Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kommunikatør med flair for kampagnearbejde

Er du proaktiv og kan skrive en hurtig nyhed? Kan du formidle sikkert og overbevisende på mange forskellige kanaler og har flair for kampagnearbejde? Så har du mulighed for at blive en del af Arbejdstilsynets kommunikationsenhed og deltage i vores arbejde med at forbedre arbejdsmiljøet på de danske virksomheder.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå, at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejderne, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk.

Velskrivende kommunikatør med gode samarbejdsevner
Du vil som kommunikationsmedarbejder være en del af indholdsteamet i Arbejdstilsynets kommunikationsenhed, og du refererer til kommunikationschefen.

I kommunikationsenheden er vi 14 medarbejdere, der har ansvaret for Arbejdstilsynets eksterne og interne kommunikation. Vi arbejder blandt andet med at formidle viden om arbejdsmiljø til virksomhederne og hermed understøtte virksomhedernes arbejdsmiljøarbejde.

Du får et tæt samarbejde med vores teamkoordinator for ekstern kommunikation og de øvrige 5 medarbejdere, der arbejder med at producere indhold til vores forskellige kanaler, herunder web, sociale medier, nyhedsbreve og intranet. Du kommer desuden til at indgå i teamets arbejde med at udvikle og gennemføre kommunikationskampagner, der bidrager til at forbedre arbejdsmiljøet i udvalgte brancher og målgrupper.

Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:

  • er uddannet journalist, cand.comm. eller har anden relevant uddannelse
  • har kendskab til at udvikle og gennemføre kampagner
  • er god til at skrive og har analytisk sans
  • har erfaring med sociale medier
  • har videoerfaring
  • er proaktiv og har gode samarbejdsevner
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt eller senest den 1. august 2019.

Du får arbejdssted i Arbejdstilsynets afdeling på Østerbro i København.

Du ansættes i henhold til relevant overenskomst.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Anja Binderup på tlf.nr.: 72 20 88 40 eller mail anb@at.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets Koncern HR på tlf.nr.: 7220 5272.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest søndag den 19. maj 2019.

Der vil indgå en test i ansættelsesforløbet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012212Phoenix-586d965a12019-04-26T00:00:00Kommunikatør med flair for kampagnearbejdeEr du proaktiv og kan skrive en hurtig nyhed? Kan du formidle sikkert og overbevisende på mange forskellige kanaler og har flair for kampagnearbejde? Så har du mulighed for at blive en del af Arbejdstilsynets kommunikationsenhed og deltage i vores arbejde med at forbedre arbejdsmiljøet på de danske virksomheder.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå, at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejderne, virksomheden og samfundet.

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger.

Du kan læse mere om os på www.amid.dk.

Velskrivende kommunikatør med gode samarbejdsevner
Du vil som kommunikationsmedarbejder være en del af indholdsteamet i Arbejdstilsynets kommunikationsenhed, og du refererer til kommunikationschefen.

I kommunikationsenheden er vi 14 medarbejdere, der har ansvaret for Arbejdstilsynets eksterne og interne kommunikation. Vi arbejder blandt andet med at formidle viden om arbejdsmiljø til virksomhederne og hermed understøtte virksomhedernes arbejdsmiljøarbejde.

Du får et tæt samarbejde med vores teamkoordinator for ekstern kommunikation og de øvrige 5 medarbejdere, der arbejder med at producere indhold til vores forskellige kanaler, herunder web, sociale medier, nyhedsbreve og intranet. Du kommer desuden til at indgå i teamets arbejde med at udvikle og gennemføre kommunikationskampagner, der bidrager til at forbedre arbejdsmiljøet i udvalgte brancher og målgrupper.

Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du:
  • er uddannet journalist, cand.comm. eller har anden relevant uddannelse
  • har kendskab til at udvikle og gennemføre kampagner
  • er god til at skrive og har analytisk sans
  • har erfaring med sociale medier
  • har videoerfaring
  • er proaktiv og har gode samarbejdsevner
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt eller senest den 1. august 2019.

Du får arbejdssted i Arbejdstilsynets afdeling på Østerbro i København.

