Det praktiske

Ankestyrelsen har adresser i København, Ringsted og Aalborg. Som vores nye kollega i Ledelse og Økonomi vil dit arbejdssted være i København på Teglholmsgade 3.



Du bliver ansat som fuldmægtig eller specialkonsulent efter overenskomsten for akademikere i staten afhængig af din erfaring og faglige kvalifikationer. Vi ser gerne, at du kan begynde den 1. august 2019.



Vi skal have din ansøgning med cv, eksamensbevis og øvrige relevante dokumenter senest den 4. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 24 og evt. 25.



Du kan søge via linket på vores hjemmeside: www.ast.dk/job.

Vi opfatter mangfoldighed i medarbejdergruppen som en styrke. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.


AnkestyrelsenKøbenhavn SV2019-05-22T00:00:002019-06-04T00:00:00
330028585KommunikationsmedarbejderRobot Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud. Kommunikationsmedarbejder til fem LokalBolig-butikker søges (løntilskud) Har du lyst til at luge ud i ejendomsmæglerlingo, omregne stenkast til meter og være med til at opbygge landets mest avancerede bykort? Så må du gerne læse videre. For nu går det løs. Her kommer nemlig vores ønsker til den ultimative kandidat. (Du skal dog kun læse videre, hvis du er godkendt til en løntilskudsstilling. Det er desværre et ufravigeligt krav. Men vi regner naturligvis med, du præsterer så pragtfuldt, at vi kan fastansætte dig efter periodens udløb). Nå, here goes: Du skal kunne vinkle en historie journalistisk. Du skal kunne skrive originalt, fængende, klichéfrit og smilefremkaldende. Du skal begå daj fajlfrit på dansk med kårægt kårmatering, og hele, svineriet. Du skal have stor forståelse for grafisk arbejde, da du kommer til at producere avisannoncer, flyers, plakater og lignende materiale. Du skal kunne optage video med mobiltelefon i en kvalitet, der er Facebooklikesmagnetisk. Du skal have det store kørekort til sociale medier. Du skal også have et helt almindeligt kørekort til fire hjul med rat, gearstang og diverse pedaler. Du skal undgå at kede dig ihjel, når der skal plottes en hulens masse fakta ind på et Googlekort. Du skal kunne arbejde i WordPress (det behøver du dog ikke have det store kørekort til. Vores webwizard skal nok være din kørelærer på det område). Du skal, du skal, du skal…ja, ja, ja. Men vi har faktisk enorme forventninger til dig og forventer, at du har samme forventninger til dig selv og din indsats. Vi forventer også, at dit sprog er varieret og har store forventninger til, at du ikke bruger de samme ord igen og igen og igen, når du skruer en læselækker tekst sammen. Til gengæld får du lov til at lege i sproglig forstand. Vi har ingen nejhatte på her i afdelingen. Afdelingen er nemlig så ny, at vi netop fortsat er ved at lege os til rette og ramme præcis den tone, som vi tror vil passe bedst. Du vil indgå i et kommunikationsteam på tre personer. Vi har ansvaret for al kommunikation i fem LokalBolig-butikker, der ligger i henholdsvis Søborg, Lyngby, Brønshøj, Rødovre og Hvidovre. Din primære base bliver butikken i Hvidovre, men du skal dog ugentligt ud til én eller flere af de andre butikker. Har du spørgsmål til stillingen, så ring til kommunikations- og marketingchef Søren Strandman-Møller på 20 87 97 22. Du kan også sende spørgsmål på mail til sst@lokalbolig.dk Ellers er det bare med at byde fingrene op til tastaturdans og forfatte en ansøgning. Den skal sendes til job@lokalbolighvidovre.dk Sammen med ansøgningen skal du vedhæfte et cv samt et par artikler, du har skrevet de skal være forbrugerrettede og kan være udgivet på print, web eller sociale medier. Hvis du slet ikke har fået dem udgivet endnu, eller hvis det er cases fra din uddannelse, er det helt fint. Derudover vil vi også gerne bede dig om at sende en lille liste med tre gode vinkler til historier, du vil kunne pitche til ekstern presse eller få eksponeret til en ordentlig skare på vores Facebooksider. Du bestemmer selv form, indhold og medietype. Men vi vil gerne have en kort begrundelse for dine valg. P.S. Du skal kunne drikke kaffe. Eller i hvert fald som minimum være villig til at lære det. Til gengæld får du den absolut bedste kaffe brygget på vores friskristede bønner, som kommunikationschefen selv har udvalgt. Og han er en megasnob, hvad kaffe angår. Men derfor er det netop også…ok…, nu skal vi nok stoppe alt det kaffeævl. For nu forventer vi blot at høre fra dig. P.P.S. Du skal kende forskel på SEO og Senseo. Vi drikker nemlig kun rigtig kaffe og drømmer samtidig om, at vores hjemmesider får mange flere gæster. https: www.lokalbolighvidovre.dk ledige-stillinger

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.

Kommunikationsmedarbejder til fem LokalBolig-butikker søges (løntilskud)

Har du lyst til at luge ud i ejendomsmæglerlingo, omregne stenkast til meter og være med til at opbygge landets mest avancerede bykort? Så må du gerne læse videre. For nu går det løs. Her kommer nemlig vores ønsker til den ultimative kandidat.