Du ansættes i henhold til relevant overenskomst.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Anja Binderup på tlf.nr.: 72 20 88 40 eller mail anb@at.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets Koncern HR på tlf.nr.: 7220 5272.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest søndag den 19. maj 2019.

Der vil indgå en test i ansættelsesforløbet.

2019-05-20T00:50:28.360 Er du proaktiv og kan skrive en hurtig nyhed? Kan du formidle sikkert og overbevisende på mange forskellige kanaler og har flair for kampagnearbejde? Så har du mulighed for at blive en del af Arbejdstilsynets kommunikationsenhed og deltage i vores arbejde med at forbedre arbejdsmiljøet på de danske virksomheder. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå, at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejderne, virksomheden og samfundet. Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. Du kan læse mere om os på www.amid.dk. Velskrivende kommunikatør med gode samarbejdsevner Du vil som kommunikationsmedarbejder være en del af indholdsteamet i Arbejdstilsynets kommunikationsenhed, og du refererer til kommunikationschefen. I kommunikationsenheden er vi 14 medarbejdere, der har ansvaret for Arbejdstilsynets eksterne og interne kommunikation. Vi arbejder blandt andet med at formidle viden om arbejdsmiljø til virksomhederne og hermed understøtte virksomhedernes arbejdsmiljøarbejde. Du får et tæt samarbejde med vores teamkoordinator for ekstern kommunikation og de øvrige 5 medarbejdere, der arbejder med at producere indhold til vores forskellige kanaler, herunder web, sociale medier, nyhedsbreve og intranet. Du kommer desuden til at indgå i teamets arbejde med at udvikle og gennemføre kommunikationskampagner, der bidrager til at forbedre arbejdsmiljøet i udvalgte brancher og målgrupper. Kvalifikationer Vi forestiller os, at du: er uddannet journalist, cand.comm. eller har anden relevant uddannelse har kendskab til at udvikle og gennemføre kampagner er god til at skrive og har analytisk sans har erfaring med sociale medier har videoerfaring er proaktiv og har gode samarbejdsevner har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter snarest muligt eller senest den 1. august 2019. Du får arbejdssted i Arbejdstilsynets afdeling på Østerbro i København. Du ansættes i henhold til relevant overenskomst. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Anja Binderup på tlf.nr.: 72 20 88 40 eller mail anb@at.dk. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets Koncern HR på tlf.nr.: 7220 5272. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest søndag den 19. maj 2019. Der vil indgå en test i ansættelsesforløbet.11jobnet586d965a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122278&DepartmentId=6067&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3514307Arbejdstilsynet11Landskronagade 332100København Ø72208840DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749917JobNet4979242497924210026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=586d965ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=586d965ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=586d965a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=586d965a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgKommunikatør med flair for kampagnearbejde12008221Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg361575680Anjanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330090816Kommunikationsmedarbejder til Institut for Idræt og ErnæringRobot Institut for Idræt og Ernæring ved Københavns Universitet søger en kommunikationsmedarbejder med tiltrædelse 1. november 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer om ugen, og er tidsbegrænset til 30. juni 2024. Om os Institut for Idræt og Ernæring beskæftiger sig med forskning, uddannelse, innovation og formidling inden for ernæring, idræt og fysisk aktivitet på højeste internationale niveau, og dækker sundhedsvidenskabelige, humanistiske og samfundsvidenskabelige discipliner. Som kommunikationsmedarbejder vil du indgå i et lille kommunikationsteam, der bredt dækker alle instituttets opgaver relateret til kommunikation, herunder udvikling og redigering af hjemmesider, sociale medier, intranet, presseindsatser, events, nyhedsbreve, kommunikationsstrategier, rådgivning af forskere og udvikling af nye kommunikationsinitiativer m.m. Teamet samarbejder tæt med forskerne på instituttet og med kommunikationsansatte i andre organisationer på universitetet. Arbejdsopgaver Dine opgaver er primært relateret til Center for Holdspil og Sundhed, der er et videns- og forskningscenter, der i samarbejde med kommuner, idrætsorganisationer og patientorganisationer m.m. udvikler og implementerer koncepter, der - gennem holdspil og aktive fællesskaber - fastholder unge i idræt, skaber bedre mental sundhed, bekæmper livsstilssygdomme og sikrer ældre et aktivt seniorliv. I centret skal du bl.a. formidle kompleks viden fra forskningsverdenen og omsætte det til historier, men du skal også formidle personbårne skildringer og fortælle de gode historier fra de mange borgere, der kommer i berøring med Center for Holdspil og Sundheds indsatser. Centret skal bl.a. udvikle en omfattende kursus- og rådgivningsvirksomhed, som vil blive understøttet af kommunikationsaktiviteter. En del af centrets formidlingsarbejde vil foregå i samarbejde med instituttets og centrets mange eksterne partnere. Det er vigtigt, at du kan se samspillet mellem centrets kommunikationsaktiviteter og instituttets kommunikationsaktiviteter. For den rette person er der gode muligheder for at påvirke og udvikle den kommunikation og formidling, der udgår fra centret og instituttet. Konkrete arbejdsopgaver vil fx være: Formidling af skrevne og visuelle historier til web, sociale medier, nyhedsbreve etc. Pressekontakt og udarbejdelse af presseindsats (pressemeddelelse, indsalg m.v.) Drift og udvikling af website, sociale medier, nyhedsbrev etc. Produktion af undervisnings-, kursus- og kampagnemateriale i samarbejde med centrets rådgivere Konceptudvikling og afholdelse af events Rådgivning af forskere omkring kommunikation Opgaver relateret til NEXS øvrige aktiviteter og back-up funktioner Kompetencer og uddannelsesmæssige krav Du har en journalistisk uddannelse, en Cand.Komm eller tilsvarende Du har en bredt funderet kommunikationsværktøjskasse Du er en dygtig formidler og historiefortæller Du har lyst til og kompetencer til at udvikle og opdatere hjemmesider og sociale medier Hvis du har erfaring med grafisk opsætning af materialer til web og tryk, og evt. kendskab til InDesign, vil det være en fordel Hvis du har indblik i og interesse for den generelle udvikling på idræts- og sundhedsområdet (nationalt og kommunalt), og dertil har et godt netværk og kendskab til kommunikationsvejene i bl.a. idrætsorganisationer og kommuner vil det også være en fordel Du er udadvendt, initiativrig, og god til at opbygge samarbejdsrelationer med både kollegaer og eksterne partnere Du arbejder selvstændigt og struktureret, og mister ikke overblikket, når der er travlt Vi tilbyder Et ansvarsfuldt og udfordrende job midt i et spændende forsknings- og idrætsmiljø Engagerede og gode kolleger, der vil gøre en forskel Et udviklingsorienteret miljø med en uhøjtidelig omgangstone En fleksibel og udadvendt arbejdsplads Løn og ansættelsesforhold Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i staten, eller cirkulær for Journalister i statens tjeneste og aftale for praktikanter, der under deres uddannelse til journalist ansættes i staten. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer, inkl. frokost. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Vi har flekstid. Vi har en forventning om, at du udviser fleksibilitet omkring arbejdstid, da der lejlighedsvis kan forekomme både aften- og weekendarbejde. Yderligere oplysninger Instituttet har ca. 250 medarbejdere, heraf ca. 25 administrative. De administrative medarbejdere er organiseret i et fællessekretariat under ledelse af administrationschefen. Instituttet er delt på hhv. Rolighedsvej 26 (Frederiksberg) og Nørre Allé 51 (København N). Kommunikationsmedarbejderens primære tjenestested bliver Nørre Campus. Kommunikationsmedarbejderen refererer til teamleder for kommunikation, Kristian Levring Madsen. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Kristian Levring Madsen på kma@nexs.ku.dk eller 40481684. Læs mere om Institut for Idræt og Ernæring: www.nexs.ku.dk . Læs mere om Center for Holdspil og Sundhed: www.holdspil.ku.dk. Ansøgningsproces Send din ansøgning vedlagt CV og relevant dokumentation elektronisk via Jobportalen (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget) senest søndag d. 6. oktober 2019 kl. 23:59 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 41 og 43, 2019. Der vil løbende blive indkaldt til samtaler. Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Institut for Idræt og Ernæring ved Københavns Universitet søger en kommunikationsmedarbejder med tiltrædelse 1. november 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer om ugen, og er tidsbegrænset til 30. juni 2024.