(Du skal dog kun læse videre, hvis du er godkendt til en løntilskudsstilling. Det er desværre et ufravigeligt krav. Men vi regner naturligvis med, du præsterer så pragtfuldt, at vi kan fastansætte dig efter periodens udløb).

Nå, here goes:

Du skal kunne vinkle en historie journalistisk.

Du skal kunne skrive originalt, fængende, klichéfrit og smilefremkaldende.

Du skal begå daj fajlfrit på dansk med kårægt kårmatering, og hele, svineriet.

Du skal have stor forståelse for grafisk arbejde, da du kommer til at producere avisannoncer, flyers, plakater og lignende materiale.

Du skal kunne optage video med mobiltelefon i en kvalitet, der er Facebooklikesmagnetisk.

Du skal have det store kørekort til sociale medier.

Du skal også have et helt almindeligt kørekort til fire hjul med rat, gearstang og diverse pedaler.

Du skal undgå at kede dig ihjel, når der skal plottes en hulens masse fakta ind på et Googlekort.

Du skal kunne arbejde i WordPress (det behøver du dog ikke have det store kørekort til. Vores webwizard skal nok være din kørelærer på det område).

Du skal, du skal, du skal…ja, ja, ja. Men vi har faktisk enorme forventninger til dig og forventer, at du har samme forventninger til dig selv og din indsats. Vi forventer også, at dit sprog er varieret og har store forventninger til, at du ikke bruger de samme ord igen og igen og igen, når du skruer en læselækker tekst sammen.

Til gengæld får du lov til at lege i sproglig forstand. Vi har ingen nejhatte på her i afdelingen. Afdelingen er nemlig så ny, at vi netop fortsat er ved at lege os til rette og ramme præcis den tone, som vi tror vil passe bedst.

Du vil indgå i et kommunikationsteam på tre personer. Vi har ansvaret for al kommunikation i fem LokalBolig-butikker, der ligger i henholdsvis Søborg, Lyngby, Brønshøj, Rødovre og Hvidovre.

Din primære base bliver butikken i Hvidovre, men du skal dog ugentligt ud til én eller flere af de andre butikker.

Har du spørgsmål til stillingen, så ring til kommunikations- og marketingchef Søren Strandman-Møller på 20 87 97 22. Du kan også sende spørgsmål på mail til sst@lokalbolig.dk

Ellers er det bare med at byde fingrene op til tastaturdans og forfatte en ansøgning.

Den skal sendes til job@lokalbolighvidovre.dk

Sammen med ansøgningen skal du vedhæfte et cv samt et par artikler, du har skrevet – de skal være forbrugerrettede og kan være udgivet på print, web eller sociale medier. Hvis du slet ikke har fået dem udgivet endnu, eller hvis det er cases fra din uddannelse, er det helt fint.

Derudover vil vi også gerne bede dig om at sende en lille liste med tre gode vinkler til historier, du vil kunne pitche til ekstern presse eller få eksponeret til en ordentlig skare på vores Facebooksider. Du bestemmer selv form, indhold og medietype. Men vi vil gerne have en kort begrundelse for dine valg.

P.S. Du skal kunne drikke kaffe. Eller i hvert fald som minimum være villig til at lære det. Til gengæld får du den absolut bedste kaffe brygget på vores friskristede bønner, som kommunikationschefen selv har udvalgt. Og han er en megasnob, hvad kaffe angår. Men derfor er det netop også…ok…, nu skal vi nok stoppe alt det kaffeævl. For nu forventer vi blot at høre fra dig.

P.P.S. Du skal kende forskel på SEO og Senseo. Vi drikker nemlig kun rigtig kaffe og drømmer samtidig om, at vores hjemmesider får mange flere gæster.

https://www.lokalbolighvidovre.dk/ledige-stillinger/

 

LOKALBOLIG HVIDOVRE ApSHvidovre2019-05-22T00:00:002019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Digital kommunikations- og markedsføringsspecialist hos Teach First Danmark

Teach First Danmark

København V
Har du styr på digital kommunikation? Lige fra Google Analytics og online annoncering til digitale brugerrejser, sociale medier og funktionelt webdesign? Er du skarp på skrift, og kan du skabe interesse med en video, en podcast, en overskrift og et ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Løntilskud - kommunikationsmedarbejder

Beskæftigelsesministeriet

København K
Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale Jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af Jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, som du skal ...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Erfaren kommunikationsmedarbejder til eksterne kommunikation i Sundhedsdatastyrelsen

Sundhedsdatastyrelsen

København S
Kan du formidle budskaber om sundhedsdata og digitalisering af sundhedsvæsnet i samarbejde med dygtige fagfolk? Og vil du være med til at styrke Sundhedsdatastyrelsens eksterne kommunikation ikke mindst på internettet? Om os Vi er en relativt ny sty...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Ankestyrelsen søger erfaren medarbejder til presse og kommunikation

Ankestyrelsen

København SV
Kan du bygge bro mellem journalisterne og juraen? Og formidle et budskab korrekt og tydeligt? Har du erfaring med grafik, hjemmeside og sociale medier? I Ankestyrelsen afgør vi borgernes sager flere end 50.000 om året. Sagerne handler om blandt ande...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Kommunikationsmedarbejder

LOKALBOLIG HVIDOVRE ApS

Hvidovre
Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spør...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019