Om os
Institut for Idræt og Ernæring beskæftiger sig med forskning, uddannelse, innovation og formidling inden for ernæring, idræt og fysisk aktivitet på højeste internationale niveau, og dækker sundhedsvidenskabelige, humanistiske og samfundsvidenskabelige discipliner.

Som kommunikationsmedarbejder vil du indgå i et lille kommunikationsteam, der bredt dækker alle instituttets opgaver relateret til kommunikation, herunder udvikling og redigering af hjemmesider, sociale medier, intranet, presseindsatser, events, nyhedsbreve, kommunikationsstrategier, rådgivning af forskere og udvikling af nye kommunikationsinitiativer m.m. Teamet samarbejder tæt med forskerne på instituttet og med kommunikationsansatte i andre organisationer på universitetet.

Arbejdsopgaver
Dine opgaver er primært relateret til Center for Holdspil og Sundhed, der er et videns- og forskningscenter, der i samarbejde med kommuner, idrætsorganisationer og patientorganisationer m.m. udvikler og implementerer koncepter, der - gennem holdspil og aktive fællesskaber - fastholder unge i idræt, skaber bedre mental sundhed, bekæmper livsstilssygdomme og sikrer ældre et aktivt seniorliv.

I centret skal du bl.a. formidle kompleks viden fra forskningsverdenen og omsætte det til historier, men du skal også formidle personbårne skildringer og fortælle de gode historier fra de mange borgere, der kommer i berøring med Center for Holdspil og Sundheds indsatser.

Centret skal bl.a. udvikle en omfattende kursus- og rådgivningsvirksomhed, som vil blive understøttet af kommunikationsaktiviteter. En del af centrets formidlingsarbejde vil foregå i samarbejde med instituttets og centrets mange eksterne partnere.

Det er vigtigt, at du kan se samspillet mellem centrets kommunikationsaktiviteter og instituttets kommunikationsaktiviteter. For den rette person er der gode muligheder for at påvirke og udvikle den kommunikation og formidling, der udgår fra centret og instituttet.

Konkrete arbejdsopgaver vil fx være:

  • Formidling af skrevne og visuelle historier til web, sociale medier, nyhedsbreve etc.
  • Pressekontakt og udarbejdelse af presseindsats (pressemeddelelse, indsalg m.v.)
  • Drift og udvikling af website, sociale medier, nyhedsbrev etc.
  • Produktion af undervisnings-, kursus- og kampagnemateriale i samarbejde med centrets rådgivere
  • Konceptudvikling og afholdelse af events
  • Rådgivning af forskere omkring kommunikation
  • Opgaver relateret til NEXS’ øvrige aktiviteter og back-up funktioner
Kompetencer og uddannelsesmæssige krav

  • Du har en journalistisk uddannelse, en Cand.Komm eller tilsvarende
  • Du har en bredt funderet kommunikationsværktøjskasse
  • Du er en dygtig formidler og historiefortæller
  • Du har lyst til og kompetencer til at udvikle og opdatere hjemmesider og sociale medier
  • Hvis du har erfaring med grafisk opsætning af materialer til web og tryk, og evt. kendskab til InDesign, vil det være en fordel
  • Hvis du har indblik i og interesse for den generelle udvikling på idræts- og sundhedsområdet (nationalt og kommunalt), og dertil har et godt netværk og kendskab til kommunikationsvejene i bl.a. idrætsorganisationer og kommuner vil det også være en fordel
  • Du er udadvendt, initiativrig, og god til at opbygge samarbejdsrelationer med både kollegaer og eksterne partnere
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret, og mister ikke overblikket, når der er travlt
Vi tilbyder

  • Et ansvarsfuldt og udfordrende job midt i et spændende forsknings- og idrætsmiljø
  • Engagerede og gode kolleger, der vil gøre en forskel
  • Et udviklingsorienteret miljø med en uhøjtidelig omgangstone
  • En fleksibel og udadvendt arbejdsplads
Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikere i staten, eller cirkulær for Journalister i statens tjeneste og aftale for praktikanter, der under deres uddannelse til journalist ansættes i staten.

Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer, inkl. frokost. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Vi har flekstid. Vi har en forventning om, at du udviser fleksibilitet omkring arbejdstid, da der lejlighedsvis kan forekomme både aften- og weekendarbejde.

Yderligere oplysninger
Instituttet har ca. 250 medarbejdere, heraf ca. 25 administrative. De administrative medarbejdere er organiseret i et fællessekretariat under ledelse af administrationschefen. Instituttet er delt på hhv. Rolighedsvej 26 (Frederiksberg) og Nørre Allé 51 (København N).

Kommunikationsmedarbejderens primære tjenestested bliver Nørre Campus.

Kommunikationsmedarbejderen refererer til teamleder for kommunikation, Kristian Levring Madsen.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Kristian Levring Madsen på kma@nexs.ku.dk eller 40481684.

Læs mere om Institut for Idræt og Ernæring: www.nexs.ku.dk/.

Læs mere om Center for Holdspil og Sundhed: www.holdspil.ku.dk.

Ansøgningsproces

Send din ansøgning vedlagt CV og relevant dokumentation elektronisk via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget) senest søndag d. 6. oktober 2019 kl. 23:59

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 41 og 43, 2019.

Der vil løbende blive indkaldt til samtaler.

Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


KU - SCIENCE - NEXKøbenhavn N2019-09-16T00:00:002019-10-06T00:00:00
330087392Senior Communicator with strong focus on digitalisation - 1-year maternity coverRobot Do you want to help us strengthen IT communication, and do you have a passion for influencing human behaviour and communicating complex concepts in an engaging way? Join us and become Senior Communication Consultant in IT Information Support where you ll be part of an international team creating and driving the change communication on our digital initiatives, ensuring the company s position as a market leader in the green energy field. In IT Information Support we contribute to the company s green journey by delivering user-centric communication that aims for something better than the status quo across both IT and the entire organisation globally. We re a team of diverse, highly competent, creative and supportive people. We each have our focus area, but we work across the team to add value and create improved communication solutions and knowledge sharing. Your key tasks will be to drive the change communication of the Digital Workplace strategy develop, roll out and follow up on campaigns in relation to our Digital Strategy plan, implement and maintain change communication on complex concepts in cross-organisational IT projects, while keeping a strong focus on stakeholder management identify needs for communication and branding initiatives to support IT s business objectives and strategy in the company contribute with content to our internal social media channels, newsletters, PowerPoint presentations and the like. In addition, you ll provide communication advice to colleagues in IT and help prepare texts and presentations. Your competences include that you have a master s degree in communication studies, e.g. an MA in communication (cand.comm.) or an MSc in business administration and communication (cand.merc.comm.) or similar have experience working with change communication across a diverse field in large organisations, ranging from very technical to very soft and behavioural matters have strong communication skills, are articulate and know how to translate complex subjects into easily understood text have business acumen and strategic understanding and have an interest in IT and digitalisation are structured and well organised and capable of synthesising complex information into simple plans and overviews, but at the same time capable of adjusting quickly to changing realities can correctly identify internal stakeholder landscapes and establish strong relations with stakeholders. You re fluent in English, enabling you to communicate smoothly and efficiently across our global organisation. Moreover, you ll need to be creative as well as easily adaptable to change, and you re prepared to go the extra mile to achieve the best results in a large organisation where expectations are high. It s also crucial that you take ownership for your tasks, while at the same time working closely with the team where you contribute with sparring and sharing your knowledge. Working at Ørsted Our vision is to create a world that runs entirely on green energy. This ambitious goal relies on maximising the talents of a truly inclusive workforce that brings diversity of thought, perspective, knowledge and background to our business. To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can release their full potential. Would you like to help shape the renewable technologies of the future? Send your application to us as soon as possible and no later than 22 September 2019, as we ll be conducting interviews on a continuous basis. The starting date is as soon as possible. Please don t hesitate to contact Bettina Seidelin Houmøller, Team lead in IT Information Support, by telephone on 45 99 55 88 42 if you d like to know more about the position. This position is a maternity cover with a duration of one year. About Ørsted Headquartered in Denmark, Ørsted s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted IT delivers professional, stable business solutions and drives the digital transformation of the Ørsted group. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Do you want to help us strengthen IT communication, and do you have a passion for influencing human behaviour and communicating complex concepts in an engaging way?

Join us and become Senior Communication Consultant in IT Information Support where you’ll be part of an international team creating and driving the change communication on our digital initiatives, ensuring the company’s position as a market leader in the green energy field.

In IT Information Support we contribute to the company’s green journey by delivering user-centric communication that aims for something better than the status quo across both IT and the entire organisation globally. We’re a team of diverse, highly competent, creative and supportive people. We each have our focus area, but we work across the team to add value and create improved communication solutions and knowledge sharing.

Your key tasks will be to

  • drive the change communication of the Digital Workplace strategy
  • develop, roll out and follow up on campaigns in relation to our Digital Strategy
  • plan, implement and maintain change communication on complex concepts in cross-organisational IT projects, while keeping a strong focus on stakeholder management
  • identify needs for communication and branding initiatives to support IT’s business objectives and strategy in the company
  • contribute with content to our internal social media channels, newsletters, PowerPoint presentations and the like.

In addition, you’ll provide communication advice to colleagues in IT and help prepare texts and presentations.

Your competences include that you

  • have a master’s degree in communication studies, e.g. an MA in communication (cand.comm.) or an MSc in business administration and communication (cand.merc.comm.) or similar
  • have experience working with change communication across a diverse field in large organisations, ranging from very technical to very soft and behavioural matters
  • have strong communication skills, are articulate and know how to translate complex subjects into easily understood text
  • have business acumen and strategic understanding and have an interest in IT and digitalisation
  • are structured and well organised and capable of synthesising complex information into simple plans and overviews, but at the same time capable of adjusting quickly to changing realities
  • can correctly identify internal stakeholder landscapes and establish strong relations with stakeholders.

You’re fluent in English, enabling you to communicate smoothly and efficiently across our global organisation. Moreover, you’ll need to be creative as well as easily adaptable to change, and you’re prepared to go the extra mile to achieve the best results in a large organisation where expectations are high. It’s also crucial that you take ownership for your tasks, while at the same time working closely with the team where you contribute with sparring and sharing your knowledge.

Working at Ørsted
Our vision is to create a world that runs entirely on green energy. This ambitious goal relies on maximising the talents of a truly inclusive workforce that brings diversity of thought, perspective, knowledge and background to our business.

To be the frontrunner in the green energy transformation, we invest significantly in innovation and empower our employees to help shape the renewable energy technologies of the future. We cultivate a collaborative, dynamic and diverse work environment and encourage career-long learning and development so our people can release their full potential.

Would you like to help shape the renewable technologies of the future?
Send your application to us as soon as possible and no later than 22 September 2019, as we’ll be conducting interviews on a continuous basis. The starting date is as soon as possible.

Please don’t hesitate to contact Bettina Seidelin Houmøller, Team lead in IT Information Support, by telephone on +45 99 55 88 42 if you’d like to know more about the position.

This position is a maternity cover with a duration of one year.

About Ørsted
Headquartered in Denmark, Ørsted’s 6,000 employees develop, construct and operate offshore and onshore wind farms, bioenergy plants and innovative waste-to-energy solutions and provide smart energy products to its customers. Ørsted IT delivers professional, stable business solutions and drives the digital transformation of the Ørsted group. For more information on Ørsted, visit orsted.com.

Ørsted Vind A/SGentofte2019-09-10T00:00:002019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommunikationsmedarbejder til Institut for Idræt og Ernæring

KU - SCIENCE - NEX

København N
Institut for Idræt og Ernæring ved Københavns Universitet søger en kommunikationsmedarbejder med tiltrædelse 1. november 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer om ugen, og er tidsbegrænset til 30. juni 2024. Om os Institut for Idræt ...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

Senior Communicator with strong focus on digitalisation - 1-year maternity cover

Ørsted Vind A/S

Gentofte
Do you want to help us strengthen IT communication, and do you have a passion for influencing human behaviour and communicating complex concepts in an engaging way? Join us and become Senior Communication Consultant in IT Information Support where y...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019